abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 12:24:02 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168891208
quote:
Lazio leek maandagavond op een overwinning op AC Milan af te stevenen en zou op die manier goede zaken doen in de strijd om Europees voetbal. Een laat doelpunt van Suso zette echter een lelijke streep door de rekening van i Biancocelesti en de Romeinen blijven door het ene punt op de zesde positie in de Serie A hangen.


Voor Stefan de Vrij, die samen met Wesley Hoedt het hart van de defensie vormde, kwam het gelijkspel hard aan: “Dit voelt als een nederlaag. We domineerden en creëerden veel kansen, maar het lukte ons niet om de wedstrijd te beslissen. Het ontbrak aan een doelpunt, het is ook niet zo dat zij veel kansen creëerden”, liet hij na de wedstrijd optekenen door verslaggevers.

“Zij hadden twee schoten op doel, waaruit ze één doelpunt maakten, Gianluigi Donnarumma verrichte een aantal wonder reddingen. Zo is het voetbal helaas”, ging een teleurgestelde De Vrij verder. “Europees voetbal? Er komen nog meer wedstrijden aan, we gaan deze week weer aan de slag.”

Gelukkig is de Vrij een echte Feyenoorder. Die geven nooit op.

:P

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=299962

[ Bericht 5% gewijzigd door onlogisch op 14-02-2017 12:43:00 ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_168891240
Een echte domper.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 12:26:48 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168891271
Donnarumma is dan ook de toekomstige beste keeper van de wereld.
Laffe huichelaar
pi_168891325
De Vrij en Hoedt, toekomst van oranje?

:P
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168891335
Voeg de bron toe aan de OP aub.
BFF met GGMM
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 12:43:10 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168891628
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:29 schreef DonRaja het volgende:
Voeg de bron toe aan de OP aub.
Done. Maar waarom is dat een vereiste :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_168891648
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Done. Maar waarom is dat een vereiste :?
Dat is het eigenlijk altijd geweest. Kwestie van de credits geven aan de eigenlijke bron.
BFF met GGMM
pi_168891813
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:29 schreef Caland het volgende:
De Vrij en Hoedt, toekomst van oranje?

:P
Ik vind Van Dijk beter dan Hoedt. Maar Hoedt heeft het voordeel veel samen te spelen met De Vrij waardoor ze beter op elkaar zijn ingespeeld. En nu Van Dijk toch geblesseerd is Hoedt maar eens een kans geven straks tegen Bulgarije.

quote:
Hoedt en De Vrij genieten als centrale duo van Lazio

9:16 – Het centrale verdedigingsduo van Lazio Roma bestaat al drie wedstrijden lang uit twee Nederlanders: Stefan de Vrij en Wesley Hoedt. Maandagavond lieten de twee stoppers weer een solide indruk achter tegen AC Milan (1-1). De twee landgenoten genieten van de samenwerking met elkaar, omdat ze elkaar naar eigen zeggen uitstekend aanvullen.

Hoedt sprak zich na de 1-1 tegen Milan tegenover Lazio Style Channel uit over de samenwerking met De Vrij. "Stefan is een zeer sterke verdediger, maar ik ben zelf ook veel gegroeid. Ik ben een andere speler geworden. Samen vormen we een uitstekend koppel. Mijn technische kwaliteiten zijn een pluspunt, al blijft het verdedigende werk natuurlijk het belangrijkste. Gelukkig gaat dat al steeds beter bij mij. Stefan is hier zeer goed in en helpt mij flink. We werken en trainen heel hard samen", aldus Hoedt.

Op zijn beurt geniet De Vrij ook van het partnerschap bij Lazio. "Wesley speelde weer erg goed tegen Milan. Ik geniet daarvan, ook omdat we elkaar zeer goed begrijpen. We maken elkaar beter. We zijn allebei goed met onze voeten en kunnen een steentje bijdragen in de opbouw", aldus De Vrij, die inmiddels weer een tijdje fit is na een vervelende knieblessure.

Hoedt heeft genoten van de wedstrijd tegen Milan, waar De Vrij zich eerder al over uitliet. "Het was een geweldige wedstrijd van onze kant. We hadden echter het tweede doelpunt moeten maken. Nu scoorden zij één van hun twee kansen en werd het gelijk", aldus Hoedt, die met Lazio op de zesde plek staat, maar slechts één puntje minder heeft dan Internazionale en Atalanta Bergamo. "Er zijn nog veertien speelronden te gaan, er is nog niet besloten. Als we Europees voetbal willen behalen, dan moeten we zaterdag bij Empoli winnen."

De Vrij kwam dit seizoen tot zeventien optredens namens Lazio in de Serie A, terwijl Hoedt tot tien keer toe in actie kwam voor de Biancocelesti. Beide Nederlandse verdedigers maakten één doelpunt. De Vrij is bezig aan zijn derde seizoen in Stadio Olimpico, Hoedt zit er nu ruim anderhalf jaar.

http://www.fcupdate.nl/vo(...)trale-duo-van-lazio/
pi_168891888
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:51 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]

Ik vind Van Dijk beter dan Hoedt. Maar Hoedt heeft het voordeel veel samen te spelen met De Vrij waardoor ze beter op elkaar zijn ingespeeld. En nu Van Dijk toch geblesseerd is Hoedt maar eens een kans geven straks tegen Bulgarije.

[..]

Hij zit er alweer 3 jaar zeg :o
BFF met GGMM
  dinsdag 14 februari 2017 @ 14:28:26 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_168893768
quote:
Gelukkig is de Vrij een echte Feyenoorder.
Dan zal Europees voetbal mislopen in ieder geval niet meer als een schok worden ervaren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_168894370
De Vrij moet niet zo zeiken gezien de onterechte penalty van Lazio.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 14 februari 2017 @ 15:50:24 #12
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168895395
De Vrij een van de weinige oranje spelers met nog een beetje klasse .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168930489
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 14:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Dan zal Europees voetbal mislopen in ieder geval niet meer als een schok worden ervaren.
Hahahaha!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')