abonnement Unibet Coolblue
pi_168897191
Hebben meer mensen dat?

Ik merk de laatste tijd steeds vaker dat ik het best fijn vind met een vrouw die door de meeste mensen als onaantrekkelijk wordt bestempeld (ik vind onaantrekkelijk geen prettig woord, want wat is onaantrekkelijk en wie zijn wij om daarover te oordelen? Maar het geeft wel het duidelijkst aan welk type dame ik bedoel) het bed in te duiken. Ik ben zelf best ok om te zien, ik kan ook zo nu en dan een echte topper scoren(9 of hoger) maar toch blijven de lelijke eendjes mij trekken.

Het is begonnen jaren geleden. Ik had een collega die ik echt heel onaantrekkelijk vond en ik had er nooit aan gedacht om iets met haar te doen tot ik haar een keer gebukt zag staan, niet zag dat zij het was, maar ik mij wel vergaapte aan haar kont. Uiteindelijk zag ik dus dat zij het was en was ik best verward omdat ik haar kont echt heel lekker vond. Ik heb dus heel discreet avances gemaakt en in eerste instantie hield ze af, later bleek dat dat niet was omdat ze mij niet aantrekkelijk vond maar omdat ze dacht dat ik haar in de maling nam en/of voor schut wilde zetten. Ze kon niet geloven dat een jongen als ik zou willen aanpappen met een meisje als haar, dat is best droevig denk ik, ze is zich er dus goed van bewust niet erg aantrekkelijk te zijn. Uiteindelijk draaide het er dus op uit dat ze mij wel leuk vond voor friends with benefits, maar nog steeds twijfelde of ik haar niet beet nam en haar niet keihard uit zou lachen als ze eenmaal naakt klaar zou liggen. Ik zei dat ik het zou bewijzen dat ik serieus was, ging op mijn knieeën voor haar haar zitten, trok haar knieën uit elkaar en zei: ik bef je nu hier ter plekke. Uiteindelijk is er natuurlijk niks gebeurd die keer maar ik mocht wel een keer bij haar langskomen en dan “zouden we wel kijken” hoe het zou lopen. Uiteindelijk gebeurde het dus en ze was zo blij, zo verliefd en ze liet zich zo gaan, ze liet me mezelf voelen alsof ik brad pitt himself was.

Sindsdien scoor ik vaker undercover lelijke eendjes en ze reageren altijd hetzelfde. Eerst houden ze af, vervolgens zeggen ze dat ze denken dat ik ze in de maling neem en uiteindelijk gaan we naar bed en geeft ze me weer dat gevoel. Want als ik ze dan zover heb, dan lijkt het wel alsof ze mij dankbaar zijn dat ik ze wil neuken. Ik behandel de dames met respect, en ik ben altijd duidelijk dat een relatie er niet in zit. Ergens vind ik het wel erg dat er kennelijk vrouwen zijn met zo’n laag zelfbeeld dat het eerste wat zij denken als iemand seksuele interesse toont, dat hij een grap maakt.

Is dit een soort fetisj en hebben meer mensen dit? Ik heb weleens gelezen dat er vrouwen zijn die graag een mannelijke maagd hebben omdat die zo lekker onzeker zijn, misschien is dat wel iets soortgelijks.

Dit is trouwens een kloonaccount om discreet hierover te spreken.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 17:16:55 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168897268
Lelijke meisjes doen wel meer hun best.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_168897427
Hm, je hebt behoefte aan bevestiging en bent onzeker over jezelf, dus zet je maar laag in? Dat haal ik eruit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_168897478
Waarom zit een relatie er wat jou betreft niet in?
pi_168897521
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:25 schreef Fascination het volgende:
Hm, je hebt behoefte aan bevestiging en bent onzeker over jezelf, dus zet je maar laag in? Dat haal ik eruit.
Nou nee helemaal niet. Als ik een 9 of een 10 scoor heb ik de bevestiging toch al? Van een lelijke vrouw krijg je natuurlijk geen enkele bevestiging. Dat ik een meid kan scoren kreeg ik bij mijn ontmaagding al bevestigd.

