Hi, omdat de waarde van deze quad erg laag is heeft mn collega besloten je een nieuwe op te sturen.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:09 schreef Rappetor het volgende:
[..]
Oei, het is wel heul erg klein hoor . Ben bang dat zowel mijn soldeerbout (te groot) als mijn kunde (te lomp ) dan leiden tot twee kapotte bordjes . Dus zie dat niet heel erg zitten..
Wat voor alternatieven hebben we nog?
Hi, m'n collega vraagt of je even iets kunt laten zien om aan te tonen dat de 'pil' er niet goed inpast. Aangezien je in je berichtje noemt dat je ook de zwarte hebt en het daar anders zit: kun je ze even naaste elkaar houden en een fotootje nemen, zodat te zien is dat ze verschillen? Dat is denk ik de snelste manier om het af te handelen.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:06 schreef xileS het volgende:
[..]
Thanks. En zoals je ziet was een (andere) collega al mee eens dat het rosé is, aangezien dat op het doosje al was aangevinkt xD. Alleen is het dus wel als goud verkocht.
Hi, vervelend om te horen dat er iets niet goed is gegaan! Toevallig heeft zich hierboven in het topic iemand gemeld die waarschijnlijk vergeten is het huisnummer toe te voegen o.i.d., maar normaal gesproken komen we dat soort problemen erg weinig tegen. Ik ga voor je kijken wat m'n collega's kunnen zien/doen en dan laat ik het horen als ik meer weet!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:49 schreef Miepie_P het volgende:
Hoi, zou je is willen kijken naar ordernummer 22644324. Het pakketje is verstuurd zonder mijn naam en huisnummer erop terwijl ik dit wel opgegeven heb, zo te zien komt dit vaker voor. Volgens je collega's is het pakketje ontvangen, helaas niet door mij. Ik ben uiteraard al langs ons postkantoor geweest om te checken of het daar ligt maar ook niet.
Kun jij nog iets voor mij betekenen?
Ah top! Waarschijnlijk mosterd na de maaltijd, maar zou een refund ook nog mogelijk zijn? Had namelijk al voortvarend net twee nieuwe besteld.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, omdat de waarde van deze quad erg laag is heeft mn collega besloten je een nieuwe op te sturen.
Ik heb momenteel maar 1 "pil" in de buurt, dus ik heb het zo gedaan. Kwam ook net achter dat magneetje los zat (1e foto), maar die heb ik wel terug in kunnen duwen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega vraagt of je even iets kunt laten zien om aan te tonen dat de 'pil' er niet goed inpast. Aangezien je in je berichtje noemt dat je ook de zwarte hebt en het daar anders zit: kun je ze even naaste elkaar houden en een fotootje nemen, zodat te zien is dat ze verschillen? Dat is denk ik de snelste manier om het af te handelen.
Hi, wellicht was ik iets te vlot met de beslissing om een nieuwe op te sturen Hij is inderdaad al verzonden, dus ik hoop dat je er iemand heel blij mee kan makenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:48 schreef Rappetor het volgende:
[..]
Ah top! Waarschijnlijk mosterd na de maaltijd, maar zou een refund ook nog mogelijk zijn? Had namelijk al voortvarend net twee nieuwe besteld.
Op zich geen ramp als dat niet kan, dan krijgt iemand ergens dit jaar gewoon een quad van me cadeau . Maar mocht de keuze evt nog open liggen dan... en anders zie ik hem wel verschijnen!
edit, zie hem al in de lijst staan als verzonden!
