abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin donderdag 16 februari 2017 @ 13:31:07 #51
35723 crew  GGMM
pi_168937851
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:27 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Kart 8 draait op een hogere resolutie met nieuwe content, mogen we dat ook een HD remake noemen? O+
Je mag het noemen hoe je wilt, ik vind de nieuwe content niet boeiend genoeg om 60 euro uit te geven. :)

Als ze op zn minst 16 nieuwe banen hadden toegevoegd had ik het gedaan, maar alle banen heb ik al grijs gespeeld
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin donderdag 16 februari 2017 @ 13:31:53 #52
35723 crew  GGMM
pi_168937866
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:29 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

En de nieuwe battlemode samen met de mogelijkheid je console overal mee naartoe te nemen?
Is voor mij niet boeiend genoegen om de game weer te kopen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168937898
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:27 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Kart 8 draait op een hogere resolutie met nieuwe content, mogen we dat ook een HD remake noemen? O+
Ik weet dat je van discussies houdt, maar wees gewoon even eerlijk. Ben jij als Nintendo-fan echt blij met dit soort launchgames?
pi_168937915
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:30 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hoe is dat relevant aan het porten van Mario Kart? Ik vind dat er wel een verschil zit tussen een game porten omdat het een succesvolle game was en een game porten omdat het geen succes was.
Onder degene die wél een WiiU hadden, hebben ongelooflijk veel mensen hem gespeeld en hem ook bestempeld als één van de beste MK spellen ooit gemaakt. Dus in dat opzicht een heel succescolle game.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Is voor mij niet boeiend genoegen om de game weer te kopen.
Okee, dan snap ik dat je hem niet gaat halen.
pi_168937987
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:28 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind dat schaamteloos naar de echte Nintendofans toe.
Het maakt hun geen reet uit hoor. Geen games? Alsof je iets anders dan Zelda wilt spelen :') Korte batterijduur? Alsof je dat ding mee gaat nemen :') 3rd party support? Er komen ports uit van 5 jaar oude iOS games, wat zeur je nou? Kijk hoeveel verschillende hoesjes er zijn!
Wie dit leest is hek.
pi_168938010
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:35 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Onder degene die wél een WiiU hadden, hebben ongelooflijk veel mensen hem gespeeld en hem ook bestempeld als één van de beste MK spellen ooit gemaakt. Dus in dat opzicht een heel succescolle game.

En dus wil je er nog eens zestig euro voor neerleggen? Ik snap dat echt niet. :P Ik beschouw mijzelf als een echte Nintendo-fan en heb van Mario Kart 8 + dlc enorm genoten.

Maar ik voel mij als fan echt belazerd dat het nu op zo'n goedkope manier wordt geport en het nog zoveel mensen er op staan te wachten ook. :') Nee, ik wil een nieuwe Mariokart. Één per console.
pi_168938025
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:39 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

Het maakt hun geen reet uit hoor. Geen games? Alsof je iets anders dan Zelda wilt spelen :') Korte batterijduur? Alsof je dat ding mee gaat nemen :') 3rd party support? Er komen ports uit van 5 jaar oude iOS games, wat zeur je nou? Kijk hoeveel verschillende hoesjes er zijn!
Genoeg fanboys die het toch wel verdedigen inderdaad. :')
pi_168938032
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:34 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik weet dat je van discussies houdt, maar wees gewoon even eerlijk. Ben jij als Nintendo-fan echt blij met dit soort launchgames?
Mario Kart is geen launchgame.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168938051
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:39 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

Het maakt hun geen reet uit hoor. Geen games? Alsof je iets anders dan Zelda wilt spelen :') Korte batterijduur? Alsof je dat ding mee gaat nemen :') 3rd party support? Er komen ports uit van 5 jaar oude iOS games, wat zeur je nou? Kijk hoeveel verschillende hoesjes er zijn!
Ik heb nog nooit meer dan 1 game gekocht op release. Waarom de fuck zou je dat doen? Je kan toch maar 1 game tegelijk spelen :')
Daarnaast is BotW inderdaad meer dan voldoende voor mij de eerste weken/maanden. Daarna zie ik wel verder.

