abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168940339
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:28 schreef Redbullkid het volgende:
Hoe wisten ze dat het 2 homo's waren?
Niet dat het er toe doet, maar het zal wel af te leiden zijn geweest uit hoe ze met elkaar omgingen. maar dan nog blijf je met je gore tengels van anderen af.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_168940491
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:52 schreef stopnaald het volgende:
an weer barbaars en zo noemen, maar dat is een zuiver staaltje van tuigbesteuning (dank Arjen). Maar goed, kom er maar weer in useful id
Volgens mij kun je beter in plaats van hunzelf, hun moeder, vader, broertje, zus(je) of vriendin in elkaar schoppen. Dat is denk ik vele malen effectiever. Mede omdat andere families bij het zien daarvan hun eigen grut veel beter zullen controleren. Omdat we daar veel te goed voor zijn, blijven we zitten met de gebakken peren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:18:27 #78
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168940718
Voor de liefhebbers, het oude topic: NWS / Zware mishandeling Amsterdam CS
pi_168941047
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:42 schreef Megumi het volgende:

[..]

In de post staat niets over de afkomst van de daders. En waar was de politie CS is een drukke plek?
In het programma 'Opsporing verzocht' geen woord over het uiterlijk van de daders. Heel raar, onnatuurlijk en daardoor ook niet veroordelend. Da's super slecht.
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:05:54 #80
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168941505
Laf, homoo'tjes slaan. Dan ben je pas echt een pussy!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_168942883
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat je blijkbaar ontgaat is dat ze de beelden van de verdachten vrijgaven, dan kan ik slechts mijn vraag herhalen: Wie gaat de daders niet herkennen als hij de beelden ziet, maar door het signalement wel?
Dat is mij niet ontgaan en ik vind dat de daders nu niet echt goed herkenbaar in beeld zijn geweest. Ben ik de enige hierin? Daarbij, een signalement is nooit een overbodige luxe, eerder een noodzakelijk iets. Ik begrijp niet dat hierover een wel/niet discussie kan ontstaan.
quote:
Een bepaald slag fokkertjes snapt de functie van een signalement gewoon niet. Dat is niet bedoeld om discussie over de immigratie of racisme te voeden, maar voor de opsporing, al is het daarin een heel erg beperkt middel. Veel beperkter dan videobeelden. Het is voor die discussie en het racisme ook helemaal niet van nut, omdat die mensen het er wel zelf bij verzinnen, daar gaat het ze immers om.
Ik vind dat je er een beetje teveel een draai aangeeft. De meeste fokkertjes van dat slag waar jij het over hebt snappen de functie daarvan zeker wel, echter het gegeven feit dat het vaker getinte signalementen zijn die voorbij komen beïnvloed om deze reden begrijpelijkerwijs het vermoedden en voed de onvrede en de boosheid.
Het is een logisch verhaal; van de signalementen vaker getint dan niet > vaker het vermoeden dat het getint is dan niet. Als het dan keer op keer bevestigd word... Tja vul zelf maar in. Niet echt rocket science.

Jij hebt het dan over verzinnen en het willen dat het zo is. Verzinnen vind ik ietwat te ver gaan, maar willen dat het zo is... Het gaat dan inmiddels om jouw eigen vermoedens bevestigd zien willen worden, ja. Maar zoals ik aangaf; die vermoedens worden ergens gefundeerd.

Nieuwe Revu melde enige tijd geleden al dat het programma OV onder druk van de overheid en de NPO het aantal getinte signalementen moest minderen. Of het waar is of niet blijft onduidelijk, maar dit lijkt me een hele foute manier om het groeiende vermoeden tegen te willen gaan. Net zoals het verzwijgen van een signalement als het wel om getinten gaat, wat nu dus wel gebeurt. Angst voor de beeldvorming, diezelfde beeldvorming die echter wel de realiteit weergeeft. Hoe ongelukkig ook. Dit werkt alleen maar averechts, en voed de onvrede en boosheid van fokkertjes, wat mij betreft niet onbegrijpelijk. Ik erger mijzelf daar ook aan.
quote:
Zeker, maar aan zo'n signalement heb je in Amsterdam al veel minder dan in bijvoorbeeld St. Michelsgestel, waar je met zo'n signalement de kring van verdachte personen beperkt tot 2 of zo. Het voegt doorgaans ook niks toe aan videobeelden, aangezien iedereen daarop zaken als huidskleur kan waarnemen, en als dat niet het geval is dan maakt het de kans op herkenning helemaal niet groter.
Deze kan ik niet echt volgen. Ik snap dat je in St. Michelsgestel sneller een verdachte kunt onderscheiden, maar omdat er meer getinten in amsterdam zijn is het van geen toegevoegde waarden om te vermelden dat het om getinte gaat?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_168961102
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:49 schreef Zipportal het volgende:
Verdachte gepakt voor mishandeling homopaar Amsterdam

