abonnement Unibet Coolblue
pi_168894776
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, dat je het ook gaaf vond dat ze in Buffy zaten! *)
:D

*BOKS*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168894780
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:19 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

nah ik heb genoeg ervaring met verdovende middelen.. Niet alleen met wiet.. Ik heb er niks mee en knap er zelfs een beetje op af tbh.
Dat mag natuurlijk!

Maar niet snappen wat voor anderen de lol kan zijn aan zoiets is natuurlijk wel beperkt gedacht. Genoeg mensen die enorm genieten van bijvoorbeeld een veel gevoeligere huid en sowieso een veel intensere zintuigelijke beleving. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_168894801
Let me see you stripped down to the bone
pi_168894819
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar niet snappen wat voor anderen de lol kan zijn aan zoiets is natuurlijk wel beperkt gedacht. Genoeg mensen die enorm genieten van bijvoorbeeld een veel gevoeligere huid en een veel intensere zintuigelijke beleving. :Y
Ik chargeerde uiteraard een beetje ;)
pi_168894821
Ze ziet er nu wel een tikje minder lieflijk uit.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168894833
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:22 schreef Vanyel het volgende:
Ze ziet er nu wel een tikje minder lieflijk uit.
Ik geloof dat ik haar altijd al tamelijk onaantrekkelijk heb gevonden.. Maar boeit verder niet. Puike muziek, fijne lyrics en prettige stem. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_168894843
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:12 schreef zeefje het volgende:
Nadat ik mijn pan had verknoeid bedacht me dat au bain marie misschien wel de oplossing was :D
koken laten met een berg soda erin doet altijd de truuk )maar is waarschijnlijk alleen zo mits goeie pan'
pi_168894845
*googlet*



Oh, eigenlijk juist wel tof! Ik dig 't. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_168894854
Ging me niet om aantrekkelijkheid, maar ze heeft zo'n evolutie ondergaan van snoezig lieflijk meisje met blonde haartjes, jurkjes en schattige slipjes (Pinkpop) tot stoere, kortharige getatoeëerde pot.

Dat bedoelde ik precies *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168894860
vandaag trouwens voor het eerst van mn leven iets op valentijn gekregen (okay van werkgever en volgens mij als enige en hoe dat gekozen is weet ik niet, maar toch....)
pi_168894861
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:25 schreef Vanyel het volgende:
Ging me niet om aantrekkelijkheid, maar ze heeft zo'n evolutie ondergaan van snoezig lieflijk meisje met blonde haartjes, jurkjes en schattige slipjes (Pinkpop) tot stoere, kortharige getatoeëerde pot.
Oh zo! Nou, dat vind ik niks erg. :) Allebei leuk! Maar ik snap nu wat je bedoelde. :) :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_168894873
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:25 schreef liedetector het volgende:
vandaag trouwens voor het eerst van mn leven iets op valentijn gekregen (okay van werkgever en volgens mij als enige en hoe dat gekozen is weet ik niet, maar toch....)
Ver-tel!

En een valentijnsknuf voor jououou! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168894903
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Ver-tel!

En een valentijnsknuf voor jououou! O+
back at you!!!!! nou ja iets, met vind je deze meld je bij teamcoach..... wat bleek een dinercheque (en toch nog 50 Eu) verder echt nog nooit aan die onzin gedaan, dus waar dat nou goed voor was.... (met als opmerking.... die vond ik, maar eerder dacht ik al wat doet dat mens daar toch raar in mn stapel die ik nog moet verwerken, dus bewust bij mij ertussen gestopt)
pi_168894996
Heeft je werkgever mogelijk Een Oog op je, lie? :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_168895009
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:32 schreef minilot het volgende:
Heeft je werkgever mogelijk Een Oog op je, lie? :D
grinnikt!!! mag ik toch niet hopen mini! ze is wel van de vrouwen....... oei

nog even en je vertelt me dat ik dan met haar ergens moet gaan eten hahahah (trouwens wat doeje de 25ste?)
pi_168895087
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:32 schreef liedetector het volgende:

[..]

