abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 15 februari 2017 @ 23:16:23 #26
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_168930821
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 23:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

niet gelezen dat de ufc 100+ fighters heeft gecut?
Dit werkt anders, doordat Lesnar dit gezegd heeft wordt hij ook niet meer gecontroleerd door USADA. Hij zou nu dus kunnen dopen tot de max en de enige die controleert is de WWE. Geen officiele instantie die random checkt.
Hij had er nog maar 5 maanden opzitten, na die 5 maanden had hij ook kunnen stoppen.

Mijn conclusie: die man mist zijn supplementen en wil weer roiden voor Wrestlemania als hij tegen Goldberg staat.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_168930858
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 23:16 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Dit werkt anders, doordat Lesnar dit gezegd heeft wordt hij ook niet meer gecontroleerd door USADA. Hij zou nu dus kunnen dopen tot de max en de enige die controleert is de WWE. Geen officiele instantie die random checkt.
Hij had er nog maar 5 maanden opzitten, na die 5 maanden had hij ook kunnen stoppen.

Mijn conclusie: die man mist zijn supplementen en wil weer roiden voor Wrestlemania als hij tegen Goldberg staat.
de schorsing wordt wel bevroren wil hij ooit nog terugkomen, al zie ik het niet gebeuren.
pi_168931496
wordt weer eens tijd dat ze als ringgirl optreed.

.
pi_168933927
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 23:16 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Dit werkt anders, doordat Lesnar dit gezegd heeft wordt hij ook niet meer gecontroleerd door USADA. Hij zou nu dus kunnen dopen tot de max en de enige die controleert is de WWE. Geen officiele instantie die random checkt.
Hij had er nog maar 5 maanden opzitten, na die 5 maanden had hij ook kunnen stoppen.

Mijn conclusie: die man mist zijn supplementen en wil weer roiden voor Wrestlemania als hij tegen Goldberg staat.
Ik weet weinig van wwe. Maar dat is toch zo nep als het maar zijn kan. En hij weet van te voren al of die wint of verliest. Waarom zou je dan aan de steroids willen. :') Heeft 0 voordelen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:31:43 #30
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_168934034
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:24 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik weet weinig van wwe. Maar dat is toch zo nep als het maar zijn kan. En hij weet van te voren al of die wint of verliest. Waarom zou je dan aan de steroids willen. :') Heeft 0 voordelen.
Vergis je niet, het is weliswaar nep, maar waar de gemiddelde MMA atleet op 3 gevechten per jaar zit, zit de gemiddelde WWE atleet op zo'n 3 gevechten per week (incl houseshows). De klappen, en trappen zijn dan maar op 10% kracht, als je meters hoog door de lucht vliegt en op je buik landt, dag in dag uit, heeft dat echt wel fysieke gevolgen. Ondanks dat het show is, is het echt wel een zware topsport (uitzonderingen daargelaten).
Maar ik geloof er niks van dat Lesnar steroids nodig zou hebben voor zijn feud tegen Goldberg. Goldberg is een vent van 50 met het uithoudingsvermogen van een week washandje. Dat gevecht zal nooit zo zwaar worden als zijn eerdere (tegen Undertaker op WM bijvoorbeeld).
Tevens heeft de WWE een strenge health policy.
pi_168934076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:31 schreef tja77 het volgende:

[..]

