abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper donderdag 16 februari 2017 @ 08:32:33 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168933291
WELKOM OP DE NEDERLANDSTALIGE WEBCARE-PAGINA VAN BANGGOOD



Banggood bestaat sinds 2006 en vanaf dat moment zijn we één van de snelstgroeiende Chinese E-commerce websites. Ons huidige assortiment telt meer dan 150.000 producten, we hebben meer dan duizend werknemers in dienst (zowel Chinees als niet-Chinees) en hebben kantoren in vier grote Chinese steden, waaronder Hong Kong.
Bij Banggood stellen we onszelf ten doel onze klanten te voorzien van de scherpste aanbiedingen, of zoals we hier zeggen: jou voorzien van “the best bang for your buck”. Daarnaast vinden we het net zo belangrijk onze klanten de beste service en ondersteuning te bieden.

Richtlijnen voor vragen over bestellingen:
Creeër hiervoor een nieuwe reactie en let daarbij op het volgende:
- Omschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk
- Vermeld altijd je order number

In geval van beschadigingen of fouten:
We vragen je doorgaans foto’s of een video van beschadigingen of fouten te maken, omdat het grootste deel van ons team beperkt tot geen Engels spreekt. Zodoende maakt een foto of video het voor onze werknemers eenvoudiger snel een goed beeld te krijgen van de situatie.

Voor leveringstijden:
Als een bestelling langer op zich laat wachten dan de verwachtte leveringstijd, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Let wel: het kan gebeuren dat door invloed van derden bestellingen later aankomen op de plaats van bestemming dan door ons vooraf is ingeschat.
Voor de snelste reactie raden we je aan in het Engels contact op te nemen met onze klantenservice via onze livechat-functie op Banggood.com. Deze is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 02:00 en 10.30 uur (GMT+8).

Voor het annuleren van bestellingen:
Indien je je bestelling wilt annuleren, kun je dit het beste zo snel mogelijk aan ons doorgeven via email(Cservice@banggood.com) of via de livechat-functie op onze website. Als we je bestelling al hebben verzonden duurt het namelijk langer, omdat je je product(en) dan eerst moet terugsturen.

We hopen je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en doen er alles aan om je naar alle tevredenheid te helpen!
pi_168952755
En open O-)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_168953254
Heb je nog een leuke code voor yeelight color / white? :-)
pi_168954066
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 03:32 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, vervelend dat ie het niet meer naar behoren doet. ;( Een foto gaat lastig worden inderdaad, maar om je te kunnen helpen heb ik toch wat beeldmateriaal nodig voor m'n Chinese collega's, dus maak ajb even een kort filmpje van het probleem waarin duidelijk te zien is dat 'ie niet goed is. Als je deze dan uploadt via bijv. Youtube en hier het linkje doorgeeft, dan ga ik zorgen dat het z.s.m. wordt afgehandeld. :)
Nou, ik heb een video kunnen capturen op m'n telefoon (ietwat klein, maar fullscreen kun je het wel goed zien denk ik).

Het begint met het opstarten van de camera (net een reboot gegeven), dan komt ie online. Kan ik even met de camera mee kijken. En als je dan heen en weer gaat dan valt op een gegeven moment ineens de verbinding weg en die komt ook niet meer terug. Als je ook nog zelf heen en weer probeert te bewegen dan gebeurt er niks (je ziet wel 'left' en 'right' in beeld verschijnen, maar de camera reageert niet meer).

Nou.. dan kun je weer rebooten en begint het weer van voor af aan. Soms werkt ie 1-2 minuten, soms maar enkele seconden. Hou je hem nou in het stopcontact (niet rebooten) dan reboot ie kennelijk uit zichzelf soms, want heel af en toe verschijnt ie dan weer ineens online. Om dan ook gelijk binnen no-time weer onbereikbaar te zijn.

Ordernummer: 23273633

pi_168954442
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:32 schreef Banggood het volgende:
Hi, we kunnen 'em opnieuw voor je verzenden inderdaad, alleen is vanwege de afmetingen van je order PDM helaas geen optie, dus dan blijven alleen de normale verzending en Air Parcel Register over. Beide verzendmethoden hebben dezelfde aflevertermijn, alleen komen er voor de laatste methode ¤1,54 aan verzendkosten bij. Ik hoor graag waar je voor kiest en dan gaan we het in orde maken ;)
Oh, ik dacht dat het dan priority direct zou worden. Dan begrijp ik ook waarom ik toen voor free shipping heb gekozen, als de verzending even lang duurt en de tracking vaak toch van geen kant klopt. Dan heb ik graag dat jullie het nogmaals opsturen, gewoon volgens dezelfde methode. Bedankt voor je hulp.
pi_168955585
Op 29 januari kreeg ik een email dat mn order met nr #23937173 geshipped zou worden. In plaats daarvan kreeg ik mn order met nr #23906030 binnen. Daarvan heb ik nooit een email gehad dat het verstuurd zou worden. (ik heb ze wel beide besteld overigens :P )
Dus nu vraag ik me af of order nr #23937173 wel onderweg is, want volgens mn account op Banggood zijn ze beide op dezelfde dag verstuurd. Mn 2 andere items heb ik wel gehad, maar die dus nog niet.
  CHI shopkeeper vrijdag 17 februari 2017 @ 09:53:35 #7
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168956063
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 02:50 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het dan priority direct zou worden. Dan begrijp ik ook waarom ik toen voor free shipping heb gekozen, als de verzending even lang duurt en de tracking vaak toch van geen kant klopt. Dan heb ik graag dat jullie het nogmaals opsturen, gewoon volgens dezelfde methode. Bedankt voor je hulp.
Ok opnieuw opgestuurd ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 17 februari 2017 @ 09:54:34 #8
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168956079
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 01:01 schreef Rappetor het volgende:

[..]

Nou, ik heb een video kunnen capturen op m'n telefoon (ietwat klein, maar fullscreen kun je het wel goed zien denk ik).

Het begint met het opstarten van de camera (net een reboot gegeven), dan komt ie online. Kan ik even met de camera mee kijken. En als je dan heen en weer gaat dan valt op een gegeven moment ineens de verbinding weg en die komt ook niet meer terug. Als je ook nog zelf heen en weer probeert te bewegen dan gebeurt er niks (je ziet wel 'left' en 'right' in beeld verschijnen, maar de camera reageert niet meer).

Nou.. dan kun je weer rebooten en begint het weer van voor af aan. Soms werkt ie 1-2 minuten, soms maar enkele seconden. Hou je hem nou in het stopcontact (niet rebooten) dan reboot ie kennelijk uit zichzelf soms, want heel af en toe verschijnt ie dan weer ineens online. Om dan ook gelijk binnen no-time weer onbereikbaar te zijn.

Ordernummer: 23273633

Hi, duidelijke video, en aangezien je al tig keer hebt gereboot en ik je dat dus niet nogmaals ga vragen te doen: wil je een resend of een refund? :)
  CHI shopkeeper vrijdag 17 februari 2017 @ 10:01:01 #9
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168956157
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 09:19 schreef Elvi het volgende:
23906030
Hi, ik zie dat beide orders op de 29ste zijn verstuurd, dus hij is naar je onderweg. ;) Aangezien de bezorgtermijn nog niet is verstreken is het op dit moment een kwestie van afwachten, maar hij hoort er dus gewoon aan te komen. :)
pi_168956196
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 10:01 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat beide orders op de 29ste zijn verstuurd, dus hij is naar je onderweg. ;) Aangezien de bezorgtermijn nog niet is verstreken is het op dit moment een kwestie van afwachten, maar hij hoort er dus gewoon aan te komen. :)
Het gaat om die eindigt op 173. Er zijn overigens 3 orders naar me verzonden die dag, en van 2 heb ik bericht gehad dat ze werden verzonden. Degene waar ik geen bericht van kreeg is aangekomen. Snap je? :P
  CHI shopkeeper vrijdag 17 februari 2017 @ 10:23:41 #11
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168956487
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 10:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het gaat om die eindigt op 173. Er zijn overigens 3 orders naar me verzonden die dag, en van 2 heb ik bericht gehad dat ze werden verzonden. Degene waar ik geen bericht van kreeg is aangekomen. Snap je? :P
Hi, ik snapte inderdaad dat het ging om de eerste, die eindigt op 173. Raar dat je geen bericht hebt ontvangen van degene die is aangekomen, en bijzonder dat juist die het eerste aankomt. 8)7
Voor wat je nog niet hebt ontvangen is de enige mogelijk wachten (voor zolang dat binnen de bezorgtermijn is), maar ik ga wel voor je navragen waarom je geen verzendbevestiging hebt ontvangen van de al ontvangen order ;)
pi_168957278
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 09:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, duidelijke video, en aangezien je al tig keer hebt gereboot en ik je dat dus niet nogmaals ga vragen te doen: wil je een resend of een refund? :)
Bedankt voor de snelle reactie elke keer! Handig hoor zo Nederlandse webcare, top service :).

Anyway, ik wil dan graag een refund. Denk dat ik dan een ietsje duurder exemplaar ga bestellen, wellicht dat die het langer volhoudt ;)
pi_168961197
Hallo,
Ik heb een vraag over mijn order. Ik heb het besteld op 2 februari en er is nog steeds niks binnen. Is de verzending wel goed gegaan?
Mijn order nummer is #24117445

PS: misschien ben ik wat ongeduldig maar het zou normaal toch binnen 10 dagen binnen komen? :P
  vrijdag 17 februari 2017 @ 20:49:33 #14
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_168968935
Een idee wanneer de zwarte QCY Q29 weer op voorraad zal zijn?
http://www.banggood.com/T(...)25.html?rmmds=search
  vrijdag 17 februari 2017 @ 20:54:40 #15
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168969164
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 14:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag over mijn order. Ik heb het besteld op 2 februari en er is nog steeds niks binnen. Is de verzending wel goed gegaan?
Mijn order nummer is #24117445

PS: misschien ben ik wat ongeduldig maar het zou normaal toch binnen 10 dagen binnen komen? :P
Welke methode heb je geselecteerd? 10 dagen kan, maar is uitzonderlijk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:07:12 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_168969677
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 14:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag over mijn order. Ik heb het besteld op 2 februari en er is nog steeds niks binnen. Is de verzending wel goed gegaan?
Mijn order nummer is #24117445

PS: misschien ben ik wat ongeduldig maar het zou normaal toch binnen 10 dagen binnen komen? :P
Hier kan je de status een beetje in de gaten houden:
http://flytexpress.com/Tr(...)ckingNumber=24117445
10 werkdagen zijn vandaag net om, maar het kan soms best eens een weekje langer duren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_168969724
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hier kan je de status een beetje in de gaten houden:
http://flytexpress.com/Tr(...)ckingNumber=24117445
10 werkdagen zijn vandaag net om, maar het kan soms best eens een weekje langer duren.
Krijg dit:
Status:The item has been delivered successfully
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:08:50 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_168969732
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 20:49 schreef VdBorght het volgende:
Een idee wanneer de zwarte QCY Q29 weer op voorraad zal zijn?
http://www.banggood.com/T(...)25.html?rmmds=search
Zelfde vraag hier, en kan er dan ook een coupon bij :P!
Denk dat ik hiervan een paar op reserve ga leggen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:08 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Krijg dit:
Status:The item has been delivered successfully
Gezien het verloop van de status moet er wel een traceernummer bij zitten.
Dan zou je die even moeten checken op internationalparceltracking.com grote kans dat hij bij het postkantoor is en dat je hem kan afhalen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_168970666
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:08 schreef RobertNL het volgende:
grote kans dat hij bij het postkantoor is en dat je hem kan afhalen.
Even een vraag naar aanleiding van wat je hier zegt. Die order van mij die dus vandaag opnieuw is verstuurd, was verstuurd met free shipping dus ik kon hem niet tracken en is dus na ruim een maand niet aangekomen. Zou het misschien kunnen dat dit pakketje gewoon bij het postkantoor ligt? Ik dacht dat ze je dan op z'n minst een kaartje in de brievenbus geven.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:36:54 #20
327191 RobertNL
For your gear.
pi_168970920
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:30 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Even een vraag naar aanleiding van wat je hier zegt. Die order van mij die dus vandaag opnieuw is verstuurd, was verstuurd met free shipping dus ik kon hem niet tracken en is dus na ruim een maand niet aangekomen. Zou het misschien kunnen dat dit pakketje gewoon bij het postkantoor ligt? Ik dacht dat ze je dan op z'n minst een kaartje in de brievenbus geven.
Normaal niet. Alleen pakketjes met tracking uit China (eindigend op CN) of Singapore (SG) komen vooralsnog op het postkantoor (wellicht nog een paar landen).
Ontraceerbare pakketjes (die soms deels traceerbaar zijn) komen tegenwoordig afhankelijk van de afmeting (tot formaat schoenendoos) met de postbezorger mee.

http://flytexpress.com/Tr(...)ckingNumber=23471971
Status van je pakket is dus dat hij de 18e China heeft verlaten, er was dus geen verdere tracking :).
Afhankelijk van de verzendmethode die Flytexpress voor je pakketje kiest kan je hem traceren tot hij China verlaat of een land in Europa (Nederland, Zwitserland, Engeland komen daarbij veelvuldig voor).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 17 februari 2017 @ 22:12:06 #21
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_168972302
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zelfde vraag hier, en kan er dan ook een coupon bij :P!
Denk dat ik hiervan een paar op reserve ga leggen.

[..]

Gezien het verloop van de status moet er wel een traceernummer bij zitten.
Dan zou je die even moeten checken op internationalparceltracking.com grote kans dat hij bij het postkantoor is en dat je hem kan afhalen.
Kijk even op de desktop site van banggood, stond een 40% coupon voor de Q29
pi_168996374
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 10:23 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik snapte inderdaad dat het ging om de eerste, die eindigt op 173. Raar dat je geen bericht hebt ontvangen van degene die is aangekomen, en bijzonder dat juist die het eerste aankomt. 8)7
Voor wat je nog niet hebt ontvangen is de enige mogelijk wachten (voor zolang dat binnen de bezorgtermijn is), maar ik ga wel voor je navragen waarom je geen verzendbevestiging hebt ontvangen van de al ontvangen order ;)
Wanneer is de bezorgtermijn verstreken? Ik denk zelf dat het niet meer gaat aankomen, omdat de rest op dezelfde dag is verzonden en al is aangekomen.
  zondag 19 februari 2017 @ 10:26:17 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_168996494
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wanneer is de bezorgtermijn verstreken? Ik denk zelf dat het niet meer gaat aankomen, omdat de rest op dezelfde dag is verzonden en al is aangekomen.
Als je beide ordernummers even traceert via flytexpress zie je waardoor dat komt.
De ene order is verzonden via hong Kong - > UK - > Nederland
De andere (173) is verzonden via de Zwitserse post.
Die laatste is gewoon trager, dat pakketje is 12 februari aangekomen in Zwitserland waarna het tussen de 1 en 3 weken duurt voordat jij er is (normaal een dag of 10-12)

Flytexpress waar banggood veel mee werkt koopt ruimte in op vluchten die voor desbetreffende pakketje het goedkoopste is. Zo heb je dus 2 orders die een geheel verschillende weg afleggen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_168996610
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Als je beide ordernummers even traceert via flytexpress zie je waardoor dat komt.
De ene order is verzonden via hong Kong - > UK - > Nederland
De andere (173) is verzonden via de Zwitserse post.
Die laatste is gewoon trager, dat pakketje is 12 februari aangekomen in Zwitserland waarna het tussen de 1 en 3 weken duurt voordat jij er is (normaal een dag of 10-12)

Flytexpress waar banggood veel mee werkt koopt ruimte in op vluchten die voor desbetreffende pakketje het goedkoopste is. Zo heb je dus 2 orders die een geheel verschillende weg afleggen.
Oh ik wist niet dat je ze kon traceren :') ik vink dat nooit aan namelijk. En ik wist ook niet dat ze verschillende verzendmethodes gebruikten :) Dus nog max 2 weken wachten begrijp ik ;)
  zondag 19 februari 2017 @ 10:49:23 #25
327191 RobertNL
For your gear.
pi_168996804
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh ik wist niet dat je ze kon traceren :') ik vink dat nooit aan namelijk. En ik wist ook niet dat ze verschillende verzendmethodes gebruikten :) Dus nog max 2 weken wachten begrijp ik ;)
Via flytexpress:
flytexpress.com/Tracking/PackageTracking_En.aspx?trackingNumber=ordernummer hier
Kan je ze (beperkt, want geen officieel traceernummer) een groot deel van de reis volgen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_168999637
Goede middag,

Ik wacht al een tijdje op mijn order:
#23447975
Via de tracking kan ik zien dat hij eind januari in Zwitserland is aangekomen en dat het vandaar nog 7 a 15 dagen kan duren voordat het pakketje mijn bereikt. Nu is deze tijdsperiode al ruim verstreken, komt dit vaker voor of is het pakketje weg?
  CHI shopkeeper maandag 20 februari 2017 @ 08:20:42 #27
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169018570
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:30 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Even een vraag naar aanleiding van wat je hier zegt. Die order van mij die dus vandaag opnieuw is verstuurd, was verstuurd met free shipping dus ik kon hem niet tracken en is dus na ruim een maand niet aangekomen. Zou het misschien kunnen dat dit pakketje gewoon bij het postkantoor ligt? Ik dacht dat ze je dan op z'n minst een kaartje in de brievenbus geven.
Hi, zoals Robert ook al aangeeft komen ongetraceerde zendingen normaal gesproken niet op het postkantoor te liggen. De waarde van jouw bestelling is relatief laag, maar om dit soort gevallen met dure bestellingen te vermijden versturen we producten met een hogere waarde altijd standaard met een trackingcode.
  CHI shopkeeper maandag 20 februari 2017 @ 08:28:55 #28
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169018636
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:38 schreef lithoijen het volgende:
Goede middag,

Ik wacht al een tijdje op mijn order:
#23447975
Via de tracking kan ik zien dat hij eind januari in Zwitserland is aangekomen en dat het vandaar nog 7 a 15 dagen kan duren voordat het pakketje mijn bereikt. Nu is deze tijdsperiode al ruim verstreken, komt dit vaker voor of is het pakketje weg?
Hi, dat komt vaker voor inderdaad. Ik zie echter wel dat je totale bezorgtermijn inmiddels al om is; vind je het oké om nog even te wachten tot dinsdag (omdat PostNL niet bezorgt op maandag) en dat als je dinsdagavond nog niets hebt ontvangen, je het me meldt? Mocht dat het geval zijn dan lossen we het ook direct voor je op in de vorm van een resend of refund. :)
  CHI shopkeeper maandag 20 februari 2017 @ 08:31:34 #29
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169018663
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh ik wist niet dat je ze kon traceren :') ik vink dat nooit aan namelijk. En ik wist ook niet dat ze verschillende verzendmethodes gebruikten :) Dus nog max 2 weken wachten begrijp ik ;)
Ik zie dat Robert flink bezig is geweest met helpen, en het klopt precies wat hij zegt, dus het is inderdaad een kwestie van geduld hebben. ;)
  CHI shopkeeper maandag 20 februari 2017 @ 08:44:40 #30
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169018786
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:08 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Krijg dit:
Status:The item has been delivered successfully
Hi, ik zie dat er een poging is gedaan je bestelling te bezorgen op 14 februari, maar dat deze niet is aangenomen (geweigerd) en daardoor uiteindelijk retour zou moeten gaan naar ons. Ik zal je per DM het bijbehorende 3S-nummer doorsturen; contact ajb PostNL even met de vraag wat ze je kunnen vertellen aan de hand van dat nummer. We kunnen vervolgens kijken naar een oplossing!
pi_169020445
quote:
Hi, dat komt vaker voor inderdaad. Ik zie echter wel dat je totale bezorgtermijn inmiddels al om is; vind je het oké om nog even te wachten tot dinsdag (omdat PostNL niet bezorgt op maandag) en dat als je dinsdagavond nog niets hebt ontvangen, je het me meldt? Mocht dat het geval zijn dan lossen we het ook direct voor je op in de vorm van een resend of refund. :)
Prima, bedankt voor de terugkoppeling!
pi_169020507
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:44 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat er een poging is gedaan je bestelling te bezorgen op 14 februari, maar dat deze niet is aangenomen (geweigerd) en daardoor uiteindelijk retour zou moeten gaan naar ons. Ik zal je per DM het bijbehorende 3S-nummer doorsturen; contact ajb PostNL even met de vraag wat ze je kunnen vertellen aan de hand van dat nummer. We kunnen vervolgens kijken naar een oplossing!
Bedankt voor je reactie. Geweigerd aan de deur?
Zou je de 3S nummer kunnen dmen?
Zou het pakketje ook bij het post kantoor kunnen liggen?
Edit; Ik ben net bij het postkantoor geweest en daar ligt het ook niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door 6star6lord6 op 20-02-2017 13:35:23 ]
  maandag 20 februari 2017 @ 18:32:33 #33
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_169028622
Hallo,

ik kreeg vrijdag een mail over vertraging van mijn order. nu heb ik daarop geantwoord met een vraag hoe lang die vertraging zou zijn. tot op heden nog geen antwoord op gehad. In de mail stond ook dat er na 3 dagen de bestelling automatisch geannuleerd zou worden.

wat is nu het geval?
ordernummer: 23275284
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_169031419
Mijn banggood bestelling 24328783 is sinds het weekend in NL. Ik blij natuurlijk.
Heeft de pakketbezorger voor de zoveelste keer "adres bestaat niet" aangegeven en gaat mijn pakje direct retour afzender :(

PostNL is inmiddels een "onderzoek" gestart omdat het al de zoveelste keer is. (Vrij random overigens) Maar kan niks meer voor me pakketje betekenen...

