abonnement Unibet Coolblue
pi_168934253
Beelden in de twitter links, bij sommige van die filmpjes zou het "Benny Hill" muziekje niet mistaan :') :

V_of_Europe twitterde op woensdag 15-02-2017 om 21:57:12 And again the French police flees for hordes of migrants in Paris tonight. Via @FranceNews24 https://t.co/NTmRcnfu7q reageer retweet
V_of_Europe twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 22:11:27 French police flees from hordes of rioting migrants in Paris. https://t.co/o0xBaaes4A reageer retweet


En 2 dagen geleden even wat gebouwen belagen:

https://www.facebook.com/OurEyeOnIslam/videos/1842362132696368/

Bron


Bron
quote:
Rellen in Franse wijken na ‘aanranding’ door agenten

Al meer dan een week wordt een aantal Franse buitenwijken geteisterd door enorme rellen. De demonstranten, vooral jonge migranten, steken auto’s in brand en gooien overal ramen in.

Met knuppels, stenen en vuur gaan de jongeren te werk. De rellen zijn een reactie op het politiegeweld tegen de jonge moslim die alleen Théo wordt genoemd. De 22-jarige zou zijn aangerand door agenten, die een politieknuppel in zijn anus zouden hebben gestoken.

Demonstranten plunderen winkels en vernielen auto’s
De politie wordt ervan beticht racistisch te zijn, en vooral buitenlandse jongeren in arme buitenwijken aan te pakken. Op de spandoeken van demonstranten staan de namen van vermeende slachtoffers van het politiegeweld.

In eerste instantie ging het om een vreedzaam protest van ongeveer 2.000 mensen, maar dat liep volledig uit de hand. Franse media zenden video’s uit van jongeren die politieagenten aanvallen en auto’s vernielen. Voertuigen worden in brand gezet en winkels worden geplunderd. In Parijs zijn overal politieagenten ingezet, maar in bepaalde banlieues (buitenwijken) kunnen zij niets doen.

Begin februari bezetten de demonstranten tevens een winkelcentrum uit protest tegen het vermeende politiegeweld in Frankrijk. De protesten zijn al dagenlang gaande en lijken steeds meer uit de hand te lopen. De pers wordt ook aangevallen: op beelden is te zien hoe een auto van de Franse zender RTL in brand wordt gestoken.

Daarnaast moeten toeristen het ontgelden. Een bus met Zuid-Koreaanse vakantiegangers werd overvallen, en een groep demonstranten trachtte het voertuig in brand te steken. Een aantal jongeren bedreigde de toeristen met afgebroken glazen flessen, om de Zuid-Koreanen vervolgens te beroven.

Wat is de oorzaak van de rellen?

Voor zover bekend zijn bijna 250 mensen aangehouden. Na de arrestatie van Théo in Seine-Saint-Denis, braken daar de grootste rellen uit. Daar werd volgens ooggetuigen met grote stenen en vuurwerk gegooid.

In een interview met Trouw zegt onderzoeker Tarik Yildiz dat er sprake is van een autoriteitscrisis. ‘Jongeren in deze buurten wordt thuis vaak geen discipline bijgebracht. Vaders zijn of aan het werk of helemaal afwezig zodat de moeders er alleen voor staan.’ Volgens Yildiz kunnen alleen gewapende wijkagenten die hard ingrijpen een einde maken aan de chaos in de banlieues.
Voor de mods, de reden dat er geen geschreven tekst bij staat is omdat de MSM zo'n nieuws weer massaal negeert. Maar dat neemt niet weg dat dit gewoon de realiteit is in de Franse straten.

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 16-02-2017 10:14:08 (bron) ]
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:46:30 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168934260
Helemaal niets van op het journaal gezien of in de krant (VK) gelezen. Is dus nepnieuws wrsch
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:47:54 #3
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168934286
Wat een dramatische titel en dan ook nog eens twitter als bewijs zien. Nepnieuws is in opkomst zo te zien.
pi_168934287
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:46 schreef LXIV het volgende:
Helemaal niets van op het journaal gezien of in de krant (VK) gelezen. Is dus nepnieuws wrsch
Yep, filmpjes lijken ook in scene gezet.

:')
pi_168934294
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:47 schreef Buurtzwaan het volgende:
Wat een dramatische titel en dan ook nog eens twitter als bewijs zien. Nepnieuws is in opkomst zo te zien.
Zo zo, snelle reactie alle filmpjes al gezien binnen die minuut dat je reageert?
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:50:08 #6
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168934314
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Zo zo, snelle reactie alle filmpjes al gezien binnen die minuut dat je reageert?
En mijn voorganger dan, die heeft wel alles gezien ? Sowieso neem ik alles wat op Twitter staat met een korreltje zout, vooral als het nergens anders op staat behalve Twitter.
pi_168934330
Waarom rellen deze mensen? Wat willen ze ermee bereiken?
pi_168934337
Enkeltje BNW.

Dit soort 'bronnen' moeten echt de Lambiekje-behandeling gaan krijgen.
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:51:42 #9
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_168934339
Trap er niet in mensen, trap er niet in.
pi_168934341
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:50 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

En mijn voorganger dan, die heeft wel alles gezien ? Sowieso neem ik alles wat op Twitter staat met een korreltje zout, vooral als het nergens anders staat behalve Twitter.
Er staan filmpjes, het is geen geschreven tekst wat ik rapporteer maar filmpjes, waargebeurde beelden, geen verzonnen feiten. De beelden spreken voor zichzelf, als je dat ontkent omdat het niet in je straatje past heb je een plank voor je hoofd. Pak die Facebook link erbij, ook een filmpje van rellende migranten.
pi_168934354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:51 schreef Stranger het volgende:
Enkeltje BNW.

Dit soort 'bronnen' moeten echt de Lambiekje-behandeling gaan krijgen.
Dus filmpjes, wat meer waarheid laten zien dan herschreven artikelen met een linkse mening in de MSM kunnen geen kern van waarheid bevatten?
pi_168934366
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:51 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom rellen deze mensen? Wat willen ze ermee bereiken?
Zal nog wel te maken hebben met die gast die anaal te grazen is genomen met die wapenstok, vanaf het moment dat dat nieuws naar buiten kwam borrelt het al in die vulkaan. Niet dat er in die banlieus veel nodig is om eens goed los te gaan overigens, er hoeft maar iemand een scheet te laten en de pleuris breekt al uit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168934372
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Er staan filmpjes, het is geen geschreven tekst wat ik rapporteer maar filmpjes, waargebeurde beelden, geen verzonnen feiten. De beelden spreken voor zichzelf, als je dat ontkent omdat het niet in je straatje past heb je een plank voor je hoofd. Pak die Facebook link erbij, ook een filmpje van rellende migranten.
Niet op ingaan. Dan ontspoort het topic en wordt het gesloten en dat is dat ze willen. Als er niet over gepraat wordt bestaat het ook niet in hun hoofdjes.
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 09:55:01 #14
45833 crew  Fogel
pi_168934378
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:52 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dus filmpjes, wat meer waarheid laten zien dan herschreven artikelen met een linkse mening in de MSM kunnen geen kern van waarheid bevatten?
Alles wat je in Star Wars ziet is ook echt omdat het een film is?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_168934382
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zal nog wel te maken hebben met die gast die anaal te grazen is genomen met die wapenstok, vanaf het moment dat dat nieuws naar buiten kwam borrelt het al in die vulkaan. Niet dat er in die banlieus veel nodig is om eens goed los te gaan overigens, er hoeft maar iemand een scheet te laten en de pleuris breekt al uit.
Dat zou nog wel kunnen ja. Wat zou er voor nodig zijn om orde op zaken te stellen...
pi_168934383
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:51 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom rellen deze mensen? Wat willen ze ermee bereiken?
- Uitkering te laag
- Geen stageplaatsen
- Geen nieuwe wasmachines
- Meisje pist over de koran
- Negatief artikel in de krant over de islam
- Het is wat frisser dan de weerman melde dat het zou zijn

Vul zelf maar in, dat volk heeft geen reden nodig om te rellen.
pi_168934389
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:52 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dus filmpjes, wat meer waarheid laten zien dan herschreven artikelen met een linkse mening in de MSM kunnen geen kern van waarheid bevatten?
In BNW mogen dingen ook een kern van waarheid bevatten en kan je naar hartelust discussieren over vage filmpjes. Kan je ook lekker schelden op de MSM.
pi_168934411
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:55 schreef Fogel het volgende:

[..]

Alles wat je in Star Wars ziet is ook echt omdat het een film is?
Yep, een film met acteurs vergelijken met beelden die in de werkelijkheid geschoten zijn.

:')

Wederom de linkse tactiek, we gaan eerst zeuren om de bronnen, daarna vallen we over spelfouten, gaan we op de man spelen, en dan gaan we dat vieze rechtse volk generaliseren.
pi_168934413
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat zou nog wel kunnen ja. Wat zou er voor nodig zijn om orde op zaken te stellen...
Ze laten dat soort zaken liever niet escaleren, dus stellen ze zich passief op, laten ze een paar dagen tekeer gaan totdat het vanzelf weer rustig word. Het zijn tenslotte hun eigen wijken die ze steeds naar de klote helpen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:57:55 #20
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168934421
Hoe ik me users als OP voor me zie:

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 09:58:35 #21
45833 crew  Fogel
pi_168934426
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Yep, een film met acteurs vergelijken met beelden die in de werkelijkheid geschoten zijn.

:')

Wederom de linkse tactiek, we gaan eerst zeuren om de bronnen, daarna vallen we over spelfouten, gaan we op de man spelen, en dan gaan we dat vieze rechtse volk generaliseren.
Punt is dat videos prima te manipuleren zijn. Iets moeilijker dan text, maar nog steeds prima te doen.
Gewoon alles met een gezonde dosis scepsis bekijken ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:59:24 #22
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168934433
Je zal maar in zo'n verpauperde shithole moeten wonen zeg. Als de politie niet meer kan handhaven dan stuur je zwaarder materieel. Maar ja, die Fransen laten dit gewoon (weer) gecontroleerd uitbranden.
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:59:26 #23
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168934434
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Er staan filmpjes, het is geen geschreven tekst wat ik rapporteer maar filmpjes, waargebeurde beelden, geen verzonnen feiten. De beelden spreken voor zichzelf, als je dat ontkent omdat het niet in je straatje past heb je een plank voor je hoofd. Pak die Facebook link erbij, ook een filmpje van rellende migranten.
Filmpjes zeggen op zichzelf ook niet altijd alles en het is nog maar de vraag of het gebeurde daadwerkelijk daar mee te maken heeft of dat het conflict om iets anders gaat.

Brandpunt heeft een goede reportage over nepsnieuws gemaakt:

pi_168934436
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Pak die Facebook link erbij, ook een filmpje van rellende migranten.
Ik voel nu een ''da hep op feesboek gestaan'' troll aankomen! :Y

Edit;
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:55 schreef Fogel het volgende:

[..]

Alles wat je in Star Wars ziet is ook echt omdat het een film is?
Godverdomme :')
Fok crew? _O-
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_168934439
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:58 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dus omdat de staatsmedia het niet rapporteert vanwege hun dubbele agenda's moeten wij deze feiten maar negeren want de NOS meld het niet dus is het onzin.
De NOS meldde het vanochtend wel rellen in Parijs op het nieuws... het zouden rellen zijn vanwege de wapenstok affaire daar.

Dat topic is al dicht gegaan, dus ben benieuwd hoe snel dit topic uit de hand gaat lopen.
pi_168934445
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:58 schreef Fogel het volgende:

[..]

Punt is dat videos prima te manipuleren zijn. Iets moeilijker dan text, maar nog steeds prima te doen.
Gewoon alles met een gezonde dosis scepsis bekijken ^O^
Als jullie dat nu eens deden richting de vluchtelingen tsunami en islam hadden we nu geen problemen in Europa en zou de PVV niet op winst staan.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:01:24 #27
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168934464
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Als jullie dat nu eens deden richting de vluchtelingen tsunami en islam hadden we nu geen problemen in Europa en zou de PVV niet op winst staan.
Als we dat nou eens gedaan hadden toen we Irak en Libie binnenvielen, dat zou wat zijn zeg. Of beter, als we nu sceptisch zijn over de plannen van Trump om WEER naar het MO te gaan, zoals de afgelopen 30 jaar....
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:01:39 #28
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_168934468
quote:
11s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:59 schreef Twiitch het volgende:
Je zal maar in zo'n verpauperde shithole moeten wonen zeg. Als de politie niet meer kan handhaven dan stuur je zwaarder materieel. Maar ja, die Fransen laten dit gewoon (weer) gecontroleerd uitbranden.
Je kunt nog beter gewoon in Afrika zelf wonen, in een vissersdorpje ofzo. Meer rust en daar werken de mensen tenminste nog voor de kost.
pi_168934502
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:50 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

En mijn voorganger dan, die heeft wel alles gezien ? Sowieso neem ik alles wat op Twitter staat met een korreltje zout, vooral als het nergens anders op staat behalve Twitter.
Jawel hoor...
http://www.dagelijksestan(...)eden-staan-in-brand/

Maar dat zal wel een bron zijn die in twijfel getrokken gaat worden. Dagelijkse standaard is een beetje de Fox-news van België, neemt niet weg dat er dus wel aandacht voor is.
pi_168934513
Frutsal, waarom kan ik de OP niet editten? Ik wou een toevoeging doen van een bron welke ik gevonden heb:

http://www.elsevier.nl/bu(...)olitiegeweld-452636/
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:06:18 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_168934526
Burgeroorlog is misschien ietwat overdreven, het gaat om een aantal wijken in de grote steden als ik het wel heb, nog steeds zorgwekkend dat deze no-go gebieden zijn voor de autoriteiten overigens.

_youunes twitterde op maandag 13-02-2017 om 13:14:05 Le snap de l'annee je dirais😂😂 https://t.co/lrKvkgiJgY reageer retweet
En dat filmpje vond ik gewoon qua beeld best een beetje hilarisch :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:06:20 #32
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_168934527
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:04 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Jawel hoor...
http://www.dagelijksestan(...)eden-staan-in-brand/

Maar dat zal wel een bron zijn die in twijfel getrokken gaat worden. Dagelijkse standaard is een beetje de Fox-news van België, neemt niet weg dat er dus wel aandacht voor is.
De kansenparels steken zelfs rolstoelen in de fik!!!1
pi_168934533
Om te voorkomen dat ook dit topic op slot gaat, alvast bij deze:

quote:
Op woensdag 15 februari 2017 11:00 schreef Frutsel het volgende:

Het zoveelste topic uit *insert willekeurig land dat naar de kloten is*... waarbij users, volgens de Fok Policy, de vrijheid hebben om topics te openen en 'nieuws' te brengen, doen we de zoveelste poging om te kijken: gaat het dit keer misschien normaal?

Het is echter grotendeels als vanouds
-klagen op de bron, de media meldt het niet, dus het probleem bestaat niet, of het is populistisch gelul of propaganda van extremisten
-of klagen op de TS, want TS is een fascist, een racist of een sukkel die niets te doen heeft omdat hij of zij deze berichten op zoekt
-of klagen op elkaar, je moet immers wat doen in zo'n topic.
-of iemand woorden in de mond leggen
-of uitlokken zodat je zelf weer reactie kan geven
-of elkaar bekogelen met krachttermen of oneliners
-of gewoon een oneliner neerzetten, eentje die je al 50x gezet hebt, maar gewoon omdat DIT KAN IN NEDERLAND
-kritiek op de inhoud van een ander is niet toegestaan, want dat is geen 'echte inhoud'
-links/rechts geneuzel, want niemand wil een duimbreedte toegeven, links is kut, rechts is nog veel kutter, ook al gaat de discussie neit eens over links of rechts
-men staat niet open voor elkanders reactie want links of rechts, het moet hoe dan ook een persoonlijk tintje krijgen...respect voor elkander is immers ver te zoeken want... "andere mening"

Er kan gewoon niet inhoudelijk gediscussieerd worden... alweer niet
Dit in combinatie met een twijfelachtige bron waarvan je denkt: Hmmm... okay... waar gaat dit heen

Je geeft het een kans... maar het werkt niet... alweer niet...

Henk geeft Piet de schuld en Piet zal Henk de schuld geven... het gaat allang niet meer over de OP..of de daadwerkelijke inhoud daarvan... het gaat er om wie de grootste piemel heeft en wie er vooral geen centimeter vanaf wil halen ten gunste van een ander...

Als je dan zo nodig elkaar de kast uit wil vegen, zoek elders op Fok eens een geschikt forum en vraag of je daar zo'n " discussie" mag houden, maar niet in NWS.

Maar ach als zo'n topic dan uit de hand loopt en op slot gaat, dan geven we de, in dit geval de vermoedelijk linkse policor mods de schuld, dat kan ook, dus bij deze.


[ Bericht 97% gewijzigd door Frutsel op 16-02-2017 10:12:03 ]
pi_168934537
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Frutsal, waarom kan ik de OP niet editten? Ik wou een toevoeging doen van een bron welke ik gevonden heb:

http://www.elsevier.nl/bu(...)olitiegeweld-452636/
Als het goed is moet het nu kunnen?
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:07:57 #35
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_168934549
De politie vlucht niet, maar voorkomen dat het van kwaad tot erger gaat.

Ik raad iedereen aan al z'n vooroordelen over de bijbel aan de kant te zetten en het te lezen, dat is je enige redding als stront de fan raakt.
http://www.verhoevenmarc.be/PDF/nieuweGeboorte.pdf
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 10:08:03 #36
45833 crew  Fogel
pi_168934553
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Als jullie dat nu eens deden richting de vluchtelingen tsunami en islam hadden we nu geen problemen in Europa en zou de PVV niet op winst staan.
Jullie? Wacht even... er gaat iets mis met je hokjesgeest geloof ik :D
Beetje BNW-rethoriek van je. Omdat ik een vraag stel die er op neer komt dat ik me afvraag of je alles gelooft wat je ziet ben ik spontaan zo anti [vul relevant thema in] dat ik bij 'jullie van de andere kant' hoor.

Goed begin als je wil dat mensen je serieus nemen. (Niet dus, zet ik er maar meteen ter verduidelijking bij...)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 16-02-2017 10:13:23 ]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_168934558
Ik kan de OP niet wijzigen, dus maar even zo:

Bron
quote:
Rellen in Franse wijken na ‘aanranding’ door agenten

Al meer dan een week wordt een aantal Franse buitenwijken geteisterd door enorme rellen. De demonstranten, vooral jonge migranten, steken auto’s in brand en gooien overal ramen in.

Met knuppels, stenen en vuur gaan de jongeren te werk. De rellen zijn een reactie op het politiegeweld tegen de jonge moslim die alleen Théo wordt genoemd. De 22-jarige zou zijn aangerand door agenten, die een politieknuppel in zijn anus zouden hebben gestoken.

Demonstranten plunderen winkels en vernielen auto’s
De politie wordt ervan beticht racistisch te zijn, en vooral buitenlandse jongeren in arme buitenwijken aan te pakken. Op de spandoeken van demonstranten staan de namen van vermeende slachtoffers van het politiegeweld.

In eerste instantie ging het om een vreedzaam protest van ongeveer 2.000 mensen, maar dat liep volledig uit de hand. Franse media zenden video’s uit van jongeren die politieagenten aanvallen en auto’s vernielen. Voertuigen worden in brand gezet en winkels worden geplunderd. In Parijs zijn overal politieagenten ingezet, maar in bepaalde banlieues (buitenwijken) kunnen zij niets doen.

Begin februari bezetten de demonstranten tevens een winkelcentrum uit protest tegen het vermeende politiegeweld in Frankrijk. De protesten zijn al dagenlang gaande en lijken steeds meer uit de hand te lopen. De pers wordt ook aangevallen: op beelden is te zien hoe een auto van de Franse zender RTL in brand wordt gestoken.

Daarnaast moeten toeristen het ontgelden. Een bus met Zuid-Koreaanse vakantiegangers werd overvallen, en een groep demonstranten trachtte het voertuig in brand te steken. Een aantal jongeren bedreigde de toeristen met afgebroken glazen flessen, om de Zuid-Koreanen vervolgens te beroven.

Wat is de oorzaak van de rellen?

Voor zover bekend zijn bijna 250 mensen aangehouden. Na de arrestatie van Théo in Seine-Saint-Denis, braken daar de grootste rellen uit. Daar werd volgens ooggetuigen met grote stenen en vuurwerk gegooid.

In een interview met Trouw zegt onderzoeker Tarik Yildiz dat er sprake is van een autoriteitscrisis. ‘Jongeren in deze buurten wordt thuis vaak geen discipline bijgebracht. Vaders zijn of aan het werk of helemaal afwezig zodat de moeders er alleen voor staan.’ Volgens Yildiz kunnen alleen gewapende wijkagenten die hard ingrijpen een einde maken aan de chaos in de banlieues.
Als je andermans eigendommen vernield, de politie belaagd, andere burgers belaagd, winkels plundert en het loopt steeds meer uit de hand kun je niet meer spreken van een groepje rellende jongen, maar gewoon een groep jongeren wat een burgeroorlog uit proberen te lokken.
pi_168934578
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:06 schreef MaGNeT het volgende:
edit: zo ver is het nog niet
Ik vond het wel een mooie quote voor degenen die je kwaliteits-post gemist hebben in dat topic.
Je had er aardig wat tijd inzitten.

