abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:40:01 #51
455560 Logic91
Always stay rational
pi_168936077
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:26 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Doe dit met de Bijbel, elke Christen zou lachen.
Doe dit met de Koren, elke moslim zou je keel oversnijden!

Wie leeft dan in vrede en wie is dan verdraagzaam? De eerste dacht ik?
Heb ik ergens gezegd dat er geen extremisten zijn? En dat elke moslim je keel wilt doorsnijden is natuurlijk je reinste onzin.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_168936336
Goeie satire.
pi_168936829
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:40 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Heb ik ergens gezegd dat er geen extremisten zijn? En dat elke moslim je keel wilt doorsnijden is natuurlijk je reinste onzin.
Toen ze de communisten kwamen halen
heb ik niets gezegd
ik was geen communist
Toen ze de vakbondsleden kwamen halen
heb ik niets gezegd
ik was geen vakbondslid
Toen ze de joden kwamen halen
heb ik niets gezegd
ik was geen jood
Toen ze de katholieken kwamen halen
heb ik niets gezegd
ik was geen katholiek
Toen kwamen ze mij halen
en er was niemand meer om iets te zeggen.....

"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing."

Ik ben ervan overtuigd dat de overgrote meerderheid van de moslims niets zal doen als het gaat om het indammen of bestrijden van (het geweld door) extremisten. Ik ben er ook heel stellig van overtuigd dat diezelfde overgrote meerderheid van moslims een heel andere definitie van extremisme heeft, dan wel een heel andere mening wie een extremist is of wanneer iemand tot die groep mag worden gerekend.

Het staat natuurlijk wel heel erg stoer om uiterst sarcastisch en smalend te doen over moslimgeweld, maar vooralsnog is die angst een heel stuk reëler dan de angst die moslims zeggen te voelen.
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:49:26 #54
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_168937228
Iemand die over een boek heen zeikt shockerend? Mijn hemel. :') Ja daarbij vallen die executies door levend verbranden en keel doorsnijden van IS bij in het niet.
pi_168937264
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 06:18 schreef Madivi het volgende:
Normaal ben ik online geen grammatica nazi, maar verander gefilmpt even in gefilmd... En het is schokkend of shockerend. ;(

Tav het bericht.. Dom wicht, denk dat het een kwestie van tijd is voor haar naam online vindbaar is. Ben benieuwd of ze nog zo stoer praat als een groepje boze mafkezen verhaal komen halen.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 06:31 schreef einzeinz het volgende:
Iemand zal ooit haar naam vernoemen en voor je het weet heb je 20.000 matches op Google. Paar gewiekste mannetjes aan de deur en dat wordt ofwel de kogel door haar hoofd maar aangezien ze een vrouw is zal half moslimland haar wel eerst rapen.
De angst zit er bij jullie goed in dus.
pi_168937279
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 07:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar maakt men zich druk om zeg. :')
Het is wat papier.
pi_168937388
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:52 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Het is wat papier.
Tja, ongelooflijk dat men zich zo hysterisch kan opwinden over wat gedrukt papierwerk.
pi_168937442
Deze vrouw gaat doodgemaakt worden door de 'gematigde' moslim. Zoveel is wel duidelijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168937470
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik snap niet dat mensen soms niet snappen dat als je bewust een video maakt dat er kans bestaat dat dit op internet komt.

Maar ja, niet iedereen heeft een hoog IQ blijkbaar dus een goeie baan zou ze nooit gekregen hebben.
Inderdaad. Haar IQ zal ook wel de reden zijn waarom zij überhaupt zoiets heeft gedaan. Waarom zou je in godsnaam op een boek pissen en dit laten opnemen? Er zijn zoveel boeken waar ik een mening over heb, maar om daar nou over te pissen en dit op te laten nemen. Dan moet je wel heel erg laagbegaafd zijn.
pi_168937526
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als zij nu opeens doodsbedreigingen of nog erger krijgt, toont zij haar gelijk aan en heeft ze dat boekje terecht opgestookt.
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als zij nu opeens doodsbedreigingen of nog erger krijgt, toont zij haar gelijk aan en heeft ze dat boekje terecht opgestookt.
Jank niet zo. Dagelijks wordt er kritiek op islam gegeven. Als elk wandaad naar de islam toe bestraft zal worden hadden we oorlog. Het merendeel van de moslims trekt dit soort achterlijke daden al niet meer aan. Lekker origineel ook over een boek plassen. Ze had toch echt wat originelers kunnen zijn.

Overigens, vraag me af hoe men in Slowakije ( orthodox christelijk) had gereageerd op het plassen op de bijbel.
pi_168937576
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:08 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

[..]

Jank niet zo. Dagelijks wordt er kritiek op islam gegeven. Als elk wandaad naar de islam toe bestraft zal worden hadden we oorlog. Het merendeel van de moslims trekt dit soort achterlijke daden al niet meer aan. Lekker origineel ook over een boek plassen. Ze had toch echt wat originelers kunnen zijn.

