abonnement Unibet Coolblue
pi_168914810
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P




Waar we praten over poetsen met dreumesen
Schudden voor gebruik
pi_168914823
Een nieuw topic openen.. dat was lang geleden :D
Schudden voor gebruik
pi_168915017
Hoe is het bij jullie, stippel?
pi_168915045
Ik miste jullie allemaal :P
Schudden voor gebruik
pi_168915098
Stippel *O*

Haha Jäger, Sjaak is ook een leuke naam ;) maar niet heel internationaal. Zijn echte naam is dat veel meer. Sjaak was ook werktitel van buikbaby, zelfs voordat we zijn echte naam wisten. En nu is het een prima afgeleide daarvan.
pi_168915123
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
Stippel *O*

Haha Jäger, Sjaak is ook een leuke naam ;) maar niet heel internationaal. Zijn echte naam is dat veel meer. Sjaak was ook werktitel van buikbaby, zelfs voordat we zijn echte naam wisten. En nu is het een prima afgeleide daarvan.
Ja, z'n echte naam zag ik ook, die werkt internationaal veel beter. T heeft ook zo'n naam gekregen. Ik heb een typisch Friesse naam, en die werkt internationaal echt niet. Zo frustererend, geen mens kan m'n naam goed uitspreken...
pi_168915134
Sillie, zoveel mogelijk zelf doen was hier echt de truuk! Mini kan nu netjes eten en na afloop veegt ze zelf haar mond en handen én de tafel af (daarna helpen wij nog even als dat nodig is)

Qua school: wij mogen mini pas volgend jaar aanmelden. Met mijn antroposofische achtergrond en inslag ga ik voor de Vrije School. Ik hoop dat ze met twee jaar naar de antroposofische PSZ kan, dan krijgt ze voorrang op de wachtlijst van school en die PSZ is zo leuk O+

Twiiist echt kriebels van dat filmpje, wat een vaart joh :o

[ Bericht 12% gewijzigd door Bloesem. op 15-02-2017 12:06:00 ]
pi_168915150
Wij zijn wel bezig geweest met scholen laatst, maar vooral omdat we nu weten waar we gaan wonen en in moesten schrijven bij een kdv. Welke basisschool het gaat worden weten we nog niet, of de reguliere (waar O dan bij zijn neefjes/nichtje in de klas komt waarschijnlijk, wat ik een minpunt vind omdat dat er gelijk drie zijn), of de montessori. O start daar in augustus op het kdv, samen met de tweeling. We zien dat ook als mogelijkheid om even goed daar binnen te kijken om daarna pas de beslissen over de school. Inschrijven is hier ook pas als ze drie worden, dus we hebben nog even.

Wat een toffe helm Twist! En dat is hard rennen voor jullie om haar bij te houden :D

Qua broodbeleg gaan we hier voor alles wat plakt. Smeerkaas, smeerworst, jam, stroop, pindakaas, chocopasta, gegrilde kaas... maar na afloop is het altijd poetsen idd.

Nu eet hij een droge boterham. Wel een verse krokante. Zelfs de korstjes worden smakelijk opgegeten.
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_168915233
Ik vind het fijn om meer ademruimte te hebben en krijgen van zowel mijn meneer als van wurm.

Het jaar vloog voorbij en nu lijkt er in een poep en een scheet weer een half jaar voorbij gefloept.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch mijmeren we wel eens bij de gedachte aan een tweede :')

Gelukkig zijn er om ons heen genoeg newborns om te genezen van die gedachte :P
Schudden voor gebruik
pi_168915271
Ben ik de enige die nog niet met school bezig is geweest?

Ik heb daar nog geen minuut aan gedacht :@
Schudden voor gebruik
pi_168915282
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:58 schreef Bloesem. het volgende:
Sillie, zoveel mogelijk zelf doen was hier echt de truuk! Mini kan nu netjes eten en na afloop veegt ze zelf haar mond en handen én de tafel af (daarna helpen wij nog even als dat nodig is)

Qua school: wij mogen mini pas volgend jaar aanmelden. Met mijn antroposofische achtergrond en inslag ga ik voor de Vrije School. Ik hoop dat ze met twee jaar naar de antroposofische PSZ kan, dan krijgt ze voorrang op de wachtlijst van school en die PSZ is zo leuk O+

