abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:52:52 #51
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168922069
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:21 schreef machtpen het volgende:
Onze politici zijn maar weer druk zo vlak voor de verkiezingen. Kunnen ze daarna weer mooi drieeneenhalf jaar uitrusten.
:D
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:56:00 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168922123
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:39 schreef Handleiding het volgende:

[..]

fluiten naar de vrouwtjes vind ik persoonlijk ook al weinig respectvol maar dat is misschien meer een ding voor het CDA :P
Ah, dat is toch leuk? Dat snap ik niet, dat dat onrespectvol zou zijn.
pi_168922166
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:56 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ah, dat is toch leuk? Dat snap ik niet, dat dat onrespectvol zou zijn.
Snap ik ook niet. Ik vond het altijd een compliment en werd er vrolijk van.
pi_168922648
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:48 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

psssst meisje
Wollah ik zweer hoeeeeerrrrrr
  woensdag 15 februari 2017 @ 18:33:57 #55
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168922720
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
Mooie proefballon, maar volgens mij redelijk onhaalbaar.

Slachtoffer: Agent hij siste naar me.
Agent: Ah-ha! Dat wordt een bon.
Verdachte: Ik siste helemaal niet.
Agent: Oh. Nou. Ja. Fijne dag verder!

:D
Ik las ergens dat het doel is om dit onder burgerrecht te laten vallen. Dan is de bewijslast veel lichter. Met andere woorden. Zelfs verkeerd naar een wijf kijken die in een slechte bui is is al gevaarlijk straks.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_168922760
Er moet wel een verschil zijn tussen straatrat-intimidatue en bouwvakkers-toefluiten.

Zojuist alleen een item bij 1vandaag, geen enkel woord over de daders...
Zwak.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168923548
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:19 schreef vigen98 het volgende:
Volgens Marcouch is seksuele intimidatie van vrouwen en homo's in sommige wijken schering en inslag. Hij signaleert dat "vrouwen en meisjes onzeker worden, bepaalde gebieden gaan mijden of zich anders gaan kleden". "Ze worden onvrij."
De SP die van mening is dat alchol te goedkoop is, de PvdA die van mening is dat hun stemvee nu eens eindelijk opgevoed moet worden. Waar de angst voor PVV-winst niet allemaal goed voor is. Zeg allemaal, bedankt Trump.
1,2,3: BEDANKT TRUMP !!!!

MAGA
NL2nd

_O-
pi_168925134
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 18:36 schreef Red_85 het volgende:
Er moet wel een verschil zijn tussen straatrat-intimidatue en bouwvakkers-toefluiten.

Zojuist alleen een item bij 1vandaag, geen enkel woord over de daders...
Zwak.
Viel mij ook op ja. Altijd maar bang voor de racismekaart die linkse journalisten.

Naar aanleiding van het item in 1Vandaag bekeek ik op YouTube het onderstaande filmpje: Femme de la rue. Een Belgische studente filmt hoe ze, in een paar uur tijd, tientallen keren wordt lastiggevallen.

Wat mij echter bijzonder opviel, was dat ook in België de politieke correctheid het dieptepunt nadert. Volgens de documentairemaakster zijn namelijk 9 van de 10 mannen die haar vervelend bejegenen van allochtone afkomst. Zij was echter huiverig om dit te benoemen, omdat zij niet voor racist wil worden uitgemaakt. 'Het zijn een paar rotte appels' zegt de interviewster. Het komt niet in de hoofdjes van de moreel superieure gutmenschen op dat er misschien wel eens iets fundamenteels niet goed zit in de cultuur van de allochtoonse medemens, en dat die culturen niet zo goed samengaan met hoe wij hier met elkaar om willen gaan.

Dit speelt zich dan wel af in België, in Nederland zie je precies hetzelfde. Problemen die worden veroorzaakt door allochtonen mogen niet worden benoemd, want de racismekaart wordt meteen weer getrokken.

Dit is nu waarom de PVV steeds groter wordt.

http://www.parool.nl/amst(...)ar-stellen~a4462874/

pi_168925349
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Viel mij ook op ja. Altijd maar bang voor de racismekaart die linkse journalisten.

Naar aanleiding van het item in 1Vandaag bekeek ik op YouTube het onderstaande filmpje: Femme de la rue. Een Belgische studente filmt hoe ze, in een paar uur tijd, tientallen keren wordt lastiggevallen.

Wat mij echter bijzonder opviel, was dat ook in België de politieke correctheid het dieptepunt nadert. Volgens de documentairemaakster zijn namelijk 9 van de 10 mannen die haar vervelend bejegenen van allochtone afkomst. Zij was echter huiverig om dit te benoemen, omdat zij niet voor racist wil worden uitgemaakt. 'Het zijn een paar rotte appels' zegt de interviewster. Het komt niet in de hoofdjes van de moreel superieure gutmenschen op dat er misschien wel eens iets fundamenteels niet goed zit in de cultuur van de allochtoonse medemens, en dat die culturen niet zo goed samengaan met hoe wij hier met elkaar om willen gaan.