Fuck third party support. Er is geen enkele studio die games beter maakt dan Nintendo. en voor de sporadisch goede 3rd party heb ik een PC/PS4

Batterijduur is niks mis mee. Beter dan de eerste 3ds en ook nog eens op te laden met een Powerbank, omdat het de enige console is die via USB op te laten is. Je kan ook wat te zeiken zoeken.
  Redactie Games donderdag 16 februari 2017 @ 13:43:04 #60
181272 crew  Noppie2000
pi_168938055
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:34 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik weet dat je van discussies houdt, maar wees gewoon even eerlijk. Ben jij als Nintendo-fan echt blij met dit soort launchgames?
Met een port van Zelda en Kart 8? Niet helemaal. Zelda had (denk ik) ook eerder op Wii U kunnen verschijnen, Kart 8 Deluxe heb ik wel zin in vanwege de battle mode (verreweg mijn meest gespeelde modus in eerdere delen).

Dat gezegd hebbende: ik ben wel blij met de line-up van 2017 en ik heb ook het besef dat ik niet de enige klant /doelgroep ben die Nintendo nu wil pakken, dus ik snap de keuzes wel om bijv. Kart te porten.

Hadden we niet de bevestiging van Splatoon 2, Mario Oddyssey, Xenoblade 2, Fire Emblem Legends voor 2017 zou ik er waarschijnlijk een stuk negatiever naar kijken. Daarnaast komen er leuke, kleinere titels als Snake Pass en Snipperclips, dus al met al is de line-up voor 2017 genoeg voor mij om meteen in te stappen.

Ik vind de focus op Kart 8 als luie cashgrab gewoon wat overdreven ;)
  Forum Admin donderdag 16 februari 2017 @ 13:44:11 #61
35723 crew  GGMM
pi_168938067
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mario Kart is geen launchgame.
Mis het punt nog meer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168938076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:40 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

En dus wil je er nog eens zestig euro voor neerleggen? Ik snap dat echt niet. :P Ik beschouw mijzelf als een echte Nintendo-fan en heb van Mario Kart 8 + dlc enorm genoten.

Maar ik voel mij als fan echt belazerd dat het nu op zo'n goedkope manier wordt geport en het nog zoveel mensen er op staan te wachten ook. :') Nee, ik wil een nieuwe Mariokart. Één per console.
Jep, ik vind de battlemode alleen al voldoende om 60 euro voor uit te geven. Genoeg games van 60 euro die me minder uren plezier hebben gegeven dan de battlemode van MK64 alleen.
  donderdag 16 februari 2017 @ 13:47:35 #63
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_168938130
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:43 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Met een port van Zelda en Kart 8? Niet helemaal. Zelda had (denk ik) ook eerder op Wii U kunnen verschijnen, Kart 8 Deluxe heb ik wel zin in vanwege de battle mode (verreweg mijn meest gespeelde modus in eerdere delen).

Dat gezegd hebbende: ik ben wel blij met de line-up van 2017 en ik heb ook het besef dat ik niet de enige klant /doelgroep ben die Nintendo nu wil pakken, dus ik snap de keuzes wel om bijv. Kart te porten.

Hadden we niet de bevestiging van Splatoon 2, Mario Oddyssey, Xenoblade 2, Fire Emblem Legends voor 2017 zou ik er waarschijnlijk een stuk negatiever naar kijken. Daarnaast komen er leuke, kleinere titels als Snake Pass en Snipperclips, dus al met al is de line-up voor 2017 genoeg voor mij om meteen in te stappen.

