abonnementen ibood.com bol.com
pi_168999637
registreer om deze reclame te verbergen
Goede middag,

Ik wacht al een tijdje op mijn order:
#23447975
Via de tracking kan ik zien dat hij eind januari in Zwitserland is aangekomen en dat het vandaar nog 7 a 15 dagen kan duren voordat het pakketje mijn bereikt. Nu is deze tijdsperiode al ruim verstreken, komt dit vaker voor of is het pakketje weg?
  CHI shopkeeper maandag 20 februari 2017 @ 08:20:42 #27
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169018570
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:30 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Even een vraag naar aanleiding van wat je hier zegt. Die order van mij die dus vandaag opnieuw is verstuurd, was verstuurd met free shipping dus ik kon hem niet tracken en is dus na ruim een maand niet aangekomen. Zou het misschien kunnen dat dit pakketje gewoon bij het postkantoor ligt? Ik dacht dat ze je dan op z'n minst een kaartje in de brievenbus geven.
Hi, zoals Robert ook al aangeeft komen ongetraceerde zendingen normaal gesproken niet op het postkantoor te liggen. De waarde van jouw bestelling is relatief laag, maar om dit soort gevallen met dure bestellingen te vermijden versturen we producten met een hogere waarde altijd standaard met een trackingcode.
  CHI shopkeeper maandag 20 februari 2017 @ 08:28:55 #28
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169018636
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:38 schreef lithoijen het volgende:
Goede middag,

Ik wacht al een tijdje op mijn order:
#23447975
Via de tracking kan ik zien dat hij eind januari in Zwitserland is aangekomen en dat het vandaar nog 7 a 15 dagen kan duren voordat het pakketje mijn bereikt. Nu is deze tijdsperiode al ruim verstreken, komt dit vaker voor of is het pakketje weg?
Hi, dat komt vaker voor inderdaad. Ik zie echter wel dat je totale bezorgtermijn inmiddels al om is; vind je het oké om nog even te wachten tot dinsdag (omdat PostNL niet bezorgt op maandag) en dat als je dinsdagavond nog niets hebt ontvangen, je het me meldt? Mocht dat het geval zijn dan lossen we het ook direct voor je op in de vorm van een resend of refund. :)
  CHI shopkeeper maandag 20 februari 2017 @ 08:31:34 #29
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169018663
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh ik wist niet dat je ze kon traceren :') ik vink dat nooit aan namelijk. En ik wist ook niet dat ze verschillende verzendmethodes gebruikten :) Dus nog max 2 weken wachten begrijp ik ;)
Ik zie dat Robert flink bezig is geweest met helpen, en het klopt precies wat hij zegt, dus het is inderdaad een kwestie van geduld hebben. ;)
  CHI shopkeeper maandag 20 februari 2017 @ 08:44:40 #30
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169018786
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:08 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Krijg dit:
Status:The item has been delivered successfully
Hi, ik zie dat er een poging is gedaan je bestelling te bezorgen op 14 februari, maar dat deze niet is aangenomen (geweigerd) en daardoor uiteindelijk retour zou moeten gaan naar ons. Ik zal je per DM het bijbehorende 3S-nummer doorsturen; contact ajb PostNL even met de vraag wat ze je kunnen vertellen aan de hand van dat nummer. We kunnen vervolgens kijken naar een oplossing!
pi_169020445
quote:
Hi, dat komt vaker voor inderdaad. Ik zie echter wel dat je totale bezorgtermijn inmiddels al om is; vind je het oké om nog even te wachten tot dinsdag (omdat PostNL niet bezorgt op maandag) en dat als je dinsdagavond nog niets hebt ontvangen, je het me meldt? Mocht dat het geval zijn dan lossen we het ook direct voor je op in de vorm van een resend of refund. :)
Prima, bedankt voor de terugkoppeling!
pi_169020507
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:44 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat er een poging is gedaan je bestelling te bezorgen op 14 februari, maar dat deze niet is aangenomen (geweigerd) en daardoor uiteindelijk retour zou moeten gaan naar ons. Ik zal je per DM het bijbehorende 3S-nummer doorsturen; contact ajb PostNL even met de vraag wat ze je kunnen vertellen aan de hand van dat nummer. We kunnen vervolgens kijken naar een oplossing!
Bedankt voor je reactie. Geweigerd aan de deur?
Zou je de 3S nummer kunnen dmen?
Zou het pakketje ook bij het post kantoor kunnen liggen?
Edit; Ik ben net bij het postkantoor geweest en daar ligt het ook niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door 6star6lord6 op 20-02-2017 13:35:23 ]
  maandag 20 februari 2017 @ 18:32:33 #33
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_169028622
Hallo,

ik kreeg vrijdag een mail over vertraging van mijn order. nu heb ik daarop geantwoord met een vraag hoe lang die vertraging zou zijn. tot op heden nog geen antwoord op gehad. In de mail stond ook dat er na 3 dagen de bestelling automatisch geannuleerd zou worden.

