abonnement Unibet Coolblue
pi_168896143
Fokkeeeeers!

Ik lees al een tijdje mee, maar deze keer heb ik zelf advies nodig dus heb ik maar even een account aangemaakt voor het gemak ;)

Een tijdje geleden zat ik een beetje te tinderen en kreeg ik een match met een leuk meisje. Ze kwam me ergens bekend van voor, maar ik wist niet meteen waarvan. Na een kort onderzoek bleek het de vriendin van een vriend van me te zijn. Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij erop had gezeten en mij geliked had of zo :P Maar goed, ik zeg dat tegen hem, blijkt het al even uit te zijn. Nu ben ik een tijdje met haar aan 't praten en het lijkt me wel een leuk meisje in ieder geval. Echter weet ik niet helemaal wat ik moet doen. Het is niet mijn beste vriend en ik ken hem ook helemaal nog niet zo lang, maar we kunnen goed opschieten en het is een topgozer. Het zit me toch ergens een beetje wrang. Zeker, omdat ik het zelf ook -grappig bedoeld- naar hem stuurde. Maar nu is er de mogelijkheid dat ik met haar op date ga. Het tinderen was nog wel 'onschuldig' en zou ik wel goed kunnen lullen, maar het daadwerkelijk daten gaat weer een stapje verder. Daarnaast zou ik ook een zware rebound kunnen zijn. Op zich niet erg, want ze ziet er heel goed uit :9 Maar of het me dat waard is ten opzichte van hem en mijn karma weet ik niet.

Moet ik gewoon op die date gaan en zien hoe het loopt, en me hier later druk over maken? Of afkappen?
Ik heb niet zo'n zin om nu al tegen hem hierover te beginnen, omdat het dan misschien ook weer iets té serieus overkomt.

Bij mijn eigen echte vriendengroep zou ik het niet in mijn hoofd halen, of wel degelijk met mijn vriend het er eerst over hebben. Maar hier zit het toch iets anders.

Thank voor het advies
pi_168896172
Gewoon daten, volpompen en dan afkappen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168896204
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:23 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon daten, volpompen en dan afkappen.
Inderdaad het advies waar ik al op hoopte :)
pi_168896225
Dit is zo'n typische vraag die je aan jezelf moet stellen en niet aan internetrandoms.
Conscience do cost.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 16:25:14 #5
465002 Petram
Hallo, ik heet Petram.
pi_168896238
Het is inmiddels uit met een reden.

Volg je instinct.
Geen auto, geen bus, maar een tram voor Petram.
pi_168896284
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:24 schreef CasaCerveza het volgende:

[..]

Inderdaad het advies waar ik al op hoopte :)
Het is het juiste advies. Denk nu niet dat je serieus relatiemateriaal op tinder vindt. Wijven daar zijn stuk voor stuk aandachtshoeren of wijven met issues.

Tinder is er om gewoon gemakkelijk te kunnen neuken en daarna oprotten. Als je haar heel erg leuk vindt dan biedt je eventueel ontbijt aan en rot ze daarna op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168896355
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:24 schreef ems. het volgende:
Dit is zo'n typische vraag die je aan jezelf moet stellen en niet aan internetrandoms.
Doe ik ook. Maar dat gaat als volgt:

Zou ik 'r doen?
- Ja

Zou ik het chill vinden als het andersom zou gebeuren?
- Nee

Minpuntje karma?
- Ja

Wil ik hem het aandoen?
- Geen idee want ik weet niet wat hij ervan zou vinden. Maar waarschijnlijk niet.

Maar zou ik d'r doen?
- Ja

En dan weer vanaf het begin
pi_168896374
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is het juiste advies. Denk nu niet dat je serieus relatiemateriaal op tinder vindt. Wijven daar zijn stuk voor stuk aandachtshoeren of wijven met issues.

Tinder is er om gewoon gemakkelijk te kunnen neuken en daarna oprotten. Als je haar heel erg leuk vindt dan biedt je eventueel ontbijt aan en rot ze daarna op.
Tinder is mij bekend, ja. Ik merk dat je slechte ervaringen hebt?
pi_168896382
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:28 schreef CasaCerveza het volgende:

[..]

Doe ik ook. Maar dat gaat als volgt:

Zou ik 'r doen?
- Ja

Zou ik het chill vinden als het andersom zou gebeuren?
- Nee

Minpuntje karma?
- Ja

Wil ik hem het aandoen?
- Geen idee want ik weet niet wat hij ervan zou vinden. Maar waarschijnlijk niet.

Maar zou ik d'r doen?
- Ja

En dan weer vanaf het begin
Ben je zelf ook een vrouw?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168896400
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:29 schreef CasaCerveza het volgende:

[..]

Tinder is mij bekend, ja. Ik merk dat je slechte ervaringen hebt?
Ik heb zelfs 0 ervaringen, gemakkelijke neukertjes haal ik wel via een ander platform.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168896418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ben je zelf ook een vrouw?
Het schijnt dat ik een mannetje ben.
pi_168896449
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:30 schreef CasaCerveza het volgende:

[..]