Hi, afgaande op alle foto's en de klantbeoordelingen moet deze gewoon in Nederland te gebruiken zijn zonder aanpassingen. Ik heb zelfs nog even op de Gamma-website voor je gekeken en daar zien de douchekopaansluitingen er precies hetzelfde uit, dus ik denk dat je veilig zit met deze.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:49 schreef robinjoo1 het volgende:
hey past zoan shower head makkelijk op wat we hier in nederland gebruiken of heb ik nog een speciale adapter nodig
http://www.banggood.com/W(...)15.html?rmmds=search
Hi, zou je online eens met PostNL contact op kunnen nemen om te vragen wat zij kunnen zeggen over je bestelling/trackingcode? Ik zie namelijk ook dat de tracking aangeeft dat 'ie bezorgd is. Als je mij vervolgens een screenshot kunt sturen dan kan ik ermee verder.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:49 schreef Miepie_P het volgende:
Hoi, zou je is willen kijken naar ordernummer 22644324. Het pakketje is verstuurd zonder mijn naam en huisnummer erop terwijl ik dit wel opgegeven heb, zo te zien komt dit vaker voor. Volgens je collega's is het pakketje ontvangen, helaas niet door mij. Ik ben uiteraard al langs ons postkantoor geweest om te checken of het daar ligt maar ook niet.
Kun jij nog iets voor mij betekenen?
Geen probleem! Ik had er ook niet zo snel gelijk weer moeten bestellen . Gaat gelukkig ook niet om grote bedragen, dus ach. En... iemand gaat een nieuwe hobby krijgenquote:Op woensdag 1 maart 2017 02:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, wellicht was ik iets te vlot met de beslissing om een nieuwe op te sturen Hij is inderdaad al verzonden, dus ik hoop dat je er iemand heel blij mee kan maken
Ok goed om te horen! En geen dankquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:03 schreef Rappetor het volgende:
[..]
Geen probleem! Ik had er ook niet zo snel gelijk weer moeten bestellen . Gaat gelukkig ook niet om grote bedragen, dus ach. En... iemand gaat een nieuwe hobby krijgen
In ieder geval weer bedankt voor de service!
quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:33 schreef AlwaysConnected het volgende:
Top tweede levering na mislukte eerste levering , verdwenen bij de post
Nu goed aangekomen
Top service
Hi, ik moet je helaas het antwoord op je vraag schuldig blijven. Je krijgt wel een trackingcode, maar ik weet niet hoe dat wat betreft omzetten precies zit als je pakketje in NL aankomt, omdat ik daar zelf geen ervaring mee heb en mijn collega's dat ook niet weten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:53 schreef robinjoo1 het volgende:
is die france express collissimo sneller dan
postnl
en krijg je dan ook een code die je later weer om kan zetten
bij postnl
en heb 1 order geplaatst laten cancelen maar nu zijn mijn BG punten weg kan jij deze weer geven aan me order 25116039
Hi, die is inderdaad snel aangekomenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 01:36 schreef forumgebruiker123 het volgende:
Ik heb de Onda-tablet V80 SE vandaag al binnengekregen. Mooi snel!
Maar nu toch het volgende:
De verzegelingen aan beide kanten van de doos waren verbroken. Achterop de tablet boven het logo zit een lichte slijtplek (blijkt vooralsnog lastig te fotograferen). En de camera was gebruikt, aangezien ik in het overzicht van de openstaande apps een camera-still zag van een voorhoofd en een plafond...;-) Ik heb hiervan een foto van gemaakt.
Verder lukte het aanvankelijk niet om apps uit de Play Store te downloaden, ondanks dat de wifiverbinding e.d. werkte (daarna wel gelukt, maar ik noem het toch even).
Tot slot heb ik een paar keer een knippering van het beeld gehad.
Wat is jouw oordeel hierover...?
Ik wilde eigenlijk sowieso de tablet al meteen naar de fabrieksinstellingen terugzetten, maar ik dacht op internet wel es gelezen te hebben dat ie dan in de Chinese stand terugkomt. Klopt dat?
