abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 18:15:55 #101
447051 crew  Peejtur
pi_169138875
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 18:13 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Bij de wattes?

Wij hebben het draaiboek verder uitgewerkt vandaag, lekker met een kom groentesoep op onze trouwlocatie. Voel me daar al zo thuis!
Wij hebben ook een kerkelijk huwelijk voor mijn aanstaande. Een koster is iemand die voor kerk werkt. Zorgt dat alles goed verloopt en alles klaar staat zoals afgesproken.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 20:39:25 #102
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169141793
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 18:15 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Wij hebben ook een kerkelijk huwelijk voor mijn aanstaande. Een koster is iemand die voor kerk werkt. Zorgt dat alles goed verloopt en alles klaar staat zoals afgesproken.
Ah oke :d
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169145899
Mensen die continu vragen wat voor jurk je hebt. Zo leuk om ze dan te vertellen welke jurk je dan hebt.. Nou ja hun denken dat ik ze dat verteld heb.. Eigenlijk gewoon een andere jurk omschreven >:)
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 26 februari 2017 @ 09:14:31 #104
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169149013
Ik heb iedereen wijsgemaakt dat m'n jurk roze is.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169149466
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 09:14 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb iedereen wijsgemaakt dat m'n jurk roze is.
Check! :D
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 26 februari 2017 @ 18:44:46 #106
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_169159928
Ik wil een roze jurk :@. Mensen denken juist dat dat een grap is als ik dat zeg. Handig wel want dat verwachten ze het niet maar ik hoef er ook niet over te liegen ofzo.

Iemand ervaring met het bestellen van een jurk uit de VS?
pi_169160446
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 18:44 schreef Helsinki het volgende:
Ik wil een roze jurk :@. Mensen denken juist dat dat een grap is als ik dat zeg. Handig wel want dat verwachten ze het niet maar ik hoef er ook niet over te liegen ofzo.

Iemand ervaring met het bestellen van een jurk uit de VS?
Yup, van de week een jurk van Nordstrom binnengekregen, zit voor geen meter :')
  zondag 26 februari 2017 @ 20:16:03 #108
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_169162106
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 19:08 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Yup, van de week een jurk van Nordstrom binnengekregen, zit voor geen meter :')
Wat jammer :(.
Daar zitten alle kosten (invoerrechten enz) al bij in, niet?



Vind dit ook wel heel mooi. Gaat echt van de ene naar de totaal andere stijl bij mij :').
pi_169162305
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 18:44 schreef Helsinki het volgende:
Ik wil een roze jurk :@. Mensen denken juist dat dat een grap is als ik dat zeg. Handig wel want dat verwachten ze het niet maar ik hoef er ook niet over te liegen ofzo.

Iemand ervaring met het bestellen van een jurk uit de VS?
Wil je echt knalroze of blush?
Ik heb van Ladybird er een aantal gehad in blush.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169162960
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 20:16 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Wat jammer :(.
Daar zitten alle kosten (invoerrechten enz) al bij in, niet?

[ afbeelding ]

Vind dit ook wel heel mooi. Gaat echt van de ene naar de totaal andere stijl bij mij :').
Je kon kiezen, maar op aanraden van iemand die verstand heeft van import/inklaring/dat soort dingen heb ik ervoor gekozen om alleen "kaal" de verzendkosten te betalen en de inklaringskosten/btw ter plekke in NL te betalen. Dat bedrag kwam uit op 28 euro ofzo, terwijl Nordstrom iets van 5 tientjes zou kosten (dus zonder verzendkosten etc.).

En ja, jammer van de jurk. Ik had m'n maten opgenomen en kwam uit op een medium. Deze was echter veel en veel te groot. Retourneren is lastig, dus ik breng de jurk van de week langs de Turk die goed kleding vermaken kan. Kijken wat zij ermee kunnen. Maar m'n trouwjurk wordt het iig niet.
  zondag 26 februari 2017 @ 20:59:43 #111
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_169163772
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 20:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wil je echt knalroze of blush?
Ik heb van Ladybird er een aantal gehad in blush.
Zoiets (deze vind ik echt geweldig):





en filmpje
Ladybird ken ik niet dus zal eens even googelen, dank!

quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 20:41 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Je kon kiezen, maar op aanraden van iemand die verstand heeft van import/inklaring/dat soort dingen heb ik ervoor gekozen om alleen "kaal" de verzendkosten te betalen en de inklaringskosten/btw ter plekke in NL te betalen. Dat bedrag kwam uit op 28 euro ofzo, terwijl Nordstrom iets van 5 tientjes zou kosten (dus zonder verzendkosten etc.).

