abonnement Unibet Coolblue
pi_168889245

Wat is het toch met dit hele Daily Show/Last Week Tonight/Arjan Lubach fenomeen? Waarbij mensen blijkbaar alleen nog middels hapklare infotainment blokjes van grapje - feitje - grapje - feitje informatie tot zicht toe kunnen nemen?

Deze tv-predikanten voor het liberalisme en cultureel marxisme zijn gewoon echt heel oppervlakkig, en duidelijk zwaar onwetend.

Waarom vinden mensen dit leuk?
pi_168889278
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:22 schreef De_Maistre het volgende:

Wat is het toch met dit hele Daily Show/Last Week Tonight/Arjan Lubach fenomeen? Waarbij mensen blijkbaar alleen nog middels hapklare infotainment blokjes van grapje - feitje - grapje - feitje informatie tot zicht toe kunnen nemen?

Deze tv-predikanten voor het liberalisme en cultureel marxisme zijn gewoon echt heel oppervlakkig, en duidelijk zwaar onwetend.

Waarom vinden mensen dit leuk?
_O- _O-
Ze zullen wel aan cultureel marxistische zijde zitten omdat ze aandelen hebben in de aluminiumhoedjes-industrie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168889297
Je kunt je beter afvragen waarom conservatieve mensen die dit proberen altijd zo hard falen.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:27:17 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168889308
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:22 schreef De_Maistre het volgende:

Wat is het toch met dit hele Daily Show/Last Week Tonight/Arjan Lubach fenomeen? Waarbij mensen blijkbaar alleen nog middels hapklare infotainment blokjes van grapje - feitje - grapje - feitje informatie tot zicht toe kunnen nemen?

Deze tv-predikanten voor het liberalisme en cultureel marxisme zijn gewoon echt heel oppervlakkig, en duidelijk zwaar onwetend.

Waarom vinden mensen dit leuk?
Omdat sommige mensen van satire houden? Maar ik begrijp dat je een hekel hebt aan mensen die jouw grote politieke helden op de hak nemen en je ze het liefst meteen de mond zou snoeren?
pi_168889314
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

_O- _O-
Ze zullen wel aan cultureel marxistische zijde zitten omdat ze aandelen hebben in de aluminiumhoedjes-industrie.
_O- _O- Haha ja he inderdaad. Cultureel marxisme heeft nooit bestaan en is altijd al een complottheorie geweest, kijk maar op wikipedia hihahoeha lololzz

https://en.wikipedia.org/wiki/Frankfurt_School

http://en.metapedia.org/wiki/Cultural_Marxism
pi_168889340
John Oliver is een held.
Alleen neemt ie soms ook zaken onder de loep die ik liever ook anders had gezien.

Was toffer geweest als Trump gewoon goed zijn werk zou doen.
Maar ja, Oliver is zelden op een leugen te betrappen en ja ze zijn nogal links.
Hell To The Liars
pi_168889359
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:26 schreef AnanYaw het volgende:
Je kunt je beter afvragen waarom conservatieve mensen die dit proberen altijd zo hard falen.
Noem ze maar op die het geprobeerd hebben dan! Haha ik kan er geen bedenken. Haha je zou bijna denken dat er een soort van 'cordon sanitaire' is binnen de mediawereld omdat deze voor 71% in handen is van een bepaalde groep met een bepaalde ethnische achtergrond hihahoeha. Maar nee joh dat zal wel niet zo zijn, yolo rechts is gewoon dommiedommie einde verhaal joe!
pi_168889373
quote:
Dude.. Metapedia, seriously?

Ga lekker ergens anders trollen.
pi_168889376
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:30 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Noem ze maar op die het geprobeerd hebben dan! Haha ik kan er geen bedenken. Haha je zou bijna denken dat er een soort van 'cordon sanitaire' is binnen de mediawereld omdat deze voor 71% in handen is van een bepaalde groep met een bepaalde ethnische achtergrond hihahoeha. Maar nee joh dat zal wel niet zo zijn, yolo rechts is gewoon dommiedommie einde verhaal joe!
Ik moet zeggen dat je zelf niet bijdraagt aan de ontkrachting van dit vermeende vooroordeel. Beetje dommiedommie
pi_168889401
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:29 schreef Droopie het volgende:
John Oliver is een held.
Alleen neemt ie soms ook zaken onder de loep die ik liever ook anders had gezien.

Was toffer geweest als Trump gewoon goed zijn werk zou doen.
Maar ja, Oliver is zelden op een leugen te betrappen en ja ze zijn nogal links.
Toegegeven, een aantal van zijn rapportages zijn fantastisch en zeker bijna heldhaftig te noemen, zoals zijn rapportage over de schrijnende ravage die door opioïden aangericht wordt.

Maar verder kun je zijn politieke opvattingen niet echt "volwassen" noemen. Die kleuter denkt dat het hele blanke ras een collectieve erfschuld heeft vanwege de holocaust & slavernij en schaamt zich voor de geschiedenis van zijn eigen land. Lol landverrader lol.
pi_168889438
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:33 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Toegegeven, een aantal van zijn rapportages zijn fantastisch en zeker bijna heldhaftig te noemen, zoals zijn rapportage over de schrijnende ravage die door opioïden aangericht wordt.

