abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168916918


Naam: Mass Effect 3
Platform(s): PS3/Xbox360/PC
Releasedate: 9 Maart 2012

quote:
Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
Bron: IGN



* De officiele Bioware Mass Effect website
* De officiele Mass Effect Wiki-site

SPOILER: Trailers:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reviews:
* IGN!
* Gamespot!
* Edge!
* Eurogamer!
* Gamekings!


FOK!kers met net zoveel swag op Origin 6.gif:
Drizzt - Moredhel83
Hans1988 - Fluffeltje
ElmarO - EcVo
jebentzelfeenfiets. - Wubcake
Smoofie - Smoofiee
Athcom - Verzijl
PirE - Kaiaiaia
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168917741
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:15 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh, dat zou wel kunnen. Had al de heavyweights meegenomen of weggestuurd. :P
Begrijp ik het nou goed dat je Mordin kon laten leven? Ik dacht eigenlijk dat zijn dood onvermijdelijk was. Of kon je hem alleen laten leven als dat ten koste ging van iemand anders? In ieder geval was ik in de veronderstelling dat ik in mijn 'play' het minst aantal slachtoffers had wat maar mogelijk was (en zo'n beetje volledig 'Paragon' was). :')
Tails tell tales
pi_168917805
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

Begrijp ik het nou goed dat je Mordin kon laten leven? Ik dacht eigenlijk dat zijn dood onvermijdelijk was. Of kon je hem alleen laten leven als dat ten koste ging van iemand anders? In ieder geval was ik in de veronderstelling dat ik in mijn 'play' het minst aantal slachtoffers had wat maar mogelijk was (en zo'n beetje volledig 'Paragon' was). :')
Zorg dat de heavy hitters bij het grote team blijven en neem Mordin mee naar de human reaper, of stuur hem met de overlevende crewmembers terug naar het schip. Tadaa, iedereen leeft :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168917990
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

Begrijp ik het nou goed dat je Mordin kon laten leven? Ik dacht eigenlijk dat zijn dood onvermijdelijk was. Of kon je hem alleen laten leven als dat ten koste ging van iemand anders? In ieder geval was ik in de veronderstelling dat ik in mijn 'play' het minst aantal slachtoffers had wat maar mogelijk was (en zo'n beetje volledig 'Paragon' was). :')
:o
In ME2?

Dan heb je echt veel gemist in drie. ;(
pi_168918039
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

:o
In ME2?

Dan heb je echt veel gemist in drie. ;(
Oh. :') Nee, hij leefde in 3 nog (een tijd)! *O*
Tails tell tales
pi_168918071
Ik heb er zin in. Ik heb na de release zelfs een weekje vrij. Dat valt mooi samen :)
pi_168918086
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zorg dat de heavy hitters bij het grote team blijven en neem Mordin mee naar de human reaper, of stuur hem met de overlevende crewmembers terug naar het schip. Tadaa, iedereen leeft :+
Had dus niet goed opgelet. ;) In deel 2 was hij in mijn 'play' ook nog wel 'alive and kicking'! O+
Tails tell tales
pi_168918111
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:21 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh. :') Nee, hij leefde in 3 nog (een tijd)! *O*
haha, dacht al :D
pi_168918164
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:21 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh. :') Nee, hij leefde in 3 nog (een tijd)! *O*
Ik wou net zeggen :D Er schijnt in 3 een manier te zijn om hem te laten overleven, maar elke keer als ik bij dat moment aan kom *pinkt traantje weg* gaat hij uit eigen beweging dood. Mensen die hem neerschieten zijn de grootste klootzakken en kuthoeren die er bestaan :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168918301
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

haha, dacht al :D
Dan zou ik idd wel écht veel gemist hebben! :D Zijn uiteindelijke dood vond ik het meest hartverscheurende moment in de hele reeks...

quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb er zin in. Ik heb na de release zelfs een weekje vrij. Dat valt mooi samen :)
Lekker! ^O^

Ik heb er ook zin in, maar afgaande op de tot nu toe vrij gegeven beelden ben ik wel een klein beetje getemperd in mijn enthousiasme... Ik had verwacht/gehoopt dat ze er -ook qua hoe alles er uitziet enzo- wel echt weer een hele nieuwe wereld van zouden maken en ik vind het vooralsnog een beetje aandoen alsof het in dat opzicht meer van hetzelfde is... Waarschijnlijk dan nog steeds wel erg tof, maar toch...

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen :D Er schijnt in 3 een manier te zijn om hem te laten overleven, maar elke keer als ik bij dat moment aan kom *pinkt traantje weg* gaat hij uit eigen beweging dood. Mensen die hem neerschieten zijn de grootste klootzakken en kuthoeren die er bestaan :(
Ik heb het even nagezocht. Het kán (dat hij het -ook in deel 3 ;)- overleeft), maar zoals ik al dacht alleen ten koste van anderen (Wrex en/of Eve).
Tails tell tales
pi_168918327
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:35 schreef Forbry het volgende:

Ik heb er ook zin in, maar afgaande op de tot nu toe vrij gegeven beelden ben ik wel een klein beetje getemperd in mijn enthousiasme... Ik had verwacht/gehoopt dat ze er -ook qua hoe alles er uitziet enzo- wel echt weer een hele nieuwe wereld van zouden maken en ik vind het vooralsnog een beetje aandoen alsof het in dat opzicht meer van hetzelfde is... Waarschijnlijk dan nog steeds wel erg tof, maar toch...

Wat zou je dan verwachten? Misschien een gebrek aan mijn eigen fantasie, maar ik kan niet echt iets anders verzinnen dan dit wanneer het op sci-fi aankomt in de stijl van Mass Effect.
pi_168918467
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat zou je dan verwachten? Misschien een gebrek aan mijn eigen fantasie, maar ik kan niet echt iets anders verzinnen dan dit wanneer het op sci-fi aankomt in de stijl van Mass Effect.
Compleet andere rassen. Die ene paarse dude lijkt een mix van Turian en Prothean te zijn. Ik had graag wat hele wazige lui gezien, geen figuren die recht uit Star Wars kunnen komen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168918625
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat zou je dan verwachten? Misschien een gebrek aan mijn eigen fantasie, maar ik kan niet echt iets anders verzinnen dan dit wanneer het op sci-fi aankomt in de stijl van Mass Effect.
Nah ja, we hebben nog maar een glimp gezien, het kan natuurlijk prima dat ik alsnog enorm verrast wordt, maar zie voor wat voorbeelden het vorige topic. Ik vind die Angara heel erg op Turians lijken. Dat moederschip vind ik best veel op de Citadel e.d. lijken. Nu 'The Kett' i.p.v. "The Geth" als belangrijkste vijand, die ik qua uiterlijk weer erg op The Collectors vind lijken. Dat een beetje.

Ik zou gewoon denken dat het allemaal wel stukken creatiever had gekund...
Tails tell tales
pi_168918669
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

Begrijp ik het nou goed dat je Mordin kon laten leven? Ik dacht eigenlijk dat zijn dood onvermijdelijk was. Of kon je hem alleen laten leven als dat ten koste ging van iemand anders? In ieder geval was ik in de veronderstelling dat ik in mijn 'play' het minst aantal slachtoffers had wat maar mogelijk was (en zo'n beetje volledig 'Paragon' was). :')
Iedereen leeft nu nog bij mij, aan het begin van ME3. Ja, behalve Ashley, maar dat is sowieso een kutwijf.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168918687
Mja, maar wie weet zijn de Protheans vroegah wel naar Andromeda gevlucht om aan de tentakels van de Reapers te ontkomen en zijn ze daar geëvolueerd.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168918692
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Iedereen leeft nu nog bij mij, aan het begin van ME3. Ja, behalve Ashley, maar dat is sowieso een kutwijf.
Deze man. Snoeiharde gaysex met Kaidan, jatog.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168918727
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Deze man. Snoeiharde gaysex met Kaidan, jatog.
*) Met wie anders dan? Cortez is ook maar een jankbal.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168918764
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:56 schreef Rezania het volgende:

[..]

*) Met wie anders dan? Cortez is ook maar een jankbal.
Cortez kreeg een knuffel van me, maar meer ook niet. Het leukste vond ik dat je op willekeurige momenten ineens Jack vol op d'r bek kon pakken, meestal wanneer er studenten bij stonden :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168918772
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:35 schreef Forbry het volgende:
Lekker! ^O^

Ik heb er ook zin in, maar afgaande op de tot nu toe vrij gegeven beelden ben ik wel een klein beetje getemperd in mijn enthousiasme... Ik had verwacht/gehoopt dat ze er -ook qua hoe alles er uitziet enzo- wel echt weer een hele nieuwe wereld van zouden maken en ik vind het vooralsnog een beetje aandoen alsof het in dat opzicht meer van hetzelfde is... Waarschijnlijk dan nog steeds wel erg tof, maar toch...
Dat heb ik ook wel ja. Ik heb het gevoel met die laatst bekendgemaakte alien en de nieuwe werelden dat deze ook in de originele trilogie hadden kunnen zitten. En dat vind ik ook wel jammer.

Maar ik laat mij graag verrassen, misschien houden ze het gewoon goed geheim.
pi_168918775
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:56 schreef Rezania het volgende:

[..]

*) Met wie anders dan? Cortez is ook maar een jankbal.
gewoon met Liara. Die is niet man of vrouw.
pi_168918823
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

gewoon met Liara. Die is niet man of vrouw.
Lijkt veel te veel op een vrouw.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168918843
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Iedereen leeft nu nog bij mij, aan het begin van ME3. Ja, behalve Ashley, maar dat is sowieso een kutwijf.
Bij mij was (in het begin van 3) ook alleen Ashley dood (favoriete game(reeks), maar wel maar 1x gespeeld).
Tails tell tales
pi_168918851
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nah ja, we hebben nog maar een glimp gezien, het kan natuurlijk prima dat ik alsnog enorm verrast wordt, maar zie voor wat voorbeelden het vorige topic. Ik vind die Angara heel erg op Turians lijken. Dat moederschip vind ik best veel op de Citadel e.d. lijken. Nu 'The Kett' i.p.v. "The Geth" als belangrijkste vijand, die ik qua uiterlijk weer erg op The Collectors vind lijken. Dat een beetje.

Ik zou gewoon denken dat het allemaal wel stukken creatiever had gekund...
Dat is misschien wel waar. Maar dan lijkt het ene op het andere, vind ik op zich geen probleem. Dat is slechts uiterlijk. Als characters en hun motieven maar geen carbon copies van eerdere games zijn.
pi_168918900
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:02 schreef Rezania het volgende:

[..]

Lijkt veel te veel op een vrouw.
iew jakkie bah.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168918934
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel ja. Ik heb het gevoel met die laatst bekendgemaakte alien en de nieuwe werelden dat deze ook in de originele trilogie hadden kunnen zitten. En dat vind ik ook wel jammer.

Maar ik laat mij graag verrassen, misschien houden ze het gewoon goed geheim.
Dat zou wel genot zijn, als ze de meeste rassen gewoon compleet geheim houden, zodat wij met een "wtf is dit nou weer?!" naar het scherm zitten te staren als we op een planeet landen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168918935
krijg wel zin om de trilogy nog eens uit te spelen
maar dat ga ik niet halen voor de release
pi_168918941
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is misschien wel waar. Maar dan lijkt het ene op het andere, vind ik op zich geen probleem. Dat is slechts uiterlijk. Als characters en hun motieven maar geen carbon copies van eerdere games zijn.
Ik zou het erg leuk vinden als het qua uiterlijkheden óók anders was, maar op zich ben ik het verder wel met je eens. Dat wat jij zegt is idd wel het belángrijkste (en daar kunnen we nu nog helemaal niets over zeggen)! ^O^
Tails tell tales
pi_168918989
Ik kijk al wel uit naar het kunnen samenstellen van je eigen class :9 Aangezien ik vooral engineer heb gespeeld hoop ik dat we iig nog een drone, overload en incinerate kunnen kiezen. Koppel dat aan incendiary ammo en andere shit en alles gaat dood in vlammen :9

Extra shield erbij, wellicht reave of dark channel en je bent een offensive beast _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168919018
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat zou wel genot zijn, als ze de meeste rassen gewoon compleet geheim houden, zodat wij met een "wtf is dit nou weer?!" naar het scherm zitten te staren als we op een planeet landen _O_
Ja, los van wat ik in mijn post hierboven zeg, zou ik dat dus wel héél erg tof vinden!

Oh, qua romance was het hier in ME1 female Shepard-Kaidan :P
Tails tell tales
pi_168919032
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:08 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik zou het erg leuk vinden als het qua uiterlijkheden óók anders was, maar op zich ben ik het verder wel met je eens. Dat wat jij zegt is idd wel het belángrijkste (en daar kunnen we nu nog helemaal niets over zeggen)! ^O^
Ik hoop dat ze ons gewoon verrassen met nieuwe inzichten e.d. van rassen. Die heel anders denken bijvoorbeeld.

