abonnement Unibet Coolblue
pi_168912144
Een klassieker:


:Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912155
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:00 schreef minilot het volgende:
Een klassieker:
[ afbeelding ]

:Y)
Hoe krijg je zoiets voor elkaar ?!?!?
U MAD?
pi_168912158
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hoe krijg je zoiets voor elkaar ?!?!?
Ja, ik vind het ook knap. :Y Maar slap deeg op een rooster in plaats van op steen of bakplaat is wel risicovol natuurlijk. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912167
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook knap. :Y
Stevige randen en waterzachte binnenkant. Vreemd.
U MAD?
pi_168912169
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168912174
bakpapiertje er onder :+
  woensdag 15 februari 2017 @ 09:04:05 #7
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_168912192
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Stevige randen en waterzachte binnenkant. Vreemd.
Binnenkant is bezweken onder het gewicht van het beleg.
Siesta & Fiesta!
pi_168912196
Ik heb zin in pizza :(

Had laatst trouwens een boerenkoolpizza gemaakt, met ui, knoflook en cheddar. Het werd pas eetbaar toen ik er achteraf ook nog creme fraiche, oude geitenkaas en rokerige hete saus overheen drapeerde :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168912207
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:04 schreef mjan het volgende:
Had laatst trouwens een boerenkoolpizza gemaakt, met ui, knoflook en cheddar. Het werd pas eetbaar toen ik er achteraf ook nog creme fraiche, oude geitenkaas en rokerige hete saus overheen drapeerde :')
Die had nogal wat ge-pimp nodig dan! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912215
Pizza met geitenkaas :9
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 15 februari 2017 @ 09:06:08 #11
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168912217
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:04 schreef mjan het volgende:
Het werd pas eetbaar toen ik er achteraf ook nog creme fraiche, oude geitenkaas en rokerige hete saus overheen drapeerde :')
Toen proefde je de boerenkool niet meer? :').
  woensdag 15 februari 2017 @ 09:06:30 #12
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168912222
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:05 schreef Lonaa het volgende:
Pizza met geitenkaas :9
En honing. En pijnboompitten.
pi_168912228
Nog een mooiere:



Een bijzettafeltje! :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912229
LHO zit je nou bewust te chargeren om je punt te maken? Is wel opvallend dat volgens mij iedereen genuanceerd probeert te schrijven erover, maar bij jou spat de 'ik ga jullie eens even overtuigen dat heroïne op zichzelf echt helemaal niet erg is' er wel vanaf zeg.
Komt een tikje drammerig binnen hier.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168912232
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:06 schreef Maarten het volgende:

[..]

En honing. En pijnboompitten.
Oeh ja, en babyspinazie. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912239
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:06 schreef Maarten het volgende:

[..]

En honing. En pijnboompitten.
En ansjovis. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168912258
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:06 schreef Maarten het volgende:

[..]

Toen proefde je de boerenkool niet meer? :').
Het was daarvoor echt een droge hap smakeloos karton. Daarna was het pittig, smeuïg en kazig karton.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168912262
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:08 schreef mjan het volgende:

[..]

Daarna was het pittig, smeuïg en kazig karton.
_O-
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912271
Goeie bodem zeker ^O^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168912283
Spinazie, ui en ricotta op een pizza :9
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168912289
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:10 schreef mjan het volgende:
Spinazie, ui en ricotta op een pizza :9
Wel iets door de ricotta nog? Ik vind ricotta zonder zout/parmezaan/iets anders erdoorheen toch altijd zo niksig..
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912314
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Wel iets door de ricotta nog? Ik vind ricotta zonder zout/parmezaan/iets anders erdoorheen toch altijd zo niksig..
Dat ligt wel echt aan die stomme bakjes ricotta die ze hier verkopen. Maar, als je daarover spreekt, dan ben ik het met je eens.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168912324
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Stevige randen en waterzachte binnenkant. Vreemd.
Zware natte vulling, oven zonder steen.
pi_168912330
Ja zeg. Nu heb ik zin om de pizzaoven op te gaan stoken -O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168912334
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:12 schreef mjan het volgende:

[..]

Dat ligt wel echt aan die stomme bakjes ricotta die ze hier verkopen. Maar, als je daarover spreekt, dan ben ik het met je eens.
Ik zou graag heel CUL-verantwoord willen zeggen dat ik de ricotta van de Italiaanse speciaalzaak in Rotterdam gewoon zo ook lekker vind, maar dat blijkt niet zo te zijn. :@
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912343
Ik eet mee met de pizza van L-S, net ontbeten, maar ik zou 'm zo opkunnen.

Goedenmorgen allemaal, wat was dit heerlijk weer om naar kantoor te fietsen, zonnetje, fris maar niet te koud, was iets later weggegaan dus geen zwieberendezwaaiende scholieren onderweg en dus geen noodstops hoeven maken of het hart in de keel bij het zien van bijna ongelukken.

Gisteravond heb ik voor het eerst voorgelezen. Schattig jongetje die precies weet wat hij wil. Een uur is echt veel te veel en ik moet ook veel verschillende boekjes aanbieden. Maar puzzelen vond hij erg leuk. Nu op zoek naar Cars boeken en puzzels, maar ook voetballen en ambulances en brandweer zijn helemaal te gek :D

Een van de bedoelingen van dit project is dat (in dit geval) de moeder het voorlezen gaat overnemen maar we weten al wel dat zij daar een hekel aan heeft, zowel aan voorlezen in het Nederlands en in het Turks. Maar gisteren was alleen het jongetje er met de oppas :o Even afwachten hoe dat gaat.
We have far more in common than that which devides us..
pi_168912347
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:06 schreef minilot het volgende:
Nog een mooiere:

[ afbeelding ]

Een bijzettafeltje! :Y)
Nuke.
pi_168912352
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik zou graag heel CUL-verantwoord willen zeggen dat ik de ricotta van de Italiaanse speciaalzaak in Rotterdam gewoon zo ook lekker vind, maar dat blijkt niet zo te zijn. :@
Hebben ze daar gewoon verse buffelricotta? :o Wat is het adres? Ik ga het proberen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168912381
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:06 schreef Vanyel het volgende:
LHO zit je nou bewust te chargeren om je punt te maken? Is wel opvallend dat volgens mij iedereen genuanceerd probeert te schrijven erover, maar bij jou spat de 'ik ga jullie eens even overtuigen dat heroïne op zichzelf echt helemaal niet erg is' er wel vanaf zeg.
Komt een tikje drammerig binnen hier.
Nee, maar het is een onzinnige urban Legend dat als je een of enkele keren heroïne gebruikt je verslaafd raakt. Dat is simpelweg niet zo. En het ernstige effect van heroïne is ook onterecht, het is de leefwijzen van verslaafden die verwoestend is. Thats all.
pi_168912400
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168912413
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
En het ernstige effect van heroïne is ook onterecht, het is de leefwijzen van verslaafden die verwoestend is. Thats all.
Ik denk dat de meeste wat pientere mensen hier best weten dat het fysieke effect van heroïne (stilvallen van ademhaling bij teveel daargelaten) zelf niet zozeer het probleem is, maar wel alle bijkomende ellende van verslaving. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912417
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nee, maar het is een onzinnige urban Legend dat als je een of enkele keren heroïne gebruikt je verslaafd raakt. Dat is simpelweg niet zo. En het ernstige effect van heroïne is ook onterecht, het is de leefwijzen van verslaafden die verwoestend is. Thats all.
Precies wat ik bedoel. Het is niet zo. Geen nuance. Maar ook geen bron om je stelligheid enige ondersteuning te bieden.
Ongeacht de inhoud van je boodschap ben ik daarom juist geneigd het met je oneens te zijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168912448
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:15 schreef mjan het volgende:

[..]

Hebben ze daar gewoon verse buffelricotta? :o Wat is het adres? Ik ga het proberen.
Little Italy op de Lombardkade! :Y Ik weet niet of ze het altijd hebben, maar ik heb er de afgelopen paar jaar twee keer Ricotta di Bufala gekocht. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 09:21:10 #34
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168912466
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Junks zijn er door hun levensstijl, niet door de heroïne, dat is alleen de ontsnapping áán de levensstijl. Qua verslaving en lichamelijke schade doet alcohol het een stuk slechter.
Volgens die logica zijn auto's ook gevaarlijker dan kerncentrales :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168912482
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nee, maar het is een onzinnige urban Legend dat als je een of enkele keren heroïne gebruikt je verslaafd raakt. Dat is simpelweg niet zo. En het ernstige effect van heroïne is ook onterecht, het is de leefwijzen van verslaafden die verwoestend is. Thats all.
Maar is het ook niet zo dat er naast een lichamelijke ook een soort "geestelijke" verslaving is. Dat je terug wilt naar het bepaalde gevoel en dat dat eerder "inkicked" dan de lichamelijke verslaving?

Ik merkte dat wel aan mezelf als ik langere tijd achtereen pijnstilling gebruikte (waarvan men zegt dat het niet verslavend is) dat ik het niet pijn hebben haast verslavend vond tov pijn hebben. Ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen, hopelijk is dit een beetje duidelijk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_168912535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Gisteravond heb ik voor het eerst voorgelezen. Schattig jongetje die precies weet wat hij wil. Een uur is echt veel te veel en ik moet ook veel verschillende boekjes aanbieden. Maar puzzelen vond hij erg leuk. Nu op zoek naar Cars boeken en puzzels, maar ook voetballen en ambulances en brandweer zijn helemaal te gek :D

Een van de bedoelingen van dit project is dat (in dit geval) de moeder het voorlezen gaat overnemen maar we weten al wel dat zij daar een hekel aan heeft, zowel aan voorlezen in het Nederlands en in het Turks. Maar gisteren was alleen het jongetje er met de oppas :o Even afwachten hoe dat gaat.
Dank voor het delen van je ervaring! Als voorlezer-in-spe wel boeiend :Y Kreeg je van de oppas het idee dat moeders er de volgende keer wél bij kan zijn?
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912540
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Volgens die logica zijn auto's ook gevaarlijker dan kerncentrales :+
Correct. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912560
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
..als ik langere tijd achtereen pijnstilling gebruikte (waarvan men zegt dat het niet verslavend is)
Wie zegt er ooit dat pijnstillende middelen niet verslavend zijn?! :o
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 09:26:37 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168912581
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nee, maar het is een onzinnige urban Legend dat als je een of enkele keren heroïne gebruikt je verslaafd raakt. Dat is simpelweg niet zo. En het ernstige effect van heroïne is ook onterecht, het is de leefwijzen van verslaafden die verwoestend is. Thats all.
Maar als het gebruik van die rommel een bepaalde levenswijze veroorzaakt danwel stimuleert dan is het voor mij niet relevant of dat spul nou linksom of rechtsom je leven kapot maakt.

Stel je begint als werkende met dat spul, dan denk ik dat je snel genoeg afglijdt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168912612
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Dank voor het delen van je ervaring! Als voorlezer-in-spe wel boeiend :Y Kreeg je van de oppas het idee dat moeders er de volgende keer wél bij kan zijn?
De oppas wist niet eens dat ik kwam (en ik mocht zo naar binnen, beetje apart). Emir wist wel dat er een keer iemand zou komen om voor te lezen. Maar hij had niet door dat het niet maar 1x was. "Dus kom je volgende week weer smile smile".
We have far more in common than that which devides us..
pi_168912621
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
"Dus kom je volgende week weer smile smile".
:D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912624
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste wat pientere mensen hier best weten dat het fysieke effect van heroïne (stilvallen van ademhaling bij teveel daargelaten) zelf niet zozeer het probleem is, maar wel alle bijkomende ellende van verslaving. :)
En ook dat is maar de vraag. Voor een stoere, stabiele gezonderik is het misschien niet zozeer direct het probleem, maar als je een tikkeltje verslavingsgevoelig bent, of je zit niet zo lekker in je vel, of je bent gewoon überhaupt niet zo stabiel, dan is het nogal lastig om zoiets heerlijks te laten staan. Dat er dan ook een fysieke verslaving optreedt, lijkt me evident. En dat je, als je het veel gebruikt, je totale leven in dienst stelt van het blijven gebruiken, kun je wel levensstijl noemen maar volgens mij is dat een gevolg van de drug.