Maar verder kun je zijn politieke opvattingen niet echt "volwassen" noemen. Die kleuter denkt dat het hele blanke ras een collectieve erfschuld heeft vanwege de holocaust & slavernij en schaamt zich voor de geschiedenis van zijn eigen land. Lol landverrader lol.
Dat het niet volwassen is, is volgens mij de reden dat ik het bijvoorbeeld iedere week kijk.
Die droge Bill O'Reilly shit nodigt mij niet uit om mij te verdiepen in de Amerikaanse politiek.

Een van mijn favoriete filmpjes

Hell To The Liars
pi_168889443
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:30 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Noem ze maar op die het geprobeerd hebben dan! Haha ik kan er geen bedenken. Haha je zou bijna denken dat er een soort van 'cordon sanitaire' is binnen de mediawereld omdat deze voor 71% in handen is van een bepaalde groep met een bepaalde ethnische achtergrond hihahoeha. Maar nee joh dat zal wel niet zo zijn, yolo rechts is gewoon dommiedommie einde verhaal joe!
Welke "bepaalde etnische achtergrond" bedoel je?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168889462
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:31 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dude.. Metapedia, seriously?

Ga lekker ergens anders trollen.
Ziek argument ouwe! Kun je me nog een extra lijstje geven van welke bronnen wel of niet toegestaan zijn? Ik moet echt oppassen dat ik niet weer een thought crime bega door "problematische" perspectieven te raadplegen.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:38:30 #14
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_168889474
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:36 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Ziek argument ouwe! Kun je me nog een extra lijstje geven van welke bronnen wel of niet toegestaan zijn? Ik moet echt oppassen dat ik niet weer een thought crime bega door "problematische" perspectieven te raadplegen.
Haal anders nog eens "cultureel marxisme" als argument aan. Ook lekker inhoudelijk.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_168889488
Mensen zonder humor. :') Zijn meestal ook de mensen waar dit soort filmpjes over gaan. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168889504
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Welke "bepaalde etnische achtergrond" bedoel je?
Hij bedoelt dat 'de joden' de media beheersen.

Maargoed, lekker doorzichtig dit topic. Oliver heeft het over Trump wn dat kan TS niet hebben.

Waarom is TS zo'n huilie?
"Pools are perfect for holding water"
pi_168889513
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:30 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Noem ze maar op die het geprobeerd hebben dan! Haha ik kan er geen bedenken. Haha je zou bijna denken dat er een soort van 'cordon sanitaire' is binnen de mediawereld omdat deze voor 71% in handen is van een bepaalde groep met een bepaalde ethnische achtergrond hihahoeha. Maar nee joh dat zal wel niet zo zijn, yolo rechts is gewoon dommiedommie einde verhaal joe!
http://m.imdb.com/title/tt4094138/
http://m.imdb.com/title/tt0887788/
Bijvoorbeeld. De reden dat jij ze niet kent is dat faalshows de atlantische oceaan niet oversteken.

Rechtse mensen zijn niet per se dom, maar de groep die niet anders kan dan afgeven op links en huilen dat rechtse mensen nooit een kans krijgen zijn dat wel. Fox news is het meest bekeken nieuwskanaal in de VS. De Telegraaf is de grootste krant van Nederland, maar alle grote media is links hoor. Wat worden rechtse meningen toch uit het licht gehouden. :')
pi_168889517
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:41 schreef probeer het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat 'de joden' de media beheersen.

Maargoed, lekker doorzichtig dit topic. Oliver heeft het over Trump wn dat kan TS niet hebben.
Ik lees het graag van TS zelf ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168889576
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Welke "bepaalde etnische achtergrond" bedoel je?
Misschien een leuke quiz.

Vraag 1:
Wat hebben de eigenaars van Google, Amazon en Facebook met elkaar gemeen, de drie grootste bedrijven ter wereld op dit moment op basis van marktcapitalisatie waarde?

Vraag 2:
Wat hebben de eigenaars van CNN, CBS News, Comedy Central, CBS Corporation, HBO, Discovery Communications, MTV, Hearst Corporation, Viacom, USA Today, Turner Broadcasting, Universal Studios, Walt Disney Company, DreamWorks Studios, ESPN, A&E Networks en Comcast Corporation met elkaar gemeen? Extra hint: deze media bedrijven bezitten tezamen 81% van het medialandschap.

Vraag 3:
Ierse Armerikanen zijn 11% van de Amerikaanse bevolking. Slechts 5% van de Forbes 100 rijkste Amerikanen is echter van Ierse afkomst.

Duitse Amerikanen zijn 14.4% van de Amerikaanse bevolking. 10% van de Forbes 100 rijkste Amerikanen zijn echter van Duitse afkomst.

Leden van deze "bepaalde groep van bepaalde ehtnische komaf" zijn 2% van de Amerikaanse bevlolking. Toch behoort 40% van de Forbes 100 rijkste Amerikanen tot deze afkomst.

