abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 februari 2017 @ 06:09:37 #201
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168932617
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 05:45 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. :) En wat je zegt over "van mening veranderen": dat klopt. Zo werkt een forum en het echte leven w.s. ook. De mening is reeds lang gevormd, het schijnt dat een mens zo rolt wegens het ontwerp en daar niets aan kan doen (daar was een goed artikel over, straks even zoeken).
Ik denk dat het misschien technisch gezien mogelijk is om een individu van mening te laten veranderen maar... dan moet je die persoon intiem kennen. Weten of ze voor emotionele argumenten gaan of rationele, hoe je iemands ego moet strelen (of juist niet) tijdens het proces. Sommige mensen hebben meer aan dialectiek... langzamaan door "samen op onderzoek uit te gaan" tot de waarheid komen waardoor het voelt alsof je iets bereikt hebt... of juist door een tegengestelde mening aan te hangen iemand de andere hoek in drijven... etc... komt jammer genoeg een beetje in de buurt van manipulatie.

Maarja voor dat soort gedoe heb ik de emotionele vaardigheden niet en op dit forum kent niemand elkaar echt goed genoeg. Dus het is vaak gewoon de ene bulldozer tegen de andere. En dan lekker raggen. Het enige wat telt als gewicht is de waarheid. Ergens wel eerlijker maar frustrerend hoe vaak dat gewoon niet genoeg is.

quote:
Een forum werkt wel goed voor de "samenhorigheid", dat zie je vaak, met z'n allen tegen die ene met een afwijkende mening.

Maar goed. Bedankt voor de uitleg.
Bedankt voor de begrijpende woorden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_168932650
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 06:09 schreef SpecialK het volgende:
Bedankt voor de begrijpende woorden.
http://www.denieuwereport(...)-er-geen-open-debat/

Deze bedoelde ik niet (kan hem even niet vinden) maar is ook interessant.

Deze ook:
https://www.vn.nl/de-wete(...)en-online-discussie/

"De onderzoekers keken daarvoor naar de Reddit-community Changemyview, waar mensen met een vastgeroeste mening anderen uitdagen hen te overtuigen." ^O^

Maar nu graag weer on-topic mensuh! :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_168934028
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 20:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hey, Calimero, ik woon in Purmerend en werk op Schiphol. Dan denk je: ideaal dat ov. Maar nee. Totaal niet. Want: oncomfortabel, langzaam, onbetrouwbaar en duur.

https://www.google.com/se(...)1366&bih=648#imgrc=_

Terwijl je eigenlijk zou denken dat met een dergelijke bevolkingsdichtheid er vol op prima ov zou zijn...
Als je in Purmerend woont heb ik inderdaad wel medelijden met je, wat een grafstad is dat!

Het ging erom om maar even het punt te maken dat het OV in NL zwaar gesubsidieerd is en dus helemaal niet duur. De mensen van buiten de stad betalen het OV voor mensen in de stad.
Whatever...
pi_168934042
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 06:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat het misschien technisch gezien mogelijk is om een individu van mening te laten veranderen maar... dan moet je die persoon intiem kennen. Weten of ze voor emotionele argumenten gaan of rationele, hoe je iemands ego moet strelen (of juist niet) tijdens het proces. Sommige mensen hebben meer aan dialectiek... langzamaan door "samen op onderzoek uit te gaan" tot de waarheid komen waardoor het voelt alsof je iets bereikt hebt... of juist door een tegengestelde mening aan te hangen iemand de andere hoek in drijven... etc... komt jammer genoeg een beetje in de buurt van manipulatie.

Maarja voor dat soort gedoe heb ik de emotionele vaardigheden niet en op dit forum kent niemand elkaar echt goed genoeg. Dus het is vaak gewoon de ene bulldozer tegen de andere. En dan lekker raggen. Het enige wat telt als gewicht is de waarheid. Ergens wel eerlijker maar frustrerend hoe vaak dat gewoon niet genoeg is.

[..]