In die zin is m.i. het fysieke effect wel degelijk doorslaggevend. Niet helemaal op zichzelf, maar het aandeel stoere, stabiele gezonderiken is in onze samenleving nou eenmaal niet enorm. Dus nee, niet het effect op zich, maar dat is niet los te zien van de persoon op wie het effect heeft. Niet volledig af te doen onder de noemer levensstijl.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168912627
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Little Italy op de Lombardkade! :Y Ik weet niet of ze het altijd hebben, maar ik heb er de afgelopen paar jaar twee keer Ricotta di Bufala gekocht. ^O^
En mochten ze het daar niet hebben dan kun je hipsterspeciaalzaak marqt er recht tegenover ook nog proberen. Zwaai bij het oversteken even naar rechts *)
pi_168912655
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

En mochten ze het daar niet hebben dan kun je hipsterspeciaalzaak marqt er recht tegenover ook nog proberen. Zwaai bij het oversteken even naar rechts *)
Hebben ze daar buffel-ricotta, ja?
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912656
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Wie zegt er ooit dat pijnstillende middelen niet verslavend zijn?! :o
Dit middel zou niet verslavend zijn (ik ben echt de naam kwijt) zei de reumatoloog omdat ik dat perse niet wil (ik ben al verslaafd geweest aan sigaretten, weet ook dat ik alcohol verslaafd zou kunnen raken, neusdruppelverslaving ook al een paar keer gehad (raar maar waar), ik kan niet goed remmen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_168912665
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

En mochten ze het daar niet hebben dan kun je hipsterspeciaalzaak marqt er recht tegenover ook nog proberen. Zwaai bij het oversteken even naar rechts *)
Lees hier: 'kom duur hipsterbrood bij mij kopen als je toch bezig bent'! :s) ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912671
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

En mochten ze het daar niet hebben dan kun je hipsterspeciaalzaak marqt er recht tegenover ook nog proberen. Zwaai bij het oversteken even naar rechts *)
Ja, hoi, jij zit daar ook in de buurt? Want dan moet ik natuurlijk ook brood gaan kopen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 09:32:50 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168912693
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dit middel zou niet verslavend zijn (ik ben echt de naam kwijt) zei de reumatoloog omdat ik dat perse niet wil (ik ben al verslaafd geweest aan sigaretten, weet ook dat ik alcohol verslaafd zou kunnen raken, neusdruppelverslaving ook al een paar keer gehad (raar maar waar), ik kan niet goed remmen)
Biofenac? Arcoxia?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168912695
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Hebben ze daar buffel-ricotta, ja?
Geen idee, maar hun versproducten wisselen nogal en ze hebben heel veel wél. Met slechts 30 meter van little italy af dus zeker de moeite van het proberen.
pi_168912711
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:31 schreef mjan het volgende:

[..]

Ja, hoi, jij zit daar ook in de buurt? Want dan moet ik natuurlijk ook brood gaan kopen.
Mijn huis is daar 300 meter vandaan, dat is waar ik met het zwaaien naar verwees. De bakkerij +-1200 meter :)
pi_168912722
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Biofenac? Arcoxia?
Nee dat waren ze ook niet Ik ben later overgegaan naar diclofenac (heb ik nog altijd bij me even opgezocht), minder zwaar. Maar dat werkte weer niet lekker op de hoge bloeddruk. Dus nu maar op de tanden bijten
We have far more in common than that which devides us..
pi_168912723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

weet ook dat ik alcohol verslaafd zou kunnen raken, neusdruppelverslaving ook al een paar keer gehad (raar maar waar), ik kan niet goed remmen)
Lijkt me lastig. :Y
Ik heb het een beetje anders: als ik iets in huis heb wil ik het opmaken ook. Een doos met vijftig MDMA-pilletjes op zolder is bijvoorbeeld geen handig idee :+ Maar als het niet in huis is, is het ook helemaal geen punt, dan kan er zo een jaar of twee of drie tussen de ene en de volgende keer zitten, bij wat voor genotsmiddel dan ook.

Beetje net als met eten: als het er is kan ik alles eten dat los en vast zit en als het er niet is of ik er erg veel moeite voor moet doen en ik daar geen zin in heb eet ik net zo makkelijk de hele dag niks.

Weinig (zeg maar geen :')) impulscontrole dus, maar ook niet erg verslavingsgevoelig. Dat laatste kan ik na heel veel jaar met af en toe de meest uiteenlopende substanties wel vaststellen. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912731
O+ Happy Italy O+
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168912739
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:35 schreef fietsie het volgende:
O+ Happy Italy O+
}:|
Daar hebben we het nu niet over. :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912749
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:35 schreef minilot het volgende:

[..]

}:|
Daar hebben we het nu niet over. :{w
hap hap hap hap hap ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168912762
Ik krijg hier zo een grote fles Helium bezorgd. Kan daar nog iets leuks mee anders dan balonnen opblazen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168912766
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Lijkt me lastig. :Y
Ik heb het deels: als ik iets in huis heb wil ik het opmaken ook. Een doos met vijftig MDMA-pilletjes op zolder is bijvoorbeeld geen handig idee :+ Maar als het niet in huis is, is het ook helemaal geen punt, dan kan er zo een jaar of twee of drie tussen de ene en de volgende keer zitten, bij wat voor genotsmiddel dan ook.

Beetje net als met eten: als het er is kan ik alles eten dat los en vast zit en als het er niet is of ik er erg veel moeite voor moet doen en ik daar geen zin in heb eet ik de hele dag niks.

Weinig impulscontrole dus, maar ook niet erg verslavingsgevoelig. Dat laatste kan ik na heel veel jaar met af en toe de meest uiteenlopende substanties wel vaststellen. :Y
Dat heb ik dus ook nog. Kan weken lang 0 behoefte hebben aan bv chips. Maar haal ik het vandaag in huis omdat ik het overmorgen wil neerzetten als er bezoek is, gaat het vanavond op (niet altijd maar het komt voor).
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 15 februari 2017 @ 09:39:06 #58
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168912801
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:34 schreef minilot het volgende:
Een doos met vijftig MDMA-pilletjes op zolder is bijvoorbeeld geen handig idee
Ik heb van alles in huis liggen, juist omdat ik er nooit zin in heb (het meeste gekregen).
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 09:39:58 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168912815
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee dat waren ze ook niet Ik ben later overgegaan naar diclofenac (heb ik nog altijd bij me even opgezocht), minder zwaar. Maar dat werkte weer niet lekker op de hoge bloeddruk. Dus nu maar op de tanden bijten
Mijn ma heeft nu ook geen dagelijkse 'reumapijnstillers' (alleen wekelijks mtx spuit) maar slikt 's ochtends twee paracetamols, that's it.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168912829
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:36 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg hier zo een grote fles Helium bezorgd. Kan daar nog iets leuks mee anders dan balonnen opblazen?
Uh ja, maar doe maar niet :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168912837
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:40 schreef mjan het volgende:

[..]

Uh ja, maar doe maar niet :')
*nieuwsgierig kijkt*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168912851
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ik heb van alles in huis liggen, juist omdat ik er nooit zin in heb (het meeste gekregen).
Ja, daar heb ik dus veel te weinig zelfdiscipline voor. Maar goed, dat weet ik van mezelf, dus daar kan ik gewoon rekening mee houden :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912859
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ik heb van alles in huis liggen, juist omdat ik er nooit zin in heb (het meeste gekregen).
Ik hoop dat ze mijn portemonnee nooit doorzoeken. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168912866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik dus veel te weinig zelfdiscipline voor. Maar goed, dat weet ik van mezelf, dus daar kan ik gewoon rekening mee houden :)
Ik deed het op proef, mijn drugs zelf houden en niet in bewaring geven, maar het gaat wonderwel best goed. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168912883
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik deed het op proef, mijn drugs zelf houden en niet in bewaring geven, maar het gaat wonderwel best goed. :D
..typte zij met pupillen zo groot als gebaksschoteltjes. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_168912894
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mijn ma heeft nu ook geen dagelijkse 'reumapijnstillers' (alleen wekelijks mtx spuit) maar slikt 's ochtends twee paracetamols, that's it.
Dat doe ik ook regelmatig als er iets lichamelijk zwaars op komst is. Volgende week woensdag ga ik naar een tentoonstelling in Leiden. Nou is trein heen en weer geen probleem ;) , maar het sjouwen in het museum wel. Daarom ga ik ook alleen (en hoop op bankjes) en hoef dan met niemand rekening te houden.
Maar ik begin vandaag al met een spiegelopbouw daarvoor.
We have far more in common than that which devides us..
pi_168912897
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:43 schreef minilot het volgende:

[..]

..typte zij met pupillen zo groot als gebaksschoteltjes. :7
Hahahaha, nee. :P :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168912903
Wat voor tentoonstelling, Kaatje? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168913029
Wat gek van dat voorlezen Kaatje. Zou de vader het ook kunnen overnemen?

Ik ga vandaag voor het eerst 2 dagen en nachten van mijn mini weg, zo gek.
pi_168913037
Ik heb volgende week donderdagmiddag mijn introgesprek voor de VoorleesExpress. *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_168913041
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst 2 dagen en nachten van mijn mini weg, zo gek.
Awww, succes! :* Wat ga je doen?
Let me see you stripped down to the bone
pi_168913055
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik ga vandaag voor het eerst 2 dagen en nachten van mijn mini weg, zo gek.
Op een gegeven moment wordt het echt ",zo fijn." hoor ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168913058
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:44 schreef minilot het volgende:
Wat voor tentoonstelling, Kaatje? :)
Koninginnen van de Nijl. En het Oudheidkundig museum is helemaal verbouwd en dat heb ik ook nog niet gezien.
Het oude Egypte interesseert me al jaren heel erg, en ik ben al regelmatig in dit museum geweest.
Over een jaar of 2 ga ik waarschijnlijk met een stel geïnteresseerden naar Caïro wanneer het nieuwe museum daar open is (en al een tijdje zodat de kinderziektes eruit zijn). Weekje daarheen en iedere dag een paar uur naar dat museum en dan de rest van de dag andere dingen doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_168913076
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:55 schreef fietsie het volgende:

[..]

Op een gegeven moment wordt het echt ",zo fijn." hoor ;)
Oh, ik kijk er wel naar uit, 2 nachten ongestoord slapen enzo. We hebben het eerste weekendje weg met z'n tweeen ook net gepland.

@ mini: ik ga naar Zweden, werken.
pi_168913086
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Over een jaar of 2 ga ik waarschijnlijk met een stel geïnteresseerden naar Caïro wanneer het nieuwe museum daar open is (en al een tijdje zodat de kinderziektes eruit zijn). Weekje daarheen en iedere dag een paar uur naar dat museum en dan de rest van de dag andere dingen doen.
Ah, wat tof zeg! :o _O_

(Ik ben al een paar jaar niet @ Rijksmuseum van Oudheden geweest. Gauw weer eens doen! Laat even weten hoe het was, ok? :))
Let me see you stripped down to the bone
pi_168913106
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat gek van dat voorlezen Kaatje. Zou de vader het ook kunnen overnemen?

Ik ga vandaag voor het eerst 2 dagen en nachten van mijn mini weg, zo gek.
Ouders zijn gescheiden en als ik het vorige week goed heb begrepen is het jochie op woensdagmiddag en avond bij zijn vader, maar slaapt hij wel thuis.

