abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168930066
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon Dortmund die doorgaat.

Real-Bayern
Dortmund-Sevilla
PSG-Juventus
Monaco-Atletico

Prima affiches
Klopt wel. Vanaf de kwartfinale kan het heerlijk losgaan. Alleen ben ik beducht voor Dortmund tegen Benfica wat uiteraard diep gaat zitten.
pi_168930090
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Anders hebben ze de komende jaren weer een grote bek..net als Twente wat toen kampioen werd.
Heb jij liever Feyenoord dan PSV ?
Het maakt mij niet heel veel uit, als Ajax niet kampioen wordt ben ik toch wel ontevreden over wie het dan wel is.
Oh.
pi_168930094
M, had 3-1 bij BAY-ARS en 2-1 bij RMA-NAP.
pi_168930141
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het maakt mij niet heel veel uit, als Ajax niet kampioen wordt ben ik toch wel ontevreden over wie het dan wel is.
Snap ik wel , Ajax wacht alweer 2/3 seizoenen op een kampioenschap.
Mocht PSV het niet worden is het toch minder na 2 kampioenschappen oprij ..

Volgende weel een alles of niets potje in de kuip
pi_168930149
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Klopt wel. Vanaf de kwartfinale kan het heerlijk losgaan. Alleen ben ik beducht voor Dortmund tegen Benfica wat uiteraard diep gaat zitten.
Dortmund creëerde gisteren ook genoeg tegen ze, en als ze één goal maken moet Benfica alweer een andere tactiek opzetten.
Oh.
pi_168930169
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dortmund creëerde gisteren ook genoeg tegen ze, en als ze één goal maken moet Benfica alweer een andere tactiek opzetten.
Als hij vroeg valt, ja. Benfica hoeft maar een goal te maken en ze zitten gebakken.
pi_168930187
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:43 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Snap ik wel , Ajax wacht alweer 2/3 seizoenen op een kampioenschap.
Mocht PSV het niet worden is het toch minder na 2 kampioenschappen oprij ..

Volgende weel een alles of niets potje in de kuip
Nu zag ik dit jaar vooral als een opbouwjaar onder Bosz en hoop ik vooral dat we Europees wat leuks gaan uitrichten. De titel heb ik al opgegeven eigenlijk.
Oh.
pi_168930221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als hij vroeg valt, ja. Benfica hoeft maar een goal te maken en ze zitten gebakken.
Ja dat is wel waar, al heb ik Dortmund wel gekkere stunts zien uithalen (paar jaar terug tegen Malága toen :+ )
Oh.
pi_168930255
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nu zag ik dit jaar vooral als een opbouwjaar onder Bosz en hoop ik vooral dat we Europees wat leuks gaan uitrichten. De titel heb ik al opgegeven eigenlijk.
Ik ook, hoor. Nu hebben alle ploegen wel 5 uit 5 na de winterstop, maar dat valt onmogelijk vol te houden, zeker voor Ajax niet. Dus dan komt dat puntverlies ooit en ben je mad en is de titel verspeeld. Moet dodelijk lijken voor PSV als ze over anderhalve week op de billen krijgen in De Kuip.
pi_168930290
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ook, hoor. Nu hebben alle ploegen wel 5 uit 5 na de winterstop, maar dat valt onmogelijk vol te houden, zeker voor Ajax niet. Dus dan komt dat puntverlies ooit en ben je mad en is de titel verspeeld. Moet dodelijk lijken voor PSV als ze over anderhalve week op de billen krijgen in De Kuip.
Gaat zondag al gebeuren, en het zal wel even steken dat het dan definitief weg is maar uiteindelijk valt het wel te relativeren.
Oh.
pi_168930308
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gaat zondag al gebeuren, en het zal wel even steken dat het dan definitief weg is maar uiteindelijk valt het wel te relativeren.
Zondag heus niet. Je baseert je rond Vitesse weer eens nergens op.
pi_168930337
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nu zag ik dit jaar vooral als een opbouwjaar onder Bosz en hoop ik vooral dat we Europees wat leuks gaan uitrichten. De titel heb ik al opgegeven eigenlijk.
Nog nie man
Feyenoord krijgt vanaf volgende week wel een lastige reeks , inclusief Ajax uit..
Mocht Ajax punten laten liggen in Arnhem is het denk ik wel game over

