abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 februari 2017 @ 10:55:34 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_168889714
Ajax heeft een delegatie van Sparta uitgenodigd om samen de beelden te bekijken van afgelopen zondag, toen er na de onderlinge wedstrijd wanordelijkheden rondom het bezoekersvak ontstonden.



Het bestuur van Sparta wil dat de aanklager van de KNVB onderzoek doet naar het gedrag van beveiligers en stewards van Ajax. De eredivisieclub meldt dat zich meerdere incidenten hebben voorgedaan in en rond het vak van de supporters van Sparta. De Rotterdamse club meldde dat een steward van de club bij de gebeurtenissen ten val is gekomen, en dat een andere steward is aangevallen.

Een woordvoerder van Ajax zegt tegenover Ajax Life: "Wij hebben hierover contact gehad met Sparta en aangeboden samen de beelden te kijken. Daarop is namelijk duidelijk te zien dat een steward van Sparta een van onze stewards slaat. Dit gebeurt na wat duw-en trekwerk dat wordt veroorzaakt door een klein deel van de Sparta-aanhang. Deze steward is, samen met een Sparta-supporter, aangehouden. Meer is mij op dit moment niet bekend, dus meer kan ik er ook niet over zeggen. Behalve dat wij het vervelend vinden dat dit is gebeurd. Wij zoeken nog uit of zich andere zaken hebben voorgedaan. Daarover zijn we nu informatie aan het verzamelen."

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')