abonnement Unibet Coolblue
pi_168931895
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 00:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]
De tering.
:W
  donderdag 16 februari 2017 @ 00:44:58 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168931897
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 00:44 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Zie die autocratische neigingen niet zo. Zie dat Trump geen oorlogen wil en dat hij weet dat er heel wat zaken niet kloppen wat betreft zijn USA.

Kan daar alleen al blij van worden. Als er een land is dat op deze wereldbol oorlog veroorzaakt... is het wel Amerika's wapen industrie/ olie. (Deep state .. dus)

Als ik de 'dem's' idioterie zie ka ik alleen maar zeggen ... "die dem's hebben heel wat te verbergen :Y "
Eyes wide shut.
Bizar.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168931904
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 00:39 schreef Nintex het volgende:
Vince McMahon in het Witte Huis, gezellig met de familie en een paar WWE hall of Famers (waaronder POTUS)

[ afbeelding ]
Zet je wel even een waarschuwing vooraf als je zo'n foto plaatst? Dan kunnen bepaalde lieden met een zware allergie even scrollen naar de volgende pagina of over een week weer terugkomen })
pi_168931911
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 00:46 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Zet je wel even een waarschuwing vooraf als je zo'n foto plaatst? Dan kunnen bepaalde lieden met een zware allergie even scrollen naar de volgende pagina of over een week weer terugkomen })
Een rare Donald brings blessings and peace.


Glas, water, storm

jimsciutto twitterde op donderdag 16-02-2017 om 00:45:56 Breaking: FBI NOT expected to pursue charges against #MichaelFlynn regarding phone calls w/Russian Ambassador, reports @evanperez reageer retweet
jimsciutto twitterde op donderdag 16-02-2017 om 00:47:02 More: FBI says Flynn was cooperative and provided truthful answers reageer retweet
Dit is net als met de campagne.

"Nee, echt nu is het afgelopen met die Trump, na dit komt hij er nooit meer bovenop"

Teflon Don, Level 534439 Supreme 5D Chess Master
pi_168931916
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 00:47 schreef Nintex het volgende:

[..]

Een rare Donald brings blessings and peace.
Ja zoiets, met veel tam tam aankondigen en waarschuwen dat je foto dan niet voor tere zieltjes is of iets dergelijks. We moeten toch rekening houden met mekaar niet? _O-
pi_168931936
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 00:47 schreef Nintex het volgende:
Trump, na dit komt hij er nooit meer bovenop"
Wedden van wel?

Trump blijkt uitermate veerkrachtig :Y
  donderdag 16 februari 2017 @ 00:58:27 #82
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168931960
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 00:39 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Rusland gedraagt zich als een grootmacht, dat is niets nieuws. Dat ze ingegrepen hebben in de verkiezingen is ook duidelijk. Net zoals het feit dat er een aantal pro-Russische personen in Trump's team zaten. Waar ik Manafort trouwens niet bij reken. Manafort is een campaign manager, dat deed ie voor Bush sr., Ronald Reagan, Bob Dole, Yanukovich, en derdewerelddictators. Na z'n werk voor Yanukovich wilde McCain hem niet, Trump daarna wel. Hij zou zo'n lange carriere als adviseur niet hebben als ie niet goed was in z'n job.

Je geeft trouwens een erg lang antwoord op een post die over het gebrek aan logica ging in de zaak van Flynn:

[..]

En dat is nu net het enige dat waar je niets over zegt. Een waslijst van zaken die uitgebreid in het nieuws geweest zijn is geen antwoord op wat ik zeg. Dat is herhaling.
Anyway, goed moment om deze reeks uit m'n MyAT te gooien.
Ik richtte mij juist meer op dit deel door nog een keer, ook voor mezelf, eea op een rij te zetten:

quote:
Inderdaad speculatie, het was een alternatief voor wat de meesten blijkbaar als een vanzelfsprekendheid beschouwen, dat Trump en co samenwerken met de Russen. Het gebrek aan logica irriteert me, allerlei zaken die als bewijs aangedragen worden zou je bij een echte samenzwering net niet verwachten.
Dat Flynn dom is geweest lijkt me vrij evident. En als we kunnen stellen dat hij dom handelt, maar precies net niet dom genoeg zou handelen als het wel om een of andere samenzwering zou gaan, daar kan ik niet zoveel mee. For the record, ik zie het op dit moment als het zoveelde Trump-administration-Rusland-lijntje en daarmee verdacht zonder dat er per se een samenzwering is van Trump&co; dat is iets wat in mijn beleving nog hard gemaakt zou moeten worden.