Dan kan je vol gaan focussen op de EL
pi_168930341
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zondag heus niet. Je baseert je rond Vitesse weer eens nergens op.
Ik baseer me puur op het feit dat we morgen een zware Europa Cup wedstrijd hebben en Vitesse-uit altijd wel een lastig potje is (en maakt niet zoveel uit dat die van het weekend van Willem II verloren want tegen Ajax is die INSTELLING natuurlijk anders)
Oh.
pi_168930360
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nog nie man
Feyenoord krijgt vanaf volgende week wel een lastige reeks , inclusief Ajax uit..
Mocht Ajax punten laten liggen in Arnhem is het denk ik wel game over

Dan kan je vol gaan focussen op de EL
Dan moeten jullie winnen van Feyenoord, misschien dat ze dan nerveus raken. Zie ze in die reeks daarna alleen tegen Heerenveen (ook al zijn die nu bezig aan een matige reeks) en Ajax punten verspelen.
Oh.
  Redactie Sport woensdag 15 februari 2017 @ 22:53:34 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168930361
Pas bij fey - PSV gaan de topclubs punten laten liggen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168930367
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik baseer me puur op het feit dat we morgen een zware Europa Cup wedstrijd hebben en Vitesse-uit altijd wel een lastig potje is (en maakt niet zoveel uit dat die van het weekend van Willem II verloren want tegen Ajax is die INSTELLING natuurlijk anders)
Alsof ik me alleen op VIT-WIL baseer. Fräser heb ik niet hoog zitten qua coaching tegen ploegen van de (sub)top) Daarbij doorstond Ajax vorig seizoen de na-Europese-wedstrijden ook met verve.
pi_168930416
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alsof ik me alleen op VIT-WIL baseer. Fräser heb ik niet hoog zitten qua coaching tegen ploegen van de (sub)top) Daarbij doorstond Ajax vorig seizoen de na-Europese-wedstrijden ook met verve.
Vorig seizoen speelden we een heel ander systeem wat veel minder energie kostte, nu pressen we veel meer. Maar ik hoop dat je gelijk krijgt, misschien maak ik me wel zorgen om niks.
Oh.
pi_168930475
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vorig seizoen speelden we een heel ander systeem wat veel minder energie kostte, nu pressen we veel meer. Maar ik hoop dat je gelijk krijgt, misschien maak ik me wel zorgen om niks.
Ik snap niet die plotselinge goednieuwsshow rond Vitesse. Aan die bekerwedstrijd tegen Feyenoord zou het niet moeten liggen gezien het feit dat het hele middenveld van Feyenoord kreupel was of rust had. Tegen PSV speelden ze thuis ook schrikbarend weinig klaar terwijl PSV nog slechter was in die periode.
pi_168930502
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan moeten jullie winnen van Feyenoord, misschien dat ze dan nerveus raken. Zie ze in die reeks daarna alleen tegen Heerenveen (ook al zijn die nu bezig aan een matige reeks) en Ajax punten verspelen.
Klopt
Ook een belangrijke pot voor Ajax.
pi_168930515
pi_168930523
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik snap niet die plotselinge goednieuwsshow rond Vitesse. Aan die bekerwedstrijd tegen Feyenoord zou het niet moeten liggen gezien het feit dat het hele middenveld van Feyenoord kreupel was of rust had. Tegen PSV speelden ze thuis ook schrikbarend weinig klaar terwijl PSV nog slechter was in die periode.
Ik zeg ook nergens dat Vitesse weergaloos voetbal zal spelen, maar Ajax vind ik nog steeds vaak zat in problemen komen in uitwedstrijden (zelfs tegen Roda). Dus het zal vooral aan Ajax zelf liggen #clichegod
Oh.
pi_168930535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Klopt
Ook een belangrijke pot voor Ajax.
Ik kan me nog wel een andere Feyenoord-PSV herinneren waar de hele ArenA om ging JUICHEN.
Oh.
pi_168930588
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat Vitesse weergaloos voetbal zal spelen, maar Ajax vind ik nog steeds vaak zat in problemen komen in uitwedstrijden (zelfs tegen Roda). Dus het zal vooral aan Ajax zelf liggen #clichegod
Tegen Roda was wel het hele elftal zwak. Matig dagje toen.
pi_168930619
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kan me nog wel een andere Feyenoord-PSV herinneren waar de hele ArenA om ging JUICHEN.
Was ook een alles of niets potje voor PSV , ..wedstrijd waar Engelaar rood kreeg voor niks.
  woensdag 15 februari 2017 @ 23:07:40 #175
15600 BB-King
Long live the King!
pi_168930644
Sgitterende kool.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')