En ja, jammer van de jurk. Ik had m'n maten opgenomen en kwam uit op een medium. Deze was echter veel en veel te groot. Retourneren is lastig, dus ik breng de jurk van de week langs de Turk die goed kleding vermaken kan. Kijken wat zij ermee kunnen. Maar m'n trouwjurk wordt het iig niet.
Mag ik vragen hoe duur de jurk was?
Tot 150 euro is geen probleem dacht ik, maar daar boven komen de invoerrechten erbij en toen ik zo'n tool erbij had gepakt kwam de jurk ineens op een veel minder leuke prijs :').
pi_169166970
Boven de 22 euro zit je toch al met invoerrechten?
  zondag 26 februari 2017 @ 22:11:51 #113
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_169167026
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 22:10 schreef Sarabi het volgende:
Boven de 22 euro zit je toch al met invoerrechten?
Nee, dat is de BTW die je dan moet betalen. Vanaf 150 euro betaal je invoerrechten + BTW
pi_169168262
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 20:59 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Zoiets (deze vind ik echt geweldig):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en filmpje
Ladybird ken ik niet dus zal eens even googelen, dank!

[..]

Mag ik vragen hoe duur de jurk was?
Tot 150 euro is geen probleem dacht ik, maar daar boven komen de invoerrechten erbij en toen ik zo'n tool erbij had gepakt kwam de jurk ineens op een veel minder leuke prijs :').



Heb deze aangehad. Was heel mooi zacht qua kleur van roze. Is van het merk Ladybird een best bekend trouwjurken merk :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169172072
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niet eens over nagedacht maar dat is wellicht wel een dingetje ja. Wij zitten een beetje (beseften we ons gisteren) met hoe zij weg gegeven wordt.

Het contact met haar ouders is...nou ja...raar. Heel verhaal hoezo, doet er niet toe, in ieder geval, normaal gesproken wordt de bruid weg gegeven door haar vader. In ons geval is dat haar broer, maar, haar vader is er ook. Nou, na veel nadenken overweegt zij nu toch het haar vader te vragen, ondanks de hele toestand en ik sta daar achter, want trouwen doe je als het goed is maar 1x en dat moment is er dus ook maar 1x.

Het punt is echter, vader of broer, zij verschijnt boven aan de trap en komt dan naar beneden. Wij trouwen echter (als het weer het toe laat) buiten, aan het water. Dat is een eindje van de trap weg. Daar staan ook alle gasten te wachten. Dat van die trap af komen is iets wat zij echt heel graag wil.

Goed, niks aan de hand, maar in een normale situatie, zitten de gasten al, en staat de bruidegom te wachten, tot de bruid 'binnen' komt aan de arm van haar vader. Maar omdat iedereen haar dan al gezien heeft, weten we niet echt hoe we dat 'weg geven' moeten oplossen.

Er zijn een aantal scenario's mogelijk:

1. ik sta in mijn eentje op de locatie te wachten, maar dit is raar.
2. Alle gasten + ik staan op de locatie te wachten, maar in dit scenario is het hele trap-idee weg.
3. Ze komt de trap af, alle gasten gaan naar buiten en ik wacht met haar tot ik met haar naar buiten loop, maar dan heeft haar vader/broer geen rol meer.
4. Ze komt de trap af, ik + alle gasten gaan naar buiten toe en zij komt dan aan de arm van haar vader aan, maar we hebben haar dan al allemaal gezien, dus dit vinden we ook een beetje raar.