Nee ik vind het gewoon opwindend, zo'n onzeker vrouwtje dat denk dat je haar zit te dollen. En dan die blik in haar ogen als je serieus bent en je lul tevoorschijn haalt of haar gewoon begint te beffen. Dat wind mij enorm op.
pi_168897559
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:28 schreef hpeopjes het volgende:
Waarom zit een relatie er wat jou betreft niet in?
Omdat ik voor een relatie liever een lekker ding heb waar ik ook mee over straat durf. Klinkt hard, maar zo is het wel. De meiden waar ik het over heb stel ik liever niet voor als mijn vriendin, gewoon af en toe neuken tot 1 van de 2 het zat is.
pi_168897586
Het is gewoon makkelijk en voelt echt niets anders aan dan een andere vrouw.

Er zijn genoeg vrouwen waar ik me seksueel aangetrokken toe zou kunnen voelen maar waar ik verder niet voor zou kunnen vallen / verliefd op zou worden. Dat kan prima seks opleveren als beide daarmee instemmen.

Kun je wel beter doen met vreemden dan een collega, en verder geen contact houden. Beetje van gevoelens in de kiem smoren, beetje lullig anders voor die andere partij.
pi_168897804
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:31 schreef Sapperdeflab het volgende:

[..]

Nou nee helemaal niet. Als ik een 9 of een 10 scoor heb ik de bevestiging toch al? Van een lelijke vrouw krijg je natuurlijk geen enkele bevestiging. Dat ik een meid kan scoren kreeg ik bij mijn ontmaagding al bevestigd.

Nee ik vind het gewoon opwindend, zo'n onzeker vrouwtje dat denk dat je haar zit te dollen. En dan die blik in haar ogen als je serieus bent en je lul tevoorschijn haalt of haar gewoon begint te beffen. Dat wind mij enorm op.
Nou, omdat je dit zegt:

quote:
Ze kon niet geloven dat een jongen als ik zou willen aanpappen met een meisje als haar, dat is best droevig denk ik, ze is zich er dus goed van bewust niet erg aantrekkelijk te zijn. Uiteindelijk draaide het er dus op uit dat ze mij wel leuk vond voor friends with benefits, maar nog steeds twijfelde of ik haar niet beet nam en haar niet keihard uit zou lachen als ze eenmaal naakt klaar zou liggen. Ik zei dat ik het zou bewijzen dat ik serieus was, ging op mijn knieeën voor haar haar zitten, trok haar knieën uit elkaar en zei: ik bef je nu hier ter plekke. Uiteindelijk is er natuurlijk niks gebeurd die keer maar ik mocht wel een keer bij haar langskomen en dan “zouden we wel kijken” hoe het zou lopen. Uiteindelijk gebeurde het dus en ze was zo blij, zo verliefd en ze liet zich zo gaan, ze liet me mezelf voelen alsof ik brad pitt himself was.
Ze geven je het gevoel dat je heel bijzonder bent, wat een knappere vrouw wellicht niet doet.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_168897830
Voel je je een altruïst?
pi_168897937
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou, omdat je dit zegt:

[..]

Ze geven je het gevoel dat je heel bijzonder bent, wat een knappere vrouw wellicht niet doet.
Een knappere vrouw gelooft het in ieder geval als ik zeg seks met haar te willen. Onzeker ben ik ook niet want ik stap rustig op het lekkerste wijf in de club af, soms met succes en soms loop ik een blauwtje.

Ik denk dat ik eerder een beetje geil op het lage zelfbeeld.
pi_168897943
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Voel je je een altruïst?
Eerder een geile viespeuk.
pi_168898075
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:56 schreef Sapperdeflab het volgende:

[..]

Een knappere vrouw gelooft het in ieder geval als ik zeg seks met haar te willen. Onzeker ben ik ook niet want ik stap rustig op het lekkerste wijf in de club af, soms met succes en soms loop ik een blauwtje.