Ik vind de focus op Kart 8 als luie cashgrab gewoon wat overdreven ;)
Noppie, ik ben oprecht wel eens benieuwd naar wat jij de zwakke punten van Nintendo én de Switch vindt. Soms heb ik het idee dat je voor Nintendo werkt oid :+ (net zoals die troll-acounts van DENK).
pi_168938148
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mis het punt nog meer.
Het is technisch gezien gewoon zo. Feitelijke feiten jonguh.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games donderdag 16 februari 2017 @ 13:50:25 #65
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_168938169










Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_168938182
quote:
Spoilers. :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168938187
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:42 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit meer dan 1 game gekocht op release. Waarom de fuck zou je dat doen? Je kan toch maar 1 game tegelijk spelen :')
Daarnaast is BotW inderdaad meer dan voldoende voor mij de eerste weken/maanden. Daarna zie ik wel verder.

Fuck third party support. Er is geen enkele studio die games beter maakt dan Nintendo. en voor de sporadisch goede 3rd party heb ik een PC/PS4

Batterijduur is niks mis mee. Beter dan de eerste 3ds en ook nog eens op te laden met een Powerbank, omdat het de enige console is die via USB op te laten is. Je kan ook wat te zeiken zoeken.
daar is er eentje hoor.

ik ga deze comment inlijsten.
Wie dit leest is hek.
  Forum Admin donderdag 16 februari 2017 @ 13:51:32 #68
35723 crew  GGMM
pi_168938188
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is technisch gezien gewoon zo. Feitelijke feiten jonguh.
ok
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168938192
quote:
Game of the year! 2 weekjes
pi_168938199
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:51 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

daar is er eentje hoor
Goed antwoord :')
pi_168938249
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:52 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Goed antwoord :')
met mensen die blij zijn met 1 game en denken dat alleen nintendo goede games maakt is het lastig discussiëren. Helemaal als ze zeggen dat de switch de enige console is die je met usb op kunt laden _O-
Wie dit leest is hek.
pi_168938299
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:54 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

met mensen die blij zijn met 1 game en denken dat alleen nintendo goede games maakt is het lastig discussiëren. Helemaal als ze zeggen dat de switch de enige console is die je met usb op kunt laden _O-
Waar zeg ik dat nintendo alleen goede games maakt? Ik heb alleen nog geen studio gevonden die betere games maakt. Skyrim vind ik fantastisch. GTA vind ik heel tof.

Je zou me bijvoorbeeld mijn fout kunnen laten inzien door me te bewijzen dat er andere consoles zijn die met usb op te laden zijn :)

Jij koos er voor om dat niet te doen en te reageren met "is er weer zo een"

Dat maakt je gewoon slecht in discussieren.
pi_168938315
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:54 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

met mensen die blij zijn met 1 game en denken dat alleen nintendo goede games maakt is het lastig discussiëren. Helemaal als ze zeggen dat de switch de enige console is die je met usb op kunt laden _O-
Daarnaast is het niet zo dat ik blij ben met maar 1 game. Ik weet namelijk dat nintendo nog meer goede games uit gaat brengen. Dat is 99% een gegeven
  Redactie Games donderdag 16 februari 2017 @ 13:59:56 #74
181272 crew  Noppie2000
pi_168938362
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:47 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Noppie, ik ben oprecht wel eens benieuwd naar wat jij de zwakke punten van Nintendo én de Switch vindt. Soms heb ik het idee dat je voor Nintendo werkt oid :+ (net zoals die troll-acounts van DENK).
Zwakke punten genoeg, maar ik zie games die ik leuk vind en dat is voor mij het belangrijkst, dus de mindere punten kan ik dan prima mee leven :+

En ik zou wel willen :@
pi_168938387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:56 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat nintendo alleen goede games maakt? Ik heb alleen nog geen studio gevonden die betere games maakt. Skyrim vind ik fantastisch. GTA vind ik heel tof.
je zegt het niet zo letterlijk maar het feit dat je geen reet geeft om 3rd party support wijst daar op.
quote:
Je zou me bijvoorbeeld mijn fout kunnen laten inzien door me te bewijzen dat er andere consoles zijn die met usb op te laden zijn :)
als die er al zijn dan boeit het niemand ook maar ene reet.
quote:
Jij koos er voor om dat niet te doen en te reageren met "is er weer zo een"

Dat maakt je gewoon slecht in discussieren.
dat maakt jou een fanboy.
Wie dit leest is hek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')