Het schijnt dat ik een mannetje ben.
Waarom maak je er dan zo'n punt van?

Je vindt haar leuk, zij jou blijkbaar genoeg om te daten. Dat wikken en wegen en wat als, daar heb je toch niks aan. Doe wat je gelukkig maakt, die ex van haar kan het waarschijnlijk geen reet schelen. Zo wel is dat toch vooral zijn probleem en niet de jouwe.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168896452
He, hallo!

Lastige kwestie. Dat ligt er denk ik ook aan hoe goed jullie vrienden zijn. Vaak helpt het om te denken: zou ik het vervelend vinden als het andersom was? Dus als jouw vriend jouw ex zou gaan daten? Ik denk dat je dan je antwoord wel gauw weet.

Met vriendelijke groeten, Hendrik-Jan
pi_168896509
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waarom maak je er dan zo'n punt van?

Je vindt haar leuk, zij jou blijkbaar genoeg om te daten. Dat wikken en wegen en wat als, daar heb je toch niks aan. Doe wat je gelukkig maakt, die ex van haar kan het waarschijnlijk geen reet schelen. Zo wel is dat toch vooral zijn probleem en niet de jouwe.
Klinkt gek hoor. Maar misschien, omdat ik op zich ook wel iets geef om de gevoelens van anderen. Zeker als ze dichterbij staan.

Ik hoef toch niet altijd blind mijn lul te volgen? Maar deze keer mag dat misschien best ja. Vind ik ook wel eigenlijk. Ga het gewoon doen. Zie dan wel weer.
pi_168896551
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:35 schreef CasaCerveza het volgende:

[..]

Klinkt gek hoor. Maar misschien, omdat ik op zich ook wel iets geef om de gevoelens van anderen. Zeker als ze dichterbij staan.

Ik hoef toch niet altijd blind mijn lul te volgen? Maar deze keer mag dat misschien best ja. Vind ik ook wel eigenlijk. Ga het gewoon doen. Zie dan wel weer.
Je kunt je ook afvragen of anderen dat ook voor jou zouden doen. Uiteindelijk zijn mensen vreselijk egoistische wezens.
Gewoon doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168896671
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:24 schreef ems. het volgende:
Dit is zo'n typische vraag die je aan jezelf moet stellen en niet aan internetrandoms.
Nja. Toch simpel het is zijn ex. Dus hij heeft er niets meer mee te maken.

Gewoon daten en hopelijk voor jou neuken.
Whatever...
pi_168896677
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kunt je ook afvragen of anderen dat ook voor jou zouden doen. Uiteindelijk zijn mensen vreselijk egoistische wezens.
Gewoon doen.
Tsja, dat is een andere discussie. Ligt er maar net aan welke mensen je tegenkomt natuurlijk. Maar uiteindelijk denken we voornamelijk vanuit onszelf ja. Ik durf in ieder geval voor de meerderheid van de mensen die ik als vrienden of 'goede kennissen' beschouw mijn handen in het vuur te steken dat ze me niet zomaar zullen naaien. Maar misschien zit ik in een luxe positie. Dat kan
pi_168896844
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:28 schreef CasaCerveza het volgende:

[..]

Doe ik ook. Maar dat gaat als volgt:

Zou ik 'r doen?
- Ja

Zou ik het chill vinden als het andersom zou gebeuren?
- Nee

Minpuntje karma?
- Ja

Wil ik hem het aandoen?
- Geen idee want ik weet niet wat hij ervan zou vinden. Maar waarschijnlijk niet.

Maar zou ik d'r doen?
- Ja

En dan weer vanaf het begin
Prima toch. Dan moet je voor jezelf overwegen of je het graag genoeg wilt en in hoeverre je het netjes vindt. Dit klinkt vooral als een "jongens, zeg alsjeblieft dat ik haar moet neuken want dan voel ik me minder schuldig"-topic.

Ik zou het absoluut niet doen bij een (recente) ex van een vriend van me. Daar, ik hoop dat dat helpt ;)
Conscience do cost.
pi_168896876
Klinkt alsof je het eigenlijk al weet en op zoek bent naar bevestiging.

Zou het zelf niet doen. Tenzij je bereid bent je vriendschap op het spel te zetten. Te vaak blijkt dat mensen het niet chill vinden, zeker niet als het nog vers is. Zélfs als ze zeggen dat ze het niet erg vinden.

Aan jou te beoordelen. Genoeg ander leuk vrouwvolk op Tinder toch? Waarom dit risico nemen? Een nachtje goede seks > vriend?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_168896925
Vraag het hem en beslis dan wat je doet. Als hij het not done vindt beslis dan of je die vriendschapsrelatie ervoor op wil geven. Boeit het hem niets dan heb je een makkie, kan je er gewoon voor gaan.

Problem solved.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_168896926
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Prima toch. Dan moet je voor jezelf overwegen of je het graag genoeg wilt en in hoeverre je het netjes vindt. Dit klinkt vooral als een "jongens, zeg alsjeblieft dat ik haar moet neuken want dan voel ik me minder schuldig"-topic.