http://www.ad.nl/binnenla(...)-amsterdam~a5bc4a57/
*O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168965902
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2017 18:30 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat is mij niet ontgaan en ik vind dat de daders nu niet echt goed herkenbaar in beeld zijn geweest. Ben ik de enige hierin? Daarbij, een signalement is nooit een overbodige luxe, eerder een noodzakelijk iets. Ik begrijp niet dat hierover een wel/niet discussie kan ontstaan.
Dan nogmaals mijn vraag: Wie gaat de mannen op de beelden niet herkennen, maar zodra hij een signalement krijgt wel de daders aanwijzen? Een antwoord graag, aangezien je hem als retorische vraag niet vat.

quote:
Ik vind dat je er een beetje teveel een draai aangeeft. De meeste fokkertjes van dat slag waar jij het over hebt snappen de functie daarvan zeker wel, echter het gegeven feit dat het vaker getinte signalementen zijn die voorbij komen beïnvloed om deze reden begrijpelijkerwijs het vermoedden en voed de onvrede en de boosheid.
Het is een logisch verhaal; van de signalementen vaker getint dan niet > vaker het vermoeden dat het getint is dan niet. Als het dan keer op keer bevestigd word... Tja vul zelf maar in. Niet echt rocket science.
Ik heb geen enkele moeite met het constateren van een oververtegenwoordiging, ik heb wel moeite met de verrukking van sommige fokkers bij elke 'bevestiging' daarvan. En dan is bevestiging ook nog maar relatief, aangezien er nogal wat false positives bijzitten, de oververtegenwoordiging door de media nog eens wordt oververtegenwoordigd, en dan door fok nog eens een keer en flink ook. Autochtone kopschoppers zijn zelden zo'n groot nieuws, tenzij ze voor allochtonen versleten worden, en krijgen op fok zelden een topic en als dat toch het geval is haalt het de 10 reacties meestal niet eens.

quote:
Jij hebt het dan over verzinnen en het willen dat het zo is. Verzinnen vind ik ietwat te ver gaan, maar willen dat het zo is... Het gaat dan inmiddels om jouw eigen vermoedens bevestigd zien willen worden, ja. Maar zoals ik aangaf; die vermoedens worden ergens gefundeerd.
Wat krijg je precies bevestigd, in het licht van o.a. bovenstaande? De bevestiging van oververtegenwoordiging zit hem in de cijfers, dus die krijg je niet van één geval. Als er weer eens autochtone potenrammers tekeer gaan is dat ook geen bevestiging dat er niks aan de hand is met Marokkanen en geweld tegen homo's.

Wat dat betreft was het topic over de Eindhovense kopschoppers heel leerzaam. Dat werd groot nieuws toen iedereen nog zeker wist dat het Marokkanen waren, zo groot dat men niet meer terug kon toen het autochtonen bleken te zijn. Ineens was ik de enige die vond dat het probleem benoemd moest worden. Ik ken dát probleem namelijk al decennia, groepjes jongeren die tamelijk willekeurige voorbijgangers kapotschoppen, daar ben ik altijd alert op geweest.

quote:
Nieuwe Revu melde enige tijd geleden al dat het programma OV onder druk van de overheid en de NPO het aantal getinte signalementen moest minderen. Of het waar is of niet blijft onduidelijk, maar dit lijkt me een hele foute manier om het groeiende vermoeden tegen te willen gaan.
Ook hier geldt weer dat slechts de insinuatie al bevestigend werkt, anders zou je het niet herhalen. Het is wel zo dat de VVD steeds meer grip probeert te krijgen op de inhoud van de PO, maar ik geloof niet dat de huidige OV daar in dit opzicht last van heeft. Dat is een gepasseerd station, een discussie van begin jaren 90 en de droge feitelijkheid heeft gewonnen. Als ik ernaar luister, dan zijn ze puur op respons uit en winder ze er geen doekjes om.