Hi, dat is balen! Helaas krijgen we die niet meer binnen, want Xiaomi heeft de productie gestopt. Omdat we nogal wat powerbanks hebben van verschillende merken met verschillende formaten, aansluitingen en laadsnelheden heb je hier een overzicht van al onze powerbanks. Met code 12Blitzw krijg je op de meeste van BlitzWolf 10% extra korting.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:00 schreef _MsG_ het volgende:
Hoi Banggood. Deze staat al een tijdje op uitverkocht: Xiaomi 16000 Mah powerbank. (http://www.banggood.com/O(...)r-Bank-p-953908.html) gaat die nog weer komen? Die van mij is kapotgeregend .
Mede nav bovenstaande: er gaat eea niet goed met deze tablet helaas. Wordt een beetje te lang verhaal, dus wellicht beter/liever via pm?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:19 schreef forumgebruiker123 het volgende:
Zeker duidelijk.
Ik had al een vermoeden dat de tablet door Banggood zelf was 'gebruikt' voor die test. Passen jullie dan ook zelf de software aan, aangezien de tablet o.a. ook geroot blijkt te zijn? Of doet Onda dat?
Het pakketje was niet door de douane geopend, aangezien de buitenste verpakking intact was.
Dat knipperende beeld hou ik dan even in de gaten. De aankomende dagen ga ik de tablet ook verder installeren en uittesten.
Ik zet overigens met enige regelmaat mijn smartphones e.d. terug naar de fabrieksinstellingen bij bijv een probleem of als het niet meer zo vlot loopt.
Is er een handleiding beschikbaar hoe dat bij zo'n Chinese tablet moet, voor het geval ik dat dus ooit es wil of moet doen?
Hi, ik heb je lange verhaal nu net gezien, dus laten we het via daar afhandelen.quote:Op maandag 6 maart 2017 09:39 schreef forumgebruiker123 het volgende:
[..]
Mede nav bovenstaande: er gaat eea niet goed met deze tablet helaas. Wordt een beetje te lang verhaal, dus wellicht beter/liever via pm?
Hi, ik heb voor je gekeken, en helaas lijkt het erop dat je je vergist hebt bij het bestellen: in je besteloverzicht staat namelijk een B22 (met bajonetfitting, zoals in je laatste foto), en niet de E27 met schroefdraad. Ze hebben in het warehouse dan ook netjes een B22 ingepakt, en ik kan zodoende weinig voor je betekenen.. Het is niet echt een gangbare fitting, maar wellicht vang je er op Marktplaats .o.i.d. nog wat voor?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:51 schreef AlwaysConnected het volgende:
Banggood
Of ik heb me vergist of bij inpakken is wat mis gegaan
Ik heb deze besteld
E27/B22 7W Light Control PIR Motion Sensor Lamp Bulb Home Night Light 85-265V
https://banggood.app.link/dZwmo58UTA
Ik had verwacht een te krijgen met schroefdraad
Deze
https://postimg.org/image/3x6kqmed9/
Maar het is deze geworden
https://postimg.org/image/55k6vf0f9/
Order: 24723281
Wat is waar mis gegaan?
Is niet erg nu snap ik het :-)quote:Op dinsdag 7 maart 2017 04:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb voor je gekeken, en helaas lijkt het erop dat je je vergist hebt bij het bestellen: in je besteloverzicht staat namelijk een B22 (met bajonetfitting, zoals in je laatste foto), en niet de E27 met schroefdraad. Ze hebben in het warehouse dan ook netjes een B22 ingepakt, en ik kan zodoende weinig voor je betekenen.. Het is niet echt een gangbare fitting, maar wellicht vang je er op Marktplaats .o.i.d. nog wat voor?
