abonnement Unibet Coolblue
pi_168912028
Nou, ik zal eens een interview met de buurvrouw houden. Hoe het gaat op school met de kinderen. En de uitkomst daarvan als nieuws vermelden hier.
  woensdag 15 februari 2017 @ 08:58:13 #52
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_168912114
#trap er niet in!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 15 februari 2017 @ 08:59:10 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168912130
Het nieuws van de FacebookGerda-generatie :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168912666
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2017 08:59 schreef Copycat het volgende:
Het nieuws van de FacebookGerda-generatie :') .
Feesboek.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  woensdag 15 februari 2017 @ 09:31:37 #55
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_168912678
Kei mooi dat dit nieuws klakkeloos voor waar wordt aangenomen.

Ik vraag me af wat de reactie zou zijn als een Zweedse leraar het tegenovergestelde zou beweren.
pi_168912728
Dus fake nieuws is in het algemeen geaccepteerd op Fok? :')
Zodra het over zionisten zou gaan, wordt de topic direct gesloten wanneer geen betrouwbare bron blabla :')
pi_168912779
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Kei mooi dat dit nieuws klakkeloos voor waar wordt aangenomen.

Ik vraag me af wat de reactie zou zijn als een Zweedse leraar het tegenovergestelde zou beweren.
Zweedse leraar: "Gaat lekker hoor"
pi_168913122
Ontopic wederom:

Dat gezeur over die bronnen, de MSM staat erom bekend bepaalde zaken niet te melden, waarom zou het in dit geval niet anders zijn? Omdat het gemeld word op een site wat jullie niet aanstaat wil niet zeggen dat het niet waar is? Alle feiten die in het artikel worden opgenoemd zijn zaken die hier ook al aan de orde van de dag zijn? Kan er dan geen enkele kern van waarheid in zitten of worden mensen hier wederom verblind door hun politiek correcte idealen? Zodra het op NU.nl staat vinden ze policors hier wel weer wat anders om over te zeuren, en zelden gaat het om de inhoud maar gaan ze bijzaken gebruiken om het bericht te ontkrachten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 15-02-2017 10:10:33 (klagen kan je in FB) ]
  Beste debater 2022 woensdag 15 februari 2017 @ 10:01:18 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168913152
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

Ontopic wederom:

Dat gezeur over die bronnen, de MSM staat erom bekend bepaalde zaken niet te melden, waarom zou het in dit geval niet anders zijn? Omdat het gemeld word op een site wat jullie niet aanstaan wil niet zeggen dat het niet waar is? Alle feiten die in het artikel worden opgenoemd zijn zaken die hier ook al aan de orde van de dag zijn? Kan er dan geen enkele kern van waarheid in zitten of worden mensen hier wederom verblind door hun politiek correcte idealen? Zodra het op NU.nl staat vinden ze policors hier wel weer wat anders om over te zeuren, en zelden gaat het om de inhoud maar gaan ze bijzaken gebruiken om het bericht te ontkrachten.
Ja, dus... de andere kant grijpt dit soort nieuws aan om hele bevolkingsgroepen weg te zetten. Of denk je nu echt dat deze boys dit soort berichtjes plaatsen om 'de discussie' op te starten?

[ Bericht 17% gewijzigd door Frutsel op 15-02-2017 10:10:46 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 15 februari 2017 @ 10:02:14 #60
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168913162
Sowieso, kritiek geven op de policors... wat een hipster hype... alles wat enigszins genuanceerd is is tegenwoordig al policor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_168913219
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, dus... de andere kant grijpt dit soort nieuws aan om hele bevolkingsgroepen weg te zetten. Of denk je nu echt dat deze boys dit soort berichtjes plaatsen om 'de discussie' op te starten?
Dus je valt over de groep die ze feiten belicht, maar negeert de groep die feiten afliegt? De reden waarom zoiets gepost word kan mij niets schelen, het gaat erom dat het werkelijk gebeurd, dat het de realiteit is in Europa momenteel. Er word niet gelogen, er word niets verzonnen klaar. Nieuws is nieuws ook al staat het je niet aan en past het niet in je straatje van politiek correcte idealen. Misschien moesten ze juist al dit nieuws eens onder ogen brengen zodat bij de wegkijkers ook eens de ogen opengaan dat we dit groeiende probleem niet krijgen opgelost met knuffelen en thee, wat ook niet wil zeggen dat we het oplossen met concentratiekampen.
pi_168913256
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso, kritiek geven op de policors... wat een hipster hype... alles wat enigszins genuanceerd is is tegenwoordig al policor.
Enige nuance is ook inzien dat er veel problemen met moslims zijn in Europa, als je dat ontkent bent je gewoon een policor in mijn ogen. Deze tactieken zoals het wegzetten van een reactie als "hipster hype" ben ik immuun voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Verrekte_Koekwous op 15-02-2017 10:21:40 ]
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:08:52 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168913270
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

