abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 7 maart 2017 @ 11:31:08 #201
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169348528
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:28 schreef Doedezemaar het volgende:
En nog meer afzeggingen, ik vind het echt zo jammer. Gisteren heb ik mijn jurk uit de hoes gehaald om hem een paar weken goed te laten uithangen en vandaag heb ik 'm even gepast, hij zit perfect. Het alleen aantrekken ging prima, maar op de dag zelf moet er een hoepel onder en moeten we een beetje voorzichtig doen met mijn kapsel en make-up, dus dan helpt mijn beste vriendin.
Ah, da's zeker jammer.

En moet je jurk echt weken uithangen ja? Ik heb hem van 7 april tot 28 april bij mijn schoonouders hangen. Die komen de avond voor de trouw mijn vriend ophalen en brengen de jurk dan mee. We kunnen hem simpelweg thuis niet kwijt...
Gelukkig getrouwd sinds 29 april 2017
K&W / Tink en de lelijke Tegels - Deel 3
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169348557
Moet je hem over je hoofd aantrekken Doedezemaar? Dat wordt dan inderdaad voorzichtig zijn. Ik stap in mijn jurk, dus dat scheelt in dat opzicht. Heb je afzeggingen van mensen van wie je het niet verwacht? Jammer inderdaad ...

Mijn jurk hoeft overigens geen weken uit te hangen. Ik ga 16 mei voor de laatste pas en neem hem dan mee. Thuis haal ik hem meteen uit de hoes en de 27e is het zover!
pi_169348592
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:31 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ah, da's zeker jammer.

En moet je jurk echt weken uithangen ja? Ik heb hem van 7 april tot 28 april bij mijn schoonouders hangen. Die komen de avond voor de trouw mijn vriend ophalen en brengen de jurk dan mee. We kunnen hem simpelweg thuis niet kwijt...
ze zeiden zeker twee maanden, hij zit al 4 maanden in de hoes. Nu neem ik dat met een korreltje zout, maar ik merkte wel dat het tule in de lagen eronder behoorlijk verkeerd zat en dat heeft wel even tijd nodig. De hoepel had ik al een paar weken half uithangen in een kast, die hangt nu ook vrij en ik moest ook daar het tule goed doen en nu na een dag zie ik al dat het wel goed gaat komen.
We hebben gelukkig een ruime hoge zolderkamer, de jurk kan goed vrij hangen.
pi_169348622
Als ik jullie zo over de jurken hoor, begin ik toch wel stress te krijgen.
De gemiddelde levertijd was 4 maanden en dat is over 1 week, dus als ik dan niets gehoord heb maar eens gaan bellen.
pi_169348670
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:37 schreef Sarabi het volgende:
Als ik jullie zo over de jurken hoor, begin ik toch wel stress te krijgen.
De gemiddelde levertijd was 4 maanden en dat is over 1 week, dus als ik dan niets gehoord heb maar eens gaan bellen.
geen paniek, je hebt nog ruim de tijd. Ik heb er een uit een outlet en dat was na het vermaken meteen meenemen, daarom moet hij nu na 4 maanden in de hoes echt gaan uithangen.
pi_169348683
2 maanden uithangen? Dat gaat knap worden ik haal hem pas een paar dagen van tevoren op geloof ik haha

Edit ah vandaar.

Doedezemaar wat balen van je afzeggingen zeg :{
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:32:25 #207
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169350450
Ah oke, die van mij hangt in de winkel gewoon uit en ik haal hem drie weken van tevoren op. Dan moet hij in de auto even in de hoes, maar daarna mag hij gewoon weer uithangen.

Hij moet dus alleen de avond vr de trouw vervoerd worden. Zou dat een probleem zijn?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169350966
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:33 schreef Serinde het volgende:
Moet je hem over je hoofd aantrekken Doedezemaar? Dat wordt dan inderdaad voorzichtig zijn. Ik stap in mijn jurk, dus dat scheelt in dat opzicht. Heb je afzeggingen van mensen van wie je het niet verwacht? Jammer inderdaad ...

Mijn jurk hoeft overigens geen weken uit te hangen. Ik ga 16 mei voor de laatste pas en neem hem dan mee. Thuis haal ik hem meteen uit de hoes en de 27e is het zover!
ik zou er eventueel ook in kunnen stappen, we moeten even kijken wat het handigste is met de hoepel eronder.
Afzeggingen zijn divers, zowel van familie als van vrienden en ik heb echt zoiets van: nou als een tentamen de dag erna al reden is om niet naar mijn bruiloft te komen.... En dan vraag ik me ook af of ze wel naar een eventuele uitvaart zouden komen. Kijk, een vakantie die al geboekt was, da's natuurlijk gewoon pech.
Ach, laten we maar gewoon blij zijn met de mensen die wel heel graag erbij willen zijn. Dat wordt maximaal 2/3 van het aantal genodigden en we hebben van een aantal mensen nog niks gehoord.
pi_169351187
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ik zou er eventueel ook in kunnen stappen, we moeten even kijken wat het handigste is met de hoepel eronder.
Afzeggingen zijn divers, zowel van familie als van vrienden en ik heb echt zoiets van: nou als een tentamen de dag erna al reden is om niet naar mijn bruiloft te komen.... En dan vraag ik me ook af of ze wel naar een eventuele uitvaart zouden komen. Kijk, een vakantie die al geboekt was, da's natuurlijk gewoon pech.
Ach, laten we maar gewoon blij zijn met de mensen die wel heel graag erbij willen zijn. Dat wordt maximaal 2/3 van het aantal genodigden en we hebben van een aantal mensen nog niks gehoord.
Ik heb geen hoepel, hoe het dan zit weet ik eigenlijk niet. Het lijkt me dat je er dan ook in kunt stappen? Dan kan je make-up niet afgeven en je haar niet "beschadigen".