P.S. Ik weet niet of je de fitting in je eigen besteloverzicht kunt terugzien, maar mocht je niet overtuigd zijn dan kan ik je altijd nog even een screenshot uit ons systeem sturen.
is dit niet watquote:Op dinsdag 7 maart 2017 05:25 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Is niet erg nu snap ik het :-)
Ik ga de juiste bestellen
Eigen schuld
Hi, dat kan ik me nog herinneren inderdaad. Van de 4 ordernummers geeft er inderdaad 1 aan dat de order bezorgd is, en de anderen geven niets aan. Het kan zijn dat ze weer deze kant op zijn gegaan, maar dat kan ik niet met zekerheid te zeggen, omdat dat erg lastig is uit te zoeken. Ik denk in ieder geval niet dat ze nog aan het rondreizen zijn, omdat de rest al een tijd geleden is bezorgd.quote:Op woensdag 8 maart 2017 02:11 schreef _MsG_ het volgende:
Dag Banggood,
Eigenlijk eerder een beetje benieuwd dan dat ik echt een probleem heb: Afgelopen zomer heb ik een quadcopter in onderdelen besteld. Deels bij jullie, deels bij anderen. Helaas had ik, en velen met mij, de leveringproblemen met Laos Post (CHI / [Banggood] Webcare #4 (Nederlands)).
Toen ik na lang wachten aan de bel trok, werden ze keurig opnieuw verzonden en zodoende hebben we de onderdelen, zij het een stuk later, ontvangen.
Na ongeveer een half jaar echter, kwamen ineens delen van de initiële Laos Post order alsnog aan. Van de 4 motoren kwam bij mij 1 aan en de Power Distribution Board is ook nog een keer gekomen. Een vriend van me die dezelfde onderdelen had besteld op hetzelfde moment, en ook dezelfde Laos Post-kwestie had, kreeg zelfs alle 4 de motoren nog een keer, en ook de Power Distribution Board. Ik beschouw de dubbele onderdelen maar als een cadeautje voor het lange wachten , we wilden eigenlijk van de zomer toen al vliegen. Maar ben nu wel nieuwsgierig naar die 3 motoren van Laos Post van mijn order, is er nog iets te vinden over orders:
18123528
18123527
18123524
18123518
(1 van deze 4 is dus alsnog gekomen, maar de rest niet)
We wonen namelijk in dezelfde flat en kregen de onderdelen op dezelfde dagen. De motoren (waarvan hij alle 4, ik 1) op dag 1. En op dag 2 de Power Distribution Board. Hij was die dag thuis en nam de motoren maar aan, omdat ze niet lekker in de brievenbus pasten. Ik was niet thuis, en kreeg er dus 1 die er blijkbaar wel in ging. Ben dus wel benieuwd of die andere 3 nog een bepaald traject hebben, danwel zijn, aan het afleggen, of dat die weer naar jullie zijn gegaan?
Hoi, vervelend om te horen dat je product niet goed werkt, en ook dat je geen antwoord hebt ontvangen. Kun je me je ordernummer doorgeven? Ik help je dan met het oplossen van je probleem en ik zal dan ook gelijk uitzoeken waarom je geen reactie hebt ontvangen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:10 schreef Darkangle het volgende:
Hoi Banggood.
Even via deze weg, gezien webcare al sinds vrijdag niet meer reageert.
Ik heb een HDMI naar VGA converter besteld en gekregen. Maar om het op zijn zachtst te zeggen is dat ding nogal brak:
- geeft geen beeld met de meeste apparaten (alle settings geprobeerd voor elk apparaat)
- geeft geen geluid in vrijwel elk formaat.
Welnu, dat het ding slecht/kapot is is tot daar aan toe, maar dat webcare niet reageert is wat meer zorgbarend.
Hi, er bleek iets niet goed te zitten in het systeem, waardoor dit product niet daadwerkelijk in bestelling was. M'n collega heeft er nu alsnog een paar besteld die als het goed is over 5 werkdagen op voorraad zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:02 schreef thecuriousone het volgende:
Hoi, zou je me kunen zeggen wanneer onderstaande daadwerkelijk weer te bestellen valt?
http://www.banggood.com/S(...)del-BB-p-988098.html
Staat namelijk al een hele tijd "Under restocking".
Thanks!