Bedankt voor de begrijpende woorden.
Meehuilen met de wolven in het bos, of voor eigen parochie preken is gemakkelijk ja.
Whatever...
pi_168934942
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:31 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als je in Purmerend woont heb ik inderdaad wel medelijden met je, wat een grafstad is dat!
Eigen keuze, Woon ook liever ten noorden van Wangarei ofso. Maar dit is lekker centraal tussen vrienden, familie en werk. Woon ook op een prima plek aan de rand zonder dat ik last heb van de tokkies.
quote:
Het ging erom om maar even het punt te maken dat het OV in NL zwaar gesubsidieerd is en dus helemaal niet duur. De mensen van buiten de stad betalen het OV voor mensen in de stad.
Dat is totaal niet waar. Want de mensen buiten de stad maken niet zo veel gebruik van het ov. En mensen van binnen de stad hebben meestal de keuze niet eens om iets anders te gebruiken vanwege de drukte.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168935112
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 03:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wijs maar aan waar ik dat doe. Ik ben het simpelweg niet met jouw negatieveteit eens.
In het hele topic, naar alles en iedereen die ook maar het kleinste puntje kritiek heeft richting je schatje. Met je roze chipkaartbril. Je hebt jezelf simpelweg gewoon niet door.
quote:
[..]

Inderdaad. Het duurde te lang. Had veel eerder moeten gebeuren.
Maakt niet uit hoe lang het duurde, als de reiziger maar centraal had gestaan.
quote:
[..]

Jouw definitie van reizigers haten staat gelijk aan elk electronisch OV systeem in de wereld. Elk bedrijf haat reizigers blijkbaar.
Het systeem is gemaakt voor de ov boeren, privacyfuckers en snellere omzet. Reiziger heeft nooit centraal gestaan.
quote:
[..]

Onzin. Er bestaan anonieme opties.
Waar je vervolgens niet veel mee kan.. Hou jezelf voor de gek.
quote:
[..]

Ik ben met de meeste ritten eigenlijk veel goedkoper uit dan vroeger.
Knap. Als ieder jaar de tarieven met 5% stijgen. Gelul dus.
quote:
[..]

Gelul.

Het kunnen verbeteren van dienstverlening door accurate gegevens, het afschaffen van het zonesysteem, de optie om automatisch op te kunnen laden via incasso, digitaal bijhouden van reiskosten of zelfs een kaart van je werk kunnen krijgen waar je vroeger bonnetjes voor strippenkaarten moest inleveren, minder verspilde tijd bij instappen, 1 kaart kunnen gebruiken voor al het OV...
Zeggen ze. Ik heb nog geen lijn gezien waarop meer bussen en treinen zijn gekomen. Alleen waar minder OV kon, is dat direct doorgedrukt.
Verspilde tijd heb je nu bij het uitstappen. Waar je vroegah naar buiten rende, staat er nu een handeling tegenover wat weer een wachtrij geeft. Wat is je punt?
quote:
[..]

Kom maar met die onderzoeken en stellingen door politici.
Geleefd onder een steen de afgelopen jaren?
quote:
[..]

Sommige mensen kan je bij de haren nog niet de 21ste eeuw in slepen denk ik. De mensheid zal altijd vast zitten aan figuren zoals jij die elke vooruitgang eng en gedwongen vind.
Je moet je afvragen wat de verbetering is en voor wie het een verbetering is.
quote:
[..]

Ik heb al voordelen van de kaart voor de reiziger genoemt dus dit komt nogal vlak over.

[..]

De waarheid heeft geen patent denk ik. Ik ben niet lyrisch over de kaart. Het is gewoon een systeem. Een systeem wat ongeveer hetzelfde werkt in elk ander land waar ik geweest ben. Ik woon in Bangkok en er zijn hier 2 kaarten (voor MRT en BTS) en die werken ook weer met kaartkosten, borg, etc... Hetzelfde in Singapore, hetzelfde in Japan, hetzelfde in Zuid-Korea, Hetzelfde in Londen.

Maar nee... jij vindt dat er weer iets speciaal mis is met wat we in Nederland hebben.
Waarom zijn die werkende systemen dan niet gekopieerd maar MOEST en ZOU TLS een eigen systeem maken?
Nog een nagel.
quote:
Waarom? Omdat je een Nederlander bent en Nederlanders kankeren graag over dingen die eigenlijk stiekem wel redelijk werken. Kankeren tot op het niveau alsof elke seconde van de dag je anaal verkracht wordt door het systeem terwijl er hete ijzeren poken in je torso worden geduwd.

Nja ik trap niet in die melodrama.
Wat een beeldspraken. Het gaat je wel aan het hart he, die kaart. Is het je geesteskindje ofso? Heb je je hypotheek er van te betalen oid? Je maakt het wel heel persoonlijk zo.

Je bent precies hetzelfde als vancouverfan. Exact. Ik trap niet in zoveel ignorance.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168935152
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 06:09 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat het misschien technisch gezien mogelijk is om een individu van mening te laten veranderen maar... dan moet je die persoon intiem kennen.
Nu wordt je wel heel eng hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168935219
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 05:34 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Valt wel mee, hoor. Ik typ snel en er is niet veel hersenkracht nodig om die domme argumenten uit de lucht te meppen.