Ik heb gekozen voor PDM en extra shipping "insurance". Wat moet ik nu doen om mijn bestelling te krijgen? :'(
  CHI shopkeeper dinsdag 21 februari 2017 @ 02:15:08 #35
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169038303
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:51 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Geweigerd aan de deur?
Zou je de 3S nummer kunnen dmen?
Zou het pakketje ook bij het post kantoor kunnen liggen?
Edit; Ik ben net bij het postkantoor geweest en daar ligt het ook niet.
Hi, excuses, ik ben gisteren vergeten je de code per DM te sturen. Deze kun je overigens ook m.b.v. de PostNL-site zelf zien als je de tracking en je postcode invult.
Het lijkt er inderdad op dat je bestelling aan de deur geweigerd is, omdat de tracking wel aangeeft dat 'ie bezorgd is, maar daarna overgaat in een retourzending.
Als je met de 3S-code even bij PostNL aanklopt dan kunnen ze je hopelijk meer vertellen, en laat me daarna hun reactie even weten, dan kunnen we het oplossen!
  CHI shopkeeper dinsdag 21 februari 2017 @ 02:39:31 #36
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169038323
quote:
5s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
Hallo,

ik kreeg vrijdag een mail over vertraging van mijn order. nu heb ik daarop geantwoord met een vraag hoe lang die vertraging zou zijn. tot op heden nog geen antwoord op gehad. In de mail stond ook dat er na 3 dagen de bestelling automatisch geannuleerd zou worden.

wat is nu het geval?
ordernummer: 23275284
Hi, is het mogelijk dat je het verkeerde ordernummer in je bericht hebt geplakt? Bovenstaand nummer gaat namelijk over de order die al op de 25ste is verscheept (en waarvan de tracking eindelijk is bewogen een aantal dagen terug). Er is ook geen e-mailhistorie in het systeem te vinden over deze order.
  CHI shopkeeper dinsdag 21 februari 2017 @ 10:43:34 #37
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169040438
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:21 schreef Nixxor het volgende:
Mijn banggood bestelling 24328783 is sinds het weekend in NL. Ik blij natuurlijk.
Heeft de pakketbezorger voor de zoveelste keer "adres bestaat niet" aangegeven en gaat mijn pakje direct retour afzender :(

PostNL is inmiddels een "onderzoek" gestart omdat het al de zoveelste keer is. (Vrij random overigens) Maar kan niks meer voor me pakketje betekenen...

Ik heb gekozen voor PDM en extra shipping "insurance". Wat moet ik nu doen om mijn bestelling te krijgen? :'(
Hi, dat is vervelend! Ik zie op de site van PostNL dat er vanavond tussen 20 en 22 nog een keer wordt geprobeerd te bezorgen, al staat je adres er niet bij, dus dat is niet helemaal duidelijk. We zorgen uiteindelijk gewoon dan je je product ontvangt, alleen moeten we even ergens kunnen zien dat deze ook daadwerkelijk naar ons wordt teruggestuurd. Dat verschijnt op termijn ook gewoon in de tracking, maar wellicht kunnen ze je, aangezien je al hebt vernomen dat 'ie retour is gegaan, dat ook zwart op wit geven, zodat wij het meteen voor je kunnen oplossen. Zou je daar nog even naar kunnen informeren? Ik hoor het van je!
pi_169043469
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:43 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is vervelend! Ik zie op de site van PostNL dat er vanavond tussen 20 en 22 nog een keer wordt geprobeerd te bezorgen, al staat je adres er niet bij, dus dat is niet helemaal duidelijk. We zorgen uiteindelijk gewoon dan je je product ontvangt, alleen moeten we even ergens kunnen zien dat deze ook daadwerkelijk naar ons wordt teruggestuurd. Dat verschijnt op termijn ook gewoon in de tracking, maar wellicht kunnen ze je, aangezien je al hebt vernomen dat 'ie retour is gegaan, dat ook zwart op wit geven, zodat wij het meteen voor je kunnen oplossen. Zou je daar nog even naar kunnen informeren? Ik hoor het van je!
Gisteravond stond de tracking nog op "Returned to Sender". Volgens de PostNL klantenservice via Facebook was ie dat ook, en kon niemand hem meer tegen houden.
Maar nu zie ik hem ook weer onderweg staan. Ik ga gewoon hopen dat hij alsnog aankomt.
Ik houd je op de hoogte!
pi_169045198
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 02:15 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, excuses, ik ben gisteren vergeten je de code per DM te sturen. Deze kun je overigens ook m.b.v. de PostNL-site zelf zien als je de tracking en je postcode invult.
Het lijkt er inderdad op dat je bestelling aan de deur geweigerd is, omdat de tracking wel aangeeft dat 'ie bezorgd is, maar daarna overgaat in een retourzending.
Als je met de 3S-code even bij PostNL aanklopt dan kunnen ze je hopelijk meer vertellen, en laat me daarna hun reactie even weten, dan kunnen we het oplossen!
Ik heb met hun contact gehad. Dit was postnl zijn antwoord:
quote:
Hoi J****! Ik zie dat het pakket niet geweigerd is, maar dat het de geadresseerde onbekend is. Ik denk dat ik ook al weet waarom. Op het pakket staat dit als adres: ***WEG 2, ***1GD *dorp*, terwijl je aangeeft dat je huisnummer 11 is. Dit heeft de afzender verkeerd op het pakket vermeld denk ik. Het pakket is retour afzender gegaan. Hier hebben wij geen invloed op. :-( Ik adviseer je even contact op te nemen met de afzender. Hoop dat het nog goed komt!

Groeten, Nelleke
Opzich wel apart want mijn vorige bestelling ging wel goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door 6star6lord6 op 21-02-2017 14:30:38 ]
  dinsdag 21 februari 2017 @ 21:35:09 #40
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_169056128
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 02:39 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, is het mogelijk dat je het verkeerde ordernummer in je bericht hebt geplakt? Bovenstaand nummer gaat namelijk over de order die al op de 25ste is verscheept (en waarvan de tracking eindelijk is bewogen een aantal dagen terug). Er is ook geen e-mailhistorie in het systeem te vinden over deze order.
oke, vreemd. ik heb het ordernummer rechtstreeks uit de e-mail gekopieerd.
23275284

en als ik op http://www.17track.net kijk, dan is het pakketje al in zurich.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_169057750
Allereerst mijn complimenten voor de manier van klantenservice van jullie hier.

Terzake: ik wil een tablet bij jullie bestellen, maar zag dat deze zo'n 20 euro goedkoper is bij Gearbest. Zie beide linken:
http://m.banggood.com/Ond(...)ablet-p-1116268.html

http://m.gearbest.com/tablet-pcs/pp_429776.html

Ik zie echter ook dat jullie de optie 'saw better price' hebben, dus dat jullie die prijs van Gearbest kunnen matchen. Klopt dat idd?
Daar zou ik dan graag gebruik van willen maken. Hoe is dat te regelen? Heb al een mail gestuurd, maar gaat niet helemaal vloeiend vanwege het wat gebrekkige Engels van de mdw. Geen probleem verder overigens.
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 02:45:44 #42
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169061753
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:55 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Gisteravond stond de tracking nog op "Returned to Sender". Volgens de PostNL klantenservice via Facebook was ie dat ook, en kon niemand hem meer tegen houden.
Maar nu zie ik hem ook weer onderweg staan. Ik ga gewoon hopen dat hij alsnog aankomt.
Ik houd je op de hoogte!
Hi, ik heb net de tracking van PostNL gecheckt, en daaruit maak ik op dat 'ie gisteren niet bezorgd is, en dat er vandaag een nieuwe poging wordt gedaan. Laat het me inderdaad even weten als er nog wat gebeurt, en zo niet, dan zou het fijn zijn als PostNL kan bevestigen dat 'ie retour gaat, voor een snelle afhandeling. :)
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 08:09:00 #43
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169062237
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 13:07 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Thanks! Ik heb zojuist mijn bestelling geplaatst! :)

Zou je mij misschien nog even kunnen uitleggen wat nu precies te toegevoegde waarde is van de 'Shipping insurance'? Ik heb het bij deze order maar aangezet omdat ik daarmee (ook met PDM) alsnog onder de 30 euro uit kwam, maar wil het graag even weten voor toekomstige (Smarthome) bestellingen.
Hi, top dat je ' em besteld hebt! ;)

Wat betreft je vraag over de shipping insurance: normaal gesproken gaat onze klantenservice in het Engels via m'n Chinese collega's. Omdat er duizenden berichten per dag binnenkomen, moet alles via standaardprocedures verlopen, en wordt er nauwelijks van de regels afgeweken. Voor klanten met shipping insurance gaat het allemaal wat flexibeler, bijvoorbeeld: als een klant een tablet met een defect ontvangt, wordt er normaal gesproken pas een nieuw exemplaar opgestuurd als het ontvangen exemplaar weer bij ons is aangekomen. Met shipping insurance sturen we in dat geval direct na bevestiging van het defect een nieuw exemplaar op (er vanuitgaand dat dat de geboden oplossing is). Kort gezegd verloopt alles gewoon wat sneller in het geval dat er iets niet goed is.

Omdat we hier op Fok (en op de NL-Facebookpagina) echter in het Nederlands aan webcare doen, gaat het, ook zonder insurance, vaak al sneller dan wanneer het via de mail zou gaan. Deze manier van webcare is een beetje een uitzondering, waarvan de meeste andere klanten niet kunnen profiteren. Op dit moment maak ik zelf geen onderscheid tussen wel of geen insurance, maar als m'n baas morgen zegt dat het een criterium wordt dan verandert dat dus. Voor contact via de mail of live chat zou ik het sowieso altijd aanraden, omdat daar wel standaard wordt gekeken naar wel of geen insurance.

Ik hoop dat je vraag zo is beantwoord. :)
pi_169062530
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat komt vaker voor inderdaad. Ik zie echter wel dat je totale bezorgtermijn inmiddels al om is; vind je het oké om nog even te wachten tot dinsdag (omdat PostNL niet bezorgt op maandag) en dat als je dinsdagavond nog niets hebt ontvangen, je het me meldt? Mocht dat het geval zijn dan lossen we het ook direct voor je op in de vorm van een resend of refund. :)
Ik meld me bij deze weer, helaas is mijn pakketje gisteren niet meer gearriveerd. Kunnen jullie het opnieuw opsturen, of hebben jullie een betere tracking zodat jullie kunnen zien waar het pakketje ergens uit hangt?
pi_169063003
Als vervolg op wat ik een paar posts hierboven aangaf: ik heb weer een mail gehad van jullie mdw en het lukt niet (naar behoren) om eea goed te bespreken vanwege het taalprobleem.
Kunnen jullie mij verder helpen?
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 09:32:18 #46
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169063229
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 09:16 schreef forumgebruiker123 het volgende:
Als vervolg op wat ik een paar posts hierboven aangaf: ik heb weer een mail gehad van jullie mdw en het lukt niet (naar behoren) om eea goed te bespreken vanwege het taalprobleem.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Hi, ik heb je vraag vanmorgen in het coupon-topic beantwoord. :)
pi_169063294
Oké, dan ga ik daar naar kijken. Bedankt voor je snelle reactie.
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 09:39:35 #48
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169063324
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

oke, vreemd. ik heb het ordernummer rechtstreeks uit de e-mail gekopieerd.
23275284

en als ik op http://www.17track.net kijk, dan is het pakketje al in zurich.
Dat is erg bijzonder inderdaad, want er is geen enkele e-mailhistorie te vinden bij dit ordernummer. Als je wilt dat we het uitzoeken dan kun je even een screenshot (zonder persoonlijke gegevens) sturen, dan gaan we het onderzoeken. Ik zie verder dat 'ie Zurich inmiddels verlaten heeft, dus laten we hopen dat 'ie er nu snel is. Dat mag ook wel inmiddels..
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 09:49:39 #49
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169063462
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 08:43 schreef lithoijen het volgende:

[..]

Ik meld me bij deze weer, helaas is mijn pakketje gisteren niet meer gearriveerd. Kunnen jullie het opnieuw opsturen, of hebben jullie een betere tracking zodat jullie kunnen zien waar het pakketje ergens uit hangt?
Vervelend! We gaan 'em opnieuw opsturen :)
pi_169064261
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:16 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik heb met hun contact gehad. Dit was postnl zijn antwoord:

[..]

Opzich wel apart want mijn vorige bestelling ging wel goed.
Wat nu???
pi_169066008
Hallo Banggood!

Kan jij kijken of er toevallig al een Post NL Tracking code is van mijn bestelling met ordernummer: 24178340?
pi_169066161
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 09:49 schreef Banggood het volgende:

[..]

Vervelend! We gaan 'em opnieuw opsturen :)
Top!
Moet ik daar nog wat voor doen of regelen jullie dat? Krijg ik dan weer een nieuw ordernr. of hoe gaat dat in zijn werk?
pi_169071834
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:45 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb net de tracking van PostNL gecheckt, en daaruit maak ik op dat 'ie gisteren niet bezorgd is, en dat er vandaag een nieuwe poging wordt gedaan. Laat het me inderdaad even weten als er nog wat gebeurt, en zo niet, dan zou het fijn zijn als PostNL kan bevestigen dat 'ie retour gaat, voor een snelle afhandeling. :)
Je gaat het nooit raden...
Natdat zowel de trackingcode als de PostNL klantenservice aan mij bevestigd hebben dat het pakketje retour afzender was, lag er gister een "bezorger gemist" briefje op de deur.
Vandaag heb ik het pakketje kunnen afhalen bij het PostNL punt! Bedankt voor je support!
  woensdag 22 februari 2017 @ 21:48:47 #54
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_169079255
oeps met naar anders topic
  CHI shopkeeper donderdag 23 februari 2017 @ 03:43:18 #55
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169083735
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:53 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Je gaat het nooit raden...
Natdat zowel de trackingcode als de PostNL klantenservice aan mij bevestigd hebben dat het pakketje retour afzender was, lag er gister een "bezorger gemist" briefje op de deur.
Vandaag heb ik het pakketje kunnen afhalen bij het PostNL punt! Bedankt voor je support!
Goed om te horen! *O* Veel plezier ermee ;)
  CHI shopkeeper donderdag 23 februari 2017 @ 03:46:27 #56
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169083742
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:22 schreef DJxLaurens het volgende:
Hallo Banggood!

Kan jij kijken of er toevallig al een Post NL Tracking code is van mijn bestelling met ordernummer: 24178340?
Ik heb je per DM een link gestuurd. ;)
  CHI shopkeeper donderdag 23 februari 2017 @ 03:50:38 #57
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169083749
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:32 schreef lithoijen het volgende:

[..]

Top!
Moet ik daar nog wat voor doen of regelen jullie dat? Krijg ik dan weer een nieuw ordernr. of hoe gaat dat in zijn werk?
Hi, dat hebben we al geregeld, Je nieuwe ordernummer is 24834585 ;)
  CHI shopkeeper donderdag 23 februari 2017 @ 06:51:22 #58
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169083874
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:16 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik heb met hun contact gehad. Dit was postnl zijn antwoord:

[..]

Opzich wel apart want mijn vorige bestelling ging wel goed.
Bijzonder inderdaad. Ik zie nu in het systeem dat er helemaal geen huisnummer aanwezig is (dat was m'n collega eerder niet opgevallen). Ook zie ik op basis van je e-mailadres geen vorige bestelling, dus ik kan de door jou eerdergenoemde bestelling niet bekijken om de adressen te vergelijken. Weet je zeker dat je het verzendadres juist hebt ingevoerd?
pi_169086394
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 06:51 schreef Banggood het volgende:

[..]

Bijzonder inderdaad. Ik zie nu in het systeem dat er helemaal geen huisnummer aanwezig is (dat was m'n collega eerder niet opgevallen). Ook zie ik op basis van je e-mailadres geen vorige bestelling, dus ik kan de door jou eerdergenoemde bestelling niet bekijken om de adressen te vergelijken. Weet je zeker dat je het verzendadres juist hebt ingevoerd?
Mijn vorige bestelling was #23844870/#23844871 en toen kreeg het wel gewoon binnen. Misschien heb ik iets de tweede keer fout gedaan.

Maar wat gaat er nu gebeuren met het pakketje?
pi_169086820
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 03:50 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat hebben we al geregeld, Je nieuwe ordernummer is 24834585 ;)
Super, bedankt voor de vlotte service!
pi_169104270
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 08:09 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, top dat je ' em besteld hebt! ;)

Wat betreft je vraag over de shipping insurance: normaal gesproken gaat onze klantenservice in het Engels via m'n Chinese collega's. Omdat er duizenden berichten per dag binnenkomen, moet alles via standaardprocedures verlopen, en wordt er nauwelijks van de regels afgeweken. Voor klanten met shipping insurance gaat het allemaal wat flexibeler, bijvoorbeeld: als een klant een tablet met een defect ontvangt, wordt er normaal gesproken pas een nieuw exemplaar opgestuurd als het ontvangen exemplaar weer bij ons is aangekomen. Met shipping insurance sturen we in dat geval direct na bevestiging van het defect een nieuw exemplaar op (er vanuitgaand dat dat de geboden oplossing is). Kort gezegd verloopt alles gewoon wat sneller in het geval dat er iets niet goed is.

Omdat we hier op Fok (en op de NL-Facebookpagina) echter in het Nederlands aan webcare doen, gaat het, ook zonder insurance, vaak al sneller dan wanneer het via de mail zou gaan. Deze manier van webcare is een beetje een uitzondering, waarvan de meeste andere klanten niet kunnen profiteren. Op dit moment maak ik zelf geen onderscheid tussen wel of geen insurance, maar als m'n baas morgen zegt dat het een criterium wordt dan verandert dat dus. Voor contact via de mail of live chat zou ik het sowieso altijd aanraden, omdat daar wel standaard wordt gekeken naar wel of geen insurance.

Ik hoop dat je vraag zo is beantwoord. :)
Bedankt voor het uitgebreide antwoord! Het is helemaal duidelijk zo :)
  vrijdag 24 februari 2017 @ 00:32:29 #62
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_169108707
Hey!

Order 24893658. Ik heb de betaling stopgezet omdat ik het verkeerde adres heb ingevuld. Ik kan mijn adres niet in het order wijzigen (per ongeluk het verkeerde adres gekozen, het moest een ander standaard adres zijn) en ben nu mijn gebruike BG points kwijt. Hoe kunnen we dit oplossen? ;(

[ Bericht 15% gewijzigd door CommissarisMissionaris op 24-02-2017 02:14:50 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 24 februari 2017 @ 10:44:01 #63
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169111787
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:32 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hey!

Order 24893658. Ik heb de betaling stopgezet omdat ik het verkeerde adres heb ingevuld. Ik kan mijn adres niet in het order wijzigen (per ongeluk het verkeerde adres gekozen, het moest een ander standaard adres zijn) en ben nu mijn gebruike BG points kwijt. Hoe kunnen we dit oplossen? ;(
Hi, de order is gecanceld en m'n collega heeft je punten teruggestort op je account. :)
  CHI shopkeeper vrijdag 24 februari 2017 @ 10:44:41 #64
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169111797
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:20 schreef lithoijen het volgende:

[..]

Super, bedankt voor de vlotte service!
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:43 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Bedankt voor het uitgebreide antwoord! Het is helemaal duidelijk zo :)
*O*
  CHI shopkeeper vrijdag 24 februari 2017 @ 10:50:28 #65
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169111891
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:58 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Mijn vorige bestelling was #23844870/#23844871 en toen kreeg het wel gewoon binnen. Misschien heb ik iets de tweede keer fout gedaan.

Maar wat gaat er nu gebeuren met het pakketje?
Hi, het pakketje is zo te zien weer terug op weg naar ons. Het lijkt erop dat je bent vergeten het huisnummer in te vullen, maar we kunnen je bestelde producten opnieuw naar je opsturen, dit keer inclusief huisnummer. ;) Kun je me per DM of PM je volledige adres toesturen? Dan gaan we het regelen!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 11:18:50 #66
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_169112339
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:44 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, de order is gecanceld en m'n collega heeft je punten teruggestort op je account. :)
Dankjewel! :-)
pi_169113809
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 03:22 schreef xileS het volgende:

[Op woensdag 25 januari 2017 03:05 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, je hebt de juiste ontvangen, die inderdaad niet matzwart is. Ook dat heb ik doorgegeven.
Werken met en tussen vrijwel uitsluitend Chinezen is regelmatig een uitdaging, en dit is daar een mooi voorbeeld van. Ik kreeg inderdaad gisteren te horen dat het om roségoud ging en dat het daar naar zou worden aangepast, maar nu hoor ik net: "it is not so pink, so I decided to make it gold". Zo gaat dat ;) Om een lang verhaal kort te maken: het lijkt dus meer goudkleurig te zijn. :)]

Klinkt idd als een uitdaging ;p. Ik vroeg de kleur ook na, omdat op doosje (die bij mijn "zwarte" zat) duidelijk staat dat die leverbaar is in 4 kleuren, waaronder gold en rose gold

[ afbeelding ]
Na langer (bestellingen die ik later geplaatst had, waren ondertussen al ontvangen) wachten dan normaal eindelijk dit bandje (ordernummer 23800165) binnen voor mijn vriendin:


Zoals je ziet is dit toch niet het "gouden" bandje wat ik besteld heb. Ik had zoals je terug kan lezen al meerdere malen gevraagd of het rose goud of normaal goud was. Uiteindelijk hebben ze besloten het product pagina ook aan te passen naar "gold". Het is dan wel verrassend om alsnog een rose gouden bandje te ontvangen (waarschijnlijk weten je Chinese collegas niet wat het verschil is tussen deze kleuren ;p).

Helaas vind mijn vriendin deze kleur niet mooi en ik merkte al gelijk dat de Miband 2 module er zelfs niet goed in past (er zit waarschijnlijk een stukje plastic in de weg. Ik weet hoe het hoort te zitten, omdat ik zelf de zwarte variant heb.