Ik heb trouwens daar echt de aller aller allergrootste tv ever in een huiskamer gezien. Denk zeker anderhalve meter breed. Als je daar voorzit moet je om de ondertitels te kunnen lezen met je hoofd heen en weer :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_168913117
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, wat tof zeg! :o _O_

(Ik ben al een paar jaar niet @ Rijksmuseum van Oudheden geweest. Gauw weer eens doen! Laat even weten hoe het was, ok? :))
Zeker, vanavond over een week :-)
We have far more in common than that which devides us..
pi_168913133
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Oh, ik kijk er wel naar uit, 2 nachten ongestoord slapen enzo. We hebben het eerste weekendje weg met z'n tweeen ook net gepland.

@ mini: ik ga naar Zweden, werken.
Zweden is gaaf :Y

Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
pi_168913151
Pf slapen lukt niet.. Dan maar goeie muziek:

pi_168913166
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
Pf slapen lukt niet.. Dan maar goeie muziek:

-klikt-
-hupst-
Let me see you stripped down to the bone
pi_168913221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:00 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zweden is gaaf :Y

Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Ik werk in Zweden, heb daar 8 jaar gewoond. Nu werk ik vanuit huis in Duitsland. Ben daar aan het promoveren.
pi_168913236
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik werk in Zweden, heb daar 8 jaar gewoond. Nu werk ik vanuit huis in Duitsland. Ben daar aan het promoveren.
Ah kijk, gaaf :Y
pi_168913249
Ik heb in mijn directe kennissenkring twee gepromoveerde dames, in mijn iets verdere kring bekenden (@ mjan -> Barbara dus O+) nog eentje en dan hier Jagar, die ermee bezig is.

Terwijl ik nul gepromoveerde of bijna gepromoveerde dudes ken! En ik ken veel meer kerels dan vrouwen! :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_168913272
Mijn post-doc is helaas geen promotie -O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168913273
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:07 schreef minilot het volgende:
Ik heb in mijn directe kennissenkring twee gepromoveerde dames, in mijn iets verdere kring bekenden (@ mjan -> Barbara dus O+) nog eentje en dan hier Jagar, die ermee bezig is.

Terwijl ik nul gepromoveerde of bijna gepromoveerde dudes ken! En ik ken veel meer kerels dan vrouwen! :o
Ik ben niet de enige hier die er mee bezig is!

Bij mij op het werk zijn er ook veel meer vrouwen..
pi_168913277
Promoveren, klinkt als een ver van mn bed show. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168913281
Hier wellicht stiekem mannelijke doctors of doctorandi aanwezig waarvan we het niet weten? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168913301
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:09 schreef fietsie het volgende:
Mijn post-doc is helaas geen promotie -O-
Een postdoctorale opleiding is heel wat anders dan een daadwerkelijke postdoc, toch?

Edit, Wiki zegt: inderdaad. https://nl.wikipedia.org/wiki/Postdoctorale_opleiding
Let me see you stripped down to the bone
pi_168913312
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:09 schreef minilot het volgende:
Hier wellicht stiekem mannelijke doctors of doctorandi aanwezig waarvan we het niet weten? :)
Zou graag verder studeren (en misschien zelfs promoveren).. Maar het werkende leven bevalt me te goed :+

Achja, als ik ooit de stap zet om registerloods te worden moet ik weer 18 maanden de schoolbanken in. (gelukkig 25% theorie en 75% praktijk :P)
pi_168913317
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Een postdoctorale opleiding is heel wat anders dan een daadwerkelijke postdoc, toch?

Edit, Wiki zegt: inderdaad. https://nl.wikipedia.org/wiki/Postdoctorale_opleiding


Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168913331
LOL @ de Vlaamse benaming van een postdoctorale opleiding @ die Wiki! :D

Let me see you stripped down to the bone
pi_168913348
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:13 schreef minilot het volgende:
LOL @ de Vlaamse benaming van een postdoctorale opleiding @ die Wiki! :D

Ja, ik moest ook gniffelen...
pi_168913387
Haaaaaaaaaahahahaha Justin Bieber op Pinkpop wtf :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168913394
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Haaaaaaaaaahahahaha Justin Bieber op Pinkpop wtf :')
Juh ik dacht dat Pinkpop iets was met muzikanten...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168913414
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Juh ik dacht dat Pinkpop iets was met muzikanten...
Ik heb nooit heel erg de drang gehad naar Pinkpop te gaan. Soms wel een headliner die ik zou willen zien, maar niet genoeg om naar Pinkpop te gaan, dan ga ik wel naar een concert.

Maar dit. Ik voel me ook gewoon oud nu. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168913436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:09 schreef minilot het volgende:
Hier wellicht stiekem mannelijke doctors of doctorandi aanwezig waarvan we het niet weten? :)
Alsof je het van de vrouwen allemaal weet :D

Volgens mij is Clubsoda ook aan het promoveren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:19:39 #97
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168913446
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:09 schreef minilot het volgende:
Hier wellicht stiekem mannelijke doctors of doctorandi aanwezig waarvan we het niet weten? :)
Hoi.
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:20:30 #98
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168913460
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Haaaaaaaaaahahahaha Justin Bieber op Pinkpop wtf :')
Deze reactie had ik ook. Wtf
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168913472
Vandaag zorgen dat ik klaar ben voor college morgenavond en dan, indien vanmiddag nog lekker weer, in de tuin prutsen. :o Tuin prutsen O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168913478
Ik vind het wel koddig. Hij doet toch heel andere muziek nu?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:22:13 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168913491
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:21 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het wel koddig. Hij doet toch heel andere muziek nu?
Ja z'n producers lichten hem af en toe in over wat ze van wat sampletjes hebben gemaakt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:22:47 #102
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168913502
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:21 schreef Lonaa het volgende:
Tuin prutsen O+
Kan niet wachten om weer naar buiten te gaan en dingen te doen.
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:22:51 #103
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168913503
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Lijkt me lastig. :Y
Ik heb het een beetje anders: als ik iets in huis heb wil ik het opmaken ook. Een doos met vijftig MDMA-pilletjes op zolder is bijvoorbeeld geen handig idee :+ Maar als het niet in huis is, is het ook helemaal geen punt, dan kan er zo een jaar of twee of drie tussen de ene en de volgende keer zitten, bij wat voor genotsmiddel dan ook.

Beetje net als met eten: als het er is kan ik alles eten dat los en vast zit en als het er niet is of ik er erg veel moeite voor moet doen en ik daar geen zin in heb eet ik net zo makkelijk de hele dag niks.

Weinig (zeg maar geen :')) impulscontrole dus, maar ook niet erg verslavingsgevoelig. Dat laatste kan ik na heel veel jaar met af en toe de meest uiteenlopende substanties wel vaststellen. :Y
Dit zou ik gezegd kunnen hebbbem
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:23:03 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168913505
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:21 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag zorgen dat ik klaar ben voor college morgenavond en dan, indien vanmiddag nog lekker weer, in de tuin prutsen. :o Tuin prutsen O+
Hm. Goed plan. Kijken of ik uk ook zo ver krijg dat ze even naar buiten wil.

Beetje dode zooi uit de tuin trekken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168913524
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:22 schreef Maarten het volgende:

[..]

Kan niet wachten om weer naar buiten te gaan en dingen te doen.
Precies. O+

Ik kan dat hopelijk vanmiddag al. Beetje compost strooien, zaden uitzoeken. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168913529
Maar eerst: meer bestuursrecht!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168913555
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Alsof je het van de vrouwen allemaal weet :D

Volgens mij is Clubsoda ook aan het promoveren.
Ja, zou best kunnen! Het was vooral dat ik het van Jagar weet, zouden er natuurlijk nog een boel meer kunnen zijn, zowel M/V.

Het is wél zo dat van iedereen die ik IRL ken, het alleen vrouwen zijn die gepromoveerd zijn en geen mannen, terwijl ik het van mannen die ik het echt ken wel zou weten ook :)
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:26:01 #108
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168913565
Ik wil ook nog zaad uitzoeken. :7.

Misschien dat ik dit jaar een moestuintje maak, maar dan moet ik wel snel beginnen met het omgooi van mijn hele kleine mislukte grasveld naar een stukje grond. Ideaal plekje ervoor, maar moet er dan wel een hekje omheen hebben e.d.
pi_168913566
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Volgens mij is Clubsoda ook aan het promoveren.
En Kwak toch? Of is zij allang 'not that kind of doctor'?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168913570
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:19 schreef Maarten het volgende:

[..]

Hoi.
Tof! Welke richting?
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:27:32 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168913588
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:26 schreef Maarten het volgende:
Ik wil ook nog zaad uitzoeken. :7.

Misschien dat ik dit jaar een moestuintje maak, maar dan moet ik wel snel beginnen met het omgooi van mijn hele kleine mislukte grasveld naar een stukje grond. Ideaal plekje ervoor, maar moet er dan wel een hekje omheen hebben e.d.
Ik heb hier gewoon een 2 stenen hoog randje om moestuin deel heen. Werkt prima.
Of heb jij "inloopdieren" die je moet weren met dat hek?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168913621
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, zou best kunnen! Het was vooral dat ik het van Jagar weet, zouden er natuurlijk nog een boel meer kunnen zijn, zowel M/V.

Het is wél zo dat van iedereen die ik IRL ken, het alleen vrouwen zijn die gepromoveerd zijn en geen mannen, terwijl ik het van mannen die ik het echt ken wel zou weten ook :)
Ik ken IRL ook alleen vrouwelijke dr's.
Zelf snap ik niet zo goed hoe je het met een goed stel hersens volhoudt om 4 jaar hetzelfde te doen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:30:01 #113
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168913626
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:27 schreef fietsie het volgende:
Of heb jij "inloopdieren" die je moet weren met dat hek?
er zitten een paar katten die mijn tuin als wc gebruiken. En ik zie nu al af en toe slakken, dus dat zal dan wel meer worden.
pi_168913637
Ik ken een M die gepromoveerd is!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168913639
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:30 schreef Maarten het volgende:

[..]

er zitten een paar katten die mijn tuin als wc gebruiken. En ik zie nu al af en toe slakken, dus dat zal dan wel meer worden.
Slakken zijn de duivel :(
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:31:10 #116
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168913650
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Tof! Welke richting?
Oost.
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:31:18 #117
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168913653
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:30 schreef Maarten het volgende:

[..]

er zitten een paar katten die mijn tuin als wc gebruiken. En ik zie nu al af en toe slakken, dus dat zal dan wel meer worden.
Zijn speciale (groene) biokorrels voor die een geur afgeven die ze niet fijn vinden.
En bij dierentuin kun je vaak tijgerpoep in een zak kopen wat initieel even helpt bij het "hier moeten we voortaan niet meer zijn".

Hier zijn alle kak katten vertrokken richting andere achtertuinen sinds ik dat periodiek toepas.

En slakken zijn de hel.
Heb nu gesproeid met speciale "wormpje" (nematoden) in het najaar, en dit voorjaar nog een keeer.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168913660
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:26 schreef mjan het volgende:

[..]

En Kwak toch? Of is zij allang 'not that kind of doctor'?
ja, kwak is allang dr.Kwak!
pi_168913676
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zelf snap ik niet zo goed hoe je het met een goed stel hersens volhoudt om 4 jaar hetzelfde te doen.
Ik kan het me ook niet zo goed voorstellen, maar ik vind het wel iets erg gaafs hebben. Een goede kennis van mij is gepromoveerd op de omgang met en het onderhoud van anatomische collecties tijdens de negentiende eeuw in Leiden. Zo'n heerlijk ver ingezoomd onderwerp! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168913683
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ken IRL ook alleen vrouwelijke dr's.
Zelf snap ik niet zo goed hoe je het met een goed stel hersens volhoudt om 4 jaar hetzelfde te doen.
Mijn traject is niet 4 jaar hetzelfde. Bijvoorbeeld veel lesgegeven, en schrijf aan 5 verschillende projecten. Thematisch allemaal in dezelfde buurt, maar wel verschillend.