Hopelijk zet je hem weer terug als het wel zover is.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:09:56 #39
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168934580
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Als jullie dat nu eens deden richting de vluchtelingen tsunami en islam hadden we nu geen problemen in Europa en zou de PVV niet op winst staan.
Ja want alle problemen komen door moslims ja :')
Ik zou me meer druk maken om de opkomst van Rusland en Europa.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168934597
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Als we dat nou eens gedaan hadden toen we Irak en Libie binnenvielen, dat zou wat zijn zeg. Of beter, als we nu sceptisch zijn over de plannen van Trump om WEER naar het MO te gaan, zoals de afgelopen 30 jaar....
Wat heeft Irak en Libie te maken met de Marokannen en Tunesiers die hier massaal "asiel" komen aanvragen? Of vergeten we voor het gemak even dat het merendeel van de "vluchtelingen" komen uit landen waar het westen nog nooit een voet heeft binnengezet. Ik weet het haalt je hele argument dat het westen verantwoordelijk is voor de asieltsunami onderuit, maar dit heb ik al zo vaak ontkracht hier.
pi_168934600
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik vond het wel een mooie quote voor degenen die je reactie gemist hebben in dat topic.
Je had er aardig wat tijd inzitten.

Hopelijk zet je hem weer terug als het wel zover is.
Ah zo... naja, zet er dan ff iets bij in de trend van: " Remember, laten we het normaal houden en niet zoals de vorige keer" ofzo... :P

edit: heb hem teruggezet
pi_168934622
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:09 schreef corehype het volgende:

[..]

Ja want alle problemen komen door moslims ja :')
Ik zou me meer druk maken om de opkomst van Rusland en Europa.
Geef mij 1 goede reden waarom ik bang zou moeten zijn voor Rusland.
Hell To The Liars
pi_168934624
Burgeroorlog is misschien wat overdreven, maar de Franse overheid is de controle in de buitenwijken van Parijs gewoon compleet kwijt. Niet goed.
pi_168934639
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:09 schreef corehype het volgende:

[..]

Ja want alle problemen komen door moslims ja :')
Ik zou me meer druk maken om de opkomst van Rusland en Europa.
Dat zeg ik niet, niemand hier zegt dat alle problemen door moslims komen, die woorden leggen de linkse wegkijkers ons graag in de mond met als doel de discussie te drukken. Altijd weer even het extreme opzoeken en als argument te gebruiken.

Daarbij maak ik mij niet zo'n zorgen om Rusland, ik kijk kritisch naar al het nieuws, vooral als die gaat over zaken zoals Rusland en vooral uitspraken die daarover gedaan worden door partijen die dubbele agenda's hebben. Rusland is niet het kwaad, wat de media ons ook probeert wijs te maken.
pi_168934643
En dat midden in de winter. Zou het in de zomer gebeurd zijn, en ongetwijfeld zullen er komende zomers weer anderen reden zijn om te rellen, dan wordt het 10 keer erger.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:13:50 #47
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168934645
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:12 schreef Droopie het volgende:

[..]

Geef mij 1 goede reden waarom ik bang zou moeten zijn voor Rusland.
- MH 17.
- Communisme
- Dictator Poetin.

Kies 1 van de 3.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168934650
gewoon de militairen die wijken even schoon laten vegen.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:14:43 #50
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168934663
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:13 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, niemand hier zegt dat alle problemen door moslims komen, die worden leggen de linkse wegkijkers ons graag in de mond met als doel de discussie te drukken. Altijd weer even het extreme opzoeken en als argument te gebruiken.

Daarbij maak ik mij niet zo'n zorgen om Rusland, ik kijk kritisch naar al het nieuws, vooral als die gaat over zaken zoals Rusland en vooral uitspraken die daarover gedaan worden door partijen die dubbele agenda's hebben. Rusland is niet het kwaad, wat de media ons ook probeert wijs te maken.
Moslims worden meer dan ooit gedemoniseerd hoor en al heelmaal door Linkse partijen.
Hoe rechts wil je het anders hebben? Pinochet? Mussollini?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:15:36 #51
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168934678
Wat een ontluisterende beelden weer de laatste paar dagen, het zijn een stel losgeslagen beesten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_168934687
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:13 schreef corehype het volgende:

[..]

- MH 17.
- Communisme
- Dictator Poetin.

Kies 1 van de 3.
MH17 is discutabel.

Communisme is niet perse slecht en zolang ze het daar houden (Ook de Krim is discutabel overigens)

Dictators hebben we zelf ook in Europa.


Er zijn groepen moslims die ons haten (niet allemaal) en volgens mij zie ik meer ellende van moslims in de wereld dan van russen.
En nee, russen zijn ook niet perse lieverdjes.
Hell To The Liars
pi_168934694
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:14 schreef corehype het volgende:

[..]

Moslims worden meer dan ooit gedemoniseerd hoor en al heelmaal door Linkse partijen.
Hoe rechts wil je het anders hebben? Pinochet? Mussollini?
Al helemaal door linkse partijen? Ik zie geen enkele linkse partij maar één woord kritiek geven? Het enige wat ze kunnen doen is in de rij gaan staan om te roepen : het heeft niets met de islam te maken.

Ik zie links niet met oplossingen komen, die willen de grenzen openhouden en het gespuis maar binnenlaten komen, de rechtse kant is geen oplossing, en de linkse kant is ook geen oplossing, de linkse kant is zelfs debet aan de problematiek momenteel in Europa.

Ik hoef geen links, ik hoef geen rechts ik wil realistisch, en realisme missen heel wat mensen in Europa omdat ze gegijzeld worden door politieke correctheid.
pi_168934699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:46 schreef LXIV het volgende:
Helemaal niets van op het journaal gezien of in de krant (VK) gelezen. Is dus nepnieuws wrsch
Ga maar eens de filmpjes op GeenStijl bekijken. De politie vlucht de wijken uit. En de NOS meldt het niet?? Niet echt verassend he.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_168934708
quote:
In Parijs zijn overal politieagenten ingezet, maar in bepaalde banlieues (buitenwijken) kunnen zij niets doen.
Hoe is het mogelijk dat het tot zover kan komen?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_168934715
Ik zou dit soort rellen niet direct een beginnende burgeroorlog noemen

edit: doe de rest nou ff niet aub

[ Bericht 33% gewijzigd door Frutsel op 16-02-2017 10:19:34 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:18:12 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168934720
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:16 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Ga maar eens de filmpjes op GeenStijl bekijken. De politie vlucht de wijken uit.
Als de moslims beseffen hoe machtig ze zijn en dat er op iedere 50 moslims nog niet één politie-agent is dan is het hek van de dam.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_168934721
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk dat het tot zover kan komen?
Immigratie.
pi_168934739
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als de moslims beseffen hoe machtig ze zijn en dat er op iedere 50 moslims nog niet één politie-agent is dan is het hek van de dam.
En dan ga ik wel naar Rusland of China toe hoor..Lekker met mijn mond dicht mijn eigen ding doen.
Hell To The Liars
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:19:52 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168934754
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:19 schreef Droopie het volgende:

[..]

En dan ga ik wel naar Rusland of China toe hoor..Lekker met mijn mond dicht mijn eigen ding doen.
Dat kun je hier toch ook?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_168934759
edit: reageer er gewoon niet op aub

[ Bericht 94% gewijzigd door Frutsel op 16-02-2017 10:23:25 ]
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:20:22 #62
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168934765
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk dat het tot zover kan komen?
Geen structurele handhaving (zoals hier in Nederland). Af en toe gaan ze op oorlogsterkte die gebieden in voor een razzia en daarna zijn ze weken nergens te bekennen.
pi_168934773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat kun je hier toch ook?
Nee ik ben Haram volgens die lui, dus als de pleuris uitbreekt zoek ik wel een plek waar ik gedoogd word.
Hell To The Liars
pi_168934824
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:20 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Geen structurele handhaving (zoals hier in Nederland). Af en toe gaan ze op oorlogsterkte die gebieden in voor een razzia en daarna zijn ze weken nergens te bekennen.
Zo'n jongeren zou je gewoon in heropvoedkampen moeten zetten, gevangenissen helpen niet. Je kan ze het land niet uittrappen vanwege de wetgeving. Dus om er nog iets van te maken zouden ze een heropvoeding moeten krijgen en daar cursussen/opleiding zodat ze na een aantal jaar een toegevoegde waarde kunnen zijn in de samenleving. Nu laten ze het maar etteren, en doen aan symptoombestrijding, trekt de politie zich terug blijven de problemen bestaan en is het wachten tot het vat weer ontploft.
pi_168934825
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Wensdenken?

Dat is toch wensdenken? Hopen dat dit een burgeroorlog is / wordt zodat je kan zeggen 'we moeten ingrijpen, dit mag in Nederland niet gebeuren!'.

[ Bericht 31% gewijzigd door Frutsel op 16-02-2017 10:25:00 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168934845
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waarom zou je haram zijn? Lees anders eens Submission van Houellebecq. Dan zie je dat leven onder de islam in Europa niet alleen negatief is, in tegendeel. De zege van de islam is onafwendbaar.
Ja nou, de koran zelf bied genoeg informatie om te beseffen dat er stromingen zijn die het nogal dubieus intepreteren.. Dus ik ga er maar gemakshalve van uit dat die traditionele lui de strijd gaan winnen hier.

Zo niet, kom ik wel weer terug.
Hell To The Liars
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:24:36 #67
455560 Logic91
Always stay rational
pi_168934848
Ik zou niet direct spreken van een beginnende burgeroorlog. Dit zijn voornamelijk jongeren met een immigrantenachtergrond die protesteren naar aanleiding van die 22-jarige man die is verkracht met een wapenstok door de politie. Die banlieus zijn sowieso altijd al bron van ellende geweest. Na de aanslagen van november 2015 werd er volgens sommige bronnen feest gevierd. In 2005 waren er ook al fikse rellen.

Als je wilt spreken van een beginnende burgeroorlog heb je wel meer ernstige factoren die eraan vooraf gaan natuurlijk.
Een van de oorzaken van de Syrische burgeroorlog (waar maar al te vaak overheen gekeken wordt) bijvoorbeeld is een aanhoudende droogte die zich voordeed in de jaren voor het uitbreken van de oorlog. Dit zorgde ervoor dat vele oogsten mislukt zijn en de onvrede alsmaar toenam. Naast de religieuze spanningen natuurlijk tussen onder meer de soennieten en de sjiieten/alawieten. Laat staan dat Saudi-Arabië tientallen miljarden pompt in het verspreiden van haar ideologie.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:25:12 #68
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_168934864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waarom zou je haram zijn? Lees anders eens Submission van Houellebecq. Dan zie je dat leven onder de islam in Europa niet alleen negatief is, in tegendeel. De zege van de islam is onafwendbaar.
De (politieke) islam is uiteindelijk vooral een zelfdestructieve ideologie.
pi_168934866
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is toch wensdenken? Hopen dat dit een burgeroorlog is / wordt zodat je kan zeggen 'we moeten ingrijpen, dit mag in Nederland niet gebeuren!'.
Wat is het dan? Een aantal jongens die kattenkwaad uithalen? Beschrijf jij dan eens wat je ziet? Waarom andere mensen aanvallen, plunderen, politie hun wijken uitjagen en najagen, auto's in brand steken, mensen overvallen, en andermans eigendommen vernielen? En allemaal gedaan door mannen met dezelfde afkomst/cultuur/ideologie.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:25:31 #70
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168934873
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:23 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Zolang ik nog adem zal de islam geen zege over mij boeken.
Het hangt niet van jou alleen af. Waarom zou je je opofferen in een -kansloze- poging de islam te stoppen? Het gros van je landgenoten wil dit blijkbaar, of is tenminste niet bereid enige inspanning te leveren als dit ten koste gaat van 'reizen', zelfontplooing of zichzelf goed voelen. Je bent een roepende in de woestijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_168934878
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Wat is het dan? Een aantal jongens die kattenkwaad uithalen? Beschrijf jij dan eens wat je ziet? Waarom andere mensen aanvallen, plunderen, politie hun wijken uitjagen en najagen, auto's in brand steken, mensen overvallen, en andermans eigendommen vernielen? En allemaal gedaan door mannen met dezelfde afkomst/cultuur/ideologie.
Gewoon, rellen. Rellen zijn echter niet direct een burgeroorlog.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168934883
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:24 schreef Logic91 het volgende:
Ik zou niet direct spreken van een beginnende burgeroorlog. Dit zijn voornamelijk jongeren met een immigrantenachtergrond die protesteren naar aanleiding van die 22-jarige man die is verkracht met een wapenstok door de politie. Die banlieus zijn sowieso altijd al bron van ellende geweest. Na de aanslagen van november 2015 werd er volgens sommige bronnen feest gevierd. In 2005 waren er ook al fikse rellen.

Als je wilt spreken van een beginnende burgeroorlog heb je wel meer ernstige factoren die eraan vooraf gaan natuurlijk.
Een van de oorzaken van de Syrische burgeroorlog (waar maar al te vaak overheen gekeken wordt) bijvoorbeeld is een aanhoudende droogte die zich voordeed in de jaren voor het uitbreken van de oorlog. Dit zorgde ervoor dat vele oogsten mislukt zijn en de onvrede alsmaar toenam. Naast de religieuze spanningen natuurlijk tussen onder meer de soennieten en de sjiieten/alawieten. Laat staan dat Saudi-Arabië tientallen miljarden pompt in het verspreiden van haar ideologie.
De woede over die verkrachtingszaak is natuurlijk wel terecht, dus ik kan het niet eens veroordelen.

Echter, je zal als fransman maar wonen in die buurten.
Hell To The Liars
pi_168934894
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:59 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Filmpjes zeggen op zichzelf ook niet altijd alles en het is nog maar de vraag of het gebeurde daadwerkelijk daar mee te maken heeft of dat het conflict om iets anders gaat.

Brandpunt heeft een goede reportage over nepsnieuws gemaakt:

Ik dacht dat dit satire was.
Wat een slecht item.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:27:00 #74
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168934904
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De (politieke) islam is uiteindelijk vooral een zelfdestructieve ideologie.
Het Westerse nihilisme is zelfdestructief. Vooral het aspect van relativisme en feminisme zijn dat. Met 1,4 kind per echtpaar vernietigen we ons demografisch al.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_168934912
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:59 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Filmpjes zeggen op zichzelf ook niet altijd alles en het is nog maar de vraag of het gebeurde daadwerkelijk daar mee te maken heeft of dat het conflict om iets anders gaat.

Brandpunt heeft een goede reportage over nepsnieuws gemaakt:

Dank, ga er zo naar kijken.
Nepnieuws is makkelijk te maken als je weet wat je doelgroep graag wilt geloven.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168934918
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:24 schreef Logic91 het volgende:
Ik zou niet direct spreken van een beginnende burgeroorlog. Dit zijn voornamelijk jongeren met een immigrantenachtergrond die protesteren naar aanleiding van die 22-jarige man die is verkracht met een wapenstok door de politie. Die banlieus zijn sowieso altijd al bron van ellende geweest. Na de aanslagen van november 2015 werd er volgens sommige bronnen feest gevierd. In 2005 waren er ook al fikse rellen.

Als je wilt spreken van een beginnende burgeroorlog heb je wel meer ernstige factoren die eraan vooraf gaan natuurlijk.
Een van de oorzaken van de Syrische burgeroorlog (waar maar al te vaak overheen gekeken wordt) bijvoorbeeld is een aanhoudende droogte die zich voordeed in de jaren voor het uitbreken van de oorlog. Dit zorgde ervoor dat vele oogsten mislukt zijn en de onvrede alsmaar toenam. Naast de religieuze spanningen natuurlijk tussen onder meer de soennieten en de sjiieten/alawieten. Laat staan dat Saudi-Arabië tientallen miljarden pompt in het verspreiden van haar ideologie.
Protesteren na aanleiding van die "verkrachte" man? Mooi excuus, waar protesteren ze volgende week tegen? Tegen het weer? Tegen de kleur van de bankjes in het park? Ze gijzelen en misbruiken deze "verkrachting" om te rellen, net zoals ze al die andere keren andere items gegijzeld hebben om te rellen. Het gaat ze niet om die "verkrachte" man, net zoals die Marokkaanse jongeren nog niet eens wisten wie "Mitch" was die na Nederlands politie "geweld" was omgekomen. Het is gewoon een vrijbrief om te rellen, meer is het niet. Jullie zijn te naïef om te denken dat ze het werkelijk doen voor die man.
pi_168934949
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het hangt niet van jou alleen af. Waarom zou je je opofferen in een -kansloze- poging de islam te stoppen? Het gros van je landgenoten wil dit blijkbaar, of is tenminste niet bereid enige inspanning te leveren als dit ten koste gaat van 'reizen', zelfontplooing of zichzelf goed voelen. Je bent een roepende in de woestijn.
Ik zie het wat anders, maar indien het zo zou zijn dan blijf ik maar alleen roepen in die woestijn, ik zal nooit stoppen met roepen.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:30:08 #78
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_168934964
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik zie het wat anders, maar indien het zo zou zijn dan blijf ik maar alleen roepen in die woestijn, ik zal nooit stoppen met roepen.
Voor wie doe je dat dan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_168934969
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gewoon, rellen. Rellen zijn echter niet direct een burgeroorlog.
Rellen, dag na dag? Week na week? Het speelt niet alleen de laatste 2 dagen, het is al jaren kommer en kwal in bepaalde Franse wijken. En elke keer zijn het dezelfde type jongeren.
pi_168934983
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Voor wie doe je dat dan?
Mijzelf, mijn familie, mijn kinderen en de mensen die niet in staat zijn om te roepen.
pi_168934991
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gewoon, rellen. Rellen zijn echter niet direct een burgeroorlog.
Nou ja...wat we nu in landen als Duitsland en Frankrijk zien (inclusief de moordpartijen) zag je vroeger alleen in Noord-Ierland en Baskenland. Het begin is er.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_168935003
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:25 schreef Droopie het volgende:

[..]

De woede over die verkrachtingszaak is natuurlijk wel terecht, dus ik kan het niet eens veroordelen.

Echter, je zal als fransman maar wonen in die buurten.
De woede is zeker wel terecht ,maar dan nog is dat geen reden of excuus om weet ik wat uit te vreten of te slopen. Dat kan je best veroordelen hoor. En merendeel loopt daar volgens mij niet uit woede over de wapenstok affaire maar ook wel een beetje omdat ze boos zijn op nog veel meer dingen of om gewoon te rellen.
pi_168935008
Wat je daar ziet gebeuren is te danken aan het Franse beleid van de laatste 40 jaar. Allemaal kansarme mensen in grote wijken zetten zonder ook maar de kans op een beter betaan.
pi_168935016
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Overbevolking gaat juist uiteindelijk de vernietiging van deze planeet betekenen. Vooral overbevolking in kansloze regio's zoals Afrika.
Het is niet de overbevolking die onze ondergang gaat betekenen, is het de zieligheidsindustrie die de ondergang in zal luiden. Mensen moeten gewoon eens accepteren dat we niet iedereen kunnen helpen, en velen willen niet geholpen worden. Als je Afrika gewoon laat moeten ze het zelf oplossen, iets waardoor het westen ook groot en sterk is geworden, wij hadden ook geen ander continent die ons elke keer hielp en een hand boven ons hoofd hield. Afrika moet dat ook leren, en helaas als dit een hoop leed en ellende veroorzaakt. Maar zo blijven ze aan moeders borst hangen en leren ze nooit om wat voor zichzelf op te bouwen.
pi_168935021
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:30 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Rellen, dag na dag? Week na week? Het speelt niet alleen de laatste 2 dagen, het is al jaren kommer en kwal in bepaalde Franse wijken. En elke keer zijn het dezelfde type jongeren.
Ja, rellen kunnen meerdere dagen duren, zeker op de manier waarop Frankrijk ingrijpt. Nee, het is momenteel niet week na week aan de gang. Ja, er zijn al jaren rellen. Nee, dat maakt het geen burgeroorlog, hoe graag jij dat ook wilt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168935040
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, rellen kunnen meerdere dagen duren, zeker op de manier waarop Frankrijk ingrijpt. Nee, het is momenteel niet week na week aan de gang. Ja, er zijn al jaren rellen. Nee, dat maakt het geen burgeroorlog, hoe graag jij dat ook wilt.
Rellen, zulke rellen heb ik de laatste 30 jaren nog niet gezien in Europa, het is nu standaard aan het worden en we noemen het maar "rellen" terwijl iedereen weet dat de onderliggende boodschap en frustratie wat ze uiten niets te maken heeft met hersenloos "rellen". Maar blijf jij vooral geloven dat dit gewoon baldadige jongens zijn die zich vervelen.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:40:11 #87
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168935098
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Frutsal, waarom kan ik de OP niet editten? Ik wou een toevoeging doen van een bron welke ik gevonden heb:

http://www.elsevier.nl/bu(...)olitiegeweld-452636/
Kijk, dat is wel nieuws.
pi_168935129
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Rellen, zulke rellen heb ik de laatste 30 jaren nog niet gezien in Europa, het is nu standaard aan het worden en we noemen het maar "rellen" terwijl iedereen weet dat de onderliggende boodschap en frustratie wat ze uiten niets te maken heeft met hersenloos "rellen". Maar blijf jij vooral geloven dat dit gewoon baldadige jongens zijn die zich vervelen.
Krakersrellen waren soortgelijk, je hebt een heleboel voetbalrellen gehad door de jaren heen waar ook doden zijn gevallen, je had rellen in Frankrijk onder Mitterand, noem het maar op.