quote:
Net zoals het verzwijgen van een signalement als het wel om getinten gaat, wat nu dus wel gebeurt. Angst voor de beeldvorming, diezelfde beeldvorming die echter wel de realiteit weergeeft. Hoe ongelukkig ook. Dit werkt alleen maar averechts, en voed de onvrede en boosheid van fokkertjes, wat mij betreft niet onbegrijpelijk. Ik erger mijzelf daar ook aan.
De politie is op zoek naar de individuele dader, jij en veel van je medefokkertjes zijn op zoek naar de schuldige bevolkingsgroep. Dat is een heel ander doel met bijbehorende andere manier van denken. Zij zijn helemaal niet bezig met een maatschappelijke kwestie, maar met het oplossen van een misdrijf. Ze willen dat mensen goed naar die beelden kijken om zo identificatie te verkrijgen.

quote:
Deze kan ik niet echt volgen. Ik snap dat je in St. Michelsgestel sneller een verdachte kunt onderscheiden, maar omdat er meer getinten in amsterdam zijn is het van geen toegevoegde waarden om te vermelden dat het om getinte gaat?
Heel vaak wel, hangt van de zaak en het stadium waarin die zich bevindt af. Met een signalement als 'negroide man' beperk je in St.Michelsgestel de kring van mogelijke verdachten heel erg, en kan bijvoorbeeld iemand zich herinneren dat hij een donkere man heeft zien instappen in blauw busje en heb je een aanwijzing die kan helpen de dader te vinden. Maar het signalement 'lichtgetint' beperkt de kring van Amsterdammers niet heel erg, ook niet als daar 'Marokkaans accent' aan zou kunnen worden toegevoegd. Wat is dan de bedoeling van de politie ermee, dat iedereen die een lichtgetinte ziet lopen de politie belt?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169033404
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dan nogmaals mijn vraag: Wie gaat de mannen op de beelden niet herkennen, maar zodra hij een signalement krijgt wel de daders aanwijzen? Een antwoord graag, aangezien je hem als retorische vraag niet vat.
De plaat blijft nu hangen.
Extra info = extra pakkans. Een combinatie van beelden + signalement vermelding is winst, punt. Al is er maar 1 persoon waarbij, na kennisneming van juist die combinatie, een lampje gaat branden, is dat winst. Elk aspect dat het slachtoffer zich herinnert kan de politie helpen bij de opsporing. Voor mij geld dit ook voor goed door nomen verklaringen van getuigen, en de verspreiding ervan voor anderen.

quote:
Ik heb geen enkele moeite met het constateren van een oververtegenwoordiging, ik heb wel moeite met de verrukking van sommige fokkers bij elke 'bevestiging' daarvan. En dan is bevestiging ook nog maar relatief, aangezien er nogal wat false positives bijzitten, de oververtegenwoordiging door de media nog eens wordt oververtegenwoordigd, en dan door fok nog eens een keer en flink ook. Autochtone kopschoppers zijn zelden zo'n groot nieuws, tenzij ze voor allochtonen versleten worden, en krijgen op fok zelden een topic en als dat toch het geval is haalt het de 10 reacties meestal niet eens.
Ik noem het geen verrukking, eerder een (sarcastische) uiting van ergernis wanneer hun niet onterechte vermoedens weer eens bevestigd worden. Jij hebt er moeite mee dat er meer aandacht aan word besteed. Ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar ik heb er inmiddels wel begrip voor. Het falen van de integratie; Nederlanders met een immigratie achtergrond die vaker brutaler en agressiever gedrag vertonen in verhouding t.o.v. Nederlanders zonder i.a., het willens en wetens segregeren en afzetten, het onbegrip en de haat voor de vrijheid hier voor iedereen om te zeggen wat je wil zeggen of te zijn wie je zijn (inclusief homo's dus- belangrijk puntje bij dit tragische geval), massaal maling aan de wet (behalve als het ten goede voor hun zelf is) enz, zijn allen gelinkte bouwstenen voor een muur van afkeer en onbegrip waarbij de hoogte van haat voor velen inmiddels al bereikt is. De nuance is compleet verbasterd tot wegkijk en goedpraat mentaliteit en dient nu enkel en alleen voor cement voor versteviging van die muur.