Ik zou het absoluut niet doen bij een (recente) ex van een vriend van me. Daar, ik hoop dat dat helpt ;)
Dat ontken ik ook helemaal niet _O- Ik wil het namelijk ook. Maar zoals ik al zei, voelt het wat wrang. Als iedereen nou zegt 'doen' kan ik daarna gewoon lekker naar FOK wijzen ;)

Nee, grapje. Maar Ik waardeer je mening. En andersom had ik 'm waarschijnlijk nog gedeeld ook. Maar waar trek je de lijn bij 'vriend'? Ik heb 'm al zeker een half jaar niet gezien bijvoorbeeld. En ik zie ik ook niet wekelijks/maandelijks. Daar zit het euvel dan ook een beetje imo. Bij een 'echte' vriend had ik er ook zeker niet over getwijfeld en zou ik zeker nooit zo ver gaan.
pi_168897000
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:56 schreef CasaCerveza het volgende:

[..]

Nee, grapje. Maar Ik waardeer je mening. En andersom had ik 'm waarschijnlijk nog gedeeld ook. Maar waar trek je de lijn bij 'vriend'? Ik heb 'm al zeker een half jaar niet gezien bijvoorbeeld. En ik zie ik ook niet wekelijks/maandelijks. Daar zit het euvel dan ook een beetje imo. Bij een 'echte' vriend had ik er ook zeker niet over getwijfeld en zou ik zeker nooit zo ver gaan.
Dat bedoel ik dus met dat het een vraag is die je voor jezelf moet beantwoorden en niet aan internetrandoms moet overlaten. Wij hebben geen idee van de sociale dynamiek en nuances tussen jou, die vriend en de bitch in kwestie. Dus veel verder dan "gewoon neukeh" of "dat zou ik niet doen" kom je niet.

Jij moet de knoop doorhakken. Ik zie niet zo goed in hoe input van mensen die je niet kent helpen bij deze kwestie :P
Conscience do cost.
pi_168897103
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met dat het een vraag is die je voor jezelf moet beantwoorden en niet aan internetrandoms moet overlaten. Wij hebben geen idee van de sociale dynamiek en nuances tussen jou, die vriend en de bitch in kwestie. Dus veel verder dan "gewoon neukeh" of "dat zou ik niet doen" kom je niet.

Jij moet de knoop doorhakken. Ik zie niet zo goed in hoe input van mensen die je niet kent helpen bij deze kwestie :P
Tsja. Gewoon, meninkjes verzamelen. Ik vind het soms fijn - als wanneer ik merk dat ik te gekleurd aan het denken ben, en hierin vast zit, en weet dat dit misschien niet de beste keuze is- de mening van de neutrale kijker te proeven.

Maar je hebt gelijk ja ;)

Maar ja, toch. Ik denk dat ik gewoon met 'r ga afspreken. Maak er een leuk dagje van. Niemand tegen z'n hoofd proberen te stoten in ieder geval. Ik zal niet thuis afspreken :+
pi_168897120
Als je niet wil dat iemand het bij doet dan ook bij een ander niet doen
en er zijn genoeg vrouwen op de wereld
pi_168897225
Met hem over hebben, en adv de uitkomst van dat gesprek beslissen of je wel of niet verder gaat in je contact met haar.

En dan zijn er in mijn ogen een paar opties:

- hij vindt het oprecht geen probleem. Zo'n eentje die zijn vrienden en exen oprecht het allerbeste gunt en zelf geen tot amper jaloezie of wrok kent. Dan lijkt me er dus geen enkel probleem.

- hij zegt dat hij het niet erg vindt, maar je merkt aan hem dat hij er toch mee zit. In mijn ogen zou hem dat sieren. Omdat hoewel hij het zelf moeilijk vindt (wat best begrijpelijk is, we zijn niet allemaal perfect), hij dat blijkbaar toch opzij wil zetten voor jou / zijn ex. Topgozer, zeker te vriend houden. En dan zou ik dus ook niets meer met dat meisje doen.

- hij geeft schoorvoetend toe dat hij dat toch wel moeilijk zou vinden. Ik persoonlijk zou dan niets meer met dat meisje doen en hem om zijn eerlijkheid waarderen. En aan de manier waarop je hier post en hierover denkt, gok ik dat jij dat dan ook niet zou doen.

- hij vindt het absoluut niet kunnen. Eerlijk gezegd zou ik daar dan eigenlijk wel een beetje schijt aan hebben. Wie is hij om het mogelijke geluk van een vriend / een ex in de weg te staan puur en alleen omdat hij het lastig vindt. Ik zou denk ik geen vrienden met zo iemand willen zijn.

PS, ik gok dat ik en mijn vrienden in categorie 1 of 2 zitten.

PPS, hangt natuurlijk ook allemaal af van de intimiteit en de duur van hun ex-relatie.

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 14-02-2017 17:19:33 ]
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')