[..]

Als ik mensen domme dingen zie roepen dan ga ik er tegenin. Ik ben te vinden in topics over atheisme, feminisme, filosofie, migratie, politiek, wetenschap en ja ook de wat trivialere onderwerpen zoals dit. Dit per se omdat ik het niet kan hebben dat "iemand op het internet het fout heeft" maar omdat ik er vanuit ga dat elke incorrecte mening toxisch is richting het onderwerp. Ik heb in de 11 jaar dat ik op dit forum post letterlijk maar iets van 5x iemand van mening zien veranderen door mijn posts waar ik een directe discussie mee had. Het kan niet zijn dat ik het in AL die discussies aan de foute kant stond. De enige andere conclusie is dat mensen die een mening uiten vanaf dat punt vooral bezig zijn met hun ego te beschermen, niet met de waarheid.

Wat dat betreft heb ik geen illusie dat ik iemand van mening kan laten veranderen. Maar ik kan iemands positie wel dermate afbreken dat elke andere lezer van dit topic het makkelijker gaat vinden om die foute mening in de prullenbak te gooien.

[..]

Wat voor andere redenen zouden er zijn dan? Dat ik betaald word door Trans Link? Kreeg ik godverdomme maar eens geld voor alle moeite die ik in al die onderwerpen stop. Precies de reden dat ik er aan denk om te gaan YouTuben.
Als je vervolgens niet eens wil luisteren naar bezwaren wat (potentiėle) klanten en (ex) gebruikers, ben je gewoon een arrogante lul en ben je het waard om te falen.

Ik zou zeggen, als je zo lyrisch bent over dat ding, lees de centrale chipkaart topic reeks maar eens door. In de jaren dat dat ding leeft, zijn er 2 dingen verbeterd. De automatische oplaadincasso (wat makkelijk is om sneller je omzet binnen te krijgen) en de overstapkosten (die er met veel pijn, moeite en politieke druk zijn afgehaald). De rest is allemaal nog springlevend.

Voor de rest raad ik je aan eens rustig te na te gaan denken over wat je in de afgelopen 6 jaar hebt bereikt, vancouverfan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:48:44 #209
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168935236
Ik ben je flink zat, Red_85. Het is klaar.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_168936508
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:29 schreef Red_85 het volgende:

Dat is totaal niet waar. Want de mensen buiten de stad maken niet zo veel gebruik van het ov. En mensen van binnen de stad hebben meestal de keuze niet eens om iets anders te gebruiken vanwege de drukte.
Precies. En die mensen buiten de stad betalen dus gewoon flink mee aan die 6 miljard euro belasting die in het OV gaat. Degenen die OV gebruiken betalen zelf minder dan het eigenlijk kost. Dus waar minder OV is gaat er betaalde belasting richting waar er wel ov is. Daarnaast betalen die mensen dan ook nog eens ontzettende hoeveelheden geld aan autobelastingen, die allemaal weer in de grote pot gaan. En raad eens waar al dat gled wordt uitgegeven? Niet in de periferie.
Whatever...
pi_168939047
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:48 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben je flink zat, Red_85. Het is klaar.
Hoezo dan? Jij weigert ook maar enige kritiek.

Enige overeenkomst qua instelling tussen die van jou, de ov-boeren en TLS past zie ik overigens wel ja. 'Wij geven een kaart waar jij blij mee moet zijn, kritiek daarop? Allemaal niet waar en onzin, wat wij maken is perfect, domme reiziger'.

Leer luisteren naar je klant (de reiziger) en pas die punten aan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168939060
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:06 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Precies. En die mensen buiten de stad betalen dus gewoon flink mee aan die 6 miljard euro belasting die in het OV gaat. Degenen die OV gebruiken betalen zelf minder dan het eigenlijk kost. Dus waar minder OV is gaat er betaalde belasting richting waar er wel ov is. Daarnaast betalen die mensen dan ook nog eens ontzettende hoeveelheden geld aan autobelastingen, die allemaal weer in de grote pot gaan. En raad eens waar al dat gled wordt uitgegeven? Niet in de periferie.
Mensen uit de randstad betalen ook voor jou asfalt. Dat is het hele punt van belasting. Je betaald altijd wel ergens voor wat je niet nodig hebt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168939070
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mensen uit de randstad betalen ook voor jou asfalt. Dat is het hele punt van belasting. Je betaald altijd wel ergens voor wat je niet nodig hebt.
Dat doen ze dus niet. Want er wordt vooral geinvesteerd in de randstad.
Whatever...
pi_168939202
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:42 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat doen ze dus niet. Want er wordt vooral geinvesteerd in de randstad.
Hmm.. Heb toch best het gevoel dat er flink veel wordt gedaan om ook buiten de randstad alles draaiende te houden als ik dit zo zie. Kan het verkeerd hebben..

