abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 14 februari 2017 @ 19:36:17 #1
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168900242


Dit topic bespreekt de Moonhoax, de stelling dat de bemande maanlandingen zoals die aan ons, publiek getoond zijn, als onderdeel van het Apolloprogramma niet echt gebeurd zijn.




Problemen met de foto's
Kruisdraden
Kwaliteit
Sterren
Schaduwen
Achtergronden
Aantal foto's


Problemen met straling en hitte
Van Allen-gordels
Effect van straling op filmemulsie
Effect van temperatuur op filmemulsie
Problemen op radiografisch gebied
Geen vertraging
Te korte vertraging
Beste ontvangst
Geen uitzending
Signaal kwam uit de VS


Problemen op mechanisch en chemisch gebied
Geen kraters
Geen uitlaatvlam
Geen geluid en vibratie
Maansteen
Maanstof
Wapperende vlag
Opmerkelijke voortschrijding der techniek
Opmerkelijk verlies van techniek
Zwevend stof
Opmerkelijk verlies van data


En hoe is het dan gedaan, volgens veel bronnen zou de bekende regisseur Stanley Kubrick in samenwerking met NASA alles in scène hebben gezet, voor info hoe hij dat zou hebben gedaan:
http://realitysandwich.com/23226/kubrick_apollo/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Problemen met straling en hitte
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De fotograaf in deze video stelt dat faken moeilijker is dan gaan. Zonder daar bewijs voor te leveren.

De maanpakken:



https://en.wikipedia.org/wiki/Thermal_Micrometeoroid_Garment
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 februari 2017 @ 19:36:52 #2
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168900259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Het is 'bewezen'. :D
Hoe dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 februari 2017 @ 19:43:37 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168900428
quote:
Kan je ook serieus reageren?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_168900823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kan je ook serieus reageren?
Heb ik gedaan. Check je vraag maar op mijn reactie.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 20:25:14 #6
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168901679
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Heb ik gedaan. Check je vraag maar op mijn reactie.
Right...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 14 februari 2017 @ 21:31:14 #7
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_168904459
Bingo voor A-Tuinhek:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo voor t4600c:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo voor theguyver:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo voor Wantie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo voor schommelstoel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo voor Beathoven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 41% gewijzigd door t4600c op 15-02-2017 12:24:56 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  dinsdag 14 februari 2017 @ 21:47:09 #8
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_168905052
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:30 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Gewoon een studio en een brugklas-project. Geluid en beeld is origineel natuurlijk niet 1 spoor.
Maar spaar je de moeite. Als je het zo graag gelooft, ga je gang.
Hoe groot was die studio?

Dus alle live en 16mm beelden gemaakt op de grond zijn in slow motion opgenomen en x2 sneller afgespeeld?

Waren de live beelden echt live maar ook op een studio?

Waren de live beelden tegelijketijd opgenomen met 16mm, 35mm, 70mm, 5x45 inch en andere analoge film formaten?

Als alles in een studio was, hoe ontvingen derde partijen dan signalen van earth orbit, cislunar orbit en lunar orbit?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_168907249
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 21:47 schreef t4600c het volgende:

[..]

Hoe groot was die studio?

Dus alle live en 16mm beelden gemaakt op de grond zijn in slow motion opgenomen en x2 sneller afgespeeld?

Waren de live beelden echt live maar ook op een studio?

Waren de live beelden tegelijketijd opgenomen met 16mm, 35mm, 70mm, 5x45 inch en andere analoge film formaten?

Als alles in een studio was, hoe ontvingen derde partijen dan signalen van earth orbit, cislunar orbit en lunar orbit?
Met het aantal betrokkenen dat hierbij hoort hou je zoiets ook niet geheim.

Bovendien zijn er voor mij ook teveel toetsbare manieren om aan te tonen dat we op de maan zijn geweest. De laser is wat mij betreft het meest doorslaggevend daarvoor.
pi_168911061
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:27 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

(omdat ik je bijdrage in de FE-discussie waardeer, reageer ik graag)
Sommige mensen geloven nou eenmaal graag sprookjes. Wanneer men kritisch naar al het "bewijs"materiaal kijkt, zou een gezond verstand vele zaken in twijfel trekken. Niet alleen mbt FE, of moonlanding of wat voor zin of onzin dan ook. Een mens moet zich loslaten van datgene wat hij of zij graag zou willen geloven. Vooral in de politieke discussies kom ik dat vaak tegen (dat men daar moeite mee heeft dus met dat loslaten).
Dat een mens met een gezond verstand, sommige zaken niet kan accepteren is nu eenmaal een gegeven. Het is alleen bizar om te zien dat zoiets soms heel ver kan gaan. Met een gezond verstand de maanlanding geloven, vind ik echt te ver gaan. Dat mensen dat in de jaren 60 of 70 geloofden, kan ik mij wel voorstellen, maar vanaf de haren 90, zou het sprookje toch wel duidelijk moeten zijn. Kijk alleen al naar de beelden, de apparaten, de tijd, etc. Ik ga ook geen discussie voeren waarom ik niet in santa of de paashaas geloof. Ik vind het zelfs geen mindfok. Ook ben ik totaal niet benieuwd itt FE wat de argumenten zijn om er wel of niet in te geloven.
Dank je wel voor je compliment :)
Wat de maanlanding betreft: mij is het om het even of deze wel of niet echt heeft plaatsgevonden. Ik denk van wel, en baseer dat op het feit dat het totaal aan materiaal dat zou wijzen op het plaatsvinden van de maanlandingen simpelweg te groot is voor een hoax.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_168913649
Ik neem aan dat alle moon hoaxers atheïstisch zijn?

