abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 15 februari 2017 @ 17:03:07 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_168921307
Het verblijf van Diego Maradona in het spelershotel van Napoli gaat niet onopgemerkt voorbij. De voormalig topvoetballer kreeg vanmorgen de Spaanse politie op bezoek omdat hij zich gewelddadig zou hebben gedragen tegenover zijn vriendin in de hotelkamer.



Maradona is in Madrid om zijn oude club aan te moedigen in de Champions League-wedstrijd van vanavond tegen Real. Het is niet duidelijk of de spelers van Napoli hinder hebben ondervonden van de inval van de politie, die rond 8.30 uur plaatsvond.

Maradona beleefde eerder nog een romantische Valentijnsdag in Hotel Mirassiera en stuurde een foto de wereld in waarop hij naast zijn vriendin Rocio Oliva in de jacuzzi ligt. 'S nachts zou de stemming zijn omgeslagen en in de ochtend arriveerde na een tip de politie met een medisch team bij het hotel. Er werden geen verwondingen aangetroffen bij Maradona en de vrouw. Ook werd er uiteindelijk geen aangifte gedaan.

Volgens Maradona valt hem niets te verwijten en is er sprake van een 'mediashow' van de Spaanse politie. ,,Kan iemand mij dit uitleggen?", vraagt hij zich af in een verklaring op Facebook. ,,Ik laat alles over aan mijn advocaat die in overleg staat met de Spaanse autoriteiten. Er is helemaal geen sprake van een aanklacht. Ik geniet van het gezelschap van mijn familie en kijk uit naar de wedstrijd van vanavond."

http://www.ad.nl/buitenla(...)ijk-geweld~a9809ff0/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:52:21 #2
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168922061
Walgelijk figuur, wie geen enkel podium gegeven moet worden. Totaalidioot..

Ik bedoel Maradona dus he, voor de duidelijkheid
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168922141
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:52 schreef Bugno het volgende:
Walgelijk figuur, wie geen enkel podium gegeven moet worden. Totaalidioot..

Ik bedoel Maradona dus he, voor de duidelijkheid
Altijd triest wanneer jaloezie overslaat in haat.
pindazakje
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:57:31 #4
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168922153
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Altijd triest wanneer jaloezie overslaat in haat.


[ Bericht 5% gewijzigd door DonRaja op 15-02-2017 18:30:04 (Normaal doen) ]
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168930559
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Altijd triest wanneer jaloezie overslaat in haat.
Heeft de Maradonna heden ten dage dan veel om jaloers op te zijn (behalve z'n heldenstatus in Napoli)?
pi_168940394
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 23:02 schreef MCH het volgende:

[..]

Heeft de Maradonna heden ten dage dan veel om jaloers op te zijn (behalve z'n heldenstatus in Napoli)?
Een goedgevulde bankrekening.
pindazakje
pi_168940484
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 23:02 schreef MCH het volgende:

[..]

Heeft de Maradonna heden ten dage dan veel om jaloers op te zijn (behalve z'n heldenstatus in Napoli)?
Ik weet niet waar jij woont, maar ook als Maradona daar uit eten gaat eet hij gratis, niet alleen in Napels. :P

Hij zal vast weer eens geruzied hebben die Diego, maar als er niemand gewond is geraakt valt het dus weer mee.
-nee-
pi_168940507
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:07 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij woont, maar ook als Maradona daar uit eten gaat eet hij gratis, niet alleen in Napoli. :P
Denk dat je niet liegt als je kijkt naar z'n goddelijke figuur.
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 februari 2017 @ 09:33:25 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_168955811
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:07 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij woont, maar ook als Maradona daar uit eten gaat eet hij gratis, niet alleen in Napels. :P

Hij zal vast weer eens geruzied hebben die Diego, maar als er niemand gewond is geraakt valt het dus weer mee.
Hij verwondde een journalist met een luchtbuks.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')