Enige nuance is ook inzien dat er veel problemen met moslims zijn in Europa, als je dat ontkent bent je gewoon een policor in mijn ogen. Deze tactieken zoals het wegzetten van een reactie als "hipster hype" ben ik neutraal voor.
Neutraal? Je bedoelt 'immuun', gok ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Beste debater 2022 woensdag 15 februari 2017 @ 10:09:51 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168913283
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Enige nuance is ook inzien dat er veel problemen met moslims zijn in Europa, als je dat ontkent bent je gewoon een policor in mijn ogen. Deze tactieken zoals het wegzetten van een reactie als "hipster hype" ben ik neutraal voor.
Wie is dat tegenwoordig niet in jouw ogen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_168913441
Van dit rapport kreeg ik wel een paar slapeloze nachten:
https://www.rijksoverheid(...)westies-in-de-school


Gek genoeg schuif je dat weer opzij, zolang je er niet middenin zit, is het er niet. Er valt ook weinig tegen te doen.
pi_168913486
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Neutraal? Je bedoelt 'immuun', gok ik.
Fixed :P
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:23:36 #68
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_168913522
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso, kritiek geven op de policors... wat een hipster hype... alles wat enigszins genuanceerd is is tegenwoordig al policor.
Ik snap niet dat jij het woord 'genuanceerd' nog in de mond durft te nemen, na al die eenzijdige posts hier. Je bent niet eens bereid je gesprekspartners een millimeter tegemoet te komen, het enige wat ik steeds lees van jouw hand zijn flauwe ad hominem aanvallen en het kapot relativeren van al het nieuws dat niet in je ideologische straatje past.
pi_168913525
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wie is dat tegenwoordig niet in jouw ogen.
Als het praat, loopt en huilt als een policor is het een policor. Ik ben al honderden keren uitgemaakt voor islamofobisch, racist, nazi etc. toen boeide het ook niemand om andersdenkende weg te zetten. Nu dat ik bezig ben met het linkse volk een koekje van eigen deeg te geven krijg je alleen maar gehuil terug.
  Beste debater 2022 woensdag 15 februari 2017 @ 10:25:10 #70
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168913552
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jij het woord 'genuanceerd' nog in de mond durft te nemen, na al die eenzijdige posts hier. Je bent niet eens bereid je gesprekspartners een millimeter tegemoet te komen, het enige wat ik steeds lees van jouw hand zijn flauwe ad hominem aanvallen en het kapot relativeren van al het nieuws dat niet in je ideologische straatje past.
Wat is mijn ideologie precies?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 15 februari 2017 @ 10:29:25 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168913618
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:23 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Als het praat, loopt en huilt als een policor is het een policor. Ik ben al honderden keren uitgemaakt voor islamofobisch, racist, nazi etc. toen boeide het ook niemand om andersdenkende weg te zetten. Nu dat ik bezig ben met het linkse volk een koekje van eigen deeg te geven krijg je alleen maar gehuil terug.
Mij verbaast vooral hoe je te pas en te onpas 'links' in de mond neemt, zonder door te hebben dat kritiek op immigratie helemaal geen linkse of rechtse eigenschap hoeft te zijn. Ik zal het maar weer herhalen: het is vooral de VVD en liberaal-rechts dat baat heeft bij massa-immigratie en het aanrukken van potentieel goedkope arbeid. Al decennia.

Loonkosten drukken, werknemersrechten beknotten, allemaal zaken waar rechts de vingers bij aflikt en de ultieme reden dat het ooit tot een EU zoals die er nu is, is gekomen. Vrij verkeer van mensen en goederen, met als einddoel een rat race to the bottom en een samenleving die in dienst staat van de bedrijven en diens wensen.

Ik maak me daar wat drukker om dan de islam of policor, eerlijk gezegd...

En ja, gezien het algehele niveau in dit soort topics durf ik wel te beweren dat er zat lieden hier zijn die dit soort berichten plaatsen uit puur xenofobische redenen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_168913631
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat is mijn ideologie precies?
Gezien je reacties ook in andere topics sta jij niet open voor kritiek op de islam, vluchtelingen en moslims in het algemeen. Je brengt geen nuance aan maar ontkracht elk bericht met halve of verzonnen argumenten waarmee je in elk topic in herhaling valt. Kritiek op eerder genoemde groepen is verzonnen onzin in jouw ogen.

