abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:38:00 #101
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168934123
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

;(
ik voel je
ik wil ook weekend
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:39:01 #102
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168934140
quote:
Die loopt nooit synchroon met mijn weekend ;(
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:39:07 #103
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168934142
Ik ga dit weekend inpakken. yay :')
where to begin
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168934201
Mijn weekend is gister begonnen 8-)

Heb al een kuub oud papier gereed staan :')
pi_168934209
Wat is dit toch een serviceloze gemeente. Mijn groencontainer is niet geleegd. Volgens de gemeentemevrouw zit het dan te vast in de bak. Er liggen allemaal losse blaadjes bovenop dus dan hadden die er op zijn minst uit moeten vallen. Maar hier komen ze echt niet voor terug hoor mevrouw. Eikels.
Spoilers!
pi_168934218
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is dit toch een serviceloze gemeente. Mijn groencontainer is niet geleegd. Volgens de gemeentemevrouw zit het dan te vast in de bak. Er liggen allemaal losse blaadjes bovenop dus dan hadden die er op zijn minst uit moeten vallen. Maar hier komen ze echt niet voor terug hoor mevrouw. Eikels.
:o Mooi altijd hoe mensen (zulke) conclusies kunnen trekken van achter een bureau

wij moeten gewoon contact opnemen met de club die de vuilbakken leegt. Die rijden elke dag om 18u speciaal hiervoor nog een ronde door de gemeente.

Moet je 't wel voor 16.30 melden geloof ik.
pi_168934243
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:39 schreef zeefje het volgende:
Ik ga dit weekend inpakken. yay :')
where to begin
Alleen de dingen die je wilt houden neem ik aan? O-)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168934377
Straks tasje inpakken, rustig door reykjavik naar naar busstation wandelen en vanmiddag #2 van mijn reis : naar Boston.
pi_168934417
quote:
Bwehehe. Ik heb geen beagle maar herkenbaarheid alom hier :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168934419
Omdat koffie. En Devin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168934451
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bwehehe. Ik heb geen beagle maar herkenbaarheid alom hier :')
Die van ons is net zo :')

Als hij moet uitlaten en erg nodig moet.. En hij ruikt wat, dan kan je 't vergeten.. Dat geurtje is belangrijker.

Vervolgens is ie dan in staat om alles in huis te doen omdat ie 't toch niet op kan houden..
pi_168934460
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:43 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:o Mooi altijd hoe mensen (zulke) conclusies kunnen trekken van achter een bureau

wij moeten gewoon contact opnemen met de club die de vuilbakken leegt. Die rijden elke dag om 18u speciaal hiervoor nog een ronde door de gemeente.

Moet je 't wel voor 16.30 melden geloof ik.
Echt alles kost hier zo veel moeite. We wachten sinds half december op onze vergunning. Als je een mail met een vraag stuurt krijgt je of een vaag antwoord of weken lang geen antwoord.
Spoilers!
pi_168934476
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Echt alles kost hier zo veel moeite. We wachten sinds half december op onze vergunning. Als je een mail met een vraag stuurt krijgt je of een vaag antwoord of weken lang geen antwoord.
En ik maar denken dat onze gemeente waardeloos was :o
pi_168934519
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:00 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Die van ons is net zo :')

Als hij moet uitlaten en erg nodig moet.. En hij ruikt wat, dan kan je 't vergeten.. Dat geurtje is belangrijker.

Vervolgens is ie dan in staat om alles in huis te doen omdat ie 't toch niet op kan houden..
Dit is mijn ras O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168934522
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is dit toch een serviceloze gemeente. Mijn groencontainer is niet geleegd. Volgens de gemeentemevrouw zit het dan te vast in de bak. Er liggen allemaal losse blaadjes bovenop dus dan hadden die er op zijn minst uit moeten vallen. Maar hier komen ze echt niet voor terug hoor mevrouw. Eikels.
Mijn papierbak is toevallig ook niet geleegd vorige week. Een tijdje terug stond de ophaler te fulmineren dat we hem verkeerd en onleegbaar hadden geplaatst. Wist ik veel dat het handvat weg van de straat moet wijzen... Daarnaast heeft zo'n wagen natuurlijk ruimte nodig. Zondag had iemand z'n auto te dicht bij mijn container geparkeerd. Dan moet de ophaler uitstappen en dat doet ie normaal niet omdat ie tigmiljoenmiljard bakken te legen heeft en dat niet haalt als ie voor sukkels als wij steeds uitzonderingen moet maken.

Niet zoiets aan de hand?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168934577
Overigens alle lof over de service van mijn gemeente. Ik was van de week bij het bouwloket. Maar 4 min te laat naar binnen en ze had wat relevant was voor ons perceel klaarliggen en de websites met bestemmingsplannen etc stonden al open, op ons adres. En ze zei ook nog eens precies wat ik wilde horen ^O^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168934619
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:09 schreef Vanyel het volgende:
Overigens alle lof over de service van mijn gemeente. Ik was van de week bij het bouwloket. Maar 4 min te laat naar binnen en ze had wat relevant was voor ons perceel klaarliggen en de websites met bestemmingsplannen etc stonden al open, op ons adres. En ze zei ook nog eens precies wat ik wilde horen ^O^
Ohw je woont in mijn dorp? :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168934644
Frantic, dit is 1 van de eerste hits als je op mijn ras en agilitty zoekt. Ik zie wel overeenkomsten :')

Sterkheidsbaas van alles.
pi_168934656
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ohw je woont in mijn dorp? :@
Al kreeg ik er geld bij, dan nog niet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168934673
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Al kreeg ik er geld bij, dan nog niet.
Gelijk heb je, je krijgt zo'n tempel nooit meer verkocht :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168934712
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:13 schreef Lonaa het volgende:
Frantic, dit is 1 van de eerste hits als je op mijn ras en agilitty zoekt. Ik zie wel overeenkomsten :')

Straks ff kijken.. Eerst ff ritje milieustraat :P
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 10:22:36 #123
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168934816
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Echt alles kost hier zo veel moeite. We wachten sinds half december op onze vergunning. Als je een mail met een vraag stuurt krijgt je of een vaag antwoord of weken lang geen antwoord.
Beller is sneller.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168934844
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:13 schreef Lonaa het volgende:
Frantic, dit is 1 van de eerste hits als je op mijn ras en agilitty zoekt. Ik zie wel overeenkomsten :')

Wat een mooie honden :D Die oren ook O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168934881
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:23 schreef mjan het volgende:

[..]

Wat een mooie honden :D Die oren ook O+
Ze zijn wel voor de sier he, die oren?

Ik heb geen raszuiver want straathond, wacht eem foto zoeken :D
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')