Als je vindt dat er geen solide bewijs is voor de maanlanding dan heb je al die oude boeken al lang tussen Disney staan.
Levensbron Kind Gelderland | Voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:02:25 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_168915202
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 21:31 schreef t4600c het volgende:
Bingo voor A-Tuinhek:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo voor t4600c:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo voor theguyver:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo voor Wantie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ even uitprinten!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:04:08 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_168915222
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 21:47 schreef t4600c het volgende:

[..]

Hoe groot was die studio?

Dus alle live en 16mm beelden gemaakt op de grond zijn in slow motion opgenomen en x2 sneller afgespeeld?

Waren de live beelden echt live maar ook op een studio?

Waren de live beelden tegelijketijd opgenomen met 16mm, 35mm, 70mm, 5x45 inch en andere analoge film formaten?

Als alles in een studio was, hoe ontvingen derde partijen dan signalen van earth orbit, cislunar orbit en lunar orbit?
t4600c over de beelden en het versnellen van de beelden etc, staat filmpje van in de OP


13 minuten, en zeker even het kijken waard.
;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_168918643
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:31 schreef BertV het volgende:
Ik neem aan dat alle moon hoaxers atheïstisch zijn?

Als je vindt dat er geen solide bewijs is voor de maanlanding dan heb je al die oude boeken al lang tussen Disney staan.
Hoe kom je daar bij?
Naar mijn weten zijn het juist meer "gelovigen".
Ook onder de flatearthers zitten voornamelijk gelovigen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_168924105
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 21:47 schreef t4600c het volgende:

[..]

Hoe groot was die studio?

Dus alle live en 16mm beelden gemaakt op de grond zijn in slow motion opgenomen en x2 sneller afgespeeld?

Waren de live beelden echt live maar ook op een studio?

Waren de live beelden tegelijketijd opgenomen met 16mm, 35mm, 70mm, 5x45 inch en andere analoge film formaten?

Als alles in een studio was, hoe ontvingen derde partijen dan signalen van earth orbit, cislunar orbit en lunar orbit?
Zit je met zoveel vragen? Je mag best de stap wagen om het ook allemaal 1 grote onzin te vinden hoor. :D
pi_168924117
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 20:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Right...
Lekker concentratievermogen. Of heb je een andere smoes?
pi_168924126
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:39 schreef ChrisCarter het volgende:
Met het aantal betrokkenen dat hierbij hoort hou je zoiets ook niet geheim.
1 word: Stasi
pi_168924214
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 01:37 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dank je wel voor je compliment :)
Wat de maanlanding betreft: mij is het om het even of deze wel of niet echt heeft plaatsgevonden. Ik denk van wel, en baseer dat op het feit dat het totaal aan materiaal dat zou wijzen op het plaatsvinden van de maanlandingen simpelweg te groot is voor een hoax.
No problem :)
Maar als jij deze mening hebt, dan vraag ik mij af welk totaal aan materiaal jij dan hebt gezien waarom je denkt dat het wel waar zou zijn. Nee niet, om je te overtuigen ofzo, of dat je mij kan overtuigen. Maar gewoon benieuwd, omdat ik je inhoudelijke reacties bij FE deze mening niet van je verwacht had.
pi_168924254
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:31 schreef BertV het volgende:
Ik neem aan dat alle moon hoaxers atheïstisch zijn?
?
Bedoel je dat de mensen die de maanlanding in scene hebben gezet atheïstisch zijn?
Of dat de mensen die denken dat het een hoax is atheistisch zijn?
  woensdag 15 februari 2017 @ 19:44:10 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168924325
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:36 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Lekker concentratievermogen. Of heb je een andere smoes?
Heb ik die nodig dan? Tot nu toe heb je bijzonder weinig zinnigs gepost.

Misschien dat iets specifieks wel werkt? Hoe denk jij bijvoorbeeld hoe ze de maanstenen gefaket hebben.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_168924391
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb ik die nodig dan? Tot nu toe heb je bijzonder weinig zinnigs gepost.

Misschien dat iets specifieks wel werkt? Hoe denk jij bijvoorbeeld hoe ze de maanstenen gefaket hebben.
Oh, je kan dus gewoon niet lezen.
  woensdag 15 februari 2017 @ 19:47:49 #22
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_168924435
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:46 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Oh, je kan dus gewoon niet lezen.
Wat heb ik gemist dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_168930204
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:46 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Oh, je kan dus gewoon niet lezen.
Je mag wel wat minder cynisch (haha, want username) reageren. :)
  woensdag 15 februari 2017 @ 23:39:00 #24
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_168931220
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Zit je met zoveel vragen? Je mag best de stap wagen om het ook allemaal 1 grote onzin te vinden hoor. :D
Over jouw theorie ja.

Als je een grote claim maakt ga ik er van uit dat je weet hoe ze alle eerste en derde partij data hebben genept. Ik ga er van uit dat je jouw theorie kan beargumenteren en er vragen over kan beantwoorden.

Ik wil graag jouw theorie uitpluizen om te leren hoe ze volgens jou alles hebben gedaan in een studio.

Mijn mening over iets maakt niet uit, het veranderdt niet de feiten.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_168931378
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:36 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

1 word: Stasi
Nog een : Departmentalism
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')