abonnement Unibet Coolblue
pi_168963145
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 15:17 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Echt?

Ben ik walgelijk als ik niet per se deel uit wil maken van een bepaald groepje? Ik vind het vooral belangrijk dat mijn hypothetische kind aan een teamsport doet. Al die gemeenschapsclaims hoef ik er niet bij.

Als ik voor alles en iedereen die mij wil claimen kom opdraven houd ik zelf geen tijd meer over. Dan word ik zo'n type die pas na een burnout op haar 50ste een keertje nee leert zeggen tegen Jan en Alleman.

Dan betaal ik liever meer contributie.
Als je geen deel wil uitmaken van een groepje, moet je niet lid worden van een vereniging en niet deelnemen aan teamsport.

Of lid worden van een vereniging waar je alle noodzakelijke nevenactiviteiten kunt afkopen tegen het uurtarief van een student die jouw taken overneemt. En dan dus niet zeuren dat je fors meer betaald dan iemand die wel gewoon deel neemt aan het verenigingsleven. Zie mijn post waar ik alles even simpel doorrekenen. Als voor alle faciliteiten betaalde krachten ingehuurd moeten worden, moet de contributie van een voetbalclub naar minimaal 100 euro per maand in plaats van een dergelijk bedrag per jaar. En dat is voor veel gezinnen simpelweg onbetaalbaar. 2 kinderen laten sporten voor een kleine 3000 euro per jaar, weinig ouders bij de gemiddelde voetbalclub die dat er voor over zullen hebben.
pi_168963225
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:10 schreef Ivo1985 het volgende:


Of lid worden van een vereniging waar je alle noodzakelijke nevenactiviteiten kunt afkopen tegen het uurtarief van een student die jouw taken overneemt. En dan dus niet zeuren dat je fors meer betaald dan iemand die wel gewoon deel neemt aan het verenigingsleven.
Hogere contributie is daar inderdaad een consequentie van.

Want ik kan op mijn beurt ook niet eisen van anderen om op te draven voor allerlei klusjes om zo mijn contributiekosten lekker laag te houden.
pi_168963258
Hoe moeilijk kan het zijn om een paar lootjes te verkopen?
Tokkies.
blablablabla
pi_168963422
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:14 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Hogere contributie is daar inderdaad een consequentie van.

Want ik kan op mijn beurt ook niet eisen van anderen om op te draven voor allerlei klusjes om zo mijn contributiekosten lekker laag te houden.
Maar besef je dan wel dat een seizoen voetbal zo'n 1200-1500 euro kost?
pi_168963618
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:24 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Maar besef je dan wel dat een seizoen voetbal zo'n 1200-1500 euro kost?
Ja, dat is duur. Maar als ik niet op wil draven voor een club kan ik dat ook niet van anderen verlangen.
pi_168964131
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:33 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Ja, dat is duur. Maar als ik niet op wil draven voor een club kan ik dat ook niet van anderen verlangen.
Gelukkig zijn er mensen die het zelfs leuk vinden om te werken/betrokken te blijven. En als jij evt. vrijwilligerswerk af wilt kopen is dat ook prima m.i.

Waar de fout bij de ouders in dit verhaal lijkt te zitten is dat ze EN voor het laagste tarief willen sporten EN dat willen doen zonder hun vrijwilligerstaken af te kopen.

We moesten bij ons seniorenteam ook altijd loten verkopen rond oudejaarsdag. Daar hadden de meesten ook totaal geen zin in, dus werd er gewoon meteen geld op tafel gegooid en het hele boekje ingevuld teruggegeven. Zo heb ik dat zelf ook altijd gedaan. Niet moeilijk doen, meteen invullen dat ding en teruggeven.
pi_168964159
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:01 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er mensen die het zelfs leuk vinden om te werken/betrokken te blijven. En als jij evt. vrijwilligerswerk af wilt kopen is dat ook prima m.i.

Waar de fout bij de ouders in dit verhaal lijkt te zitten is dat ze EN voor het laagste tarief willen sporten EN dat willen doen zonder hun vrijwilligerstaken af te kopen.

We moesten bij ons seniorenteam ook altijd loten verkopen rond oudejaarsdag. Daar hadden de meesten ook totaal geen zin in, dus werd er gewoon meteen geld op tafel gegooid en het hele boekje ingevuld teruggegeven. Zo heb ik dat zelf ook altijd gedaan. Niet moeilijk doen, meteen invullen dat ding en teruggeven.
Als ze voor het laagste tarief wilden sporten, dan zouden ze niet lid worden van de duurste club in de regio natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')