Verder kan ik niet in jouw hoofd kijken wat jij wel en niet weet en wat je wel en niet vanzelfsprekend vindt.
pi_168932011
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 00:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat Flynn dom is geweest lijkt me vrij evident. En als we kunnen stellen dat hij dom handelt, maar precies net niet dom genoeg zou handelen als het wel om een of andere samenzwering zou gaan, daar kan ik niet zoveel mee. For the record, ik zie het op dit moment als het zoveelde Trump-administration-Rusland-lijntje en daarmee verdacht zonder dat er per se een samenzwering is van Trump&co; dat is iets wat in mijn beleving nog hard gemaakt zou moeten worden.
Blijf het vreemd vinden dat jullie Rusland als vijand zien :') Omdat het geen 'democratie' zou zijn als de onze .. of nog beter :+ ... als die 'democratie' van Amerika? -O-
Wat denk je wel niet dat Amerika voor een slinkse methoden gebruikt om Rusland in een kwaad daglicht te zetten? :X Maare... dat mag je hier natuurlijk niet hard op zeggen.

Wij, in Europa zijn er misschien nog wel erger aan toe :{

[ Bericht 4% gewijzigd door Peace99 op 16-02-2017 01:13:40 ]
pi_168932029
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 00:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik richtte mij juist meer op dit deel door nog een keer, ook voor mezelf, eea op een rij te zetten:

[..]

Dat Flynn dom is geweest lijkt me vrij evident. En als we kunnen stellen dat hij dom handelt, maar precies net niet dom genoeg zou handelen als het wel om een of andere samenzwering zou gaan, daar kan ik niet zoveel mee. For the record, ik zie het op dit moment als het zoveelde Trump-administration-Rusland-lijntje en daarmee verdacht zonder dat er per se een samenzwering is van Trump&co; dat is iets wat in mijn beleving nog hard gemaakt zou moeten worden.

Verder kan ik niet in jouw hoofd kijken wat jij wel en niet weet en wat je wel en niet vanzelfsprekend vindt.
Wat sommigen hier niet wensen te begrijpen, omdat ze van de stelling uitgaan dat Trump een domme idioot is, is dat er natuurlijk lijntjes geweest zijn naar Rusland, maar via een keten, zodat Trump buiten schot blijft. Waarom zou je geen gebruik maken van Julian Assange om heks Hillary uit het Witte Huis te houden? Geen enkele president is er sinds 1850 ooit gekomen zonderr smerig spel te spelen. Dit keer was de Trump Train slimmer dan de holle campagne van Clinton. En daar kon die hele smerige media campagne van Trump bashen niet tegenop.
  donderdag 16 februari 2017 @ 01:13:23 #85
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168932038
quote:
11s.gif Op donderdag 16 februari 2017 01:08 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Blijf het vreemd vinden dat jullie Rusland als vijand zien :') Omdat het geen 'democratie' zou zijn als de onze .. of nog beter :+ ... als die 'democratie' van Amerika? -O-

Wij, in Europa zijn er misschien nog wel erger aan toe :{
Zolang Rusland doet aan annexatie en gifgas inzet tegen burgers zie ik niet zoveel bezwaar erin om ze als vijandig te beschouwen.
pi_168932048
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 01:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zolang Rusland doet aan annexatie en gifgas inzet tegen burgers zie ik niet zoveel bezwaar erin om ze als vijandig te beschouwen.
En vliegtuigen met Nederlandse burgers uit de lucht schiet, kleinigheidje mischien maar ik val er, gek genoeg, nogal over.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  donderdag 16 februari 2017 @ 01:16:55 #87
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168932060
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 01:15 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

En vliegtuigen met Nederlandse burgers uit de lucht schiet, kleinigheidje mischien maar ik val er, gek genoeg, nogal over.
Ja, true, op zich, maar dat kan ook 'gewoon' een foutje zijn geweest... lijkt me sterk dat soldaten gedacht hebben dat ze een passagiersvliegtuig zouden neerhalen.
  donderdag 16 februari 2017 @ 01:18:05 #88
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168932070
Dit lijkt wel een belangwekkend artikel: http://europe.newsweek.co(...)cations-557283?rm=eu
pi_168932091
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 01:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zolang Rusland doet aan annexatie en gifgas inzet tegen burgers zie ik niet zoveel bezwaar erin om ze als vijandig te beschouwen.
https://pbs.twimg.com/media/C3x50wNXAAAucYF.jpg
:Y :'(
pi_168932111
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 01:15 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

En vliegtuigen met Nederlandse burgers uit de lucht schiet, kleinigheidje mischien maar ik val er, gek genoeg, nogal over.
Bron?

