abonnement Unibet Coolblue
pi_168962427
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 11:09 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En dat komt uit de mond van een tokkie. Ach, weet van wie het komt.
Achgossie, beetje kritiek op dat kutvolk en direct maar kwalificeren als tokkie natuurlijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168963454
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat betreft de tekening. Voel me als Marokkaanse vereerd dat je zoveel tijd in het Marokkaanse ras gestopt hebt.

Overigens, hoe lelijk de tekening ook is, Marokkaanse mannen zijn nog altijd knapper dan de gemiddelde Nederlandse man. Kan je nagaan hoe lelijk die dan wel niet moet zijn. ;)
Opzich wel beter dat ie dat vindt, want de gemiddelde Nederlandse man zou never op Marokkaanse chicks vallen.

Nederlandse chicks sowieso mooier. :)
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_168963527
kneusje
pi_168981982
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:25 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Opzich wel beter dat ie dat vindt, want de gemiddelde Nederlandse man zou never op Marokkaanse chicks vallen.

Nederlandse chicks sowieso mooier. :)
Hahahahaha, lol. Hoor toch vaak anders. Maar ey ik lig er niet wakker van dat jij Conny en Anita leuker vindt. Succes ermee.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2017 14:28:52 ]
pi_168981996
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 15:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Achgossie, beetje kritiek op dat kutvolk en direct maar kwalificeren als tokkie natuurlijk.
Ah een volk een kutvolk noemen is normaal? Maar wee als je hier zegt dat je alleen met een moslim wil trouwen dan ben je een racist. Hier noemt iemand een volk een kutvolk en ik zie niks. Waar zijn al die zogenaamde moraalridders nu? Of alleen moraalridders wanneer het ze uitkomt?

Ik zeg het en blijf het zeggen, Nederlanders zijn hypocriet. En in jouw geval ook nog een smerige racist. En laf. Want durf te zweren dat jij dit in het echte leven nooit zou durven te zeggen en al helemaal niet tegen een Marokkaan. Nee, daar ben je als hypocriete en laffe kaaskop natuurlijk te laf voor.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2017 14:27:56 ]
  Beste debater 2022 zaterdag 18 februari 2017 @ 14:37:11 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168982171
Is het nu echt zo ontzettend moeilijk ieder mens op diens individuele karakter te beoordelen ipv diens afkomst?

Red? Maghrebijnse? Iemand?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_168982296
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ah een volk een kutvolk noemen is normaal? Maar wee als je hier zegt dat je alleen met een moslim wil trouwen dan ben je een racist. Hier noemt iemand een volk een kutvolk en ik zie niks. Waar zijn al die zogenaamde moraalridders nu? Of alleen moraalridders wanneer het ze uitkomt?

Ik zeg het en blijf het zeggen, Nederlanders zijn hypocriet. En in jouw geval ook nog een smerige racist. En laf. Want durf te zweren dat jij dit in het echte leven nooit zou durven te zeggen en al helemaal niet tegen een Marokkaan. Nee, daar ben je als hypocriete en laffe kaaskop natuurlijk te laf voor.
Marokannen zijn gemiddeld godverdomme 1.70 groot en 60kg zwaar? Te laf? Hahahaha, enige wat jullie gevluchte woestijnratten gevaarlijk maakt is dat jullie nooit alleen komen. Een groep van 10 op 1 en dan doorgaan als degene op de grond ligt. Het liefst nog gewapend ook. Dat maakt jullie een gevaarlijk kutvolk. En ja, dit zou ik ook in je gezicht zeggen en dan is het aan jou of je het nog kan navertellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2017 14:44:00 ]
pi_168982435
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Topic heeft twee vormen, achterlijk mens.
Nee dom wijf. Deze topic bestaat niet. Alleen dit topic bestaat.

Boek eens snel je ticket Marokko. Enkele reis.
pi_168982454
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:42 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Marokannen zijn gemiddeld godverdomme 1.70 groot en 60kg zwaar? Te laf? Hahahaha, enige wat jullie gevluchte woestijnratten gevaarlijk maakt is dat jullie nooit alleen komen. Een groep van 10 op 1 en dan doorgaan als degene op de grond ligt. Het liefst nog gewapend ook. Dat maakt jullie een gevaarlijk kutvolk. En ja, dit zou ik ook in je gezicht zeggen en dan is het aan jou of je het nog kan navertellen.
Kan je nagaan, ondanks ze klein van stuk zijn jou rauw zouden eten en hypocriete tokkies als jij in het dagelijks leven bang voor Marokkanen zijn.

Ik ben een vrouw en niet bang voor een tokkie racist als jij. Heb er sinds ik de hoofddoek draag aantal keren in contact mee mogen komen en geloof me dat het voor hen allemaal niet goed afgelopen is. Houd jij het nou maar op het forum vervuilen. Meer dan dat durf je toch niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2017 14:54:06 ]
pi_168982482
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:52 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Nee dom wijf. Deze topic bestaat niet. Alleen dit topic bestaat.

Boek eens snel je ticket Marokko. Enkele reis.
Kan beide.

