abonnement Unibet Coolblue
pi_168917070
Dus....

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2017 13:35:06 ]
pi_168917074
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als ik het weet, weet jij het...
OK, nou ja, ik vroeg het me echt af, was geen trollpost ofzo :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_168917101
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_168917105
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jij bent de enige in dit topic die loopt te zeiken. Dat je dat zelf niet door hebt. Met je statistieken en je bewijzen.
Ik begon niet over die statistieken :D
  woensdag 15 februari 2017 @ 13:37:04 #5
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168917114
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

OK, nou ja, ik vroeg het me echt af, was geen trollpost ofzo :).
Zo vat ik het ook niet op.

Ik weet niet waarom. Maar ik verkeerde denk ik in een staat waarbij ik naging wat ik verkeerd deed/aan het bedenken was of ik niet duidelijk genoeg was. Achteraf is dat gewoon bullshit, want het was alles behalve mijn schuld. Maar ja...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168917128
Fax je gaat echt ver over de schreef vandaag vind ik

quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat kan ik bij mij gemakkelijk zeggen, allemaal. Als ik denk dat ze niet doorhadden dat ik geen trek had, schaar ik t niet onder aanranding :')
Ik denk dat degene die mij euhm verkeerde begrepen hebben dat serieus zelf niet door hadden
Maar ik ben ook nog niet in het stadium dat ik mezelf niet meer de schuld geef :')

Daarom heb ik zo'n moeite met dat steeds hameren hier op dat ik een slet ben
Ik ben dat niet, want ik kan dat niet zijn omdat ik euhm dingen heb mee gemaakt waardoor ik me niet veilig voel in seksuele situaties waardoor ik die vermijd
en als er iets gebeurd ik dus zelf al ga 'zie je wel'
Die bevestiging dan steeds hier trek ik soms niet

Zo, ben benieuwd hoe dit ooit terug gaat komen om me in mijn reet te bijten :') snap ook niet waarom ik zo open ben maar goed
pi_168917144
Wat Patricia Paay allemaal wel niet teweeg kan brengen.
Tap tap tap
pi_168917148
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

OK, nou ja, ik vroeg het me echt af, was geen trollpost ofzo :).
Ik kan me hier in Nieuws een topic herinneren van een vrouw die echt goed mishandelt was door haar vriend. Daar stond een foto van het meisje bij, van voor en na de mishandeling. Die reacties joh.. op basis van haar "sletterige" outfit werden er hele verhalen gefantaseerd dat ze het zelf veroorzaakt had.

Dat is niet de waarheid als je het mij vraagt. Maar "je bent wat je weet", als er dan bijvoorbeeld nooit over gesproken is in je opvoeding, dan is het moeilijk aannemen wat "de waarheid" is. Helemaal omdat emotie niet perse logica volgt.

Lijkt dit ergens op? :@
  woensdag 15 februari 2017 @ 13:39:36 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168917150
En dan ben ik alleen nog maar aangerand. Er zijn vrouwen die veel erger hebben meegemaakt... Hoe zij daarmee omgaan. JB bijvoorbeeld, echt respect.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 15 februari 2017 @ 13:40:34 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168917170
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:39 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik kan me hier in Nieuws een topic herinneren van een vrouw die echt goed mishandelt was door haar vriend. Daar stond een foto van het meisje bij, van voor en na de mishandeling. Die reacties joh.. op basis van haar "sletterige" outfit werden er hele verhalen gefantaseerd dat ze het zelf veroorzaakt had.

Dat is niet de waarheid als je het mij vraagt. Maar "je bent wat je weet", als er dan bijvoorbeeld nooit over gesproken is in je opvoeding, dan is het moeilijk aannemen wat "de waarheid" is. Helemaal omdat emotie niet perse logica volgt.

Lijkt dit ergens op? :@
Ik snap wel wat je bedoelt. Als je maar vaak genoeg leest/hoort dat het zo wel moet zijn, dan wordt dat je waarheid.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168917174
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:32 schreef Samzz het volgende:
Christus, Faxie :r.
Och sorry hoor. Jullie zijn zo zielig, mannen zijn allemaal varkens, ongelooflijk dat dit kan in Nederland, niemand verdient dit, moedig dat je het over hebt, het ligt niet aan jullie, schaamte is vervelend, veel knuffels kusjes en sterkte, vooral alsnog geen aangifte doen, rinse and repeat.

:r
  woensdag 15 februari 2017 @ 13:41:14 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168917181
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Och sorry hoor. Jullie zijn zo zielig, mannen zijn allemaal varkens, ongelooflijk dat dit kan in Nederland, niemand verdient dit, moedig dat je het over hebt, het ligt niet aan jullie, schaamte is vervelend, veel knuffels kusjes en sterkte, vooral alsnog geen aangifte doen, rinse and repeat.