Ik bestel redelijk vaak bij Banggood vanwege de goede ervaringen, maar dit is toch wel een tegenvaller. Wat zijn de opties om dit op te lossen?
pi_169132134
Komt de Gigaset ME (niet de ME Pure versie) weer in stock?
pi_169141889
Zo zie je me nooit en nu moet ik me alweer melden in dit topic :@

Ik heb een Eachine E010 mini quadcopter besteld (ordernummer: 24099525), is afgelopen dinsdag binnen gekomen. Leuk dingetje! Echter.. na een paar dagen doet ie alleen nog maar dit als je gas geeft:

Heb geen gekke ongelukken gemaakt met het apparaat (ben al redelijk bekend met die apparaatjes, dus die fase ben ik gelukkig voorbij ;) plus dat ze doorgaans in de praktijk onverwoestbaar lijken te zijn).
Dus denk dat er iets niet helemaal ok is (motortje(s) niet goed of elektronica op het bordje). Feit is, hij vliegt niet meer! :'(
  CHI shopkeeper maandag 27 februari 2017 @ 04:04:32 #70
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169171680
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 20:44 schreef Rappetor het volgende:
Zo zie je me nooit en nu moet ik me alweer melden in dit topic :@

Ik heb een Eachine E010 mini quadcopter besteld (ordernummer: 24099525), is afgelopen dinsdag binnen gekomen. Leuk dingetje! Echter.. na een paar dagen doet ie alleen nog maar dit als je gas geeft:

Heb geen gekke ongelukken gemaakt met het apparaat (ben al redelijk bekend met die apparaatjes, dus die fase ben ik gelukkig voorbij ;) plus dat ze doorgaans in de praktijk onverwoestbaar lijken te zijn).
Dus denk dat er iets niet helemaal ok is (motortje(s) niet goed of elektronica op het bordje). Feit is, hij vliegt niet meer! :'(
Hi, die ziet er inderdaad niet helemaal goed uit! 8)7 M'n quadcopter collega heeft je video bekeken, en volgens hem is het onmiskenbaar (of in ieder geval voor 99% zeker) het receiver-bordje dat niet goed is. Hij stelt voor om je een nieuwe op te sturen, aangezien deze erg makkelijk te vervangen is (alleen de motordraadjes los en weer vastsolderen). Is dat een optie voor jou of zie je dat niet zitten? Ik wacht je antwoord af! :)
  CHI shopkeeper maandag 27 februari 2017 @ 04:41:33 #71
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169171695
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 11:07 schreef Gruj0 het volgende:
Komt de Gigaset ME (niet de ME Pure versie) weer in stock?
Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat 'ie niet meer wordt geleverd, en dat de pagina spoedig wordt verwijderd, dus helaas.. :'(
  CHI shopkeeper maandag 27 februari 2017 @ 04:43:17 #72
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169171698
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:31 schreef xileS het volgende:

[..]

Na langer (bestellingen die ik later geplaatst had, waren ondertussen al ontvangen) wachten dan normaal eindelijk dit bandje (ordernummer 23800165) binnen voor mijn vriendin:
[ afbeelding ]

Zoals je ziet is dit toch niet het "gouden" bandje wat ik besteld heb. Ik had zoals je terug kan lezen al meerdere malen gevraagd of het rose goud of normaal goud was. Uiteindelijk hebben ze besloten het product pagina ook aan te passen naar "gold". Het is dan wel verrassend om alsnog een rose gouden bandje te ontvangen (waarschijnlijk weten je Chinese collegas niet wat het verschil is tussen deze kleuren ;p).

Helaas vind mijn vriendin deze kleur niet mooi en ik merkte al gelijk dat de Miband 2 module er zelfs niet goed in past (er zit waarschijnlijk een stukje plastic in de weg. Ik weet hoe het hoort te zitten, omdat ik zelf de zwarte variant heb.

Ik bestel redelijk vaak bij Banggood vanwege de goede ervaringen, maar dit is toch wel een tegenvaller. Wat zijn de opties om dit op te lossen?
Hi, dat ziet er behoorlijk rosé-achtig uit inderdaad.. De collega die dit afgehandeld heeft is er vandaag niet, dus ik ga het haar morgen voorleggen en dan kom ik er daarna op terug!
pi_169173119
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 04:43 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat ziet er behoorlijk rosé-achtig uit inderdaad.. De collega die dit afgehandeld heeft is er vandaag niet, dus ik ga het haar morgen voorleggen en dan kom ik er daarna op terug!
Thanks. En zoals je ziet was een (andere) collega al mee eens dat het rosé is, aangezien dat op het doosje al was aangevinkt xD. Alleen is het dus wel als goud verkocht.
pi_169176007
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 04:04 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, die ziet er inderdaad niet helemaal goed uit! 8)7 M'n quadcopter collega heeft je video bekeken, en volgens hem is het onmiskenbaar (of in ieder geval voor 99% zeker) het receiver-bordje dat niet goed is. Hij stelt voor om je een nieuwe op te sturen, aangezien deze erg makkelijk te vervangen is (alleen de motordraadjes los en weer vastsolderen). Is dat een optie voor jou of zie je dat niet zitten? Ik wacht je antwoord af! :)
Oei, het is wel heul erg klein hoor :). Ben bang dat zowel mijn soldeerbout (te groot) als mijn kunde (te lomp ;)) dan leiden tot twee kapotte bordjes :P. Dus zie dat niet heel erg zitten..
Wat voor alternatieven hebben we nog?
pi_169194682
Hoi, zou je is willen kijken naar ordernummer 22644324. Het pakketje is verstuurd zonder mijn naam en huisnummer erop terwijl ik dit wel opgegeven heb, zo te zien komt dit vaker voor. Volgens je collega's is het pakketje ontvangen, helaas niet door mij. Ik ben uiteraard al langs ons postkantoor geweest om te checken of het daar ligt maar ook niet.

Kun jij nog iets voor mij betekenen?
  CHI shopkeeper dinsdag 28 februari 2017 @ 10:54:44 #76
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169195581
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 13:09 schreef Rappetor het volgende:

[..]

Oei, het is wel heul erg klein hoor :). Ben bang dat zowel mijn soldeerbout (te groot) als mijn kunde (te lomp ;)) dan leiden tot twee kapotte bordjes :P. Dus zie dat niet heel erg zitten..
Wat voor alternatieven hebben we nog?
Hi, omdat de waarde van deze quad erg laag is heeft mn collega besloten je een nieuwe op te sturen. :)
  CHI shopkeeper dinsdag 28 februari 2017 @ 10:57:07 #77
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169195621
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 10:06 schreef xileS het volgende:

[..]

Thanks. En zoals je ziet was een (andere) collega al mee eens dat het rosé is, aangezien dat op het doosje al was aangevinkt xD. Alleen is het dus wel als goud verkocht.
Hi, m'n collega vraagt of je even iets kunt laten zien om aan te tonen dat de 'pil' er niet goed inpast. Aangezien je in je berichtje noemt dat je ook de zwarte hebt en het daar anders zit: kun je ze even naaste elkaar houden en een fotootje nemen, zodat te zien is dat ze verschillen? Dat is denk ik de snelste manier om het af te handelen. ;)
  CHI shopkeeper dinsdag 28 februari 2017 @ 11:00:54 #78
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169195687
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 09:49 schreef Miepie_P het volgende:
Hoi, zou je is willen kijken naar ordernummer 22644324. Het pakketje is verstuurd zonder mijn naam en huisnummer erop terwijl ik dit wel opgegeven heb, zo te zien komt dit vaker voor. Volgens je collega's is het pakketje ontvangen, helaas niet door mij. Ik ben uiteraard al langs ons postkantoor geweest om te checken of het daar ligt maar ook niet.

Kun jij nog iets voor mij betekenen?
Hi, vervelend om te horen dat er iets niet goed is gegaan! Toevallig heeft zich hierboven in het topic iemand gemeld die waarschijnlijk vergeten is het huisnummer toe te voegen o.i.d., maar normaal gesproken komen we dat soort problemen erg weinig tegen. Ik ga voor je kijken wat m'n collega's kunnen zien/doen en dan laat ik het horen als ik meer weet!
pi_169196424
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 10:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, omdat de waarde van deze quad erg laag is heeft mn collega besloten je een nieuwe op te sturen. :)
Ah top! Waarschijnlijk mosterd na de maaltijd, maar zou een refund ook nog mogelijk zijn? :@ Had namelijk al voortvarend net twee nieuwe besteld.
Op zich geen ramp als dat niet kan, dan krijgt iemand ergens dit jaar gewoon een quad van me cadeau ;). Maar mocht de keuze evt nog open liggen dan... en anders zie ik hem wel verschijnen! :Y

edit, zie hem al in de lijst staan als verzonden!

[ Bericht 2% gewijzigd door Rappetor op 28-02-2017 21:02:51 ]
pi_169205143
hey past zoan shower head makkelijk op wat we hier in nederland gebruiken of heb ik nog een speciale adapter nodig
http://www.banggood.com/W(...)15.html?rmmds=search
pi_169206936
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 10:57 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, m'n collega vraagt of je even iets kunt laten zien om aan te tonen dat de 'pil' er niet goed inpast. Aangezien je in je berichtje noemt dat je ook de zwarte hebt en het daar anders zit: kun je ze even naaste elkaar houden en een fotootje nemen, zodat te zien is dat ze verschillen? Dat is denk ik de snelste manier om het af te handelen. ;)
Ik heb momenteel maar 1 "pil" in de buurt, dus ik heb het zo gedaan. Kwam ook net achter dat magneetje los zat (1e foto), maar die heb ik wel terug in kunnen duwen.




  CHI shopkeeper woensdag 1 maart 2017 @ 02:58:00 #82
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169213231
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 11:48 schreef Rappetor het volgende:

[..]

Ah top! Waarschijnlijk mosterd na de maaltijd, maar zou een refund ook nog mogelijk zijn? :@ Had namelijk al voortvarend net twee nieuwe besteld.
Op zich geen ramp als dat niet kan, dan krijgt iemand ergens dit jaar gewoon een quad van me cadeau ;). Maar mocht de keuze evt nog open liggen dan... en anders zie ik hem wel verschijnen! :Y

edit, zie hem al in de lijst staan als verzonden!
Hi, wellicht was ik iets te vlot met de beslissing om een nieuwe op te sturen :P Hij is inderdaad al verzonden, dus ik hoop dat je er iemand heel blij mee kan maken ;)
  CHI shopkeeper woensdag 1 maart 2017 @ 03:06:15 #83
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169213242
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:49 schreef robinjoo1 het volgende:
hey past zoan shower head makkelijk op wat we hier in nederland gebruiken of heb ik nog een speciale adapter nodig
http://www.banggood.com/W(...)15.html?rmmds=search
Hi, afgaande op alle foto's en de klantbeoordelingen moet deze gewoon in Nederland te gebruiken zijn zonder aanpassingen. Ik heb zelfs nog even op de Gamma-website voor je gekeken en daar zien de douchekopaansluitingen er precies hetzelfde uit, dus ik denk dat je veilig zit met deze. ;)
  CHI shopkeeper woensdag 1 maart 2017 @ 10:53:58 #84
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169215766
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 09:49 schreef Miepie_P het volgende:
Hoi, zou je is willen kijken naar ordernummer 22644324. Het pakketje is verstuurd zonder mijn naam en huisnummer erop terwijl ik dit wel opgegeven heb, zo te zien komt dit vaker voor. Volgens je collega's is het pakketje ontvangen, helaas niet door mij. Ik ben uiteraard al langs ons postkantoor geweest om te checken of het daar ligt maar ook niet.

Kun jij nog iets voor mij betekenen?
Hi, zou je online eens met PostNL contact op kunnen nemen om te vragen wat zij kunnen zeggen over je bestelling/trackingcode? Ik zie namelijk ook dat de tracking aangeeft dat 'ie bezorgd is. Als je mij vervolgens een screenshot kunt sturen dan kan ik ermee verder. ;)
pi_169220178
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 02:58 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, wellicht was ik iets te vlot met de beslissing om een nieuwe op te sturen :P Hij is inderdaad al verzonden, dus ik hoop dat je er iemand heel blij mee kan maken ;)
Geen probleem! Ik had er ook niet zo snel gelijk weer moeten bestellen ;). Gaat gelukkig ook niet om grote bedragen, dus ach. En... iemand gaat een nieuwe hobby krijgen :+

In ieder geval weer bedankt voor de service! ^O^
pi_169220681
Top tweede levering na mislukte eerste levering , verdwenen bij de post

Nu goed aangekomen
Top service
pi_169225507
is die france express collissimo sneller dan
postnl
en krijg je dan ook een code die je later weer om kan zetten
bij postnl

en heb 1 order geplaatst laten cancelen maar nu zijn mijn BG punten weg kan jij deze weer geven aan me order 25116039
  CHI shopkeeper donderdag 2 maart 2017 @ 08:10:33 #88
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169235978
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:03 schreef Rappetor het volgende:

[..]

Geen probleem! Ik had er ook niet zo snel gelijk weer moeten bestellen ;). Gaat gelukkig ook niet om grote bedragen, dus ach. En... iemand gaat een nieuwe hobby krijgen :+

In ieder geval weer bedankt voor de service! ^O^
Ok goed om te horen! En geen dank ;)
  CHI shopkeeper donderdag 2 maart 2017 @ 08:10:44 #89
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169235980
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:33 schreef AlwaysConnected het volgende:
Top tweede levering na mislukte eerste levering , verdwenen bij de post

Nu goed aangekomen
Top service
*O* *O*
  CHI shopkeeper donderdag 2 maart 2017 @ 08:15:12 #90
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169236003
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:53 schreef robinjoo1 het volgende:
is die france express collissimo sneller dan
postnl
en krijg je dan ook een code die je later weer om kan zetten
bij postnl

en heb 1 order geplaatst laten cancelen maar nu zijn mijn BG punten weg kan jij deze weer geven aan me order 25116039
Hi, ik moet je helaas het antwoord op je vraag schuldig blijven. Je krijgt wel een trackingcode, maar ik weet niet hoe dat wat betreft omzetten precies zit als je pakketje in NL aankomt, omdat ik daar zelf geen ervaring mee heb en mijn collega's dat ook niet weten.
Ik kan je wel vertellen dat je punten zijn teruggestort. ;)
pi_169257453
Ik heb de Onda-tablet V80 SE vandaag al binnengekregen. Mooi snel!

Maar nu toch het volgende:
De verzegelingen aan beide kanten van de doos waren verbroken. Achterop de tablet boven het logo zit een lichte slijtplek (blijkt vooralsnog lastig te fotograferen). En de camera was gebruikt, aangezien ik in het overzicht van de openstaande apps een camera-still zag van een voorhoofd en een plafond...;-) Ik heb hiervan een foto van gemaakt.
Verder lukte het aanvankelijk niet om apps uit de Play Store te downloaden, ondanks dat de wifiverbinding e.d. werkte (daarna wel gelukt, maar ik noem het toch even).
Tot slot heb ik een paar keer een knippering van het beeld gehad.

Wat is jouw oordeel hierover...?

Ik wilde eigenlijk sowieso de tablet al meteen naar de fabrieksinstellingen terugzetten, maar ik dacht op internet wel es gelezen te hebben dat ie dan in de Chinese stand terugkomt. Klopt dat?

[ Bericht 3% gewijzigd door forumgebruiker123 op 03-03-2017 01:46:52 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 3 maart 2017 @ 03:09:10 #92
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169257681
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 01:36 schreef forumgebruiker123 het volgende:
Ik heb de Onda-tablet V80 SE vandaag al binnengekregen. Mooi snel!

Maar nu toch het volgende:
De verzegelingen aan beide kanten van de doos waren verbroken. Achterop de tablet boven het logo zit een lichte slijtplek (blijkt vooralsnog lastig te fotograferen). En de camera was gebruikt, aangezien ik in het overzicht van de openstaande apps een camera-still zag van een voorhoofd en een plafond...;-) Ik heb hiervan een foto van gemaakt.
Verder lukte het aanvankelijk niet om apps uit de Play Store te downloaden, ondanks dat de wifiverbinding e.d. werkte (daarna wel gelukt, maar ik noem het toch even).
Tot slot heb ik een paar keer een knippering van het beeld gehad.

Wat is jouw oordeel hierover...?

Ik wilde eigenlijk sowieso de tablet al meteen naar de fabrieksinstellingen terugzetten, maar ik dacht op internet wel es gelezen te hebben dat ie dan in de Chinese stand terugkomt. Klopt dat?
Hi, die is inderdaad snel aangekomen ;)
Wat betreft de dingen die je zijn opgevallen en je vraag naar mijn oordeel:
Wij testen zelf in onze warehouses een hoop waardevolle producten nog eens extra voor we ze versturen, wat betekent dat het product in het warehouse al uit de verpakking wordt gehaald en kort wordt getest. Hier moet dan ook de oorsprong van de foto liggen: omdat we dagelijks gigantisch veel verzenden gaat dat testen in hoog tempo, en worden er wel eens fouten gemaakt (batterij niet uit quadcopter gehaald, test-simkaartje in telefoon achtergelaten enz.). Dat zijn slordigheden waar we bij het betreffende warehouse ook een melding van maken, omdat je het product niet op die manier hoort te ontvangen. Ik kan je wel verzekeren dat het 100% zeker een nieuwe tablet betreft, omdat teruggestuurde producten altijd direct naar de fabrikant gaan voor reparatie, en niet weer in ons warehouse belanden, wat de mogelijkheid dat het om een gebruikt product gaat verder uitsluit.

Je zult om die reden ook zien dat er verder gegarandeerd niets te vinden is dat kan duiden op eerder gebruik, en om die reden raad ik je aan alleen de foto te verwijderen en niet terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. De tablet start dan namelijk inderdaad op in het Chinees, en hoewel dat later wel weer te veranderen is, zou ik me die moeite besparen.

Tot slot, wat betreft het knipperen van het beeld: kijk alsjeblieft even aan of dat aanhoudt. Mocht dat voor langere tijd blijven en echt storend zijn dan kun je me dat laten weten en dan kunnen we kijken of daar een oplossing voor te vinden is.

Ik hoop dat het zo duidelijk is! ;)

P.S. Er zou ook nog een kleine kans kunnen zijn dat je pakketje ook nog door de douane is geopend, want dat gebeurt weleens. In dat geval zou je dat moeten kunnen zien aan de buitenste verpakking.
pi_169259624
Zeker duidelijk.
Ik had al een vermoeden dat de tablet door Banggood zelf was 'gebruikt' voor die test. Passen jullie dan ook zelf de software aan, aangezien de tablet o.a. ook geroot blijkt te zijn? Of doet Onda dat?
Het pakketje was niet door de douane geopend, aangezien de buitenste verpakking intact was.

Dat knipperende beeld hou ik dan even in de gaten. De aankomende dagen ga ik de tablet ook verder installeren en uittesten.

Ik zet overigens met enige regelmaat mijn smartphones e.d. terug naar de fabrieksinstellingen bij bijv een probleem of als het niet meer zo vlot loopt.
Is er een handleiding beschikbaar hoe dat bij zo'n Chinese tablet moet, voor het geval ik dat dus ooit es wil of moet doen?

[ Bericht 2% gewijzigd door forumgebruiker123 op 03-03-2017 10:26:36 ]
pi_169285906
Hoi Banggood. Deze staat al een tijdje op uitverkocht: Xiaomi 16000 Mah powerbank. (http://www.banggood.com/O(...)r-Bank-p-953908.html) gaat die nog weer komen? Die van mij is kapotgeregend :'(.
Kaas
  CHI shopkeeper maandag 6 maart 2017 @ 03:54:25 #95
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169324255
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 17:00 schreef _MsG_ het volgende:
Hoi Banggood. Deze staat al een tijdje op uitverkocht: Xiaomi 16000 Mah powerbank. (http://www.banggood.com/O(...)r-Bank-p-953908.html) gaat die nog weer komen? Die van mij is kapotgeregend :'(.
Hi, dat is balen! Helaas krijgen we die niet meer binnen, want Xiaomi heeft de productie gestopt. Omdat we nogal wat powerbanks hebben van verschillende merken met verschillende formaten, aansluitingen en laadsnelheden heb je hier een overzicht van al onze powerbanks. Met code 12Blitzw krijg je op de meeste van BlitzWolf 10% extra korting. ;)
pi_169325272
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 10:19 schreef forumgebruiker123 het volgende:
Zeker duidelijk.
Ik had al een vermoeden dat de tablet door Banggood zelf was 'gebruikt' voor die test. Passen jullie dan ook zelf de software aan, aangezien de tablet o.a. ook geroot blijkt te zijn? Of doet Onda dat?
Het pakketje was niet door de douane geopend, aangezien de buitenste verpakking intact was.

Dat knipperende beeld hou ik dan even in de gaten. De aankomende dagen ga ik de tablet ook verder installeren en uittesten.

Ik zet overigens met enige regelmaat mijn smartphones e.d. terug naar de fabrieksinstellingen bij bijv een probleem of als het niet meer zo vlot loopt.
Is er een handleiding beschikbaar hoe dat bij zo'n Chinese tablet moet, voor het geval ik dat dus ooit es wil of moet doen?
Mede nav bovenstaande: er gaat eea niet goed met deze tablet helaas. Wordt een beetje te lang verhaal, dus wellicht beter/liever via pm?

[ Bericht 0% gewijzigd door forumgebruiker123 op 06-03-2017 09:47:32 ]
  maandag 6 maart 2017 @ 20:51:59 #97
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_169337950
Banggood

Of ik heb me vergist of bij inpakken is wat mis gegaan

Ik heb deze besteld

E27/B22 7W Light Control PIR Motion Sensor Lamp Bulb Home Night Light 85-265V
https://banggood.app.link/dZwmo58UTA

Ik had verwacht een te krijgen met schroefdraad

Deze

https://postimg.org/image/3x6kqmed9/

Maar het is deze geworden

https://postimg.org/image/55k6vf0f9/


Order: 24723281

Wat is waar mis gegaan?
  CHI shopkeeper dinsdag 7 maart 2017 @ 04:42:44 #98
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169345473
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:39 schreef forumgebruiker123 het volgende:

[..]

Mede nav bovenstaande: er gaat eea niet goed met deze tablet helaas. Wordt een beetje te lang verhaal, dus wellicht beter/liever via pm?
Hi, ik heb je lange verhaal nu net gezien, dus laten we het via daar afhandelen. ;)
  CHI shopkeeper dinsdag 7 maart 2017 @ 04:56:43 #99
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169345499
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:51 schreef AlwaysConnected het volgende:
Banggood

Of ik heb me vergist of bij inpakken is wat mis gegaan

Ik heb deze besteld

E27/B22 7W Light Control PIR Motion Sensor Lamp Bulb Home Night Light 85-265V
https://banggood.app.link/dZwmo58UTA

Ik had verwacht een te krijgen met schroefdraad

Deze

https://postimg.org/image/3x6kqmed9/

Maar het is deze geworden

https://postimg.org/image/55k6vf0f9/

Order: 24723281

Wat is waar mis gegaan?

