abonnement Unibet Coolblue
pi_168892225
Best ironisch dat ik dit net op de dag van de liefde moet plaatsen maar so be it ;)
Ik heb een patroon ontdekt met online daten die jullie vast wel zullen kennen: paar dagen/weken berichten over en weer sturen, spanning opbouwen en vervolgens een eerste date plannen. Dat gaat meestal goed: geen moment stil, veel lachen, elkaar uitdagen, soms al wat zoenen etc. Moment van afsluiting voelt ook vertrouwd en je sluit de dag af met nog wat berichtjes over en weer. Dan ga je (alleen) slapen op een soort van roze wolk / leuke dag gehad gevoel. Volgende dag stuur je weer wat maar de antwoorden worden korter en op een gegeven moment zelfs helemaal niks meer. En een tweede date blijft uit, het moet van twee kanten komen. Als er totaal geen klik was of geen fijn gevoel zou ik er meer vrede mee hebben, maar het is mij nu een aantal keer overkomen dat we de date gewoon helemaal happy en positief afsluiten en je daarna van een koude kermis thuiskomt. En elke keer heeft mijn vertrouwen in de liefde en het 'datingwereldje' een nog grotere deuk opgelopen.

Nu de vraag: wie herkent dit ook? Ik krijg sterk het gevoel dat door het overaanbod mensen niks meer durven. Als je ook maar iets twijfelt stuur je gewoon de volgende man een appje. Ze zien daten meer als een leuke dag en dat was het dan. Verder totaal geen begrip voor mensen die elke keer hun hart weer openen.
pi_168892290
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:16 schreef zokanhetdusook het volgende:


Nu de vraag: wie herkent dit ook? Ik krijg sterk het gevoel dat door het overaanbod mensen niks meer durven. Als je ook maar iets twijfelt stuur je gewoon de volgende man een appje. Ze zien daten meer als een leuke dag en dat was het dan. Verder totaal geen begrip voor mensen die elke keer hun hart weer openen.
dus het ligt aan de ander en jij bent daar het slachtoffer van

Ben je toevallig ook een good guy?
pi_168892300
Dat is jammur zeg.
pi_168892311
Ik ben ook wel klaar met online daten. Het is toch steeds opwerken naar die eerste ontmoeting en als die eenmaal geweest is valt het toch vaak tegen of blijkt dat die weken 'leuk' chatten niks waard te zijn. Het liefst spreek ik zo snel mogelijk af en anders houd ik gesprekken puur in stand om uiteindelijk nog wat achter de hand te hebben zoals deze momenten dat het totaal niet lukt en niemand wilt afspreken. Spuugzat ben ik het, maar ben dan ook niet zo'n bruisend persoon die vanavond de kroeg induikt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2017 13:22:12 ]
pi_168892314
Elke date is anders. Je kan "online daten" niet als geheel afwijzen omdat jij zelf wat slechte ervaringen hebt. Voor hetzelfde geld is de droomvrouw/man degene die je nu net mist.

Ik heb zelf exact 1 tinderdate gehad en dat is nu m'n vriendin :P Maar ik kan moeilijk die ervaring nu hier neerzetten en dan stellen dat tinder feilloos is.

Dus mja. Ik begrijp best dat je een burnout kan hebben van teveel (vruchteloos) daten. Maar ik zou absoluut niet proberen een soort lijn te trekken door online dating om vervolgens te concluderen dat 'het' gewoon niet werkt want het werkt prima. Alleen soms heb je geluk en soms niet.
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:19 schreef Allures het volgende:

[..]

dus het ligt aan de ander en jij bent daar het slachtoffer van

Ben je toevallig ook een good guy?
En dat druipt er ook een beetje vanaf inderdaad. Met zo'n instelling kom je niet ver.
Conscience do cost.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 13:21:08 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168892315
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:20 schreef Chai het volgende:
Dat is jammur zeg.
Net wat ik dacht.
The love you take is equal to the love you make.
pi_168892316
Ik kan daar over meepraten ja.