Vergis je niet, het is weliswaar nep, maar waar de gemiddelde MMA atleet op 3 gevechten per jaar zit, zit de gemiddelde WWE atleet op zo'n 3 gevechten per week (incl houseshows). De klappen, en trappen zijn dan maar op 10% kracht, als je meters hoog door de lucht vliegt en op je buik landt, dag in dag uit, heeft dat echt wel fysieke gevolgen. Ondanks dat het show is, is het echt wel een zware topsport (uitzonderingen daargelaten).
Maar ik geloof er niks van dat Lesnar steroids nodig zou hebben voor zijn feud tegen Goldberg. Goldberg is een vent van 50 met het uithoudingsvermogen van een week washandje. Dat gevecht zal nooit zo zwaar worden als zijn eerdere (tegen Undertaker op WM bijvoorbeeld).
Tevens heeft de WWE een strenge health policy.
Oh dat het zwaar is en vaak genoeg echt pijn zal doen geloof ik meteen. Maar als je gewoon echt als top sporter leeft lukt dat ook wel zonder steroids.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:38:23 #32
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_168934128
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Oh dat het zwaar is en vaak genoeg echt pijn zal doen geloof ik meteen. Maar als je gewoon echt als top sporter leeft lukt dat ook wel zonder steroids.
Ik vermoed dat veel WWE'ers het als painkiller gebruiken. Zo snel mogelijk herstellen om maar weer een show te kunnen draaien. Zeker de mid en low card wretslers verdienen geen miljoenen per jaar, en moeten gewoon zoveel mogelijk shows per jaar draaien om ervan te kunnen leven.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:57:18 #33
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_168935357
Er zijn genoeg voordelen voor pro-wrestlers om steroids te gebruiken; snelle opbouw spieren, beter herstel spieren, energielevels (vooral voor 30-plussers) op peil, enz. De uitkomst is dan wel scripted, maar je moet er wel goed uit blijven zien en performen in de ring om relevant te blijven.
De WWE heeft inderdaad een wellness policy, maar voor het vaste roster, daar valt Lesnar weer niet onder...
Overigens denk ik dat Lesnar gewoon echt klaar is met MMA en heeft geen zin om elke minuut te verantwoorden aan USADA waar hij precies uithangt en in potjes te pissen, terwijl zo'n gast kijkt of het wel echt uit jouw lul komt. Dat hij ook weer supplementen kan nemen die nu op de lijst staan is alleen maar meegenomen.

Verder zwakke actie van Holm. Neem je verlies en move on. In het verleden zijn zat eye-pokes, fence-grabs en nut-shots onterecht niet bestraft met punt-aftrek en daar is ook geen protest voor ingediend. Verantwoording blijft bij de ref liggen.
pi_168935521
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:24 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik weet weinig van wwe. Maar dat is toch zo nep als het maar zijn kan. En hij weet van te voren al of die wint of verliest. Waarom zou je dan aan de steroids willen. :') Heeft 0 voordelen.
ja, je krijgt door hard te trainen en veel eten zo'n lichaam, hahahha
steriods kunnen ook mentaal verslavend zijn
pi_168935738
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, je krijgt door hard te trainen en veel eten zo'n lichaam, hahahha
steriods kunnen ook mentaal verslavend zijn
Dat kan prima hoor.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:21:02 #36
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_168935765
Zomaar een vraag, wat hoopt Holm te krijgen d.m.v. haar protest?
pi_168935851
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:21 schreef tja77 het volgende:
Zomaar een vraag, wat hoopt Holm te krijgen d.m.v. haar protest?
aandacht, denk meer dat het aangepraat is ofzo
pi_168935866
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:21 schreef tja77 het volgende:
Zomaar een vraag, wat hoopt Holm te krijgen d.m.v. haar protest?
De uitslag was 48-47 dus als er één punt afgetrokken wordt bij De Randamie zou het een draw zijn.
Play hard, go pro.
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:30:46 #39
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_168935946
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:26 schreef Aethereal het volgende:

[..]

De uitslag was 48-47 dus als er één punt afgetrokken wordt bij De Randamie zou het een draw zijn.
Dat wist ik al, en dan?
pi_168936277
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:30 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat wist ik al, en dan?
Is er geen winnaar en kunnen ze nog een keer vechten
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:54:27 #41
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_168936297
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Is er geen winnaar en kunnen ze nog een keer vechten
Maar de Randamie heeft toch al een rematch aangeboden?
pi_168936505
quote:
Holm in protest tegen wereldtitel De Randamie

Germaine de Randamie werd zondag gekroond tot wereldkampioene in de Mixed Martial Arts (MMA), maar haar tegenstandster Holly Holm laat het daar niet bij zitten. Holm heeft namelijk een officieel protest ingediend bij de New York State Athletic Commission (NYSAC).