[ Bericht 0% gewijzigd door Peace99 op 16-02-2017 01:33:22 ]
pi_168932118
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 01:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zolang Rusland doet aan annexatie en gifgas inzet tegen burgers zie ik niet zoveel bezwaar erin om ze als vijandig te beschouwen.
Bron?
Ken er wel ene :Y dat was Killary die dat deed in Jemen en Syrie :r

[ Bericht 18% gewijzigd door Peace99 op 16-02-2017 01:31:38 ]
pi_168932127
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 01:11 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Wat sommigen hier niet wensen te begrijpen, omdat ze van de stelling uitgaan dat Trump een domme idioot is, is dat er natuurlijk lijntjes geweest zijn naar Rusland, maar via een keten, zodat Trump buiten schot blijft. Waarom zou je geen gebruik maken van Julian Assange om heks Hillary uit het Witte Huis te houden? Geen enkele president is er sinds 1850 ooit gekomen zonderr smerig spel te spelen. Dit keer was de Trump Train slimmer dan de holle campagne van Clinton. En daar kon die hele smerige media campagne van Trump bashen niet tegenop.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 01:11 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Wat sommigen hier niet wensen te begrijpen, omdat ze van de stelling uitgaan dat Trump een domme idioot is, is dat er natuurlijk lijntjes geweest zijn naar Rusland, maar via een keten, zodat Trump buiten schot blijft. Waarom zou je geen gebruik maken van Julian Assange om heks Hillary uit het Witte Huis te houden? Geen enkele president is er sinds 1850 ooit gekomen zonderr smerig spel te spelen. Dit keer was de Trump Train slimmer dan de holle campagne van Clinton. En daar kon die hele smerige media campagne van Trump bashen niet tegenop.
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 01:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, true, op zich, maar dat kan ook 'gewoon' een foutje zijn geweest... lijkt me sterk dat soldaten gedacht hebben dat ze een passagiersvliegtuig zouden neerhalen.
Rusland heeft kortgeleden radarbeelden naar Nederland gestuurd waarin volgens de Russen zij en en de vrijheidstrijders in Oost Oekraine vrijgepleit worden van het neerschieten van het vliegtuig. Dat kan natuurlijk niet, dus de Nederlandse overheid heeft gezegd dat de beelden niet helemaal duidelijk zijn en ze verdere informatie (lees computercodes) van de Russen wensen. Ik zou die beelden van de Russen wel eens willen zien, zonder dat de regering in Den Haag denkt dat het gewone volk die beelden niet kan lezen of interpreteren. Dat vliegtuig is gewoon door een Oekraiens vliegtuig neergeschoten. Alle kogelgaten wijzen daarop. Als er echt overtuigende bewijzen waren dat de Russen het hadden gedaan hadden we de bewijzen gewoon dagen achter elkaar op TV gezien in de vorm van radarbeelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schorpioen65 op 16-02-2017 01:34:04 ]
pi_168932129
quote:
.@jasoninthehouse: We are sending a letter to DOJ Inspector General about mishandling of classified info.
Chaffetz, go for it! ^O^

De zgn. 'DEM's' hebben echt, menig draadje los :|W

Tot nu toe .... Trump _O_

[ Bericht 74% gewijzigd door Peace99 op 16-02-2017 02:34:32 ]
pi_168932544
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 00:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik richtte mij juist meer op dit deel door nog een keer, ook voor mezelf, eea op een rij te zetten:

[..]