Enige tijd? Een dag! Geduld is een schone zaak lijkt mij in dit geval.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:57 schreef robinjoo1 het volgende:
enig idee wanneer ik mijn order kan verwachten
25223583 04-03 verzonden
ik zie al enige tijd dit
http://www.flytexpress.co(...)ckingNumber=25223583
en als ik deze code RS417852935NL
op postnl.post dat zie ik sinds 09-03 staan dat hij in transit is alleen bij bestemming staat niks
in 7 dagen een order krijgen en dan nog vragen hoe en watquote:Op vrijdag 10 maart 2017 17:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Enige tijd? Een dag! Geduld is een schone zaak lijkt mij in dit geval.
Maar vooruit, ik zou zeggen aankomende dinsdag of woensdag. Je kan hem maandag eens proberen in te vullen op internationalparceltracking.com
met 7 dagen mag ik in mijn handen klappen...quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
in 7 dagen een order krijgen en dan nog vragen hoe en wat
Wil niet het topic kapen van Banggood .quote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:48 schreef Daniel_Smit het volgende:
Hey RobertNL
Mijn bestelling ligt al een paar dagen in Zurich, dat terwijl andere bestellingen al lang binnen zijn?
Het gaat om bestelnummer : 25032344 volgens de track en trace nummer ligt hij al sinds de 9de in Zurich?
m.v.g Daniel
Hi, dat is vervelend! Ik moet je helaas melden dat schermen buiten onze garantie vallen, omdat defecten aan het fysieke scherm vrijwel altijd door klanten zelf worden veroorzaakt. Hoewel dit laatste in jouw geval dus niet zo lijkt te zijn, kan ik, doordat onze garantievoorwaarden het scherm uitsluiten, helaas niets voor je betekenen deze keer..quote:Op woensdag 15 maart 2017 08:14 schreef Pharkus het volgende:
Beste Banggood,
Bij mijn UMI super is het scherm spontaan gebarsten. Hij lag op tafel en 5 minuten daarvoor was hij nog bruikbaar en ongebroken. Valt daar garantie technisch nog iets mee te doen?
Hi, ik zie het inderdaad Zou je mij even wat nummertjes door kunnen geven? Als het goed is zit er een SKU-nummer op de sticker op de plastic verpakking, en ergens in het pakketje staat als het goed is ook het ordernummer of het OA nummer vermeld. Met die info gaan we het z.s.m. voor je in orde maken!quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:53 schreef Daniel_Smit het volgende:
Goede morgen Banggood vandaag heb ik mijn bestelling binnen gekregen maar het is heel wat anders?
Het gaat om bestelnummer: 25032344
En ik krijg dit binnen?
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik hier mee moet, het is niet wat ik besteld heb?
Dat vermoeden had ik al. Een nieuwe is al weer besteld.quote:Op donderdag 16 maart 2017 04:25 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend! Ik moet je helaas melden dat schermen buiten onze garantie vallen, omdat defecten aan het fysieke scherm vrijwel altijd door klanten zelf worden veroorzaakt. Hoewel dit laatste in jouw geval dus niet zo lijkt te zijn, kan ik, doordat onze garantievoorwaarden het scherm uitsluiten, helaas niets voor je betekenen deze keer..
Hi, fijn zijn ze he? Vervelend dat de paarse niet zijn binnengekomen: kan het zijn dat ze op een postkantoor zijn beland daar? Of is dat daar uitgesloten?quote:Op donderdag 16 maart 2017 06:52 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb op 1 dag 2 http://www.banggood.com/O(...)h-Mic-p-1115536.html besteld. 1x in zwart en 1x in paars. De paarse is helaas niet aangekomen, terwijl de zwarte hier al een week of 2 ligt (superding trouwens). Kan er iets mis gegaan zijn?
