abonnement Unibet Coolblue
pi_168932533
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 08:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Cup B _O_ Ik vind dat het mooist denk ik.
Wat is jouw cupsize? :P Grote B kleine C?
pi_168932692
Haha goed topic weer Toto69!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_168933018
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 03:21 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Wat is jouw cupsize? :P Grote B kleine C?
Dat gaat jou geen kut aan.
pi_168933031
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 07:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat gaat jou geen kut aan.
Een foto is ook goed. Gokken we zelf wel :)
  donderdag 16 februari 2017 @ 07:56:44 #55
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168933048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Valt me echt op dat veel mannen in dit topic niet gewoon zeggen hoe groter hoe beter altijd gedacht dat het gros van de mannen zo dacht.
Omdat het niet zo werkt. Zolang de omvang maar bij het lichaam past vind ik het het mooist.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_168933192
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:05 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
B represent. Ik vind zelf C net even mooier, maar groter dan D vind ik meestal lelijk.
Ik heb zelf 65D, qua cup net zo groot als een 75B... (Of een 80A :'( )

Alleen cup zegt gewoon niks.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168934473
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb zelf 65D, qua cup net zo groot als een 75B... (Of een 80A :'( )

Alleen cup zegt gewoon niks.
Ik heb nooit begrepen hoe dat werkt :'( ik ga van mezelf uit.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:03:48 #58
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_168934496
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:17 schreef Vliegbaard het volgende:
Als ik moest kiezen tussen B of D kies ik zeer zeker voor B.
pi_168934763
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:01 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik heb nooit begrepen hoe dat werkt :'( ik ga van mezelf uit.
Als jij een 75B hebt, dan ben je in omvang wat groter, maar je borsten zijn net zo groot als de mijne.

Overigens, verreweg de meeste vrouwen dragen een verkeerde maat BH, vaak de verkeerde omvang waarbij de ondersteuning van de borsten op de schouderbandjes rust, terwijl de ondersteuning echt vanuit de band moet komen.
Als je last hebt van snijdende schouderbandjes, dan is de omvang van de bh te groot. Als de bh omhoog kruipt op de rug is de omvang ook te ruim. Als je tussen je borsten de bh een stuk naar voren kunt trekken, ook dan is de omvang te groot.
Als je een bh koopt en je moet hem al sluiten bij het kleinste gaatje, kun je beter een omvang kleiner kopen omdat een bh uitrekt. Een bh is ook wel afgedragen na een tijdje, ondanks het soms je lievelings bh is, is het dan beter om afscheid te nemen omdat na een tijdje een bh gewoon de functie van ondersteuning verliest.
Als je last hebt van een bult boven de cup, dan is je cup te klein. Als je last hebt van een bult onder de oksel, waarschijnlijk is dan ook de cup te klein.

Er zijn overigens maar weinig winkels die echt te tijd nemen om een goede bh maat op te meten. En als ze dan de goede maat hebben dan blijven ze die maat kopen, ook als het lichaam veranderd. Terwijl eigenlijk goede ondersteuning en een juiste maat bh zoveel goeds doet voor hoe ze eruit zien. Iemand die 75B draagt terwijl ze een 65D zou moeten hebben, ziet er gewoon niet mooi uit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168935457
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als jij een 75B hebt, dan ben je in omvang wat groter, maar je borsten zijn net zo groot als de mijne.

Overigens, verreweg de meeste vrouwen dragen een verkeerde maat BH, vaak de verkeerde omvang waarbij de ondersteuning van de borsten op de schouderbandjes rust, terwijl de ondersteuning echt vanuit de band moet komen.
Als je last hebt van snijdende schouderbandjes, dan is de omvang van de bh te groot. Als de bh omhoog kruipt op de rug is de omvang ook te ruim. Als je tussen je borsten de bh een stuk naar voren kunt trekken, ook dan is de omvang te groot.
Als je een bh koopt en je moet hem al sluiten bij het kleinste gaatje, kun je beter een omvang kleiner kopen omdat een bh uitrekt. Een bh is ook wel afgedragen na een tijdje, ondanks het soms je lievelings bh is, is het dan beter om afscheid te nemen omdat na een tijdje een bh gewoon de functie van ondersteuning verliest.
Als je last hebt van een bult boven de cup, dan is je cup te klein. Als je last hebt van een bult onder de oksel, waarschijnlijk is dan ook de cup te klein.