Hi, ik heb voor je gekeken, en helaas lijkt het erop dat je je vergist hebt bij het bestellen: in je besteloverzicht staat namelijk een B22 (met bajonetfitting, zoals in je laatste foto), en niet de E27 met schroefdraad. Ze hebben in het warehouse dan ook netjes een B22 ingepakt, en ik kan zodoende weinig voor je betekenen.. :'( Het is niet echt een gangbare fitting, maar wellicht vang je er op Marktplaats .o.i.d. nog wat voor?

P.S. Ik weet niet of je de fitting in je eigen besteloverzicht kunt terugzien, maar mocht je niet overtuigd zijn dan kan ik je altijd nog even een screenshot uit ons systeem sturen. ;)
  dinsdag 7 maart 2017 @ 05:25:57 #100
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_169345538
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 04:56 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb voor je gekeken, en helaas lijkt het erop dat je je vergist hebt bij het bestellen: in je besteloverzicht staat namelijk een B22 (met bajonetfitting, zoals in je laatste foto), en niet de E27 met schroefdraad. Ze hebben in het warehouse dan ook netjes een B22 ingepakt, en ik kan zodoende weinig voor je betekenen.. :'( Het is niet echt een gangbare fitting, maar wellicht vang je er op Marktplaats .o.i.d. nog wat voor?

P.S. Ik weet niet of je de fitting in je eigen besteloverzicht kunt terugzien, maar mocht je niet overtuigd zijn dan kan ik je altijd nog even een screenshot uit ons systeem sturen. ;)
Is niet erg nu snap ik het :-)

Ik ga de juiste bestellen

Eigen schuld ;(
pi_169347806
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 05:25 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Is niet erg nu snap ik het :-)

Ik ga de juiste bestellen

Eigen schuld ;(
is dit niet wat
https://www.ledshop-groenovatie.com/Verloopfitting-van-B22-naar-E27?gclid=CjwKEAiA0fnFBRC6g8rgmICvrw0SJADx1_zAyQmyPSP7aJWpotlmGYQAD14OmjDSWzqMNpJ2pL9M_hoC1iPw_wcB
  dinsdag 7 maart 2017 @ 11:28:49 #102
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_169348484
[quote]0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:41 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

is dit niet wat
https://www.ledshop-groenovatie.com/Verloopfitting-van-B22-naar-E27?gclid=CjwKEAiA0fnFBRC6g8rgmICvrw0SJADx1_zAyQmyPSP7aJWpotlmGYQAD14OmjDSWzqMNpJ2pL9M_hoC1iPw_wcB
[/quote]

Ach heb al new order geplaatst
Kon nog punten korting erop loslaten viel mee

Toch bedankt voor het mee denken
;)
pi_169351067
Hoi Banggood.

Even via deze weg, gezien webcare al sinds vrijdag niet meer reageert.

Ik heb een HDMI naar VGA converter besteld en gekregen. Maar om het op zijn zachtst te zeggen is dat ding nogal brak:
- geeft geen beeld met de meeste apparaten (alle settings geprobeerd voor elk apparaat)
- geeft geen geluid in vrijwel elk formaat.

Welnu, dat het ding slecht/kapot is is tot daar aan toe, maar dat webcare niet reageert is wat meer zorgbarend.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_169365531
Dag Banggood,

Eigenlijk eerder een beetje benieuwd dan dat ik echt een probleem heb: Afgelopen zomer heb ik een quadcopter in onderdelen besteld. Deels bij jullie, deels bij anderen. Helaas had ik, en velen met mij, de leveringproblemen met Laos Post (CHI / [Banggood] Webcare #4 (Nederlands)).

Toen ik na lang wachten aan de bel trok, werden ze keurig opnieuw verzonden en zodoende hebben we de onderdelen, zij het een stuk later, ontvangen.

Na ongeveer een half jaar echter, kwamen ineens delen van de initiële Laos Post order alsnog aan. Van de 4 motoren kwam bij mij 1 aan en de Power Distribution Board is ook nog een keer gekomen. Een vriend van me die dezelfde onderdelen had besteld op hetzelfde moment, en ook dezelfde Laos Post-kwestie had, kreeg zelfs alle 4 de motoren nog een keer, en ook de Power Distribution Board. Ik beschouw de dubbele onderdelen maar als een cadeautje voor het lange wachten :), we wilden eigenlijk van de zomer toen al vliegen. Maar ben nu wel nieuwsgierig naar die 3 motoren van Laos Post van mijn order, is er nog iets te vinden over orders:

18123528
18123527
18123524
18123518

(1 van deze 4 is dus alsnog gekomen, maar de rest niet)

We wonen namelijk in dezelfde flat en kregen de onderdelen op dezelfde dagen. De motoren (waarvan hij alle 4, ik 1) op dag 1. En op dag 2 de Power Distribution Board. Hij was die dag thuis en nam de motoren maar aan, omdat ze niet lekker in de brievenbus pasten. Ik was niet thuis, en kreeg er dus 1 die er blijkbaar wel in ging. Ben dus wel benieuwd of die andere 3 nog een bepaald traject hebben, danwel zijn, aan het afleggen, of dat die weer naar jullie zijn gegaan?
Kaas
  CHI shopkeeper woensdag 8 maart 2017 @ 02:49:40 #105
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169365571
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 02:11 schreef _MsG_ het volgende:
Dag Banggood,

Eigenlijk eerder een beetje benieuwd dan dat ik echt een probleem heb: Afgelopen zomer heb ik een quadcopter in onderdelen besteld. Deels bij jullie, deels bij anderen. Helaas had ik, en velen met mij, de leveringproblemen met Laos Post (CHI / [Banggood] Webcare #4 (Nederlands)).

Toen ik na lang wachten aan de bel trok, werden ze keurig opnieuw verzonden en zodoende hebben we de onderdelen, zij het een stuk later, ontvangen.

Na ongeveer een half jaar echter, kwamen ineens delen van de initiële Laos Post order alsnog aan. Van de 4 motoren kwam bij mij 1 aan en de Power Distribution Board is ook nog een keer gekomen. Een vriend van me die dezelfde onderdelen had besteld op hetzelfde moment, en ook dezelfde Laos Post-kwestie had, kreeg zelfs alle 4 de motoren nog een keer, en ook de Power Distribution Board. Ik beschouw de dubbele onderdelen maar als een cadeautje voor het lange wachten :), we wilden eigenlijk van de zomer toen al vliegen. Maar ben nu wel nieuwsgierig naar die 3 motoren van Laos Post van mijn order, is er nog iets te vinden over orders:

18123528
18123527
18123524
18123518

(1 van deze 4 is dus alsnog gekomen, maar de rest niet)

We wonen namelijk in dezelfde flat en kregen de onderdelen op dezelfde dagen. De motoren (waarvan hij alle 4, ik 1) op dag 1. En op dag 2 de Power Distribution Board. Hij was die dag thuis en nam de motoren maar aan, omdat ze niet lekker in de brievenbus pasten. Ik was niet thuis, en kreeg er dus 1 die er blijkbaar wel in ging. Ben dus wel benieuwd of die andere 3 nog een bepaald traject hebben, danwel zijn, aan het afleggen, of dat die weer naar jullie zijn gegaan?
Hi, dat kan ik me nog herinneren inderdaad. ;) Van de 4 ordernummers geeft er inderdaad 1 aan dat de order bezorgd is, en de anderen geven niets aan. Het kan zijn dat ze weer deze kant op zijn gegaan, maar dat kan ik niet met zekerheid te zeggen, omdat dat erg lastig is uit te zoeken. Ik denk in ieder geval niet dat ze nog aan het rondreizen zijn, omdat de rest al een tijd geleden is bezorgd.
  CHI shopkeeper woensdag 8 maart 2017 @ 02:52:09 #106
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169365572
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:10 schreef Darkangle het volgende:
Hoi Banggood.

Even via deze weg, gezien webcare al sinds vrijdag niet meer reageert.

Ik heb een HDMI naar VGA converter besteld en gekregen. Maar om het op zijn zachtst te zeggen is dat ding nogal brak:
- geeft geen beeld met de meeste apparaten (alle settings geprobeerd voor elk apparaat)
- geeft geen geluid in vrijwel elk formaat.

Welnu, dat het ding slecht/kapot is is tot daar aan toe, maar dat webcare niet reageert is wat meer zorgbarend.
Hoi, vervelend om te horen dat je product niet goed werkt, en ook dat je geen antwoord hebt ontvangen. Kun je me je ordernummer doorgeven? Ik help je dan met het oplossen van je probleem en ik zal dan ook gelijk uitzoeken waarom je geen reactie hebt ontvangen.
pi_169392968
Hoi, zou je me kunen zeggen wanneer onderstaande daadwerkelijk weer te bestellen valt?
http://www.banggood.com/S(...)del-BB-p-988098.html

Staat namelijk al een hele tijd "Under restocking".
Thanks!
jaja, en azo...
  CHI shopkeeper vrijdag 10 maart 2017 @ 07:21:48 #108
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169405948
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 15:02 schreef thecuriousone het volgende:
Hoi, zou je me kunen zeggen wanneer onderstaande daadwerkelijk weer te bestellen valt?
http://www.banggood.com/S(...)del-BB-p-988098.html

Staat namelijk al een hele tijd "Under restocking".
Thanks!
Hi, er bleek iets niet goed te zitten in het systeem, waardoor dit product niet daadwerkelijk in bestelling was. M'n collega heeft er nu alsnog een paar besteld die als het goed is over 5 werkdagen op voorraad zijn. ;)
pi_169405992
Bedankt!
ik hou het in de gaten
jaja, en azo...
pi_169414926
enig idee wanneer ik mijn order kan verwachten

25223583 04-03 verzonden

ik zie al enige tijd dit

http://www.flytexpress.co(...)ckingNumber=25223583

en als ik deze code RS417852935NL
op postnl.post dat zie ik sinds 09-03 staan dat hij in transit is alleen bij bestemming staat niks
  vrijdag 10 maart 2017 @ 17:33:30 #111
327191 RobertNL
For your gear.
pi_169415533
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 16:57 schreef robinjoo1 het volgende:
enig idee wanneer ik mijn order kan verwachten

25223583 04-03 verzonden

ik zie al enige tijd dit

http://www.flytexpress.co(...)ckingNumber=25223583

en als ik deze code RS417852935NL
op postnl.post dat zie ik sinds 09-03 staan dat hij in transit is alleen bij bestemming staat niks
Enige tijd? Een dag! Geduld is een schone zaak lijkt mij in dit geval.

Maar vooruit, ik zou zeggen aankomende dinsdag of woensdag. Je kan hem maandag eens proberen in te vullen op internationalparceltracking.com
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_169504942
Hey RobertNL
Mijn bestelling ligt al een paar dagen in Zurich, dat terwijl andere bestellingen al lang binnen zijn?
Het gaat om bestelnummer : 25032344 volgens de track en trace nummer ligt hij al sinds de 9de in Zurich?
m.v.g Daniel
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:56:23 #113
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_169505053
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 17:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Enige tijd? Een dag! Geduld is een schone zaak lijkt mij in dit geval.

Maar vooruit, ik zou zeggen aankomende dinsdag of woensdag. Je kan hem maandag eens proberen in te vullen op internationalparceltracking.com
in 7 dagen een order krijgen en dan nog vragen hoe en wat
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_169505234
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

in 7 dagen een order krijgen en dan nog vragen hoe en wat
met 7 dagen mag ik in mijn handen klappen...

gemiddeld hier gewoon een maand overkomst tijd..
  dinsdag 14 maart 2017 @ 13:24:24 #115
327191 RobertNL
For your gear.
pi_169506575
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:48 schreef Daniel_Smit het volgende:
Hey RobertNL
Mijn bestelling ligt al een paar dagen in Zurich, dat terwijl andere bestellingen al lang binnen zijn?
Het gaat om bestelnummer : 25032344 volgens de track en trace nummer ligt hij al sinds de 9de in Zurich?
m.v.g Daniel
Wil niet het topic kapen van Banggood :+.

Maar ik zou mij nog geen zorgen maken; ik weet niet of er op je account bij Banngood ook een traceercode te zien is (eindigend op CH), maar dan zou je eens kunnen bellen met PosNL of die invullen op internationalparceltracking.com

Anders geduld, de Zwitsers zijn niet enorm snel als het op post aankomt in dit geval, dag of 10 na die status kan je wel als richtlijn aanhouden. Soms zelfs nog wel een weekje langer.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Forum Admin woensdag 15 maart 2017 @ 08:14:13 #116
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_169528407
Beste Banggood,

Bij mijn UMI super is het scherm spontaan gebarsten. Hij lag op tafel en 5 minuten daarvoor was hij nog bruikbaar en ongebroken. Valt daar garantie technisch nog iets mee te doen?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_169529864
Goede morgen Banggood vandaag heb ik mijn bestelling binnen gekregen maar het is heel wat anders?
Het gaat om bestelnummer: 25032344
En ik krijg dit binnen?


Ik weet niet wat ik hier mee moet, het is niet wat ik besteld heb?
  CHI shopkeeper donderdag 16 maart 2017 @ 04:25:14 #118
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169563047
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 08:14 schreef Pharkus het volgende:
Beste Banggood,

Bij mijn UMI super is het scherm spontaan gebarsten. Hij lag op tafel en 5 minuten daarvoor was hij nog bruikbaar en ongebroken. Valt daar garantie technisch nog iets mee te doen?
Hi, dat is vervelend! Ik moet je helaas melden dat schermen buiten onze garantie vallen, omdat defecten aan het fysieke scherm vrijwel altijd door klanten zelf worden veroorzaakt. Hoewel dit laatste in jouw geval dus niet zo lijkt te zijn, kan ik, doordat onze garantievoorwaarden het scherm uitsluiten, helaas niets voor je betekenen deze keer..
  CHI shopkeeper donderdag 16 maart 2017 @ 04:27:35 #119
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169563054
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:53 schreef Daniel_Smit het volgende:
Goede morgen Banggood vandaag heb ik mijn bestelling binnen gekregen maar het is heel wat anders?
Het gaat om bestelnummer: 25032344
En ik krijg dit binnen?
[ afbeelding ]

Ik weet niet wat ik hier mee moet, het is niet wat ik besteld heb?
Hi, ik zie het inderdaad ;) Zou je mij even wat nummertjes door kunnen geven? Als het goed is zit er een SKU-nummer op de sticker op de plastic verpakking, en ergens in het pakketje staat als het goed is ook het ordernummer of het OA nummer vermeld. Met die info gaan we het z.s.m. voor je in orde maken! ;)
  Forum Admin donderdag 16 maart 2017 @ 06:33:35 #120
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_169563152
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 04:25 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is vervelend! Ik moet je helaas melden dat schermen buiten onze garantie vallen, omdat defecten aan het fysieke scherm vrijwel altijd door klanten zelf worden veroorzaakt. Hoewel dit laatste in jouw geval dus niet zo lijkt te zijn, kan ik, doordat onze garantievoorwaarden het scherm uitsluiten, helaas niets voor je betekenen deze keer..
Dat vermoeden had ik al. Een nieuwe is al weer besteld.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 16 maart 2017 @ 06:52:25 #121
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_169563206
Goedemorgen,

Ik heb op 1 dag 2 http://www.banggood.com/O(...)h-Mic-p-1115536.html besteld. 1x in zwart en 1x in paars. De paarse is helaas niet aangekomen, terwijl de zwarte hier al een week of 2 ligt (superding trouwens). Kan er iets mis gegaan zijn?

Order #24547378
  CHI shopkeeper donderdag 16 maart 2017 @ 07:25:33 #122
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169563326
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 06:52 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen,

Ik heb op 1 dag 2 http://www.banggood.com/O(...)h-Mic-p-1115536.html besteld. 1x in zwart en 1x in paars. De paarse is helaas niet aangekomen, terwijl de zwarte hier al een week of 2 ligt (superding trouwens). Kan er iets mis gegaan zijn?

Order #24547378
Hi, fijn zijn ze he? :) Vervelend dat de paarse niet zijn binnengekomen: kan het zijn dat ze op een postkantoor zijn beland daar? Of is dat daar uitgesloten?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 16 maart 2017 @ 07:53:22 #123
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_169563510
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 07:25 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, fijn zijn ze he? :) Vervelend dat de paarse niet zijn binnengekomen: kan het zijn dat ze op een postkantoor zijn beland daar? Of is dat daar uitgesloten?
Zeker. Dit zijn de eerste oortjes die ik prettig vind zitten en niet elke 5 seconden uit m'n oor donderen.

Inderdaad uitgesloten. In Duitsland werkt de post nog accuraat, als iets niet bezorgd zou kunnen worden geven ze het bij de buren af of komt hij de volgende dag gewoon terug. Maar goed, het kon bezorgd worden, want onze brievenbus is groot en het pakje maar klein. Ik heb m'n buren van de week ook nog gesproken en daar ligt ook niets. Ik vrees dus dat ze weg zijn.. (en ze waren nog wel voor m'n vrouw :( )
pi_169563789
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 04:27 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie het inderdaad ;) Zou je mij even wat nummertjes door kunnen geven? Als het goed is zit er een SKU-nummer op de sticker op de plastic verpakking, en ergens in het pakketje staat als het goed is ook het ordernummer of het OA nummer vermeld. Met die info gaan we het z.s.m. voor je in orde maken! ;)
Goedemorgen SKU229360-1WHJO EVK
Dan staan er nog wat cijfers onder: 1130--0--21821 I-A-03-01

ordernummer is: 25032344
Is dit zo voldoende info?
m.v.g Daniel
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 maart 2017 @ 08:34:00 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_169563905
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 07:25 schreef Banggood het volgende:

Hi, fijn zijn ze he? :) Vervelend dat de paarse niet zijn binnengekomen: kan het zijn dat ze op een postkantoor zijn beland daar? Of is dat daar uitgesloten?
Ik kom even meeluisteren, want qltel is er een paar dagen niet (ik ben mevrouw qltel) :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Forum Admin donderdag 16 maart 2017 @ 21:28:45 #126
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_169578045
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 04:25 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is vervelend! Ik moet je helaas melden dat schermen buiten onze garantie vallen, omdat defecten aan het fysieke scherm vrijwel altijd door klanten zelf worden veroorzaakt. Hoewel dit laatste in jouw geval dus niet zo lijkt te zijn, kan ik, doordat onze garantievoorwaarden het scherm uitsluiten, helaas niets voor je betekenen deze keer..
Nu ik wat op YouTube kijk vermoed ik dat de batterij opgezwollen is en het scherm daardoor krak zei. Na de update naar Android 7 kwamen er al witte drukvlekken op de display. Morgen schroef ik hem wel open en film het.

Edit; heb het open gehad, was de batterij. Doe overigens erg vloeibaar/onveilig aanvoelde. Nu heb ik een andere Umi bij jullie besteld maar die wil eigenlijk cancellen. Order nr zal ik via de dm sturen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Pharkus op 16-03-2017 22:34:00 ]
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  CHI shopkeeper vrijdag 17 maart 2017 @ 02:34:10 #127
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169584768
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 08:22 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Goedemorgen SKU229360-1WHJO EVK
Dan staan er nog wat cijfers onder: 1130--0--21821 I-A-03-01

ordernummer is: 25032344
Is dit zo voldoende info?
m.v.g Daniel
Hi Daniel, dat is voldoende info inderdaad ;) We hebben je alsnog het juiste product opgestuurd!
  CHI shopkeeper vrijdag 17 maart 2017 @ 02:42:24 #128
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169584779
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 07:53 schreef qltel het volgende:

[..]

Zeker. Dit zijn de eerste oortjes die ik prettig vind zitten en niet elke 5 seconden uit m'n oor donderen.

Inderdaad uitgesloten. In Duitsland werkt de post nog accuraat, als iets niet bezorgd zou kunnen worden geven ze het bij de buren af of komt hij de volgende dag gewoon terug. Maar goed, het kon bezorgd worden, want onze brievenbus is groot en het pakje maar klein. Ik heb m'n buren van de week ook nog gesproken en daar ligt ook niets. Ik vrees dus dat ze weg zijn.. (en ze waren nog wel voor m'n vrouw :( )
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 08:34 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik kom even meeluisteren, want qltel is er een paar dagen niet (ik ben mevrouw qltel) :)
Oke duidelijk. De bezorgtermijn is verstreken, dus we hebben nieuwe opgestuurd zodat mevrouw qltel binnenkort ook mooie nieuwe oordopjes heeft :)
  CHI shopkeeper vrijdag 17 maart 2017 @ 03:17:04 #129
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169584870
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:28 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Nu ik wat op YouTube kijk vermoed ik dat de batterij opgezwollen is en het scherm daardoor krak zei. Na de update naar Android 7 kwamen er al witte drukvlekken op de display. Morgen schroef ik hem wel open en film het.

Edit; heb het open gehad, was de batterij. Doe overigens erg vloeibaar/onveilig aanvoelde. Nu heb ik een andere Umi bij jullie besteld maar die wil eigenlijk cancellen. Order nr zal ik via de dm sturen.
Hoi, ik zie helaas dat het nieuwe toestel gisteren al is verzonden, en daarom niet meer is tegen te houden. Voor een volgende keer is het het beste om gelijk even contact op te nemen via onze Live Chat-functie, want daar hebben we 24/7 mensen zitten die dit soort dingen direct kunnen regelen. Mocht je de telefoon echt niet willen hebben dan bieden we wel de mogelijkheid om 'em direct na ontvangst weer terug te sturen (dit moet dan binnen 3 dagen na ontvangst aan ons worden gemeld). Hierbij komen wel de verzendkosten voor je eigen rekening, plus eventuele douanekosten die zich onderweg nog voordoen.