Order #24547378
Zeker. Dit zijn de eerste oortjes die ik prettig vind zitten en niet elke 5 seconden uit m'n oor donderen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 07:25 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, fijn zijn ze he? Vervelend dat de paarse niet zijn binnengekomen: kan het zijn dat ze op een postkantoor zijn beland daar? Of is dat daar uitgesloten?
Goedemorgen SKU229360-1WHJO EVKquote:Op donderdag 16 maart 2017 04:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie het inderdaad Zou je mij even wat nummertjes door kunnen geven? Als het goed is zit er een SKU-nummer op de sticker op de plastic verpakking, en ergens in het pakketje staat als het goed is ook het ordernummer of het OA nummer vermeld. Met die info gaan we het z.s.m. voor je in orde maken!
Ik kom even meeluisteren, want qltel is er een paar dagen niet (ik ben mevrouw qltel)quote:Op donderdag 16 maart 2017 07:25 schreef Banggood het volgende:
Hi, fijn zijn ze he? Vervelend dat de paarse niet zijn binnengekomen: kan het zijn dat ze op een postkantoor zijn beland daar? Of is dat daar uitgesloten?
Nu ik wat op YouTube kijk vermoed ik dat de batterij opgezwollen is en het scherm daardoor krak zei. Na de update naar Android 7 kwamen er al witte drukvlekken op de display. Morgen schroef ik hem wel open en film het.quote:Op donderdag 16 maart 2017 04:25 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend! Ik moet je helaas melden dat schermen buiten onze garantie vallen, omdat defecten aan het fysieke scherm vrijwel altijd door klanten zelf worden veroorzaakt. Hoewel dit laatste in jouw geval dus niet zo lijkt te zijn, kan ik, doordat onze garantievoorwaarden het scherm uitsluiten, helaas niets voor je betekenen deze keer..
Hi Daniel, dat is voldoende info inderdaad We hebben je alsnog het juiste product opgestuurd!quote:Op donderdag 16 maart 2017 08:22 schreef Daniel_Smit het volgende:
[..]
Goedemorgen SKU229360-1WHJO EVK
Dan staan er nog wat cijfers onder: 1130--0--21821 I-A-03-01
ordernummer is: 25032344
Is dit zo voldoende info?
m.v.g Daniel
quote:Op donderdag 16 maart 2017 07:53 schreef qltel het volgende:
[..]
Zeker. Dit zijn de eerste oortjes die ik prettig vind zitten en niet elke 5 seconden uit m'n oor donderen.
Inderdaad uitgesloten. In Duitsland werkt de post nog accuraat, als iets niet bezorgd zou kunnen worden geven ze het bij de buren af of komt hij de volgende dag gewoon terug. Maar goed, het kon bezorgd worden, want onze brievenbus is groot en het pakje maar klein. Ik heb m'n buren van de week ook nog gesproken en daar ligt ook niets. Ik vrees dus dat ze weg zijn.. (en ze waren nog wel voor m'n vrouw )
Oke duidelijk. De bezorgtermijn is verstreken, dus we hebben nieuwe opgestuurd zodat mevrouw qltel binnenkort ook mooie nieuwe oordopjes heeftquote:Op donderdag 16 maart 2017 08:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kom even meeluisteren, want qltel is er een paar dagen niet (ik ben mevrouw qltel)
Hoi, ik zie helaas dat het nieuwe toestel gisteren al is verzonden, en daarom niet meer is tegen te houden. Voor een volgende keer is het het beste om gelijk even contact op te nemen via onze Live Chat-functie, want daar hebben we 24/7 mensen zitten die dit soort dingen direct kunnen regelen. Mocht je de telefoon echt niet willen hebben dan bieden we wel de mogelijkheid om 'em direct na ontvangst weer terug te sturen (dit moet dan binnen 3 dagen na ontvangst aan ons worden gemeld). Hierbij komen wel de verzendkosten voor je eigen rekening, plus eventuele douanekosten die zich onderweg nog voordoen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu ik wat op YouTube kijk vermoed ik dat de batterij opgezwollen is en het scherm daardoor krak zei. Na de update naar Android 7 kwamen er al witte drukvlekken op de display. Morgen schroef ik hem wel open en film het.