Er zijn overigens maar weinig winkels die echt te tijd nemen om een goede bh maat op te meten. En als ze dan de goede maat hebben dan blijven ze die maat kopen, ook als het lichaam veranderd. Terwijl eigenlijk goede ondersteuning en een juiste maat bh zoveel goeds doet voor hoe ze eruit zien. Iemand die 75B draagt terwijl ze een 65D zou moeten hebben, ziet er gewoon niet mooi uit.
Ik snap niet waarom je dan een 'D' hebt terwijl de cupmaat hetzelfde is. Waarom dan geen 65 B?
Maargoed, 75 B zit bij mij prima dus ik hoef me verder gelukkig niet over deze ingewikkelde materie te buigen :D
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:27:42 #61
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_168935883
Cup B is sowieso qua vorm en stevigheid vaak veel beter dan grotere borsten.
10 maal liever een B dan van die hanguiers met paarse aders.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:08:44 #62
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_168940498
Ach ja net als jullie Lullen hebben wij ze ook niet mogen uitzoeken.
Maar ik ben DIK tevreden 😜
Sweet but not that sweet !
pi_168940551
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:04 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je dan een 'D' hebt terwijl de cupmaat hetzelfde is. Waarom dan geen 65 B?
Maargoed, 75 B zit bij mij prima dus ik hoef me verder gelukkig niet over deze ingewikkelde materie te buigen :D
Ja dat weet ik niet hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168941931
Het is echt niet zo ingewikkeld hoor :D

De cupmaat zegt wel degelijk iets over de grootte van de borsten, maar het zegt gewoon lang niet alles/genoeg.

Wat die letter aangeeft is het verschil tussen de onderwijdte (omvang net onder de borsten) en de bovenwijdte (omvang over het breedste deel van de borsten).

Als dat verschil 14-16cm is, heb je cup B.
Een vrouw met 75cm en 90cm (resp. onder- en bovenwijdte) heeft dus maat 75B.
Een vrouw met 100cm en 115cm heeft maat 100B.
Beiden vrouwen hebben dus dezelfde cupmaat, maar ik geloof er niks van dat mannen beiden even aantrekkelijk vinden ;)

Haal bij de eerste vrouw bijv. 3-4cm van de onderwijdte af (71/72cm en 90cm) en ze heeft al cup D, terwijl haar bovenwijdte hetzelfde is gebleven.

:7
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:38:20 #65
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_168942014
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:04 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je dan een 'D' hebt terwijl de cupmaat hetzelfde is. Waarom dan geen 65 B?
Maargoed, 75 B zit bij mij prima dus ik hoef me verder gelukkig niet over deze ingewikkelde materie te buigen :D
De cupmaat is het aantal centimeters verschil tussen de omvang van de ribbenkast en de borsten zelf. Cup A is 12,5 cm verschil, cup B is 15 cm verschil, cup C is 17,5 cm, Cup D 20 cm enz.
pi_168942260
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 07:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat gaat jou geen kut aan.
;( i cri evrytim

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2017 17:52:58 ]
pi_168954429
Kleine tietjes zijn schattig. Die flinke kwarktassen zijn afschuwelijk.
pi_168954437
Cup B blijft langer strak.
pi_168954463
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als jij een 75B hebt, dan ben je in omvang wat groter, maar je borsten zijn net zo groot als de mijne.

Overigens, verreweg de meeste vrouwen dragen een verkeerde maat BH, vaak de verkeerde omvang waarbij de ondersteuning van de borsten op de schouderbandjes rust, terwijl de ondersteuning echt vanuit de band moet komen.
Als je last hebt van snijdende schouderbandjes, dan is de omvang van de bh te groot. Als de bh omhoog kruipt op de rug is de omvang ook te ruim. Als je tussen je borsten de bh een stuk naar voren kunt trekken, ook dan is de omvang te groot.
Als je een bh koopt en je moet hem al sluiten bij het kleinste gaatje, kun je beter een omvang kleiner kopen omdat een bh uitrekt. Een bh is ook wel afgedragen na een tijdje, ondanks het soms je lievelings bh is, is het dan beter om afscheid te nemen omdat na een tijdje een bh gewoon de functie van ondersteuning verliest.
Als je last hebt van een bult boven de cup, dan is je cup te klein. Als je last hebt van een bult onder de oksel, waarschijnlijk is dan ook de cup te klein.