Dan nog even over je huidige toestel: op basis van je beschrijving klinkt het inderdaad alsof je batterij druk op je scherm heeft uitgeoefend. Bij een melding van de witte vlekken hadden we wat voor je kunnen betekenen, maar ik kan me voorstellen dat je ons daar niet direct over hebt gecontact. Nu het toestel open is geweest betekent dat het einde van de garantie, dus we kunnen voor dit toestel helaas niets meer voor je doen, wat ik uiteraard wel erg vervelend voor je vind, want dat soort dingen is nooit leuk. Mocht je het nieuwe toestel ondanks de kosten willen terugsturen naar ons, dan help ik je daar uiteraard graag bij: laat het me tegen die tijd ajb even weten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 maart 2017 @ 07:41:41 #130
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_169585206
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 02:42 schreef Banggood het volgende:

Oke duidelijk. De bezorgtermijn is verstreken, dus we hebben nieuwe opgestuurd zodat mevrouw qltel binnenkort ook mooie nieuwe oordopjes heeft :)
Super, dank je wel ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Forum Admin vrijdag 17 maart 2017 @ 08:49:12 #131
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_169585708
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 03:17 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik zie helaas dat het nieuwe toestel gisteren al is verzonden, en daarom niet meer is tegen te houden. Voor een volgende keer is het het beste om gelijk even contact op te nemen via onze Live Chat-functie, want daar hebben we 24/7 mensen zitten die dit soort dingen direct kunnen regelen. Mocht je de telefoon echt niet willen hebben dan bieden we wel de mogelijkheid om 'em direct na ontvangst weer terug te sturen (dit moet dan binnen 3 dagen na ontvangst aan ons worden gemeld). Hierbij komen wel de verzendkosten voor je eigen rekening, plus eventuele douanekosten die zich onderweg nog voordoen.

Dan nog even over je huidige toestel: op basis van je beschrijving klinkt het inderdaad alsof je batterij druk op je scherm heeft uitgeoefend. Bij een melding van de witte vlekken hadden we wat voor je kunnen betekenen, maar ik kan me voorstellen dat je ons daar niet direct over hebt gecontact. Nu het toestel open is geweest betekent dat het einde van de garantie, dus we kunnen voor dit toestel helaas niets meer voor je doen, wat ik uiteraard wel erg vervelend voor je vind, want dat soort dingen is nooit leuk. Mocht je het nieuwe toestel ondanks de kosten willen terugsturen naar ons, dan help ik je daar uiteraard graag bij: laat het me tegen die tijd ajb even weten.
Heb het bij het UMI forum gemeld. Al was het maar om anderen te waarschuwen. Zo te zien ben ik niet de enige die problemen met de UMI Super en een falende batterij. Ik voorzie dat er nog wel meer toestellen retour gaan. Ik bedenk nog even of ik het nieuwe toestel een kans geef; zal dit soort problemen wel scherper in de gaten gaan houden en eerder aan de bel trekken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_169586323
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 02:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi Daniel, dat is voldoende info inderdaad ;) We hebben je alsnog het juiste product opgestuurd!
Oke dat is heel fijn ;-) thanks alvast
  CHI shopkeeper zaterdag 18 maart 2017 @ 02:57:04 #133
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169603684
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 07:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Super, dank je wel ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:40 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Oke dat is heel fijn ;-) thanks alvast
Geen dank en geen dank en veel plezier ermee allebei *O*
  CHI shopkeeper zaterdag 18 maart 2017 @ 03:06:21 #134
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169603695
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:49 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Heb het bij het UMI forum gemeld. Al was het maar om anderen te waarschuwen. Zo te zien ben ik niet de enige die problemen met de UMI Super en een falende batterij. Ik voorzie dat er nog wel meer toestellen retour gaan. Ik bedenk nog even of ik het nieuwe toestel een kans geef; zal dit soort problemen wel scherper in de gaten gaan houden en eerder aan de bel trekken.
De meningen zijn inderdaad niet louter positief, dus we zullen zien hoe het verder loopt. En nogmaals, ik help je graag in het geval je het nieuwe toestel toch terug wilt sturen of deze raar doet. :)
pi_169607649
Vandaag order 25260763 binnen gehad en plaats van 4 stuks yeelight rgb zijn er 3 stuks white geleverd en 1 stuk color.

Hoe is dit op te lossen?
pi_169610956
Hoi Banggood!

Ik ben op zoek naar een Car Mount voor mijn Samsung Galaxy edge 7 en kwam deze tegen. Dit lijkt mij ideaal omdat ik liever kijk op mijn dashboard dan op mijn stuur of lager naar een air vent. Ik begrijp alleen niet zo goed hoe dit werkt.

Zouden jullie dat mij uit kunnen leggen? Hoef ik het matje nergens aan te monteren?
Gino ♥
pi_169623135
Hallo banggood,

Als ik mijn order wil tracken geeft hij elke keer aan dat er niets is gevonden.
Order nummer 25679577

Is het mogelijk om hiervoor een juiste tracking te krijgen?

Alvast bedankt
The Real Life Begins With Sex
pi_169624751
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:11 schreef Remco-TXL het volgende:
Hallo banggood,

Als ik mijn order wil tracken geeft hij elke keer aan dat er niets is gevonden.
Order nummer 25679577

Is het mogelijk om hiervoor een juiste tracking te krijgen?

Alvast bedankt
hier zie ik wel meer info


http://www.flytexpress.co(...)ckingNumber=25679577
  CHI shopkeeper maandag 20 maart 2017 @ 02:08:43 #139
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169643946
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 14:16 schreef aukemuis het volgende:
Vandaag order 25260763 binnen gehad en plaats van 4 stuks yeelight rgb zijn er 3 stuks white geleverd en 1 stuk color.

Hoe is dit op te lossen?
Hi, dat klinkt alsof er een foutje is gemaakt :+ Kun je even een foto delen van wat je hebt binnen gekregen, plus een foto van het stickertje op de verpakking van de witte lamp? :)
  CHI shopkeeper maandag 20 maart 2017 @ 02:10:08 #140
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169643949
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 17:24 schreef Tjacka het volgende:
Hoi Banggood!

Ik ben op zoek naar een Car Mount voor mijn Samsung Galaxy edge 7 en kwam deze tegen. Dit lijkt mij ideaal omdat ik liever kijk op mijn dashboard dan op mijn stuur of lager naar een air vent. Ik begrijp alleen niet zo goed hoe dit werkt.

Zouden jullie dat mij uit kunnen leggen? Hoef ik het matje nergens aan te monteren?
Hi, ik help je er graag mee, alleen ben je vergeten een linkje of product ID te vermelden in je bericht, dus als je die nog even doorgeeft ga ik voor je kijken ;)
  CHI shopkeeper maandag 20 maart 2017 @ 02:13:35 #141
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169643959
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:11 schreef Remco-TXL het volgende:
Hallo banggood,

Als ik mijn order wil tracken geeft hij elke keer aan dat er niets is gevonden.
Order nummer 25679577

Is het mogelijk om hiervoor een juiste tracking te krijgen?

Alvast bedankt
Hi, je kunt op Flytexpress.com rechtsboven voor Engels kiezen en vervolgens je ordernummer invoeren; je krijgt dan direct je tracking te zien. Je kunt je tracking voor deze order hier vinden. ;)
  CHI shopkeeper maandag 20 maart 2017 @ 02:14:36 #142
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169643963
quote:
Ik zag je berichtje pas nadat ik er zelf al op had gereageerd, dank je voor je bijdrage! :D
pi_169657577
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 02:08 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat klinkt alsof er een foutje is gemaakt :+ Kun je even een foto delen van wat je hebt binnen gekregen, plus een foto van het stickertje op de verpakking van de witte lamp? :)
Ff kijken of dat het nu lukt






[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 20-03-2017 18:42:48 ]
  maandag 20 maart 2017 @ 18:41:59 #144
327191 RobertNL
For your gear.
pi_169658258
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:23 schreef aukemuis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Plaatjes even voor je gefixt :)
Volgende keer dl=0 even vervangen door: ?raw=1 aan het eind van je link.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_169663469
Thanks, zal het volgende keer aanpassen
  CHI shopkeeper dinsdag 21 maart 2017 @ 07:23:24 #146
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169670512
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef aukemuis het volgende:

[..]

Ff kijken of dat het nu lukt

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hi, dank je voor je foto's. ;) We kunnen het op 2 manieren oplossen: mocht je ook met de witte varianten kunnen leven dan kunnen we je de helft van het totale aankoopbedrag refunden. Mocht je toch echt de RGB-varianten willen, dan sturen we je die alsnog op. Ik wacht je antwoord af.
pi_169671093
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 07:23 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor je foto's. ;) We kunnen het op 2 manieren oplossen: mocht je ook met de witte varianten kunnen leven dan kunnen we je de helft van het totale aankoopbedrag refunden. Mocht je toch echt de RGB-varianten willen, dan sturen we je die alsnog op. Ik wacht je antwoord af.
De witte vind ik er om eerlijk te zijn niet uit zien. dus graag de RGB varianten alsnog
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:53:11 #148
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_169673879


Seriously? ;( Hoort hier geen NSFW-tag bij?
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  CHI shopkeeper woensdag 22 maart 2017 @ 03:09:19 #149
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169692624
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:53 schreef Sotchi2014 het volgende:
[ [url=https://ci4.googleusercontent.com/proxy/ix5YFNFmKDXbjOCcfVI2hqcWd0Z_4EXUfwa7aGycKIJc2oxsR9ec8cmNNRHTNHp3TKZxSpJuKHsmvGZT48Qkg5nK-YJ8wBS36zstA9calD8=s0-d-e1-ft#http://img.banggood.com/d(...)04_21.gif]afbeelding[/url] ]

Seriously? ;( Hoort hier geen NSFW-tag bij?
Je hebt gelijk! Speciaal voor jou hebben we 'em aangepast ;)
  woensdag 22 maart 2017 @ 03:25:06 #150
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_169692631
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 03:09 schreef Banggood het volgende:

[..]

Je hebt gelijk! Speciaal voor jou hebben we 'em aangepast ;)
Die is ook NSFW :X
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  CHI shopkeeper woensdag 22 maart 2017 @ 07:08:20 #151
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169692823
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:43 schreef aukemuis het volgende:

[..]

De witte vind ik er om eerlijk te zijn niet uit zien. dus graag de RGB varianten alsnog
Hi, in dat geval sturen we je 3 nieuwe RGB-lampen op.
  CHI shopkeeper woensdag 22 maart 2017 @ 07:08:31 #152
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169692824
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 03:25 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

Die is ook NSFW :X
;)
pi_169711643
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 07:08 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, in dat geval sturen we je 3 nieuwe RGB-lampen op.
Thanks
  zaterdag 25 maart 2017 @ 19:38:58 #154
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_169771942
Enig idee wanneer de Umidigi z pro beschikbaar gaat zijn?

[ Bericht 8% gewijzigd door VdBorght op 25-03-2017 20:04:15 ]
pi_169803279
probleem met mijn bestelling
25223583

als ik hem soms aan heb staand lijkt het alsof hij soms vast loopt van binnen want dat worden de leds heel licht rood en maakt hij een heel hoog geluid

alleen wee niet hoe ik een video er van zou kunnen maken mijn telefoon is niet waterbestendig en hij doe dit probleem niet altijd

is een refund mogelijk of dat ik hem misschien terugstuur naar jullie eu warehouse ?
  CHI shopkeeper maandag 27 maart 2017 @ 05:31:26 #156
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169807211
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 19:38 schreef VdBorght het volgende:
Enig idee wanneer de Umidigi z pro beschikbaar gaat zijn?
Hi, volgens m'n collega over 1 of 2 weken, maar helaas is de leverancier daar niet duidelijk in, dus om die reden kunnen we geen datum op de productpagina zetten. Als je erg veel haast hebt met een nieuw toestel dan zou je kunnen kijken naar een alternatief ;)
  CHI shopkeeper maandag 27 maart 2017 @ 05:39:02 #157
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169807221
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:49 schreef robinjoo1 het volgende:
probleem met mijn bestelling
25223583

als ik hem soms aan heb staand lijkt het alsof hij soms vast loopt van binnen want dat worden de leds heel licht rood en maakt hij een heel hoog geluid

alleen wee niet hoe ik een video er van zou kunnen maken mijn telefoon is niet waterbestendig en hij doe dit probleem niet altijd

is een refund mogelijk of dat ik hem misschien terugstuur naar jullie eu warehouse ?
Hi, vervelend om te horen dat je problemen hebt met je ontvangen product. Ik help je er uiteraard graag mee, alleen heb ik, ondanks dat je aangeeft dat 'ie dit probleem niet constant heeft, wel echt even een filmpje nodig, omdat m'n collega's er anders niet mee aan de slag gaan. Je zou de douchekop in de wasbak o.i.d. kunnen laten sproeien en met 1 hand vasthouden, zodat je telefoon niet bij het water in de buurt komt. Als je het filmpje (waarbij wel echt het probleem duidelijk in beeld met zijn gebracht) vervolgens uploadt via bijv. Youtube en dan een linkje stuurt, dan zorg ik ervoor dat je snel een goede oplossing krijgt. :)
pi_169815080
Net de pagina op facebook gedeeld.
Maar krijg de 10% kortings code niet te zien.
Komt die via de mail?
ver weg is duur betaald maar wel lekker
  CHI shopkeeper dinsdag 28 maart 2017 @ 04:31:12 #159
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169829416
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 15:56 schreef -wtf- het volgende:
Net de pagina op facebook gedeeld.
Maar krijg de 10% kortings code niet te zien.
Komt die via de mail?
Hi, die komt via de mail inderdaad. Dat krijgen we normaal vrijwel geen klachten over, dus zou je eens kunnen kijken of ie misschien in je spam/ongewenste mail terecht is gekomen? Mocht je 'em niet kunnen vinden, kun je dan je mailadres via DM doorsturen? We gaan er dan naar kijken ;)

Foutje van m'n collega: de code wordt zichtbaar op de pagina nadat je de pagina hebt gedeeld, en niet zoals ik eerder aangaf per mail verzonden. Als je me even je mailadres dat is gekoppeld aan je BG-account stuurt per DM dan zorg ik dat je alsnog de code krijgt ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Banggood op 28-03-2017 07:49:15 ]
pi_169831469
Gedaan bedankt alvast.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 30 maart 2017 @ 19:20:01 #161
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_169890392
Hallo,

Ik heb misschien een wat rare vraag. Jullie verkopen van die geinige afstandsbestuurbare helicoptertjes. Nu moet ik zo af en toe wel eens een touwtje hoog in een boom hebben. Zijn die heli's van jullie geschikt om met een dun touwtje (vliegertouwtje ofzo) omhoog te vliegen over een boom heen en aan de andere kant weer te landen? En zo ja, is dat lastig te doen voor een leek? En welke kan ik dan het beste nemen?
  CHI shopkeeper vrijdag 31 maart 2017 @ 03:37:25 #162
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169899390
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 19:20 schreef qltel het volgende:
Hallo,

Ik heb misschien een wat rare vraag. Jullie verkopen van die geinige afstandsbestuurbare helicoptertjes. Nu moet ik zo af en toe wel eens een touwtje hoog in een boom hebben. Zijn die heli's van jullie geschikt om met een dun touwtje (vliegertouwtje ofzo) omhoog te vliegen over een boom heen en aan de andere kant weer te landen? En zo ja, is dat lastig te doen voor een leek? En welke kan ik dan het beste nemen?
Hi, hier gebruiken we ook RC-spul voor de gekste dingen dus ik vind het niet zo'n raar idee ;)
Wat je beschrijft is zeker mogelijk, alleen zou ik niet kiezen voor een helikopter, maar voor een quadcopter, omdat je aangeeft niet echt ervaring te hebben, en helikopters in de regel lastiger zijn te besturen dan quadcopters. De hoogte van de bomen (dus vlieghoogte) speelt ook nog mee, dus zou je me kunnen laten weten hoe hoog 'ie ongeveer moet kunnen? Ik zal dan m'n RC-collega vragen een paar suggesties te geven voor geschikte exemplaren. ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 31 maart 2017 @ 06:20:51 #163
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_169899475
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 03:37 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, hier gebruiken we ook RC-spul voor de gekste dingen dus ik vind het niet zo'n raar idee ;)
Wat je beschrijft is zeker mogelijk, alleen zou ik niet kiezen voor een helikopter, maar voor een quadcopter, omdat je aangeeft niet echt ervaring te hebben, en helikopters in de regel lastiger zijn te besturen dan quadcopters. De hoogte van de bomen (dus vlieghoogte) speelt ook nog mee, dus zou je me kunnen laten weten hoe hoog 'ie ongeveer moet kunnen? Ik zal dan m'n RC-collega vragen een paar suggesties te geven voor geschikte exemplaren. ;)
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook, alleen wist ik niet dat die dingen zo heten. Hoogte 10 tot 15 meter ongeveer.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 31 maart 2017 @ 08:29:26 #164
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_169900079
Ik zit me trouwens net te bedenken dat als ik achter de boom weer naar beneden vlieg, het touwtje verstrikt kan raken in een propeller. Is daar misschien nog een oplossing voor? Een haakje dat met een knop op de afstandsbediening opengaat ofzo?
  CHI shopkeeper vrijdag 31 maart 2017 @ 12:10:32 #165
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169903131
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 08:29 schreef qltel het volgende:
Ik zit me trouwens net te bedenken dat als ik achter de boom weer naar beneden vlieg, het touwtje verstrikt kan raken in een propeller. Is daar misschien nog een oplossing voor? Een haakje dat met een knop op de afstandsbediening opengaat ofzo?
Dat klinkt vrij ingenieus met dat haakje, maar ik ga navraag voor je doen wat het meeste geschikt is!
pi_169950573
Is het bij Banggood mogelijk om op een of andere manier te informeren naar of iets door hen verkocht zal worden?
  maandag 3 april 2017 @ 21:26:26 #167
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_169981499
Wat is er gebeurd met de H96 pro plus 3/32? Ik zag net dat deze momenteel verkocht word voor ¤101?
  CHI shopkeeper woensdag 5 april 2017 @ 11:00:25 #168
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170014895
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 17:01 schreef Gruj0 het volgende:
Is het bij Banggood mogelijk om op een of andere manier te informeren naar of iets door hen verkocht zal worden?
Hi, dat kan inderdaad. Als je het me hier laat weten kijk ik voor je hoe het zit ;)
  CHI shopkeeper woensdag 5 april 2017 @ 11:02:29 #169
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170014937
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 21:26 schreef VdBorght het volgende:
Wat is er gebeurd met de H96 pro plus 3/32? Ik zag net dat deze momenteel verkocht word voor ¤101?
Hoi, ik zie dat 'ie niet voor die prijs in het systeem staat en ik zie het ook niet op de site staan. Kun je me laten weten waar je dat hebt gezien?
  woensdag 5 april 2017 @ 12:07:41 #170
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_170016368
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 11:02 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik zie dat 'ie niet voor die prijs in het systeem staat en ik zie het ook niet op de site staan. Kun je me laten weten waar je dat hebt gezien?
Stond zo op de app, is ondertussen aangepast
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 6 april 2017 @ 06:50:16 #171
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_170034581
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:10 schreef Banggood het volgende:

[..]

Dat klinkt vrij ingenieus met dat haakje, maar ik ga navraag voor je doen wat het meeste geschikt is!
Heb je trouwens al een antwoord gekregen van je collega's?

(het haakje is geen must, hoor, anders verzin ik daar zelf wel wat op)
  CHI shopkeeper donderdag 6 april 2017 @ 09:13:47 #172
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170035434
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 06:50 schreef qltel het volgende:

[..]

Heb je trouwens al een antwoord gekregen van je collega's?

(het haakje is geen must, hoor, anders verzin ik daar zelf wel wat op)
Hi, sorry voor de late reactie!
M'n collega raadt 2 verschillende quadcopters aan:
De Eachine E33 die sterk genoeg is om een dun touwtje mee te kunnen nemen;
De Syma X8HC, die wat sterker, maar ook wat duurder is, en wellicht meer kost dan je voor deze specifieke taak zou willen uitgeven.

Als je naar de Eachine kijkt zou je bijvoorbeeld een lichtgewicht staafje horizontaal tussen 2 van de meegeleverde pootjes kunnen binden/plakken, en daar dan het touwtje aan vastbinden, op een dusdanige manier dat de kans op verstrikking in de propeller het kleinst is. Een crash (zeker op gras) overleeft 'ie trouwens wel, want we hebben er hier een paar die heel erg vaak gecrasht zijn zonder een centje pijn. ;) Mocht je meer info willen hebben dan hoor ik het van je!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 6 april 2017 @ 09:50:15 #173
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_170035820
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 09:13 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, sorry voor de late reactie!
M'n collega raadt 2 verschillende quadcopters aan:
De Eachine E33 die sterk genoeg is om een dun touwtje mee te kunnen nemen;
De Syma X8HC, die wat sterker, maar ook wat duurder is, en wellicht meer kost dan je voor deze specifieke taak zou willen uitgeven.

Als je naar de Eachine kijkt zou je bijvoorbeeld een lichtgewicht staafje horizontaal tussen 2 van de meegeleverde pootjes kunnen binden/plakken, en daar dan het touwtje aan vastbinden, op een dusdanige manier dat de kans op verstrikking in de propeller het kleinst is. Een crash (zeker op gras) overleeft 'ie trouwens wel, want we hebben er hier een paar die heel erg vaak gecrasht zijn zonder een centje pijn. ;) Mocht je meer info willen hebben dan hoor ik het van je!
Die E33 ziet er uitermate geschikt uit voor mijn doel.

Nog 1 vraagje: als ik die met camera koop ( http://www.banggood.com/E(...)9615163299223201512X ) hoe slaat die de beelden op? Gaat daar een SD-kaart in ofzo? Ik zag dat de Wifi-versie ze direct naar de telefoon stuurt, maar ik heb een Windows-phone ( :') ) dus dat werkt niet.

Bedankt voor de info alvast!

[ Bericht 0% gewijzigd door qltel op 06-04-2017 09:59:00 ]
  CHI shopkeeper donderdag 6 april 2017 @ 10:17:48 #174
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170036349
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 09:50 schreef qltel het volgende:

[..]

Die E33 ziet er uitermate geschikt uit voor mijn doel.

Nog 1 vraagje: als ik die met camera koop ( http://www.banggood.com/E(...)9615163299223201512X ) hoe slaat die de beelden op? Gaat daar een SD-kaart in ofzo? Ik zag dat de Wifi-versie ze direct naar de telefoon stuurt, maar ik heb een Windows-phone ( :') ) dus dat werkt niet.

Bedankt voor de info alvast!
Ik vraag het voor je na en dan laat ik het je weten zodra ik een antwoord heb ;)
  CHI shopkeeper donderdag 6 april 2017 @ 12:02:57 #175
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170038697
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 09:50 schreef qltel het volgende:

[..]

Die E33 ziet er uitermate geschikt uit voor mijn doel.

