abonnement Unibet Coolblue
pi_169647609
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 08:43 schreef Rvhkd het volgende:
Vorige week weer wat Belgisch zuur opgehaald, van het weekend eens vers proeven :-)

[ afbeelding ]
Heb er zelf zaterdag 2 van elk gehaald. Meer was lastig in een rugzak.

Sowieso veel mooie dingen kunnen drinken bij de open brouwdag. Alleen de LH12 ging helaas aan mijn neus voorbij.
pi_169651183
Ik ben over een paar weken een weekeindje in Rotterdam waar ik al een jaartje of 10 niet meer geweest ben...Zijn daar nog goeie kroegen voor speciaalbieren?
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  maandag 20 maart 2017 @ 14:38:46 #253
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_169652372
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:51 schreef bartrid het volgende:
Ik ben over een paar weken een weekeindje in Rotterdam waar ik al een jaartje of 10 niet meer geweest ben...Zijn daar nog goeie kroegen voor speciaalbieren?
De Kaapse Brouwers?
NAC Breda
Rèsbaarge
  dinsdag 21 maart 2017 @ 02:31:32 #254
438851 Oldground
El Poderoso
pi_169670215
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:51 schreef bartrid het volgende:
Ik ben over een paar weken een weekeindje in Rotterdam waar ik al een jaartje of 10 niet meer geweest ben...Zijn daar nog goeie kroegen voor speciaalbieren?
Proeflokaal Reijngoud en Sijf zijn wel mijn favorieten. Je hebt ook Bokaal, maar daar ben ik zelf nooit geweest.
Van alles is weer waardeloos.
pi_169691689
op FB zijn ze allemaal lyrisch over biertjes bij de AH van https://www.ratebeer.com/(...)brauerei-gmbh/24206/
volgens mij is dit gewoon troep, en nee, ik ga het ook niet proberen.

werelds beste ipa? bitch please. brouwerijen die aan zulke verkiezingen meedoen moet je ook eigenlijk al niet serieus nemen.
  Designer woensdag 22 maart 2017 @ 00:21:05 #256
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169691924
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:03 schreef mckroket het volgende:
op FB zijn ze allemaal lyrisch over biertjes bij de AH van https://www.ratebeer.com/(...)brauerei-gmbh/24206/
volgens mij is dit gewoon troep, en nee, ik ga het ook niet proberen.

werelds beste ipa? bitch please. brouwerijen die aan zulke verkiezingen meedoen moet je ook eigenlijk al niet serieus nemen.
Oh my god who the hell cares.
🐙
pi_169691926
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:03 schreef mckroket het volgende:
op FB zijn ze allemaal lyrisch over biertjes bij de AH van https://www.ratebeer.com/(...)brauerei-gmbh/24206/
volgens mij is dit gewoon troep, en nee, ik ga het ook niet proberen.

werelds beste ipa? bitch please. brouwerijen die aan zulke verkiezingen meedoen moet je ook eigenlijk al niet serieus nemen.
Die staan al tijden bij de diverse Mitrawinkels. Troep? Nee zeker niet. Best wel lekker eigenlijk, maar ook weer geen top.
pi_169692518
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:21 schreef Nighthawk88 het volgende:

[..]

Die staan al tijden bij de diverse Mitrawinkels. Troep? Nee zeker niet. Best wel lekker eigenlijk, maar ook weer geen top.
troep is natuurlijk overdreven :P

best ipa of the world?
pi_169692522
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:21 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Oh my god who the hell cares.
niemand maar het is zo stil he
pi_169692601
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 01:40 schreef mckroket het volgende:

[..]

troep is natuurlijk overdreven :P

best ipa of the world?
Natuurlijk niet. Van die hele awards klopt natuurlijk geen hol.

Smakelijke bieren in mooie flessen zijn t. De Baltic porter vond ik het lekkerst. De saison lijkt niet echt op een saison maar is goed te doen. Het witbier is erg sinasachtig maar prima weg te krijgen. De IPAs lafjes maar goede doordrinkers.
pi_169697407
Wat mij op BG opvalt is dat er nogal wat mensen positief zijn over de "speciaalbieren"van Brand. Nu ook weer over die porter van ze. Maar dat is toch gewoon laf suikerwater, dat bijna niet is te onderscheiden van hun IPA (ok ook een beetje overdreven).
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_169697466
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 02:31 schreef Oldground het volgende:

[..]

Proeflokaal Reijngoud en Sijf zijn wel mijn favorieten. Je hebt ook Bokaal, maar daar ben ik zelf nooit geweest.
Die zien er goed uit ^O^
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_169698723
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
Oh my god who the hell cares.
Geweldige bijdrage van iemand die nooit post. FOK! zit vol met dit soort 14-jarige trolletjes denk ik dan...

Ik volg BG ondertussen niet meer. Leer helemaal niks nieuws kennen van hun posts, en ze hemelen regelmatig troep op... Supermarktbieren en brouwerijen gerund als bedrijven: nee dank je... Flink moe aan het worden... En nee: H-J Grand Prestige is NIET het summum der bieren...
pi_169699828
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 00:03 schreef mckroket het volgende:
op FB zijn ze allemaal lyrisch over biertjes bij de AH van https://www.ratebeer.com/(...)brauerei-gmbh/24206/
volgens mij is dit gewoon troep, en nee, ik ga het ook niet proberen.

werelds beste ipa? bitch please. brouwerijen die aan zulke verkiezingen meedoen moet je ook eigenlijk al niet serieus nemen.
van deze brouwer een fles baltic tripel en baltic ale laatst gekocht, allebei niet echt toppers..

ohw en hallo. ik post hier normaal nooit :@
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_169699892
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 14:03 schreef Seul het volgende:

[..]