Vraag me af of je het lef heb dit ook in het dagelijks leven te zeggen. Ach, ook al zo een laffe kaaskop. Zit in het bloed he en van je voorouders mee gekregen, die joden voor paar aardappelen aan de Duitsers verkochten omdat ze te laf waren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2017 14:56:48 ]
pi_168982511
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:42 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Marokannen zijn gemiddeld godverdomme 1.70 groot en 60kg zwaar?
Ik dacht juist 1.80 tot 1.90 en 50 tot 60 kg :')
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:00:38 #62
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168982540
Marokkaanse mannen haat ik voor 90%. Marokkaanse vrouwen daarentegen zijn bijna altijd super aardig. Snap daar echt niks van. Wat een verschil...

Marokkaanse gasten echter :r Mogen wat mij betreft door de gehaktmolen en aan de honden gevoerd worden. Kutvolk.

Naast zigeuners meest kwaadaardige volk. Gaan aardig gelijk op die twee. Beide een dik vet cultuurprobleem.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_168982559
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik ben een vrouw en niet bang voor een tokkie racist als jij. Heb er sinds ik de hoofddoek draag aantal keren in contact mee mogen komen en geloof me dat het voor hen allemaal niet goed afgelopen is. Houd jij het nou maar op het forum vervuilen. Meer dan dat durf je toch niet.
Sooow wajoooh. Kijk uit voor deze meisje. Zij is een stoere bitch. Beter ga je niet tegen haar praten. Zij neukt jouw moeder.

Insallah. Je weet zelluf. #de leven

:')
  zaterdag 18 februari 2017 @ 15:02:50 #64
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_168982576
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:53 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kan je nagaan, ondanks ze klein van stuk zijn jou rauw zouden eten en hypocriete tokkies als jij in het dagelijks leven bang voor Marokkanen zijn.

Ik ben een vrouw en niet bang voor een tokkie racist als jij. Heb er sinds ik de hoofddoek draag aantal keren in contact mee mogen komen en geloof me dat het voor hen allemaal niet goed afgelopen is. Houd jij het nou maar op het forum vervuilen. Meer dan dat durf je toch niet.
Over tokkies gesproken. Onze tokkies vallen echt in het niet vergeleken bij jullie tokkies...
Bij ons zijn de tokkies hooguit een beetje plat en simpel. Bij jullie is het ronduit kwaadaardig, gewetenloos en niet asociaal, maar bijzonder asociaal.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_168982593
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:00 schreef Villas__Rubin het volgende:
Marokkaanse mannen haat ik voor 90%. Marokkaanse vrouwen daarentegen zijn bijna altijd super aardig. Snap daar echt niks van. Wat een verschil...

Marokkaanse gasten echter :r Mogen wat mij betreft door de gehaktmolen en aan de honden gevoerd worden. Kutvolk.

Naast zigeuners meest kwaadaardige volk. Gaan aardig gelijk op die twee. Beide een dik vet cultuurprobleem.
Opvoeding. Alles valt of staat met opvoeding. Marokkaanse meiden worden van jongs af aan gezegd dat we moeten studeren en allerlei regels opgelegd. De jongens worden vrijgelaten en gepamperd. Nu valt het pamperen van de jongens bij mijn ouders nog best mee, maar merk toch wel een verschil Beide broertjes niet genoeg opgevoed. Wij ( en twee zusjes) daarentegen zijn allemaal hoogopgeleid.
pi_168982599
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:00 schreef Villas__Rubin het volgende:
Marokkaanse mannen haat ik voor 90%. Marokkaanse vrouwen daarentegen zijn bijna altijd super aardig. Snap daar echt niks van. Wat een verschil...

Marokkaanse gasten echter :r Mogen wat mij betreft door de gehaktmolen en aan de honden gevoerd worden. Kutvolk.

Naast zigeuners meest kwaadaardige volk. Gaan aardig gelijk op die twee. Beide een dik vet cultuurprobleem.
Dat komt doordat het defect op het x chromosoom ligt. Daardoor ontsnappen sommige vrouwen er bij hun nog aan. Alhoewel ook lang niet allemaal. Zie dat mocro wijf in dit topic.
pi_168982602
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kan beide.

Vraag me af of je het lef heb dit ook in het dagelijks leven te zeggen. Ach, ook al zo een laffe kaaskop. Zit in het bloed he en van je voorouders mee gekregen, die joden voor paar aardappelen aan de Duitsers verkochten omdat ze te laf waren.

Voor iemand die hier continu afgeeft op 'racisten' en vooral het woord je 'hypocriet' nogal vaak in je mond neemt, ben je zelf ook wel goed bezig moet ik zeggen op dat gebied.

Kunnen we niet gewoon tot de conclusie komen dat iedereen racistisch is van nature? Alle volkeren hebben gewoon liever mensen op hun heen van dezelfde afkomst met dezelfde cultuur, taal en gebruiken.
Je geeft zelf ook al aan alleen met een Marokkaan te willen trouwen en dat is in zekere zin ook een lichte vorm van racisme. Maakt niet uit hoor, ik geef gewoon toe dat iedereen het is.