Edit; heb het open gehad, was de batterij. Doe overigens erg vloeibaar/onveilig aanvoelde. Nu heb ik een andere Umi bij jullie besteld maar die wil eigenlijk cancellen. Order nr zal ik via de dm sturen.
Super, dank je welquote:Op vrijdag 17 maart 2017 02:42 schreef Banggood het volgende:
Oke duidelijk. De bezorgtermijn is verstreken, dus we hebben nieuwe opgestuurd zodat mevrouw qltel binnenkort ook mooie nieuwe oordopjes heeft
Heb het bij het UMI forum gemeld. Al was het maar om anderen te waarschuwen. Zo te zien ben ik niet de enige die problemen met de UMI Super en een falende batterij. Ik voorzie dat er nog wel meer toestellen retour gaan. Ik bedenk nog even of ik het nieuwe toestel een kans geef; zal dit soort problemen wel scherper in de gaten gaan houden en eerder aan de bel trekken.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 03:17 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik zie helaas dat het nieuwe toestel gisteren al is verzonden, en daarom niet meer is tegen te houden. Voor een volgende keer is het het beste om gelijk even contact op te nemen via onze Live Chat-functie, want daar hebben we 24/7 mensen zitten die dit soort dingen direct kunnen regelen. Mocht je de telefoon echt niet willen hebben dan bieden we wel de mogelijkheid om 'em direct na ontvangst weer terug te sturen (dit moet dan binnen 3 dagen na ontvangst aan ons worden gemeld). Hierbij komen wel de verzendkosten voor je eigen rekening, plus eventuele douanekosten die zich onderweg nog voordoen.
Dan nog even over je huidige toestel: op basis van je beschrijving klinkt het inderdaad alsof je batterij druk op je scherm heeft uitgeoefend. Bij een melding van de witte vlekken hadden we wat voor je kunnen betekenen, maar ik kan me voorstellen dat je ons daar niet direct over hebt gecontact. Nu het toestel open is geweest betekent dat het einde van de garantie, dus we kunnen voor dit toestel helaas niets meer voor je doen, wat ik uiteraard wel erg vervelend voor je vind, want dat soort dingen is nooit leuk. Mocht je het nieuwe toestel ondanks de kosten willen terugsturen naar ons, dan help ik je daar uiteraard graag bij: laat het me tegen die tijd ajb even weten.
Oke dat is heel fijn ;-) thanks alvastquote:Op vrijdag 17 maart 2017 02:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi Daniel, dat is voldoende info inderdaad We hebben je alsnog het juiste product opgestuurd!
quote:
Geen dank en geen dank en veel plezier ermee allebeiquote:Op vrijdag 17 maart 2017 09:40 schreef Daniel_Smit het volgende:
[..]
Oke dat is heel fijn ;-) thanks alvast
De meningen zijn inderdaad niet louter positief, dus we zullen zien hoe het verder loopt. En nogmaals, ik help je graag in het geval je het nieuwe toestel toch terug wilt sturen of deze raar doet.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 08:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb het bij het UMI forum gemeld. Al was het maar om anderen te waarschuwen. Zo te zien ben ik niet de enige die problemen met de UMI Super en een falende batterij. Ik voorzie dat er nog wel meer toestellen retour gaan. Ik bedenk nog even of ik het nieuwe toestel een kans geef; zal dit soort problemen wel scherper in de gaten gaan houden en eerder aan de bel trekken.
hier zie ik wel meer infoquote:Op zondag 19 maart 2017 11:11 schreef Remco-TXL het volgende:
Hallo banggood,
Als ik mijn order wil tracken geeft hij elke keer aan dat er niets is gevonden.
Order nummer 25679577
Is het mogelijk om hiervoor een juiste tracking te krijgen?
