abonnement Unibet Coolblue
pi_169250982
warschau en krakau combi?
Eerst denken, dan typen
pi_169266634
Budapest - Bratislava - Praag misschien een idee? Ga dit zelf in Juni doen (wel 10 dagen), vliegen ernaartoe kost bijna niets en tussen die steden pakken we de bus (die ook bijna niets kost).

Gdansk - Warschau - Krakau (of 2 van deze 3) is ook leuk, dat heb ik 2 jaar terug gedaan.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_169344147
Lekker met de auto naar Andalusië.

Madrid is ook een stad waar je prima acht dagen kan vertoeven.

Marrakech? Agadir? Casablanca.
pi_169345431
Hou er wel rekening mee dat het Pasen is op/rond 16 april. Dan zullen de prijzen allicht hoger zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_169616545
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 21:40 schreef angelfish het volgende:
Ik kon ff geen goed topic vinden dus een nieuwe:
Ik ben op zoek naar een leuke stedentrip in april. Een dag of 4-8 met een soort van fatsoenlijk weer en genoeg te zien in de stad. De uitdaging is om het zo goedkoop mogelijk te doen.

We zijn met 2 personen, vliegen vanaf Amsterdam of Dusseldorf, of met de auto of trein vanaf midden Nederland. Liefst slapen in een eigen kamer/hut/tent/boot weet-ik-het.

Nou. Wie heeft er een goed plan?
Wat is het uiteindelijk geworden?
  zondag 19 maart 2017 @ 01:19:39 #31
385489 unim
is zo gek als een deur
pi_169620777
Met de trein moet je eens zoeken vanaf Kaldenkirchen of Dusseldorf. Vaak voor ¤29 enkele reis binnen Duitsland of ¤59 voor de zuidelijke steden (Kroatië, Hongarije, Roemenië).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')