http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=22
https://www.wegenforum.nl/viewforum.php?f=8

Maar op zich niet vreemd dat er ook wordt geļnvesteerd natuurlijk in de randstad, waar daar de meeste files staan en het drukste ov is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168939270
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hmm.. Heb toch best het gevoel dat er flink veel wordt gedaan om ook buiten de randstad alles draaiende te houden als ik dit zo zie. Kan het verkeerd hebben..

http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=22
https://www.wegenforum.nl/viewforum.php?f=8

Maar op zich niet vreemd dat er ook wordt geļnvesteerd natuurlijk in de randstad, waar daar de meeste files staan en het drukste ov is.
Natuurlijk gebeurt dat, alhoewel zoiets als de noord-zuidlijn wel een voorbeel dis van hoe er in de randstad met geld wordt omgesprongen, het was vooral om te illustreren dat er allerlei geldstromen juist naar de gebruikers van het OV lopen en dat ze in feite flink worden gesubsidieerd door iedereen die minder gebruik maakt van het OV en al helemaal door automobilisten.
Whatever...
pi_168939301
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:55 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Natuurlijk gebeurt dat, alhoewel zoiets als de noord-zuidlijn wel een voorbeel dis van hoe er in de randstad met geld wordt omgesprongen, het was vooral om te illustreren dat er allerlei geldstromen juist naar de gebruikers van het OV lopen en dat ze in feite flink worden gesubsidieerd door iedereen die minder gebruik maakt van het OV en al helemaal door automobilisten.
Noord zuidlijn is gewoon een faal van epische proporties. Sowieso metrolijnen in Amsterdam.

Maar ik hoor je dan weer niet over de metro in Rotterdam. Of de randstadrail. Of de spoorverbreding AALS wat netjes binnen budget is. De hanselijn, die ik niet gebruik, betaal ik ook aan mee, hoor ik je ook niet over. We zijn 1 land.
Amsterdammer, Rotterdammer, Grunn'er en Twentenaar, maakt geen moer uit. Vanwaar die haat? Je profiteert ook van elkaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168939336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Noord zuidlijn is gewoon een faal van epische proporties. Sowieso metrolijnen in Amsterdam.

Maar ik hoor je dan weer niet over de metro in Rotterdam. Of de randstadrail. Of de spoorverbreding AALS wat netjes binnen budget is. De hanselijn, die ik niet gebruik, betaal ik ook aan mee, hoor ik je ook niet over. We zijn 1 land.
Amsterdammer, Rotterdammer, Grunn'er en Twentenaar, maakt geen moer uit. Vanwaar die haat? Je profiteert ook van elkaar.
Altijd grappig om te zien inderdaad hoeveel onderscheid mensen maken in regio's.
We zijn zo'n tyfusklein landje, laten we niet in regio's en dialecten denken.
Lekker ABN praten en we horen allemaal bij elkaar.
wooblabalurg
pi_168939437
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 14:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Noord zuidlijn is gewoon een faal van epische proporties. Sowieso metrolijnen in Amsterdam.

Maar ik hoor je dan weer niet over de metro in Rotterdam. Of de randstadrail. Of de spoorverbreding AALS wat netjes binnen budget is. De hanselijn, die ik niet gebruik, betaal ik ook aan mee, hoor ik je ook niet over. We zijn 1 land.
Amsterdammer, Rotterdammer, Grunn'er en Twentenaar, maakt geen moer uit. Vanwaar die haat? Je profiteert ook van elkaar.
Maar je snapt het punt inmiddels. Het geld dat in het OV gaat is meer dan de gebruiker betaalt. dat het bedrijf dat een centraal betaalsysteem beheert een bescheiden winst behaalt om buffers op te bouwen en te innoveren is mijns inziens dan geen 'diefstal' van de reiziger.