Geweldige bijdrage van iemand die nooit post. FOK! zit vol met dit soort 14-jarige trolletjes denk ik dan...

Ik volg BG ondertussen niet meer. Leer helemaal niks nieuws kennen van hun posts, en ze hemelen regelmatig troep op... Supermarktbieren en brouwerijen gerund als bedrijven: nee dank je... Flink moe aan het worden... En nee: H-J Grand Prestige is NIET het summum der bieren...
Toen ik iemand zag met 50 flessen HJ GP dacht ik ook in een slechte film te zijn beland
pi_169699998
Viven Smoked porter, Black Bastard en Dead Man's toegevoegd bij het lijstje bieren die ik wel vaker wil drinken.
Padrino porter en Hertenheer hebben dat lijstje niet gehaald :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 maart 2017 @ 15:06:08 #267
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_169700054
Vandaag is de derde editie van de Dutch Beer Challenge
Resultaten over twee weken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_169700075
Iemand nog naar LIB festival in Leiden komend weekend?

Hoop vooral dat Brewdog wat leuks mee gaat nemen.

quote:
Uit Schotland komt Brew Dog op bezoek.Misschien heeft u al eerder gehoord van deze Craftbeer Gigant met hun fantastische verscheidenheid aan mooie bieren.Speciaal voor het L.I.B. festival zullen ze “Limited Editions” meenemen dus is dit de kans om iets van Brew Dog te proeven wat je nog niet eerder hebt gehad!
Slainte Mhath!
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_169700105
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 14:58 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Toen ik iemand zag met 50 flessen HJ GP dacht ik ook in een slechte film te zijn beland
Dit.

of hij doet het als investering en hoopt zo over een x aantal jaar met winst aan de man te brengen.. pfffff
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  Designer woensdag 22 maart 2017 @ 15:19:02 #270
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169700313
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 14:03 schreef Seul het volgende:

[..]

Geweldige bijdrage van iemand die nooit post. FOK! zit vol met dit soort 14-jarige trolletjes denk ik dan...
Ik heb hier inderdaad al een tijdje niet meer gepost nee.

Maar blijkbaar ben ik 14 en een troll omdat ik niet serieus in ga op een post waarin iemand een mening klaarheeft over bier wat hij toegeeft niet gedronken te hebben, zegt nooit te gaan drinken, en wat een stomme mensen op FB die het wel lekker vinden! Die hebben verkeerd plezier!

Wie is hier dan 14?
🐙
pi_169701074
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:06 schreef borisz het volgende:
Vandaag is de derde editie van de Dutch Beer Challenge
Resultaten over twee weken.
Is weer dik betalen zeker om mee te doen?
pi_169703341
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
...een post waarin iemand een mening klaarheeft over bier wat hij toegeeft niet gedronken te hebben, zegt nooit te gaan drinken,
Er zijn veel bieren die ik nooit zal drinken, en waarover ik een duidelijke mening heb... Leffe, Grimbergen, en al dat soort troep... Nee: ik ga de nieuwste Leffe Royale niet proberen, maar ik zal 'm evengoed afzeiken... Het gaat niet over wat iemand lekker vindt, maar er zou een beetje kritischer omgegaan mogen worden met wie wat produceert... Megalomane, beursgenoteerde concerns als Inbev en Heineken hebben mijns inziens niks te maken met (craft)bier... Als een groep die zichzelf als "Beer Geeks" omschrijft dit soort rommel toch consequent aanprijst, heb 'k het wel gehad... Zeker als één van de achterliggende redenen de (lage) prijs is dat men voor dit soort bocht moet neerleggen... Dat soort attitude steunt de commercïele spelers alleen maar.

En die opmerking over jij als 14-jarige trol neem 'k terug... Mijn excuses... :@
pi_169709668
Bestelling gedaan via Beerwulf (kwam er later pas achter dat die shop gefund is door Heineken :')) omdat je bij 20 flessen geen verzendkosten hebt. Net de bestelling binnen, zitten er een aantal ipa's tussen die een tht hebben tot mei of juli. Lekker niet verse IPA's thuis gekregen dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2017 21:24:30 ]
  Moderator woensdag 22 maart 2017 @ 21:39:27 #274
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_169710287
quote:
13s.gif Op woensdag 22 maart 2017 21:23 schreef MCH het volgende:
Bestelling gedaan via Beerwulf (kwam er later pas achter dat die shop gefund is door Heineken :')) omdat je bij 20 flessen geen verzendkosten hebt. Net de bestelling binnen, zitten er een aantal ipa's tussen die een tht hebben tot mei of juli. Lekker niet verse IPA's thuis gekregen dus.
IPA's online bestellen is altijd een risico. Daarom bestel ik meestal liever wat andere soorten bier.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_169714769
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 14:58 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Toen ik iemand zag met 50 flessen HJ GP dacht ik ook in een slechte film te zijn beland
LOL :')

ik kijk op facebook ook alleen maar om te lachen hoor. voordat ik er zat dacht ik echt dat dit echte freaks waren op bier gebied, maar het zijn grotendeels eigenlijk gewoon zwakzinnigen. heerlijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')