Nog 1 vraagje: als ik die met camera koop ( http://www.banggood.com/E(...)9615163299223201512X ) hoe slaat die de beelden op? Gaat daar een SD-kaart in ofzo? Ik zag dat de Wifi-versie ze direct naar de telefoon stuurt, maar ik heb een Windows-phone ( :') ) dus dat werkt niet.

Bedankt voor de info alvast!
Antwoord van m'n collega: in deze Eachine E33 gaat een SD-kaart waarop je beeldmateriaal wordt opgeslagen. ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 6 april 2017 @ 13:56:00 #176
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_170040863
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 12:02 schreef Banggood het volgende:

[..]

Antwoord van m'n collega: in deze Eachine E33 gaat een SD-kaart waarop je beeldmateriaal wordt opgeslagen. ;)
Super, dan ga ik die met camera bestellen. Bedankt voor alle hulp!
  CHI shopkeeper vrijdag 7 april 2017 @ 03:50:02 #177
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170057450
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:56 schreef qltel het volgende:

[..]

Super, dan ga ik die met camera bestellen. Bedankt voor alle hulp!
Top, geen dank en veel succes/plezier ermee! ;)
  maandag 10 april 2017 @ 11:54:25 #178
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_170124573
Mijn Pipo W2S tablet gaat na een week of 5/6 niet meer aan, wat ik ook doe. :'(
Heb een 'repair'-verzoek ingediend dit weekend, maar nog niks vernomen. Kun je een en ander misschien bespoedigen?

Lees op internet dat bij een ander type Pipo de batterij losgekoppeld moest worden, maar ik ga het ding niet zomaar openmaken natuurlijk. (als dat al gaat helpen)

Ordernr. 24845370

Edit: inmiddels het te verwachten antwoord gehad met het verzoek het lokaal te laten repareren. UIt het verleden weet ik al dat geen bedrijf in mijn omgeving dat doet. Zou kunnen vragen bij bv. phonerepairs.nl, maar wordt het dan niet snel duurder dan de waarde? Verkoopwaarde was maar iets van 70 euro tenslotte...

[ Bericht 12% gewijzigd door Dromer op 10-04-2017 14:30:38 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  CHI shopkeeper dinsdag 11 april 2017 @ 05:39:50 #179
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170141267
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 11:54 schreef Dromer het volgende:
Mijn Pipo W2S tablet gaat na een week of 5/6 niet meer aan, wat ik ook doe. :'(
Heb een 'repair'-verzoek ingediend dit weekend, maar nog niks vernomen. Kun je een en ander misschien bespoedigen?

Lees op internet dat bij een ander type Pipo de batterij losgekoppeld moest worden, maar ik ga het ding niet zomaar openmaken natuurlijk. (als dat al gaat helpen)

Ordernr. 24845370

Edit: inmiddels het te verwachten antwoord gehad met het verzoek het lokaal te laten repareren. UIt het verleden weet ik al dat geen bedrijf in mijn omgeving dat doet. Zou kunnen vragen bij bv. phonerepairs.nl, maar wordt het dan niet snel duurder dan de waarde? Verkoopwaarde was maar iets van 70 euro tenslotte...
Hi, dat is erg balen! Lokaal repareren lijkt me met de prijzen die in NL worden gerekend inderdaad niet de beste optie, helemaal omdat dat maximaal $40 mag kosten (dat hebben ze er in de mail wellicht niet bij gezegd). Heb je toevallig al een video opgestuurd bij je repairverzoek? Zo niet, zou je me dan even een korte video (linkje) kunnen sturen waarin te zien is dat 'ie gewoon niet aangaat? Ik zal dan zorgen dat er een goede oplossing komt. ;)
  dinsdag 11 april 2017 @ 12:54:12 #180
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_170145147
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 05:39 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is erg balen! Lokaal repareren lijkt me met de prijzen die in NL worden gerekend inderdaad niet de beste optie, helemaal omdat dat maximaal $40 mag kosten (dat hebben ze er in de mail wellicht niet bij gezegd). Heb je toevallig al een video opgestuurd bij je repairverzoek? Zo niet, zou je me dan even een korte video (linkje) kunnen sturen waarin te zien is dat 'ie gewoon niet aangaat? Ik zal dan zorgen dat er een goede oplossing komt. ;)
Linkje gestuurd. :)
Voor 40 euro lijkt me inderdaad lastig worden. Ook omdat het niet een model is dat hier veel voorkomt.
Alvast bedankt!
I am just a dreamer, but you are just a dream
  CHI shopkeeper woensdag 12 april 2017 @ 04:26:34 #181
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170160540
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 12:54 schreef Dromer het volgende:

[..]

Linkje gestuurd. :)
Voor 40 euro lijkt me inderdaad lastig worden. Ook omdat het niet een model is dat hier veel voorkomt.
Alvast bedankt!
Hi, ik heb 'em gezien en ziet er duidelijk uit. M'n vaste customer service-collega is vandaag een dagje vrij, dus ik wacht er, als je het niet erg vindt, even mee tot morgen, omdat dat heel veel uitleg en energie scheelt. ;)
pi_170162056
Zou graag order 26730448 annuleren. Heb nog geen verzendbevestiging gehad dus neem aan dat het kan.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 12 april 2017 @ 10:15:57 #183
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_170162560
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 04:26 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb 'em gezien en ziet er duidelijk uit. M'n vaste customer service-collega is vandaag een dagje vrij, dus ik wacht er, als je het niet erg vindt, even mee tot morgen, omdat dat heel veel uitleg en energie scheelt. ;)
Geen probleem! Als er maar een oplossing komt. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:44 schreef Miniem het volgende:
Zou graag order 26730448 annuleren. Heb nog geen verzendbevestiging gehad dus neem aan dat het kan.
Heb je al op cancel gelkikt bij je orderoverzicht? Anders werkt de chat erg goed bij dit soort zaken, is mijn ervaring.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_170166051
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 10:15 schreef Dromer het volgende:

[..]

Geen probleem! Als er maar een oplossing komt. :)

[..]

Heb je al op cancel gelkikt bij je orderoverzicht? Anders werkt de chat erg goed bij dit soort zaken, is mijn ervaring.
Heb het via de chat geprobeerd maar ze zeggen dat het al verzonden is. Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen :? Normaal wel.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  CHI shopkeeper donderdag 13 april 2017 @ 03:41:02 #185
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170184673
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:04 schreef Miniem het volgende:

[..]

Heb het via de chat geprobeerd maar ze zeggen dat het al verzonden is. Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen :? Normaal wel.
Hi, ik heb net voor je gekeken en ik zie dat de order die hoort bij het ordernummer dat je hebt gedeeld al op 7 april is verzonden (de dag dat je de bestelling hebt geplaatst). Daar hoor je inderdaad gewoon een bevestiging van te krijgen, dus indien die niet in je spam-map is beland is er iets fout gegaan. Ik maak er een systeemmelding van zodat m'n collega's je order kunnen bekijken en uitzoeken wat er is fout gegaan.
pi_170190111
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 03:41 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb net voor je gekeken en ik zie dat de order die hoort bij het ordernummer dat je hebt gedeeld al op 7 april is verzonden (de dag dat je de bestelling hebt geplaatst). Daar hoor je inderdaad gewoon een bevestiging van te krijgen, dus indien die niet in je spam-map is beland is er iets fout gegaan. Ik maak er een systeemmelding van zodat m'n collega's je order kunnen bekijken en uitzoeken wat er is fout gegaan.
Ik kreeg gisteren de verzendbevestiging in mijn email. Heel vreemd. Net alsof nadat ik in de chat gezegd heb dat ik mn order wil annuleren het ineens verzonden is :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  CHI shopkeeper vrijdag 14 april 2017 @ 04:33:13 #187
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170207852
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 14:07 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik kreeg gisteren de verzendbevestiging in mijn email. Heel vreemd. Net alsof nadat ik in de chat gezegd heb dat ik mn order wil annuleren het ineens verzonden is :P
Dat is bijzonder inderdaad 8)7 Ik heb echter met eigen ogen gezien dat je order op de datum dat je de bestelling hebt geplaatst is verzonden, en de data in dat deel van het systeem is niet aanpasbaar, dus dat is zeker weten niet het geval ;)
pi_170219545
http://www.banggood.com/K(...)nizer-p-1114474.html

Als ik een van die zakken bestel, dan zit daar nog geen pomp bij toch? Die bestel je apart zeker?
  CHI shopkeeper zaterdag 15 april 2017 @ 04:16:20 #189
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170231641
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:37 schreef d4v1d het volgende:
http://www.banggood.com/K(...)nizer-p-1114474.html

Als ik een van die zakken bestel, dan zit daar nog geen pomp bij toch? Die bestel je apart zeker?
Hi, dat klopt inderdaad, de zakken komen niet met een pomp. Ik zie in de productomschrijving verder dat de allerkleinste variant ook zonder ventiel komt, maar de andere formaten hebben die wel. :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 april 2017 @ 10:49:41 #190
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_170233456
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 02:42 schreef Banggood het volgende:

Oke duidelijk. De bezorgtermijn is verstreken, dus we hebben nieuwe opgestuurd zodat mevrouw qltel binnenkort ook mooie nieuwe oordopjes heeft :)
Ze zijn er hoor, hartelijk dank :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  CHI shopkeeper maandag 17 april 2017 @ 03:17:59 #191
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170278315
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 10:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ze zijn er hoor, hartelijk dank :)
Goed om te horen en bedankt voor het laten weten ;) Veel plezier ermee!
pi_170278440
Hoi Thomas,

Even een vraagje, ik zit momenteel in Nieuw Zeeland en vlieg binnenkort terug naar Nederland. Ik heb tijdens mijn reis onwijs veel plezier beleefd aan verschillende items van banggood(PowerBank, speaker, paracord, zaklamp, deskcharger en kabels).
Nu laadde ik gister mijn telefoon(HTC one m9) op met een Blitzwolf 5 poort desktop charger( linkje) en een Blitzwolf resersible usb kabel ( linkje). In het (vrijwel) jaar dat ik deze combinatie gebruik heb ik nooit problemen ervaren maar gisteren was helaas anders. Ik merkte alleen dat mijn telefoon niet aan het opladen was dus dacht dat de kabel er niet goed inzat. Toen ik de kabel uit mijn telefoon trok was deze echter roodgloeiend. Nu was de batterij van de telefoon 0% voor aanvang van laden dus opstarten ging hem niet worden, maar ook laden met een andere kabel heeft geen succes. Ik ben dus bang dat op zijn minst de oplaadpoort gefrituurd is, maar dat laat ik wel uitzoeken zodra ik in Nederland ben. Aan de telefoon is cosmetisch niks te zien, de kabel vertoont zwarte kringen rond een van de verbindingen(zie foto):



Kabels zijn ooit besteld met ordernummer 14346786, de desktop charger heb ik hier via een actie gewonnen.
Ik heb vrijwel een jaar lang veel plezier aan deze kabels beleefd dus verwacht ook niks van Banggood of Blitzwolf, maar vroeg me toch af of jullie wellicht iets voor me kunnen betekenen O-)
  CHI shopkeeper maandag 17 april 2017 @ 12:09:38 #193
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170281734
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 07:04 schreef kweenie1 het volgende:
Hoi Thomas,

Even een vraagje, ik zit momenteel in Nieuw Zeeland en vlieg binnenkort terug naar Nederland. Ik heb tijdens mijn reis onwijs veel plezier beleefd aan verschillende items van banggood(PowerBank, speaker, paracord, zaklamp, deskcharger en kabels).
Nu laadde ik gister mijn telefoon(HTC one m9) op met een Blitzwolf 5 poort desktop charger( linkje) en een Blitzwolf resersible usb kabel ( linkje). In het (vrijwel) jaar dat ik deze combinatie gebruik heb ik nooit problemen ervaren maar gisteren was helaas anders. Ik merkte alleen dat mijn telefoon niet aan het opladen was dus dacht dat de kabel er niet goed inzat. Toen ik de kabel uit mijn telefoon trok was deze echter roodgloeiend. Nu was de batterij van de telefoon 0% voor aanvang van laden dus opstarten ging hem niet worden, maar ook laden met een andere kabel heeft geen succes. Ik ben dus bang dat op zijn minst de oplaadpoort gefrituurd is, maar dat laat ik wel uitzoeken zodra ik in Nederland ben. Aan de telefoon is cosmetisch niks te zien, de kabel vertoont zwarte kringen rond een van de verbindingen(zie foto):

[ afbeelding ]

Kabels zijn ooit besteld met ordernummer 14346786, de desktop charger heb ik hier via een actie gewonnen.
Ik heb vrijwel een jaar lang veel plezier aan deze kabels beleefd dus verwacht ook niks van Banggood of Blitzwolf, maar vroeg me toch af of jullie wellicht iets voor me kunnen betekenen O-)
Hi, dat klinkt (op het eerste deel na) niet best.. Ik ga de situatie voorleggen bij m'n collega en dan kom ik er morgen op terug. Hoewel het op dit moment niet is te zeggen waar het probleem zit raad ik je in ieder geval aan om de kabel en lader niet te gebruiken, maar ik gok dat je dat zelf ook al had bedacht. ;)
Ik kom er dus spoedig op terug!
pi_170299841
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:09 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat klinkt (op het eerste deel na) niet best.. Ik ga de situatie voorleggen bij m'n collega en dan kom ik er morgen op terug. Hoewel het op dit moment niet is te zeggen waar het probleem zit raad ik je in ieder geval aan om de kabel en lader niet te gebruiken, maar ik gok dat je dat zelf ook al had bedacht. ;)
Ik kom er dus spoedig op terug!
Ik hoor het wel :) Heb de kabels en lader inderdaad meteen maar buiten gebruik gesteld. Momenteel even een paar dagen teren op de telefoon van een van mijn reisgenoten.
pi_170301417
Heb de Zuk Z2 binnengekregen, wil er nog ééntje bestellen maar de zwarte versie lijkt wereldwijd op te zijn. Enig idee of ie bij jullie nog binnenkomt?
  CHI shopkeeper dinsdag 18 april 2017 @ 10:50:37 #196
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170301946
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:11 schreef Riot- het volgende:
Heb de Zuk Z2 binnengekregen, wil er nog ééntje bestellen maar de zwarte versie lijkt wereldwijd op te zijn. Enig idee of ie bij jullie nog binnenkomt?
Hi, ook wij gaan 'em helaas niet meer in het zwart krijgen.. En mocht je er niet van op de hoogte zijn: hij is bij ons wel met verzendmethode PDM te krijgen, waarmee je geen douanekosten betaalt. :)
  CHI shopkeeper dinsdag 18 april 2017 @ 10:58:32 #197
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170302061
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 07:18 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Ik hoor het wel :) Heb de kabels en lader inderdaad meteen maar buiten gebruik gesteld. Momenteel even een paar dagen teren op de telefoon van een van mijn reisgenoten.
Ok prima, ik heb alle info inmiddels doorgegeven dus ik contact je zodra ik een reactie heb. :)
  dinsdag 18 april 2017 @ 14:11:38 #198
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_170306104
Hey!

Ik heb ordernummer 24683357 nooit mogen ontvangen. Ik wachtte er al een tijdje op. Wat nu en wat zijn de mogelijkheden? :)
pi_170307236
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:50 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ook wij gaan 'em helaas niet meer in het zwart krijgen.. En mocht je er niet van op de hoogte zijn: hij is bij ons wel met verzendmethode PDM te krijgen, waarmee je geen douanekosten betaalt. :)
Is daar een reden voor? Wordt ie niet meer geproduceerd in het zwart ofso?
  CHI shopkeeper woensdag 19 april 2017 @ 03:11:58 #200
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170323469
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:12 schreef Riot- het volgende:

[..]

Is daar een reden voor? Wordt ie niet meer geproduceerd in het zwart ofso?
Hi, dat durf ik niet te zeggen, maar volgens m'n collega gaan we 'em gegarandeerd niet meer krijgen in het zwart, dus een productiestop lijkt me inderdaad aannemelijk. Los daarvan weet ik wel dat Chinezen wit en goud prefereren boven zwart als het aankomt op telefoons e.d., dus dat zal er wel iets mee te maken hebben.
  CHI shopkeeper woensdag 19 april 2017 @ 05:23:55 #201
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170323594
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hey!

Ik heb ordernummer 24683357 nooit mogen ontvangen. Ik wachtte er al een tijdje op. Wat nu en wat zijn de mogelijkheden? :)
Hi, ik zie dat 'ie een aantal mislukte bezorgpogingen heeft ondergaan, en uiteindelijk niet bezorgd is. Omdat de kleur die je hebt besteld op dit moment niet beschikbaar is heeft m'n collega je aankoopbedrag teruggestort, om je zo de snelst mogelijke oplossing te geven ;)
Ik zie dat je huisnummer een ietwat ongebruikelijke toevoeging heeft, dus voor de zekerheid: het huisnummer klopt in die vorm wel helemaal? :)
  woensdag 19 april 2017 @ 21:34:13 #202
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_170340774
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 05:23 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat 'ie een aantal mislukte bezorgpogingen heeft ondergaan, en uiteindelijk niet bezorgd is. Omdat de kleur die je hebt besteld op dit moment niet beschikbaar is heeft m'n collega je aankoopbedrag teruggestort, om je zo de snelst mogelijke oplossing te geven ;)
Ik zie dat je huisnummer een ietwat ongebruikelijke toevoeging heeft, dus voor de zekerheid: het huisnummer klopt in die vorm wel helemaal? :)
Dankjewel! Mijn adres klopt, dus een beetje vreemd dit. :? In ieder geval bedankt, ben tevreden zo!
  zaterdag 22 april 2017 @ 18:47:56 #203
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_170408714
Enig idee of/wanneer jullie de yi 4k+ in stock krijgen?
pi_170418039
Goedenacht :z

Ik was weer eens nachtelijk smart home dingen aan het zoeken en kwam de

Broadlink TC2 Smart Home Original EU US UK Touching 2 Loads Panel Switch Wireless Remote Light Controller

tegen (jeez wat een lange naam). Nu heb ik een paar vraagjes:

1. Ik lees dat het aansluiten van een licht ook gewoon kan (het is een dubbele schakelaar). Maar betekent dit dat maar een van de twee touch knoppen werkt of dat ik beide knoppen kan gebruiken als dimmer voor een licht? Het laatste zou namelijk perfect zijn. Als dit het geval is, dan koop ik er zeker een paar :)

2. Ik zie dat er maar een op voorraad is. Kan je me vertellen wanneer er weer meer voorraad is? Ik zou er graag drie willen als bovenstaande het geval is.

Voor de coupon vraag ga ik wel naar het andere topic ;)

Ik heb echter nog wel een vraagje over coupons. Als ik de schakelaars koop, koop ik ze liever los. Ondanks dat ik sowieso voor PDM kies, wil ik de kans op vertraging en gedoe zo veel mogelijk verkleinen, Kan ik een coupon gebruiken voor meerdere bestellingen?

Alvast bedankt!

Edit: Zou je me ook kunnen vertellen wanneer de

Mi Light Wifi 2.4G Controller IOS/Android System APP Control For RGB CW WW LED Strip Light Bulb DC5V

weer op voorraad is?

Ik heb namelijk die en een aantal RGBW lampen op het oog :)

Edit 2: nvm de bovenstaande edit :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Azerdion op 23-04-2017 06:29:35 (zie hieronder) ]
pi_170418532


Zie onderaan plaatje


Ookal ben ik geen webcare. :@

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2017 01:46:26 ]
pi_170419367
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 01:46 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]

Zie onderaan plaatje

Ookal ben ik geen webcare. :@
Stond dat serieus op die plek? :o Wat stom dat ik het niet zag...

Thanks!
  CHI shopkeeper dinsdag 25 april 2017 @ 11:31:16 #207
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170473251
quote:
5s.gif Op zondag 23 april 2017 00:56 schreef Azerdion het volgende:
Goedenacht :z

Ik was weer eens nachtelijk smart home dingen aan het zoeken en kwam de

Broadlink TC2 Smart Home Original EU US UK Touching 2 Loads Panel Switch Wireless Remote Light Controller

tegen (jeez wat een lange naam). Nu heb ik een paar vraagjes:

1. Ik lees dat het aansluiten van een licht ook gewoon kan (het is een dubbele schakelaar). Maar betekent dit dat maar een van de twee touch knoppen werkt of dat ik beide knoppen kan gebruiken als dimmer voor een licht? Het laatste zou namelijk perfect zijn. Als dit het geval is, dan koop ik er zeker een paar :)

2. Ik zie dat er maar een op voorraad is. Kan je me vertellen wanneer er weer meer voorraad is? Ik zou er graag drie willen als bovenstaande het geval is.

Voor de coupon vraag ga ik wel naar het andere topic ;)

Ik heb echter nog wel een vraagje over coupons. Als ik de schakelaars koop, koop ik ze liever los. Ondanks dat ik sowieso voor PDM kies, wil ik de kans op vertraging en gedoe zo veel mogelijk verkleinen, Kan ik een coupon gebruiken voor meerdere bestellingen?

Alvast bedankt!

Edit: Zou je me ook kunnen vertellen wanneer de

Mi Light Wifi 2.4G Controller IOS/Android System APP Control For RGB CW WW LED Strip Light Bulb DC5V

weer op voorraad is?

