abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172479124
Hele dag op een festival geweest maar geen foto's genomen... het voelde toch wat raar in het begin om mensen de fotopit in te zien gaan. En zij vonden het ook al raar dat ik er niet stond...
Nothing lasts forever but the certainty of change
http://www.metalfan.nl
pi_172479618
Soms ook wel eens goed, om zonder camera 1) te genieten en 2) misschien dingen te zien en ideetjes te krijgen die je vanuit de pit niet zo snel zou zien ;)
  maandag 17 juli 2017 @ 11:08:48 #103
353011 m1st1g
Niet gevaarlijk
pi_172479770
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:45 schreef Nalbandian het volgende:
Laptop eindelijk weer terug *; !

Note to myself: MacBooks houden niet van jus d'orange :'( .

Mogguh c_/
Ze houden ook niet van cola. :@
pi_172487968
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:56 schreef Uncle het volgende:
Soms ook wel eens goed, om zonder camera 1) te genieten en 2) misschien dingen te zien en ideetjes te krijgen die je vanuit de pit niet zo snel zou zien ;)
klopt.
Echter was ik eigenlijk de meeste tijd aan de slag met andere werkzaamheden en had ik de fotografie uitbesteed :)
Nothing lasts forever but the certainty of change
http://www.metalfan.nl
pi_172517139
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:08 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Ze houden ook niet van cola. :@
Kunnen we niet algemener stellen dat ze niet van dranken houden?
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
pi_172520604
Iemand ervaring met VSCO voor Lightroom? Ben aan het overwegen om filmpack 01 aan te schaffen.
pi_172524783
VSCO O+

Ik gebruik er wel een aantal, wel met enige aanpassingen naar eigen smaak :Y
pi_172525649
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 12:53 schreef Uncle het volgende:
VSCO O+

Ik gebruik er wel een aantal, wel met enige aanpassingen naar eigen smaak :Y
Ok, thanks!

Ik vind nu soms mijn foto's te digitaal (met name bij portretten), en ik vind zo'n presets wel handig als startpunt.

Dank voor je reactie ^O^ !
pi_172534615
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:32 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ok, thanks!

Ik vind nu soms mijn foto's te digitaal (met name bij portretten), en ik vind zo'n presets wel handig als startpunt.

Dank voor je reactie ^O^ !
Ik gebruik voor vrijwel alles momenteel VSCO presets. Behalve als het niet kan of gewenst is door de klant/afnemer.

Ik denk wel dat het goed is dat je ze tweaked naar eigen smaak zodat er toch een eigen look in je beelden blijft. Ik zou ze dus vooral als basis nemen en niet als eindpunt. Als je tevreden bent gewoon opslaan als kopie onder je persoonlijke presets ;)

En het is ook erg afhankelijk van je manier van fotograferen of het 'werkt' en welke presets voor jou 'werken'. Je moet er wel anders voor gaan fotograferen vaak. Of je stijl past er gewoon goed bij zoals ik eigenlijk al had. :@
pi_172659097
Uit de begeleidende tekst kan je halen dat Dylan Groenewegen het criterium in Boxmeer heeft gewonnen. Uit de foto is dat lastiger te halen :|W .

http://www.daagsnadetour.(...)r-2017--persbericht/
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')