Er zijn overigens maar weinig winkels die echt te tijd nemen om een goede bh maat op te meten. En als ze dan de goede maat hebben dan blijven ze die maat kopen, ook als het lichaam veranderd. Terwijl eigenlijk goede ondersteuning en een juiste maat bh zoveel goeds doet voor hoe ze eruit zien. Iemand die 75B draagt terwijl ze een 65D zou moeten hebben, ziet er gewoon niet mooi uit.
Dit is inderdaad veruit mijn favoriete pick-up line-up.
pi_168955618
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:38 schreef MsMessy het volgende:

[..]

De cupmaat is het aantal centimeters verschil tussen de omvang van de ribbenkast en de borsten zelf. Cup A is 12,5 cm verschil, cup B is 15 cm verschil, cup C is 17,5 cm, Cup D 20 cm enz.
Duidelijk ^O^
pi_169563784
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:32 schreef verwarring het volgende:
Het is echt niet zo ingewikkeld hoor :D

De cupmaat zegt wel degelijk iets over de grootte van de borsten, maar het zegt gewoon lang niet alles/genoeg.

Wat die letter aangeeft is het verschil tussen de onderwijdte (omvang net onder de borsten) en de bovenwijdte (omvang over het breedste deel van de borsten).

Als dat verschil 14-16cm is, heb je cup B.
Een vrouw met 75cm en 90cm (resp. onder- en bovenwijdte) heeft dus maat 75B.
Een vrouw met 100cm en 115cm heeft maat 100B.
Beiden vrouwen hebben dus dezelfde cupmaat, maar ik geloof er niks van dat mannen beiden even aantrekkelijk vinden ;)

Haal bij de eerste vrouw bijv. 3-4cm van de onderwijdte af (71/72cm en 90cm) en ze heeft al cup D, terwijl haar bovenwijdte hetzelfde is gebleven.

:7
Wat ben jij goed op de hoogte :)
pi_169563885
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:32 schreef verwarring het volgende:
Het is echt niet zo ingewikkeld hoor :D

De cupmaat zegt wel degelijk iets over de grootte van de borsten, maar het zegt gewoon lang niet alles/genoeg.

Wat die letter aangeeft is het verschil tussen de onderwijdte (omvang net onder de borsten) en de bovenwijdte (omvang over het breedste deel van de borsten).

Als dat verschil 14-16cm is, heb je cup B.
Een vrouw met 75cm en 90cm (resp. onder- en bovenwijdte) heeft dus maat 75B.
Een vrouw met 100cm en 115cm heeft maat 100B.
Beiden vrouwen hebben dus dezelfde cupmaat, maar ik geloof er niks van dat mannen beiden even aantrekkelijk vinden ;)

Haal bij de eerste vrouw bijv. 3-4cm van de onderwijdte af (71/72cm en 90cm) en ze heeft al cup D, terwijl haar bovenwijdte hetzelfde is gebleven.

:7
Dit is de duidelijkste uitleg die ik ooit gelezen heb. :@ ^O^
pi_169564401
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 08:22 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Wat ben jij goed op de hoogte :)
Hopelijk anderen nu ook ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 08:31 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dit is de duidelijkste uitleg die ik ooit gelezen heb. :@ ^O^
Thanks :)
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:31:33 #74
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169566465
Misschien plaatjes in de OP als voorbeeld? Die random maten zeggen me drie maal niets.
Fade to Black
pi_169587015
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Offtopic: jij weet echt veel bagger te produceren BansheeBoy kloon
IT'er in hart en nieren
  zondag 19 maart 2017 @ 00:04:31 #76
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169619755
Begrijpen jullie nu dat ik een rothekel heb aan bh´s.
Daarom, ik greef graag ook wel eens kleding kado, incl. iets als leuk ondergoed of lingerie. Maar een bh heb ik nog nooit een vrouw kado gegeven.

8)7 8)7 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 19 maart 2017 @ 00:07:08 #77
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169619809
Wat de grootte van borsten beterft, ... ze moeten passen bij het lichaam en dan liever wat klein dan groot. Wel graag nog "in goede conditie".

^O^ ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')