wat is nu het geval?
ordernummer: 23275284
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_169031419
Mijn banggood bestelling 24328783 is sinds het weekend in NL. Ik blij natuurlijk.
Heeft de pakketbezorger voor de zoveelste keer "adres bestaat niet" aangegeven en gaat mijn pakje direct retour afzender :(

PostNL is inmiddels een "onderzoek" gestart omdat het al de zoveelste keer is. (Vrij random overigens) Maar kan niks meer voor me pakketje betekenen...

Ik heb gekozen voor PDM en extra shipping "insurance". Wat moet ik nu doen om mijn bestelling te krijgen? :'(
  CHI shopkeeper dinsdag 21 februari 2017 @ 02:15:08 #35
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169038303
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:51 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Geweigerd aan de deur?
Zou je de 3S nummer kunnen dmen?
Zou het pakketje ook bij het post kantoor kunnen liggen?
Edit; Ik ben net bij het postkantoor geweest en daar ligt het ook niet.
Hi, excuses, ik ben gisteren vergeten je de code per DM te sturen. Deze kun je overigens ook m.b.v. de PostNL-site zelf zien als je de tracking en je postcode invult.
Het lijkt er inderdad op dat je bestelling aan de deur geweigerd is, omdat de tracking wel aangeeft dat 'ie bezorgd is, maar daarna overgaat in een retourzending.
Als je met de 3S-code even bij PostNL aanklopt dan kunnen ze je hopelijk meer vertellen, en laat me daarna hun reactie even weten, dan kunnen we het oplossen!
  CHI shopkeeper dinsdag 21 februari 2017 @ 02:39:31 #36
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169038323
quote:
5s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
Hallo,

ik kreeg vrijdag een mail over vertraging van mijn order. nu heb ik daarop geantwoord met een vraag hoe lang die vertraging zou zijn. tot op heden nog geen antwoord op gehad. In de mail stond ook dat er na 3 dagen de bestelling automatisch geannuleerd zou worden.

wat is nu het geval?
ordernummer: 23275284
Hi, is het mogelijk dat je het verkeerde ordernummer in je bericht hebt geplakt? Bovenstaand nummer gaat namelijk over de order die al op de 25ste is verscheept (en waarvan de tracking eindelijk is bewogen een aantal dagen terug). Er is ook geen e-mailhistorie in het systeem te vinden over deze order.
  CHI shopkeeper dinsdag 21 februari 2017 @ 10:43:34 #37
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169040438
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:21 schreef Nixxor het volgende:
Mijn banggood bestelling 24328783 is sinds het weekend in NL. Ik blij natuurlijk.
Heeft de pakketbezorger voor de zoveelste keer "adres bestaat niet" aangegeven en gaat mijn pakje direct retour afzender :(

PostNL is inmiddels een "onderzoek" gestart omdat het al de zoveelste keer is. (Vrij random overigens) Maar kan niks meer voor me pakketje betekenen...