Twiiist echt kriebels van dat filmpje, wat een vaart joh :o
Maar hoe krijg je ze dan zover dat ze daadwerkelijk haar mond afdoet? Als ik W. de washand geef gooit 'm of boos weg of hij doet er inderdaad de tafel mee af (dat dan weer wel).
pi_168915299
bij jezelf voordoen, sillie? Of hem een washand geven om de tafel te poetsen terwijl jij snel z'n gezicht doet?
pi_168915309
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:07 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Maar hoe krijg je ze dan zover dat ze daadwerkelijk haar mond afdoet? Als ik W. de washand geef gooit 'm of boos weg of hij doet er inderdaad de tafel mee af (dat dan weer wel).
Herhalen herhalen benoemen benoemen
Voordoen voordoen tegelijkertijd doen herhalen herhalen ^^,
Schudden voor gebruik
pi_168915352
Samen wassen idd. Verder geef ik plaksmeerspul op een dichte boterham, snijdt ook wat fijner voor mij :') is er nog de kans dat het overal belandt natuurlijk, maar wie weet.
Missschien helpt een spiegel bij het wassen :D kan hij zelf zien hoe hij eruit ziet
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_168915354
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:06 schreef Stippelrientje het volgende:
Ben ik de enige die nog niet met school bezig is geweest?

Ik heb daar nog geen minuut aan gedacht :@
Ik ook nog niet echt hoor. Ja, ik heb gekozen voor een kdv met haal- en brengfunctie naar diverse scholen er kort bij. Maar verder is het een ver van mn bed show.

Nouja...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168915398
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:07 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Maar hoe krijg je ze dan zover dat ze daadwerkelijk haar mond afdoet? Als ik W. de washand geef gooit 'm of boos weg of hij doet er inderdaad de tafel mee af (dat dan weer wel).
Voordoen :)

Werkt dit zo? Een filmpje van mini die Een tante en een oom in Laren zingt O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168915454
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:11 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik ook nog niet echt hoor. Ja, ik heb gekozen voor een kdv met haal- en brengfunctie naar diverse scholen er kort bij. Maar verder is het een ver van mn bed show.

Nouja...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sillie, afgezien van dat ik vind dat jullie het beide eens moeten zijn over een school, en zeker op meer plekken zou gaan kijken dan alleen die school: Op een christelijke school zitten lang niet alleen maar christenen hoor. Ik heb gewerkt op een cbs waar zelfs een hoop moslims zaten :)
Daarnaast kan je te zijner tijd heel goed uitleggen aan W hoe het zit met jullie 'thuissituatie' en hoe het op school en in sommige andere gezinnen gebeurt.
Maargoed, wat je man wil hoef jij nog niet te willen. Ik zou tegen die tijd nog eens goed uitzoeken welke opties er nog meer zijn
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_168915485
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:13 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Voordoen :)

Werkt dit zo? Een filmpje van mini die Een tante en een oom in Laren zingt O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verstond appelboom O+
Schudden voor gebruik
pi_168915651
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:11 schreef pinquit het volgende:
Samen wassen idd. Verder geef ik plaksmeerspul op een dichte boterham, snijdt ook wat fijner voor mij :') is er nog de kans dat het overal belandt natuurlijk, maar wie weet.
Missschien helpt een spiegel bij het wassen :D kan hij zelf zien hoe hij eruit ziet
Ketel krijgt ook dichte boterhammen met pindakaas, maar die trekt hij gewoon meteen open. :') :D
pi_168915674
Pfff school. Officieel mag je hier pas inschrijven vanaf 3 jaar, maar om me heen hoor ik veel dat je het toch wel eerder moet doen. Maar we weten nog niet waar we dan zullen wonen, dus durf nog niet echt in te schrijven (terwijl ik ook wel nerveus word van het idee dat we straks misschien te laat zijn :') ).
pi_168915734
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:16 schreef pinquit het volgende:

[..]