Al ben ik wel blij als ik er straks vanaf ben, dat absoluut wel..
pi_168913726
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nee, maar het is een onzinnige urban Legend dat als je een of enkele keren heroïne gebruikt je verslaafd raakt. Dat is simpelweg niet zo. En het ernstige effect van heroïne is ook onterecht, het is de leefwijzen van verslaafden die verwoestend is. Thats all.
Ik hobbel even achter de feiten aan want ik schijn tussendoor te moeten werken....

Maar goed, als een blik Schultenbrau je geen dakloze verslaafde maakt dan zit precies daarin toch het verschil met heroïne? Ik ben niet zo into de illegale middelen maar wat ik er van weet is de craving bij heroïne veel groter dan bij de meeste andere middelen. En dat maakt het dus potentieel zo gevaarlijk, zeker bij een groep met een pre-existente kwetsbaarheid. En juist het feit dat vieze naalden je niets boeien, dat feitelijk weinig anders boeit dan je volgende shot voor veel mensen, is het gevaar van het middel en niet een of ander irrelevant bijverschijnsel. Dat er mensen zijn die wel met de craving om kunnen gaan, maakt niet dat het er niet is. Net als ik het onzinnig vind om alles op de farmacologische eigenschappen van een middel te schuiven ('alle drugs zijn slecht!') vind ik het ook wat zijig om te stellen dat in de juiste context alles dikke prima is. Ik hang graag een biopsychosociaal perspectief aan daarin.

En over de schadelijkheid van alcohol: natuurlijk heeft alcohol maatschappelijk ontwrichtende gevolgen. Maar dat is ook inherent aan het feit dat het op zulke schaal gebruikt zou worden. Wie weet hoe onze wereld eruit zou zien als de prevalentie van bijvoorbeeld heroïnegebruik gelijk zou zijn aan die van alcoholgebruik?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168913735
Op deze manier ga ik uberhaut nooit promoveren:
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168913738
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zelf snap ik niet zo goed hoe je het met een goed stel hersens volhoudt om 4 jaar hetzelfde te doen.
Ik heb er bewondering voor. Ik kan het zelf ook niet echt. Mijn concentratie/interesseboog is +/- 3 maanden.. Dan wordt het wel tijd om effe wat anders te gaan doen. (rara waarom ik zo van mijn vak hou :P)
pi_168913758
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Net als ik het onzinnig vind om alles op de farmacologische eigenschappen van een middel te schuiven ('alle drugs zijn slecht!') vind ik het ook wat zijig om te stellen dat in de juiste context alles dikke prima is. Ik hang graag een biopsychosociaal perspectief aan daarin.
En dat lijkt me de enige werkelijk logische mening over dit onderwerp. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:37:38 #125
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168913770
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:35 schreef Lonaa het volgende:
Op deze manier ga ik uberhaut nooit promoveren:
[ afbeelding ]
Misschien op AliExpress een klein stukje electrische vloerverwarming kopen?
Dat in een kussen monteren, met een tijdklokje erop?

Dan hebben ze iets warms om op te gaan loungen wat niet hoeft te studeren?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168913779
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Misschien op AliExpress een klein stukje electrische vloerverwarming kopen?
Dat in een kussen monteren, met een tijdklokje erop?

Dan hebben ze iets warms om op te gaan loungen wat niet hoeft te studeren?
Ziva gives zero fucks. Bengalen fop je niet. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:38:55 #127
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168913789
Nieuw meisje op de afdeling.
Leuk meisje wel

O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168913793
'Ik kan niet studeren want mijn poes zit in de weg' is wel een hele sneue smoes, Lonaa! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_168913794
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ziva gives zero fucks. Bengalen fop je niet. :')
NCIS fan :P?
pi_168913798
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:38 schreef zeefje het volgende:
Nieuw meisje op de afdeling.
Leuk meisje wel

O+
Piiiics.
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:39:27 #131
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168913801
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Piiiics.
Ik stuur je dm
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:39:30 #132
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168913802
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:35 schreef Clubsoda het volgende:

Goed verhaal met mooie woorden.
14.gif.
pi_168913803
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:39 schreef minilot het volgende:
'Ik kan niet studeren want mijn poes zit in de weg' is wel een hele sneue smoes, Lonaa! :7
Zelfde categorie als 'ik kan niet komen werken, mijn hond kijkt zielig'
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:39:43 #134
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168913806
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ziva gives zero fucks. Bengalen fop je niet. :')
Spanbandjes erbij bestellen? :7
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:40:25 #135
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168913818
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:39 schreef minilot het volgende:
'Ik kan niet studeren want mijn poes zit in de weg' is wel een hele sneue smoes, Lonaa! :7
:'). Verrassende reply dit.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 februari 2017 @ 10:40:26 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_168913819


Dit lag gisteravond zo op mijn voeten terwijl ik voetbal lag te kijken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_168913822
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:39 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

NCIS fan :P?
Ik zal het je sterker vertellen, Ziva is een herplaatser, uit hetzelfde gezin als Abby, mijn andere kat. Ik vond dat dat geen toeval kon zijn dus ik heb ze gevraagd of ze NCIS-fan zijn, want Ziva en Abby.

Was toeval. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:41:06 #138
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168913835
Oh ze heeft een vriend ;(

totzover mijn gesjans
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168913841
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:39 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik stuur je dm
Neh, is niet mijn ding. Maar go for it! 8-) ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:41:21 #140
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168913842
Mijn Abby hangt ook in mijn nek O+

Maar dan tv-kijkend :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:41:31 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168913846
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:41 schreef zeefje het volgende:
Oh ze heeft een vriend ;(

totzover mijn gesjans
Ja en?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168913847
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:41 schreef zeefje het volgende:
Oh ze heeft een vriend ;(

totzover mijn gesjans
Alles kan stuk. ^)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168913852
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Alles kan stuk. ^)
O+ Vrouw naar mn hart.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168913860
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Spanbandjes erbij bestellen? :7
Als je een Bengaal dwars zit pakken ze je terug. Dat is niet cool.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 10:42:28 #145
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168913863
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:38 schreef zeefje het volgende:
Nieuw meisje op de afdeling.
Leuk meisje wel

O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics or it didn't happen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:42:31 #146
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168913865
Ik ben niet gemotiveerd genoeg om er voor te gaan :D
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:43:03 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168913874
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als je een Bengaal dwars zit pakken ze je terug. Dat is niet cool.
I know. Ik had twee raskatten. En die zijn haatdragend, inventief, olifantengeheugen enz enz
Stiekum mis ik ze nog.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:44:20 #148
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168913898
Tot zover mijn boeiende posts :')

nu weer aan de slag
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168913899
Besloten: het worden zestien mini-pizza's.
Let me see you stripped down to the bone
pi_168913906
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:44 schreef zeefje het volgende:
Tot zover mijn boeiende posts :')

nu weer aan de slag
En niet blowen straks in je pauze hè? o|O
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:44:50 #151
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168913908
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:44 schreef minilot het volgende:

[..]

En niet blowen straks in je pauze hè? o|O
nee mama
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168913911
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:44 schreef minilot het volgende:
Besloten: het worden zestien mini-pizza's.
:9~

ik moet ook nog wat verzinnen voor vanavond..
pi_168913914
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:44 schreef zeefje het volgende:

[..]

nee mama
Goed zo!
Let me see you stripped down to the bone
pi_168913916
quote:
6s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:40 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

Dit lag gisteravond zo op mijn voeten terwijl ik voetbal lag te kijken.
O+
Spoilers!
pi_168913924
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:44 schreef minilot het volgende:
Besloten: het worden zestien mini-pizza's.
waar woon je en hoe laat?
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:45:56 #156
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168913926
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:42 schreef zeefje het volgende:
Ik ben niet gemotiveerd genoeg om er voor te gaan :D
Ja maar goede kont...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168913931
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:44 schreef minilot het volgende:
Besloten: het worden zestien mini-pizza's.
16 Verschillende?
Spoilers!
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:46:33 #158
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168913934
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:44 schreef minilot het volgende:
Besloten: het worden zestien mini-pizza's.
Ja zeg!

Dan sta ik straks dus toch die pizzaoven te stoken. Want hier krijg ik trek van!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168913940
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja zeg!

Dan sta ik straks dus toch die pizzaoven te stoken. Want hier krijg ik trek van!
heb je een foto van die pizza oven :p? jij hebt toch zo'n houtgestookte?
pi_168913971
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

16 Verschillende?
Nee acht. Van elke smaak twee, want we zijn met z'n tweeën en bij maar eentje doormidden snijden heb je wel erg weinig van elke smaak. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168913983

ik moest lachen :@
want ook veel bekende dingen/gezichten/plaatsen :P (oa mijn middelbare school)
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:51:28 #162
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168913990
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:47 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

heb je een foto van die pizza oven :p? jij hebt toch zo'n houtgestookte?
Pizza oven:

SPOILER: Foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was zomer 2013. Nu staat ie er zo bij:

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168913995
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Pizza oven:

SPOILER: Foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf :Y. Hoe vaak gebruik je 'm eigenlijk?
pi_168913999
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee acht. Van elke smaak twee, want we zijn met z'n tweeën en bij maar eentje doormidden snijden heb je wel erg weinig van elke smaak. *)
Ja, eens. Welke smaken?
Spoilers!
pi_168914010
Gaaf hoor Fiets!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, eens. Welke smaken?
Weet ik nog niet :) Even druk op werk nu! :O Straks over nadenken.
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:53:26 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914016
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:51 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Gaaf :Y. Hoe vaak gebruik je 'm eigenlijk?
In najaar / winter 1x per maand.
In de zomer vrijwel iedere week.

Niet alleen pizza he?
- Ovenschotels
- Vleesch
- Spit-roasting
- BBQ rooster erin
- Brood
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914023
eerste opdracht voldoende. Ik mag examen doen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:54:18 #168
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914030
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:53 schreef Lonaa het volgende:
eerste opdracht voldoende. Ik mag examen doen. :7
^O^
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:54:37 #169
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914036




Oow en een post-valentijn pizza :)

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, kwak is allang dr.Kwak!
Tof! *O*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:59:04 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914074
Ik heb eigenlijk best eng veel pizzafoto's :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914076
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:07 schreef minilot het volgende:
Ik heb in mijn directe kennissenkring twee gepromoveerde dames, in mijn iets verdere kring bekenden (@ mjan -> Barbara dus O+) nog eentje en dan hier Jagar, die ermee bezig is.

Terwijl ik nul gepromoveerde of bijna gepromoveerde dudes ken! En ik ken veel meer kerels dan vrouwen! :o
Zeg, ik ben in 2014 ook gepromoveerd hoor!
Kwak
pi_168914077
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:53 schreef Lonaa het volgende:
eerste opdracht voldoende. Ik mag examen doen. :7
Joepie!! *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_168914090
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:09 schreef fietsie het volgende:
Mijn post-doc is helaas geen promotie -O-
En ook geen post doc, want dat doe je na je promotie.

T is wel een post doctorale master of specialisatie gok ik?
Kwak
pi_168914097
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Zeg, ik ben in 2014 ook gepromoveerd hoor!
Ja, het was inmiddels duidelijk! :D Sorry dat ik je over het hoofd gezien had. Ik schuif je bij op de immer groeiende lijst awesome gepromoveerde dr-chicks! :*
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:01:06 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914098
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

En ook geen post doc, want dat doe je na je promotie.

T is wel een post doctorale master of specialisatie gok ik?
PDeng traject. Zie grafiekjes die ik eerder postte.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:03:59 #177
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168914134
niets mis met pizza
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168914150
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

In najaar / winter 1x per maand.
In de zomer vrijwel iedere week.

Niet alleen pizza he?
- Ovenschotels
- Vleesch
- Spit-roasting
- BBQ rooster erin
- Brood

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:54 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oow en een post-valentijn pizza :)

[ afbeelding ]
Gaaf hoor! ik ben nog in dubio, want ik wil het eigenlijk allemaal:

Een BGE
Een braai
of idd zo'n stenen oven..