quote:
Wat krijg je precies bevestigd, in het licht van o.a. bovenstaande? De bevestiging van oververtegenwoordiging zit hem in de cijfers, dus die krijg je niet van één geval. Als er weer eens autochtone potenrammers tekeer gaan is dat ook geen bevestiging dat er niks aan de hand is met Marokkanen en geweld tegen homo's.
Jij zegt ''Als er weer eens autochtone potenrammers tekeer gaan''. Punt is dus dat dat niet het geval is. Als je zegt dat er weer eens potenrammers tekeer zijn gegaan, geloof ik inmiddels niet meer dat het hier eerder autochtonen betreft dan allochtonen, -waarmee ik ook aan wil geven dat ik natuurlijk inzie dat ook autochtonen tot zulke afschuwelijke daden in staat zijn (en dat dit ook daadwerkelijk voorkomt).

quote:
Wat dat betreft was het topic over de Eindhovense kopschoppers heel leerzaam. Dat werd groot nieuws toen iedereen nog zeker wist dat het Marokkanen waren, zo groot dat men niet meer terug kon toen het autochtonen bleken te zijn. Ineens was ik de enige die vond dat het probleem benoemd moest worden. Ik ken dát probleem namelijk al decennia, groepjes jongeren die tamelijk willekeurige voorbijgangers kapotschoppen, daar ben ik altijd alert op geweest.
Precies, dat geef ik boven in mijn laatste zin ook aan.

quote:
Ook hier geldt weer dat slechts de insinuatie al bevestigend werkt, anders zou je het niet herhalen. Het is wel zo dat de VVD steeds meer grip probeert te krijgen op de inhoud van de PO, maar ik geloof niet dat de huidige OV daar in dit opzicht last van heeft. Dat is een gepasseerd station, een discussie van begin jaren 90 en de droge feitelijkheid heeft gewonnen. Als ik ernaar luister, dan zijn ze puur op respons uit en winder ze er geen doekjes om.
Nee, zoals ik al aangaf is dit niet bevestigd. Dus dit werkt voor mij niet bevestigend.

quote:
De politie is op zoek naar de individuele dader, jij en veel van je medefokkertjes zijn op zoek naar de schuldige bevolkingsgroep. Dat is een heel ander doel met bijbehorende andere manier van denken. Zij zijn helemaal niet bezig met een maatschappelijke kwestie, maar met het oplossen van een misdrijf. Ze willen dat mensen goed naar die beelden kijken om zo identificatie te verkrijgen.
Prima dat jij dat zo ziet, maar dat zie ik dus weer niet zo. Ik ben in ieder geval niet ''op zoek'' naar een bevestiging van een schuldige bevolkingsgroep, maar voor mij voelt het alsof die bevestiging continu onder mn neus word gedrukt.
Ik wil niet dat het allochtonen zijn in het signalement, het maakt mij niet uit welke kleur of afkomst word vermeld.
Was het maar zo dat het signalement evenredig was aan de bevolking zelf.

Verder merk ik steeds vaker bij alle nieuws programma's en site's dat wanneer het een N.m.e.i.a betreft het signalement expliciet vaag word gelaten, men spreekt dan gewoon van ''jongeren''.