Aan de andere kant heb ik het ook een keer andersom meegemaakt.
pi_168892335
D. heb je een nieuwe kloon gemaakt?
pi_168892350
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:19 schreef Allures het volgende:

[..]

dus het ligt aan de ander en jij bent daar het slachtoffer van

Ben je toevallig ook een good guy?
Wat is een good guy? De dates zijn meestal wel leuk, lekker relaxed.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:21 schreef ems. het volgende:
Elke date is anders. Je kan "online daten" niet als geheel afwijzen omdat jij zelf wat slechte ervaringen hebt. Voor hetzelfde geld is de droomvrouw/man degene die je nu net mist.

Ik heb zelf exact 1 tinderdate gehad en dat is nu m'n vriendin :P Maar ik kan moeilijk die ervaring nu hier neerzetten en dan stellen dat tinder feilloos is.

Dus mja. Ik begrijp best dat je een burnout kan hebben van teveel (vruchteloos) daten. Maar ik zou absoluut niet proberen een soort lijn te trekken door online dating om vervolgens te concluderen dat 'het' gewoon niet werkt want het werkt prima. Alleen soms heb je geluk en soms niet.
Wat maakte voor jullie dat het bij één (goede) date bleef?
Bij mij zijn alle signalen aanwezig dat het een goede date was, positieve afsluiting en echt een leuke tijd gehad. Maar dat is blijkbaar niet genoeg voor een tweede date.
pi_168892373
Nou ik gaf het het voordeel van de twijfel maar het niveau van begrijpend lezen zegt wel weer genoeg
Hai D
pi_168892393
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:23 schreef zokanhetdusook het volgende:

[..]

Wat maakte voor jullie dat het bij één (goede) date bleef?
Het klikte keihard. Volgende dag meteen weer afgesproken. En de week erop weer etc.
quote:
Bij mij zijn alle signalen aanwezig dat het een goede date was, positieve afsluiting en echt een leuke tijd gehad. Maar dat is blijkbaar niet genoeg voor een tweede date.
Dat kan gebeuren. Dat lijkt me echter een slechte reden om online dating in z'n geheel af te schrijven. Er kunnen natuurlijk duizenden redenen zijn waarom de date geen tweede date wilde.
Conscience do cost.
pi_168892401
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:23 schreef zokanhetdusook het volgende:

[..]

Wat is een good guy? De dates zijn meestal wel leuk, lekker relaxed.

[..]

Wat maakte voor jullie dat het bij één (goede) date bleef?
Bij mij zijn alle signalen aanwezig dat het een goede date was, positieve afsluiting en echt een leuke tijd gehad. Maar dat is blijkbaar niet genoeg voor een tweede date.
R&P / Datemoeheid
Wat maakte dat je niet aan de slag bent gegaan met de antwoorden en tips in dit topic?
pi_168892554
Nou, als je klaar bent met daten dan houdt het wel een beetje op hè?
pi_168892572
Lief dagboek...
Ja doei.
pi_168892588
Hoi Deezertje.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_168892591
Is het geen bevrijdend gevoel, dat je er klaar mee bent? Kun je alle energie, tijd en geld dat je daarin stopte nu gebruiken leuke dingen.
pi_168892624
Weet je, zie het als een grote drankkast, je begint met een interessant likeurtje, halverwege de fles heb je de grootste lol, toppunt van gezelligheid, dan nog een beetje mixen en de volgende dag is de fles leeg en heb je soms knallende koppijn en weet je, die moet ik niet weer nemen.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 13:37:33 #18
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_168892630
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:20 schreef Chai het volgende:
Ik ben ook wel klaar met online daten. Het is toch steeds opwerken naar die eerste ontmoeting en als die eenmaal geweest is valt het toch vaak tegen of blijkt dat die weken 'leuk' chatten niks waard te zijn. Het liefst spreek ik zo snel mogelijk af en anders houd ik gesprekken puur in stand om uiteindelijk nog wat achter de hand te hebben zoals deze momenten dat het totaal niet lukt en niemand wilt afspreken. Spuugzat ben ik het, maar ben dan ook niet zo'n bruisend persoon die vanavond de kroeg induikt.
Aankomende zaterdag wat drinken? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_168892944
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:19 schreef Allures het volgende:

[..]

dus het ligt aan de ander en jij bent daar het slachtoffer van

Ben je toevallig ook een good guy?
:')

Alsof het zo positief is om er allemaal geen neuk om te geven en zelf maar super snel de conclusie trekt: "Next"

Ja stiekem is het misschien wel effectief, als het aanbod hoog genoeg is in ieder geval.. (wat je kunt betwijfelen voor mannen op datingssites) Mja, die onverschilligheid, maakt het niet leuker denk ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 14 februari 2017 @ 14:01:07 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_168893187
De eerste trut die een date dan ook misbruikt om haar hart te luchten mag de rest van de koffie in haar uppie opdrinken. Ga dan lekker naar een breiclub ofzo.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_168893373
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')

Alsof het zo positief is om er allemaal geen neuk om te geven en zelf maar super snel de conclusie trekt: "Next"

Ja stiekem is het misschien wel effectief, als het aanbod hoog genoeg is in ieder geval.. (wat je kunt betwijfelen voor mannen op datingssites) Mja, die onverschilligheid, maakt het niet leuker denk ik.
waarom zie je dat er in? Ik vind dat een heel negatieve manier van er naar kijken
Je zoekt een partner, dat is nogal wat. Niet een baan waar je misschien eerst ff een maand moet proberen voor je afhaakt of zo
pi_168893445
Kan het nog opvallender?
pi_168893450
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 14:11 schreef Allures het volgende:

[..]

waarom zie je dat er in? Ik vind dat een heel negatieve manier van er naar kijken
Je zoekt een partner, dat is nogal wat. Niet een baan waar je misschien eerst ff een maand moet proberen voor je afhaakt of zo
Nouja als je niet teleurgesteld mag zijn en er gelijk overheen zou moeten stappen, dat komt onverschillig op mij over ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168893793
Structureel probleem bij de teleurgestelden: teveel hoop en/of romantisch ingesteld.

Als je in real life bijv. 1x in de vijf jaar iemand tegenkomt waarbij je hmmm denkt en voelt. Waarom zou het online dan anders of sneller zijn. Mensen online zijn enigzins reflectief betreft straatbeeld, verwachten dat je online een partner vind is niet realistisch. Al helemaal niet binnen een uur, dag, week ofzo wat ieders verwachting lijkt te zijn.
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 14:38:54 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168894006
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:35 schreef habitue het volgende:
Hoi Deezertje.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168894071
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:35 schreef habitue het volgende:
Hoi Deezertje.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168894136
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 14:29 schreef Yiwei het volgende:
..., verwachten dat je online een partner vind is niet realistisch.
Onzin, vanmorgen op de radio nog een item dat het aantal relaties die via on-line dating ontstaan veel hoger ligt dan bij gewone eerste ontmoetingen tijdens het uitgaan.
En dat is logisch ook want je zit beiden in elkanders doelgroep.
pi_168894187
Lekker janken
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 14:53:13 #29
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_168894267
Misschien zijn dat wel dames die aan het eind van de dag seks willen...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_168894512
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 13:19 schreef Allures het volgende:

[..]

dus het ligt aan de ander en jij bent daar het slachtoffer van

Ben je toevallig ook een good guy?
TS denkt dat een date automatisch trouwen betekent?

Natuurlijk kan een date leuk zijn en dat je gaat zoenen, maar dat wil niet zeggen dat er een vervolg op moet komen!
5 Ferrari's op videoband!
pi_168894545
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 14:14 schreef Etsu het volgende:
Kan het nog opvallender?
Hihihi TS stelt zich kwetsbaar op en denkt een lekkere chimi hier op te pikken.
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 14 februari 2017 @ 15:23:54 #32
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168894837
Een beetje kloontjes aanmaken om een ban te omzeilen, tut tut.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')