Ra-ra-ra over wie gaat het?
pi_168889577
Conservatieven zouden zelf ook wat humoristische shows moeten maken, maar zijn zo intens humorloos dat ze enkel zuur kunnen klagen in plaats van ook een beetje leuk te doen. En de enige poging die ik ken (Pownews) is dan ook direct weer van het meest belabberde niveau ooit. :P
pi_168889591
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:46 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Misschien een leuke quiz.

Vraag 1:
Wat hebben de eigenaars van Google, Amazon en Facebook met elkaar gemeen, de drie grootste bedrijven ter wereld op dit moment op basis van marktcapitalisatie waarde?

Vraag 2:
Wat hebben de eigenaars van CNN, CBS News, Comedy Central, CBS Corporation, HBO, Discovery Communications, MTV, Hearst Corporation, Viacom, USA Today, Turner Broadcasting, Universal Studios, Walt Disney Company, DreamWorks Studios, ESPN, A&E Networks en Comcast Corporation met elkaar gemeen? Extra hint: deze media bedrijven bezitten tezamen 81% van het medialandschap.

Vraag 3:
Ierse Armerikanen zijn 11% van de Amerikaanse bevolking. Slechts 5% van de Forbes 100 rijkste Amerikanen is echter van Ierse afkomst.

Duitse Amerikanen zijn 14.4% van de Amerikaanse bevolking. 10% van de Forbes 100 rijkste Amerikanen zijn echter van Duitse afkomst.

Leden van deze "bepaalde groep van bepaalde ehtnische komaf" zijn 2% van de Amerikaanse bevlolking. Toch behoort 40% van de Forbes 100 rijkste Amerikanen tot deze afkomst.

Ra-ra-ra over wie gaat het?
Finnen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168889599
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:46 schreef Kaas- het volgende:
Conservatieven zouden zelf ook wat humoristische shows moeten maken, maar zijn zo intens humorloos dat ze enkel zuur kunnen klagen in plaats van ook een beetje leuk te doen. En de enige poging die ik ken (Pownews) is dan ook direct weer van het meest belabberde niveau ooit. :P
Pownews is belabberd en die mensen zijn Goddeloze neoliberalen die het liefst het hele land in de uitverkoop zouden doen om een extra vakantietje naar Ibiza te kunnen boeken.

Daarnaast offtopic.
pi_168889600
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:46 schreef Kaas- het volgende:
Conservatieven zouden zelf ook wat humoristische shows moeten maken, maar zijn zo intens humorloos dat ze enkel zuur kunnen klagen in plaats van ook een beetje leuk te doen. En de enige poging die ik ken (Pownews) is dan ook direct weer van het meest belabberde niveau ooit. :P
Heeft de Tros of de Avro niet één of andere comedy waar je wel om kan lachen als het moet?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168889612
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:46 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Misschien een leuke quiz.

Vraag 1:
Wat hebben de eigenaars van Google, Amazon en Facebook met elkaar gemeen, de drie grootste bedrijven ter wereld op dit moment op basis van marktcapitalisatie waarde?

Vraag 2:
Wat hebben de eigenaars van CNN, CBS News, Comedy Central, CBS Corporation, HBO, Discovery Communications, MTV, Hearst Corporation, Viacom, USA Today, Turner Broadcasting, Universal Studios, Walt Disney Company, DreamWorks Studios, ESPN, A&E Networks en Comcast Corporation met elkaar gemeen? Extra hint: deze media bedrijven bezitten tezamen 81% van het medialandschap.

Vraag 3:
Ierse Armerikanen zijn 11% van de Amerikaanse bevolking. Slechts 5% van de Forbes 100 rijkste Amerikanen is echter van Ierse afkomst.

Duitse Amerikanen zijn 14.4% van de Amerikaanse bevolking. 10% van de Forbes 100 rijkste Amerikanen zijn echter van Duitse afkomst.

Leden van deze "bepaalde groep van bepaalde ehtnische komaf" zijn 2% van de Amerikaanse bevlolking. Toch behoort 40% van de Forbes 100 rijkste Amerikanen tot deze afkomst.

Ra-ra-ra over wie gaat het?
NAMBLA
Hell To The Liars
pi_168889621
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:41 schreef probeer het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat 'de joden' de media beheersen.

Maargoed, lekker doorzichtig dit topic. Oliver heeft het over Trump wn dat kan TS niet hebben.

Waarom is TS zo'n huilie?
WOW. HO. STOP.

Ben jij een anti-semiet? Hoe durf je de slachtoffers van de holocaust erbij te halen.

Het feit dat 60% van de cast van How I Met Your Mother Joods is, of dat 33% van de cast van The Big Bang Theory Joods is, terwijl Joden slechts 2% van de Amerikaanse bevolking zijn wil niet zeggen dat er een Joods complot is. Doe normaal. Misschien kunnen ze gewoon toevallig heel goed acteren, heb je daar wel eens over nagedacht?

Let op je woorden neonazi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')