abonnement Unibet Coolblue
pi_168887328
Het zou zonde zijn als ook Blokker er de brui aan zou geven.
De nieuwe formule, van winkels met meer luxe-achtige uitstraling, werkt niet.
De nieuwe topman zit ziek thuis.
http://www.telegraaf.nl/b(...)kker_overhoop__.html

Het lijkt me erg moeilijk om de juiste formule te vinden in deze tijd, ik vind de nieuwe formule mooi maar dat betekent niet dat ik er vaker kom.
Misschien kunnen ze beter het HEMA-concept kopiëren. Een koffiecorner in de zaak, meer schoolspullen, minder geurkaarsen want het stinkt er altijd zo erg dat ik niet snap dat de verkoopsters het er uithouden, meer mooi aardewerk, en wel alle huishoudelijke spullen die je er altijd al kon krijgen, behouden.
pi_168887332
Je post in NWS. Wat is je bron?
pi_168887335
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:04 schreef Bot13 het volgende:
Je post in NWS. Wat is je bron?
Staat erbij.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 07:17:19 #4
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168887360
Blokker is volledig overbodig. En dat houdt het gewoon op. Met of zonder pluizentondeuses (wtf zijn dat) of sudderplaatjes ( :') )
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168887376
Ik heb de lokale Blokker de laatste keer dat ik er was ook alleen maar gebruikt als afhaalbalie van iets wat ik via de site besteld heb. En ik was niet de enige daarvoor.

Als ik iets goedkoops wil ga ik naar de Action, als ik wat beters wil bestel ik het via internet (ik zou niet weten waar hier de dichtstbijzijnde kookwinkel is. Ik denk wel dat de parkeerkosten dan in ieder geval hoger zijn dan de verzendkosten waar ik woon is parkeren overal gratis)

Ik zou niet weten wat ik bij de Blokker zou moeten kopen wat ergens anders goedkoper of beter is.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_168887379
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:17 schreef Bugno het volgende:
Blokker is volledig overbodig.
Dit.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 14 februari 2017 @ 07:39:54 #7
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_168887441
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:21 schreef Resistor het volgende:
Ik heb de lokale Blokker de laatste keer dat ik er was ook alleen maar gebruikt als afhaalbalie van iets wat ik via de site besteld heb. En ik was niet de enige daarvoor.

Als ik iets goedkoops wil ga ik naar de Action, als ik wat beters wil bestel ik het via internet (ik zou niet weten waar hier de dichtstbijzijnde kookwinkel is. Ik denk wel dat de parkeerkosten dan in ieder geval hoger zijn dan de verzendkosten waar ik woon is parkeren overal gratis)

Ik zou niet weten wat ik bij de Blokker zou moeten kopen wat ergens anders goedkoper of beter is.
Ik haal er ouderwetse Hollandse schoonmaakspullen zoals een degelijke steelschrobber, of een opvangbak voor aardappelschillen :')
  dinsdag 14 februari 2017 @ 07:46:53 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_168887483
Fijn dat deze user er altijd is om ons te voorzien van oerhollands (soft)nieuws. Ria _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 14 februari 2017 @ 07:51:38 #9
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_168887513
Ik was in december nog even in de Blokker om een appelboor en een ijsschep te halen, voor de appelflappen en oliebollen. Maar ze hadden het niet, het moest besteld worden. Tsja, zo loop je ook wel omzet mis natuurlijk.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 07:55:34 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_168887536
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:17 schreef Bugno het volgende:
Blokker is volledig overbodig. En dat houdt het gewoon op. Met of zonder pluizentondeuses (wtf zijn dat) of sudderplaatjes ( :') )
Ze hebben niet eens pluizentondeueses in hun reguliere assortiment. Hadden ze die maar, dan zou hun aanbod nog toegevoegde waarde hebben (huishoudspeciaalzaak). Nu is het uitwisselbare meuk.