Je ideologie is daardoor hetzelfde als van het linkse wegkijker.

Nuance aanbrengen in een discussie komt van twee kanten, ik heb rechtse rakkers op FOK de laatste jaren meer nuance zien aanbrengen in hun standpunten dan dat ik de linkse rakkers dat heb zien doen. Ze gebruiken dezelfde opmerkingen en argumenten welke ze al jaren gebruiken en blijven maar doorgaan met hun standaard verhaaltje in elk topic, alsof ze gehersenspoeld zijn, waardoor ik mij steeds meer de vraag stel of het niet gewoon een stel moslims zijn hier omdat ze blind zijn voor feiten.
  Beste debater 2022 woensdag 15 februari 2017 @ 10:33:35 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168913700
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:30 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Gezien je reacties ook in andere topics sta jij niet open voor kritiek op de islam, vluchtelingen en moslims in het algemeen. Je brengt geen nuance aan maar ontkracht elk bericht met halve of verzonnen argumenten waarmee je in elk topic in herhaling valt. Kritiek op eerder genoemde groepen is verzonnen onzin in jouw ogen.

Je ideologie is daardoor hetzelfde als van het linkse wegkijker.

Nuance aanbrengen in een discussie komt van twee kanten, ik heb rechtse rakkers op FOK de laatste jaren meer nuance zien aanbrengen in hun standpunten dan dat ik de linkse rakkers dat heb zien doen. Ze gebruiken dezelfde opmerkingen en argumenten welke ze al jaren gebruiken en blijven maar doorgaan met hun standaard verhaaltje in elk topic, alsof ze gehersenspoeld zijn, waardoor ik mij steeds meer de vraag stel of het niet gewoon een stel moslims zijn hier omdat ze blind zijn voor feiten.
Interessant, want dan heb je mijn posts dus nooit gelezen.

Quote 1 post van mijn hand waarin ik mijzelf positief uitlaat over de islam of kritiek erop niet duld;

Quote 1 post waarin ik de massa immigratie toejuich;

Quote 1 post waarin ik de vluchtelingencrisis niet als enorm probleem zie.

Dat is jouw probleem; je hebt geen enkel idee wat klassiek links betekent.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 15 februari 2017 @ 10:35:55 #74
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168913736
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:30 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Gezien je reacties ook in andere topics sta jij niet open voor kritiek op de islam, vluchtelingen en moslims in het algemeen. Je brengt geen nuance aan maar ontkracht elk bericht met halve of verzonnen argumenten waarmee je in elk topic in herhaling valt. Kritiek op eerder genoemde groepen is verzonnen onzin in jouw ogen.

Je ideologie is daardoor hetzelfde als van het linkse wegkijker.

Nuance aanbrengen in een discussie komt van twee kanten, ik heb rechtse rakkers op FOK de laatste jaren meer nuance zien aanbrengen in hun standpunten dan dat ik de linkse rakkers dat heb zien doen. Ze gebruiken dezelfde opmerkingen en argumenten welke ze al jaren gebruiken en blijven maar doorgaan met hun standaard verhaaltje in elk topic, alsof ze gehersenspoeld zijn, waardoor ik mij steeds meer de vraag stel of het niet gewoon een stel moslims zijn hier omdat ze blind zijn voor feiten.
Overigens, kennelijk heb je die posts waarin die rechtse rakkers van je met oplossingen kwamen voor het multiculti probleem, en waar door minimaal 4 afgevaardigden serieus werd geopperd om vrouwen het stemrecht te ontnemen (hoe haatbaarderig!) gemist.

Tevens heb je daar kennelijk gemist hoe ik dergelijke opvattingen gelijkstel aan de wijze waarop haatbaarden proberen rechten van vrouwen (en homo's, en ongelovigen) weg te nemen.

NWS / Verkrachting Zweedse vrouw en arrestatie live op Facebook

Daar heb ik jou niet gezien.

[ Bericht 3% gewijzigd door EttovanBelgie op 15-02-2017 10:44:04 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_168913767
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:19 schreef Loekie1 het volgende:
Van dit rapport kreeg ik wel een paar slapeloze nachten:
https://www.rijksoverheid(...)westies-in-de-school

Gek genoeg schuif je dat weer opzij, zolang je er niet middenin zit, is het er niet. Er valt ook weinig tegen te doen.
Dat is niet gek genoeg. Als je genoeg dagen achter elkaar niet slaapt ga je gewoon dood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')