Maar goed, eerst andere dingen die ik nog moet aanschaffen enzo. Dus kamer nog ff over nadenken :+
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:05:27 #179
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_168914157
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:54 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oow en een post-valentijn pizza :)

[ afbeelding ]
Leuk zeg O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:07:49 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914193
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:05 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

[..]

Gaaf hoor! ik ben nog in dubio, want ik wil het eigenlijk allemaal:

Een BGE
Een braai
of idd zo'n stenen oven..

Maar goed, eerst andere dingen die ik nog moet aanschaffen enzo. Dus kamer nog ff over nadenken :+
Ik zou zelf een BGE en een pelletgestookte mobiele pizza-oven overwegen als alternatief hiervoor.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zou zelf een BGE en een pelletgestookte mobiele pizza-oven overwegen als alternatief hiervoor.
Die laatste heb ik al 8-)
pi_168914210
Kut. Beagle heeft door hoe ie de vuilbak open krijgt :')
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:09:23 #183
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168914211
Ik krijg trek vd pizza :')
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168914226
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Alsof je het van de vrouwen allemaal weet :D

Volgens mij is Clubsoda ook aan het promoveren.
Ze is al twee jaar klaar, goddank! Jullie mogen het onderwerp raden :P

En een postdoctorale opleiding is echt een ander kaliber dan promoveren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168914243
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, het was inmiddels duidelijk! :D Sorry dat ik je over het hoofd gezien had. Ik schuif je bij op de immer groeiende lijst awesome gepromoveerde dr-chicks! :*
Haha ik liep meer pagina's achter dan ik dacht.

Overigens vond ik wetenschap en promoveren verschrikkelijk, waren het de (tot het gedoe na Melba's geboorte) vier depressiefste jaren van mijn leven en is die hele promotie (8 jaar incl afmaken naast een nieuwe baan voor de klas) goed geweest voor ongeveer 60 van de 75 kilo overgewicht die ik heb.

Ik zou t niemand aanraden, maar mijn lief moest ook zonodig. Gelukkig vindt die het wel leuk. :7 Hij is ook veel slimmer dan ik.

Er promoveren ook meer vrouwen dan mannen hoor, dus niet gek dat je t meer van vrouwen hoort. En in sommige vakgebieden is het helemaal geen pré ook.
Kwak
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:12:13 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914265
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:09 schreef Clubsoda het volgende:

En een postdoctorale opleiding is echt een ander kaliber dan promoveren.
Is zo grappig, de stammenstrijd te zien tussen de PDEng opleiders versus de PhD opleiders :)

Samenvatting is "wij leveren nu nut voor de maatschappij VS wij leveren potentieel hypothetische vooruitgang op mogelijk de lange termijn"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914271
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

PDeng traject. Zie grafiekjes die ik eerder postte.
Ja, en dat is geenpostdoc. Na je PDEng (geen beschermde titel volgens mij) kom je niet in aanmerking om aan een postdoc te beginnen. Het is een professionele verdieping die je doet, supergoed, maar geen postdoc.
Kwak
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:13:14 #188
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914288
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja, en dat is geenpostdoc. Na je PDEng (geen beschermde titel volgens mij) kom je niet in aanmerking om aan een postdoc te beginnen. Het is een professionele verdieping die je doet, supergoed, maar geen postdoc.
Dus jij stelt dat wekelijks meerdere professoren op 3 universiteiten door heel NL staan te liegen tegen hun studenten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914290
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Samenvatting is "wij leveren nu nut voor de maatschappij VS wij leveren potentieel hypothetische vooruitgang op mogelijk de lange termijn"
:')
Ja hoor Fietsie.
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:13:48 #190
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914294
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:13 schreef minilot het volgende:

[..]

:')
Ja hoor Fietsie.
Hey, dat is wat -zij- tegen elkaar roepen. Niet ik.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914324
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hey, dat is wat -zij- tegen elkaar roepen. Niet ik.
Ik lees uit jouw berichten toch wel dat jij wilt 'bewijzen' dat wat jij nu doet ook maar enige samenhang heeft met een promotie of een postdoc en dat klopt gewoon simpelweg niet.
Let me see you stripped down to the bone
pi_168914326
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Is zo grappig, de stammenstrijd te zien tussen de PDEng opleiders versus de PhD opleiders :)

Samenvatting is "wij leveren nu nut voor de maatschappij VS wij leveren potentieel hypothetische vooruitgang op mogelijk de lange termijn"
Ik ben geen van beiden, ben geen opleider maar een opgeleide.

En pas als je dmv een promotie hebt laten zien dat je zelfstandig fundamenteel onderzoek kunt verrichten, publiceren en verdedigen dan kun je een postdoc gaan doen (een onderzoeksbaan voor niet-tenured wetenschappers met als doel een product if publikaties, dit als tegenhanger van een docentschap of (assistent)professorschao waarbij wel een langer contract is en je geacht wordt juist meer lestaken te hebben en soms maar weinig onderzoekstijs hebt).

Het was niet bedoeld als pissing match, maar je kent blijkbaar de term postdoc niet.
Kwak
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:16:47 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914336
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik lees uit jouw berichten toch wel dat jij wilt 'bewijzen' dat wat jij nu doet ook maar enige samenhang heeft met een promotie en dat klopt gewoon simpelweg niet.
Dan lees je dat helaas verkeerd.
Enige wat ik er doe is een papiertje binnenschrapen via de kortst mogelijke weg.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914367
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dus jij stelt dat wekelijks meerdere professoren op 3 universiteiten door heel NL staan te liegen tegen hun studenten?
Weet ik het, verdienen ze veel geld aan jullie? TU's zijn nog niet zo lang Universiteit he, dus wie weet hebben ze andere terminologie.

Ik weet wel dat die term bij 90% van de mensen een andere verwachting schept (van zelfstandig onderzoek verrichten ipv een opleidingstraject).

Wat jij doet ken ik als een kopopleiding of een postdoctoraal (wat dus niet hetzelfde is als een postdoc: om dezelfde reden dat een doctoraal en een doctorate niet hetzelfse betekenen)
Kwak
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:19:19 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914380
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:15 schreef kwakz0r het volgende:
Het was niet bedoeld als pissing match, maar je kent blijkbaar de term postdoc niet.
Het is de opleiding zelf die de term zo hanteert, kan ik niets aan veranderen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:22:28 #196
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168914436
Ik zit gewoon de hele dag op fok en als iemand meekijkt ben ik bezig met het managen van de database van een Microsoft product.

Mijn postdoc omhelst vooral het halen van koffie en het versieren van receptionistes.
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:23:01 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914446
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:22 schreef Maarten het volgende:
Ik zit gewoon de hele dag op fok en als iemand meekijkt ben ik bezig met het managen van de database van een Microsoft product.

Mijn postdoc omhelst vooral het halen van koffie en het versieren van receptionistes.
Betaalt in veel gevallen wel beter.
Mijn voltijd studie collega's krijgen echt een hongerloontje..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914463
Diplomaloos van de HAVO afgeschopt. Ik win het hier vermoedelijk op afstand, qua beroerd opleidingsniveau. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_168914481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het is de opleiding zelf die de term zo hanteert, kan ik niets aan veranderen.
Ik zie op de websites alleen PDEng trainee, MTD (oude mastertitel) en post-master staan.

Edit: ah ik zie het, in de gids staan de studenten als postdoc aangeduid. Wat achterlijk.
Kwak
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:25:48 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914490
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik zie op de websites alleen PDEng trainee, MTD (oude mastertitel) en post-master staan.
Ik heb het ook niet over de website, maar over geluidstrillingen uit de mond van de verantwoordelijke professoren.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914503
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:24 schreef minilot het volgende:
Diplomaloos van de HAVO afgeschopt. Ik win het hier vermoedelijk op afstand, qua beroerd opleidingsniveau. :7
Mavo hier, daarna gezakt op typen bij Schoevers :@ maar me toch redelijk opgewerkt (en als ik mijn salaris vergelijk met een, weliswaar veel jongere, RA doe ik het niet echt slecht)
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:26:48 #202
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168914506
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:24 schreef minilot het volgende:
Diplomaloos van de HAVO afgeschopt. Ik win het hier vermoedelijk op afstand, qua beroerd opleidingsniveau. :7
:D. Ik ook hoor. (maar ik heb daarna wel 2 ICT opleidingen afgerond. 1x mbo en 1x hbo)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:23 schreef fietsie het volgende:
Betaalt in veel gevallen wel beter.
Als je studieschuld en leeftijd van beginnen meetelt misschien wel, maar op de lange duur ga ik natuurlijk nooit winnen. Ik zit nu op 1,5x modaal en dat zal niet heel snel verder stijgen.
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:28:09 #203
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914524
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:26 schreef Maarten het volgende:
Als je studieschuld en leeftijd van beginnen meetelt misschien wel, maar op de lange duur ga ik natuurlijk nooit winnen. Ik zit nu op 1,5x modaal en dat zal niet heel snel verder stijgen.
Ach ik heb 15 jaar lang DUO terugbetaald , erg veel verschil maakte het na die 15 jaarniet.
Ben net een jaar van ze af.

Tip: ga niet in de ICT in de zorg werken, mocht je aan salaris hechten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914534
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:26 schreef Maarten het volgende:

[..]

:D. Ik ook hoor. (maar ik heb daarna wel 2 ICT opleidingen afgerond. 1x mbo en 1x hbo)

[..]
Ja, dan nog. Ik heb precies nul afgeronde vervolgopleidingen, ondanks een stel ervan uitgeprobeerd via colloquium doctum (21+-toets).

Louter zwemdiploma en verkeersdiploma hier. Allebei van toen het nog goed ging op de lagere school. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_168914546
Ach, hbo en wo hier maar ik doe er nauwelijks iets mee behalve DUO terugbetalen.
Spoilers!
pi_168914558
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, hbo en wo hier maar ik doe er nauwelijks iets mee behalve DUO terugbetalen.
En hier de wijsneus uithangen. O+
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:29:58 #207
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914564
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, hbo en wo hier maar ik doe er nauwelijks iets mee behalve DUO terugbetalen.
DUO doet bij jullie ook die magische truuc dat precies in 14 jaar en 11 maanden het saldo op 0 komt? Zodat die "draagkrachtberekening" uiteindelijk een "we willen gewoon alles innen" berekening bleek?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914574
Nou ja, t is niet alsof ik t zo geweldig gedaan heb allemaal. Die hersens van mij voelen soms ook wel als een vloek :@ ik denk dat ik met een paar iq puntjes minder wellicht veel gelukkiger, tevredener en stabieler in het leven had gestaan.

En voor t geld hoef je ook echt niet voor de klas te gaan staan. Ik zit nota bene al bijna aan de top van de hoogste gewone docentenschaal (maar ja, ik ga terug baar drie dagen werken want ambitie en mijn hoofd kunnen niet zo goed samen door een deur).

@draagkrachtberekening: de standaardberekening is idd in 14jr en 11 maanden alles incl rente terugbetalen. Dat bedrag toetsen ze daarna aan inkomen en als de draagkracht lager uitkomt wordt het bijgesteld. Vrij simpel. J heeft andere terugbetaaltegels en een andere draagkrachtmeting dan ik - mijn maximum ligt veeeel hoger dan van hem. Zo raar.
Kwak
pi_168914581
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:29 schreef minilot het volgende:

[..]

