abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168957001
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 10:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Bijpinkjes? Wat zijn dat?
Die balletjes aan zijn handjes.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_168957060
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 10:54 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Mijn schoonzus had maat 54 gekocht voor constant enorm geschatte baby.

¤60,-.

Derde kind.

:')
Sjiesh... wat zonde :D
:)
pi_168957084
Ik zit gelijk foto's terug te kijken door jullie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_168957094
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 10:54 schreef McLaura het volgende:

[..]

Die balletjes aan zijn handjes.
Ik zie het nu ja, viel mij niet op!
pi_168957111
Oh Mignonne wat een heerlijkheid! Ik vind de interactie tussen broers/zussen zo bijzonder. O van 2,5 kan ook zo liggen. Die vindt ook echt troost bij S <3
Ga er spontaan van rammelen!
pi_168957158
Hier kwam Thijs kennismaken met zijn broertje, om half 9 's ochtends.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_168957275
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby had overigens een perfect passende 50 aan op haar geboortedag. Twee weken later paste het niet meer ( kijk die mouwen maar). Ze groeien na de geboorte vaak ook nog even explosief :')


[ afbeelding ]
*smelt*

En dat pakje ook O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 10:11 schreef Roomsnoes het volgende:
Noh kleine mauw <3

Zara valt echt inimini. Niet eens de maat an sich, maar het hoofdgat. Das echt zielig.
Hey, ineens een flashback naar 1998 :P
Die hoofdgaten waren zo klein :( En dan zo'n truitje proberen op te rekken met je handen om dat kopje erdoor te krijgen.
En volgens mij had 'ie helemaal niet zo'n grote kop. :P

Heb de tandarts weer gehad. Lading pus minder en hopelijk blijft het nu weg ^O^
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168957297
Omdat we nieuwe baby's willen! Zusterliefde <3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168957305
Och room ♡♡♡
:)
pi_168957350
Ooh we gaan baby's eruit rammelen?
Nogmeer broer/zus liefde dan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168957367
Aww blue <3 Wat een wimpers heeft ie joh! Wow!
pi_168957418
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 17 februari 2017 @ 11:22:16 #188
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_168957421
Wat een mooie foto's O+

Ik kom hier voorzichtig aanhaken; 2 februari positief getest, afgelopen maandag echo met daarop een kloppend hartje te zien. Het is nog erg spannend, want ik verlies sinds gisteren ook wat bloed gedurende de dag en vandaag ook weer. Veelal oud bloed, maar soms ook rood... Gelijk gisteren een extra echo gehad, waarop vooralsnog alles weer oké was. Ik herken dit totaal niet van mijn eerste zwangerschap, dus ik zit aardig in de stress... ;(

Hopelijk vliegen de komende weken snel voorbij en kan ik gauw van genieten van mijn zwangerschap.

En nu jompelen voor verse baby's! *O* *O* *O*
pi_168957473
Ik word helemaal week van die foto's O+ O+

Welkom Frummeltje! Wat naar van het bloedverlies, konden ze zien waar het vandaan kwam?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168957477
Oh wat mooi toch allemaal. Hier rammelen vooralsnog alleen hormonale tranen eruit. 😀.

Ik heb overigens dankzij Crumpette en LB en nog een beetje van mezelf en van I een uitpuilende kast met kleertjes voor de nieuwe.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168957481
Ik vind het zo bijzonder te zien dat die mini's zo door broer of zus in hun hartjes worden gesloten alsof ze er altijd al zijn geweest O+
En hoe dat dan van de foto's ook al af te lezen is.
pi_168957510
Aaaaahhh ♡♡♡♡ al die foto's! Zo mooi om te zien!!! Zo'n net begonnen leven en de lieve broertjes en zusjes!

Hier was L steeds aan de kleine kant, vooral hoofdje en buikje.. dat veroorzaakte nogal wat onrust. We werden steeds naar het zkh verwezen voor extra groei echos, die maakten zich dan geen zorgen en bij de volgende echo was de p bij de verloskundige weer te laag en dan opnieuw naar het zkh. Uiteindelijk was ze 2790 bij 40.5 weken, dus wel klein, maar gelukkig ook gewoon gezond :). Pakjes 50 waren hier wel ruim, maar konden prima...
  vrijdag 17 februari 2017 @ 11:27:21 #193
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_168957524
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 11:24 schreef Messina het volgende:
Ik word helemaal week van die foto's O+ O+

Welkom Frummeltje! Wat naar van het bloedverlies, konden ze zien waar het vandaan kwam?
Nee, geen idee waardoor het kwam. Vooralsnog mocht ik het als onschuldig bestempelen, mits ik er geen krampen bij krijg. Ik vind het maar niks...
pi_168957539
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 11:25 schreef BlueEyes het volgende:
Ik vind het zo bijzonder te zien dat die mini's zo door broer of zus in hun hartjes worden gesloten alsof ze er altijd al zijn geweest O+
En hoe dat dan van de foto's ook al af te lezen is.
Ja zo beleef ik het echt. Als O verdrietig is wil ze graag troost van S. Ze wil naast hem slapen, knuffelen en speeltjes zoeken. Echt al vanaf dag 1. Het is voor haar zo'n vanzelfsprekendheid dat hij er is.
Zo gingen we met haar naar de film, even qualitytime met haar alleen. Werd ze boos dat S niet mee mocht :D
pi_168957587
Welkom Frummeltje!!! Hopelijk stopt het bloedverlies snel.. Vervelend om je zo'n zorgen te maken...
pi_168957611
Idd die vanzelfsprekendheid was bij mijn oudste twee ook. Echt een twee-eenheid ♡ en bij de jongste ja daar zijn ze gewoon echt gek op. Hun levende pop :D :') hij wordt op handen gedragen en echt met alles geholpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_168957688
Inderdaad, die foto's van jullie nageslacht zijn O+
Ik ben zo benieuwd hoe hier de ontmoeting tussen grote broer en kleine broer zal zijn! Ik ben bang dat Willem veel te klein is om het te beseffen.

Ik heb hier nog een foto van Willem toen ie nog geen dag oud was in kleding die ze op de couveuse-afdeling hadden liggen, maat 50. Hij verzuipt er in, mijn microbaby.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168957882
Smelt!! O+ O+ O+

Welkom frummeltje, en hopelijk stopt het bloeden gauw!
pi_168957937
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 11:27 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Nee, geen idee waardoor het kwam. Vooralsnog mocht ik het als onschuldig bestempelen, mits ik er geen krampen bij krijg. Ik vind het maar niks...
Logisch, de eerste periode is er al zoveel twijfel en hoop, daar kun je bloedverlies niet echt bij gebruiken. Hopelijk stopt het snel!

Adrian, hij lijkt wel een mooi bol koppie te hebben O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168957987
Nohh wat een mooie baby'tjes maken jullie O+

Welkom Frummeltje! Hopelijk hoef je je snel geen zorgen meer te maken om het bloedverlies.

Zeg eh, ik heb helemaal geen setjes in maat 50 :@ Op aanraden van mijn moeder eerlijk gezegd. Wel een paar klein vallende 56jes. Betekent dit dat ik toch nog microkleertjes kan gaan shoppen? :s)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')