Dit speelt zich dan wel af in België, in Nederland zie je precies hetzelfde. Problemen die worden veroorzaakt door allochtonen mogen niet worden benoemd, want de racismekaart wordt meteen weer getrokken.

Dit is nu waarom de PVV steeds groter wordt.

http://www.parool.nl/amst(...)ar-stellen~a4462874/

Iedereen valt dat op. Overal waar die ratten massaal zitten. Frankrijk, Zweden, GB, Duitsland, Belgie...

rtl ook zojuist, bang om de mocrotjes te benoemen. Al denk ik ook dat het de rest van het midden oosten en magreb is met bepaalde zienswijze op de westerse vrouw.

Zielig. pvv en aanhangende partijen zijn helemaal niet groot door zichzelf, maar komen puur doordat de struisvogelpolitiek nog bloeiend is als een malle.

Schijtbakken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168926369
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 20:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Iedereen valt dat op. Overal waar die ratten massaal zitten. Frankrijk, Zweden, GB, Duitsland, Belgie...

rtl ook zojuist, bang om de mocrotjes te benoemen. Al denk ik ook dat het de rest van het midden oosten en magreb is met bepaalde zienswijze op de westerse vrouw.

Zielig. pvv en aanhangende partijen zijn helemaal niet groot door zichzelf, maar komen puur doordat de struisvogelpolitiek nog bloeiend is als een malle.

Schijtbakken.
Natuurlijk de PVV is niet het probleem maar het gevolg van een veel groter probleem..
pi_168928892
Symboolpolitiek van een PvdA drie krampachtig probeert een historische verkiezingsnederlaag af te wenden. Een dergelijk verbod is nauwelijks te handhaven.

Kom liever met zinnige maatregelen om de integratie te bevorderen, criminaliteit zwaarder en effectiever te bestraffen, de invloed van de radicale islam te beperken, de compleet vastgeslagen inburgering weer op gang te helpen én ga actief re-migratie stimuleren onder mensen die niet willen integreren in ons land.

De enige manier om de PvdA wakker te schudden: stem er 15 maart niet op, wijk uit naar partijen die wél werk maken van bovenstaande onderwerpen en die niet wegkijken. Nieuwe Wegen, bijvoorbeeld.
pi_168929059
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Symboolpolitiek van een PvdA drie krampachtig probeert een historische verkiezingsnederlaag af te wenden. Een dergelijk verbod is nauwelijks te handhaven.

Kom liever met zinnige maatregelen om de integratie te bevorderen, criminaliteit zwaarder en effectiever te bestraffen, de invloed van de radicale islam te beperken, de compleet vastgeslagen inburgering weer op gang te helpen én ga actief re-migratie stimuleren onder mensen die niet willen integreren in ons land.

De enige manier om de PvdA wakker te schudden: stem er 15 maart niet op, wijk uit naar partijen die wél werk maken van bovenstaande onderwerpen en die niet wegkijken. Nieuwe Wegen, bijvoorbeeld.
Wordt het Nieuwe Wegen voor jou? Is dat geen weggegooide stem?
pi_168929486
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 20:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Viel mij ook op ja. Altijd maar bang voor de racismekaart die linkse journalisten.

Naar aanleiding van het item in 1Vandaag bekeek ik op YouTube het onderstaande filmpje: Femme de la rue. Een Belgische studente filmt hoe ze, in een paar uur tijd, tientallen keren wordt lastiggevallen.

Wat mij echter bijzonder opviel, was dat ook in België de politieke correctheid het dieptepunt nadert. Volgens de documentairemaakster zijn namelijk 9 van de 10 mannen die haar vervelend bejegenen van allochtone afkomst. Zij was echter huiverig om dit te benoemen, omdat zij niet voor racist wil worden uitgemaakt. 'Het zijn een paar rotte appels' zegt de interviewster. Het komt niet in de hoofdjes van de moreel superieure gutmenschen op dat er misschien wel eens iets fundamenteels niet goed zit in de cultuur van de allochtoonse medemens, en dat die culturen niet zo goed samengaan met hoe wij hier met elkaar om willen gaan.

Dit speelt zich dan wel af in België, in Nederland zie je precies hetzelfde. Problemen die worden veroorzaakt door allochtonen mogen niet worden benoemd, want de racismekaart wordt meteen weer getrokken.

Dit is nu waarom de PVV steeds groter wordt.

http://www.parool.nl/amst(...)ar-stellen~a4462874/

Zogenaamd ongekleurde journalisten zijn bang om de PVV in de kaart te spelen. Daarom laten ze essentiële onderdelen van hun werk na; zaken aan de kaak stellen, oorzaken blootleggen, noem maar op.