En hier de wijsneus uithangen. O+
Uiteraard :P
Spoilers!
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:31:09 #210
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168914583
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:28 schreef fietsie het volgende:

Tip: ga niet in de ICT in de zorg werken, mocht je aan salaris hechten.
Ik heb 8 jaar lang bij een laboratorium gewerkt en 2 jaar bij een ziekenhuis. Op de IT afdeling. In beide gevallen gewoon redelijk verdiend.
Nu ik commercieel zit, ben ik wel van modaal naar 1,5 gegaan.
pi_168914588
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

DUO doet bij jullie ook die magische truuc dat precies in 14 jaar en 11 maanden het saldo op 0 komt? Zodat die "draagkrachtberekening" uiteindelijk een "we willen gewoon alles innen" berekening bleek?
Onzin, de draagkrachtberekening is puur gebaseerd op je inkomen. Zonder draagkrachtberekening kom je inderdaad precies op een te betalen bedrag waarmee je de schuld kunt afbetalen in de vastgestelde periode.
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:32:26 #212
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914601
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:31 schreef Maarten het volgende:

[..]

Ik heb 8 jaar lang bij een laboratorium gewerkt en 2 jaar bij een ziekenhuis. Op de IT afdeling. In beide gevallen gewoon redelijk verdiend.
Nu ik commercieel zit, ben ik wel van modaal naar 1,5 gegaan.
Er zit een hard plafond bij ziekenhuizen die de CAO ook voor hun IT afdeling hanteren.
Daar kom je alleen door door een managementfunctie te verwerven met een minimale span of control (en die verschilt dan weer per organisatie...)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914605
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dan nog. Ik heb precies nul afgeronde vervolgopleidingen, ondanks een stel ervan uitgeprobeerd via colloquium doctum (21+-toets).

Louter zwemdiploma en verkeersdiploma hier. Allebei van toen het nog goed ging op de lagere school. :7
Ben voor het fietsdiploma gezakt 8)7 Reed een examinator aan omdat ik een groen stoplicht wilde halen. Dus 2 zwemdiploma's en Mavo (en een werkgerelateerde workshop/cursussen certificaten)
We have far more in common than that which devides us..
pi_168914606
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

DUO doet bij jullie ook die magische truuc dat precies in 14 jaar en 11 maanden het saldo op 0 komt? Zodat die "draagkrachtberekening" uiteindelijk een "we willen gewoon alles innen" berekening bleek?
Ik betaal het minimale terug want ik heb officieel bar weinig inkomen. Ik heb geen idee hoeveel er na 15 jaar terugbetaald is. Ik kom volgens mij ook in aanmerking voor vrijstelling maar dat vind ik niet netjes dus ik betaal gewoon.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 februari 2017 @ 11:33:05 #215
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_168914611
WO hier en van DUO wil ik dit jaar nog af zijn, en dat gaat lukken ook. :s)
Ben geen accountant geworden, maar gebruik de theorie gebruik ik voor een deel wel met waar ik mee bezig ben qua werk.
Achteraf ben ik ook wel blij dat ik geen accountant ben geworden. Ik heb nu gewoon een leven naast het werk. :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:33:15 #216
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914613
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Onzin, de draagkrachtberekening is puur gebaseerd op je inkomen. Zonder draagkrachtberekening kom je inderdaad precies op een te betalen bedrag waarmee je de schuld kunt afbetalen in de vastgestelde periode.
Dan ken ik blijkbaar alleen maar mensen die voldoende inkomen hebben... Want ik heb werkelijk nog nooit iemand in mijn kennissenkring gesproken die niet op 0 uitkwam binnen 15 jaar...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:33:48 #217
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168914623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:30 schreef kwakz0r het volgende:
ik denk dat ik met een paar iq puntjes minder wellicht veel gelukkiger, tevredener en stabieler in het leven had gestaan.

Het schijnt zo te zijn dat slechts je problemen verschuiven naar een iets lager niveau en ze niet gewoon als sneeuw voor de zon verdwijnen. :7 Maar dat wist je al, anders was je niet zo intelligent geweest.

Goed kunnen leren zegt trouwens niet alles over je IQ. Toen ik 16 was vond ik studeren echt kut en ik heb me laten aanmeten dat ik toch een IQ van rond de 130 heb.
pi_168914632
via havo en hbo op de uni terechtgekomen. Ik geloof niet dat m'n oude docenten op de havo dat verwacht hadden.

Verder hier ook DUO terugbetalen. Moet ik nog achteraan, thanks for the reminder!
pi_168914635
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:30 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ja, t is niet alsof ik t zo geweldig gedaan heb allemaal. Die hersens van mij voelen soms ook wel als een vloek :@ ik denk dat ik met een paar iq puntjes minder wellicht veel gelukkiger, tevredener en stabieler in het leven had gestaan.
Soms denk ik ook wel eens dat het leven toch ook wel zijn charmes heeft als je tevreden bent met een kassabaantje.

Niet dat ik nou zo ontzettend slim ben. Mijn brein heeft wel serieus te lijden gehad van mijn ziekte. Ik was vroeger veel scherper.
Spoilers!
pi_168914639
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Onzin, de draagkrachtberekening is puur gebaseerd op je inkomen. Zonder draagkrachtberekening kom je inderdaad precies op een te betalen bedrag waarmee je de schuld kunt afbetalen in de vastgestelde periode.
De draagkrachtberekening doen ze wel automatisch bij iedereen tegenwoordig. Alleen als je berekende draagkracht hoger is dan het periodebepaalde bedrag gaat je termijn niet zomaar omhoog. Dan geldt gewoon de andere berekening ;)
Kwak
pi_168914646
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:34 schreef Jagärtrut het volgende:
via havo en hbo op de uni terechtgekomen. Ik geloof niet dat m'n oude docenten op de havo dat verwacht hadden.

Verder hier ook DUO terugbetalen. Moet ik nog achteraan, thanks for the reminder!
Mijn oude leraar Frans heeft mij ooit eens toegeroepen dat ik nog te dom was om achter de kassa bij de AH te zitten (zou 'm graag nog eens willen spreken)
We have far more in common than that which devides us..
pi_168914653
VWO
WO Bedrijfskunde niet afgemaakt
HBO Informatica in 3 jaar gedaan
HBO Zeevaartschool 8-)

En hoop over een jaar of 8 ofzo richting een MSc te gaan.
pi_168914662
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dan ken ik blijkbaar alleen maar mensen die voldoende inkomen hebben... Want ik heb werkelijk nog nooit iemand in mijn kennissenkring gesproken die niet op 0 uitkwam binnen 15 jaar...
Wat is het probleem daarmee dan? Ik snap het even niet. Je ging destijds een lening aan en bent prima in staat om die volledig terug te betalen binnen de gestelde termijn. Lijkt me helemaal prima.
Spoilers!
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:36:44 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914667
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn oude leraar Frans heeft mij ooit eens toegeroepen dat ik nog te dom was om achter de kassa bij de AH te zitten (zou 'm graag nog eens willen spreken)
Ow de juf frans O+

Opstaan en naast je tafeltje staan als je antwoord moest geven op haar vragen.
In de jaren '80. Zo heerlijk onorthodox :)

En bij weerwoord geven direct naar de rector. Gewoon bij eerste weerwoord ook.
Dat was nog eens discipline.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914671
Mijn IQ is twee keer getest toen ik voor een ADD-diagnose een poosje naar een psycholoog en daarna naar een psychiater moest. Een fors bovengemiddeld IQ zegt inderdaad niet direct per definitie iets over je vermogen om hoger onderwijs te volgen. :)

Tot op zekere hoogte natuurlijk. Wanneer je niet al te pienter bent maar de juiste inzet hebt kun je je best door een aantal HBO-opleidingen heenbeuken. Dat geldt niet zozeer voor, zeg, het tot stand laten komen van een geslaagde dissertatie. :)
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:37:20 #226
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168914679
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:31 schreef Maarten het volgende:

Ik heb 8 jaar lang bij een laboratorium gewerkt en 2 jaar bij een ziekenhuis. Op de IT afdeling. In beide gevallen gewoon redelijk verdiend.
Nu ik commercieel zit, ben ik wel van modaal naar 1,5 gegaan.
Hier ook geen havo, wel mbo en hbo en intussen ben ik al 5 jaar labwerk aan het doen. Het is weliswaar geen IT, maar verder komt het best wel overeen zo. Ik ga over drie jaar maar eens bij ziekenhuizen rondkijken. ;)
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:37:23 #227
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168914681
VMBO-tl(oude mavo) > gehaald
Verzorgende ig > op twee maanden na niet gehaald :')
Mbo 3 logistieke kant op > 2x zo snel afgerond
En nu werkende.

Allle opleidingen versneld gedaan en nooit iets voor geleerd/gedaan :')
Als ik me er toezet kan ik denk ik veel meer maar verder geen ambities :')

Trouwens gewerkt als verpleegkundige in het zh met vervals CV. Vraag me nog steeds af hoe _O-
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168914699
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:37 schreef Vork het volgende:

[..]

Hier ook geen havo, wel mbo en hbo en intussen ben ik al 5 jaar labwerk aan het doen. Het is weliswaar geen IT, maar verder komt het best wel overeen zo. Ik ga over drie jaar maar eens bij ziekenhuizen rondkijken. ;)
Heb je al iets gehoord van je sollicitatie van laatst eigenlijk? *O*
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:39:01 #229
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914706
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat is het probleem daarmee dan? Ik snap het even niet. Je ging destijds een lening aan en bent prima in staat om die volledig terug te betalen binnen de gestelde termijn. Lijkt me helemaal prima.
Het is meer dat ik me afvraag waarom ze zoveel werk maken van en zoveel nadruk leggen op voorzieningen als de draagkrachtberekening als het eigenlijk een instrument is die voor de mainstream niet van toepassing zou moeten zijn.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:39:20 #230
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168914712
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:37 schreef Vork het volgende:

[..]

Hier ook geen havo, wel mbo en hbo en intussen ben ik al 5 jaar labwerk aan het doen. Het is weliswaar geen IT, maar verder komt het best wel overeen zo. Ik ga over drie jaar maar eens bij ziekenhuizen rondkijken. ;)
En we hebben ook nog dezelfde voornaam. O+.

Wat voor labwerk trouwens?
pi_168914717
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:33 schreef Maarten het volgende:

[..]

Het schijnt zo te zijn dat slechts je problemen verschuiven naar een iets lager niveau en ze niet gewoon als sneeuw voor de zon verdwijnen. :7 Maar dat wist je al, anders was je niet zo intelligent geweest.

Goed kunnen leren zegt trouwens niet alles over je IQ. Toen ik 16 was vond ik studeren echt kut en ik heb me laten aanmeten dat ik toch een IQ van rond de 130 heb.
True, schoolsucces en IQ zijn niet rechtevenredig aan elkaar. Je kunt met een hoog IQ ook floppen op school.

Andersom kun je zegen dat de mensen die echt veel schoolsucces hebben gehad doorgaans wel een behoorlijk IQ hebben ;)

Ik ben nooit officieel getest op IQ, maar ik ben echt geen studeerder/leerder/stamper. Er zijn in mijn hele achoolloopbaan vermoedens geweest van goed functionerende hoogbegaafdheid of in elk geval begaafdheid. Wij hadden alleen geen behoefte aan testen. Ik loop nu tegen dingen in het leven aan waarbij therapeuten ook weer die kant op wijzen (of add maar dat wordt nogal eens met elkaar verward qua symptomen). Mede daarom zei ik net dat ik wel een paar puntjes minder zou willen hebben.