Edit: wat Tijn schrijft dus. En we zullen niet de enige zijn die misgrijpen. Volgens is er best een markt voor, een speciaalzaak voor het huishouden waar je ook lessen kunt volgen, advies kunt halen of ondersteuning (schoonmaakster) kunt huren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 07:57:29 #11
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168887551
Volgens mij was ik 11 toen ik voor het laatst iets bij de Blokker kocht, pokemonkaarten ofzo.
pi_168887557
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ze hebben niet eens pluizentondeueses in hun reguliere assortiment. Hadden ze die maar, dan zou hun aanbod nog toegevoegde waarde hebben (huishoudspeciaalzaak). Nu is het uitwisselbare meuk.
Maar die pluizentondeuse komt terug :)
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_168887597
Ik vind de Blokker compleet sfeerloos. Dan liever naar de Hema. Zou ook niet weten wat ik er moet halen wat ik niet elders zou kunnen halen. Ze missen een bepaalde identiteit, zoals de Xenos en de Hema wel hebben. Of zelfs de action.
pi_168887649
Wij hebben ook een 'nieuwe' Blokker. Nog maar kort geleden volledig verbouwd naar de nieuwe stijl.
Vorige week naar toe geweest. Ik wilde een nieuwe fohn hebben en ik had op internet al een beetje gekeken wat ik wilde maar was nieuwsgierig hoe ze in de hand liggen.
Dus bij de Blokker keuze gemaakt, sorry, niet op voorraad. Tweede keuze, sorry, niet op voorraad.
Maar kon wel worden besteld en dan zou het de volgende dag in de winkel af te halen zijn.
Om het bij je thuis te laten bezorgen kost 4 euro.
Heb vriendelijk goedendag gezegd en uiteindelijk via internet zonder bezorgkosten de volgende dag in huis.
pi_168887672
Ik heb er een paar maanden geleden nog een dweil gekocht. Daarmee moeten ze het hoofd toch boven water kunnen houden, zou je zeggen.
pi_168887680
De Blokker is ook echt een kutzaak.

Heb de winkel 3x nodig gehad om iets te halen. Winkel sluit om 17:30, ik ben daar om 17:15 en alle 3 de keren was de winkel dicht.

Geen verbouwing of wat dan ook, gewoon dicht.

Tja als ik doordeweeks na mijn werk niks kan halen zijn we klaar. xD
pi_168887698
Ik koop er wel een keukenspullen en vind het wel een leuke winkel om door te lopen :)

Zou zonde zijn als ze het niet redden -O-
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_168887822
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:18 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ik koop er wel een keukenspullen en vind het wel een leuke winkel om door te lopen :)

Zou zonde zijn als ze het niet redden -O-
Dit.

De holding zal sowieso wel blijven bestaan omdat Bart Smit en Intertoys, maarja -O-
pi_168887896
Blokker heeft zitten slapen. Die nieuwe stijl komt vele jaren te laat.
pi_168887954
Zal wel komen door die tergende reclame's wat ze tegenwoordig maken met een vrouw die heeeeeel bekend schijnt te zien maar die ik niet ken.
En al die jankers die het erg vinden dat dit soort winkels verdwijnen kopen waarschijnlijk het hardst hun spullen via internet :r
U MAD?
  dinsdag 14 februari 2017 @ 08:44:23 #21
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168887984
Ik heb er 6 jaar geleden nog van die statische doekjes gehaald voor zo'n vloerveger..
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 08:45:02 #22
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_168887988
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:32 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dit.

De holding zal sowieso wel blijven bestaan omdat Bart Smit en Intertoys, maarja -O-
De Bart Smitten worden allemaal omgetoverd tot Intertoys. Zal ook wel met tegenvallende omzet te maken hebben en dat het goedkoper is om één merk te hebben.
pi_168887999
Paar maanden geleden bij Blokker op een zaterdag, prime time. Aanwezig in de winkel 3 klanten en 6 medewerkers.

Vervolgens nog 2 minuten moeten wachten omdat de casiere ergens aan het vakkenvullen was.

Maar goed, dit had iedereen kunnen zien aankomen, met die idiote "fram de blawker" reclame.
.
pi_168888027
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind de Blokker compleet sfeerloos. Dan liever naar de Hema. Zou ook niet weten wat ik er moet halen wat ik niet elders zou kunnen halen. Ze missen een bepaalde identiteit, zoals de Xenos en de Hema wel hebben. Of zelfs de action.
Gek wel, Xenos valt onder dezelfde holding. Evenals marskramer en intertoys/bartsmit. Ik denk dat marskramer de volgende wordt die omgebouwd gaat worden.

Wat ze beter moeten doen? Ik heb geen idee.. ze moeten het juist niet gaan kopieëren denk ik. Al is dat bij de hema wel gelukt, uiteindelijk.

Mensen kopen gewoon niks in de winkels. Alles is via internet te bestellen. Daar zit het grootste probleem.
pi_168888111
Vergeet niet dat Blokker ook Big Bazaar heeft als concurrent op de Action, een ander verschil met de meeste retailers is dat ze eigenaar zijn van het merendeel van het vastgoed.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')