quote:
Heel vaak wel, hangt van de zaak en het stadium waarin die zich bevindt af. Met een signalement als 'negroide man' beperk je in St.Michelsgestel de kring van mogelijke verdachten heel erg, en kan bijvoorbeeld iemand zich herinneren dat hij een donkere man heeft zien instappen in blauw busje en heb je een aanwijzing die kan helpen de dader te vinden. Maar het signalement 'lichtgetint' beperkt de kring van Amsterdammers niet heel erg, ook niet als daar 'Marokkaans accent' aan zou kunnen worden toegevoegd. Wat is dan de bedoeling van de politie ermee, dat iedereen die een lichtgetinte ziet lopen de politie belt?
Ik acht huidskleur als definiërend. Haarkleur ook, al valt dat eenvoudig aan te passen maar toch. Is het bijvoorbeeld zinvol om te vermelden dat een dader zeer kort gemillimeterd haar heeft, zelfs als er ook video materiaal is?
Ik vind van wel, maar dat is dan mijn mening. Ja er zullen zeker anderen zijn die dit dan als overbodige info bestempelen, maar is dit geval is er mijn inziens nooit iets overbodig.
En ik denk niet dat na aanleiding van dit signalement, iedereen toen de politie is gaan bellen toen ze iemand met kort gemillimeterd haar hebben zien lopen, -ongeacht dat er in Amsterdam ook genoeg mannen met zulk haar rondlopen.

Als laatste wil ik nog wel ff kwijt dat ik vind dat je interessant schrijft. Ik ben het niet vaak met je eens (dat hoeft ook niet), maar zo af en toe zet je me nog wel eens aan het denken. :)
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_169154073
Leerkracht start actie tegen homogeweld in de stad

Het is tijd voor een statement in de openbare ruimte tegen homogeweld, vindt Melissa Macnack. Via haar community op Facebook roept ze iedereen op twee euro bij te dragen aan een spandoek van driehonderd vierkante meter dat moet komen te hangen op het Haarlemmermeerstation in Zuid.

Aanleiding zijn de beelden van de mishandeling van twee homoseksuele mannen achter het Centraal Station, in oktober vorig jaar. Die waren op Valentijnsavond voor het eerst te zien in televisieprogramma Opsporing Verzocht.

De 37-jarige basisschoolleerkracht Macnack is hevig geschrokken van het filmpje. Daarop is te zien hoe een echtpaar van 52 en 55 jaar op De Ruijterkade door drie jongens ernstig wordt mishandeld. Een van de slachtoffers loopt een schedelbreuk op. Na tussenkomst van omstanders vluchten de daders op twee scooters weg.

Macnack verzoekt iedereen via Facebook om een donatie te doen. Gevers kunnen een foto van zichzelf met een munt opsturen om op het doek af te beelden. Over de uitvoering is ze in gesprek met de gemeente.

Het moet boor iedereen duidelijk zijn hoe wij in Amsterdam tegen homogeweld aankijken

De actievoerster noemt een statement in de openbare ruimte van groot belang: "Als geweld tegen homo's in het nieuws komt, is dat vaak iets wat je in huiskamers bespreekt. Even is er aandacht voor, maar daarna gaat iedereen weer verder met zijn leven."

De keuze voor het getal twee staat volgens Macnack voor gelijkwaardigheid. "Of je nu met twee mannen, twee vrouwen of een man en een vrouw bent."

Macnack wil het liefst nu al een kleiner voorlopig doek op het Centraal Station hangen. "Zodat het voor iedereen duidelijk is hoe wij in Amsterdam tegen homogeweld aankijken."

Een 24-jarige verdachte is na de uitzending van Opsporing Verzocht opgepakt. De politie laat weten dat hij nog vastzit. Van twee andere daders ontbreekt vooralsnog ieder spoor.
http://www.parool.nl/amst(...)in-de-stad~a4467025/
pi_169171542
Amsterdam, de tolerante linkse heilstaat, waar homo's en joden niet meer veilig over straat kunnen. ROFLMAO!
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_169171579
In elkaar geslagen in de progressieve utopie van links.
pi_169172359
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 02:01 schreef DrDentz het volgende:
Amsterdam, de tolerante linkse heilstaat, waar homo's en joden niet meer veilig over straat kunnen. ROFLMAO!
Inderdaad. Muahahaha!
pi_169172393
Ja, dat zal vast wel gaan helpen zo'n spandoek. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169172454
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 14:45 schreef Loekie1 het volgende:
Leerkracht start actie tegen homogeweld in de stad
...
Ik respecteer de actie van deze lerares (ze doet tenminste iets), maar ik denk niet dat je dit probleem met spandoeken opgelost krijgt. Het probleem zit dieper, en moet gekeken worden naar de culturele achtergrond en geloofsovertuiging. Het is al jaren duidelijk dat homo's en lesbiennes in Nederland zichzelf mogen/kunnen zijn, alleen lijkt het alsof we de laatste jaren steeds verder terug in de tijd gaan. En dat komt omdat de werkelijke veroorzaker voor de problematiek niet bij de naam genoemd word en we daardoor allerlei 2e rangs oplossingen krijgen die niets zullen toevoegen aan de oplossing van het probleem.