Alvast bedankt
Hi, dat klinkt alsof er een foutje is gemaakt Kun je even een foto delen van wat je hebt binnen gekregen, plus een foto van het stickertje op de verpakking van de witte lamp?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 14:16 schreef aukemuis het volgende:
Vandaag order 25260763 binnen gehad en plaats van 4 stuks yeelight rgb zijn er 3 stuks white geleverd en 1 stuk color.
Hoe is dit op te lossen?
Hi, ik help je er graag mee, alleen ben je vergeten een linkje of product ID te vermelden in je bericht, dus als je die nog even doorgeeft ga ik voor je kijkenquote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:24 schreef Tjacka het volgende:
Hoi Banggood!
Ik ben op zoek naar een Car Mount voor mijn Samsung Galaxy edge 7 en kwam deze tegen. Dit lijkt mij ideaal omdat ik liever kijk op mijn dashboard dan op mijn stuur of lager naar een air vent. Ik begrijp alleen niet zo goed hoe dit werkt.
Zouden jullie dat mij uit kunnen leggen? Hoef ik het matje nergens aan te monteren?
Hi, je kunt op Flytexpress.com rechtsboven voor Engels kiezen en vervolgens je ordernummer invoeren; je krijgt dan direct je tracking te zien. Je kunt je tracking voor deze order hier vinden.quote:Op zondag 19 maart 2017 11:11 schreef Remco-TXL het volgende:
Hallo banggood,
Als ik mijn order wil tracken geeft hij elke keer aan dat er niets is gevonden.
Order nummer 25679577
Is het mogelijk om hiervoor een juiste tracking te krijgen?
Alvast bedankt
Ik zag je berichtje pas nadat ik er zelf al op had gereageerd, dank je voor je bijdrage!quote:Op zondag 19 maart 2017 12:50 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
hier zie ik wel meer info
http://www.flytexpress.co(...)ckingNumber=25679577
Ff kijken of dat het nu luktquote:Op maandag 20 maart 2017 02:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat klinkt alsof er een foutje is gemaakt Kun je even een foto delen van wat je hebt binnen gekregen, plus een foto van het stickertje op de verpakking van de witte lamp?
Plaatjes even voor je gefixtquote:
Hi, dank je voor je foto's. We kunnen het op 2 manieren oplossen: mocht je ook met de witte varianten kunnen leven dan kunnen we je de helft van het totale aankoopbedrag refunden. Mocht je toch echt de RGB-varianten willen, dan sturen we je die alsnog op. Ik wacht je antwoord af.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef aukemuis het volgende:
[..]
Ff kijken of dat het nu lukt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De witte vind ik er om eerlijk te zijn niet uit zien. dus graag de RGB varianten alsnogquote:Op dinsdag 21 maart 2017 07:23 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor je foto's. We kunnen het op 2 manieren oplossen: mocht je ook met de witte varianten kunnen leven dan kunnen we je de helft van het totale aankoopbedrag refunden. Mocht je toch echt de RGB-varianten willen, dan sturen we je die alsnog op. Ik wacht je antwoord af.
Je hebt gelijk! Speciaal voor jou hebben we 'em aangepastquote:Op dinsdag 21 maart 2017 11:53 schreef Sotchi2014 het volgende:
[ [url=https://ci4.googleusercontent.com/proxy/ix5YFNFmKDXbjOCcfVI2hqcWd0Z_4EXUfwa7aGycKIJc2oxsR9ec8cmNNRHTNHp3TKZxSpJuKHsmvGZT48Qkg5nK-YJ8wBS36zstA9calD8=s0-d-e1-ft#http://img.banggood.com/d(...)04_21.gif]afbeelding[/url] ]
Seriously? Hoort hier geen NSFW-tag bij?
Die is ook NSFWquote:Op woensdag 22 maart 2017 03:09 schreef Banggood het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Speciaal voor jou hebben we 'em aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |