abonnement Unibet Coolblue
pi_168916808
Hoi,

Ik heb hier in huis een paar kachelpanelen hangen van Noirot. De Arkos om preciezer te zijn. Vanwege jarenlang roken in huis zit er een gele aanslag op het rooster en ik wil deze eigenlijk loshalen, maar ik zie zo 123 niet hoe dat kan zonder de boel te slopen :@

Nu kwam ik deze link tegen:
http://sav.noirot.fr/file/notices_produit/notice-arkos-200.pdf

Staat daar ergens hoe dat voorste rooster losgehaald kan worden? :@ :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_168916913
http://sav.noirot.fr/file/fiches_produit/7780-2a7-fp-406.pdf

Het gaat om dat niet genummerde onderdeel dus. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 15 februari 2017 @ 13:30:54 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168916997
Het zit vastgeschroefd?

Overigens: gatverdamme. :r
The love you take is equal to the love you make.
pi_168917256
Nee zit niet geschroeft. Lijkt geklikt te zitten, maar is een ding van 2003 en niet meer verkrijgbaar. Als ik iets sloop moet ik er een nieuw paneel a 300 euro op zetten. Ik heb 2 van die dingen. Dat was ik niet van plan.

Schoonmaken met Dasty werkt niet, met HG nicotine spul werkt ook niet. Ga nu met St Marc proberen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_168918186
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:26 schreef Geralt het volgende:
http://sav.noirot.fr/file/fiches_produit/7780-2a7-fp-406.pdf

Het gaat om dat niet genummerde onderdeel dus. :)
Je ziet twee klemmetjes bovenin, die zullen ook wel onderin zitten. Denk dat je hem er toch echt uit moet wippen op een of andere manier.
  woensdag 15 februari 2017 @ 15:06:40 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168918903
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:45 schreef Geralt het volgende:
Nee zit niet geschroeft. Lijkt geklikt te zitten, maar is een ding van 2003 en niet meer verkrijgbaar. Als ik iets sloop moet ik er een nieuw paneel a 300 euro op zetten. Ik heb 2 van die dingen. Dat was ik niet van plan.

Schoonmaken met Dasty werkt niet, met HG nicotine spul werkt ook niet. Ga nu met St Marc proberen.
Ik heb wel eens helpen schoonmaken in een huis van iemand die veel rookte. Dat deden we idd met St Marc.
The love you take is equal to the love you make.
pi_168931402
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:28 schreef Diemux het volgende:

[..]

Je ziet twee klemmetjes bovenin, die zullen ook wel onderin zitten. Denk dat je hem er toch echt uit moet wippen op een of andere manier.
Dat denk ik ook, maar de bovenkant en onderkant van dat ding waar het rooster in zit is van plastic. Ik ben bang dat het breekt :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_168931407
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb wel eens helpen schoonmaken in een huis van iemand die veel rookte. Dat deden we idd met St Marc.
St MArc hielp niet overigens.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_168985832
Ammoniak helpt! Wel goed luchten ;-)
pi_168986326
Ik heb even gekeken naar de pdf. Er staat nergens dat je het onderdeel kunt losschroeven of iets dergelijks. Wel staat er dat je regelmatig het stof moet verwijderen door met een stofzuiger erover te gaan en dat je vlekken met een vochtig doekje kunt verwijderen. Verder staat er nog dat je geen schuurmiddelen mag gebruiken.
Veel wijzer word je hier dus ook niet van...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')