abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 12:22:43 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168891177
quote:
Eljero Elia is een van de steunpilaren van koploper Feyenoord. De vleugelaanvaller pakt vaak zijn doelpunt of assist mee, maar heeft vooralsnog geen belletje gehad van Danny Blind. Als de bondscoach wél belt, staat Elia te trappelen om weer in Oranje te spelen.

Voorlopig is de buitenspeler alleen bezig met de kampioensrace met Feyenoord. De Rotterdammers hebben een voorsprong van vijf punten op naaste belager Ajax. “Met Feyenoord gaat het heel goed, met mij persoonlijk gaat het ook heel goed. Er is een goede sfeer. Ik pik hier en daar mijn doelpuntjes mee. Ik kan acties maken en ik kan erin beuken”, zegt Elia bij het programma Peptalk van Ziggosport.

In 2010 speelde Elia als invaller in de verloren WK-finale tegen Spanje. Als de Feyenoord-aanvaller zou mogen kiezen tussen een basisplaats in die eindstrijd of kampioen worden met Feyenoord, is hij duidelijk. "Dan zou ik kampioen willen worden Wij hebben één missie: we willen kampioen worden. Wat er ook gebeurt, wij moeten er gewoon staan”, stelt de Feyenoord-aanvaller, die ‘voor Oranje door het vuur zou gaan’. “Hij weet wat hij aan me heeft als hij me nodig mocht hebben. Ik zie het gewoon als: als het komt, komt het. En als het niet komt, komt het niet.”

Echte Feyenoorder die Elia

:P
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_168891215
Lief dagboek
  dinsdag 14 februari 2017 @ 12:24:42 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168891224
Terecht natuurlijk. Clubvoetbal is boeiender dan landenvoetbal.

Kan me ook zomaar voorstellen dat je iets waar je een jaar lang naartoe werkt en waar je bepalend bent beter vindt dan een momentopname waar je een bijrol in speelt
Laffe huichelaar
pi_168891246
Krijgen we nu over elk interview een nieuw Feyenoord topic? :r
pi_168891261
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Feyenoord :r
pi_168891355
ok, fuck it. Het is weer die tijd van het jaar blijkbaar.
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')