Tentamen de dag erna...... dat vind ik ook wel een rare reden. Dan drink je niet en ga je iets eerder naar huis? Van dat soort afzeggingen zou ik ook wel verdrietig worden ;(
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:16:45 #210
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169351200
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Het klinkt rot, al heb je uiteindelijk vast een fantastische dag. Probeer te blijven genieten he?

En even een persoonlijke noot: Van een nichtje of een ver vriendinnetje zou ik de bruiloft ook skippen vanwege een belangrijk tentamen, maar dat hangt af van hoe belangrijk het tentamen is, hoe laat ik verwacht wordt (als alleen avondgast zou ik sneller afhaken) en hoe ver het reizen is bijvoorbeeld.

Edit: en je kunt ook je jurk boven je hoepel houden en dan eerst 'in je hoepel stappen' die vastmaken en dan je jurk omhoog doen. Als je nog snapt wat ik bedoel :)
pi_169351764
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:16 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Het klinkt rot, al heb je uiteindelijk vast een fantastische dag. Probeer te blijven genieten he?

En even een persoonlijke noot: Van een nichtje of een ver vriendinnetje zou ik de bruiloft ook skippen vanwege een belangrijk tentamen, maar dat hangt af van hoe belangrijk het tentamen is, hoe laat ik verwacht wordt (als alleen avondgast zou ik sneller afhaken) en hoe ver het reizen is bijvoorbeeld.

Edit: en je kunt ook je jurk boven je hoepel houden en dan eerst 'in je hoepel stappen' die vastmaken en dan je jurk omhoog doen. Als je nog snapt wat ik bedoel :)
dat met die hoepel klinkt als een erg logische tip, ik denk dat we dat gaan proberen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:00:21 #212
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169365984
Nog 52 dagen... Hotelkamers doorgegeven, tafelschikkinglepeltjes gegraveerd, cadeaulijst gemaakt (ook met goedkopere cadeaus) en verder heel hard aan het werk op kantoor en voor een sprookjesschrijfwedstrijd van de Efteling... Druk dus!
pi_169366549
Wij zijn op weg naar de trouwlocatie O+
pi_169366655
Ik weet niet of ik hier goed post, maar ik ben op zoek naar krijtbordjes zodat je bijvoorbeeld het gastenboek of de bedankjes kan aanwijzen met die bordjes. Ik heb al gekeken op aliexpress maar wat daarop staat is naar mijn idee best klein van formaat. Hebben jullie hier nog tips voor?
pi_169366860
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:16 schreef -Yuna- het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed post, maar ik ben op zoek naar krijtbordjes zodat je bijvoorbeeld het gastenboek of de bedankjes kan aanwijzen met die bordjes. Ik heb al gekeken op aliexpress maar wat daarop staat is naar mijn idee best klein van formaat. Hebben jullie hier nog tips voor?
Weddingdeco misschien?
pi_169367050
Ik heb ze van de action maar die zijn denk ik ook te klein?
pi_169367352
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:16 schreef -Yuna- het volgende:
Makro/Sligro hebben ze :) andere horecagroothandels hebben ze vast ook wel.
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:09:21 #218
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169367366
Xenos heeft ook dat soort dingen en ik heb er echt wel vijftien in mijn handen gehad bij de So Low in Tilburg.
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:09:25 #219
447051 Peejtur
www.reptielen.club
pi_169367369
Nog 5 dagen hier. Komend weekend laatste voorbereidingen. We bakken zelf taarten en ook paar familieleden die dat doen. Alles is verder geregeld.
pi_169369251
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:09 schreef Peejtur het volgende:
Nog 5 dagen hier. Komend weekend laatste voorbereidingen. We bakken zelf taarten en ook paar familieleden die dat doen. Alles is verder geregeld.
oeh, da's echt aftellen. Enjoy!
pi_169371795
Morgen met een groepje vrienden/familie knutselen voor de bruiloft O+
Ookal regelt de locatie de (meeste) decoratie, vond ik het toch wel leuk om wat dingen zelf te maken.
pi_169371820
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Weddingdeco misschien?
Die hebben precies wat ik zoek (en verder ook nog een hoop leuke dingen). Bedankt voor de tip.
pi_169372093
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:25 schreef -Yuna- het volgende:

[..]

Die hebben precies wat ik zoek (en verder ook nog een hoop leuke dingen). Bedankt voor de tip.
Graag gedaan!
pi_169372142
Wij hebben ook weer geluk hoor :') wij trouwen om 14:00 en natuurlijk zit er meteen voor en meteen na ons een huwelijk. Naja hadden dat natuurlijk kunnen weten in Juni op het raadhuis van Vught. Maar ik ga dan weer stressen of je elkaar dan niet in de weg zit ofzo :')
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:46:44 #225
62913 Blik
The one and Only!
pi_169372187
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben ook weer geluk hoor :') wij trouwen om 14:00 en natuurlijk zit er meteen voor en meteen na ons een huwelijk. Naja hadden dat natuurlijk kunnen weten in Juni op het raadhuis van Vught. Maar ik ga dan weer stressen of je elkaar dan niet in de weg zit ofzo :')
Ga er maar vanuit dat ze daar ervaring mee hebben
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')