5. Zij verschijnt boven aan de trap, haar vader/broer staat halverwege die trap, zij loopt de eerste helft naar beneden, komt bij haar vader aan, die neemt haar verder de trap af naar beneden naar mij, en dan lopen we naar buiten.

Van al deze scenario's is 5 degene die dan het 'beste' zou zijn, maar ergens heb ik ook het idee dat het raar is. Ik snap goed dat je heel zwart/wit kunt stellen van 'nou ja, dan is het OF het trap moment en dan geen 'weg geven' OF geen trap moment en dan wel 'weg geven'.

We zijn dus op zoek naar een manier om dat te combineren, 5 lijkt in eerste instantie goed maar ergens heb ik toch het idee dat dit raar is?

Hoe kijken jullie daar tegenaan?
En is dat trapmoment wel op de locatie?
Ik was een keer op een locatie waar ze het trapmoment tijdens het feest hadden. Een half uur nadat het feest begon ging de muziek stil en werd het bruidspaar geroepen... die kwamen toen samen van de trap af O+

trouw auto's gaan we geen geld aan uitgeven... wij moeten een nieuwe auto namelijk :')

Ja, enveloppendoos goed in de gaten houden... bij m'n vader (die is koster ;) ) is er ook wel eens een enveloppendoos verdwenen en dan weet ik toch zeker dat de medewerkers (m'n vader, ik, zus, vaders vriendin) hem niet hadden gepakt!

Wij hebben een proefdruk voor de kaart.. het is een kaartje die uit de envelop springt en dan zichzelf tot kubus vouwt. Het ziet er echt onwijs bijzonder en tof uit.. dus ben benieuwd :)
pi_169172309
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 20:59 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Zoiets (deze vind ik echt geweldig):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en filmpje
Ladybird ken ik niet dus zal eens even googelen, dank!

[..]

Mag ik vragen hoe duur de jurk was?
Tot 150 euro is geen probleem dacht ik, maar daar boven komen de invoerrechten erbij en toen ik zo'n tool erbij had gepakt kwam de jurk ineens op een veel minder leuke prijs :').
370 euro
pi_169172320
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 08:02 schreef Loj het volgende:

Wij hebben een proefdruk voor de kaart.. het is een kaartje die uit de envelop springt en dan zichzelf tot kubus vouwt. Het ziet er echt onwijs bijzonder en tof uit.. dus ben benieuwd :)
Dat klinkt heel gaaf!

Over ladybird: dat vond ik ook een mooi merk. Uiteindelijk geen jurk van aangehad geloof ik.
  maandag 27 februari 2017 @ 09:27:15 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169172673
Ik heb veel ladybird aangehad, maar vond het voor mij te veel 'dertien in een dozijn'. Iedereen ziet meteen 'Ooh, een ladybird' en weet dan wel een zus, nichtje, dochter of vriendin die dat ook aan had. Ik ben dus erg blij met mijn minder standaard jurk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169172852
Ik heb wel een Ladybird. Gewoon uit de 2017 collectie. Maar gelukkig trouwen er bij ons niet heel veel mensen. Dus zal de kans dat een ander mijn standaard jurk ook heeft aangehad wat minder zijn.

En daarbij is hij gewoon ontzettend tof en mooi dat het mij aan mijn reet zou roesten als mijn halve vriendenkring dezelfde had gehad
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 27 februari 2017 @ 10:55:24 #120
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169173844
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 09:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb wel een Ladybird. Gewoon uit de 2017 collectie. Maar gelukkig trouwen er bij ons niet heel veel mensen. Dus zal de kans dat een ander mijn standaard jurk ook heeft aangehad wat minder zijn.