Ik heb gekozen voor PDM en extra shipping "insurance". Wat moet ik nu doen om mijn bestelling te krijgen? :'(
Hi, dat is vervelend! Ik zie op de site van PostNL dat er vanavond tussen 20 en 22 nog een keer wordt geprobeerd te bezorgen, al staat je adres er niet bij, dus dat is niet helemaal duidelijk. We zorgen uiteindelijk gewoon dan je je product ontvangt, alleen moeten we even ergens kunnen zien dat deze ook daadwerkelijk naar ons wordt teruggestuurd. Dat verschijnt op termijn ook gewoon in de tracking, maar wellicht kunnen ze je, aangezien je al hebt vernomen dat 'ie retour is gegaan, dat ook zwart op wit geven, zodat wij het meteen voor je kunnen oplossen. Zou je daar nog even naar kunnen informeren? Ik hoor het van je!
pi_169043469
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:43 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is vervelend! Ik zie op de site van PostNL dat er vanavond tussen 20 en 22 nog een keer wordt geprobeerd te bezorgen, al staat je adres er niet bij, dus dat is niet helemaal duidelijk. We zorgen uiteindelijk gewoon dan je je product ontvangt, alleen moeten we even ergens kunnen zien dat deze ook daadwerkelijk naar ons wordt teruggestuurd. Dat verschijnt op termijn ook gewoon in de tracking, maar wellicht kunnen ze je, aangezien je al hebt vernomen dat 'ie retour is gegaan, dat ook zwart op wit geven, zodat wij het meteen voor je kunnen oplossen. Zou je daar nog even naar kunnen informeren? Ik hoor het van je!
Gisteravond stond de tracking nog op "Returned to Sender". Volgens de PostNL klantenservice via Facebook was ie dat ook, en kon niemand hem meer tegen houden.
Maar nu zie ik hem ook weer onderweg staan. Ik ga gewoon hopen dat hij alsnog aankomt.
Ik houd je op de hoogte!
pi_169045198
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 02:15 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, excuses, ik ben gisteren vergeten je de code per DM te sturen. Deze kun je overigens ook m.b.v. de PostNL-site zelf zien als je de tracking en je postcode invult.
Het lijkt er inderdad op dat je bestelling aan de deur geweigerd is, omdat de tracking wel aangeeft dat 'ie bezorgd is, maar daarna overgaat in een retourzending.
Als je met de 3S-code even bij PostNL aanklopt dan kunnen ze je hopelijk meer vertellen, en laat me daarna hun reactie even weten, dan kunnen we het oplossen!
Ik heb met hun contact gehad. Dit was postnl zijn antwoord:
quote:
Hoi J****! Ik zie dat het pakket niet geweigerd is, maar dat het de geadresseerde onbekend is. Ik denk dat ik ook al weet waarom. Op het pakket staat dit als adres: ***WEG 2, ***1GD *dorp*, terwijl je aangeeft dat je huisnummer 11 is. Dit heeft de afzender verkeerd op het pakket vermeld denk ik. Het pakket is retour afzender gegaan. Hier hebben wij geen invloed op. :-( Ik adviseer je even contact op te nemen met de afzender. Hoop dat het nog goed komt!

Groeten, Nelleke
Opzich wel apart want mijn vorige bestelling ging wel goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door 6star6lord6 op 21-02-2017 14:30:38 ]
  dinsdag 21 februari 2017 @ 21:35:09 #40
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_169056128
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 02:39 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, is het mogelijk dat je het verkeerde ordernummer in je bericht hebt geplakt? Bovenstaand nummer gaat namelijk over de order die al op de 25ste is verscheept (en waarvan de tracking eindelijk is bewogen een aantal dagen terug). Er is ook geen e-mailhistorie in het systeem te vinden over deze order.
oke, vreemd. ik heb het ordernummer rechtstreeks uit de e-mail gekopieerd.
23275284

en als ik op http://www.17track.net kijk, dan is het pakketje al in zurich.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_169057750
Allereerst mijn complimenten voor de manier van klantenservice van jullie hier.

Terzake: ik wil een tablet bij jullie bestellen, maar zag dat deze zo'n 20 euro goedkoper is bij Gearbest. Zie beide linken:
http://m.banggood.com/Ond(...)ablet-p-1116268.html

http://m.gearbest.com/tablet-pcs/pp_429776.html

Ik zie echter ook dat jullie de optie 'saw better price' hebben, dus dat jullie die prijs van Gearbest kunnen matchen. Klopt dat idd?
Daar zou ik dan graag gebruik van willen maken. Hoe is dat te regelen? Heb al een mail gestuurd, maar gaat niet helemaal vloeiend vanwege het wat gebrekkige Engels van de mdw. Geen probleem verder overigens.
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 02:45:44 #42
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169061753
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:55 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Gisteravond stond de tracking nog op "Returned to Sender". Volgens de PostNL klantenservice via Facebook was ie dat ook, en kon niemand hem meer tegen houden.
Maar nu zie ik hem ook weer onderweg staan. Ik ga gewoon hopen dat hij alsnog aankomt.
Ik houd je op de hoogte!
Hi, ik heb net de tracking van PostNL gecheckt, en daaruit maak ik op dat 'ie gisteren niet bezorgd is, en dat er vandaag een nieuwe poging wordt gedaan. Laat het me inderdaad even weten als er nog wat gebeurt, en zo niet, dan zou het fijn zijn als PostNL kan bevestigen dat 'ie retour gaat, voor een snelle afhandeling. :)
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 08:09:00 #43
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169062237
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 13:07 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Thanks! Ik heb zojuist mijn bestelling geplaatst! :)