Ik denk dat ik eerder een beetje geil op het lage zelfbeeld.
That doesn't make any sense.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_168898207
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 18:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

That doesn't make any sense.
Why not?
pi_168898378
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:56 schreef Sapperdeflab het volgende:

[..]

Een knappere vrouw gelooft het in ieder geval als ik zeg seks met haar te willen. Onzeker ben ik ook niet want ik stap rustig op het lekkerste wijf in de club af, soms met succes en soms loop ik een blauwtje.

Ik denk dat ik eerder een beetje geil op het lage zelfbeeld.
- kijk eens hoe leuk ze mij vindt als en dat ik haar aandacht geef.
Daarin zit toch streling van je ego en ook het feit dat je een soort macht voelt over zo'n persoon, die blij wordt van jouw aandacht.
Denk maar eens na hoe je denkt dat zo'n contact zou verlopen als je geheel eerlijk bent over je motieven. Denk je dat een meisje dan anders zal reageren op je?
pi_168898717
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 18:19 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

- kijk eens hoe leuk ze mij vindt als en dat ik haar aandacht geef.
Daarin zit toch streling van je ego en ook het feit dat je een soort macht voelt over zo'n persoon, die blij wordt van jouw aandacht.
Denk maar eens na hoe je denkt dat zo'n contact zou verlopen als je geheel eerlijk bent over je motieven. Denk je dat een meisje dan anders zal reageren op je?
Misschien wel maar dat zal voor lekkere meisjes niet anders zijn als ik volledig open was over mijn motieven want die zijn lang niet altijd nobel. Die motieven varieerden van ik ben verliefd tot je was voorhanden of ik werd geil van je cameltoe.

Natuurlijk vragen zulke meisjes waarom ik uitgerekend met hun naar bed wil. Dan zeg ik meestal dat ze me seksueel aantrekken en daar is dan geen woord van gelogen.

Mijn ego wordt gestreeld door iedere vrouw die met mij seks wil.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 19:20:25 #16
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168899808
Maar wat is onaantrekkelijk? Vrouwen die ik een 10/10 vind, vinden m'n vrienden meestal dikke varkens. Vrouwen die zij een 10/10 vinden, vind ik strijkplanken. Daar is toch geen definitie voor. Dus tenzij je geilt op vrouwen die misvormd zijn ofzo vind ik dit maar een raar topic eerlijk gezegd..
pi_168901837
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar wat is onaantrekkelijk? Vrouwen die ik een 10/10 vind, vinden m'n vrienden meestal dikke varkens. Vrouwen die zij een 10/10 vinden, vind ik strijkplanken. Daar is toch geen definitie voor. Dus tenzij je geilt op vrouwen die misvormd zijn ofzo vind ik dit maar een raar topic eerlijk gezegd..
Nou niet misvormd maar ik vind ze zelf ook niet lekker. Het is ook een beetje het stiekeme dat ik geil vind. Het is een guilty pleasure. Voor de buitenwereld heb ik altijd gewoon lekkere vrouwtjes. Maar bij ons in de kroeg heb je een beetje zo'n minder lekker meisje, zo'n heel mager en schriel ding. We zeggen nooit wat tegen elkaar niemand weet dat wij elkaar kennen. En dan sluit de kroeg, en ga ik weg en zij gaat weg met haar vriendinnen. 20 minuten later ff appen en dan weer een kwartier hebben we toch hete seks. Maar vind ik haar lekker? Verre van. Het tegenovergestelde.

Ik wil het ook niet te vaak. Het is gewoon iets voor af en toe. Misschien accepteren zulke meisjes ook gewoon meer en vragen die minder van hun fuckbuddy. Als we elkaar tegenkomen op straat zouden we elkaar zo voorbij lopen zonder elkaar zelfs maar aan te kijken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sapperdeflab op 14-02-2017 20:38:51 ]
pi_168902080
Ik denk dat je eerder een tikje narcistisch bent en misschien een redderscomplex hebt dan dat je een fetisj hebt. Niet zoveel mis mee verder. Jij blij, zij blij.
pi_168902236
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 20:35 schreef AnanYaw het volgende:
Ik denk dat je eerder een tikje narcistisch bent en misschien een redderscomplex hebt dan dat je een fetisj hebt. Niet zoveel mis mee verder. Jij blij, zij blij.
Waarom denk je dat?
  dinsdag 14 februari 2017 @ 20:45:11 #20
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168902491
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 20:29 schreef Sapperdeflab het volgende:

[..]