En daarbij is hij gewoon ontzettend tof en mooi dat het mij aan mijn reet zou roesten als mijn halve vriendenkring dezelfde had gehad
Prima toch! Ik ging voor een tweedehands exemplaar en daarbij vond ik wel opvallen, omdat veel mensen die in de jaren ervoor dus in onze directe kring al gedragen hadden. Dus daarom vond ik het te veel opvallen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 27 februari 2017 @ 11:12:02 #121
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_169174110
Dit is allemaal nog vrij nieuw voor me dus.
Maar we hebben ook nog geen datum dus ik vind het vooral leuk om wat ideeën op te doen en een beeld te krijgen van wat er mogelijk is en wat ons aanspreekt. We willen allebei een kleine, intieme bruiloft maar het voelt dan ergens ook wel een beetje overdreven om dan echt voor zo'n jurk te gaan? Kan dit nog niet helemaal onderbouwen dus even afwachten tot het allemaal meer vorm heeft gekregen in m'n hoofd :+.
  maandag 27 februari 2017 @ 11:14:57 #122
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_169174146


Jurk wordt niet meer in deze kleur gemaakt ;(. Ze hebben nog een paar maten liggen en voor 1800 euro incl. verzendkosten is hij van mij maar nou ja, goed. Alle tijd. Ik ben altijd vrij vlot met dingen aanschaffen dus dit al een hele kunst op zich.
  maandag 27 februari 2017 @ 11:20:48 #123
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169174228
En er is geen winkel in Nederland die ze verkoopt (eventueel in het wit) zodat je weet welke maat je nodig hebt?

Nikita's bruidsmode in Wanroij heeft ook veel blush jurken en die hoeven echt geen ¤ 1800 te kosten...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169174461
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 11:14 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]

Jurk wordt niet meer in deze kleur gemaakt ;(. Ze hebben nog een paar maten liggen en voor 1800 euro incl. verzendkosten is hij van mij maar nou ja, goed. Alle tijd. Ik ben altijd vrij vlot met dingen aanschaffen dus dit al een hele kunst op zich.
Mooi O+
pi_169177557
ladybird O+ en mijn jurk was zeker geen standaar 13 in n dozijn jurk.
S. 2014
J. 2016
  maandag 27 februari 2017 @ 15:46:12 #126
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169178676
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 14:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ladybird O+ en mijn jurk was zeker geen standaar 13 in n dozijn jurk.
Nu ik de reacties lees, was ik misschien wat.... lomp.

Ik bedoelde; de tweedehands ladybirds die ik gepast heb, waren dertien in een dozijn. Zeker niet alle ladybirds! En dat kwam dus vooral doordat ik veel bruiden in de periode daarvoor in m'n omgeving had die in ladybirds trouwden en ik toevallig ongeveer dezelfde jurken kon passen.

Zo, conscience cleared!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169178717
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:46 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Nu ik de reacties lees, was ik misschien wat.... lomp.

Ik bedoelde; de tweedehands ladybirds die ik gepast heb, waren dertien in een dozijn. Zeker niet alle ladybirds! En dat kwam dus vooral doordat ik veel bruiden in de periode daarvoor in m'n omgeving had die in ladybirds trouwden en ik toevallig ongeveer dezelfde jurken kon passen.

Zo, conscience cleared!
ik snapte wel wat je bedoelde hoor ;) maar n trouwjurk met zwart erin is sowiesi geen 13 in n dozijn. :D
S. 2014
J. 2016
pi_169179219
Ik heb geen tweedehands jurk. Toen ik ging passen hadden ze de nieuwe collectie net een week in de winkels hangen.