Sillie, afgezien van dat ik vind dat jullie het beide eens moeten zijn over een school, en zeker op meer plekken zou gaan kijken dan alleen die school: Op een christelijke school zitten lang niet alleen maar christenen hoor. Ik heb gewerkt op een cbs waar zelfs een hoop moslims zaten :)
Daarnaast kan je te zijner tijd heel goed uitleggen aan W hoe het zit met jullie 'thuissituatie' en hoe het op school en in sommige andere gezinnen gebeurt.
Maargoed, wat je man wil hoef jij nog niet te willen. Ik zou tegen die tijd nog eens goed uitzoeken welke opties er nog meer zijn
Nahjah, de keuzes hier zijn enigszins beperkt hoor. Er zijn 3 basisscholen in de omgeving: een christelijke, een openbare en een gereformeerde. Die laatste valt sowieso af (want we zijn niet gereformeerd dus W. is er niet welkom.) De openbare ken ik goed vanwege werk, maar daar voel ik me niet zo goed bij voor W. En over Christelijk dus ook mn twijfels.
Ik overweeg voorlopig gewoon een verhuizing.
pi_168915782
Sillie, ik zou het daar niet vanaf laten hangen, meer van je algemene gevoel bij de school. Ik ben niet gelovig opgevoed maar heb wel op een christelijke basisschool gezeten en nooit het gevoel gehad dat ik basis kennis miste of buiten de groep viel, en tijdens het bidden was ik gewoon even stil voor kinderen die dat wel deden (wat een flinke minderheid was). Maar goed, dat was wel in een grote stad, ik kan me voorstellen dat het in een dorp a la Bunschoten/Spakenburg anders is.
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_168916183
A staat ook al ingeschreven op school. Vooral omdat de school wilde weten hoe het staat met de aanmeldingen van broertjes/zusjes (ook al zit Max al niet meer op de basisschool als Alex gaat), dus heb t doorgegeven. Ik heb wel getwijfeld over een andere school, omdat ik het dramagehalte en 'hippe+rijke ouders hebben voorrang op alles'-gehalte iets te hoog vind eigenlijk :X Maargoed, het lukt me al 7 jaar hier, en ik ben nog steeds mezelf, en de school zelf is wel gewoon leuk dus laten we het maar doen :+ :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_168916427
Ohja, nog een dingetje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_168916512
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:02 schreef pinquit het volgende:
Ohja, nog een dingetje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168916609
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:02 schreef pinquit het volgende:
Ohja, nog een dingetje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168916798
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:11 schreef silliegirl het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_168916864
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:20 schreef pinquit het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168916878
even de spoilers breken met een fotootje hoor :P



Mijn grote kleinste hielp gisteren fijn mee met het weer zichtbaar maken van de authentieke vensterbanken in de slaapkamer! *O*
Hij is weer een stuk meer zichzelf deze week, zo fijn O+ hij geniet weer van knuffelen en aanraken, en is zo gezellig O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_168916960
Jaa! Dreumesshowen! Wat een lief mannetje Pinq!

W. doet ook mee:


W. gaat steeds beter stappen. Loopt nu overal langs en steekt stukjes over. Soms staat ie ineens even los, maar daar schrikt 'ie zelf nog van. Het begin is er, in ieder geval. Na een hoop consulten bij de kinderfysio mag dat ook wel. :z
pi_168917017
Wat kijkt hij lekker geconcentreerd pinq. O+

Stappende W.! *O* Waarom waren jullie bij de fysio sillie? Dat heb ik even gemist geloof ik.
pi_168917168
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:31 schreef lunapuella het volgende:
Wat kijkt hij lekker geconcentreerd pinq. O+

Stappende W.! *O* Waarom waren jullie bij de fysio sillie? Dat heb ik even gemist geloof ik.
Dat heb ik hier ook niet heel uitgebreid gepost denk ik. Maar W. kon met 8 maanden nog vrijwel niks. Hij lag op z'n rug of zat als ik hem rechtop had gezet, maar dat was het. Rolde niet om, kwam niet van zijn plek. Op zijn buik liggen gaf een hoop drama, wilde hij echt niet. En vooral het niet van zijn plek kunnen komen frustreerde hem vanaf dat moment zelf ook enorm. Dan wilde hij wel, maar wist niet hoe en schreeuwde dan moord en brand tot wij kwamen helpen. Dat hebben we aangezien tot 'ie 10 maanden was, toen was er nog geen verbetering, maar wel enorm veel frustratie dus naar de fysio met 'm. Vooral die frustratie bij hem vond ik de motivatie om dat te doen, 't was echt sneu om 'm zo te zien.

Sinds we daar gestart zijn is 'ie gaan billenschuiven, gaan omrollen, komt nu zelf tot zit, gaat zelf staan en inmiddels dus ook lekker stappen! En hij is een stuk vrolijker sinds hij van alles zelf kan! O+
pi_168917240
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een leukerd, Pinq. En inderdaad, zo geconcentreerd!

En silly ook! Fijn dat de fysio geholpen heeft!

T is tegenwoordig fan van z'n rugzak. Laat hem niet meer los zodra hij hem ziet. Verder is hij gefascineerd door de vliegtuigen in de lucht. We wonen hier vlak bij het vliegveld, dus we zien ze nogal vaak. Gister na het kdv kwam er weer eentje over..

pi_168917288
Kleine vliegtuigspotter! O+
pi_168917290
Oh, en deze, zondag in de trein. Hij leek zo groot..
pi_168917384
Wow die laatste Jagar!!! groot idd! O+ O+ O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 15 februari 2017 @ 14:13:36 #37
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_168917866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:02 schreef pinquit het volgende:
Ohja, nog een dingetje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_168917923
Wow, we gaan weer hard in dit topic.