De Amerikaanse betwist de uitslag van de finale, die op punten werd beslist. Aan het einde van de tweede en derde ronde kreeg Holm na de bel nog enkele rake klappen van de Utrechtse. Volgens Holm had De Randamie strafpunten moeten krijgen.

De Randamie kreeg wel een officiële waarschuwing van de scheidsrechter, maar daar bleef het ook bij. Het Amerikaanse publiek, dat logischerwijs al op de hand van Holm was, keerde zich vervolgens tegen De Randamie.

"Als de scheidsrechter de NYSAC-reglementen had gevolgd en De Randamie strafpunten had gegeven, dan zou het titelgevecht gelijk zijn geëindigd. Zo niet een overwinning voor mevrouw Holm", staat in het officiële beroepsdocument.
http://nos.nl/artikel/215(...)tel-de-randamie.html
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168936519
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:54 schreef tja77 het volgende:

[..]

Maar de Randamie heeft toch al een rematch aangeboden?
En dan staat ze niet 0-3, maar 0-2-1 over de afgelopen drie partijen....een verliespartij toegeven is dan toch lastig. En daarbij, misschien een financiële vergoeding. En natuurlijk: America, claimcultuur nummer één.
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:23:09 #44
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_168936789
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat kan prima hoor.
Ja tuurlijk man, natty 130+ kilo jacked zijn zonder roids _O-
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:36:27 #45
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_168937028
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:07 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

En dan staat ze niet 0-3, maar 0-2-1 over de afgelopen drie partijen....een verliespartij toegeven is dan toch lastig. En daarbij, misschien een financiële vergoeding. En natuurlijk: America, claimcultuur nummer één.
Klopt wel, overigens als het punt aftrek meteen na de ronde door de ref zou worden aangegeven, kan dat de wedstrijd ook weer beinvloeden. Waar je eerder nog zeker was van een ronde waarin je de winst had gepakt (10-9) wordt het dan ineens een 9-9. Waardoor je met een andere mindset de volgende ronde ingaat. Volgens mij scoorde alle refs hetzelfde (48-47) Oftewel 3 rondes met 10-9 voor De Randamie, en 2 rondes met 10-9 voor Holm.
Over het gehele gevecht genomen was de Randamie gewoon beter. Sowieso liet Holm de eerste 14 minuten NIKS zien. En deed ze in de clinch niet veel meer dan een beetje hangen tegen de Randamie.
pi_168937061
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:36 schreef tja77 het volgende:

[..]

Klopt wel, overigens als het punt aftrek meteen na de ronde door de ref zou worden aangegeven, kan dat de wedstrijd ook weer beinvloeden. Waar je eerder nog zeker was van een ronde waarin je de winst had gepakt (10-9) wordt het dan ineens een 9-9. Waardoor je met een andere mindset de volgende ronde ingaat. Volgens mij scoorde alle refs hetzelfde (48-47) Oftewel 3 rondes met 10-9 voor De Randamie, en 2 rondes met 10-9 voor Holm.
Over het gehele gevecht genomen was de Randamie gewoon beter. Sowieso liet Holm de eerste 14 minuten NIKS zien. En deed ze in de clinch niet veel meer dan een beetje hangen tegen de Randamie.
Helemaal met je eens.
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_168937082
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat kan prima hoor.
forget it
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:47:18 #48
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_168937189
quote:
Volgens mij las ik ergens dat er in de NYSAC-reglementen staat dat de scheidsrechter punten mag aftrekken voor zo'n overtreding, dus niet perse moet aftrekken. Dan zou het protest al geen kans van slagen hebben.
pi_168937338
Holly's protest zal weinig uithalen denk ik.

Het beste is gewoon op een sportieve manier je revanche proberen te nemen. Germaine staat er sowieso wel voor open, en zal hoe dan ook er wel voor zorgen dat alle monden wederom worden gesnoerd :).
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_168939901
Die rematch komt sws wel. Of Holm nou zeurt of niet.
Erg veel diepgang zit er toch niet op dit moment in die FW divisie.

Weer een excuus voor Dana om Cyborg nog langer op de bench te laten zitten :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')