Ik VOEL me overigens grote delen van de dag ontstellend dom -O-
Kwak
pi_168914723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik hobbel even achter de feiten aan want ik schijn tussendoor te moeten werken....
Knip
Wat heerlijk welbespraakt O+. Jij zit zeker niet op een mobiel te pielen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:40:05 #233
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168914725
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:38 schreef minilot het volgende:

Heb je al iets gehoord van je sollicitatie van laatst eigenlijk? *O*
nee nog niet helaas.
pi_168914732
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:40 schreef Vork het volgende:

[..]

nee nog niet helaas.
Dan duimen we door, Andere Maarten! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_168914743
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:35 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik heb er bewondering voor. Ik kan het zelf ook niet echt. Mijn concentratie/interesseboog is +/- 3 maanden.. Dan wordt het wel tijd om effe wat anders te gaan doen. (rara waarom ik zo van mijn vak hou :P)
Ik heb dat niet zo. Niks mis mee, maar ik vind het ook niet per se prijzenswaardig. Gewoon een andere aandachtspanne.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168914763
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn oude leraar Frans heeft mij ooit eens toegeroepen dat ik nog te dom was om achter de kassa bij de AH te zitten (zou 'm graag nog eens willen spreken)
Dat vind ik zo erg, docenten die zo doek tegen kinderen -O- als ik iets hoop te bereiken als docent is het juist kinderen te laten voelen hoeveel ze kunnen en wat ze allemaal kunnen bereiken... ik zie het als een missie om de meiden en jongens die moeite hebben met mijn vak met een voldoende door t examen te slepen. De keren dat het niet lukte zijn op een hand te tellen...
Kwak
pi_168914766
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:24 schreef minilot het volgende:
Diplomaloos van de HAVO afgeschopt. Ik win het hier vermoedelijk op afstand, qua beroerd opleidingsniveau. :7
Alleen maar omdat ik nu begonnen met met studeren. Maar ik ging ook diplomaloos van de HAVO. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168914771
Welk vak gaf je nu ook alweer, Kwak? O+
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:42:15 #239
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168914773
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
True, schoolsucces en IQ zijn niet rechtevenredig aan elkaar. Je kunt met een hoog IQ ook floppen op school.
Andersom kun je zegen dat de mensen die echt veel schoolsucces hebben gehad doorgaans wel een behoorlijk IQ hebben ;)
Helemaal waar.

quote:
Ik ben nooit officieel getest op IQ
Ik 2x. 1x voor mijn opleiding en 1x voor mijn huidige functie. Aan de ene kant wel leuk om te horen dat je in de top 5% zit op HBo niveau, aan de andere kant heb je geen reet aan dat soort dingen als je er niks mee doet.

quote:
Ik VOEL me overigens grote delen van de dag ontstellend dom -O-
Dat is een teken van intelligentie. 8-).
pi_168914785
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Alleen maar omdat ik nu begonnen met met studeren.
Ja, dát is mij ook wel handvol keren gelukt. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168914802
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:42 schreef Maarten het volgende:

[..]
Dat is een teken van intelligentie. 8-).
*zucht* Ellendig fenomeen is dat!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:43:44 #242
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168914806
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:39 schreef Maarten het volgende:

En we hebben ook nog dezelfde voornaam. O+.

Wat voor labwerk trouwens?
QC voor een welbekende sausgigant. Parttime overigens ik werk ook nog voor een groothandel in elektronicacomponenten waar in 't geheel geen lab aanwezig is.
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:43:55 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914811
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:39 schreef kwakz0r het volgende:

Ik VOEL me overigens grote delen van de dag ontstellend dom -O-
"fraud guilt" achtig? (Komt uit de hoek van de geluksbelevings mensen...)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914812
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dát is mij ook wel handvol keren gelukt. 8-)
:D Bedankt

Voorals nu doen we het dus net zo goed. :7

Oh, en bovenbemiddeld IQ, check.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_168914814
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:42 schreef minilot het volgende:
Welk vak gaf je nu ook alweer, Kwak? O+
English, dear.
Kwak
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:44:11 #246
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168914818
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:43 schreef minilot het volgende:

[..]

*zucht* Ellendig fenomeen is dat!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect
En je kunt het ze ook niet uitleggen. ;(.
pi_168914821
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:44 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

English, dear.
Smullen! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168914824
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:44 schreef Maarten het volgende:

[..]

En je kunt het ze ook niet uitleggen. ;(.
Fucking frustrerend!
Let me see you stripped down to the bone
pi_168914852
1-3 atheneum, 4 mavo, 4-5 havo, 1 jaar hbo journalistiek, werken, deeltijd hbo accountmanagement afgerond, bachelor criminologie, 40 pagina's voor het eind afgehaakt want ziek op de master international and comparative criminology, wel alle vakken gehaald.

En nu ben ik een soort administratief medewerkster ofzo, met marketing- en HR aspiraties. Nou ja, dat klopt misschien ook niet helemaal want ik heb natuurlik wel volledige beslissingsbevoegdheid en daar horen ook bepaalde verantwoordelijkheden bij. Maar toch, ik zit vaak echt domme dingen te doen. Allemaal in aanloop naar het verbeteren van de bedrijfsprocessen waardoor juist dit werk zo min mogelijk gedaan hoeft te worden in de toekomst. Maar niet echt leuk.
Spoilers!
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:46:27 #250
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168914855
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:44 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

English, dear.
That was the only vak i realy liked on the high school and i never had too learn from it. It became naturel for me.
pi_168914874
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

"fraud guilt" achtig? (Komt uit de hoek van de geluksbelevings mensen...)
De hoe wat?

Ik ken het fenomeen wel zoals Mini het beschrijft maar dan onder de naam impostor syndrome. Het stomste is nog dat je je dus kunt realiseren dat je objectief gezien echt wel bovengemiddeld competent bent, en dat je dat zelf onderschat, maar niet in staat bent om je dan alsnog competent te voelen. :')
Kwak
pi_168914898
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:46 schreef Maarten het volgende:

[..]

That was the only vak i realy liked on the high school and i never had too learn from it. It became naturel for me.
Well that can I see! Brake me the back not open!
Kwak
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:48:51 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914905
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

De hoe wat?

Ik ken het fenomeen wel zoals Mini het beschrijft maar dan onder de naam impostor syndrome. Het stomste is nog dat je je dus kunt realiseren dat je objectief gezien echt wel bovengemiddeld competent bent, en dat je dat zelf onderschat, maar niet in staat bent om je dan alsnog competent te voelen. :')
Ja dat zit in dezelfde richting.
Vriendin van me zit in van die kringen van mensen die seminars over geluksgevoel en meer van die ongrijpbare dingen geven, en die gebruiken het concept dat je je een fraudeur voelt omdat jij niet thuishoort in het gezelschap waarin je verkeert (door je eigen zelfbeeld)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914912
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

De hoe wat?

Ik ken het fenomeen wel zoals Mini het beschrijft maar dan onder de naam impostor syndrome. Het stomste is nog dat je je dus kunt realiseren dat je objectief gezien echt wel bovengemiddeld competent bent, en dat je dat zelf onderschat, maar niet in staat bent om je dan alsnog competent te voelen. :')
*schudt hand* Impostor present.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:49:33 #255
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_168914921
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

True, schoolsucces en IQ zijn niet rechtevenredig aan elkaar. Je kunt met een hoog IQ ook floppen op school.

Mijn collega hier is secretaris van de lokale MENSA. Die heeft een gemeten uitzonderlijk hoog IQ dus. Het probleem is dat hij geen focus heeft en in zeer korte tijd alle interesse verliest. Hij heeft dus ook geen unversitaire opleiding, maar is wel ooit aan drie verschillende begonnen. hij maakt dus ook nooit wat af, en dat is een serieus probleem. Ik ben echt blij dat ik niet direct met hem hoef te werken.

Het lijkt me echt vreselijk om hoogbegaafd te zijn.
Siesta & Fiesta!
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:49:46 #256
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168914927
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Dan duimen we door, Andere Maarten! :*
Ik denk dat ik ze binnenkort maar even moet bellen. Ik haat bellen.
pi_168914935
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

De hoe wat?

Ik ken het fenomeen wel zoals Mini het beschrijft maar dan onder de naam impostor syndrome. Het stomste is nog dat je je dus kunt realiseren dat je objectief gezien echt wel bovengemiddeld competent bent, en dat je dat zelf onderschat, maar niet in staat bent om je dan alsnog competent te voelen. :')
Yup, maar het Dunning/Kruger-effect werkt dus twee kanten op. Competente mensen neigen ernaar zichzelf te onderschatten terwijl incompetente mensen zichzelf neigen te overschatten. Dat laatste is nog wel verklaarbaar: als je maar voldoende incompetent bent dan ontbreekt het je aan de kennis om te wéten dat je iets niet goed kunt. De andere kant op is wat complexer. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168914939
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:49 schreef mjan het volgende:

[..]

*schudt hand* Impostor present.
*vormt een kringetje
pi_168914941
oh van dat soort gevoelsmendingen krijg ik een beetje jeuk
Kwak
pi_168914947
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Vriendin van me zit in van die kringen van mensen die seminars over geluksgevoel en meer van die ongrijpbare dingen geven
Oh jakkes! *huivert*
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:50:53 #261
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914950
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:49 schreef Bramito het volgende:

[..]

Mijn collega hier is secretaris van de lokale MENSA. Die heeft een gemeten uitzonderlijk hoog IQ dus. Het probleem is dat hij geen focus heeft en in zeer korte tijd alle interesse verliest. Hij heeft dus ook geen unversitaire opleiding, maar is wel ooit aan drie verschillende begonnen. hij maakt dus ook nooit wat af, en dat is een serieus probleem. Ik ben echt blij dat ik niet direct met hem hoef te werken.

Het lijkt me echt vreselijk om hoogbegaafd te zijn.
Ik heb een collega die 2 zoons heeft die aan de MENSA criteria voldoen.
Hij heeft er zijn handen aan vol.
(Hij voldoet zelf ook aan die criteria, maar heeft er nooit werk van gemaakt anders dan dattie dr. ir. is)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:50 schreef fietsie het volgende:

[..]

maar heeft er nooit werk van gemaakt anders dan dattie dr. ir. is
..noem dat er maar geen werk van maken! :+ Pff!
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:51:43 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914970
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:50 schreef kwakz0r het volgende:
oh van dat soort gevoelsmendingen krijg ik een beetje jeuk
voeg daar nog even de component van "tegen betaling in een zaaltje in een hotel" aan toe en je moet echt serieus zalfjes gaan smeren...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168914983
Ik denk niet dat ik een vriendin in dergelijke kringen zou kunnen hebben.. :N
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:52:36 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168914990
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:51 schreef minilot het volgende:

[..]

..noem dat er maar geen werk van maken! :+ Pff!
Ach nou ja hij is gewoon speciaal,op zijn manier ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:53:14 #266
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_168915005
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Yup, maar het Dunning/Kruger-effect werkt dus twee kanten op. Competente mensen neigen ernaar zichzelf te onderschatten terwijl incompetente mensen zichzelf neigen te overschatten. Dat laatste is nog wel verklaarbaar: als je maar voldoende incompetent bent dan ontbreekt het je aan de kennis om te wéten dat je iets niet goed kunt. De andere kant op is wat complexer. :)
Met de jaren ben ik er wel achter dat ik bovengemiddeld goed/geschikt ben in/voor wat ik doe. Ben ik nou door de jaren heen mezelf gaan overschatten? :D
Siesta & Fiesta!
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:53:15 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168915006
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:52 schreef minilot het volgende:
Ik denk niet dat ik een vriendin in dergelijke kringen zou kunnen hebben.. :N
Ik vind het wel grappig dat ze d'r zuurverdiende geld zo uitgeeft :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:53:21 #268
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168915009
En natuurlijk past er bij dit onderwerp nog maar een plaatje:

Tijd voor nog meer koffie. :9
pi_168915013
Ach, mijn moeder is psycholoog en vind zichzelf fantastisch slim. Maar in het dagelijks leven blijkt heel duidelijk dat ze op die opleiding niets anders heeft geleerd dan feitenkennis. Enig inzicht in mensen is er totaal niet. Laat staan snuggerheid in het algemeen.
Spoilers!
pi_168915021
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:53 schreef Bramito het volgende:

[..]