Begin eens met het informeren van de jeugd op school, nodig homo's en lesbiennes uit om te spreken op die scholen, laat de jeugd in discussie gaan. Ik denk dat er ook bij veel van die jongeren een onbegrip heerst doordat ze het als iets onnatuurlijks zien.

Geweld gemotiveerd door achtergrond, cultuur, afkomst of homoseksualiteit moet sowieso harder gestraft worden, de huidige tactieken werken niet doordat we geen vooruitgang meer boeken maar vanuit stilstand steeds stapjes terug moeten zetten om bepaalde groepen niet voor hun hoofd te stoten. Wederom een vorm waar Nederlanders zich dienen aan te passen aan een geïmporteerde cultuur.
pi_169172531
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 02:01 schreef DrDentz het volgende:
Amsterdam, de tolerante linkse heilstaat, waar homo's en joden niet meer veilig over straat kunnen. ROFLMAO!
Apart dat je er blij mee bent.
pi_169173081
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 09:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Begin eens met het informeren van de jeugd op school, nodig homo's en lesbiennes uit om te spreken op die scholen, laat de jeugd in discussie gaan. Ik denk dat er ook bij veel van die jongeren een onbegrip heerst doordat ze het als iets onnatuurlijks zien.
Op zich mee eens, maar dat punt zijn we ook al weer gepasseerd. Het is levensgevaarlijk om dit aan de orde te stellen op de zwarte scholen. En waarom zouden de onderbetaalde leraren en onderwijzers dit moeten oplossen en hun leven daarvoor in de waagschaal moeten stellen.
(was laatst ook een topic over)
quote:
Geweld gemotiveerd door achtergrond, cultuur, afkomst of homoseksualiteit moet sowieso harder gestraft worden, de huidige tactieken werken niet doordat we geen vooruitgang meer boeken maar vanuit stilstand steeds stapjes terug moeten zetten om bepaalde groepen niet voor hun hoofd te stoten. Wederom een vorm waar Nederlanders zich dienen aan te passen aan een geïmporteerde cultuur.
Naarmate het steeds wordt uitgesteld (al 20 jaar of meer) moeten de maatregelen steeds drastischer worden om de zaak te herstellen. Op dit moment denk ik aan:
- aansprakelijk stellen van de ouders
- dit soort jeugd in opvoedingskampen plaatsen
- gedwongen remigratie
- etc.
Het zal wel allemaal niet kunnen, mogen, disciriminatie, "mag niet van de EU" etc etc.
Dus wachten we rustig af tot het volk zelf het heft in handen neemt en er een burgeroorlog ontstaat :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_169173542
Het helpt allemaal niks. Het wordt alleen maar erger. "Dit is nog maar het begin." "Het is veel erger dan jullie denken."

Homo's een hoofddoekje om doen, misschien helpt dat.
pi_169173626
Maar als Wilders straks de baas is gaat de Republiek Amsterdam zich afscheiden. Want ja, de leider van Nederland mag natuurlijk geen commentaar geven op de geïmporteerde gewelddadige haatideologie van de daders, hoe durft hij!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169173762
quote:
Een 24-jarige verdachte is na de uitzending van Opsporing Verzocht opgepakt. De politie laat weten dat hij nog vastzit. Van twee andere daders ontbreekt vooralsnog ieder spoor.
:?

Als je 1 klootzakje van een groepje van 3 klootzakjes te pakken hebt, heb je toch best een behoorlijk spoor over het wie en waar lijkt mij?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_169174013
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 10:02 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Op zich mee eens, maar dat punt zijn we ook al weer gepasseerd. Het is levensgevaarlijk om dit aan de orde te stellen op de zwarte scholen. En waarom zouden de onderbetaalde leraren en onderwijzers dit moeten oplossen en hun leven daarvoor in de waagschaal moeten stellen.
(was laatst ook een topic over)

[..]