Overigens, vraag me af hoe men in Slowakije ( orthodox christelijk) had gereageerd op het plassen op de bijbel.
Dan heb je hooguit wat priesters die zullen reageren, de rest zal het weinig boeien.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 16 februari 2017 @ 13:14:08 #62
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168937608
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 07:20 schreef TheJanitor het volgende:
Gelachen. Verder niet zo onzeker zijn en gewoon negeren als moslim.

Ik ga ook niet kwaad worden als iemand Origin of Species verbrandt.
Waarom eigenlijk niet?
pi_168937922
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 06:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat haar voornaamste probleem wanneer haar naam bekend wordt is dat ze neegens meer een baan krijgt omdat iedereen het een paupertokkie vindt
hoi gelukkig is niet iedereen zoals jij :)
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:14:03 #64
111528 Viajero
Who dares wins
pi_168938645
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:10 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Je vergeet dat dit Slowakije is. Hier geen massa immigratie van godenvolkjes. Sterker nog het is het enige land in Europa waar geen moskee te vinden is. Dit land heeft dus geen last van een dreigende en veeleisende religieuze minderheid. Daar kan je nog kritiek uiten op de islam zonder als een Theo van Gogh te eindigen. Zie je in al die voormalige Oostblok landen. Heb vier jaar geleden een rondreis door Polen gemaakt. We zijn tot aan de Russische grens geweest en in de 3 weken dat we daar waren zijn we welgeteld 1 allochtoon tegengekomen. Hele andere situatie in het oosten van Europa waar ze nog echte leiders hebben die om hun land en volk geven.
Vandaar dat het daar zo goed gaat dat mensen massaal de multiculti hel in VK, Nederland, Duitsland etc ontvluchten om in het paradijs Polen hun toekomst op te bouwen.

Of zijn er meer mensen die van voormalig Oostblok naar de multiculti hel verhuizen?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_168938794
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Als elk wandaad naar de islam toe bestraft zal worden had Theo van Gogh ook niet meer geleefd!
pi_168938868
.... gefilmpt.... in OP
Doet me denken aan: Stemp op de Tegenpartij.

Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_168938942
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:14 schreef Viajero het volgende:

[..]

Vandaar dat het daar zo goed gaat dat mensen massaal de multiculti hel in VK, Nederland, Duitsland etc ontvluchten om in het paradijs Polen hun toekomst op te bouwen.

Of zijn er meer mensen die van voormalig Oostblok naar de multiculti hel verhuizen?
Het paradijs Polen.
Nooit gedacht die twee woorden in dezelfde zin te zien.
En nog wel naast elkaar. _O_
wooblabalurg
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:55:22 #68
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168940188
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:35 schreef possetje het volgende:

[..]

hoi gelukkig is niet iedereen zoals jij :)
Dit onderschrijf ik onmiddellijk
Laffe huichelaar
pi_168940600
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 06:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik denk dat haar voornaamste probleem wanneer haar naam bekend wordt is dat ze neegens meer een baan krijgt omdat iedereen het een paupertokkie vindt
Spreek voor jezelf. Ik vind haar een held.
pi_168940621
Dom.. heeft die mevrouw een death wish? Je weet dat moslims niet van een geintje houden.
standaarddrinker
pi_168940824
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 05:45 schreef possetje het volgende:
Er is woede ontstaan nadat een vrouw uit Slowakije, een brunette , zich deze week over een Koranboek heenbuigt en er over heen gaat plassen, waarna ze het boek met benzine overgiet en het in brand steekt! :)

Shokerende beelden waarin ze zichzelf gefilmpt heeft, laat zien hoe de vrouw bladzijdes uit het heilige boek scheurt voordat ze gaat urineren,

Daarna spreekt ze boze woorden over de moslims.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Link naar dit schokkende verhaal :

http://www.dailystar.co.u(...)rotest-muslims-islam
Die bijbel van hen is maar een boekje. Ook wel bekend als boek van onderdrukking.
Zij -lijkt mij- is een ware held voor de meisjes, vrouwen en oma's, dochtertjes en moeders en alle grootvaders, vaders en zonen die tegen onderdrukking zijn.
pi_168940886
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:13 schreef DrDentz het volgende:
Dom.. heeft die mevrouw een death wish? Je weet dat moslims niet van een geintje houden.
hoi rusland kan je niet vergelijken met holland

in holland zou de vrouw gevaar lopen ja
pi_168940911
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:26 schreef possetje het volgende:

[..]

hoi rusland kan je niet vergelijken met holland

in holland zou de vrouw gevaar lopen ja
Even voor de duidelijkheid, Slowakije ligt niet in Rusland.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168940930
possetje beschouwt alles ten oosten van de Berlijnse muur als Rusland
standaarddrinker
pi_168940931
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:27 schreef Hathor het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Slowakije ligt niet in Rusland.
oficieel niet

oficieus wel
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')