Ik vond jouw jurk ook heel mooi GM. Ik heb zoiets ook gepast maar dan met paars. Was mijn tweede keuze :)
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 27 februari 2017 @ 16:15:56 #129
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169179262
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ik snapte wel wat je bedoelde hoor ;) maar n trouwjurk met zwart erin is sowiesi geen 13 in n dozijn. :D
Die heb ik bij Nikita's bruidsmode wel een gepast (ladybird) met zwarte accenten. Bleek me totaal niet te staan. Was ik zelf ook verrast over, maar het was te hard ofzo voor mijn hoofd... Uiteindelijk werd het een hele lieflijke kleur die ik zelf niet had kunnen bedenken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169179434
Mijn jurk komt uit de collectie die net binnen was (Diane Legrand). Sowieso weinig bruiden in de omgeving en al helemaal niet in deze stijl.
pi_169179633
De laatste bruiloft in mijn omgeving/familie is zeker 15 jaar geleden. Ik zit te bedenken of ik nog iets van een stola moet regelen, het zou natuurlijk nog best fris kunnen zijn. Aan de andere kant: wat mij betreft past mijn blauwe leren jasje er eigenlijk ook wel prima bij in geval van nood. Twijfel, twijfel.
pi_169179749
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
De laatste bruiloft in mijn omgeving/familie is zeker 15 jaar geleden. Ik zit te bedenken of ik nog iets van een stola moet regelen, het zou natuurlijk nog best fris kunnen zijn. Aan de andere kant: wat mij betreft past mijn blauwe leren jasje er eigenlijk ook wel prima bij in geval van nood. Twijfel, twijfel.
Blauwe leren jasje klinkt sowieso erg tof, maarja ik heb ook wel een bijzondere smaak :D
pi_169180035
(eerste paar) trouwschoenen zijn besteld *O* waren al weken uitverkocht en nu zag ik dat ze opeens mijn maat weer hadden.
Misschien dat er nog een tweede paar (gepersonaliseerde converse) bij komen.
pi_169180528
Ik lees bij meer mensen (ook op Facebook groep enzo) dat ze hakken doen en lage schoenen doen. Maar je jurk wordt toch afgespeld op de hoogte van je hakken? Ziet dat er dan nog wel uit?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169181112
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 17:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik lees bij meer mensen (ook op Facebook groep enzo) dat ze hakken doen en lage schoenen doen. Maar je jurk wordt toch afgespeld op de hoogte van je hakken? Ziet dat er dan nog wel uit?
Bij mij hebben ze bij het afpassen drukknoopjes in de jurk vastgezet, zodat de jurk heel gemakkelijk 7cm korter gemaakt kon worden.
Was ook bij Nikita ^O^
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_169181565
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 17:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze bij het afpassen drukknoopjes in de jurk vastgezet, zodat de jurk heel gemakkelijk 7cm korter gemaakt kon worden.
Was ook bij Nikita ^O^
Oh dat is handig!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169182580
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 17:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik lees bij meer mensen (ook op Facebook groep enzo) dat ze hakken doen en lage schoenen doen. Maar je jurk wordt toch afgespeld op de hoogte van je hakken? Ziet dat er dan nog wel uit?
Goede vraag.
Ookal maakt het mij na de ceremonie niet heel veel meer uit :@ eerlijk gezegd.
En mijn hakken zijn sowieso ook niet zo heel erg hoog.
  maandag 27 februari 2017 @ 19:09:13 #138
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_169182938
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 11:20 schreef Tink89 het volgende:
En er is geen winkel in Nederland die ze verkoopt (eventueel in het wit) zodat je weet welke maat je nodig hebt?

Nikita's bruidsmode in Wanroij heeft ook veel blush jurken en die hoeven echt geen ¤ 1800 te kosten...
Nee, dat niet. Maar de kleur is geen hele harde eis dus ik kijk gewoon nog even verder. Hier komen er nog eens invoerrechten bij en eventuele aanpassingen aan de jurk en dan zit ik al wel over m'n budget van 2k voor de jurk. Zag bij Nikita's wel 3 mooie jurken. Tweedehands, maar dat maakt me niet zoveel uit. Ik wil alleen nog niets aanschaffen. Hoe normaal is het om gewoon eens binnen te lopen en wat te passen of vinden ze dat dan tijdsverspilling ofzo?
  maandag 27 februari 2017 @ 19:26:59 #139
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169183516
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:09 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Maar de kleur is geen hele harde eis dus ik kijk gewoon nog even verder. Hier komen er nog eens invoerrechten bij en eventuele aanpassingen aan de jurk en dan zit ik al wel over m'n budget van 2k voor de jurk. Zag bij Nikita's wel 3 mooie jurken. Tweedehands, maar dat maakt me niet zoveel uit. Ik wil alleen nog niets aanschaffen. Hoe normaal is het om gewoon eens binnen te lopen en wat te passen of vinden ze dat dan tijdsverspilling ofzo?
Geen idee. Je zou ze altijd eens kunnen mailen. Het zijn vriendelijke dames en vragen kan altijd.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169201029
Ik blijf maar dromen over dat mijn jurk kut zit enzo :') Sinds ik een foto heb gezien van een vrouw die echt enorme kwabben over haar jurk op de rug had hangen ben ik zo bang dat ik dat ook ga krijgen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169201197
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik blijf maar dromen over dat mijn jurk kut zit enzo :') Sinds ik een foto heb gezien van een vrouw die echt enorme kwabben over haar jurk op de rug had hangen ben ik zo bang dat ik dat ook ga krijgen.
een van de vele redenen voor mij om geen strapless te nemen, ik zag het bij Say yes to the dress echt te vaak dat de jurk totaal niet zat.
Maar de bruidsmodezaak zorgt er vast voor dat je jurk prachtig zit joh, geen paniek.
pi_169201264
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