Zou je mij misschien nog even kunnen uitleggen wat nu precies te toegevoegde waarde is van de 'Shipping insurance'? Ik heb het bij deze order maar aangezet omdat ik daarmee (ook met PDM) alsnog onder de 30 euro uit kwam, maar wil het graag even weten voor toekomstige (Smarthome) bestellingen.
Hi, top dat je ' em besteld hebt! ;)

Wat betreft je vraag over de shipping insurance: normaal gesproken gaat onze klantenservice in het Engels via m'n Chinese collega's. Omdat er duizenden berichten per dag binnenkomen, moet alles via standaardprocedures verlopen, en wordt er nauwelijks van de regels afgeweken. Voor klanten met shipping insurance gaat het allemaal wat flexibeler, bijvoorbeeld: als een klant een tablet met een defect ontvangt, wordt er normaal gesproken pas een nieuw exemplaar opgestuurd als het ontvangen exemplaar weer bij ons is aangekomen. Met shipping insurance sturen we in dat geval direct na bevestiging van het defect een nieuw exemplaar op (er vanuitgaand dat dat de geboden oplossing is). Kort gezegd verloopt alles gewoon wat sneller in het geval dat er iets niet goed is.

Omdat we hier op Fok (en op de NL-Facebookpagina) echter in het Nederlands aan webcare doen, gaat het, ook zonder insurance, vaak al sneller dan wanneer het via de mail zou gaan. Deze manier van webcare is een beetje een uitzondering, waarvan de meeste andere klanten niet kunnen profiteren. Op dit moment maak ik zelf geen onderscheid tussen wel of geen insurance, maar als m'n baas morgen zegt dat het een criterium wordt dan verandert dat dus. Voor contact via de mail of live chat zou ik het sowieso altijd aanraden, omdat daar wel standaard wordt gekeken naar wel of geen insurance.

Ik hoop dat je vraag zo is beantwoord. :)
pi_169062530
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat komt vaker voor inderdaad. Ik zie echter wel dat je totale bezorgtermijn inmiddels al om is; vind je het oké om nog even te wachten tot dinsdag (omdat PostNL niet bezorgt op maandag) en dat als je dinsdagavond nog niets hebt ontvangen, je het me meldt? Mocht dat het geval zijn dan lossen we het ook direct voor je op in de vorm van een resend of refund. :)
Ik meld me bij deze weer, helaas is mijn pakketje gisteren niet meer gearriveerd. Kunnen jullie het opnieuw opsturen, of hebben jullie een betere tracking zodat jullie kunnen zien waar het pakketje ergens uit hangt?
pi_169063003
Als vervolg op wat ik een paar posts hierboven aangaf: ik heb weer een mail gehad van jullie mdw en het lukt niet (naar behoren) om eea goed te bespreken vanwege het taalprobleem.
Kunnen jullie mij verder helpen?
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 09:32:18 #46
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169063229
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 09:16 schreef forumgebruiker123 het volgende:
Als vervolg op wat ik een paar posts hierboven aangaf: ik heb weer een mail gehad van jullie mdw en het lukt niet (naar behoren) om eea goed te bespreken vanwege het taalprobleem.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Hi, ik heb je vraag vanmorgen in het coupon-topic beantwoord. :)
pi_169063294
Oké, dan ga ik daar naar kijken. Bedankt voor je snelle reactie.
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 09:39:35 #48
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169063324
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

oke, vreemd. ik heb het ordernummer rechtstreeks uit de e-mail gekopieerd.
23275284

en als ik op http://www.17track.net kijk, dan is het pakketje al in zurich.
Dat is erg bijzonder inderdaad, want er is geen enkele e-mailhistorie te vinden bij dit ordernummer. Als je wilt dat we het uitzoeken dan kun je even een screenshot (zonder persoonlijke gegevens) sturen, dan gaan we het onderzoeken. Ik zie verder dat 'ie Zurich inmiddels verlaten heeft, dus laten we hopen dat 'ie er nu snel is. Dat mag ook wel inmiddels..
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 09:49:39 #49
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169063462
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 08:43 schreef lithoijen het volgende:

[..]

Ik meld me bij deze weer, helaas is mijn pakketje gisteren niet meer gearriveerd. Kunnen jullie het opnieuw opsturen, of hebben jullie een betere tracking zodat jullie kunnen zien waar het pakketje ergens uit hangt?
Vervelend! We gaan 'em opnieuw opsturen :)
pi_169064261
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:16 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik heb met hun contact gehad. Dit was postnl zijn antwoord:

[..]

Opzich wel apart want mijn vorige bestelling ging wel goed.
Wat nu???
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')