Dat jij hier zo graag een burgeroorlog in wilt zien is wat ik bedoelde met wensdenken, maar soit, daar ga ik je toch niet van overtuigen. Blijf er maar in geloven ook.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:46:02 #89
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168935191
Dacht bij een burgeroorlog aan blanken die eens op zouden staan tegen de regering. Wat een desillusie dit topic ;(
pi_168935206
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:46 schreef Woelwater het volgende:
Dacht bij een burgeroorlog aan blanken die eens op zouden staan tegen de regering. Wat een desillusie dit topic ;(
Facebook generatie he.
Hell To The Liars
pi_168935283
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Krakersrellen waren soortgelijk, je hebt een heleboel voetbalrellen gehad door de jaren heen waar ook doden zijn gevallen, je had rellen in Frankrijk onder Mitterand, noem het maar op.

Dat jij hier zo graag een burgeroorlog in wilt zien is wat ik bedoelde met wensdenken, maar soit, daar ga ik je toch niet van overtuigen. Blijf er maar in geloven ook.
Krakersrellen hadden geen cultuur gerelateerde achtergrond. Deze immigranten vinden dat ze gediscrimineerd worden, het zijn daarom ook allemaal jongeren met dezelfde achtergrond die vechten tegen een groep met een andere achtergrond. Rellen doe je om te rellen, daar zit geen reden achter, hier zit wel degelijk een reden achter.

Dit zijn jongeren die zich afzetten tegen de rechtstaat, jongeren die eigen wetten hanteren. Er staat niet voor niets in het artikel in de OP dat de politie de wijken waar deze jongeren wonen niet meer in kan, dat heeft niet alleen te maken met rellen, dit zijn no-go zones, zoals je die ook in oorlogsgebieden hebt. Krakersrellen stellen niets voor bij de ellende wat nu in Frankrijk speelt.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:55:17 #92
3542 Gia
User under construction
pi_168935320
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Frutsal, waarom kan ik de OP niet editten? Ik wou een toevoeging doen van een bron welke ik gevonden heb:

http://www.elsevier.nl/bu(...)olitiegeweld-452636/
Leger inzetten, schoon swipen die shit.
pi_168935337
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:52 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Krakersrellen hadden geen cultuur gerelateerde achtergrond. Deze immigranten vinden dat ze gediscrimineerd worden, het zijn daarom ook allemaal jongeren met dezelfde achtergrond die vechten tegen een groep met een andere achtergrond. Rellen doe je om te rellen, daar zit geen reden achter, hier zit wel degelijk een reden achter.
Ze vechten tegen de politie. Daar zitten ook gewoon negers en moslims (want laten we niet verbloemen wat jij precies bedoelt) tussen hoor.

quote:
Dit zijn jongeren die zich afzetten tegen de rechtstaat, jongeren die eigen wetten hanteren. Er staat niet voor niets in het artikel in de OP dat de politie de wijken waar deze jongeren wonen niet meer in kan, dat heeft niet alleen te maken met rellen, dit zijn no-go zones, zoals je die ook in oorlogsgebieden hebt. Krakersrellen stellen niets voor bij de ellende wat nu in Frankrijk speelt.
In Amsterdam werden er tanks de stad in gereden, maar inderdaad, die krakersrellen waren voor mietjes.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168935372
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze vechten tegen de politie. Daar zitten ook gewoon negers en moslims (want laten we niet verbloemen wat jij precies bedoelt) tussen hoor.
Wat er in Frankrijk heerst is dan ook een klasse probleem. Er zijn ghetto's volgeprakt met arme mensen en dat werkt natuurlijk niet. Hoewel de gemiddelde nepnieuws verslaafde op Fok! daar niks van zal willen weten.

Het feit dat de topic-titel eindigt met een vraagteken zegt al genoeg.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 11:04:02 #95
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168935448
Als het goed is kan je je OP weer aanpassen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:05:06 #96
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_168935471
Die verdomde MSM ook :r
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_168935510
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Als het goed is kan je je OP weer aanpassen.
Futsal heeft de toevoeging al erbij gezet, maar bedankt ^O^
pi_168935576
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze vechten tegen de politie. Daar zitten ook gewoon negers en moslims (want laten we niet verbloemen wat jij precies bedoelt) tussen hoor.
Ze vechten niet alleen tegen de politie, ze vechten ook tegen andere burgers, overvallen en bedreigen andere burgers, steken auto's in brand, plunderen winkels. Als je relt omdat de politie je verkeerd bejegend (waar ik niet ontken dat ze misschien een punt hebben), moet je je ook alleen op de politie richten en niet alle andere zaken wat je toevallig op je pad tegenkomt.

quote:
In Amsterdam werden er tanks de stad in gereden, maar inderdaad, die krakersrellen waren voor mietjes.
Iets wat misschien in die wijken ook eens moet gebeuren als de politie die wijken niet meer binnen kan gaan, er gaan al jaren verhalen de ronde over de no-go zones in Frankrijk (en steeds vaker ook Duitsland). In deze zones heerst een andere cultuur en vaak een eigen wetgeving. De politie kan daar niet komen, komen ze daar worden ze aangevallen, alsof je een vreemd land binnenrijd en aangevallen word. Dat zijn geen rellen, dat is gewoon een beginnende burgeroorlog.

Ik begrijp je punten, en er zit zeker iets van waarheid in, maar ik vind deze situatie te zwaar om alleen als "rellen" aan te duiden. En dan maakt het mij nu echt niet uit of het immigranten zijn of een hoop blanke blonde Zweden. Zodra je gebieden claimt voor je eigen waar de wetgeving niet meer kan worden gehanteerd spreek je over een oorlogszone.
pi_168935578
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:25 schreef Droopie het volgende:

[..]

De woede over die verkrachtingszaak is natuurlijk wel terecht, dus ik kan het niet eens veroordelen.
Niet veroordelen? Damn. Hoe ver kunnen ze gaan?
Enkele dagen geleden is bij die rellen oa een auto in brand gestoken waar nog een kind in zat. Die gelukkig optijd door de politie is gered.
Wat heeft dat kind met die verkrachte man te maken? Of al de eigenaren van de andere auto's, winkels en andere bedrijfspanden die zijn vernield en/of in brand gestoken?

Die verkrachte man heeft zelf opgeroepen om het geweld te staken en op een normale manier te demonstreren.
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:14:07 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_168935620
Die Parijse buitenwijken zitten gewoon vol met volstrekt kansarme mensen. Dan krijg je altijd en overal rellen, wat er ook gebeurt. Zie je ook in allerlei andere landen waar grote groepen opeengepakt zitten die geen toekomst hebben.
pi_168935621
edit: ZEG DAN NIETS

[ Bericht 50% gewijzigd door Frutsel op 16-02-2017 11:17:05 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168935647
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:25 schreef Droopie het volgende:

[..]

De woede over die verkrachtingszaak is natuurlijk wel terecht, dus ik kan het niet eens veroordelen.
Dus stel, er komt steeds meer woede onder de westerse bevolking na de zoveelste verkrachtingszaak van immigranten die westerse vrouwen aanvallen. Dan is het in jouw woorden gerechtvaardigd om te gaan rellen, en dan massaal immigranten aan te vallen?

Gevaarlijke gedachte.
pi_168935721
Hup, leger erop zetten en rubber kogels op dat geteisem afschieten.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_168935743
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:14 schreef NgInE het volgende:
edit: ZEG DAN NIETS
S...sorry.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168935791
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:18 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Hup, leger erop zetten en rubber kogels op dat geteisem afschieten.
Maar daar los je het probleem niet mee op, dan keert de rust even terug en is het wachten op het volgende "incident" waardoor deze jongeren gaan rellen. Het probleem moet bestreden worden, niet het symptoom.
pi_168935838
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Maar daar los je het probleem niet mee op, dan keert de rust even terug en is het wachten op het volgende "incident" waardoor deze jongeren gaan rellen. Het probleem moet bestreden worden, niet het symptoom.
Ik ben bang dat er geen (snelle) oplossing is. Tenzij je heel de alle buitenwijken gaat schoonvegen en opnieuw gaat beginnen, maar dat lijkt me geen serieuze optie.
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:26:34 #107
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_168935860
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik ben bang dat er geen (snelle) oplossing is. Tenzij je heel de alle buitenwijken gaat schoonvegen en opnieuw gaat beginnen, maar dat lijkt me geen serieuze optie.
Waar zou je al die mensen willen laten dan?
pi_168935896
Er is geen oplossing meer voor dit probleem, de mensen uit dit soort wijken willen/kunnen niet meer veranderen, hebben zich totaal van de westerse wereld afgekeerd. We hadden er destijds gewoon nooit aan moeten beginnen. En nu is het te laat.
pi_168935957
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:58 schreef NgInE het volgende:

[..]

Wat er in Frankrijk heerst is dan ook een klasse probleem. Er zijn ghetto's volgeprakt met arme mensen en dat werkt natuurlijk niet. Hoewel de gemiddelde nepnieuws verslaafde op Fok! daar niks van zal willen weten.

Het feit dat de topic-titel eindigt met een vraagteken zegt al genoeg.
Nee, wensdenkers die met oplossingen komen voor de problemen die ze zelf veroorzaakt hebben, daar zitten we op te wachten. :') Eerst tig jaar voorstander zijn van de import van straatarme analfabete asieleisers met een totaal andere cultuur en daarna met het vingertje gaan wijzen. |:( Ik zou de schuld aan Wilders geven. Goed, hij was nog een kleuter toen het drama zich voltrok maar toch was het toen al zijn schuld. :Y
pi_168935966
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Waar zou je al die mensen willen laten dan?
Nergens, want
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:25 schreef Physsic het volgende:

[..]
dat lijkt me geen serieuze optie.
Ik wilde de "jawel, je kan iedereen het land uit zetten"-opmerking (als reactie op dat ik denk dat er geen oplossing is) voor zijn.
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:38:48 #111
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_168936064
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:32 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nergens, want

[..]

Ik wilde de "jawel, je kan iedereen het land uit zetten"-opmerking (als reactie op dat ik denk dat er geen oplossing is) voor zijn.
Klopt, is geen oplossing. Net zoals dat 'remigratie stimuleren' ook geen echte oplossing is voor dit probleem. Want de mensen in deze achterstandswijken, en dan vooral in de grote steden zoals Parijs, Londen, Berlijn etc. zijn echt letterlijk kansarm. Die hebben niet eens het geld of de middelen om naar Marokko, Algerije, Tunesië of whatever te verhuizen. Bovendien zouden ze daar al helemaal niks meer hebben. Dus blijven ze zitten in hun uitzichtloze toestand. Ze kunnen letterlijk geen kant op, ze zitten gevangen tussen 2 werelden.

Remigratie stimuleren betekent vooral dat de beter opgeleide allochtonen die wat geld achter de hand hebben, eventueel zouden vertrekken. En dat zijn dan juist weer de mensen die we hier best kunnen gebruiken.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 11:39:25 #112
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168936073
Zweden, kijken we mee?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_168936132
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:31 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Nee, wensdenkers die met oplossingen komen voor de problemen die ze zelf veroorzaakt hebben, daar zitten we op te wachten. :') Eerst tig jaar voorstander zijn van de import van straatarme analfabete asieleisers met een totaal andere cultuur en daarna met het vingertje gaan wijzen. |:( Ik zou de schuld aan Wilders geven. Goed, hij was nog een kleuter toen het drama zich voltrok maar toch was het toen al zijn schuld. :Y
Je reactie is wat emotioneel en daarnaast kan ik mijzelf helemaal niet vinden in het beeld dat je van mij schetst.
Mensen mogen van mij best in Nederland komen wonen, zolang men iets bijdraagt aan de samenleving en zich aan de regels houdt. Wanneer dit niet het geval is zijn er meer dan genoeg bestaande manieren om mogelijke problemen op te lossen. Dat het complexe problemen zijn die veel tijd zullen kosten om te fixen, vinden veel mensen vervelend.

De misdaadcijfers lopen al jaren terug. De economie trekt weer aan. Alles bij elkaar opgeteld zorgt dit er voor dat ik het prima leven vindt in Nederland zo. Voor mij is het 'immigratie' probleem dan ook een non-issue, omdat ik er in mijn dagelijks leven geen enkele last van ondervindt. Het valt mij ook op dat mensen die dit ''probleem'' aankaarten vooral vanuit emotie spreken.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168936218
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:43 schreef NgInE het volgende:

[..]

Je reactie is wat emotioneel en daarnaast kan ik mijzelf helemaal niet vinden in het beeld dat je van mij schetst.
Mensen mogen van mij best in Nederland komen wonen, zolang men iets bijdraagt aan de samenleving en zich aan de regels houdt. Wanneer dit niet het geval is zijn er meer dan genoeg bestaande manieren om mogelijke problemen op te lossen. Dat het complexe problemen zijn die veel tijd zullen kosten om te fixen, vinden veel mensen vervelend.

De misdaadcijfers lopen al jaren terug. De economie trekt weer aan. Alles bij elkaar opgeteld zorgt dit er voor dat ik het prima leven vindt in Nederland zo. Voor mij is het 'immigratie' probleem dan ook een non-issue, omdat ik er in mijn dagelijks leven geen enkele last van ondervindt. Het valt mij ook op dat mensen die dit ''probleem'' aankaarten vooral vanuit emotie spreken.
OM en politie: ‘Veel meer misdaden gepleegd dan minister zegt’

Terwijl minister Ard van der Steur (Justitie, VVD) schermt met teruglopende criminaliteitscijfers, blijkt uit een rapport van het Openbaar Ministerie en de politie dat het aantal gepleegde misdaden eigenlijk veel hoger ligt. Op sommige plekken zou de situatie zo ernstig zijn, dat wijken worden overgenomen door criminelen.


Artikel van een maand geleden, de misdaadcijfers lopen niet terug, dat blijkt pure onzin te zijn en creatief omgaan met de statistieken.
pi_168936225
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Klopt, is geen oplossing. Net zoals dat 'remigratie stimuleren' ook geen echte oplossing is voor dit probleem. Want de mensen in deze achterstandswijken, en dan vooral in de grote steden zoals Parijs, Londen, Berlijn etc. zijn echt letterlijk kansarm. Die hebben niet eens het geld of de middelen om naar Marokko, Algerije, Tunesië of whatever te verhuizen. Bovendien zouden ze daar al helemaal niks meer hebben. Dus blijven ze zitten in hun uitzichtloze toestand. Ze kunnen letterlijk geen kant op, ze zitten gevangen tussen 2 werelden.

Remigratie stimuleren betekent vooral dat de beter opgeleide allochtonen die wat geld achter de hand hebben, eventueel zouden vertrekken. En dat zijn dan juist weer de mensen die we hier best kunnen gebruiken.
Er is genoeg potentieel in Nederland maar dan moeten we eerst eens stoppen met het aanbieden van peperdure opleidingen als een studie theaterwetenschap, kunstgeschiedenis, psychologie e.d. Gewoon studies aanbieden waar het land behoefte aan heeft. Elk jaar 25.000 nieuwe advocaten opleiden op universitair niveau schiet niet erg op.
pi_168936254
Nepnieuws, niks aan de hand, allemaal verder slapen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168936303
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:43 schreef NgInE het volgende:

[..]

Je reactie is wat emotioneel en daarnaast kan ik mijzelf helemaal niet vinden in het beeld dat je van mij schetst.
Mensen mogen van mij best in Nederland komen wonen, zolang men iets bijdraagt aan de samenleving en zich aan de regels houdt. Wanneer dit niet het geval is zijn er meer dan genoeg bestaande manieren om mogelijke problemen op te lossen. Dat het complexe problemen zijn die veel tijd zullen kosten om te fixen, vinden veel mensen vervelend.

De misdaadcijfers lopen al jaren terug. De economie trekt weer aan. Alles bij elkaar opgeteld zorgt dit er voor dat ik het prima leven vindt in Nederland zo. Voor mij is het 'immigratie' probleem dan ook een non-issue, omdat ik er in mijn dagelijks leven geen enkele last van ondervindt. Het valt mij ook op dat mensen die dit ''probleem'' aankaarten vooral vanuit emotie spreken.
dat jij er (op het moment) geen last van hebt is wel de domste reden om iemands argumenten teniet te doen. Er zijn erg veel mensen die er wel last van hebben, die dagelijks geconfronteerd worden met de misstanden die ongebreidelde immigratie met zich meebrengt. Hun zonen die in elkaar geslagen word door scootertuig, hun dochters die aangerand worden door asielzoekers, diefstal van hun spullen, gewapende overvallen op hun bedrijven. Dat zijn zaken die mensen bij blijven, samen met de opmerkingen die tijdens deze 'activiteiten' gebezigd worden door dit tuig.

En dan is het heel begrijpelijk dat mensen emotioneel worden, want bovenstaande zaken zijn zeer ingrijpend. En jij mkiskent die mensen door te zeggen: goh overdrijf niet zo, er is niks aan de hand, want ik heb er geen last van. Hoe egoistisch kun je zijn.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_168936307
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:50 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Er is genoeg potentieel in Nederland maar dan moeten we eerst eens stoppen met het aanbieden van peperdure opleidingen als een studie theaterwetenschap, kunstgeschiedenis, psychologie e.d. Gewoon studies aanbieden waar het land behoefte aan heeft. Elk jaar 25.000 nieuwe advocaten opleiden op universitair niveau schiet niet erg op.
Verpakt in een soort vijfjarenplan zeker, oude rooie rakker dat je er eentje bent.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168936335
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

OM en politie: ‘Veel meer misdaden gepleegd dan minister zegt’

Terwijl minister Ard van der Steur (Justitie, VVD) schermt met teruglopende criminaliteitscijfers, blijkt uit een rapport van het Openbaar Ministerie en de politie dat het aantal gepleegde misdaden eigenlijk veel hoger ligt. Op sommige plekken zou de situatie zo ernstig zijn, dat wijken worden overgenomen door criminelen.


Artikel van een maand geleden, de misdaadcijfers lopen niet terug, dat blijkt pure onzin te zijn en creatief omgaan met de statistieken.
Gebaseerd op een enquête...Maar goed; zelfs als de cijfers uit dat bericht kloppen dan is het vandaag de dag een stuk veiliger dan 30 jaar geleden. Toen bestonden er ook nog niet zo veel manieren om op grote schaal enquêtes te houden; in dat opzicht zijn cijfers een beetje relatief.

[ Bericht 4% gewijzigd door NgInE op 16-02-2017 12:14:39 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168936338
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Verpakt in een soort vijfjarenplan zeker, oude rooie rakker dat je er eentje bent.
In tegendeel, het is juist een hele kapitalistische gedachte.
pi_168936381
Er wordt hier idd weinig nieuws door de MSM naar buiten gebracht. Geen of weinig aandacht besteden aan dit soort in mijn ogen belangrijke zaken is veel erger dan het brengen van nepnieuws.
Zou het kunnen zijn dat de verkiezingen die zowel in Frankrijk, Nederland en in Duitsland gaan komen er mee te maken heeft. De MSM vegen het nieuws liever onder de mat of gaan het ontkennen of bagatelliseren.
Stel je voor dat Le Pen, Wilders en de AfD gaan winnen :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_168936383
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:57 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

In tegendeel, het is juist een hele kapitalistische gedachte.
Ik ben bijzonder benieuwd naar de uitleg hiervan dan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168936405
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:57 schreef NgInE het volgende:

[..]

Gebaseerd op een enquête...Maar goed; zelfs als de cijfers uit dat bericht kloppen dan is het vandaag de dag een stuk veiliger dan 30 jaar geleden.
Eh, niet gebaseerd op een enquete:

De top van het OM en de politie schrijven in een vertrouwelijke notitie, die in handen is van Trouw, dat het aantal misdrijven tot wel vijf keer hoger ligt dan de officiële cijfers laten zien.

En hoe kom je erbij dat het minder is dan 30 jaar geleden:



Alleen de dalende trend die zichtbaar is de laatste jaren bleek onzin te zijn, die incidenten liggen zelfs 5x hoger dan wat officieel bekend is.
pi_168936421
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Klopt, is geen oplossing. Net zoals dat 'remigratie stimuleren' ook geen echte oplossing is voor dit probleem. Want de mensen in deze achterstandswijken, en dan vooral in de grote steden zoals Parijs, Londen, Berlijn etc. zijn echt letterlijk kansarm. Die hebben niet eens het geld of de middelen om naar Marokko, Algerije, Tunesië of whatever te verhuizen. Bovendien zouden ze daar al helemaal niks meer hebben. Dus blijven ze zitten in hun uitzichtloze toestand. Ze kunnen letterlijk geen kant op, ze zitten gevangen tussen 2 werelden.

Remigratie stimuleren betekent vooral dat de beter opgeleide allochtonen die wat geld achter de hand hebben, eventueel zouden vertrekken. En dat zijn dan juist weer de mensen die we hier best kunnen gebruiken.
Hadden de huidige politici maar zoveel inzicht, die blijven kanslozen binnenhalen en maken het probleem nog groter. Waarom?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_168936489
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:43 schreef NgInE het volgende:

[..]

Je reactie is wat emotioneel en daarnaast kan ik mijzelf helemaal niet vinden in het beeld dat je van mij schetst.
Mensen mogen van mij best in Nederland komen wonen, zolang men iets bijdraagt aan de samenleving en zich aan de regels houdt. Wanneer dit niet het geval is zijn er meer dan genoeg bestaande manieren om mogelijke problemen op te lossen. Dat het complexe problemen zijn die veel tijd zullen kosten om te fixen, vinden veel mensen vervelend.

De misdaadcijfers lopen al jaren terug. De economie trekt weer aan. Alles bij elkaar opgeteld zorgt dit er voor dat ik het prima leven vindt in Nederland zo. Voor mij is het 'immigratie' probleem dan ook een non-issue, omdat ik er in mijn dagelijks leven geen enkele last van ondervindt. Het valt mij ook op dat mensen die dit ''probleem'' aankaarten vooral vanuit emotie spreken.
Mijn hemel wat ben jij wereldvreemd.

Zoveel vragen op het moment...
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_168936509
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:57 schreef NgInE het volgende:

[..]

Gebaseerd op een enquête...Maar goed; zelfs als de cijfers uit dat bericht kloppen dan is het vandaag de dag een stuk veiliger dan 30 jaar geleden.
_O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168936528
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Eh, niet gebaseerd op een enquete:

De top van het OM en de politie schrijven in een vertrouwelijke notitie, die in handen is van Trouw, dat het aantal misdrijven tot wel vijf keer hoger ligt dan de officiële cijfers laten zien.

En hoe kom je erbij dat het minder is dan 30 jaar geleden:

[ afbeelding ]

Alleen de dalende trend die zichtbaar is de laatste jaren bleek onzin te zijn, die incidenten liggen zelfs 5x hoger dan wat officieel bekend is.
Kijk, zo zie je maar dat het aantal geweldsmisdrijven al zo'n 8 jaar aan het dalen is. :+
pi_168936546
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Eh, niet gebaseerd op een enquete:

De top van het OM en de politie schrijven in een vertrouwelijke notitie, die in handen is van Trouw, dat het aantal misdrijven tot wel vijf keer hoger ligt dan de officiële cijfers laten zien.

En hoe kom je erbij dat het minder is dan 30 jaar geleden:

[ afbeelding ]

Alleen de dalende trend die zichtbaar is de laatste jaren bleek onzin te zijn, die incidenten liggen zelfs 5x hoger dan wat officieel bekend is.
Dat is allemaal allang gedebunked, er zijn alleen minder aangiftes, omdat de mensen weten dat er toch zo goed als niks mee word gedaan. De criminaliteit is in ieder geval niet aan het afnemen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168936548
In 2005 was het veel erger, dus denk t niet.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168936550
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ben bijzonder benieuwd naar de uitleg hiervan dan.
Heb ik geen behoefte aan. Als jij denkt dat het heel erg kapitalistisch is als mensen kunnen studeren wat ze willen, gebruik maken van perperdure studies betaald door de staat en de staat hun vervolgens levenslang onderhoudt als hun pretstudies geen baan oplevert, dan moet je dat vooral blijven denken.
pi_168936576
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:09 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Heb ik geen behoefte aan.
Een klassiekertje van Braindead weer. Statement -> vraag om uitleg of bron -> 'nee, zoek het zelf maar uit'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168936580
Hier is die van woningovervallen incl. context.

pi_168936609
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:10 schreef Physsic het volgende:
Hier is die van woningovervallen incl. context.

[ afbeelding ]
in 2007 hadden ze geen zin meer :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168936677
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:12 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

in 2007 hadden ze geen zin meer :')
Haha, inderdaad.
Gezien de snelle stijging in de twee jaren daarna zou je haast denken dat er in 2007 iets niet helemaal goed is gegaan met de registraties.
pi_168936734
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Een klassiekertje van Braindead weer. Statement -> vraag om uitleg of bron -> 'nee, zoek het zelf maar uit'.
Dus als ik jou goed begrijp dan zijn we heel erg kapitalistisch als we het nog makkelijker maken om volledig door de staat betaalde pretstudies te volgen. Zou dan de komende decennia iedereen ervoor kiezen om gymleraar te worden waardoor we over 40 jaar 15 miljoen opgeleide gymleraren hebben dan zijn we superkapitalistisch bezig?
pi_168936790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Eh, niet gebaseerd op een enquete:

De top van het OM en de politie schrijven in een vertrouwelijke notitie, die in handen is van Trouw, dat het aantal misdrijven tot wel vijf keer hoger ligt dan de officiële cijfers laten zien.

En hoe kom je erbij dat het minder is dan 30 jaar geleden:

[ afbeelding ]

Alleen de dalende trend die zichtbaar is de laatste jaren bleek onzin te zijn, die incidenten liggen zelfs 5x hoger dan wat officieel bekend is.
Wederom een grafiek die afkomstig is van een alternatieve bron: http://www.rijnlandmodel.nl/allochtonen/bronnen

Daarnaast wordt er in de grafiek gekeken naar misdaden per 1000 inwoners, wat natuurlijk scheef is omdat de bevolking gigantisch gegroeid is de afgelopen tientallen jaren. Als ik jou was zou ik die grafiek dus niet al te serieus nemen.

Het is natuurlijk je eigen schuld wanneer je geen aangifte doet van een strafbaar feit. Je kunt ook geen goede metingen doen als CBS wanneer je niet weet hoeveel misdaden niet worden aangegeven.
Je kunt wel mooi zien in de grafiekjes van het CBS dat de misdaadcijfers tijdelijk omhoog schoten tijdens de crisis; want arme mensen gaan stelen als ze niet rond kunnen komen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168936832
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:19 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus als ik jou goed begrijp dan zijn we heel erg kapitalistisch als we het nog makkelijker maken om volledig door de staat betaalde pretstudies te volgen. Zou dan de komende decennia iedereen ervoor kiezen om gymleraar te worden waardoor we over 40 jaar 15 miljoen opgeleide gymleraren hebben dan zijn we superkapitalistisch bezig?
Vrije keuze is behoorlijk kapitalistisch, ja. Ook qua studie. De markt moet dat vervolgens zelf rechttrekken, dus op dat moment zullen mensen zich vanzelf weer richten op andere studies met meer perspectief.

Ook dit is tevens weer een Braindead-klassieker: met een belachelijke stroman komen om je gelijk te halen. Daar heb ik er ook eentje van!

Zijn we superkapitalistisch bezig als Rutte alle studies behalve metaaltechniek verbiedt?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168936864
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:23 schreef NgInE het volgende:

[..]

Daarnaast wordt er in de grafiek gekeken naar misdaden per 1000 inwoners, wat natuurlijk scheef is omdat de bevolking gigantisch gegroeid is de afgelopen tientallen jaren. Als ik jou was zou ik die grafiek dus niet al te serieus nemen.
Eh.. dat is juist de manier om het te kunnen vergelijken. Relatief.

Jij vindt dus dat het veiliger is geworden wanneer bij een halvering van de bevolking nog maar half zoveel misdrijven plaatsvinden, omdat het absolute aantal misdrijven is afgenomen? :P
pi_168936883
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is allemaal allang gedebunked, er zijn alleen minder aangiftes, omdat de mensen weten dat er toch zo goed als niks mee word gedaan. De criminaliteit is in ieder geval niet aan het afnemen.
Dat weet ik, vandaar dat ik er ook tegenin ging. De criminaliteit ligt 5x hoger dan de cijfers ons laten denken.
pi_168936894
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:26 schreef Physsic het volgende:

[..]

Eh.. dat is juist de manier om het te kunnen vergelijken. Relatief.

Jij vindt dus dat het veiliger is geworden wanneer bij een halvering van de bevolking nog maar half zoveel misdrijven plaatsvinden, omdat het absolute aantal misdrijven is afgenomen? :P
Nee; ik vind de grafiek ongeloofwaardig. Ik kan zelf ook wel een grafiekje in elkaar sleutelen waaruit blijkt dat mijn meningen kloppen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:29:10 #141
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_168936907
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dat weet ik, vandaar dat ik er ook tegenin ging. De criminaliteit ligt 5x hoger dan de cijfers ons laten denken.
Het is inderdaad een (s)links complot. Gelukkig zijn de criminaliteitscijfers van 233434 jaar geleden wel betrouwbaar en daarom mag daar wel mee worden geschermd.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:29:52 #142
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_168936922
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:26 schreef Physsic het volgende:

[..]

Eh.. dat is juist de manier om het te kunnen vergelijken. Relatief.

Jij vindt dus dat het veiliger is geworden wanneer bij een halvering van de bevolking nog maar half zoveel misdrijven plaatsvinden, omdat het absolute aantal misdrijven is afgenomen? :P
Heerlijke gedachtegang inderdaad :D _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_168936923
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:23 schreef NgInE het volgende:

[..]

Wederom een grafiek die afkomstig is van een alternatieve bron: http://www.rijnlandmodel.nl/allochtonen/bronnen
Er staat in het plaatje dat de Volkskrant de bron is met info van het CBS. De link die je plaatst doet het bij mij niet.
pi_168936948
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:28 schreef NgInE het volgende:

[..]

Nee; ik vind de grafiek ongeloofwaardig. Ik kan zelf ook wel een grafiekje in elkaar sleutelen waaruit blijkt dat mijn meningen kloppen.
Je geeft aan het ongeloofwaardig te vinden omdat wordt gekeken naar het aantal misdrijven per 1000 inwoners. Dat maakt de grafiek niet ongeloofwaardig, dat maakt juist dat er er iets over kan zeggen zonder informatie te hebben over de bevolkingsgroei van die periode.
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:31:49 #145
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_168936952
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

Er staat in het plaatje dat de Volkskrant de bron is met info van het CBS. De link die je plaatst doet het bij mij niet.
Echt kwaliteitsbron wordt door hem aangehaald



_O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_168936958
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

Er staat in het plaatje dat de Volkskrant de bron is met info van het CBS. De link die je plaatst doet het bij mij niet.
Het is bijna niet te doen om te checken of dat plaatje daadwerkelijk uit de Volkskrant komt en info van het CBS bevat. Zo maak je dus nepnieuws.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168936961
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:28 schreef NgInE het volgende:

[..]

Nee; ik vind de grafiek ongeloofwaardig. Ik kan zelf ook wel een grafiekje in elkaar sleutelen waaruit blijkt dat mijn meningen kloppen.
En het artikel dan? Wat vind je van het artikel. Ik heb even snel gegoogled naar een grafiek om mijn argument te onderbouwen. Maar ik had al kunnen indenken dat het niet bij jou in je straatje zou passen.

Maar dan vraag ik me wel af wat je van het feit vind dat de criminaliteit 5x zo hoog ligt dan dat velen ons willen doen geloven?
pi_168936971
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Echt kwaliteitsbron wordt door hem aangehaald

[ afbeelding ]

_O_
"De andere kant, niet in de krant." _O-
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:33:33 #149
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_168936981
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

"De andere kant, niet in de krant." _O-
Morgen een baard :(

Mannen met baarden :(

LEVENSGEVAARLIJK
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_168936986
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Morgen een baard :(

Mannen met baarden :(

LEVENSGEVAARLIJK
Een baard óf een hoofddoek he. Je kan dus kiezen.
pi_168937022
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

En het artikel dan? Wat vind je van het artikel. Ik heb even snel gegoogled naar een grafiek om mijn argument te onderbouwen. Maar ik had al kunnen indenken dat het niet bij jou in je straatje zou passen.

Maar dan vraag ik me wel af wat je van het feit vind dat de criminaliteit 5x zo hoog ligt dan dat velen ons willen doen geloven?
Maar is dat echt zo? Hoe meet je dat? Heeft de politie al gereageerd op die beschuldiging? Wat zegt het CBS?
Je mist te veel informatie om een conclusie te kunnen trekken.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168937036
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Morgen een baard :(

Mannen met baarden :(

LEVENSGEVAARLIJK
Het duurt bij mij wel wat langer als een dag om een baard te laten groeien. Laatst nog 3 maanden niet geschoren en ik leek nog steeds niet op een moslim. :(
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168937060
quote:
3s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:35 schreef NgInE het volgende:

[..]

Maar is dat echt zo? Hoe meet je dat? Heeft de politie al gereageerd op die beschuldiging? Wat zegt het CBS?
Je mist te veel informatie om een conclusie te kunnen trekken.
LEES HET ARTIKEL

Als je niet serieus en inhoudelijk kunt reageren dan kap ik meteen de discussie af. Het is weer erg selectief wat je leest en waarover je valt en ontkracht. De politie heeft niet gereageerd op de beschuldiging, de beschuldiging komt juist vanuit de politie, de enige macht in Nederland wat werkelijk weet als de criminaliteit groeit of minder word.
pi_168937078
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vrije keuze is behoorlijk kapitalistisch, ja. Ook qua studie. De markt moet dat vervolgens zelf rechttrekken, dus op dat moment zullen mensen zich vanzelf weer richten op andere studies met meer perspectief.

Ook dit is tevens weer een Braindead-klassieker: met een belachelijke stroman komen om je gelijk te halen. Daar heb ik er ook eentje van!

Zijn we superkapitalistisch bezig als Rutte alle studies behalve metaaltechniek verbiedt?
Bij kapitalisme denk ik aan marktwerking, vraag en aanbod. Als je als staat het aanbod subsidieert, een grote groep studenten er geen rekening mee houdt dat er met bepaalde opleidingen geen baan valt te vinden en de staat vervolgens die studenten onderhoudt dan denk ik niet "Hee, hier spat het kapitalisme vanaf".
pi_168937107
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:32 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het is bijna niet te doen om te checken of dat plaatje daadwerkelijk uit de Volkskrant komt en info van het CBS bevat. Zo maak je dus nepnieuws.
Nou, als het goed is zijn die cijfers van het CBS gewoon openbaar, dus zal niet heel moeilijk zijn om te controleren of de cijfers kloppen.

Maar dat heeft niet zoveel zin aangezien je die gegevens van 40 jaar geleden niet zomaar kan vergelijken met de gegevens van nu. Bovendien is het echt totaal offtopic.
Laten we het weer hebben over de naderende burgeroorlog in Frankrijk. :P
pi_168937122
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:39 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Bij kapitalisme denk ik aan marktwerking, vraag en aanbod. Als je als staat het aanbod subsidieert, een grote groep studenten er geen rekening mee houdt dat er met bepaalde opleidingen geen baan valt te vinden en de staat vervolgens die studenten onderhoudt dan denk ik niet "Hee, hier spat het kapitalisme vanaf".
Dus eigenlijk vind je dat de staat helemaal geen enkele opleiding meer zou moeten subsidiëren? Dat is weer wat anders dan je eerst zei. Verschuiven van de doelpalen, wederom een klassieke Braindead-discussiemanier.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168937159
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:41 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nou, als het goed is zijn die cijfers van het CBS gewoon openbaar, dus zal niet heel moeilijk zijn om te controleren of de cijfers kloppen.

Maar dat heeft niet zoveel zin aangezien je die gegevens van 40 jaar geleden niet zomaar kan vergelijken met de gegevens van nu. Bovendien is het echt totaal offtopic.
Laten we het weer hebben over de naderende burgeroorlog in Frankrijk. :P
Laat ik het zo zeggen: ik heb geen tijd om het uit te zoeken. Daarnaast leert mijn ervaring dat alles dat er op dit forum wordt gepost met een flinke klont zout genomen moet worden (wat ik dan stiekem ook wel weer leuk vindt trouwens).
Vertrouw nooit zomaar een vage/alternatieve bron.

Oh ja, de burgeroorlog: er is geen burgeroorlog. ;)
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168937190
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Rellen, zulke rellen heb ik de laatste 30 jaren nog niet gezien in Europa, het is nu standaard aan het worden en we noemen het maar "rellen" terwijl iedereen weet dat de onderliggende boodschap en frustratie wat ze uiten niets te maken heeft met hersenloos "rellen". Maar blijf jij vooral geloven dat dit gewoon baldadige jongens zijn die zich vervelen.
Rellen.. jawel hoor, kijk maar eens hoe het bij de kroning van beatrix ging, of toen feyenoord kampioen werd en er op ambulances werd geschoten.

Er zijn altijd wel mensen in voor rellen. Overigens prima ook om daar in te grijpen, daar niet van. Ik kan voor een groot deel mee in je verhaal.

Echter het hele idee dat dit een beginnende burgeroorlog is, mwoah, daar is wel meer voor nodig. Ik denk wel dat we nu eens op moeten houden met pappen en nathouden.

Ofwel je doet mee en gedraagt je, ofwel je dondert op. Heb je een paspoort uit NL of een europees land dan ben je ons eigen probleem. Heb je een paspoort van een ander land dan ben je persona non grata en verlies je je europese toegangsticket.

We zouden sowieso geen bootvluchteling moeten redden. Maar een greencardsysteem invoeren. En echte vluchtelingen mogen in het land waar ze vandaan komen asiel aanvragen, of een ander apenland waar ze zitten. Heb je geen duidelijke papieren, jammer. Heb je geen goed verhaal, jammer. Ben je echt een syrische jezidi, je mag blijven totdat het daar rustig is, maar dan ben je verplicht weg zodra dat wordt gevraagd. Wil je een greencard? vraag hem maar aan: verplicht een goede opleiding, werk, inkomen en geen misdrijven gepleegd hebben.

Door in het verleden weinig eisen te stellen aan immigranten en alles maar lekker zo te laten zijn banlieu's ontstaan. Overigens is het in NL gelukkig lang niet zo erg, maar eea glijdt wel af momenteel. Juist dor 'linkse' hobbies zijn die wijken nog enigzins ok. Laten we de goede punten daarvan: de hoop, kansen en direct contact nu eens combineren met de harde hand die hoort bij het niet naleven van de regels en het tij is te keren.

In alle wijken hoort de politie uiteindelijk de baas te zijn en het beleid van de regering uit te voeren. gecontroleerd door de rechter.
Whatever...
pi_168937231
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Echt kwaliteitsbron wordt door hem aangehaald

[ afbeelding ]

_O_
Dat iemand soms onzin roept, diskwalificeert iemand niet voor het gehele debat. Dat is een drogreden. Handig gebruikt hoor, dat wel. Maar bij deze is je argument ongeldig verklaard.
Whatever...
pi_168937267
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Klopt, is geen oplossing. Net zoals dat 'remigratie stimuleren' ook geen echte oplossing is voor dit probleem. Want de mensen in deze achterstandswijken, en dan vooral in de grote steden zoals Parijs, Londen, Berlijn etc. zijn echt letterlijk kansarm. Die hebben niet eens het geld of de middelen om naar Marokko, Algerije, Tunesië of whatever te verhuizen. Bovendien zouden ze daar al helemaal niks meer hebben. Dus blijven ze zitten in hun uitzichtloze toestand. Ze kunnen letterlijk geen kant op, ze zitten gevangen tussen 2 werelden.

Remigratie stimuleren betekent vooral dat de beter opgeleide allochtonen die wat geld achter de hand hebben, eventueel zouden vertrekken. En dat zijn dan juist weer de mensen die we hier best kunnen gebruiken.
Helemaal met je analyse eens en dus zal het toch eens een kwestie van buigen of barsten worden. Deze mensen gaat inderdaad nergens heen en zullen/eisen toch verzorging/geld/etc. terwijl dat door steeds minder belastingbetalers geaccepteerd zal worden.....
pi_168937397
quote:
11s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:44 schreef NgInE het volgende:

[..]

Oh ja, de burgeroorlog: er is geen burgeroorlog. ;)
Nóg niet. :9

Nee, de rellen zullen over enkele dagen wel weer gestopt zijn. Echt goed komt het daar echter niet zomaar, ben ik bang.
pi_168937449
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Waar zou je al die mensen willen laten dan?
Algerije, Tunesie, Marokko.....
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_168937484
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:59 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nóg niet. :9

Nee, de rellen zullen over enkele dagen wel weer gestopt zijn. Echt goed komt het daar echter niet zomaar, ben ik bang.
Het is gewoon een kut situatie. Er is meer dan genoeg op te merken m.b.t. het Nederlandse integratiebeleid, maar het zal nooit zo slecht zijn als in Frankrijk. Ze hadden daar nooit die buitenwijk ghetto's moeten bouwen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168937512
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Klopt, is geen oplossing. Net zoals dat 'remigratie stimuleren' ook geen echte oplossing is voor dit probleem. Want de mensen in deze achterstandswijken, en dan vooral in de grote steden zoals Parijs, Londen, Berlijn etc. zijn echt letterlijk kansarm. Die hebben niet eens het geld of de middelen om naar Marokko, Algerije, Tunesië of whatever te verhuizen. Bovendien zouden ze daar al helemaal niks meer hebben. Dus blijven ze zitten in hun uitzichtloze toestand. Ze kunnen letterlijk geen kant op, ze zitten gevangen tussen 2 werelden.

Remigratie stimuleren betekent vooral dat de beter opgeleide allochtonen die wat geld achter de hand hebben, eventueel zouden vertrekken. En dat zijn dan juist weer de mensen die we hier best kunnen gebruiken.
Het probleem is niet dat ze kansarm zijn, ze maken zichzelf kansarm. Ga godverdomme naar school, ga studeren, werken, begin een bedrijf. Het is niet makkelijk, nee. Maar inderdaad, in een hutje in de woestijn is het nog veel meer afzien. Dus kies godverdikke iets zinvols. Zo niet, dan mogen ze die gasten van mij morgen afzetten in het land van herkomst, of dat van hun ouders'herkomst. Opgedonderd, ga maar een greencard aanvragen als je een diploma, werk, geld hebt.

Dat komt ook voor anderen echt niet aanwaaien. Aangeleerde hulpeloosheid is dat, in die achterstandswijken.
Whatever...
  donderdag 16 februari 2017 @ 13:08:21 #165
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168937531
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:03 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Algerije, Tunesie, Marokko.....
Het zijn net puzzelstukjes. Je pakt er eentje op, bekijkt 'm van alle kanten en legt 'm neer waar het past. Past het niet vlekkeloos, dan ligt ie dus op de verkeerde plek en moet je een andere lokatie proberen. Blijven duwen, stampen, smeken, poetsen, bijkleuren en zelfs de randjes bijsnijden gaat niet werken. Verneuk je de hele puzzel mee.
pi_168937716
quote:
17s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:05 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het is gewoon een kut situatie. Er is meer dan genoeg op te merken m.b.t. het Nederlandse integratiebeleid, maar het zal nooit zo slecht zijn als in Frankrijk. Ze hadden daar nooit die buitenwijk ghetto's moeten bouwen.
Het zal alleen maar de kansen voor Le Pen de aankomende verkiezingen in de kaart spelen.
pi_168937766
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:47 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Rellen.. jawel hoor, kijk maar eens hoe het bij de kroning van beatrix ging, of toen feyenoord kampioen werd en er op ambulances werd geschoten.

Er zijn altijd wel mensen in voor rellen. Overigens prima ook om daar in te grijpen, daar niet van. Ik kan voor een groot deel mee in je verhaal.

Echter het hele idee dat dit een beginnende burgeroorlog is, mwoah, daar is wel meer voor nodig. Ik denk wel dat we nu eens op moeten houden met pappen en nathouden.

Ofwel je doet mee en gedraagt je, ofwel je dondert op. Heb je een paspoort uit NL of een europees land dan ben je ons eigen probleem. Heb je een paspoort van een ander land dan ben je persona non grata en verlies je je europese toegangsticket.

We zouden sowieso geen bootvluchteling moeten redden. Maar een greencardsysteem invoeren. En echte vluchtelingen mogen in het land waar ze vandaan komen asiel aanvragen, of een ander apenland waar ze zitten. Heb je geen duidelijke papieren, jammer. Heb je geen goed verhaal, jammer. Ben je echt een syrische jezidi, je mag blijven totdat het daar rustig is, maar dan ben je verplicht weg zodra dat wordt gevraagd. Wil je een greencard? vraag hem maar aan: verplicht een goede opleiding, werk, inkomen en geen misdrijven gepleegd hebben.

Door in het verleden weinig eisen te stellen aan immigranten en alles maar lekker zo te laten zijn banlieu's ontstaan. Overigens is het in NL gelukkig lang niet zo erg, maar eea glijdt wel af momenteel. Juist dor 'linkse' hobbies zijn die wijken nog enigzins ok. Laten we de goede punten daarvan: de hoop, kansen en direct contact nu eens combineren met de harde hand die hoort bij het niet naleven van de regels en het tij is te keren.

In alle wijken hoort de politie uiteindelijk de baas te zijn en het beleid van de regering uit te voeren. gecontroleerd door de rechter.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:07 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het probleem is niet dat ze kansarm zijn, ze maken zichzelf kansarm. Ga godverdomme naar school, ga studeren, werken, begin een bedrijf. Het is niet makkelijk, nee. Maar inderdaad, in een hutje in de woestijn is het nog veel meer afzien. Dus kies godverdikke iets zinvols. Zo niet, dan mogen ze die gasten van mij morgen afzetten in het land van herkomst, of dat van hun ouders'herkomst. Opgedonderd, ga maar een greencard aanvragen als je een diploma, werk, geld hebt.

Dat komt ook voor anderen echt niet aanwaaien. Aangeleerde hulpeloosheid is dat, in die achterstandswijken.
Helemaal met je eens en dus zal het toch eens een kwestie van buigen of barsten worden. Deze mensen gaat inderdaad nergens heen en zullen/eisen toch verzorging/geld/etc. terwijl dat door steeds minder belastingbetalers geaccepteerd zal worden.....

En hoewel jouw suggestie (persona non grata/verlies van Europese toegangsticket) inderdaad de enige reële oplossing is, is dat geen haalbare kaart zolang de herkomstlanden en mensen zoals NgInE deze mogelijkheid frustreren cq saboteren.
  donderdag 16 februari 2017 @ 13:30:20 #168
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168937835
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het zal alleen maar de kansen voor Le Pen de aankomende verkiezingen in de kaart spelen.
Théo en de vier gendarmes van de vage videobeelden waarop niets van het on-Europese verhaal te zien is blijken betaald te zijn voor dit toneelstukje. Wat Soros kan, betaalde relschoppers op pad sturen om te triggeren, kan de tegenpartij natuurlijk ook gewoon.
pi_168937838
Een burgeroorlog lijkt mij erg ver weg. Rellen heb je eigenlijk wel wekelijks in Frankrijk. Is een soort traditie lijkt het.
pi_168937847
quote:
17s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:05 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het is gewoon een kut situatie. Er is meer dan genoeg op te merken m.b.t. het Nederlandse integratiebeleid, maar het zal nooit zo slecht zijn als in Frankrijk. Ze hadden daar nooit die buitenwijk ghetto's moeten bouwen.
Ook jij kunt niet in de toekomst kijken. En ja, hier hebben we ook zo van die wijken waar niet de politie de baas is en van die jongeren die smachten naar een excuus om te rellen.
pi_168937877
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:30 schreef Infection het volgende:
Een burgeroorlog lijkt mij erg ver weg. Rellen heb je eigenlijk wel wekelijks in Frankrijk. Is een soort traditie lijkt het.
Heb je op zich best gelijk in, maar is het dan zó onmogelijk dat er een punt bereikt wordt dat het écht helemaal uit de hand loopt? En waarom dan?
pi_168937946
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het zal alleen maar de kansen voor Le Pen de aankomende verkiezingen in de kaart spelen.
Haar politieke voorgangers hebben zelf het probleem gecreeert, dus ik heb er weinig vertrouwen in dat zij het kan oplossen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168937962
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:30 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ook jij kunt niet in de toekomst kijken. En ja, hier hebben we ook zo van die wijken waar niet de politie de baas is en van die jongeren die smachten naar een excuus om te rellen.
Jeetje, de angst zit blijkbaar wel hoog bij jou. Waaruit haal jij het idee dat Nederland die kant op gaat? Bijna alles spreekt dit tegen namelijk.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168937980
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:53 schreef Hathor het volgende:

[..]
... er hoeft maar iemand een scheet te laten en de pleuris breekt al uit.
Dat zal de reden geweest zijn er een stok in te steken, het mocht helaas niet baten. :X
Racist
  donderdag 16 februari 2017 @ 13:40:12 #175
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168938005
quote:
11s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:38 schreef NgInE het volgende:

[..]

Jeetje, de angst zit blijkbaar wel hoog bij jou. Waaruit haal jij het idee dat Nederland die kant op gaat? Bijna alles spreekt dit tegen namelijk.
Nederland loopt achter op Frankrijk. Wat daar 30 jaar geleden de situatie was en ondenkbaar leek is hier nu 'gerealiseerd'.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 13:42:03 #176
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168938041
Dit is echt niet meer te bagatelliseren, helaas. Een burgeroorlog wil ik het nu niet noemen, maar het is wel bijzonder heftige sociale onrust.. en die gaat echt niet meer liggen. Of de vonk overslaat dat weet ik niet. Ik hoop het niet, de ingrediënten liggen er echter wel.

Dat die ''jongeren'' nu rellen is iets wat al langer speelt, je mag je zorgen gaan maken als er tegenacties komen. En die tegenacties zullen niet bestaan uit vreedzame protesten, dan kan het heel snel helemaal verkeerd gaan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_168938047
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:25 schreef stopnaald het volgende:

[..]

[..]

Helemaal met je eens en dus zal het toch eens een kwestie van buigen of barsten worden. Deze mensen gaat inderdaad nergens heen en zullen/eisen toch verzorging/geld/etc. terwijl dat door steeds minder belastingbetalers geaccepteerd zal worden.....

En hoewel jouw suggestie (persona non grata/verlies van Europese toegangsticket) inderdaad de enige reële oplossing is, is dat geen haalbare kaart zolang de herkomstlanden en mensen zoals NgInE deze mogelijkheid frustreren cq saboteren.
Die herkomstlanden bluffen. Als weuitvloei van onze valuta naar die landen blokkeren, is het snel gedaan met die bluf. als dat soort landen geen DFI krijgen, gaan ze binnen een paar jaar kapot. kijk maar naar turkije, onzekerheid, lagere dfi: pats - recessie.

En ik denk dat ze al zullen toegeven als we gewoon geen ontwikkelingshulp meer sturen en de grenzen echt sluiten: dwz: schieten op iedereen die te dicht bij komt.
Whatever...
  donderdag 16 februari 2017 @ 13:45:18 #178
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168938093
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:42 schreef Straatcommando. het volgende:
dan kan het heel snel helemaal verkeerd gaan.
Of eindelijk eens goed. Het is maar vanuit welk standpunt je het bekijkt.
pi_168938103
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:33 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Heb je op zich best gelijk in, maar is het dan zó onmogelijk dat er een punt bereikt wordt dat het écht helemaal uit de hand loopt? En waarom dan?
Dat zou altijd kunnen, maar daar lijkt het tot nu nog niet op. Heb afgelopen week wat livestreams gekeken van de 'rellen', en deze leken nog relatief mee te vallen met eerdere rellen. Of misschien krijgen we een groot gedeelte gewoon niet te zien, dat kan natuurlijk ook.
  donderdag 16 februari 2017 @ 13:49:22 #180
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168938155
Burgeroorlog?

Zijn we in ieder geval een stapje verder in het integratiedebat. :D

Om te kunnen spreken van een burgeroorlog moeten de strijdende partijen deel uitmaken van hetzelfde land. O+ Is de integratie dan toch geslaagd?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_168938207
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:40 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nederland loopt achter op Frankrijk. Wat daar 30 jaar geleden de situatie was en ondenkbaar leek is hier nu 'gerealiseerd'.
Grapjas; dat kun je echt niet met elkaar vergelijken.



Hier in Nederland komt alleen de Bijlmer in de buurt qua bouw, maar dit is een relatief klein stukje grond wanneer je het met de Banlieues vergelijkt.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  donderdag 16 februari 2017 @ 13:53:44 #182
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168938237
Overigens lees ik ook hier weer opmerkingen dat dit 'bewust uit de MSM gehouden zou worden'. Laat me niet lachen. Gisteren in de ochtend was het gewoon te zien op NOS en RTL-nieuws.

Hier wat MSM bronnen:
https://www.google.nl/web(...)en+frankrijk&tbm=nws

Verder wel een interessant artikel van een (toch overwegend rechtse site):
Theedrinken helpt!
http://politiek.tpo.nl/co(...)t-theedrinken-helpt/
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 13:54:56 #183
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168938266
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:45 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Of eindelijk eens goed. Het is maar vanuit welk standpunt je het bekijkt.
Dafuq, er is niks goed aan het eventuele in vlam in de pan slaan van zo'n situatie. Niemand wordt er beter op.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_168938309
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dafuq, er is niks goed aan het eventuele in vlam in de pan slaan van zo'n situatie. Niemand wordt er beter op.
Een veenbrand ongemoeid laten is ook niet alles.
Whatever...
pi_168938368
Alles moet kapot in de naam van de vooruitgang. :r
pi_168938388
Helaas hebben we in heel Europa te maken met een vijfde colonne, de progressieven, die hun eigen leegheid moet blijven voeden door alles kapot te maken wat ooit mooi was. :(
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:02:56 #187
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168938421
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dafuq, er is niks goed aan het eventuele in vlam in de pan slaan van zo'n situatie. Niemand wordt er beter op.
Het is uitstellen tot we op zeker gaan verliezen omdat we een minderheid geworden zijn of nu het land terug claimen. Niks dafuq aan om je eigen land veilig en welvarend te willen maken en houden.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 14:05:50 #188
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168938503
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:02 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Het is uitstellen tot we op zeker gaan verliezen omdat we een minderheid geworden zijn of nu het land terug claimen. Niks dafuq aan om je eigen land veilig en welvarend te willen maken en houden.
Een full blown sektarisch/maatschappelijk conflict/oorlog lijkt me niet de oplossing, liever daarvoor nog.. maar ik ben pragmatisch genoeg om in te zien dat dat heel lastig wordt en gezien het faalbeleid van Frankrijk (en veel andere landen) zie ik dat niet snel goed komen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:07:17 #189
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168938533
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Een full blown sektarisch/maatschappelijk conflict/oorlog lijkt me niet de oplossing.
Moet je tegen die thugs daar zeggen.

En de met messen, bijlen, AK47's, bommen en vrachtwagens gewapende strijders vredebrengers.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 14:08:41 #190
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168938563
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:07 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Moet je tegen die thugs daar zeggen.
Dat zeg ik, dat is een gevolg van jaren lang wegkijken en wanbeleid voeren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_168938576
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:52 schreef NgInE het volgende:

[..]

Grapjas; dat kun je echt niet met elkaar vergelijken.

[ afbeelding ]

Hier in Nederland komt alleen de Bijlmer in de buurt qua bouw, maar dit is een relatief klein stukje grond wanneer je het met de Banlieues vergelijkt.
Dus je radicaliseert door de flatgebouwen in je omgeving?
pi_168938598
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:53 schreef SicSicSics het volgende:
Overigens lees ik ook hier weer opmerkingen dat dit 'bewust uit de MSM gehouden zou worden'. Laat me niet lachen. Gisteren in de ochtend was het gewoon te zien op NOS en RTL-nieuws.

Hier wat MSM bronnen:
https://www.google.nl/web(...)en+frankrijk&tbm=nws

Verder wel een interessant artikel van een (toch overwegend rechtse site):
Theedrinken helpt!
http://politiek.tpo.nl/co(...)t-theedrinken-helpt/
Of ze rellen al maanden, of er staan wel veel artikelen bij die al wat ouder zijn. :')

Maar geen filmpjes niets, terwijl die wel gewoon op het internet staan. Daarbij zegt de NOS er geen woord over, maar wel dit artikel: Franse agenten aangeklaagd om verkrachting en mishandeling ... en in de laatste regel toch heel even aandacht eraan besteden:

Politici vrezen dat opnieuw de vlam in de pan zal slaan. "Het is tot nu toe een avond onrustig geweest, maar verder lijkt het mee te vallen."

Valt inderdaad mee dat de politie moet rennen voor immigranten, mensen mishandeld en overvallen worden, auto's in de fik gestoken, winkels geplunderd. Was een normale woensdagavond gisteren. :')

En de sites die rapporteren erover worden altijd aangeduid als onbetrouwbaar, nepnieuws en rechts extremistisch.

DePostOnline
De dagelijkse standaard

Alleen het AD heeft er 5!!! dagen geleden een artikel aan besteed maar zeggen er geen woord meer over, en de Elsevier is de enige media (welke ze niet kunnen wegzetten als rechtse media) die erover rapporteert.

Wel mooi dat je met je eigen voorbeelden meteen je eigen argument ontkracht.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verrekte_Koekwous op 16-02-2017 14:23:33 ]
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:11:11 #193
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168938602
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat zeg ik, dat is een gevolg van jaren lang wegkijken en wanbeleid voeren.
Wat wou je eraan doen dan?
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:13:04 #195
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168938633
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Of ze rellen al maanden, of er staan wel veel artikelen bij die al wat ouder zijn. :')

Maar geen filmpjes niets, terwijl die wel gewoon op het internet staan.
Die beelden bevatten gevoelig materiaal, zou de wegkijkers te heftig triggeren.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 14:14:56 #196
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168938659
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:11 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Wat wou je eraan doen dan?
Ik heb de oplossing niet, en een eventuele oplossing is niet kant en klaar en zal veel tijd en moeite kosten om überhaupt een poging van slagen te hebben.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:16:27 #197
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168938686
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik heb de oplossing niet, en een eventuele oplossing is niet kant en klaar en zal veel tijd en moeite kosten om überhaupt een poging van slagen te hebben.
Het is door laten sudderen en verder verergeren of stoppen. Dat kan alleen via conflict. Geldt voor iedere verandering.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 14:19:49 #198
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168938731
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:16 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Het is door laten sudderen en verder verergeren of stoppen. Dat kan alleen via conflict. Geldt voor iedere verandering.
Dat conflict is al gaande, ik heb het dan ook over de situatie waarbij de Franse overheid compleet de controle kwijtraakt. Dat kan de situatie veel erger maken dan het al is, daar hoeft echt geen positieve werking van uit te gaan.

Om in het extreme te blijven, kijk maar naar Syrië.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_168938738
Hoe komt dat toch? Dat over al die grote steden geen liedjes meer geschreven worden hoe mooi ze zijn terwijl ik dikwijls van de kenners bij uitstek , de Pokemongeneratie, hoor dat Parijs, Amsterdam, Rotterdam 10 keer mooier is dan hoe het in de jaren '60 en '70 was :?
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:22:33 #200
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168938774
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:19 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat conflict is al gaande, ik heb het dan ook over de situatie waarbij de Franse overheid compleet de controle kwijtraakt. Dat kan de situatie veel erger maken dan het al is, daar hoeft echt geen positieve werking van uit te gaan.

Om in het extreme te blijven, kijk maar naar Syrië.
Dat is op zich geen ramp. In de meeste hoods, favela's en no go-area's is de politie de controle kwijt. Ik kan er niet mee zitten, hoef er niet te wonen.
pi_168938856
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:09 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dus je radicaliseert door de flatgebouwen in je omgeving?
Je propt arme mensen (een doelgroep die kwetsbaarder is voor o.a. radicalisering en criminaliteit) bovenop elkaar in een aparte buurt (ghetto). Ik weet 1 ding zeker; dat gaat niet helpen. Ook slecht voor de intergratie als de meeste van die mensen niet inheems Frans zijn.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:34:20 #202
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168938949
Waar mensen hier niet bij stil lijken te staan, is dat de zo gewenste dichte grenzen gaan zorgen voor een banlieu-probleem in het groot. Frankrijk heeft 40 jaar de illusie gehad, dat als ze de lagere klasse in de steden maar weg zou moffelen in wijken met elkaar, dat er dan niets aan de hand zou zijn.

Wat ontstaat is sociale ongelijkheid, afstand tussen de groepen, boosheid in de onderklasse etc. Hetzelfde staat te gebeuren op mondiale schaal, met het Westen in de rol van Frankrijk en de rest van de wereld als banlieu.

Klein detail is dan wel nog, dat als we de vergelijking doortrekken, dat Frankrijk dan eerst nog even de bewoners van de banlieu financieel uitkleedt, alvorens ze weg te stoppen.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168938994
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:34 schreef Bugno het volgende:
Waar mensen hier niet bij stil lijken te staan, is dat de zo gewenste dichte grenzen gaan zorgen voor een banlieu-probleem in het groot. Frankrijk heeft 40 jaar de illusie gehad, dat als ze de lagere klasse in de steden maar weg zou moffelen in wijken met elkaar, dat er dan niets aan de hand zou zijn.

Wat ontstaat is sociale ongelijkheid, afstand tussen de groepen, boosheid in de onderklasse etc. Hetzelfde staat te gebeuren op mondiale schaal, met het Westen in de rol van Frankrijk en de rest van de wereld als banlieu.

Klein detail is dan wel nog, dat als we de vergelijking doortrekken, dat Frankrijk dan eerst nog even de bewoners van de banlieu financieel uitkleedt, alvorens ze weg te stoppen.
Het is een nare bedoeling daar inderdaad. Maar ik zie niet in hoe men dat op de korte termijn op gaat lossen. Die wijken zijn gebouwd en er zijn al generaties in opgegroeid. Het is eigenlijk een plek geworden om arme mensen in te bewaren.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168939055
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:28 schreef NgInE het volgende:

[..]

Je propt arme mensen (een doelgroep die kwetsbaarder is voor o.a. radicalisering en criminaliteit) bovenop elkaar in een aparte buurt (ghetto). Ik weet 1 ding zeker; dat gaat niet helpen. Ook slecht voor de intergratie als de meeste van die mensen niet inheems Frans zijn.
Ze worden er niet ingepropt, ze drijven ernaar toe. Net zoals de tienduizenden Syriers in dit land over een paar jaar naar grote steden drijven waar de huren goedkoop zijn, de moskee in de buurt is, hun geloofsgenoten en landgenoten in de buurt zijn.
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:43:07 #205
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_168939086
Ik begrijp niet dat er niet keihard tegen opgetreden wordt door de Franse overheid.
Een aantal jaren geleden werd PSG kampioen en hebben supporters/hooligans stevig huisgehouden in Parijs. De Politie heeft daar toen keihard tegen opgetreden.
Waarom kan dat nu dan niet ?
pi_168939124
En over 5 of 10 jaar gaan we weer verbaasd doen hoe er zoveel problemen hebben kunnen ontstaan met Syriers, onderwijl worden er dan 40.000 Soedanezen per jaar binnen gehaald waar we 5 jaar later weer verbaasd over zijn dat er zoveel problemen met Soedanezen zijn enz enz enz enz.
pi_168939131
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:43 schreef Pielemenneke het volgende:
Ik begrijp niet dat er niet keihard tegen opgetreden wordt door de Franse overheid.
Een aantal jaren geleden werd PSG kampioen en hebben supporters/hooligans stevig huisgehouden in Parijs. De Politie heeft daar toen keihard tegen opgetreden.
Waarom kan dat nu dan niet ?
Dit is een inktoppertje

Daders zijn niet blank maar getint

Ingrijpen staat gelijk aan racisme, seksisme en xenofobie ofzo :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_168939176
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:40 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ze worden er niet ingepropt, ze drijven ernaar toe. Net zoals de tienduizenden Syriers in dit land over een paar jaar naar grote steden drijven waar de huren goedkoop zijn, de moskee in de buurt is, hun geloofsgenoten en landgenoten in de buurt zijn.
Ze worden er indirect wel degelijk ingepropt; want het zijn sociale huur wijken. Als jij niet genoeg geld verdient zul je er dus in terecht kunnen komen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:49:22 #209
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_168939189
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dit is een inktoppertje

Daders zijn niet blank maar getint

Ingrijpen staat gelijk aan racisme, seksisme en xenofobie ofzo :P
Dat is toch van de zotte, dat tuig moeten ze het licht uit de ogen slaan.
Jezelf misdragen heeft gevolgen, niet alleen voor hooligans.

Maar goed, de Franse autoriteiten stonden ook aan de zijlijn toe te kijken toen die illegalen uit de jungle van Calais zich massaal misdroegen.
pi_168939250
quote:
13s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:48 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ze worden er indirect wel degelijk ingepropt; want het zijn sociale huur wijken. Als jij niet genoeg geld verdient zul je er dus in terecht kunnen komen.
Misschien is het dan eens handig om van tevoren te bedenken wat de gevolgen zijn van het onderdak geven aan straatarme, analfabete, streng religieuze, middeleeuwse asielzoekers. Ondanks dat menig persoon op FOK mij aan het begin van de laatste asieltsunami probeerde te overtuigen dat ze eigenlijk best wel hoogopgeleid waren, goed zouden integreren en dat Nederland ze nodig heeft heb ik toch nog mijn twijfels.
pi_168939295
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:53 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Misschien is het dan eens handig om van tevoren te bedenken wat de gevolgen zijn van het onderdak geven aan straatarme, analfabete, streng religieuze, middeleeuwse asielzoekers. Ondanks dat menig persoon op FOK mij aan het begin van de laatste asieltsunami probeerde te overtuigen dat ze eigenlijk best wel hoogopgeleid waren, goed zouden integreren en dat Nederland ze nodig heeft heb ik toch nog mijn twijfels.
Dat zijn allemaal secundaire zaken; die mensen komen uit een oorlogsgebied. Als er hier oorlog zou zijn dan zou ik ook vluchten, want fuck oorlog. Het is gewoon degelijk om die mensen onderdak te bieden; het liefst zouden ze natuurlijk wel terug moeten naar hun land van herkomst wanneer het daar weer wat rustiger wordt. Maar je weet natuurlijk nooit of dat echt gaat gebeuren; het zal voorlopig een oorlogszone blijven.

En ''asieltsunami''; inheemse Nederlanders zijn nog steeds sterk in de meerderheid en dat zal voorlopig zo blijven. Ik vind dat jij een probleem maakt van iets dat geen probleem is.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:57:38 #212
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168939296
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:53 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Misschien is het dan eens handig om van tevoren te bedenken wat de gevolgen zijn van het onderdak geven aan straatarme, analfabete, streng religieuze, middeleeuwse asielzoekers. Ondanks dat menig persoon op FOK mij aan het begin van de laatste asieltsunami probeerde te overtuigen dat ze eigenlijk best wel hoogopgeleid waren, goed zouden integreren en dat Nederland ze nodig heeft heb ik toch nog mijn twijfels.
Behandel mensen als minderwaardige onwezens, stop ze weg en vermijd ze. En reageer dan verbaasd dat ze wantrouwig en gefrustreerd zijn.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168939343
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:49 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Dat is toch van de zotte, dat tuig moeten ze het licht uit de ogen slaan.
Jezelf misdragen heeft gevolgen, niet alleen voor hooligans.

Maar goed, de Franse autoriteiten stonden ook aan de zijlijn toe te kijken toen die illegalen uit de jungle van Calais zich massaal misdroegen.
Het hoort niet maar je ziet het wel vaker . Ook in het buitenland

PC word onze ondergang, let maar op :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_168939438
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het hoort niet maar je ziet het wel vaker . Ook in het buitenland

PC word onze ondergang, let maar op :D
wat was de quote ookalweer, iets over dat verlichting niet te vuur en te zwaard te verdedigen valt, zonder het zelf te verliezen.
pi_168939491
UPDATE

Links relt lekker mee:

quote:
Govt. Advisor: Left Complicit In Violence Ripping Through Migrant Neighbourhoods

Former special advisor to France’s interior ministry Hugues Moutouh has accused the left-wing political establishment of complicity in the violence raging through the country’s migrant-dominated suburbs.

Mr Moutouh, who served as France’s youngest ever district prefect, slammed the left wing political class for “justifying” the rampant criminality that’s setting the suburbs ablaze, by their insistence that young thugs should be seen as victims.

“Again and again the same scenes of urban violence, the same images of cars burned, attacks of police stations, Molotov cocktails launched on the forces of order,” Mr. Moutouh wrote in a piece published by Le Figaro.

According to the government advisor and lawyer, who has written extensively on how the Republic can improve its security policy, “parts of the French political class on the left” have become “accomplice[s]” to the youths laying waste to suburbs in the country’s cities.

“Hopelessly smitten with idealism and naivety on the topic of security, the rancid left sees every suburban youth who’s known to the police and has a foreign background as a victim of the system,” he says.

The former advisor is particularly scathing about the response from France’s major centre-left party to violent suburban youth, stating: “Socialists do not yet speak of [the riots] as an act of ‘resistance’, but they are not far off.”

If elected in April socialist presidential candidate Benoit Hamon, who has called discrimination “the cancer of the Republic”, has promised to establish non-white “community police” forces in migrant suburbs on the presumption that white police officers are “guided by their racial prejudices”.

Such policies, according to the former special advisor, suggest Socialists have taken “perverse theories” from the far left of American academia as their inspiration for how to respond to suburban violence.

“Police are there to question thugs, not to play big brothers Mr Moutouh writes, describing left-wingers as “sorely lacking in common sense”.

“Public utilities, schools, and police stations are routinely ransacked” in riot-hit districts of French cities, which the author describes as “blighted by gangs whose violence is more than a match for their American counterparts.

“When questioned, their members are being immediately released. They no longer fear the police and now hesitate less and less to violently attack [the state].”

Driving this destruction, Mr. Moutouh insists, is “the laxity of the criminal justice system, which enables thugs to act with impunity”.

Liberal responses such as “providing more care and support to juvenile delinquents” have “proved ineffective”, according to the author. He warns that “voters will no longer be satisfied with the same old policies”.

Instead, if the establishment is serious about preventing the populist Front National candidate from gaining power, it must work to restore authority to police and “counter the relativistic ideology” of the left.

“The best way to prevent Madame Le Pen from reaching the Elysee one day, is to deal with the problem which nourishes her popularity,” Mr. Moutouh concludes.

French presidential candidate Marine Le Pen accused the government of inaction in the face of the wave of destruction in Paris, which she said has put France “in a state of emergency”.

“What good is it if the government refuses to use the means at its disposal to maintain public order and enforce the authority of the state?” the Front National leader asked. She declared: “Security is not a privilege but a fundamental right that must be restored for all French people”.
http://www.breitbart.com/(...)olence-riot-suburbs/




[ Bericht 3% gewijzigd door sp3c op 16-02-2017 15:30:27 ]
pi_168939499
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe komt dat toch? Dat over al die grote steden geen liedjes meer geschreven worden hoe mooi ze zijn terwijl ik dikwijls van de kenners bij uitstek , de Pokemongeneratie, hoor dat Parijs, Amsterdam, Rotterdam 10 keer mooier is dan hoe het in de jaren '60 en '70 was :?
Wat een slecht argument. Omdat er nu geen hits over amsterdam worden geschreven is het kut? Ik snap de logica niet.

Overigens:

Ze passen het gewoon een beetje aan, aan de tijd eh .... was het vroeger Pierre met de Baguette, nu is het een beurette...
Whatever...
pi_168939529
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
UPDATE

Links relt lekker mee:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vermeld er dan wel even bij dat Breitbart de bron is: http://www.breitbart.com/(...)iolence-riot-suburbs

En van welk artikel heb je de foto's? Die staan niet bij dit artikel.

edit: gevonden

bron van foto: express.co.uk
quote:
A man wearing a Guy Fawkes mask attends a protest against police brutality after a young black man, 22-year-old youth worker named Theo, was severly injured during his arrest earlier this month in Bobigny, as people gather at a demonstration in Paris [REUTERS]
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:14:55 #218
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168939540
Als de racistische politie (ja, Frankrijk IS racistisch inderdaad, alleen al tegenover andere Europeanen, laat staan als je ene kleurtje hebt) nou niet zomaar een neger met 4 man in elkaar gingen slaan en verkrachten, dan was dit niet gebeurd.

Je ziet toch ook geen rellen in NL?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168939558
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Vermeld er dan wel even bij dat Breitbart de bron is: http://www.breitbart.com/(...)iolence-riot-suburbs
Foto's komen wel weer van een andere site over de rellen.
pi_168939588
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
UPDATE

Links relt lekker mee:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ze rellen mee? Die kerel zegt alleen dat ze medeplichtig zijn, niet dat ze daadwerkelijk staan te rellen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168939604
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:16 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Foto's komen wel weer van een andere site over de rellen.
Ja, maar zonder bron of context zie ik alleen maar een foto.
pi_168939610
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:14 schreef corehype het volgende:
Als de racistische politie (ja, Frankrijk IS racistisch inderdaad, alleen al tegenover andere Europeanen, laat staan als je ene kleurtje hebt) nou niet zomaar een neger met 4 man in elkaar gingen slaan en verkrachten, dan was dit niet gebeurd.

Je ziet toch ook geen rellen in NL?
Wederom een wegkijkende goedprater!

Recent is er een meisje aangerand door een asielzoeker in Nederland, laten we nu eens massaal allemaal gaan rellen en die asielzoekers lynchen! Je juicht het immer toe, het is gerechtvaardigd als er iemand verkracht is dat je massaal gaat rellen, plunderen, en andere mensen gaat beroven.

Je gedachtegang is ziek, je opmerkingen zijn een vorm van radicalisering. Dit is geen linkse policor opmerking meer, maar een "islam beschermende alles wat immigranten doen jegens het westen goedpratende liegende moslim" opmerking.
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:20:32 #223
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168939618
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:14 schreef corehype het volgende:
Als de racistische politie (ja, Frankrijk IS racistisch inderdaad, alleen al tegenover andere Europeanen, laat staan als je ene kleurtje hebt) nou niet zomaar een neger met 4 man in elkaar gingen slaan en verkrachten, dan was dit niet gebeurd.

Je ziet toch ook geen rellen in NL?
Hoezo? Die untermenschen moeten gewoon hun muil houden, een pootje geven en wegrotten in het ghetto waar ze zijn ondergebracht.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168939623
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze rellen mee? Die kerel zegt alleen dat ze medeplichtig zijn, niet dat ze daadwerkelijk staan te rellen.
Ze staan erbij, dus medeplichtig.

Als ik tijdens een voetbalwedstrijd bij rellen zou sta word ik ook opgepakt, geen onderscheid maken op basis van kleur en geloof, dus gewoon medeplichtig en oppakken.
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:21:43 #225
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168939641
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Wederom een wegkijkende goedprater!

Recent is er een meisje aangerand door een asielzoeker in Nederland, laten we nu eens massaal allemaal gaan rellen en die asielzoekers lynchen! Je juicht het immer toe, het is gerechtvaardigd als er iemand verkracht is dat je massaal gaat rellen, plunderen, en andere mensen gaat beroven.

Je gedachtegang is ziek, je opmerkingen zijn een vorm van radicalisering. Dit is geen linkse policor opmerking meer, maar een "islam beschermende alles wat immigranten doen jegens het westen goedpratende liegende moslim" opmerking.
Als een blanke in Dubai werd verkracht door 4 Arabische agenten dan mocht er van mij daar ook rellen komen.

Maar dat gebeurd niet.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:22:16 #226
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168939648
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Wederom een wegkijkende goedprater!

Recent is er een meisje aangerand door een asielzoeker in Nederland, laten we nu eens massaal allemaal gaan rellen en die asielzoekers lynchen! Je juicht het immer toe, het is gerechtvaardigd als er iemand verkracht is dat je massaal gaat rellen, plunderen, en andere mensen gaat beroven.

Je gedachtegang is ziek, je opmerkingen zijn een vorm van radicalisering. Dit is geen linkse policor opmerking meer, maar een "islam beschermende alles wat immigranten doen jegens het westen goedpratende liegende moslim" opmerking.
Gezien jouw post-frequentie in moslimgerelateerde topics, je fanatisme, je van haat vergiftigde woorden en je rigoreuze "oplossingen" neig ik te zeggen dat degene die geradicaliseerd is naar de naam Verrekte_Koekwous luistert.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168939651
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ze staan erbij, dus medeplichtig.

Als ik tijdens een voetbalwedstrijd bij rellen zou sta word ik ook opgepakt, geen onderscheid maken op basis van kleur en geloof, dus gewoon medeplichtig en oppakken.
Dit is echter geen voetbalwedstrijd maar een protest tegen politiegeweld, zoals je bron (die je zelf "vergeet" te vermelden) vermeldt.
pi_168939663
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:21 schreef corehype het volgende:

[..]

Als een blanke in Dubai werd verkracht door 4 Arabische agenten dan mocht er van mij daar ook rellen komen.

Maar dat gebeurd niet.
En de PVVérs maar beschuldigen dat een geweld willen, mensen willen uitmoorden etc. Ik ben tegen geweld, ja verkrachting is erg maar geen reden om te rellen.

Let op met wat je wenst, want het kan ook de andere kant opslaan als Europa het zat word, dan mag je ook niet zeuren als ze bij jou aan de deur staan en je verantwoordelijk houden voor de verkrachte slachtoffers van de asieltsunami.
pi_168939669
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:14 schreef corehype het volgende:
Als de racistische politie (ja, Frankrijk IS racistisch inderdaad, alleen al tegenover andere Europeanen, laat staan als je ene kleurtje hebt) nou niet zomaar een neger met 4 man in elkaar gingen slaan en verkrachten, dan was dit niet gebeurd.

Je ziet toch ook geen rellen in NL?
In Nederland worden de homo's door 4 lichtgetinten in elkaar geslagen... wat vind je daar eigenlij van?
Whatever...
pi_168939671
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:22 schreef Bugno het volgende:

[..]

Gezien jouw post-frequentie in moslimgerelateerde topics, je fanatisme, je van haat vergiftigde woorden en je rigoreuze "oplossingen" neig ik te zeggen dat degene die geradicaliseerd is naar de naam Verrekte_Koekwous luistert.
Je schrijft "realist" wederom foutief. :W
pi_168939678
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:23 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

En de PVVérs maar beschuldigen dat een geweld willen, mensen willen uitmoorden etc. Ik ben tegen geweld, ja verkrachting is erg maar geen reden om te rellen.

Let op met wat je wenst, want het kan ook de andere kant opslaan als Europa het zat word, dan mag je ook niet zeuren als ze bij jou aan de deur staan en je verantwoordelijk houden voor de verkrachte slachtoffers van de asieltsunami.
Er is geen asieltsunami.
Er komen asielzoekers binnen (fors minder dan tijdens de piek) maar cijfermatig is er zeker geen sprake van een tsunami.
In de 90's hebben we wel gekker gezien.
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:24:11 #232
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168939683
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:23 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

In Nederland worden de homo's door 4 lichtgetinten in elkaar geslagen... wat vind je daar eigenlij van?
In de zomer gaan homo's toch weer rellen in de parade?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168939695
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dit is echter geen voetbalwedstrijd maar een protest tegen politiegeweld, zoals je bron (die je zelf "vergeet" te vermelden) vermeldt.
Helaas is het iets meer dan gewoon protest. Zie ik die arme groningers niet doen, hun gas is gejat en hun huizen ingestort..
Whatever...
pi_168939703
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:24 schreef corehype het volgende:

[..]

In de zomer gaan homo's toch weer rellen in de parade?
Ja, dan gaan ze mocro's in elkaar meppen ofzo.
Whatever...
pi_168939725
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:25 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Helaas is het iets meer dan gewoon protest. Zie ik die arme groningers niet doen, hun gas is gejat en hun huizen ingestort..
Wat ik opmaak uit de bronnen is dat er op verschillende plaatsen verschillende protesten maar ook rellen gaande zijn.
Bij deze foto wordt nog gesproken van een protest.
Daar heb ik het nu over, Koekwaus ook want hij plaatste zelf die foto.

Ik zie ook weinig actie op die foto, er staan wat mensen op.
pi_168939749
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat ik opmaak uit de bronnen is dat er op verschillende plaatsen verschillende protesten maar ook rellen gaande zijn.
Bij deze foto wordt nog gesproken van een protest.
Daar heb ik het nu over, Koekwaus ook want hij plaatste zelf die foto.

Ik zie ook weinig actie op die foto, er staan wat mensen op.
Er zijn volgens diverse redelij kbetrouwbaer media meerdere rellen.
Whatever...
pi_168939760
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er is geen asieltsunami.
Er komen asielzoekers binnen (fors minder dan tijdens de piek) maar cijfermatig is er zeker geen sprake van een tsunami.
In de 90's hebben we wel gekker gezien.
Nou dan pakken we als voorbeeld een moslim, een moslim rand een meisje aan, gaan we dan massaal rellen tegen de moslims? Lijkt mij geen verstandig idee, dat sommige mensen dit hier goed praten omdat ze verblind zijn door hun linkse wereldvreemde idealen of doordat ze gehersenspoeld zijn door hun imam vind ik om te kotsen.

Eens zien als er rellen waren jegens moslims of immigranten, dan was er hier geen één van jullie die de goedpratende argumenten zou gebruiken welke jullie nu gebruiken, en tot ieders verassing zou de grote groep rechts denkende fokkers wel hun afschuw erover uitspreken zoals al zo vaak is gebeurd. Om daarna weer te huilen dat rechts het grote gevaar is.

Links lijkt wel een ziekelijke sekte.
pi_168939773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:28 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Er zijn volgens diverse redelij kbetrouwbaer media meerdere rellen.
Klopt, maar we hebben het nu over deze foto, geplaatst zonder bronvermelding door Koekwaus zelf.
Ik ben zo vriendelijk geweest de bronvermelding en het commentaar bij de foto erbij te zoeken.

Dat is wat ik vond, don't shoot the messenger.
pi_168939813
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat ik opmaak uit de bronnen is dat er op verschillende plaatsen verschillende protesten maar ook rellen gaande zijn.
Bij deze foto wordt nog gesproken van een protest.
Daar heb ik het nu over, Koekwaus ook want hij plaatste zelf die foto.

Ik zie ook weinig actie op die foto, er staan wat mensen op.
Hier een hele reportage met foto's en filmpjes.

http://www.express.co.uk/(...)urostar-gare-du-Nord

Waar ook te zien is dat de linkse kliek aan het rellen is geslagen.
pi_168939830
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Nou dan pakken we als voorbeeld een moslim, een moslim rand een meisje aan, gaan we dan massaal rellen tegen de moslims? Lijkt mij geen verstandig idee, dat sommige mensen dit hier goed praten omdat ze verblind zijn door hun linkse wereldvreemde idealen of doordat ze gehersenspoeld zijn door hun imam vind ik om te kotsen.

Eens zien als er rellen waren jegens moslims of immigranten, dan was er hier geen één van jullie die de goedpratende argumenten zou gebruiken welke jullie nu gebruiken, en tot ieders verassing zou de grote groep rechts denkende fokkers wel hun afschuw erover uitspreken zoals al zo vaak is gebeurd. Om daarna weer te huilen dat rechts het grote gevaar is.

Links lijkt wel een ziekelijke sekte.
Ik weet niet waarom je me quote en vervolgens dit antwoord geeft.
Het is compleet niet relevant t.o.v. van wat ik type.

Opnieuw: jij spreekt over een asieltsunami, ik geef aan dat dit cijfermatig niet correct is. Als je andere cijfers hebt ga ik daar graag over in discussie.
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:33:20 #241
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168939848
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Nou dan pakken we als voorbeeld een moslim, een moslim rand een meisje aan, gaan we dan massaal rellen tegen de moslims? Lijkt mij geen verstandig idee, dat sommige mensen dit hier goed praten omdat ze verblind zijn door hun linkse wereldvreemde idealen of doordat ze gehersenspoeld zijn door hun imam vind ik om te kotsen.

Eens zien als er rellen waren jegens moslims of immigranten, dan was er hier geen één van jullie die de goedpratende argumenten zou gebruiken welke jullie nu gebruiken, en tot ieders verassing zou de grote groep rechts denkende fokkers wel hun afschuw erover uitspreken zoals al zo vaak is gebeurd. Om daarna weer te huilen dat rechts het grote gevaar is.

Links lijkt wel een ziekelijke sekte.
Jij lijkt niet te (willen) begrijpen, dat veel mensen de rellen en onrust in de banlieus proberen te duiden, anders dan door te roepen: "MOSLIMTUIG!!!". Hoe kunnen die wijken ontstaan? En hoe verklaren de miserabele leefomgevingen explosies van geweld.

Ik denk dat hier niemand zit die de rellen toejuicht en/of goedkeurt. Althans, ik heb ze nog niet gezien, afgezien van wellicht corehype, alhoewel zijn post ook meer lag in verklaren dan goedpraten.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168939849
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Hier een hele reportage met foto's en filmpjes.

http://www.express.co.uk/(...)urostar-gare-du-Nord

Waar ook te zien is dat de linkse kliek aan het rellen is geslagen.
Ah, een bron. Je kan het.
pi_168939857
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:33 schreef Bugno het volgende:

[..]

Jij lijkt niet te (willen) begrijpen, dat veel mensen de rellen en onrust in de banlieus proberen te duiden, anders dan door te roepen: "MOSLIMTUIG!!!". Hoe kunnen die wijken ontstaan? En hoe verklaren de miserabele leefomgevingen explosies van geweld.

Ik denk dat hier niemand zit die de rellen toejuicht en/of goedkeurt. Althans, ik heb ze nog niet gezien, afgezien van wellicht corehype, alhoewel zijn post ook meer lag in verklaren dan goedpraten.
Het lijkt me ook constructiever om een oplossing te zoeken dan het eeuwige benoemen.

Ik reken mezelf tot links, ben echt niet blind voor de problemen die we in de samenleving hebben gecreëerd maar met het eeuwige "bla bla Moslims" komen we niet tot een oplossing.

Liberaal beleid heeft er naar mijn idee toe geleid dat we mensen hebben binnengehaald zonder de juiste voorwaarden te scheppen.

Kom je hier? Leer de taal, het is niet vrijblijvend maar je krijgt hulp. Leer een vak, het is niet vrijblijvend maar je krijgt hulp, etc.

Juist het liberale beleid (en privatisering van inburgering, wtf?) zorgt ervoor dat er steeds minder verwacht wordt. Dan krijg je alleen maar armoede binnen, geen ontwikkeling, geen aanpassing.
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:37:19 #244
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168939900
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het lijkt me ook constructiever om een oplossing te zoeken dan het eeuwige benoemen.
Ik ben ook meerdere malen ingegaan op de onhaalbaarheid van de genoemde "oplossingen", zoals Europa trachten hermetisch af te sluiten.

Oplossing zit mijns inziens in ruim baan voor onderwijs, ruim baan voor het tegengaan van inkomensverschillen en en zo de angel halen uit sluimerende onvrede. Dit uiteraard door parallel hard (binnen de mogelijkheden van de grondwet) op te treden tegen misdrijven en overtredingen.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168939940
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom je me quote en vervolgens dit antwoord geeft.
Het is compleet niet relevant t.o.v. van wat ik type.

Opnieuw: jij spreekt over een asieltsunami, ik geef aan dat dit cijfermatig niet correct is. Als je andere cijfers hebt ga ik daar graag over in discussie.
Ach god, gaan we zo kinderachtig doen?

Ik heb een discussie met een ander persoon, jij meld je met een kleinzielige opmerking in die discussie, ik pas de discussie een beetje aan zodat die beter in je straatje past (pak een ander voorbeeld) en nu ga je liggen huilen en kinderachtig doen?

Wat was mijn argument? Mijn argument was dat een verkrachting van een persoon geen reden is om te rellen, waarna ik een voorbeeld probeer te schetsen voor de goedpraters door een dader uit te kiezen uit de groep die het policor volk blind verdedigd. Daarbij kan ik niet een PVV'er als voorbeeld gebruiken omdat ze zich daarop aftrekken. Dus pakken we een asielzoeker, of nadat jij begon te zeuren een moslim. Maar het argument blijft hetzelfde, geen enkele reden is er om te rellen door een bevolkingsgroep.

Daarbij je tsunami verhaal, ontken je dat de laatste 3 jaar meer vluchtelingen EUROPA binnenkomen dan 5 jaar geleden? Als je het ontkend zegt dat meteen iets over je gesteldheid en het niveau waarop je een discussie met mij probeert aan te gaan.
pi_168939985
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:33 schreef Bugno het volgende:

[..]

Jij lijkt niet te (willen) begrijpen, dat veel mensen de rellen en onrust in de banlieus proberen te duiden, anders dan door te roepen: "MOSLIMTUIG!!!". Hoe kunnen die wijken ontstaan? En hoe verklaren de miserabele leefomgevingen explosies van geweld.

Ik denk dat hier niemand zit die de rellen toejuicht en/of goedkeurt. Althans, ik heb ze nog niet gezien, afgezien van wellicht corehype, alhoewel zijn post ook meer lag in verklaren dan goedpraten.
Door jaren ongecontroleerd hordes immigranten binnen te halen, en ze daarna aan hun lot over te laten door ze samen te stoppen in achterstandswijken.

Maar probeer niet deze stroom te verminderen of te stoppen, dan ben je een racist.

Daarbij heb ik hier weer niemand zien roepen "MOSLIMTUIG", het probleem is er, het probleem groeit, nu moeten we het probleem aanpakken ipv. een huilende groep in de samenleving die ze maar wilt blijven pamperen. Daar zit het probleem.
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:42:45 #247
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168939996
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:39 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ach god, gaan we zo kinderachtig doen?

Ik heb een discussie met een ander persoon, jij meld je met een kleinzielige opmerking in die discussie, ik pas de discussie een beetje aan zodat die beter in je straatje past (pak een ander voorbeeld) en nu ga je liggen huilen en kinderachtig doen?

Wat was mijn argument? Mijn argument was dat een verkrachting van een persoon geen reden is om te rellen, waarna ik een voorbeeld probeer te schetsen voor de goedpraters door een dader uit te kiezen uit de groep die het policor volk blind verdedigd. Daarbij kan ik niet een PVV'er als voorbeeld gebruiken omdat ze zich daarop aftrekken. Dus pakken we een asielzoeker, of nadat jij begon te zeuren een moslim. Maar het argument blijft hetzelfde, geen enkele reden is er om te rellen door een bevolkingsgroep.

Daarbij je tsunami verhaal, ontken je dat de laatste 3 jaar meer vluchtelingen EUROPA binnenkomen dan 5 jaar geleden? Als je het ontkend zegt dat meteen iets over je gesteldheid en het niveau waarop je een discussie met mij probeert aan te gaan.
Het is pas kinderachtig om continu woorden te verdraaien en standpunten in iemands schoenen te schuiven, omdat jij dat in je hoofd hebt. (zoals het "blind goedpraten" door "links")
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168940000
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ah, een bron. Je kan het.
Ow, jij hebt nog nooit een discussie met mij gehad, nu snap ik je onwetendheid.
pi_168940029
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ah, een bron. Je kan het.
Inderdaad wel mooi, jammer dat het weer zo'n UKIP-vod is. Maar ja, altijd beter dan dat Breitbart stukje hiervoor :')
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:44:56 #250
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168940036
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Door jaren ongecontroleerd hordes immigranten binnen te halen, en ze daarna aan hun lot over te laten door ze samen te stoppen in achterstandswijken.

Maar probeer niet deze stroom te verminderen of te stoppen, dan ben je een racist.

Daarbij heb ik hier weer niemand zien roepen "MOSLIMTUIG", het probleem is er, het probleem groeit, nu moeten we het probleem aanpakken ipv. een huilende groep in de samenleving die ze maar wilt blijven pamperen. Daar zit het probleem.
Je bent op de hoogte van de nogal invloedrijke sfeer die Frankrijk in Afrika had, tot diep in de vorige eeuw? Dat ze zich zeg maar alle landen hebben toegeëigend, die leeggeroofd hebben etc.? Het grootste deel van de immigranten is afkomstig uit die landen, die destijds gewoon onderdeel van Frankrijk waren.

En de enige die ik continu zie huilen ben jij :')
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168940052
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:37 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ik ben ook meerdere malen ingegaan op de onhaalbaarheid van de genoemde "oplossingen", zoals Europa trachten hermetisch af te sluiten.

Oplossing zit mijns inziens in ruim baan voor onderwijs, ruim baan voor het tegengaan van inkomensverschillen en en zo de angel halen uit sluimerende onvrede. Dit uiteraard door parallel hard (binnen de mogelijkheden van de grondwet) op te treden tegen misdrijven en overtredingen.
Klopt, de grens dichtgooien is symboolpolitiek, het lost niets op zolang je niet aan de slag gaat met de mensen die hier nu zijn. Er is nooit een stok achter de deur geweest.

Dat ging al mis bij de arbeidsmigranten vanaf de 60's. "Nee, geen taal want ze blijven toch niet".
Er is altijd gedacht "je mag hier komen maar verder zoek je het maar uit want het redt zich wel".

Nee dus...
En nog steeds wordt dat gedacht...

Notabene de VVD privatiseerde de inburgeringscursussen.
Marktwerking, fantastisch. Formulieren die niet te volgen zijn want Nederlands, inburgeringsvragen die zelfs een Nederlander niet kan beantwoorden, etc.
Werkelijk niemand die nu nog inburgert.

En feitelijk was het al slappe hap...

Ik zeg: kom je binnen dan krijg je een lening bij DUO, ga je naar school, werken en leren en je zoekt werk en leert de taal (tenzij lichamelijk of geestelijk onmogelijk).

Zo niet? Niet je best gedaan? Doei.
pi_168940061
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:42 schreef Bugno het volgende:

[..]

Het is pas kinderachtig om continu woorden te verdraaien en standpunten in iemands schoenen te schuiven, omdat jij dat in je hoofd hebt. (zoals het "blind goedpraten" door "links")
Nou vertel eens, het hele topic mag je nagaan, waar verdraai ik standpunten?

Wederom een andere iemand die zich even in de discussie moet mengen natuurlijk.

Ik wacht op de reactie waarin ik duidelijk standpunten of woorden verdraai? En wat is er mis met de opmerking "blind goedpraten van links", wat is het verschil met mensen demoniseren en wegzetten als nazi, racist, xenofoob of vreemdelingenhater, zaken die ik en anderen hier al jaren naar ons hoofd gegooid kregen omdat we een andere mening hadden? Nja het verschil is dat mijn opmerkingen nog redelijk netjes zijn, tegenover de scheldwoorden die wij hier al jaren naar ons hoofd gegooid krijgen.

Maar vertel eens policors hier, stoort het dat ik jullie bestempel als linkse blinde naïeve wereldvreemde policors? Ach gut, tja hadden jullie je mond de laatste 10 jaar maar moeten opendoen toen je continue hier voor PVV tokkie of andere zaken werd uitgemaakt als je ook maar een beetje kritiek had op zaken die jullie niet aanstonden, toen was het ook geen probleem om te generaliseren he? ;)
pi_168940064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:44 schreef Bugno het volgende:

[..]

Je bent op de hoogte van de nogal invloedrijke sfeer die Frankrijk in Afrika had, tot diep in de vorige eeuw? Dat ze zich zeg maar alle landen hebben toegeëigend, die leeggeroofd hebben etc.? Het grootste deel van de immigranten is afkomstig uit die landen, die destijds gewoon onderdeel van Frankrijk waren.

En de enige die ik continu zie huilen ben jij :')
Klopt, die rechte grenslijnen hebben de Afrikanen er niet zelf getrokken.
Het praat niet alles goed, het geeft wel de oorzaak voor een deel van de chaos in Afrika aan.

En die chaos krijgen we nu op ons bord in de vorm van vluchtelingen: mensen die het beter willen hebben.

Hoe voorkom je dat? Zorg dat mensen niet meer willen vluchten omdat ze het prima hebben in hun eigen land. En zorg dat het niet vrijblijvend is als je hier wil wonen.
pi_168940075
Het is Front-Anti-Koekwous vandaag. :')

Ik ga zo even naar huis rijden, dus nee jullie winnen de discussie niet, ben straks weer terug. :')
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:48:27 #255
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168940086
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Nou vertel eens, het hele topic mag je nagaan, waar verdraai ik standpunten?

In je vorige post, waarin je aangeeft dat links alles "blind goedpraat" bijvoorbeeld.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168940089
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:55 schreef Fogel het volgende:

[..]

Alles wat je in Star Wars ziet is ook echt omdat het een film is?
Did you ever hear the tragedy of Darth Plagueis The Wise?
I thought not. It’s not a story the Jedi would tell you. It’s a Sith legend. Darth Plagueis was a Dark Lord of the Sith, so powerful and so wise he could use the Force to influence the midichlorians to create life… He had such a knowledge of the dark side that he could even keep the ones he cared about from dying. The dark side of the Force is a pathway to many abilities some consider to be unnatural. He became so powerful… the only thing he was afraid of was losing his power, which eventually, of course, he did. Unfortunately, he taught his apprentice everything he knew, then his apprentice killed him in his sleep. Ironic. He could save others from death, but not himself.
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:50:02 #257
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168940113
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:47 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Het is Front-Anti-Koekwous vandaag. :')

Ik ga zo even naar huis rijden, dus nee jullie winnen de discussie niet, ben straks weer terug. :')
Ja, iedereen is tegen jou, arm jong
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168940128
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:48 schreef Bugno het volgende:

[..]

In je vorige post, waarin je aangeeft dat links alles "blind goedpraat" bijvoorbeeld.
Is toch zo? Ik zie hier tientallen reacties van goedpraters die rellen en geweld goedpraten.
pi_168940130
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:47 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Het is Front-Anti-Koekwous vandaag. :')

Ik ga zo even naar huis rijden, dus nee jullie winnen de discussie niet, ben straks weer terug. :')
Hoezo "anti koekwaus"?

We proberen inhoudelijk in te gaan op je argumenten omdat we er een andere kijk op hebben, of een andere oplossing, of andere getallen/bronnen.

Je maakt het persoonlijk.

Als ik "anti koekwaus" was dan had ik je gewoon een irritante rechtse klootzak genoemd, of iets anders onaardigs wat verder niet ingaat op de inhoud.
pi_168940145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Is toch zo? Ik zie hier tientallen reacties van goedpraters die rellen en geweld goedpraten.
Eh nee, we proberen te duiden wat er gebeurt, waarom het gebeurt, wat er gedaan had kunnen worden om het te voorkomen, wat er te doen is om het in de toekomst te voorkomen.

Ik praat nooit rellen goed, van wie dan ook.

En we vragen je om wat secuurder te zijn met je bronvermelding.
Dat praat makkelijker, geeft ons ook de kans om een citaat op waarde te schatten.
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:54:27 #261
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168940179
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Klopt, de grens dichtgooien is symboolpolitiek, het lost niets op zolang je niet aan de slag gaat met de mensen die hier nu zijn. Er is nooit een stok achter de deur geweest.

Het helpt ook niet als je de grenzen dichtgooit en dan aan de slag gaat met de mensen die er zijn.

Door de globalisering en internet wordt de Derde Wereld continu ingepeperd met blinkende Westerse marketing. Het is buitengewoon naief te denken dat ongeveer 5 miljard mensen op de wereld zich maar gewoon neerleggen bij een dergelijk scheve welvaartsverdeling.

Not gonna happen, hoeveel muren je ook bouwt.

Maar "rechts" (om maar even in de modus operandi hier rondom indelen van mensen te blijven) denkt dat een muurtje en grensbewaking er voor zal zorgen dat de rest van de wereld braaf z'n bek houdt. Mochten ze dat dan onverhoopt niet doen (de vrijpostigheid!), dan grijpen we even in in dat landje van ze en zorgen we dat er een ander regime komt.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:55:04 #262
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168940184
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Is toch zo? Ik zie hier tientallen reacties van goedpraters die rellen en geweld goedpraten.
Ja, leuk. Maar dat is dus niet waar. Herhalen van onwaarheden maakt het niet opeens waar.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168940263
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hoezo "anti koekwaus"?

We proberen inhoudelijk in te gaan op je argumenten omdat we er een andere kijk op hebben, of een andere oplossing, of andere getallen/bronnen.

Je maakt het persoonlijk.

Als ik "anti koekwaus" was dan had ik je gewoon een irritante rechtse klootzak genoemd, of iets anders onaardigs wat verder niet ingaat op de inhoud.
Ik bedoel daarmee te zeggen dat ik in discussie ben met een persoon, en zich er meteen 2/3 andere personen op storten en weer met halve argumenten komen welke totaal losstaan van het argument wat ik probeer te maken en me daarop aanvallen.

Ik typ me wat af vandaag in dit topic. Ik vind het niet erg, alleen beetje rustig aan mag ook, is moeilijk met 3/4 man tegelijk in discussie te gaan en de discussie gevoerd word over half gelezen argumenten/reacties van mij.
pi_168940282
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Klopt, die rechte grenslijnen hebben de Afrikanen er niet zelf getrokken.
Het praat niet alles goed, het geeft wel de oorzaak voor een deel van de chaos in Afrika aan.

En die chaos krijgen we nu op ons bord in de vorm van vluchtelingen: mensen die het beter willen hebben.

Hoe voorkom je dat? Zorg dat mensen niet meer willen vluchten omdat ze het prima hebben in hun eigen land. En zorg dat het niet vrijblijvend is als je hier wil wonen.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er tegenwoordig zoveel naïeve mensen rondlopen. |:( "Het probleem is zo opgelost, we moeten alleen maar ff alle oorlogen en alle armoe de wereld uitbannen" Ben je als hippie geboren of ondervind je problemen door overmatig drugsgebruik?
pi_168940314
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:55 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ja, leuk. Maar dat is dus niet waar. Herhalen van onwaarheden maakt het niet opeens waar.
Wat vind ik een goedprater:

quote:
Als de racistische politie (ja, Frankrijk IS racistisch inderdaad, alleen al tegenover andere Europeanen, laat staan als je ene kleurtje hebt) nou niet zomaar een neger met 4 man in elkaar gingen slaan en verkrachten, dan was dit niet gebeurd.
Ik lees toch echt een goedpratend argument, de politie is racistisch, en ze hebben een neger met 4 man in elkaar geslagen en verkracht. Dat is de reden dat deze rellen gebeuren.

Continue je kop in het zand steken wil niet zeggen dat bepaalde zaken niet gebeuren of gezegd worden.
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:02:23 #266
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_168940343
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Klopt, die rechte grenslijnen hebben de Afrikanen er niet zelf getrokken.
Het praat niet alles goed, het geeft wel de oorzaak voor een deel van de chaos in Afrika aan.

En die chaos krijgen we nu op ons bord in de vorm van vluchtelingen: mensen die het beter willen hebben.

Hoe voorkom je dat? Zorg dat mensen niet meer willen vluchten omdat ze het prima hebben in hun eigen land. En zorg dat het niet vrijblijvend is als je hier wil wonen.
Dat eerste wordt echt een zaak van de lange adem. Dat tweede, daar hebben we zelf de hand in.
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:03:27 #267
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168940378
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Wat vind ik een goedprater:

[..]

Ik lees toch echt een goedpratend argument, de politie is racistisch, en ze hebben een neger met 4 man in elkaar geslagen en verkracht. Dat is de reden dat deze rellen gebeuren.

Continue je kop in het zand steken wil niet zeggen dat bepaalde zaken niet gebeuren of gezegd worden.
Leuk dat je met deze reactie komt. Is nou net de post die ikzelf ook al benoemde (en die nog meer naar verklarend gaat dan goed-pratend).

Waar zijn de "tientallen" andere voorbeelden?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:07:50 #268
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168940476
Kijktip over de staat van de Franse samenleving is trouwens een documentairereeks op NPO, "Op Zoek Naar Frankrijk".
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168940531
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het lijkt me ook constructiever om een oplossing te zoeken dan het eeuwige benoemen.

Ik reken mezelf tot links, ben echt niet blind voor de problemen die we in de samenleving hebben gecreëerd maar met het eeuwige "bla bla Moslims" komen we niet tot een oplossing.

Liberaal beleid heeft er naar mijn idee toe geleid dat we mensen hebben binnengehaald zonder de juiste voorwaarden te scheppen.

Kom je hier? Leer de taal, het is niet vrijblijvend maar je krijgt hulp. Leer een vak, het is niet vrijblijvend maar je krijgt hulp, etc.

Juist het liberale beleid (en privatisering van inburgering, wtf?) zorgt ervoor dat er steeds minder verwacht wordt. Dan krijg je alleen maar armoede binnen, geen ontwikkeling, geen aanpassing.
Ik denk dat we zowel de positieve als de harde kant moeten gebruiken. Dus ja: onderwijs, inburgering en hulp. Maar als je je gedraagt als een mongool dan word je aangepakt. Dat laatste schort het aan, en het eerst is te laat ingezet. Als we nu beiden doen en tegelijkertijd de toevoer van kanslozen stoppen, dan lossen we misschien een deel van dit probleem op ipv het groter te maken.

We moeten ergens ook af van de aangeleerde hulpeloosheid. Jaren zijn deze mensen gevoed door 'links' en hun zieligheidsindustrie. het is ze wijsgemaakt dat ze zielig zijn. Terijl zij kansen hebben. Dus belonen waar ze het goed doen, kansen bieden, maar ook straffen waar het ongewenst is.
Whatever...
pi_168940708
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er tegenwoordig zoveel naïeve mensen rondlopen. |:( "Het probleem is zo opgelost, we moeten alleen maar ff alle oorlogen en alle armoe de wereld uitbannen" Ben je als hippie geboren of ondervind je problemen door overmatig drugsgebruik?
Drugs gebruik ik niet, dan moet het iets erfelijks zijn.

Uiteraard begrijp ik de onmogelijkheid van mijn wens.

Maar het is net zo onuitvoerbaar als de extreme oplossingen die ik hier lees.

Grenzen dicht is een papieren oplossing, tenzij je echt met machinegeweren je landsgrenzen en havens wil gaan verdedigen, een onneembaar fort van je land maakt en accepteert dat je daarmee ook je import en export om zeep helpt.

Wat ik echter ook meerdere malen aangaf:

In Europa (en dus zeker ook Nederland) hebben we sinds de 60's geen voorwaarden gesteld of ze onvoldoende nageleefd.

Woon je hier? Kom je hier? Prima. Maar wel meedoen. Daar krijg je hulp bij. Verwerp je die hulp? Doe je niet je best? Prima. Maar dan is daar de deur.

Welke partij heeft het daarover?

Kijk, de tijd van het probleem benoemen is wel geweest. Het is tijd voor daden en realistische oplossingen, oplossingen die de toets aan de grondwet doorstaan.
pi_168940857
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:09 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik denk dat we zowel de positieve als de harde kant moeten gebruiken. Dus ja: onderwijs, inburgering en hulp. Maar als je je gedraagt als een mongool dan word je aangepakt. Dat laatste schort het aan, en het eerst is te laat ingezet. Als we nu beiden doen en tegelijkertijd de toevoer van kanslozen stoppen, dan lossen we misschien een deel van dit probleem op ipv het groter te maken.

We moeten ergens ook af van de aangeleerde hulpeloosheid. Jaren zijn deze mensen gevoed door 'links' en hun zieligheidsindustrie. het is ze wijsgemaakt dat ze zielig zijn. Terijl zij kansen hebben. Dus belonen waar ze het goed doen, kansen bieden, maar ook straffen waar het ongewenst is.
Naja, daar is de linkse politiek (hoeveel linkse partijen hadden we in de regering sinds de 60's?) uiteraard ook verantwoordelijk voor.

Maar juist het "liberale" van "red je kont maar" en "goedkope werknemers" heeft ook niet bijgedragen. Vergeet niet de rol van de VVD en het CDA hierin. Slap beleid, symbolische inburgeringscursussen, geen stok achter de deur.

Maar goed, we kunnen blijven wijzen naar "links" of "rechts". De oplossing komt er niet van.

Om nog eens een bron aan te halen:

quote:
De Massa-immigratie. Allemaal de Schuld van Links. Toch? (2)

[...]

Tabel 2 geeft het aantal immigranten per partij tijdens hun regeerperiode. Het CDA is de kampioen. Van alle eerste generatie immigranten kwam 86% hier tijdens een regering met het CDA en dat terwijl ze 82% van de tijd aan de regering waren. Groen Links heeft het hoogste gemiddelde –het was de PPR die in de regering zat. De CPN, later ook opgegaan in GL, moest, samen met de gereformeerde partijen, in de jaren zestig en zeventig het minste weten van de immigratie.
Eigenlijk ontlopen de cijfers elkaar niet zo van de grote partijen en de kleinere partijen hebben wat weinig geregeerd om er hardere uitspraken over te doen.

En de schuldigen zijn …
Schuldigen of verantwoordelijken -wat je maar wilt, de belangrijkste kenmerk van de arbeidsmigratie was dat de regering voor de volle 100% naar de pijpen van het bedrijfsleven danste. Was oorspronkelijk de bedoeling om gastarbeiders te werven voor een korte periode, de wens van het bedrijfsleven om ze langer te mogen houden werd vrijwel geruisloos ingewilligd. Veel visie kan je de opeenvolgende kabinetten dan ook niet verwijten. Er is maar één antwoord mogelijk op de ‘schuldvraag’ en dat is: iedereen die ook maar enige verantwoordelijkheid droeg.
Dat geldt ook voor de gezinsmigratie en daarover een volgende keer.

Bronnen
Voor de cijfers zijn meerdere cijfers van het CBS door mij bewerkt om een periode vanaf 1964 te kunnen geven. De berekeningen vind je in dit excel-bestand.

bron: http://sargasso.nl/de-mas(...)ld-van-links-toch-2/
Natuurlijk heb ik de cijfers niet allemaal gecontroleerd maar het is wel duidelijk dat alle partijen die geregeerd hebben geen moeite hebben gedaan om dit te voorkomen.
En dat geldt voor vrijwel heel Europa.
pi_168940882
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Drugs gebruik ik niet, dan moet het iets erfelijks zijn.

Uiteraard begrijp ik de onmogelijkheid van mijn wens.

Maar het is net zo onuitvoerbaar als de extreme oplossingen die ik hier lees.

Grenzen dicht is een papieren oplossing, tenzij je echt met machinegeweren je landsgrenzen en havens wil gaan verdedigen, een onneembaar fort van je land maakt en accepteert dat je daarmee ook je import en export om zeep helpt.

Wat ik echter ook meerdere malen aangaf:

In Europa (en dus zeker ook Nederland) hebben we sinds de 60's geen voorwaarden gesteld of ze onvoldoende nageleefd.

Woon je hier? Kom je hier? Prima. Maar wel meedoen. Daar krijg je hulp bij. Verwerp je die hulp? Doe je niet je best? Prima. Maar dan is daar de deur.

Welke partij heeft het daarover?

Kijk, de tijd van het probleem benoemen is wel geweest. Het is tijd voor daden en realistische oplossingen, oplossingen die de toets aan de grondwet doorstaan.
Je hoeft de grens niet potdicht te maken om het probleem aan te pakken. Gewoon het recht op asiel afschaffen en je zal zien dat de instroom decimeert. Als dat niet genoeg is dan voer je grenscontroles in en sluit je illegalen op.
pi_168941072
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je hoeft de grens niet potdicht te maken om het probleem aan te pakken. Gewoon het recht op asiel afschaffen en je zal zien dat de instroom decimeert. Als dat niet genoeg is dan voer je grenscontroles in en sluit je illegalen op.
Dat "recht op asiel" zal je alleen op Europees niveau kunnen invoeren of je zal zonder de EU verder moeten. Wel iets om mee te nemen, tenzij je al anti EU bent want dan komt dat al een bonus.

En illegalen opsluiten is nog knap lastig, we weten niet eens hoeveel illegalen er zijn in Nederland, hooguit schattingen op basis van een "educated guess".

Zolang de straten in Nederland veiliger zijn dan de huizen in een *insert arm of door oorlog geteisterd land* dan zal je hier vluchtelingen houden.
Grenscontroles klinkt ook mooier dan het is, we hebben nogal wat kilometers grens.
Daarnaast bestaan er nog visums, havens waar je van boord kan stappen, etc.

Ik ken toevallig een Sri Lankaan die als kok op een schip werkte, in Rotterdam van de boot is gestapt en daarna 8 jaar illegaal in Nederland geweest is. Hij werkte in keukens, illegaal, nooit gepakt. Inmiddels wel legaal, getrouwd, harde werker, niets van te zeggen.

Maar de pakkans is gewoon minimaal als je illegaal bent en met de bezuinigingen van de VVD op onze politiemacht zal dat niet beter worden.
pi_168941236
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat "recht op asiel" zal je alleen op Europees niveau kunnen invoeren of je zal zonder de EU verder moeten. Wel iets om mee te nemen, tenzij je al anti EU bent want dan komt dat al een bonus.

En illegalen opsluiten is nog knap lastig, we weten niet eens hoeveel illegalen er zijn in Nederland, hooguit schattingen op basis van een "educated guess".

Zolang de straten in Nederland veiliger zijn dan de huizen in een *insert arm of door oorlog geteisterd land* dan zal je hier vluchtelingen houden.
Grenscontroles klinkt ook mooier dan het is, we hebben nogal wat kilometers grens.
Daarnaast bestaan er nog visums, havens waar je van boord kan stappen, etc.

Ik ken toevallig een Sri Lankaan die als kok op een schip werkte, in Rotterdam van de boot is gestapt en daarna 8 jaar illegaal in Nederland geweest is. Hij werkte in keukens, illegaal, nooit gepakt. Inmiddels wel legaal, getrouwd, harde werker, niets van te zeggen.

Maar de pakkans is gewoon minimaal als je illegaal bent en met de bezuinigingen van de VVD op onze politiemacht zal dat niet beter worden.
Waar een wil is is een weg. Zowel afzonderlijke EU-landen als de EU in zijn geheel overtreden constant regeltjes.
pi_168941382
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Waar een wil is is een weg. Zowel afzonderlijke EU-landen als de EU in zijn geheel overtreden constant regeltjes.
Tsja.
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:58:27 #277
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_168941391
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:37 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ik ben ook meerdere malen ingegaan op de onhaalbaarheid van de genoemde "oplossingen", zoals Europa trachten hermetisch af te sluiten.
Bedoel je dat dit technisch of politiek onhaalbaar is? Europa hermetisch afsluiten is met moderne technieken niet zo lastig namelijk.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_168941544
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, daar is de linkse politiek (hoeveel linkse partijen hadden we in de regering sinds de 60's?) uiteraard ook verantwoordelijk voor.

Maar juist het "liberale" van "red je kont maar" en "goedkope werknemers" heeft ook niet bijgedragen. Vergeet niet de rol van de VVD en het CDA hierin. Slap beleid, symbolische inburgeringscursussen, geen stok achter de deur.

Maar goed, we kunnen blijven wijzen naar "links" of "rechts". De oplossing komt er niet van.

Om nog eens een bron aan te halen:

[..]

Natuurlijk heb ik de cijfers niet allemaal gecontroleerd maar het is wel duidelijk dat alle partijen die geregeerd hebben geen moeite hebben gedaan om dit te voorkomen.
En dat geldt voor vrijwel heel Europa.
Als je cynisch bent dan is massa immigratie nieuw electoraat voor links en goedkope arbeid voor rechts. Either way:we're fucked.

Overigens is dat enorm zeiken over bronnen de nieuwe mode om discussies dood te slaan en anderen een retorische hak te zetten. Ik geloof dat het grotendeels wel klopt.
Whatever...
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:33:09 #279
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168941936
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:58 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Bedoel je dat dit technisch of politiek onhaalbaar is? Europa hermetisch afsluiten is met moderne technieken niet zo lastig namelijk.
Tuurlijk...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168942023
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Overigens is dat enorm zeiken over bronnen de nieuwe mode om discussies dood te slaan en anderen een retorische hak te zetten. Ik geloof dat het grotendeels wel klopt.
Alleen het feit dat jij het klakkeloos aanneemt omdat het je gevoel bevestigt laat zien dat het belangrijk is om steeds te herhalen dat je bij gekleurde nieuwsbronnen twijfels moet hebben.
pi_168942198
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:39 schreef Stranger het volgende:

[..]

Alleen het feit dat jij het klakkeloos aanneemt omdat het je gevoel bevestigt laat zien dat het belangrijk is om steeds te herhalen dat je bij gekleurde nieuwsbronnen twijfels moet hebben.
Alsjeblieft zeg. Natuurlijk moet je kritisch zijn, maar dat afleiden van de kern door stelselmatig alle bronnen die iets onwelgevalligs laten af te maken, dat ben ik het over.

Een je kunt niet ontkennen dat cda en vvd in veel kabinetten hebben gezeten die het ook 'hebben' laten gebeuren. Met als met name de PvdA.
Whatever...
pi_168942389
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:07 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als je cynisch bent dan is massa immigratie nieuw electoraat voor links en goedkope arbeid voor rechts. Either way:we're fucked.
Ja ik ben cynisch en ja we're fucked!

En er is geen doorsnee politicus die daar ook maar iets aan wenst te veranderen....
Ik stem zelf niet op GW, maar ik begrijp het wel dat anderen dat doen.
  Beste debater 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 18:57:13 #283
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168943456
Bepaalde mensen hebben geen angst voor een burgeroorlog, die willen een burgeroorlog.

Aan beide kanten.

En de gewone man en vrouw? Die heeft daar geen enkele behoefte aan. Alleen hoor je die wat minder roeptoeteren
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_168947174
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 18:02 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ja ik ben cynisch en ja we're fucked!

En er is geen doorsnee politicus die daar ook maar iets aan wenst te veranderen....
Ik stem zelf niet op GW, maar ik begrijp het wel dat anderen dat doen.
Ik stem ook niet op hem, maar ben opgegroeid in een kansenwijk... dus ik begrijp heel goed de afkeer van dat onaagepaste tuig. Helaas heb ik het allemaal van veel te dichtbij gezien. Voor Nederland is het het beste te zorgen dat ze uit dit land verdwijnen met zo veel mogelijk.
Whatever...
  donderdag 16 februari 2017 @ 23:31:55 #286
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_168952846
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 20:56 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik stem ook niet op hem, maar ben opgegroeid in een kansenwijk... dus ik begrijp heel goed de afkeer van dat onaagepaste tuig. Helaas heb ik het allemaal van veel te dichtbij gezien. Voor Nederland is het het beste te zorgen dat ze uit dit land verdwijnen met zo veel mogelijk.
Probleem is dat ze nergens heen kunnen, want in Marokko of Turkije worden ze ook uitgekotst.
pi_168952939
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 23:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Probleem is dat ze nergens heen kunnen, want in Marokko of Turkije worden ze ook uitgekotst.
En alsnog maken we het hun probleem. Hun staatsburgers nadat wij ze de Nederlandse afpakken. Opgerot.

Can kunnen wij degenen die hier zijn ook weer normaal aankijken ipv bij elke Marokkaan je afvragen of hij je wil beroven.
Whatever...
  donderdag 16 februari 2017 @ 23:42:12 #288
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168953069
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Waar een wil is is een weg. Zowel afzonderlijke EU-landen als de EU in zijn geheel overtreden constant regeltjes.
De hele invasie en de afhandeling ervan is tegen alle regels in. :')
pi_168953436
Geen goede reclame voor Parijs, net nu ze al die banksters vanuit London willen lokken ivm Brexit.

Verder wel zieke beelden overigens, van die politie die rechtsomkeer maakt. Compleet het gezag kwijt. Ergens heeft het ook wel wat weg van een zombiefilm, met die hordes migranten.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 00:14:36 #290
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168953660
Ik vind het echt verschrikkelijk wat er met Europa gebeurt momenteel. Ik zie het ook echt niet de goede kant op gaan. Een dramatische toekomst staat ons volgens mij te wachten.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_168953787
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 00:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk wat er met Europa gebeurt momenteel. Ik zie het ook echt niet de goede kant op gaan. Een dramatische toekomst staat ons volgens mij te wachten.
Ga voor de grap eens op vakantie buiten de westerse wereld. Zo slecht gaat het echt niet in Europa. We hebben het zelfs zo goed dat we maar problemen gaan verzinnen om toch iets te doen te hebben.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 17 februari 2017 @ 00:54:22 #292
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168954022
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 00:27 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ga voor de grap eens op vakantie buiten de westerse wereld. Zo slecht gaat het echt niet in Europa. We hebben het zelfs zo goed dat we maar problemen gaan verzinnen om toch iets te doen te hebben.
Dat het in andere landen superkut is betekent niet dat Europa geen problemen heeft.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 17 februari 2017 @ 00:54:28 #293
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_168954024
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 00:27 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ga voor de grap eens op vakantie buiten de westerse wereld. Zo slecht gaat het echt niet in Europa. We hebben het zelfs zo goed dat we maar problemen gaan verzinnen om toch iets te doen te hebben.
Ga voor de grap eens je boodschappen doen in wijken als Kanaleneiland in Utrecht, of de Haagse Markt in de Schilderswijk en rijd daarna door naar andere bepaalde wijken in Ede, Gouda, Nijmegen, of een andere stad, en ga daar lekker je boodschapjes halen. Dan zie je dat de problemen niet worden verzonnen, maar dat die problemen er ook daadwerkelijk zijn.

Er zijn in Nederland bepaalde wijken waar het een grote puinzooi is, het is misschien niet vergelijkbaar met de banlineus(?) in Frankrijk maar het begint er toch wel op te lijken.
pi_168954094
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 00:54 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Ga voor de grap eens je boodschappen doen in wijken als Kanaleneiland in Utrecht, of de Haagse Markt in de Schilderswijk en rijd daarna door naar andere bepaalde wijken in Ede, Gouda, Nijmegen, of een andere stad, en ga daar lekker je boodschapjes halen. Dan zie je dat de problemen niet worden verzonnen, maar dat die problemen er ook daadwerkelijk zijn.
Ja, ga dat eens doen :)

Alsof jij dit allemaal niet ergens leest op je luie gat en dan maar aanneemt dat het allemaal oorlogszones zijn.
pi_168954139
Boodschappen is een ander verhaal, maar snachts na het uitgaan wil je liever niet in je eentje door kanaleneiland fietsen als dat niet hoeft inderdaad, maar dan heb je het over bepaalde delen van de wijk, grootste deel is gewoon prima, zeker nu.

Valt echt wel mee in nederland wat dat betreft, doen wij denk ik heel goed.

[ Bericht 37% gewijzigd door skysherrif op 17-02-2017 01:21:30 ]
pi_168954565
Ik acht burgeroorlogen trouwens niet 100% uitgesloten in de moderne wereld. Maar de kans dat er eentje komt is met de gescheiden machten wel vrij klein. Zolang er geen dictators aantreden die het hele zootje van binnenuit vernaggelen dan blijft het zelfs met de grootste opstanden slechts bij rellen.

In zeer primitieve systemen waarin de politie nauwelijks een rol speelt of opgaat in de criminaliteit zit je veel sneller tegen burgeroorlogen aan. Daarnaast is de kans dat de opgeleide klasse naar wapens grijpt nauwelijks aanwezig. En de kleine groep nationalistische raddraaiers kunnen prima door het systeem onder de duim worden gehouden.

[ Bericht 19% gewijzigd door Beathoven op 17-02-2017 04:51:09 ]
  vrijdag 17 februari 2017 @ 06:51:00 #297
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_168954661
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Trap er niet in mensen, trap er niet in.
Wat? Dat de Armeense genocide wel of niet heeft bestaan? :')
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  vrijdag 17 februari 2017 @ 06:52:57 #298
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_168954665
Als Nederland doorgaat met het binnenhalen van kansloze vluchtelingen dan is onze toekomst gitzwart ......
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_168954695
Dit is de toekomst van Europa.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_168954795
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:51 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom rellen deze mensen? Wat willen ze ermee bereiken?
Stageplaatsen en een buurthuis.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 09:43:52 #301
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_168955948
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wel mooi dat je met je eigen voorbeelden meteen je eigen argument ontkracht.
Je bedoelt dat je niet snapt hoe google werkt _O-

Flauw, maar als je even:
- het tabblad 'filmjes' aanklikt dan krijg je héél véél filmpjes. Ook van de NOS.
- doorklikt naar de verschillende news outlets krijg je een overzicht van gerelateerde berichten. (Google is niet volledig.)

Vanmorgen weer uitgebreid aan bod ook in het nieuws.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')