Ik heb namelijk die en een aantal RGBW lampen op het oog :)

Edit 2: nvm de bovenstaande edit :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:47 schreef VdBorght het volgende:
Enig idee of/wanneer jullie de yi 4k+ in stock krijgen?
Sorry voor de late reactie, ik zorg dat ik morgenochtend een antwoord heb op beide vragen! :)
pi_170475440
Goedemiddag,

Ik heb een drietal van de BlitzWolf® BW-C7 gekocht. Maar ik heb een probleem met de car chargers. De vering die achter de pinnetjes zit zijn blijkbaar op de verkeerde plaats gemonteerd. Hierdoor schuiven de pinnetjes niet naar binnen als je deze in de sigarettenaansteker poort van de auto stopt. De enige manier om deze alsnog erin te krijgen is door de pinnetjes met de vinger in te drukken. Dit gaat heel moeizaam. De vering zit blijkbaar aan de bovenkant gemonteerd terwijl de onderkant als eerste in aanraking komt met de poort. Daarom klappen de pinnetjes niet naar binnen waardoor je de BW-C7 niet in de poort krijgt. Dit is ook te zien in de onderstaande video van een andere gebruiker met hetzelfde probleem.
Ik heb dit probleem al tweemaal ingestuurd naar de Banggood CS, maar nog steeds geen reactie terug hierover.
Misschien dat jij mij wel kunt helpen.
  CHI shopkeeper woensdag 26 april 2017 @ 04:16:54 #209
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170491908
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:24 schreef Frank_y het volgende:
Goedemiddag,

Ik heb een drietal van de BlitzWolf® BW-C7 gekocht. Maar ik heb een probleem met de car chargers. De vering die achter de pinnetjes zit zijn blijkbaar op de verkeerde plaats gemonteerd. Hierdoor schuiven de pinnetjes niet naar binnen als je deze in de sigarettenaansteker poort van de auto stopt. De enige manier om deze alsnog erin te krijgen is door de pinnetjes met de vinger in te drukken. Dit gaat heel moeizaam. De vering zit blijkbaar aan de bovenkant gemonteerd terwijl de onderkant als eerste in aanraking komt met de poort. Daarom klappen de pinnetjes niet naar binnen waardoor je de BW-C7 niet in de poort krijgt. Dit is ook te zien in de onderstaande video van een andere gebruiker met hetzelfde probleem.
Ik heb dit probleem al tweemaal ingestuurd naar de Banggood CS, maar nog steeds geen reactie terug hierover.
Misschien dat jij mij wel kunt helpen.
Hi, vervelend dat je problemen hebt met de lader; heb je nog even je ordernummer voor me? Ik ga er dan voor je achteraan!
  CHI shopkeeper woensdag 26 april 2017 @ 05:39:30 #210
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170491974
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:47 schreef VdBorght het volgende:
Enig idee of/wanneer jullie de yi 4k+ in stock krijgen?
Hi, daar hebben we geen licentie voor, en aangezien die heel erg prijzig is gaan we die ook niet krijgen, wat betekent dat we de Yi 4K+ helaas niet gaan verkopen :'(
pi_170492056
27475402

Estimated ship date was de 24ste.. Is er een nieuwe estimate te geven? :P
pi_170503963
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 04:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, vervelend dat je problemen hebt met de lader; heb je nog even je ordernummer voor me? Ik ga er dan voor je achteraan!
Hi,

Mijn ordernummer is 26367891.
  woensdag 26 april 2017 @ 18:08:29 #213
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_170503987
Zien jullie ook dat er minder producten in losse orders worden geplaatst door pdm?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 26 april 2017 @ 19:29:56 #214
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_170505555
Banggood

Vraag vandaag ordernummer 27075405 binnen gekregen
Leuk klokje alleen krijg ik geen seconde wijzer die gaat lopen batterij al los gehaald er zit geen verborgen plastic

Worden de batterij altijd vol geleverd ?

Ik ga nog even kijken voor een andere batterij
  CHI shopkeeper donderdag 27 april 2017 @ 12:09:03 #215
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170517477
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 06:45 schreef d4v1d het volgende:
27475402

Estimated ship date was de 24ste.. Is er een nieuwe estimate te geven? :P
Hi, er is op dit moment 1 item out of stock (Strong Permanent 3Meter Double Sided Super Sticky Tape Roll For Vehicle), en die is wel spoedig weer op voorraad in het Chinese warehouse. Wat we kunnen doen is de rest alvast vanuit het EU warehouse verzenden en dan dit ene product vanuit China zodra ie binnen is. Vind je dat een oplossing? :)
  CHI shopkeeper donderdag 27 april 2017 @ 12:09:30 #216
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170517488
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 18:06 schreef Frank_y het volgende:

[..]

Hi,

Mijn ordernummer is 26367891.
Dankje, ik ga er naar kijken voor je!
  CHI shopkeeper donderdag 27 april 2017 @ 12:12:32 #217
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170517594
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 18:08 schreef Catch22- het volgende:
Zien jullie ook dat er minder producten in losse orders worden geplaatst door pdm?
Hi, dat is voor mij erg lastig uit te zoeken, maar ik kan wel zien dat het aantal PDM-orders in Nederland gigantisch is toegenomen sinds we hebben aangekondigd dat daarmee extra kosten worden vermeden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 27-04-2017 12:18:02 ]
  CHI shopkeeper donderdag 27 april 2017 @ 12:15:38 #218
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170517682
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:29 schreef AlwaysConnected het volgende:
27075405
Hi, dat weet ik eerlijk gezegd niet, maar dat ga ik morgenochtend voor je navragen en dan kom ik er op terug :)
pi_170518916
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 12:09 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, er is op dit moment 1 item out of stock (Strong Permanent 3Meter Double Sided Super Sticky Tape Roll For Vehicle), en die is wel spoedig weer op voorraad in het Chinese warehouse. Wat we kunnen doen is de rest alvast vanuit het EU warehouse verzenden en dan dit ene product vanuit China zodra ie binnen is. Vind je dat een oplossing? :)
Wil je die tape er helemaal uit gooien? Dus ook niet vanuit CN warehouse.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2017 13:14:24 ]
pi_170519580
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 12:15 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat weet ik eerlijk gezegd niet, maar dat ga ik morgenochtend voor je navragen en dan kom ik er op terug :)
Was ff zoeken op de vrij markt
Na testen twee batterijen conclusie dat klokje helaas defect is
  CHI shopkeeper vrijdag 28 april 2017 @ 04:30:20 #221
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170536595
quote:
14s.gif Op donderdag 27 april 2017 12:56 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wil je die tape er helemaal uit gooien? Dus ook niet vanuit CN warehouse.
Oki doen we ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 28 april 2017 @ 05:32:02 #222
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170536715
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:16 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Was ff zoeken op de vrij markt
Na testen twee batterijen conclusie dat klokje helaas defect is
Hi, dat is balen! Ik geloof je op je woord, alleen heeft m'n collega toch nog even een bewijsje nodig voor in het systeem. Kun je me wanneer je tijd hebt nog even een foto sturen van de voorkant (stilstaande secondewijzer) en de achterkant (batterij in het horloge)? En wil je dan een resend of refund? :)
pi_170537200
Hoi Banggood,

Is de 10-15% coupon voor fokkers momenteel nog actief of op enige wijze te verkrijgen?
  vrijdag 28 april 2017 @ 09:14:35 #224
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_170537821
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 05:32 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is balen! Ik geloof je op je woord, alleen heeft m'n collega toch nog even een bewijsje nodig voor in het systeem. Kun je me wanneer je tijd hebt nog even een foto sturen van de voorkant (stilstaande secondewijzer) en de achterkant (batterij in het horloge)? En wil je dan een resend of refund? :)
De foto's​

https://postimg.org/image/v5jgrwx1r/

https://postimg.org/image/3ylcutief/

https://postimg.org/image/nwleub0cx/

https://postimg.org/image/5bu2d3fp7/

https://postimg.org/image/ftunmfk2z/

Maak er als het kan een refund van

Bedankt Banggood

[ Bericht 0% gewijzigd door AlwaysConnected op 28-04-2017 09:24:53 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 28 april 2017 @ 09:19:53 #225
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170537888
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 18:06 schreef Frank_y het volgende:

[..]

Hi,

Mijn ordernummer is 26367891.
Hi, het probleem dat je hebt blijkt zich voor te doen bij een gelimiteerd aantal merken/modellen. Je zou zeggen dat alle aanstekerpoorten gelijk zijn als het hierop aankomt, maar dat blijkt niet zo te zijn, en BlitzWolf is bezig met een upgrade. Als ik het goed heb begrepen doet het probleem zich dan ook voor bij alle 3 de laders die je hebt besteld, klopt dat?
Omdat ze met het oog op de upgrade graag willen weten welk merk, model en bouwjaar het hier betreft, zou ik het op prijs stellen als je me dat (eventueel in een PM/DM) nog even kunt laten weten, zodat we die informatie kunnen doorspelen naar BlitzWolf.
Tot slot, zullen we als oplossing gewoon de laders refunden?
  CHI shopkeeper vrijdag 28 april 2017 @ 09:26:55 #226
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170537979
quote:
Ik was nog niet helemaal wakker bij m'n vorige berichtje, want ook een werkend horloge staat gewoon stil op een foto. :+ In ieder geval, dank je voor de foto's en we gaan de refund in orde maken. :)
  vrijdag 28 april 2017 @ 09:33:40 #227
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_170538069
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 09:26 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik was nog niet helemaal wakker bij m'n vorige berichtje, want ook een werkend horloge staat gewoon stil op een foto. :+ In ieder geval, dank je voor de foto's en we gaan de refund in orde maken. :)
Das waar ;-)
Geeft niet hoor iig super support
  CHI shopkeeper vrijdag 28 april 2017 @ 09:58:00 #228
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170538461
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 09:33 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Das waar ;-)
Geeft niet hoor iig super support
*O* *O*
pi_170540584
Ik heb hier nog een blitzwolf oplader met 3 usb poorten, alleen zie die niet meer in jullie assortiment? Als de telefoon is opgeladen dan hoor je de oplader ook piepen alsof hij stroom lekt of iets dergelijks. Is dit een bekend iets of is die 3 poorts met een reden niet meer te koop?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:13:08 #230
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_170540712
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:05 schreef rene90 het volgende:
Ik heb hier nog een blitzwolf oplader met 3 usb poorten, alleen zie die niet meer in jullie assortiment? Als de telefoon is opgeladen dan hoor je de oplader ook piepen alsof hij stroom lekt of iets dergelijks. Is dit een bekend iets of is die 3 poorts met een reden niet meer te koop?
Cool whine gok ik, hebben echt veel laders
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_170541502
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 11:31 schreef Banggood het volgende:

[..]

[..]

Sorry voor de late reactie, ik zorg dat ik morgenochtend een antwoord heb op beide vragen! :)
Heb je nog een antwoord voor mij? :)

Edit: En nog een extra vraagje.
Ik heb vandaag een BlitzWolf kabel besteld met je coupon en ook al was het bedrag onder de 22 euro, ik heb toch voor PDM gekozen. Het viel me namelijk op dat er bij de gratis methode 7-20 dagen stond en bij PDM 7-12. Ik dacht dat PDM alleen een soort van douaneverzekering was? Of is het ook echt een volledig losstaande verzendmethode (via een andere route, bezorgdienst o.i.d.)?

[ Bericht 22% gewijzigd door Azerdion op 28-04-2017 13:28:49 (extra vraag toegevoegd) ]
pi_170546166
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 09:19 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, het probleem dat je hebt blijkt zich voor te doen bij een gelimiteerd aantal merken/modellen. Je zou zeggen dat alle aanstekerpoorten gelijk zijn als het hierop aankomt, maar dat blijkt niet zo te zijn, en BlitzWolf is bezig met een upgrade. Als ik het goed heb begrepen doet het probleem zich dan ook voor bij alle 3 de laders die je hebt besteld, klopt dat?
Omdat ze met het oog op de upgrade graag willen weten welk merk, model en bouwjaar het hier betreft, zou ik het op prijs stellen als je me dat (eventueel in een PM/DM) nog even kunt laten weten, zodat we die informatie kunnen doorspelen naar BlitzWolf.
Tot slot, zullen we als oplossing gewoon de laders refunden?
Ja, klopt het probleem doet zich bij alle drie voor. Ik heb het uitgetest op een BMW 5 serie van 2005 en een Mini Cooper van 2008.
Bedankt voor jouw hulp. Refund is een prima oplossing.
  CHI shopkeeper zaterdag 29 april 2017 @ 09:01:00 #233
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170558856
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:58 schreef Frank_y het volgende:

[..]

Ja, klopt het probleem doet zich bij alle drie voor. Ik heb het uitgetest op een BMW 5 serie van 2005 en een Mini Cooper van 2008.
Bedankt voor jouw hulp. Refund is een prima oplossing.
Oké dank je voor de info, en we gaan na het weekend de refund in orde maken. :)
  CHI shopkeeper zaterdag 29 april 2017 @ 09:15:06 #234
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170558966
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:06 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Heb je nog een antwoord voor mij? :)

Edit: En nog een extra vraagje.
Ik heb vandaag een BlitzWolf kabel besteld met je coupon en ook al was het bedrag onder de 22 euro, ik heb toch voor PDM gekozen. Het viel me namelijk op dat er bij de gratis methode 7-20 dagen stond en bij PDM 7-12. Ik dacht dat PDM alleen een soort van douaneverzekering was? Of is het ook echt een volledig losstaande verzendmethode (via een andere route, bezorgdienst o.i.d.)?
Hi, excuses voor de late reactie, het was me even ontschoten per ongeluk. :+ Ik heb m'n collega gevraagd hoe het zit, en hij heeft me laten weten dat je het in feite gewoon een serieschakelaar is, waarbij dus elke touchknop 1 lamp bedient (tenzij je maar één lamp hebt, dan heeft één van de touchknoppen geen functie). Je kunt dus helaas niet dimmen, omdat de touchknop echt alleen maar de functie van de fysieke knop (aan/uit) vervangt. Hij gaf tevens aan dat we ergens volgende week een nieuwe voorraad ontvangen. Ik hoop dat dat zo duidelijk is :)

Wat betreft PDM: dat is echt een losse/aparte verzendmethode. Ik kan nu niet zien via welke vervoerder, maar het is inderdaad ook sneller dan onze standaardverzendmethode. ;)
  CHI shopkeeper zaterdag 29 april 2017 @ 09:22:12 #235
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170559020
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:05 schreef rene90 het volgende:
Ik heb hier nog een blitzwolf oplader met 3 usb poorten, alleen zie die niet meer in jullie assortiment? Als de telefoon is opgeladen dan hoor je de oplader ook piepen alsof hij stroom lekt of iets dergelijks. Is dit een bekend iets of is die 3 poorts met een reden niet meer te koop?
Hi Rene, ik zie inderdaad ook geen 3-poortsladers van BW in het assortiment, en ik kan me ook even geen lader met 3 poorten voor de geest halen 8)7 Heb je toevallig nog iets van een ordernummer dat je eraan kan koppelen of was het een reviewitem? Als je even iets van een omschrijving/foto hebt dan ga ik voor je kijken!
pi_170559745
Werkt de 10% Fok kortingscoupon nog @Banggood?

edit: fok10 geeft 'code expired' enige andere codes beschikbaar?

[ Bericht 45% gewijzigd door Riot- op 30-04-2017 12:21:00 ]
  zondag 30 april 2017 @ 10:31:33 #237
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_170579824
Banggood

Bedankt voor de refund
Hier kan menig NL webshop een voorbeeld aan nemen
pi_170593699
Hoe veilig is het om een tablet te bestellen? Ik zie in het assortiment tablets die in de originele doos verzonden worden maar ook tablets die uit veiligheidsoverwegingen in een custom verpakking worden verzonden.

Ik wil niet het risico lopen dat de tablet gebarsten aankomt en Banggood niet kan helpen/refunden. 100 euro is 100 euro. Ik heb wat YouTube filmpjes bekeken van tablets die in de originele verpakking werden verzonden. Als extra protectie was de originele doos dan een keer of 3 omwikkeld met van dat schuimmateriaal dat eigenlijk niet voldoende bescherming biedt wanneer de tablet na het karton van de doos er direct onder zit. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 30-04-2017 20:38:21 ]
pi_170613327
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 04:30 schreef Banggood het volgende:

[..]

Oki doen we ;)
Ik heb het gevoel dat mijn trackingoptie verloren is gegaan. Of iig, er valt niks te tracken. Is de 28ste geshipped.

Hoe track ik mijn order nu?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2017 18:07:53 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 2 mei 2017 @ 03:21:24 #240
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170625355
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 10:34 schreef Riot- het volgende:
Werkt de 10% Fok kortingscoupon nog @Banggood?

edit: fok10 geeft 'code expired' enige andere codes beschikbaar?
Hi, excuses, ik heb over je eerste berichtje heen gelezen. Op dit moment is als sitewijde code alleen FOKNLBG actief, die 5% korting geeft op het hele assortiment (m.u.v. producten die in je winkelmandje een een promo-tag hebben). Fok10 was een tijdelijke code die hoorde bij de special die over Banggood is geschreven, en was helaas maar 100 keer te gebruiken.
  CHI shopkeeper dinsdag 2 mei 2017 @ 03:22:10 #241
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170625359
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 10:31 schreef AlwaysConnected het volgende:
Banggood

Bedankt voor de refund
Hier kan menig NL webshop een voorbeeld aan nemen
Dank je voor het compliment! ;)
  CHI shopkeeper dinsdag 2 mei 2017 @ 04:48:09 #242
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170625486
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat mijn trackingoptie verloren is gegaan. Of iig, er valt niks te tracken. Is de 28ste geshipped.

Hoe track ik mijn order nu?
Hi, ik stuur je je trackingcode in een DM ;)
  CHI shopkeeper dinsdag 2 mei 2017 @ 04:58:34 #243
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170625488
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 20:22 schreef Gruj0 het volgende:
Hoe veilig is het om een tablet te bestellen? Ik zie in het assortiment tablets die in de originele doos verzonden worden maar ook tablets die uit veiligheidsoverwegingen in een custom verpakking worden verzonden.

Ik wil niet het risico lopen dat de tablet gebarsten aankomt en Banggood niet kan helpen/refunden. 100 euro is 100 euro. Ik heb wat YouTube filmpjes bekeken van tablets die in de originele verpakking werden verzonden. Als extra protectie was de originele doos dan een keer of 3 omwikkeld met van dat schuimmateriaal dat eigenlijk niet voldoende bescherming biedt wanneer de tablet na het karton van de doos er direct onder zit. :)
Hi, het bestellen van tablets is gewoon 100% veilig en als je tablet je beschadigd bereikt dan kun je uiteraard gewoon aanspraak maken op je garantie. Wat de verpakking betreft zit het als volgt: normaal gesproken versturen we tablets niet in de originele box, omdat zoals je al aangeeft, dat moeilijk te beschermen is. Om die reden stoppen we tablets vrijwel altijd in onze eigen verpakking, die zeer goed beschermt tegen alle mogelijke gevaren onderweg. De enige reden dat we ook verzending in de originele box doen is dat Nederlandse webshops ook bij ons bestellen, en die hun klanten een tablet in originele box willen kunnen verkopen. Als 'ie in jouw geval voor eigen gebruik is zou ik altijd gewoon voor onze eigen beschermende verpakking gaan. ;)
pi_170629876
Hebben jullie enig idee wanneer dit product weer beschikbaar komt?
  CHI shopkeeper woensdag 3 mei 2017 @ 05:32:12 #245
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170648399
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:34 schreef caolila het volgende:
Hebben jullie enig idee wanneer dit product weer beschikbaar komt?
Hi, dat zou ergens deze maand moeten zijn, maar de precieze datum is niet bekend. Hij is nu wel te pre-orderen inmiddels, en m'n collega heeft voor de zekerheid de datum op 31 mei gezet, maar dat kan dus eerder zijn. ;)
pi_170649775
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 05:32 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat zou ergens deze maand moeten zijn, maar de precieze datum is niet bekend. Hij is nu wel te pre-orderen inmiddels, en m'n collega heeft voor de zekerheid de datum op 31 mei gezet, maar dat kan dus eerder zijn. ;)
Thanks! PDM wordt dat ook nog beschikbaar voor deze laptop?
  CHI shopkeeper woensdag 3 mei 2017 @ 11:51:12 #247
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170652441
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:31 schreef caolila het volgende:

[..]

Thanks! PDM wordt dat ook nog beschikbaar voor deze laptop?
M'n collega's zijn er niet in geslaagd om het gewicht onder de 2KG te krijgen, dus helaas niet :'(
pi_170655509
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 03:21 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, excuses, ik heb over je eerste berichtje heen gelezen. Op dit moment is als sitewijde code alleen FOKNLBG actief, die 5% korting geeft op het hele assortiment (m.u.v. producten die in je winkelmandje een een promo-tag hebben). Fok10 was een tijdelijke code die hoorde bij de special die over Banggood is geschreven, en was helaas maar 100 keer te gebruiken.
Ik heb je een DM gestuurd. Gaat de witte Zuk Z2 ook uit de productie dat je weet of is ie na 8 mei nog te koop? Hij was eerst 159,- op BG zonder promo, nu met 'promo' is ie 163,- en zijn codes zoals 'PHONE' niet meer te gebruiken... :')
pi_170668673
Edit: Foutje. Laat maar.
pi_170675981
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 09:01 schreef Banggood het volgende:

[..]

Oké dank je voor de info, en we gaan na het weekend de refund in orde maken. :)
Hoi, is de refund al in werking gezet?
pi_170682120
Heb mij even georiënteerd voor de aanschaf van een dashcam en nu wil ik graag de Viofo A119 aanschaffen. Natuurlijk wil ik deze via BG aanschaffen, maar op dit moment staat de dashcam nog op restock?

Zou jij wellicht kunnen nagaan wanneer de Viofo A119 weer te bestellen is. Het liefst zou ik de dashcam eind mei binnen willen hebben (verjaardagscadeau). Dus eigenlijk wil ik voornamelijk weten of de dashcam aan het eind van volgende week bij jullie weer bij jullie op voorraad is?

Alvast bedankt!
pi_170689033
Pas geleden heb ik iets besteld bij Banggood en als ik de bestelling track staat er als laatste status van 2 mei: "Transit Destination: Switzerland"

Dit houdt dus in dat mijn pakketje via Zwitserland naar Nederland komt? En hoe lang gaat dit ongeveer duren? Een pakketje die ik dezelfde week besteld heb is vorige week namelijk al aangekomen. Die was overigens wel met Priority Direct Mail verzonden en de bestelling waar ik het over heb gaat via Standard Shipping.

[ Bericht 7% gewijzigd door Infection op 04-05-2017 22:17:35 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 5 mei 2017 @ 04:17:34 #253
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170697400
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:26 schreef Frank_y het volgende:

[..]