:r
Godverdomme, draak :r.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 15 februari 2017 @ 13:41:15 #13
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_168917182
Faxie |:(
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_168917185
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:39 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik kan me hier in Nieuws een topic herinneren van een vrouw die echt goed mishandelt was door haar vriend. Daar stond een foto van het meisje bij, van voor en na de mishandeling. Die reacties joh.. op basis van haar "sletterige" outfit werden er hele verhalen gefantaseerd dat ze het zelf veroorzaakt had.

Dat is niet de waarheid als je het mij vraagt. Maar "je bent wat je weet", als er dan bijvoorbeeld nooit over gesproken is in je opvoeding, dan is het moeilijk aannemen wat "de waarheid" is. Helemaal omdat emotie niet perse logica volgt.

Lijkt dit ergens op? :@
Ik vind het een goeie poging hoor. Maar ik kan me er uiteraard ook totaal niet in verplaatsen, dat helpt niet mee natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_168917188
Fok gaat hier ook verkeerd mee om vind ik. Op de FP iedere keer haast triomfantelijk een bericht als een lerares seks heeft gehad met een jongen :{
pi_168917193
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Och sorry hoor. Jullie zijn zo zielig, mannen zijn allemaal varkens, ongelooflijk dat dit kan in Nederland, niemand verdient dit, moedig dat je het over hebt, het ligt niet aan jullie, schaamte is vervelend, veel knuffels kusjes en sterkte, vooral alsnog geen aangifte doen, rinse and repeat.

:r
Doe even normaal joh
pi_168917196
quote:
13s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Godverdomme, draak :r.
Kijk eens in de spiegel gek. Jullie allemaal.
  woensdag 15 februari 2017 @ 13:42:04 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168917199
quote:
15s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:41 schreef Harmankardon het volgende:
Fok gaat hier ook verkeerd mee om vind ik. Op de FP iedere keer haast triomfantelijk een bericht als een lerares seks heeft gehad met een jongen :{
Oh, dit is wel een heel goed punt ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168917207
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Och sorry hoor. Jullie zijn zo zielig, mannen zijn allemaal varkens, ongelooflijk dat dit kan in Nederland, niemand verdient dit, moedig dat je het over hebt, het ligt niet aan jullie, schaamte is vervelend, veel knuffels kusjes en sterkte, vooral alsnog geen aangifte doen, rinse and repeat.

:r
Echt faxie je bent echt een mongool. :r
  woensdag 15 februari 2017 @ 13:42:36 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168917209
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kijk eens in de spiegel gek. Jullie allemaal.
Ik weet niet zo goed wat je hiermee wilt zeggen. Dat wij gevraagd hebben om wat er gebeurd is?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168917221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:41 schreef Faxie het volgende:

Jullie allemaal.
Als je denkt dat het aan iedereen ligt, moet je zeker eens in de spiegel kijken :')
pi_168917238
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind het een goeie poging hoor. Maar ik kan me er uiteraard ook totaal niet in verplaatsen, dat helpt niet mee natuurlijk.
Misschien helpt dit? :@

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Allegorie_van_de_grot

En met die gedachtegang zijn er volgens mij wel 1000 manieren te bedenken om jezelf de schuld te geven.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2017 13:44:57 ]
pi_168917258
@fax: ik klaag niet over de overheid,
Het is alleen wel n feit dat aangifte doen nu gewoon geen zin meer heeft. Dat wordt door agenten afgeraden omdat geen bewijs en je moet alles alleen maar oprakelen.
Tel daarbij op dat t de vader van mn kinderen was en het is helemaal een grote zooi, waarbij teveel partijen waar ik veel om geef er last van gaan hebben.

Het is gewoon geen optie nu.
compact en kleverig.
pi_168917273
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:44 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Misschien helpt dit? :@

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Allegorie_van_de_grot

En met die gedachtegang zijn er volgens mij wel 1000 manieren te bedenken om jezelf de schuld te geven.
Is iets voor een andere keer dan, beetje teveel leeswerk voor nu, maar tnx :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_168917284
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
@fax: ik klaag niet over de overheid,
Het is alleen wel n feit dat aangifte doen nu gewoon geen zin meer heeft. Dat wordt door agenten afgeraden omdat geen bewijs en je moet alles alleen maar oprakelen.
Tel daarbij op dat t de vader van mn kinderen was en het is helemaal een grote zooi, waarbij teveel partijen waar ik veel om geef er last van gaan hebben.

Het is gewoon geen optie nu.
Ik hoop echt dat je niet het gevoel hebt dat je iets uit moet leggen en dat je dit zelf gewoon kwijt wilde
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')