grinnikt!!! mag ik toch niet hopen mini! ze is wel van de vrouwen....... oei

nog even en je vertelt me dat ik dan met haar ergens moet gaan eten hahahah (trouwens wat doeje de 25ste?)
Zoals al doorgegeven, verjaardag zusje van J. Snif.
Helaas, want het leek me juist supertof. Ik kon zelf alleen de 26e dat weekend. Als het nou bevalt graag nog een keer doen! :Y

En als je je werkgever leuk vindt, waarom niet? Zo niet, dan niet doen hè? :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168895106
Let me see you stripped down to the bone
pi_168895133
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Zoals al doorgegeven, verjaardag zusje van J. Snif.
Helaas, want het leek me juist supertof. Ik kon zelf alleen de 26e dat weekend. Als het nou bevalt graag nog een keer doen! :Y

En als je je werkgever leuk vindt, waarom niet? Zo niet, dan niet doen hè? :+
Owww bummer, ja hier even niet meegelezen (als in druk en een kloterige griep, gemist dus) snel maar eens even een rondje inventaristatie doen), ik durf trouwens te wedden dat er de 26ste genoeg over is..... maar dat terzijde....

en nee t is nou niet iemand waarmee ik mezelf ook maar wat zie doen... (best leuk aardig mens hoor, maar vind de werkvloer genoeg.... zoals ik eigenlijk altijd over collegea denk)
zie het gewoon maar als een stukje waardering dat ik vandaag om 5 uur met mn zieke harses toch weer paraat was)
  dinsdag 14 februari 2017 @ 15:42:36 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168895224
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:38 schreef liedetector het volgende:

[..]

Owww bummer, ja hier even niet meegelezen (als in druk en een kloterige griep, gemist dus) snel maar eens even een rondje inventaristatie doen), ik durf trouwens te wedden dat er de 26ste genoeg over is..... maar dat terzijde....

en nee t is nou niet iemand waarmee ik mezelf ook maar wat zie doen... (best leuk aardig mens hoor, maar vind de werkvloer genoeg.... zoals ik eigenlijk altijd over collegea denk)
zie het gewoon maar als een stukje waardering dat ik vandaag om 5 uur met mn zieke harses toch weer paraat was)
Zieke harsesesen horen in bed... of te stomen (zoals deze)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168895273
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zieke harsesesen horen in bed... of te stomen (zoals deze)
hele weekend (wat deze week op zondag en maandag viel gedaan..... en strax lekker weer plat! zaterdag was ook maar half dagje, en verder gewoon rustig aan dus.... tukkie doen en dan een heet bad ofzo, relax avondje alleen thuis en dan suf buizen was het idee
  dinsdag 14 februari 2017 @ 15:45:30 #221
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168895295
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:44 schreef liedetector het volgende:

[..]

hele weekend (wat deze week op zondag en maandag viel gedaan..... en strax lekker weer plat! zaterdag was ook maar half dagje, en verder gewoon rustig aan dus.... tukkie doen en dan een heet bad ofzo, relax avondje alleen thuis en dan suf buizen was het idee
Mak an...

Ik ga morgen ff werken. Donderdag colleges en vrijdag OK-complex-bezoek.
Hopelijk heeft stroom-sauna-bad-kuur genoeg geholpen :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168895316
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mak an...

Ik ga morgen ff werken. Donderdag colleges en vrijdag OK-complex-bezoek.
Hopelijk heeft stroom-sauna-bad-kuur genoeg geholpen :)
ik help het je hopen fiets!
  dinsdag 14 februari 2017 @ 15:47:00 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168895331
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:46 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik help het je hopen fiets!
En zo niet dan crash ik wel ergens onderweg; hotels genoeg in dit land.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168895337
Ik had vanmorgen een snotneus. Maar nu is -ie weer weg.
Nog vijf weken tot ziek&verkouden-vrij de winter door geweest! *klopt af*
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 14 februari 2017 @ 15:48:08 #225
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168895349
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:09 schreef minilot het volgende:
Hoe cool en nerdy
Moest hieraan denken:

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')