Met de jaren ben ik er wel achter dat ik bovengemiddeld goed/geschikt ben in/voor wat ik doe. Ben ik nou door de jaren heen mezelf gaan overschatten? :D
Of je werkt gewoon op een fors lager niveau dan dat wat je aankunt. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168915057
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, mijn moeder is psycholoog en vind zichzelf fantastisch slim. Maar in het dagelijks leven blijkt heel duidelijk dat ze op die opleiding niets anders heeft geleerd dan feitenkennis. Enig inzicht in mensen is er totaal niet. Laat staan snuggerheid in het algemeen.
Zijn jullie na de frustrerende ereader-visite laatst wel weer in een dusdanige toestand dat je bij je daar opgeslagen kruiden & specerijen kunt? :* :) #prios
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:56:16 #272
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_168915076
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Of je werkt gewoon op een fors lager niveau dan dat wat je aankunt. ;)
Dat ben ik pas een beetje gaan geloven nadat een stuk of vijf mensen waar ik tegenop kijk me dat vertelden.
Siesta & Fiesta!
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:58:55 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168915132
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:50 schreef kwakz0r het volgende:
oh van dat soort gevoelsmendingen krijg ik een beetje jeuk
quote:
Begaafde vrouwen werken vaak hard om te voorkomen dat men ontdekt dat ze de mensen "bedriegen". Dit harde werk leidt vaak tot meer lof en succes, wat de oplichtersgevoelens en de angst "door de mand te vallen" in stand houdt. De "bedriegsters" voelen misschien dat zij twee of drie keer zo hard moeten werken, en bereiden zich daarom extra goed voor en maken zich zorgen over details. Dit kan leiden tot een burn-out en slaapgebrek. Bron: Wikipedia https://nl.wikipedia.org/wiki/Oplichterssyndroom
Dit is dus precies waarom ze steeds een stoel bij die sessies koopt....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168915209
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ze is al twee jaar klaar, goddank! Jullie mogen het onderwerp raden :P

En een postdoctorale opleiding is echt een ander kaliber dan promoveren.
Sorry, ik loop iets achter. Je mag het ook gewoon vertellen :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168915232
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Zijn jullie na de frustrerende ereader-visite laatst wel weer in een dusdanige toestand dat je bij je daar opgeslagen kruiden & specerijen kunt? :* :) #prios
:D

Ik zal eens vragen waar ze het heeft gelaten. Dan kan ik het gaan halen indien nodig. Maar ik heb overal nog wel voorraad van verder hoor.

Ik heb gewoon aardig gedaan en mijn moordgedachten binnengehouden ;) En ik heb gisteren mijn vader gebeld en toch maar gevraagd of we die lening nog kunnen krijgen, Tenslotte was onze begroting wel op hun belofte gebaseerd. Blijkt geen probleem. Enige probleem was mijn trots...
Spoilers!
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:07:28 #276
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168915289
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 15 februari 2017 12:04 schreef [url=http://forum.fok.nl

Ik heb gewoon aardig gedaan en mijn moordgedachten binnengehouden ;) En ik heb gisteren mijn vader gebeld en toch maar gevraagd of we die lening nog kunnen krijgen, Tenslotte was onze begroting wel op hun belofte gebaseerd. Blijkt geen probleem. Enige probleem was mijn trots...
Fijn toch? Inmiddels ook uit de isolatie-puzzel?

Ik ga hier waarsch binnenkort actief participeren in het zonnepaneel topic... en dan komt isolatie ookweer ter sprake want 1 dakhelling kan wel eens fundamenteel aangepakt moeten worden daarvoor...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168915328
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb gewoon aardig gedaan en mijn moordgedachten binnengehouden ;) En ik heb gisteren mijn vader gebeld en toch maar gevraagd of we die lening nog kunnen krijgen, Tenslotte was onze begroting wel op hun belofte gebaseerd. Blijkt geen probleem. Enige probleem was mijn trots...
Goed van je! Trots is voor ridders en Rob Roy, heb je niks an joh! -x-
Let me see you stripped down to the bone
pi_168915344
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:34 schreef Jagärtrut het volgende:
via havo en hbo op de uni terechtgekomen. Ik geloof niet dat m'n oude docenten op de havo dat verwacht hadden.

Verder hier ook DUO terugbetalen. Moet ik nog achteraan, thanks for the reminder!
Veel hbo-wo'ers hier.
WO hier. Drs en msc, omdat ik de ene studie net voor en de andere net na de wijziging afrondde.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168915394
Ik wil een Lingzhi in m'n woonkamer;

  woensdag 15 februari 2017 @ 12:15:08 #280
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_168915427
Ik ben ooit begonnen aan bestuurskunde :')
Het jaar erna begonnen aan hbo International Business Studies in Den Haag. Super leuk, super makkelijk en de reden dat ik in Spanje terecht ben gekomen.

Eigenlijk wilde ik archeologie doen, maar dat mocht niet van mezelf.
Siesta & Fiesta!
pi_168915474
WO check, imposter-syndrome check en ik kwam een tijd geleden een meme tegen waar ik erg van moest lachen, maar ik kan hem niet weer vinden. Kwam er op neer dat ik mezelf dom vind, maar een stúk slimmer dan de gemiddelde mens :+ De massa vind ik pas echt dom -O- Maar ken genoeg mensen waar ik bergen hoog tegen op kijk qua pienter zijn O+ Gelukkig maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168915482
Ik wilde timmerman worden :+

nu is dat een beetje hobby :P
pi_168915489
Wat is het hier opeens leuk de laatste tijd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168915504
Ik wilde astronaut worden *O* en toen dierenarts. En toen gewoon dokter, met specialisatie geriatrie. Ook een soort veterinaire geneeskunde af en toe. Maar geen astronaut :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:18:17 #285
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_168915505
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:16 schreef Isabeau het volgende:
WO check, imposter-syndrome check en ik kwam een tijd geleden een meme tegen waar ik erg van moest lachen, maar ik kan hem niet weer vinden. Kwam er op neer dat ik mezelf dom vind, maar een stúk slimmer dan de gemiddelde mens :+ De massa vind ik pas echt dom -O- Maar ken genoeg mensen waar ik bergen hoog tegen op kijk qua pienter zijn O+ Gelukkig maar.
Het is moeilijker om iemand slim te vinden dan dom te noemen.
Siesta & Fiesta!
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:20:25 #286
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168915541
Meh. Uk nog steeds verhoging. Oppas voor morgen zoeken dus.

En ik ben de Bubbelguppies nu wel zat.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 15 februari 2017 @ 12:20:54 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168915548
Dit had ik niet achter je gezocht Maarten
NWS / PAAY’s ex Nicky wijst ‘dader’ aan!
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168915589
*O* UPS is er met mn nieuwe macbook 8-)

Gisteren via internet besteld, met de gok of ik op tijd thuis zou zijn of niet.
pi_168915598
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Fijn toch? Inmiddels ook uit de isolatie-puzzel?

Ik ga hier waarsch binnenkort actief participeren in het zonnepaneel topic... en dan komt isolatie ookweer ter sprake want 1 dakhelling kan wel eens fundamenteel aangepakt moeten worden daarvoor...
Yep, puzzel is compleet. Nu alleen nog even bekijken of het toch niet ergens goedkoper kan. De Isolatiehal heeft lage prijzen maar rekent wel 125 euro verzendkosten.
Spoilers!
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:24:05 #290
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168915606
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Yep, puzzel is compleet. Nu alleen nog even bekijken of het toch niet ergens goedkoper kan. De Isolatiehal heeft lage prijzen maar rekent wel 125 euro verzendkosten.
En teveel volume voor ophalen (of doen ze daar niet aan)?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:25:12 #291
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_168915623
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:20 schreef derLudolf het volgende:
Dit had ik niet achter je gezocht Maarten
NWS / PAAY’s ex Nicky wijst ‘dader’ aan!
Fiets heet toch ook Maarten?
Siesta & Fiesta!
pi_168915628
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:16 schreef Isabeau het volgende:
WO check, imposter-syndrome check en ik kwam een tijd geleden een meme tegen waar ik erg van moest lachen, maar ik kan hem niet weer vinden. Kwam er op neer dat ik mezelf dom vind, maar een stúk slimmer dan de gemiddelde mens :+ De massa vind ik pas echt dom -O- Maar ken genoeg mensen waar ik bergen hoog tegen op kijk qua pienter zijn O+ Gelukkig maar.
Ja, dat herken ik wel. Ik weet dat ik bovengemiddeld slim ben maar ik mijn (professionele) omgeving ben ik bijzonder doorsnee en zeker geen hoogvlieger.

Ik was heel braaf een vroege leerling, toen gymnasium en na het obligate tussenjaar (Spanje) WO redelijk nominaal gedaan. Toen promotie, nu een tweejarige postdoctorale beroepsopleiding. Hierna misschien nog eentje, van drie jaar, en dan is het denk ik tijd voor een midlife crisis :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_168915648
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:17 schreef Vanyel het volgende:
Wat is het hier opeens leuk de laatste tijd.
Ondanks al dat gedweep met heroïne! :D
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:27:27 #294
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_168915664
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, dat herken ik wel. Ik weet dat ik bovengemiddeld slim ben maar ik mijn (professionele) omgeving ben ik bijzonder doorsnee en zeker geen hoogvlieger.

Ik was heel braaf een vroege leerling, toen gymnasium en na het obligate tussenjaar (Spanje) WO redelijk nominaal gedaan. Toen promotie, nu een tweejarige postdoctorale beroepsopleiding. Hierna misschien nog eentje, van drie jaar, en dan is het denk ik tijd voor een midlife crisis :+
Midlife crisis check!
Siesta & Fiesta!
pi_168915669
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

En teveel volume voor ophalen (of doen ze daar niet aan)?
Veel volume en ophalen is in Hengelo dus dat is ook niet naast de deur. Dan moeten we weer een bus huren en het kost J uren. Ik zoek nog even verder en anders moet het maar gewoon.
Spoilers!
pi_168915685
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, dat herken ik wel. Ik weet dat ik bovengemiddeld slim ben maar in mijn (professionele) omgeving ben ik bijzonder doorsnee en zeker geen hoogvlieger ook sneller dan de meesten, ik heb helaas nog steeds niet geleerd om altijd terug te schakelen waar nodig.
Maar nu begeleid ik ook collega's en dan lukt dat me juist wel. Er is dus nog hoop.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168915691
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:25 schreef Clubsoda het volgende:

Ja, dat herken ik wel. Ik weet dat ik bovengemiddeld slim ben maar ik mijn (professionele) omgeving ben ik bijzonder doorsnee en zeker geen hoogvlieger.

Ik was heel braaf een vroege leerling, toen gymnasium en na het obligate tussenjaar (Spanje) WO redelijk nominaal gedaan. Toen promotie, nu een tweejarige postdoctorale beroepsopleiding. Hierna misschien nog eentje, van drie jaar, en dan is het denk ik tijd voor een midlife crisis :+
De omgeving waar ik me in bevind maakt wel heel erg uit of ik me slim of dom voel :Y Bij familie voel ik me net Einstein. en dat terwijl ik mezelf toch verder echt niet heel intelligent vind of zo, dat maakt het nog triester
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:30:17 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168915718
Ik werk voor 2 klinisch fysici. Dan is het niet zo heel moeilijk om je dom te voelen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168915750
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:30 schreef fietsie het volgende:
Ik werk voor 2 klinisch fysici. Dan is het niet zo heel moeilijk om je dom te voelen.
?
Klinisch fysicus zijn staat toch niet per definitie gelijk aan zeer intelligent zijn?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168915776
Op mijn werk voel ik me vér over de rand van hoogbegaafdheid, bij sommige vrienden voel ik me een kwijlende amoebe. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:32:33 #301
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168915778
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]

?
Klinisch fysicus zijn staat toch niet per definitie gelijk aan zeer intelligent zijn?
Nou ik weet niet welke uitvoeringen jij tegenkomt; de drie (waarvan 2 mijn opdrachtgevers zijn) die ik dagelijks tref, nu al 10 jaar lang, zijn dat wel...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')