Dat Flynn dom is geweest lijkt me vrij evident. En als we kunnen stellen dat hij dom handelt, maar precies net niet dom genoeg zou handelen als het wel om een of andere samenzwering zou gaan, daar kan ik niet zoveel mee.
Je denkt niet dat iemand die minimaal 5 jaar gevangenisstraf wegens verraad riskeert iets voorzichtiger zal zijn dan iemand die niets heeft misdaan?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168932558
Ah, de intelligence community vertrouwt hem niet echt;

https://www.wsj.com/artic(...)ald-trump-1487209351

quote:
Spies Keep Intelligence From Donald Trump
Decision to withhold information underscores deep mistrust between intelligence community and president

U.S. intelligence officials have withheld sensitive intelligence from President Donald Trump because they are concerned it could be leaked or compromised, according to current and former officials familiar with the matter.

The officials’ decision to keep information from Mr. Trump underscores the deep mistrust that has developed between the intelligence community and the president over his team’s contacts with the Russian government, as well as the enmity he has shown toward U.S. spy agencies. On Wednesday, Mr. Trump accused the agencies of leaking information to undermine him.

In some of these cases of withheld information, officials have decided not to show Mr. Trump the sources and methods that the intelligence agencies use to collect information, the current and former officials said. Those sources and methods could include, for instance, the means that an agency uses to spy on a foreign government.

A White House official said: “There is nothing that leads us to believe that this is an accurate account of what is actually happening.”

Intelligence officials have in the past not told a president or members of Congress about the ins and outs of how they ply their trade. At times, they have decided that secrecy is essential for protecting a source, and that all a president needs to know is what that source revealed and what the intelligence community thinks is important about it.

But in these previous cases in which information was withheld, the decision wasn’t motivated by a concern about a president’s trustworthiness or discretion, the current and former officials said.

It wasn’t clear Wednesday how many times officials have held back information from Mr. Trump.

The officials emphasized that they know of no instance in which crucial information about security threats or potential plotting has been omitted. Still, the misgivings that have emerged among intelligence officials point to the fissures spreading between the White House and the U.S. spy agencies.
Het artikel gaat door. Maar informatie zou als snoep worden uitgedeeld!!!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168932562
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 04:11 schreef OMG het volgende:
Ah, de intelligence community vertrouwt hem niet echt;

https://www.wsj.com/artic(...)ald-trump-1487209351

[..]

Het artikel gaat door. Maar informatie zou als snoep worden uitgedeeld!!!
Ontslaan die IC idioten :Y *O*
Opruimen O-) als ze niet willen medewerken }:|

Doen ze zelf toch ook O~)
pi_168932565
quote:
.@Ggreenwald on @TheDemocrats: “It's a party that has collapsed as a national political force in the United States."
En dat van een echte democraat _O_ _O_ _O_
pi_168932570
quote:
Putin Is Getting All He Ever Wanted From Trump

The resignation of U.S. national security adviser Michael Flynn shows how toxic any connection with Russia has become in Washington. It would be tempting to say the alleged help in getting Donald Trump elected has backfired for Russian President Vladimir Putin, but that is not the case: So far, he's been getting exactly what he wants from the U.S.

Flynn was forced to resign ostensibly because he had inaccurately described the content of his phone calls with Russian Ambassador Sergey Kislyak, which took place before Trump's inauguration. He was a liability to the administration in any case, because he seemed unable to get along with the Central Intelligence Agency. But it will stick in the public mind that Flynn went because he was too close to the Russians. "Russian for the Exit," trumpeted the front page of the New York Daily News.

Trump may be erratic, but it should be clear to him -- and to less mercurial people in his administration such as Secretary of State Rex Tillerson -- that any sign of engagement with Russia will be magnified by the media and used against the White House. It's unlikely that he will now reach out for talks with Russia on any all-embracing deal that would include, for example, expanded cooperation in the Middle East in exchange for U.S. inaction on Ukraine.

[..]

For Putin's Russia, a Trump-led U.S. is an adversary with diminished moral standing and no appetite for meddling in far-off regions. Putin is enjoying all the benefits he could expect from the Trump administration without having to pay for them. Even if Trump were inclined to sit down for meaningful talks with Putin about how they could address global issues, America's aversion to Russia would prevent that. So, for the first time since he came to power, Putin appears free to play his geopolitical game.
https://www.bloomberg.com(...)er-wanted-from-trump
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168932575
Piers Morgan over de media hypocratie:

http://insider.foxnews.co(...)ency-are-un-american
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')