Chinezen blijven ook altijd bij elkaar of richten ergens een 'China-town' op. Turken eten Turks en gaan naar Turkse buurthuizen en verenigingen. Negers hebben vaak vrijwel alleen andere negers als vrienden. En metal-headbangers hebben vaak alleen vrienden die dezelfde muziek luisteren en dezelfde zwarte Metallica-shirts aan hebben als zij.

Groepsgedrag dus.
Hier mooi uitgelegd:
http://dekritischenood.nl/ies-racistisch/

In plaats van continu op elkaar af zitten geven en elkaar uit te maken voor alles en nog wat, lijkt het me beter met de situatie en de menselijke psyche te dealen zoals hij is.

Want jezelf continu verheven voelen boven een ander en vooral denken dat je zelf niet racistisch bent en / of slachtoffer bent van de situatie, iets wat in dit voorbeeld zowel Marokkanen als Nederlanders continu doen, schiet al helemaal niet op en leidt alleen maar tot frustraties.
pi_168982607
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:02 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Over tokkies gesproken. Onze tokkies vallen echt in het niet vergeleken bij jullie tokkies...
Bij ons zijn de tokkies hooguit een beetje plat en simpel. Bij jullie is het ronduit kwaadaardig, gewetenloos en niet asociaal, maar bijzonder asociaal.
Onzin. Marokkaanse jongens die de boel terroriseren zijn geen tokkies. Tuig is het absoluut, maar echte tokkies gezinnen das typisch Nederlands. Mag best gezegd worden.
pi_168982615
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:53 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kan je nagaan, ondanks ze klein van stuk zijn jou rauw zouden eten en hypocriete tokkies als jij in het dagelijks leven bang voor Marokkanen zijn.

Ik ben een vrouw en niet bang voor een tokkie racist als jij. Heb er sinds ik de hoofddoek draag aantal keren in contact mee mogen komen en geloof me dat het voor hen allemaal niet goed afgelopen is. Houd jij het nou maar op het forum vervuilen. Meer dan dat durf je toch niet.
Pretenderen dat hij bang is voor marokkanen :')

Bang of niet. Het probleem is als je iets tegen ze zegt dat ze niet bevalt, dat ze 20 min later je komen pakken. Ja, met zulk volk moet je nou eenmaal voorzichtig omgaan
pi_168982619
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:04 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Dat komt doordat het defect op het x chromosoom ligt. Daardoor ontsnappen sommige vrouwen er bij hun nog aan. Alhoewel ook lang niet allemaal. Zie dat mocro wijf in dit topic.
Je mocht willen dat jij mij was. :)
pi_168982621
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:00 schreef Villas__Rubin het volgende:
Marokkaanse mannen haat ik voor 90%. Marokkaanse vrouwen daarentegen zijn bijna altijd super aardig. Snap daar echt niks van. Wat een verschil...

Marokkaanse gasten echter :r Mogen wat mij betreft door de gehaktmolen en aan de honden gevoerd worden. Kutvolk.

Naast zigeuners meest kwaadaardige volk. Gaan aardig gelijk op die twee. Beide een dik vet cultuurprobleem.
Oproep tot genocide. Niks mis mee.
wooblabalurg
pi_168982624
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:58 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ik dacht juist 1.80 tot 1.90 en 50 tot 60 kg :')
Nee dat zijn nederlandse "mannen" :')
pi_168982628
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het nu echt zo ontzettend moeilijk ieder mens op diens individuele karakter te beoordelen ipv diens afkomst?

Red? Maghrebijnse? Iemand?
jij hebt een aangenaam karakter. :) OP en helemaal maghrebijnse hebben een karakter waar ik mijn hond nog vamaf zou halen. (ik ben tegen het schoppen van dieren)
pi_168982634
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Opvoeding. Alles valt of staat met opvoeding. Marokkaanse meiden worden van jongs af aan gezegd dat we moeten studeren en allerlei regels opgelegd. De jongens worden vrijgelaten en gepamperd. Nu valt het pamperen van de jongens bij mijn ouders nog best mee, maar merk toch wel een verschil Beide broertjes niet genoeg opgevoed. Wij ( en twee zusjes) daarentegen zijn allemaal hoogopgeleid.
Goh. Verbazingwekkend dat je dat dan toch inziet.

Maar ik moet zeggen dat die hoge opleiding van je niet is te herleiden uit je spelling.
pi_168982646
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 15:05 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Pretenderen dat hij bang is voor marokkanen :')

Bang of niet. Het probleem is als je iets tegen ze zegt dat ze niet bevalt, dat ze 20 min later je komen pakken. Ja, met zulk volk moet je nou eenmaal voorzichtig omgaan
Moet heel eerlijk zijn dat ik tegen geweld ben en dit altijd geweest ben. Vooral als meisje uit het oosten van het land waar het nog rustig vertoeven is. Merk met de jaren dat in sommige gevallen het goed is op te komen voor jezelf en je grote bek daarbij open te trekken ( al zit dat niet in mijn aard omdat ik zo niet opgevoed ben).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2017 15:08:14 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')