Nou niet misvormd maar ik vind ze zelf ook niet lekker. Het is ook een beetje het stiekeme dat ik geil vind. Het is een guilty pleasure. Voor de buitenwereld heb ik altijd gewoon lekkere vrouwtjes. Maar bij ons in de kroeg heb je een beetje zo'n minder lekker meisje, zo'n heel mager en schriel ding. We zeggen nooit wat tegen elkaar niemand weet dat wij elkaar kennen. En dan sluit de kroeg, en ga ik weg en zij gaat weg met haar vriendinnen. 20 minuten later ff appen en dan weer een kwartier hebben we toch hete seks. Maar vind ik haar lekker? Verre van. Het tegenovergestelde.

Ik wil het ook niet te vaak. Het is gewoon iets voor af en toe. Misschien accepteren zulke meisjes ook gewoon meer en vragen die minder van hun fuckbuddy. Als we elkaar tegenkomen op straat zouden we elkaar zo voorbij lopen zonder elkaar zelfs maar aan te kijken.

Er zijn in die buitenwereld ongetwijfeld ook legio mannen die dat magere, schriele ding lekker vinden en die lekkere wijven waar je voor hen mee rond loopt niks vinden. Dat jij haar niet lekker vindt betekent natuurlijk niet dat het een algemene waarheid is.
pi_168902499
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 20:39 schreef Sapperdeflab het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Omdat ik je OP gelezen heb en het van je redenering voor je aantrekkingskracht afdruipt. Het eerste meisje had toevallig een lekkere kont, toen heb je haar geneukt, ondanks haar verder mindere looks en toen geilde je vooral op haar waardering voor jou. Dat blijf je nu zoeken. Dat is geen fetisj, dat draait om je ego.
pi_168903194
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Er zijn in die buitenwereld ongetwijfeld ook legio mannen die dat magere, schriele ding lekker vinden en die lekkere wijven waar je voor hen mee rond loopt niks vinden. Dat jij haar niet lekker vindt betekent natuurlijk niet dat het een algemene waarheid is.
Uiteraard. Maar de meeste mensen zullen het er over eens zijn dat Doutzen Kroes lekkerder is dan Rita Verdonk. Daar zit dus zeker wel een objectieve component in.
pi_168903308
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 20:45 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Omdat ik je OP gelezen heb en het van je redenering voor je aantrekkingskracht afdruipt. Het eerste meisje had toevallig een lekkere kont, toen heb je haar geneukt, ondanks haar verder mindere looks en toen geilde je vooral op haar waardering voor jou. Dat blijf je nu zoeken. Dat is geen fetisj, dat draait om je ego.
Ja misschien. Maar ik betwijfel of dat narcisme is. Ik ben toevallig vanwege andere zaken vorig jaar psychiatrisch onderzocht en daar kwam eigenlijk niets opvallendste uit. Het enige was dat mijn persoonlijkheidsorganisatie neigt naar borderline. Narcisme juist niet. Dus psychologie is niet je ding.
pi_168903376
Maar wil je ook geen relatie met een 9+ bijv? Wat wil je eigenlijk?
pi_168903531
Ik ken het gevoel, het geeft een goed gevoel om boven de ander te staan en geliefd te voelen. Bij dezelfde league moet ik veel meer moeite doen.

Ik moet wel toegeven dat mijn ego wel gestreeld moet worden, wellicht kies ik daarom ook voor de minder mooie dames.

Nu ben ik weer bezig met dame uit dezelfde league, het serieuze werk dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')