Naarmate het steeds wordt uitgesteld (al 20 jaar of meer) moeten de maatregelen steeds drastischer worden om de zaak te herstellen. Op dit moment denk ik aan:
- aansprakelijk stellen van de ouders
- dit soort jeugd in opvoedingskampen plaatsen
- gedwongen remigratie
- etc.
Het zal wel allemaal niet kunnen, mogen, disciriminatie, "mag niet van de EU" etc etc.
Dus wachten we rustig af tot het volk zelf het heft in handen neemt en er een burgeroorlog ontstaat :{
Dit!

Al jaren een voorstander van de criminele jeugd uit de maatschappij te halen en her op te voeden in kampen waar ze discipline, respect, waardering en een opleiding kunnen volgen zodat ze als ze oud genoeg zijn genoeg kansen hebben op een baan en een toekomst in Nederland. Ik ben niet zo van het knuffelen, het is een hardere maatregel, maar je bereikt er meer mee dan belachelijke halt strafjes of 2 maanden cel.

En toch moet je beginnen met de jeugd, die zijn nog kneedbaar en kunnen de lijn van radicale gedachtes veroorzaakt door cultuur, achtergrond en geloof doorbreken. Ik ben het met je eens dat dit niet alleen de taak moet zijn voor leraren, maar dan moeten er maar specialisten naar scholen gestuurd worden. Er dient meer aandacht voor te komen juist op de basis en middelbare scholen, er zal duidelijk gemaakt moeten worden dat als je in Nederland woont iedereen hier vrij is om te doen en laten wat ze willen (mits het in de wet past). Het mooiste voorbeeld is hun eigen achtergrond, die word hier ook geaccepteerd, wat als Nederlanders eens dezelfde tactiek hanteren als dat volk hanteert als het om joden, homo's of andersdenkenden gaat.
pi_169174722
Geen zin om alles te lezen. Iets meer bekend over de achtergrond van het geteisem dat opgepakt is?
Sterkte voor het homo-paar. Ze moeten met hun klauwen van onze homoos afblijven.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_169193213
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 11:04 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dit!

Al jaren een voorstander van de criminele jeugd uit de maatschappij te halen en her op te voeden in kampen waar ze discipline, respect, waardering en een opleiding kunnen volgen zodat ze als ze oud genoeg zijn genoeg kansen hebben op een baan en een toekomst in Nederland. Ik ben niet zo van het knuffelen, het is een hardere maatregel, maar je bereikt er meer mee dan belachelijke halt strafjes of 2 maanden cel.

En toch moet je beginnen met de jeugd, die zijn nog kneedbaar en kunnen de lijn van radicale gedachtes veroorzaakt door cultuur, achtergrond en geloof doorbreken. Ik ben het met je eens dat dit niet alleen de taak moet zijn voor leraren, maar dan moeten er maar specialisten naar scholen gestuurd worden. Er dient meer aandacht voor te komen juist op de basis en middelbare scholen, er zal duidelijk gemaakt moeten worden dat als je in Nederland woont iedereen hier vrij is om te doen en laten wat ze willen (mits het in de wet past). Het mooiste voorbeeld is hun eigen achtergrond, die word hier ook geaccepteerd, wat als Nederlanders eens dezelfde tactiek hanteren als dat volk hanteert als het om joden, homo's of andersdenkenden gaat.
Ik ben ook voorstander van een harde aanpak, maar in tegenstelling tot jou ga ik niet automatisch uit van een toekomst in Nederland. Dat hoeft helemaal niet het uitgangspunt te zijn. Als je niet wilt integreren en als je niks op hebt met onze westerse normen en waarden, hoepel dan snel een eind op uit ons land. We helpen je graag een handje.

Verder met je eens: het criminele tuig alsnog opvoeden en de rekening bij de falende ouders neerleggen. Hadden ze hun kinderen maar beter moeten opvoeden. Het kan niet zijn dat alleen leraren de opvoeding verzorgen; een opvatting die breed leeft onder met name Marokkaanse ouders. Aan de bak als opvoeder. En doe je dat niet, dan krijg je de rekening gepresenteerd omdat de samenleving extra kosten moet maken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')