En qua uiterlijk gewoon wat anders doen:




deze gekkigheid
of gasballonnen oid
pi_168920031
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kijk al wel uit naar het kunnen samenstellen van je eigen class :9 Aangezien ik vooral engineer heb gespeeld hoop ik dat we iig nog een drone, overload en incinerate kunnen kiezen. Koppel dat aan incendiary ammo en andere shit en alles gaat dood in vlammen :9

Extra shield erbij, wellicht reave of dark channel en je bent een offensive beast _O_
Soldier is de way to go joh. _O_ Cryo ammo gevolgd door concussive shot. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168920101
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:58 schreef Rezania het volgende:

[..]

Soldier is de way to go joh. _O_ Cryo ammo gevolgd door concussive shot. :9
Goed, soldier is dé canon Shepard, maar het is ook heel erg saai wanneer je tech en/of biotics gewend bent. Ik vond het al heel wat dat ik op m'n soldier Reave als extra skill kon kiezen, had ik nog een beetje het gevoel dat ik geen standaard jarhead was :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168921593
\m/anguard or bust
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_168921622
quote:
6s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:21 schreef 2Happy4U het volgende:
\m/anguard or bust
Hier hej'm wa :W

Engineer > \m/anguard.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168921645
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hier hej'm wa :W

Engineer > \m/anguard.
jung ik duw je turret in je reet
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_168921656
quote:
16s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:23 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

jung ik duw je turret in je reet
Ok :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168921786
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ok :9
!!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_168921795
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:31 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

!!
_O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168921796
quote:
6s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:21 schreef 2Happy4U het volgende:
\m/anguard or bust
Vanguard heb ik een keer geprobeerd, maar meeste figuren waren al dood voordat ik in de buurt kon komen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168921805
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:32 schreef Rezania het volgende:

[..]

Vanguard heb ik een keer geprobeerd, maar meeste figuren waren al dood voordat ik in de buurt kon komen. :')
Hoe kan dat? Je stormt er letterlijk op af.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_168921814
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:32 schreef Rezania het volgende:

[..]

Vanguard heb ik een keer geprobeerd, maar meeste figuren waren al dood voordat ik in de buurt kon komen. :')
In ME2 was ik vaak glitched, targette m'n vijand (kon hem gewoon bereiken), druk op Charge, Charge gaat af maar ik sta nog op dezelfde plek en Charge op cooldown :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168921839
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:32 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hoe kan dat? Je stormt er letterlijk op af.
Jonguh, heb toch geweren?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168921846
En geen assault rifle, dat miste ik ook.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168921906
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

Jonguh, heb toch geweren?
In ME3 was een melee build gaan wel erg tof. :D uiteindelijk had je ook mods om je wapens lichter te maken dus kan je een shotgun en geweer meenemen en nog steeds max cooldown reduction te hebben.

Werkte ook wel online, alleen niet zo effectief.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_168922342
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:41 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

In ME3 was een melee build gaan wel erg tof. :D uiteindelijk had je ook mods om je wapens lichter te maken dus kan je een shotgun en geweer meenemen en nog steeds max cooldown reduction te hebben.

Werkte ook wel online, alleen niet zo effectief.
Alleen als je host was zeker :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168924407
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Alleen als je host was zeker :D
Off host als vanguard is niet echt een aanrader. Net iets teveel delay met je charge. Als host is het geweldig om de Novaguard uit te hangen.
pi_168925527
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:46 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Off host als vanguard is niet echt een aanrader. Net iets teveel delay met je charge. Als host is het geweldig om de Novaguard uit te hangen.
Dat was inderdaad de strekking van m'n post ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168925601
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat was inderdaad de strekking van m'n post ;)
Al zie je soms toch nog vanguards off host, snap niet hoe die mensen dat kunnen. :P
pi_168926740
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 20:23 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Al zie je soms toch nog vanguards off host, snap niet hoe die mensen dat kunnen. :P
Mja, ik zit gewoon lekker aan te kutten met een human engineer. Waar ik, door mijn lage score (en slechte wapens) alle skills in moet zetten om één vijand af te knallen, doen de anderen dat door te oneshotten, en vaak niet eens echt te mikken.

Zo komt de MP iig op me over _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 16 februari 2017 @ 07:25:44 #50
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_168932873
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hier hej'm wa :W

Engineer > \m/anguard.
Nah, Vanguard met Cryo ammo en Nova...altijd lachen. :P
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')