Er gaan bakken met overheidsgeld in, dit naast de kostenbesparing die de oc-chipkaart indirect oplevert. Dit onderzoek is al wat ouder, maar het geeft aan dat er in 2006 in totaal door de invoering van de kaart 500 miljoen euro is bespaard in het OV.

http://www.mkba-informati(...)_file/force/155/317/

Overigens snap ik best dat mensen de kaart te duur vinden of te snel moeten vervangen. Maar het hele idee achter het systeem en de manier waarop TLS het uitvoert levert de NS en andere vervoerders wat dividend op. De NS is 100% van de staat, de andere vervoerders deels. Kortom: alles wat bespaard wordt is mooi meegenomen. En in principe kunnen en worden de besparingen weer ingezet om het OV te verbeteren. Kortom: ik snap de discussie niet zo.
Whatever...
pi_168939505
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:08 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Maar je snapt het punt inmiddels. Het geld dat in het OV gaat is meer dan de gebruiker betaalt. dat het bedrijf dat een centraal betaalsysteem beheert een bescheiden winst behaalt om buffers op te bouwen en te innoveren is mijns inziens dan geen 'diefstal' van de reiziger.

Er gaan bakken met overheidsgeld in, dit naast de kostenbesparing die de oc-chipkaart indirect oplevert. Dit onderzoek is al wat ouder, maar het geeft aan dat er in 2006 in totaal door de invoering van de kaart 500 miljoen euro is bespaard in het OV.

http://www.mkba-informati(...)_file/force/155/317/

Overigens snap ik best dat mensen de kaart te duur vinden of te snel moeten vervangen. Maar het hele idee achter het systeem en de manier waarop TLS het uitvoert levert de NS en andere vervoerders wat dividend op. De NS is 100% van de staat, de andere vervoerders deels. Kortom: alles wat bespaard wordt is mooi meegenomen. En in principe kunnen en worden de besparingen weer ingezet om het OV te verbeteren. Kortom: ik snap de discussie niet zo.
Hier moest ik om lachen. Sommige mensen geloven dit echt.
wooblabalurg
pi_168939542
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:12 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hier moest ik om lachen. Sommige mensen geloven dit echt.
Dat is een keus. Stem op de juiste partij zou ik zeggen. Het geld wordt niet in zakken van aandeelhouders gestoken in ieder geval.

Er zal vast wel ergens te veel aan adviseurs, raamabtenaren en directeuren worden uitgegeven. Er is niemand die miljoenen in zijn zak steekt en ten koste van gewone mensen miljardair wordt.
Whatever...
pi_168939565
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:15 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat is een keus. Stem op de juiste partij zou ik zeggen. Het geld wordt niet in zakken van aandeelhouders gestoken in ieder geval.

Er zal vast wel ergens te veel aan adviseurs, raamabtenaren en directeuren worden uitgegeven. Er is niemand die miljoenen in zijn zak steekt en ten koste van gewone mensen miljardair wordt.
Valt weinig te kiezen. Reis met het OV en constateer dat die miljoenen echt niet terug het OV in gaan. Het OV is een melkkoe, een private melkkoe zelfs. En iedereen mag meebetalen zonder er iets voor terug te krijgen, gezellig toch.
wooblabalurg
pi_168939602
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:16 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Valt weinig te kiezen. Reis met het OV en constateer dat die miljoenen echt niet terug het OV in gaan. Het OV is een melkkoe, een private melkkoe zelfs. En iedereen mag meebetalen zonder er iets voor terug te krijgen, gezellig toch.
In de miljoenennota valt te lezen dat er MILJARDEN worden gestoken in het OV, dit bovenop de ticketprijzen. Dus bewijs me maar dat het een private melkkoe is, want ik kan alleen maar vinden dat er sloten belastinggeld in gaan, dat winsten in staatsbedrijven zitten en daarmee dus hoogstens de kosten uit algemene middelen verlagen.
Whatever...
pi_168939696
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:19 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

In de miljoenennota valt te lezen dat er MILJARDEN worden gestoken in het OV, dit bovenop de ticketprijzen. Dus bewijs me maar dat het een private melkkoe is, want ik kan alleen maar vinden dat er sloten belastinggeld in gaan, dat winsten in staatsbedrijven zitten en daarmee dus hoogstens de kosten uit algemene middelen verlagen.
Ik geloof best dat je nota klopt. Wat ik aangeef is dat als je met het OV reist je daar niks van merkt.
wooblabalurg
pi_168939713
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:25 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik geloof best dat je nota klopt. Wat ik aangeef is dat als je met het OV reist je daar niks van merkt.
Zonder dat geld was het nog kutter geweest. Of veel duurder.
Whatever...
pi_168939728
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:26 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zonder dat geld was het nog kutter geweest. Of veel duurder.
Hadden ze dan de verouderde treinen ingeruild voor van die stoomtreinen?
Dat zou wel kut zijn ja.
wooblabalurg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')