Gave helm, twist!
Leuke foto's van T en W en A en Mini O+

Silliegirl, best veel christelijke scholen zijn gematigd en staan open voor alle culturen. Zeker als er ook openbaar en gereformeerd is. Klinkt misschien zwaar, maar kan dus best meevallen. En wat bidden betreft: de kinderen weten dan niet beter dan dat het op school zo gaat en thuis niet.

Vannacht lag er weer een koortsmeneertje naast me in bed, wordt ie wakker, pakt mijn wangen vast, zegt "mama?". Dus ik reageer suf met "ja lieverd", krijg ik als antwoord "alpaca!" Uh, ja, ga maar gewoon lekker slapen alsjeblieft :')
Maar goed, dag 3 met fikse koorts dus. En laat nou net de helft van onze mogelijke oppassen in het buitenland zitten. Wat een geregel.
pi_168917981
Alpaca :D O+ kind naar mn hart
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_168919745
Ben ik de enige die met open mond naar de witte bank van Sillie kijkt?
Die zou mijn kleine wervelwind geen minuut overleven. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_168919981
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:45 schreef Krisvc het volgende:
Ben ik de enige die met open mond naar de witte bank van Sillie kijkt?
Die zou mijn kleine wervelwind geen minuut overleven. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha. Het is leer, met een extra vochtwerende coating. Doekje erover doet wonderen ;).

Maar als ik hem opnieuw moest kopen werd het ook geen witte }:|
pi_168920043
Wat een mooie foto's! O+

Sillie, ik was net aan het denken, maar Willem kon ook nog niets toen hij 10 maanden was. Maar goed dat je hulp zoekt als het W. frustreert! Dat is niet leuk. Mijn W. is gewoon liever lui dan moe (maar het is niet zo dat ik me geen zorgen heb gemaakt / zorgen maak).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een foto!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door Adrian4 op 15-02-2017 16:12:36 ]
pi_168920777
Wat een leuke dreumesen hebben jullie! Ziek zijn, tand- en kiezenleed, slapeloze nachten en alles wat erbij hoort maar als je dan al die foto's ziet. O+ Wat hebben me toch allemaal mooie mensjes gecreëerd!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168920802
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:58 schreef Adrian4 het volgende:
Wat een mooie foto's! O+

Sillie, ik was net aan het denken, maar Willem kon ook nog niets toen hij 10 maanden was. Maar goed dat je hulp zoekt als het W. frustreert! Dat is niet leuk. Mijn W. is gewoon liever lui dan moe (maar het is niet zo dat ik me geen zorgen heb gemaakt).

Zonder die frustratie had ik ook gewacht. Ik ben niet van het "oh hij loopt voor of achter". Ieder kindje ontwikkelt op een eigen manier en eigen tempo. Maar die frustratie zat in de weg; hij probeerde niks meer zelf, hij begon meteen te schreeuwen. En de fysio heeft vooral geholpen met de aanzetjes, dus niet alles voor hem doen, maar hem helpen het zelf te doen.
pi_168920824
Malteser! Hoe is het met Twix nu?
pi_168921360
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:13 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Voordoen :)

Werkt dit zo? Een filmpje van mini die Een tante en een oom in Laren zingt O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verliefd op je mini. O+
pi_168922483
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:58 schreef Adrian4 het volgende:
Wat een mooie foto's! O+

Sillie, ik was net aan het denken, maar Willem kon ook nog niets toen hij 10 maanden was. Maar goed dat je hulp zoekt als het W. frustreert! Dat is niet leuk. Mijn W. is gewoon liever lui dan moe (maar het is niet zo dat ik me geen zorgen heb gemaakt / zorgen maak).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een foto!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet zeldzaam hoor!
Schudden voor gebruik
pi_168925513
Wat een leuke foto's!

Ik lig te voeden en dacht laat ik nog even beter lezen en bekijken. ^^,

Lekker mee klussen! Wel gaaf die oude vensterbanken.
Schudden voor gebruik
pi_168925803
Wat een geweldige foto's allemaal!

S. heeft vandaag een heerlijke dag bij opa en oma gehad. Hij roept nu steeds 'haaaai' naar mensen op straat.
En hij weet wat de klok doet. Dan wijst hij hem aan en zegt 'tiktak'. O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168925923
Stippel O+! Fijn dat je er bent.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 16:41 schreef silliegirl het volgende:
Malteser! Hoe is het met Twix nu?
Goed wel. Ons kleintje O+. Het blijft een mini maar hij loopt en klimt en klautert en kletst en is lief en stoer en dapper en ondeugend en alles. Mijn alles O+!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')