In plaats daarvan klinkt een boel politiek-correcte prietpraat en wordt kritiek verpakt in bedekte termen. En precies die arrogante houding wakkert irritatie onder kiezers aan en drijft mensen richting de PVV, een partij zonder reële oplossingen.

Hoe harder de zogenaamd "moreel superieure" gutmenschen zich bedienen van termen als "een paar rotte appels", hoe harder ze hun best om doen om problemen te ontkennen of af te zwakken, des te meer groeit de irritatie en laten mensen hun stem horen door op extreme partijen te stemmen.

De NOS presteerde het gisteren zelfs om een notoire Jodenhater in het Journaal aan het woord te laten over het feit dat 40 procent van zijn bevolkingsgroep - Marokkanen - zich niet thuisvoelt in Nederland.

De NOS publiceerde ook een artikel met de titel "40 procent Turkse en Marokkaanse Nederlanders voelt onbehagen". De slachtofferrol van Turken en Marokkanen wordt voorop gezet, ergens achteraan in het artikel wordt nog opgemerkt:
quote:
Er is volgens het SCP ook een grote groep autochtone Nederlanders die onbehagen voelt en het idee heeft "dat Nederland zijn eigenheid verliest".
Maar dat is uiteraard minder belangrijk.

De titel is later nog wel veranderd in "SCP: onbehagen groeit in Nederland", maar qua inhoud staat het onbehagen van allochtonen nog steeds voorop. Uiteraard met geen enkele kritische noot over hun eigen aandeel daarin.
  woensdag 15 februari 2017 @ 22:51:50 #64
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168930336
Gewoon alle soorten van lastigvallen bij wet verbieden. Maakt niet uit wie of wat dader of slachtoffer is, het is altijd irritant en meestal intimiderend, in het slechtste geval leidt "negeren" of "er iets van zeggen" tot grimmige en gewelddadige reacties van de lastigvallers.
Belachelijk dat gewone fatsoensnormen bij wet vastgelegd moeten worden, maar het zij zo.
pi_168930661
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:51 schreef Lunatiek het volgende:
Gewoon alle soorten van lastigvallen bij wet verbieden. Maakt niet uit wie of wat dader of slachtoffer is, het is altijd irritant en meestal intimiderend, in het slechtste geval leidt "negeren" of "er iets van zeggen" tot grimmige en gewelddadige reacties van de lastigvallers.
Belachelijk dat gewone fatsoensnormen bij wet vastgelegd moeten worden, maar het zij zo.
En wat is fluiten naar een mooie vrouw op een mooie lentedag van een bouwvakker dan?

Niet leuk als je er niet van gediend bent, maar vaak gezien als compliment, zoals hierboven getypt. Mag je dan ook niet meer opzichtig flirten?

Je moet het gewoon bij naam noemen. Die wezentjes die dit flikken, moet je gewoon van de straat trappen. Ik kan me niet heugen dat ik met een meisje over straat heb gelopen en er een blanke 'eh, meisje, eh schatje, eh schatje psssssstpsstpsst, EH HOER!' riep. Dat komt enkel uit een subcultuurtje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168930759
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:04 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Wordt het Nieuwe Wegen voor jou? Is dat geen weggegooide stem?
Stemmen op een partij die staat voor wat ik wil en wat ik belangrijk vind, is altijd beter dan de zoveelste stem op een partij waar je het maar voor de helft mee eens bent.

Ik zal het je nog sterker vertellen: ik ben nog nooit eerder zo overtuigd én vooraf enthousiast over mijn stem geweest. In het verleden moest ik altijd een heel serie mindere punten voor lief nemen; nu niet. Nu zijn het maar een paar kleine issues, die voor mij geen halszaak zijn.
  donderdag 16 februari 2017 @ 00:08:50 #67
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_168931593
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Stemmen op een partij die staat voor wat ik wil en wat ik belangrijk vind, is altijd beter dan de zoveelste stem op een partij waar je het maar voor de helft mee eens bent.

Ik zal het je nog sterker vertellen: ik ben nog nooit eerder zo overtuigd én vooraf enthousiast over mijn stem geweest. In het verleden moest ik altijd een heel serie mindere punten voor lief nemen; nu niet. Nu zijn het maar een paar kleine issues, die voor mij geen halszaak zijn.
Same here.
  donderdag 16 februari 2017 @ 00:30:33 #68
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168931765
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 23:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En wat is fluiten naar een mooie vrouw op een mooie lentedag van een bouwvakker dan?

Niet leuk als je er niet van gediend bent, maar vaak gezien als compliment, zoals hierboven getypt. Mag je dan ook niet meer opzichtig flirten?
Als iemand er niet van gediend is merk je dat snel genoeg, maar dan wordt het meestal alleen maar erger in plaats van dat het ophoudt. Niet alleen in een bepaalde subcultuur.

Die bouwvakkers fluiten ook als het zeer beslist geen compliment is. Over het algemeen is het gelijk aan pestgedrag en dat is nooit onschuldig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')