een van de vele redenen voor mij om geen strapless te nemen, ik zag het bij Say yes to the dress echt te vaak dat de jurk totaal niet zat.
Maar de bruidsmodezaak zorgt er vast voor dat je jurk prachtig zit joh, geen paniek.
Heb ook een jurk aan gehad die wat hoger gesloten was enzo. Maar dat stond mij voor geen meter.

Kan er verder weinig van zeggen want mijn jurk kon niet dicht tijdens het passen. Maar was met van die clips vastgezet :@
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 februari 2017 @ 16:37:48 #143
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169201304
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik blijf maar dromen over dat mijn jurk kut zit enzo :') Sinds ik een foto heb gezien van een vrouw die echt enorme kwabben over haar jurk op de rug had hangen ben ik zo bang dat ik dat ook ga krijgen.
Ik heb expres bij het passen steeds ook om een spiegel voor m'n rug gevraagd. Ik vind van die kwabben die eroverheen hangen niet mooi. Ik heb wel redelijk veel vel over, dus wilde dat heel graag checken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169201350
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:37 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb expres bij het passen steeds ook om een spiegel voor m'n rug gevraagd. Ik vind van die kwabben die eroverheen hangen niet mooi. Ik heb wel redelijk veel vel over, dus wilde dat heel graag checken.
Maar dat ging bij mij niet want mijn jurk ging sowieso niet dicht die zat geclipt.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 28 februari 2017 @ 16:58:38 #145
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169201748
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maar dat ging bij mij niet want mijn jurk ging sowieso niet dicht die zat geclipt.
Maar dat kun je bij het afpassen toch wel zo doen? En dan kunnen ze hem nog strakker/losser/beter passend maken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169201806
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]


Kan er verder weinig van zeggen want mijn jurk kon niet dicht tijdens het passen. Maar was met van die clips vastgezet :@
Daarom vind ik het ook spannend :Y
Maar komt vast goed joh :)
pi_169202544
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:58 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Maar dat kun je bij het afpassen toch wel zo doen? En dan kunnen ze hem nog strakker/losser/beter passend maken.
Ja dat zal sowieso wel goedkomen denk ik. 13 april mag ik weer O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169202561
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daarom vind ik het ook spannend :Y
Maar komt vast goed joh :)
Jij bent ook wat voller toch? Dit bedoel ik absoluut niet beledigend ofzo trouwens :@ maar ben jij daar ook zo bang voor dat je dingen gaat zien die je niet wil zien
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169204833
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jij bent ook wat voller toch? Dit bedoel ik absoluut niet beledigend ofzo trouwens :@ maar ben jij daar ook zo bang voor dat je dingen gaat zien die je niet wil zien
Ik ben zeker voller. Maar ze hebben mijn maten opgemeten en ik ga er eigenlijk vanuit dat het helemaal goed komt :)
pi_169209717
Ik snap de onzekerheid. Ik ben zelf niet vol maar heb wel een jurk uitgezocht waarbij ik het wel spannend vind zeg maar, je ziet mijn figuur wel érg goed. Maar wat Sarabi aangeeft, daar vertrouw ik ook op. De coupeuse meet je maten en kwabben zijn volgens mij óf verkeerde maten óf verkeerd model. En bij het laatste hoop ik dat ze in een winkel goed adviseren en sturen.
Maar goed, de onzekerheid is niet gek denk ik. En niet gerelateerd aan gewicht ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')