Hoi, is de refund al in werking gezet?
Hi, foutje van onze kant, maar de refund is gisteren alsnog gedaan dus die heb je spoedig op je rekening staan. :)
  CHI shopkeeper vrijdag 5 mei 2017 @ 04:28:56 #254
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170697408
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:53 schreef Infection het volgende:
Pas geleden heb ik iets besteld bij Banggood en als ik de bestelling track staat er als laatste status van 2 mei: "Transit Destination: Switzerland"

Dit houdt dus in dat mijn pakketje via Zwitserland naar Nederland komt? En hoe lang gaat dit ongeveer duren? Een pakketje die ik dezelfde week besteld heb is vorige week namelijk al aangekomen. Die was overigens wel met Priority Direct Mail verzonden en de bestelling waar ik het over heb gaat via Standard Shipping.
Hoi, dat eerste klopt inderdaad, en het is lastig om te zeggen wanneer 'ie dan precies aankomt, maar het laatste stukje duurt vaak niet zo lang. Dat de bestelling met Priority Direct Mail al binnen is is normaal, omdat dit een andere verzendmethode is en ook sneller (7-12 werkdagen), terwijl er voor Standard Shipping maximaal 20 werkdagen staat. Het is dus nog even een kwestie van afwachten! ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 5 mei 2017 @ 04:35:02 #255
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170697413
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 14:28 schreef Corsoly het volgende:
Heb mij even georiënteerd voor de aanschaf van een dashcam en nu wil ik graag de Viofo A119 aanschaffen. Natuurlijk wil ik deze via BG aanschaffen, maar op dit moment staat de dashcam nog op restock?

Zou jij wellicht kunnen nagaan wanneer de Viofo A119 weer te bestellen is. Het liefst zou ik de dashcam eind mei binnen willen hebben (verjaardagscadeau). Dus eigenlijk wil ik voornamelijk weten of de dashcam aan het eind van volgende week bij jullie weer bij jullie op voorraad is?

Alvast bedankt!
Hi, toevallig is de Viofo A119 net weer op voorraad, en Priority Direct Mail kost een prikkie bij dit product (indien je daarvoor kiest, niet vergeten te selecteren in je winkelmandje), dus dan heb je 'em extra snel in huis! ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 5 mei 2017 @ 04:57:11 #256
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170697433
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 14:15 schreef Riot- het volgende:

[..]

Ik heb je een DM gestuurd. Gaat de witte Zuk Z2 ook uit de productie dat je weet of is ie na 8 mei nog te koop? Hij was eerst 159,- op BG zonder promo, nu met 'promo' is ie 163,- en zijn codes zoals 'PHONE' niet meer te gebruiken... :')
Hi, sorry, ik heb je DM nog niet gezien maar ik ga zo gelijk kijken. Wat betreft de Zuk Z2: ik zie dat er inderdaad een promotieprijs actief is, en ik kan geen eerdere prijzen terugzien. Er zijn echter heel veel factoren waarop de uiteindelijke verkoopprijs is gebaseerd, dus daar durf ik verder geen uitspraken over te doen. Het klopt inderdaad dat voor producten met een promo-tag helaas geen kortingscodes zijn te gebruiken. :N
pi_170700201
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 04:35 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, toevallig is de Viofo A119 net weer op voorraad, en Priority Direct Mail kost een prikkie bij dit product (indien je daarvoor kiest, niet vergeten te selecteren in je winkelmandje), dus dan heb je 'em extra snel in huis! ;)
Zo dat is lekker snel. Net meteen besteld met PDM en super bedankt weer voor jullie service!
  CHI shopkeeper vrijdag 5 mei 2017 @ 10:39:12 #258
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170700248
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 10:36 schreef Corsoly het volgende:

[..]

Zo dat is lekker snel. Net meteen besteld met PDM en super bedankt weer voor jullie service!
Geen dank en zegt het voort ;)
  vrijdag 5 mei 2017 @ 19:31:52 #259
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_170711371
Ik wacht al bijna 4 weken op een pakketje dat volgens de tracking op jullie website sinds 9 april in belgie is, verder nog niets gehoord van douane of iets dergelijks. Lijkt me heel lang, of niet dan?

[ Bericht 8% gewijzigd door VdBorght op 05-05-2017 20:10:23 ]
pi_170754591
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:58 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ok prima, ik heb alle info inmiddels doorgegeven dus ik contact je zodra ik een reactie heb. :)
Heb je toevallig al iets mogen vernemen?
  CHI shopkeeper maandag 8 mei 2017 @ 08:28:41 #261
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170766949
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 19:31 schreef VdBorght het volgende:
Ik wacht al bijna 4 weken op een pakketje dat volgens de tracking op jullie website sinds 9 april in belgie is, verder nog niets gehoord van douane of iets dergelijks. Lijkt me heel lang, of niet dan?
Hi, dat is aan de lange kant inderdaad. Heb je een ordernummer voor me?
  CHI shopkeeper maandag 8 mei 2017 @ 08:29:02 #262
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170766957
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 19:35 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Heb je toevallig al iets mogen vernemen?
Hi, ik heb je een PM gestuurd!
  maandag 8 mei 2017 @ 23:03:23 #263
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_170788258
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 08:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is aan de lange kant inderdaad. Heb je een ordernummer voor me?
Dat is 26161184
  CHI shopkeeper dinsdag 9 mei 2017 @ 05:15:44 #264
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170791161
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 23:03 schreef VdBorght het volgende:

[..]

Dat is 26161184
Hi, ik zie inderdaad dat ie al een tijdje geleden in België is aangekomen. Gezien de waarde lijkt me tussenkomst van de douane niet waarschijnlijk; zou je eens bij het lokale postkantoor kunnen informeren naar dit pakketje?
  dinsdag 9 mei 2017 @ 06:58:36 #265
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_170791298
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 05:15 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie inderdaad dat ie al een tijdje geleden in België is aangekomen. Gezien de waarde lijkt me tussenkomst van de douane niet waarschijnlijk; zou je eens bij het lokale postkantoor kunnen informeren naar dit pakketje?
Daar kunnen ze me ook niet verder helpen, ze weten van niets volgens hen

Ps, order 26161149 is net hetzelfde.
pi_170812772
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 04:58 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, het bestellen van tablets is gewoon 100% veilig en als je tablet je beschadigd bereikt dan kun je uiteraard gewoon aanspraak maken op je garantie. Wat de verpakking betreft zit het als volgt: normaal gesproken versturen we tablets niet in de originele box, omdat zoals je al aangeeft, dat moeilijk te beschermen is. Om die reden stoppen we tablets vrijwel altijd in onze eigen verpakking, die zeer goed beschermt tegen alle mogelijke gevaren onderweg. De enige reden dat we ook verzending in de originele box doen is dat Nederlandse webshops ook bij ons bestellen, en die hun klanten een tablet in originele box willen kunnen verkopen. Als 'ie in jouw geval voor eigen gebruik is zou ik altijd gewoon voor onze eigen beschermende verpakking gaan. ;)
Bedankt. :) Dat geldt ook voor de tablets die in original box worden verzonden?
Bestaat er trouwens zo'n Blitzwolf solar charger met USB-C en heb je een coupon voor de 20W 3A versie (BW-L1)? Bedankt alvast. :)
  CHI shopkeeper woensdag 10 mei 2017 @ 09:32:37 #267
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170822118
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Bedankt. :) Dat geldt ook voor de tablets die in original box worden verzonden?
Bestaat er trouwens zo'n Blitzwolf solar charger met USB-C en heb je een coupon voor de 20W 3A versie (BW-L1)? Bedankt alvast. :)
Hi, de garantie is inderdaad ook gewoon van toepassing op tablets die in de originele verpakking wordt verzonden. We stimuleren alleen wel het gebruik van onze eigen verpakking, omdat dat gewoon beter beschermt in de praktijk.
Wat betreft de solar chargers: die hebben we niet met USB Type-C, en die verwachten we ook niet voorlopig. Ik zal morgen voor je kijken of ik een coupon kan scoren. ;)
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:13:39 #268
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_170882513
Wat moet ik met mijn probleem? afwachten?
pi_170886854
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 04:57 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, sorry, ik heb je DM nog niet gezien maar ik ga zo gelijk kijken. Wat betreft de Zuk Z2: ik zie dat er inderdaad een promotieprijs actief is, en ik kan geen eerdere prijzen terugzien. Er zijn echter heel veel factoren waarop de uiteindelijke verkoopprijs is gebaseerd, dus daar durf ik verder geen uitspraken over te doen. Het klopt inderdaad dat voor producten met een promo-tag helaas geen kortingscodes zijn te gebruiken. :N
Hij is er nog echter werkt mijn kortingscode niet... zou je je DM kunnen checken?
pi_170887723
Kun je ook vertellen wanneer het volgende artikel weer op voorraad komt?
  CHI shopkeeper zaterdag 13 mei 2017 @ 08:19:15 #271
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170898019
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:13 schreef VdBorght het volgende:
Wat moet ik met mijn probleem? afwachten?
Sorry ik heb over je vorige berichtje heen gelezen. We kunnen je beide orders refunden of opnieuw verzenden, dus ik hoor graag van je waar je voor kiest. Het adres klopt wel gewoon neem ik aan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 13-05-2017 09:10:16 ]
  CHI shopkeeper zaterdag 13 mei 2017 @ 09:00:01 #272
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170898262
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 19:25 schreef glsf het volgende:
Kun je ook vertellen wanneer het volgende artikel weer op voorraad komt?
Hoi, volgens m'n collega hebben we dit product over ongeveer een week weer op voorraad!
  CHI shopkeeper zaterdag 13 mei 2017 @ 09:05:20 #273
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170898292
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 18:44 schreef Riot- het volgende:

[..]

Hij is er nog echter werkt mijn kortingscode niet... zou je je DM kunnen checken?
Ik heb je PM beantwoord ;)
  CHI shopkeeper zaterdag 13 mei 2017 @ 09:14:45 #274
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170898348
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 08:56 schreef TjetMaster het volgende:
Is er misschien een Nederlandse of Engelse gebruiksaanwijzing voor de Xiaomi Powerbank 2?
Ik heb even je vraag hier in het Webcare-topic geplaatst. Ik kan niet direct een handleiding vinden, maar mede-Fokker Dodge_911 test nog wel een wat, en heeft deze powerbank gereviewd:


heb je daar iets aan? :)
  zaterdag 13 mei 2017 @ 16:57:11 #275
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_170907339
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 08:19 schreef Banggood het volgende:

[..]

Sorry ik heb over je vorige berichtje heen gelezen. We kunnen je beide orders refunden of opnieuw verzenden, dus ik hoor graag van je waar je voor kiest. Het adres klopt wel gewoon neem ik aan?
Ja tuurlijk klopt het adres, heb al meerdere keren iets besteld bij jullie en nooit problemen gehad.
Doe maar een refund voor beide orders
pi_170908768
Jullie kunnen zeker helemaal niets meer tracken als er untracked bij staat?

Ik kon m tracken tot het moment er po 9 mei "item being handed over to the local couries, tracking enden, NLD" staat maar een order die ik de 5e pas heb besteld is al wel binnen.

deze ligt dus vanaf 9 mei al in NL, zou het kunnen dat deze kwijt is geraakt of duurt t altijd zo lang?
Bedrag is 18.38
pi_170909567
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 17:58 schreef mug89 het volgende:
Jullie kunnen zeker helemaal niets meer tracken als er untracked bij staat?

Ik kon m tracken tot het moment er po 9 mei "item being handed over to the local couries, tracking enden, NLD" staat maar een order die ik de 5e pas heb besteld is al wel binnen.

deze ligt dus vanaf 9 mei al in NL, zou het kunnen dat deze kwijt is geraakt of duurt t altijd zo lang?
Bedrag is 18.38
probeer je tracking code hier eens in te voeren:
https://www.internationalparceltracking.com/
pi_170918143
Wanneer komt de Xiaomi mi air 13,3 met I5 weer op stock?
pi_170943412
Ik zou graag willen weten wanneer deze weer op voorraad komt:

https://www.banggood.com/(...)10.html?rmmds=search

Ik wil er namelijk nog 1 of 2.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_170945559
https://www.banggood.com/(...)68.html?rmmds=search

Deze in de zwarte kleur staat op 'in stock' maar ik kan niet op kopen drukken?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 14 mei 2017 @ 21:42:09 #281
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_170947643
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 20:41 schreef rene90 het volgende:
https://www.banggood.com/(...)68.html?rmmds=search

Deze in de zwarte kleur staat op 'in stock' maar ik kan niet op kopen drukken?
Bij mij staat under restocking. Alleen grijs en rood zijn op voorraad.
pi_170948732
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 21:42 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Bij mij staat under restocking. Alleen grijs en rood zijn op voorraad.
mobiel heb ik dat nu ook, gek dat het op de laptop anders staat. Misschien cookies ofzo. Dan maar de vraag of je kan zien wanneer er weer voorraad is?

[ Bericht 5% gewijzigd door rene90 op 14-05-2017 22:25:33 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 14 mei 2017 @ 23:06:58 #283
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_170950321
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 22:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

mobiel heb ik dat nu ook, gek dat het op de laptop anders staat. Misschien cookies ofzo. Dan maar de vraag of je kan zien wanneer er weer voorraad is?
staat er soms wel. Vaak ook niet :p dus dan moet het toch nagevraagd worden.
  zondag 14 mei 2017 @ 23:13:31 #284
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_170950473
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:13 schreef chroestjov het volgende:
Ik zou graag willen weten wanneer deze weer op voorraad komt:

https://www.banggood.com/(...)10.html?rmmds=search

Ik wil er namelijk nog 1 of 2.
16 mei volgens de website
  zondag 14 mei 2017 @ 23:42:44 #285
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_170951205
Hoe zit het eigenlijk met garantieclaims. Gewoon contacteren, op eigen kosten terugsturen naar China en dan krijg je het gerepareerd terug (mits aan de voorwaarden voldaan is)? Verloopt de communicatie gewon via mail? Of krijg je een wazig verhaal met tickets die aangemaakt worden waarvan je maar moet afwachten of deze opgevolgd worden door iemand zoals bij AliExpress vaak het geval is (geen eerlijke vergelijking, want Banggood is geen ebay-achtige aanbieder, maar er zijn wel dezelfde producten die voor verschillende prijzen in de lijsten staan).
pi_170951240
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:42 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met garantieclaims. Gewoon contacteren, op eigen kosten terugsturen naar China en dan krijg je het gerepareerd terug (mits aan de voorwaarden voldaan is)?
Zet in ieder geval Paypal retour aan ;) https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 14 mei 2017 @ 23:47:21 #287
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_170951328
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zet in ieder geval Paypal retour aan ;) https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns
Dit is natuurlijk sowieso een goed idee inderdaad. Maar anderen in mijn omgeving werken liever gewoon met iDeal, dus voor hen is het geen optie.
  CHI shopkeeper maandag 15 mei 2017 @ 05:24:48 #288
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170952938
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:57 schreef VdBorght het volgende:

[..]

Ja tuurlijk klopt het adres, heb al meerdere keren iets besteld bij jullie en nooit problemen gehad.
Doe maar een refund voor beide orders
Hi, zo tuurlijk is dat niet, want je zou tussen het moment dat je je vorige orders en deze orders hebt geplaatst kunnen zijn verhuisd en vergeten het adres aan te passen, of bijvoorbeeld zijn veranderd naar een betaalmethode waaruit je verzendadres automatisch wordt geïmporteerd met een mogelijke fout als gevolg.
In ieder geval, we refunden je beide orders.
  CHI shopkeeper maandag 15 mei 2017 @ 08:45:52 #289
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170953603
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 22:29 schreef badschaap het volgende:
Wanneer komt de Xiaomi mi air 13,3 met I5 weer op stock?
Hi, de Xiaomi Mi Notebook Air i5 is inmiddels weer op voorraad! ;)
  CHI shopkeeper maandag 15 mei 2017 @ 09:20:20 #290
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170953939
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:42 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met garantieclaims. Gewoon contacteren, op eigen kosten terugsturen naar China en dan krijg je het gerepareerd terug (mits aan de voorwaarden voldaan is)? Verloopt de communicatie gewon via mail? Of krijg je een wazig verhaal met tickets die aangemaakt worden waarvan je maar moet afwachten of deze opgevolgd worden door iemand zoals bij AliExpress vaak het geval is (geen eerlijke vergelijking, want Banggood is geen ebay-achtige aanbieder, maar er zijn wel dezelfde producten die voor verschillende prijzen in de lijsten staan).
Hi, goede vraag. We hebben zeer recent onze garantievoorwaarden in goed Engels en heel overzichtelijk op 1 pagina geplaatst, en die kun je hier vinden. Indien je aanspraak wilt maken op je garantie dan verloopt de communicatie per mail, hier op Fok of via onze NL FB-pagina, wat je zelf het prettigst vindt. ;)
  CHI shopkeeper maandag 15 mei 2017 @ 09:42:11 #291
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170954241
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 19:13 schreef chroestjov het volgende:
Ik zou graag willen weten wanneer deze weer op voorraad komt:

https://www.banggood.com/(...)10.html?rmmds=search

Ik wil er namelijk nog 1 of 2.
Hi, dat gaat volgens m'n collega nog ongeveer 3 weken duren. We hebben tijdig een grote order geplaatst, maar de productie heeft helaas vertraging opgelopen. We hebben van Digoo (hetzelfde merk) nog wel andere fans, waaronder deze. Wellicht heb je er iets aan. :)
  maandag 15 mei 2017 @ 10:16:15 #292
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_170954718
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 05:24 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, zo tuurlijk is dat niet, want je zou tussen het moment dat je je vorige orders en deze orders hebt geplaatst kunnen zijn verhuisd en vergeten het adres aan te passen, of bijvoorbeeld zijn veranderd naar een betaalmethode waaruit je verzendadres automatisch wordt geïmporteerd met een mogelijke fout als gevolg.
In ieder geval, we refunden je beide orders.
Heb dit wel eens gehad inderdaad. dat paypal het adres aanpast en ineens het huisnummer miste. Erg handig :')
Foutje is zo gemaakt iig.
  CHI shopkeeper maandag 15 mei 2017 @ 10:28:37 #293
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170954914
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 17:58 schreef mug89 het volgende:
Jullie kunnen zeker helemaal niets meer tracken als er untracked bij staat?

Ik kon m tracken tot het moment er po 9 mei "item being handed over to the local couries, tracking enden, NLD" staat maar een order die ik de 5e pas heb besteld is al wel binnen.

deze ligt dus vanaf 9 mei al in NL, zou het kunnen dat deze kwijt is geraakt of duurt t altijd zo lang?
Bedrag is 18.38
Hi, mocht het nog niet gelukt zijn, kun je me dan je ordernummer doorgeven? Ik zal dan even voor je kijken.
pi_170959177
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:42 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat gaat volgens m'n collega nog ongeveer 3 weken duren. We hebben tijdig een grote order geplaatst, maar de productie heeft helaas vertraging opgelopen. We hebben van Digoo (hetzelfde merk) nog wel andere fans, waaronder deze. Wellicht heb je er iets aan. :)
Bedankt, maar dan kan ik helaas niet veel anders dan wachten want ik ben specifiek opzoek naar die.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_170960637
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 10:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, mocht het nog niet gelukt zijn, kun je me dan je ordernummer doorgeven? Ik zal dan even voor je kijken.
Er staat helemaal geen tracking code meer bij, gaat om order: 27349511
pi_170960678
Zaterdag deze ontvangen:

https://www.banggood.com/(...)0.html?rmmds=myorder

Maar zo transparant als op de plaatjes is deze case absoluut niet, of gewoon mat grijs zeg maar..
Jammer want ik wilde graag een slimme case maar wel doorzichtig zodat je mijn zwarte kleur nog kunt zien ipv grijs. Is hier nog iets mee te doen, of verlies nemen? gaat om ordernummer 28106448.

Gaat me niet eens zo om die 4 euro, maar als er staat dat hij transparant is, verwacht je dat ook :).

Dank!
  CHI shopkeeper dinsdag 16 mei 2017 @ 04:27:10 #297
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170974178
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 15:48 schreef mug89 het volgende:

[..]

Er staat helemaal geen tracking code meer bij, gaat om order: 27349511
Hi, ik heb even je order gecheckt en ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van de standaard (gratis) verzending zonder tracking. Dat betekent dat je 'em tot de NL-grens in de gaten kunt houden en daarna is het afwachten wanneer 'ie aankomt. Voor deze verzendwijze hanteren we maximaal 20 werkdagen, en die termijn verloopt voor jouw bestelling na a.s. vrijdag. Ik verwacht dat je 'em wel gewoon voor het weekend hebt, maar mocht dat niet zo zijn, laat het me dan ajb maandag even weten, dan lossen we het op. ;)

quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 15:51 schreef mug89 het volgende:
Zaterdag deze ontvangen:

https://www.banggood.com/(...)0.html?rmmds=myorder

Maar zo transparant als op de plaatjes is deze case absoluut niet, of gewoon mat grijs zeg maar..
Jammer want ik wilde graag een slimme case maar wel doorzichtig zodat je mijn zwarte kleur nog kunt zien ipv grijs. Is hier nog iets mee te doen, of verlies nemen? gaat om ordernummer 28106448.

Gaat me niet eens zo om die 4 euro, maar als er staat dat hij transparant is, verwacht je dat ook :).

Dank!
Wat de case betreft: kun je me even een duidelijke foto sturen van welke case je hebt ontvangen?
pi_170981904
hey wanneer komt deze weer voorraad
https://www.banggood.com/(...)59.html?rmmds=search
  dinsdag 16 mei 2017 @ 15:18:52 #299
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_170982486
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 15:51 schreef mug89 het volgende:
Zaterdag deze ontvangen:

https://www.banggood.com/(...)0.html?rmmds=myorder

Maar zo transparant als op de plaatjes is deze case absoluut niet, of gewoon mat grijs zeg maar..
Jammer want ik wilde graag een slimme case maar wel doorzichtig zodat je mijn zwarte kleur nog kunt zien ipv grijs. Is hier nog iets mee te doen, of verlies nemen? gaat om ordernummer 28106448.

Gaat me niet eens zo om die 4 euro, maar als er staat dat hij transparant is, verwacht je dat ook :).

Dank!
Zo grijs als op die foto bij de reviews ongeveer?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_170984330
Thanks!

Ik ga het in de gaten houden!

En vanavond even een foto maken van de case!
  CHI shopkeeper woensdag 17 mei 2017 @ 05:20:00 #301
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_170995764
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:51 schreef robinjoo1 het volgende:
hey wanneer komt deze weer voorraad
https://www.banggood.com/(...)59.html?rmmds=search
Hi, helaas kan de leverancier die niet meer leveren, dus die komt niet meer op voorraad. Slordig dat 'ie nog niet weggehaald is, dus ik hem m'n collega gevraagd dat alsnog te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')