abonnement Unibet Coolblue
pi_168888989
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ze moeten alleen wel kappen met die lange lappen. Dit is goddomme geen discussieplatform.
Zo lang het geen Bram- of Elziesopstellen zijn, vind ik het allemaal geen probleem eigenlijk .
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168888990
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
Paper_Tiger is ook wel zo'n typische lul met vingers die PVV stemt.
Hij gaat nu nog voor de PVV-dropouts :P
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:03:27 #103
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168889042
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik had ook liever gezien dat ze op wat anders zouden stemmen, maar het is wel ontzettend makkelijk om ze weg te zetten als een stel onverantwoordelijken die maar beter op hun centen hadden moeten letten en nu terecht op de blaren moeten zitten en dat maar moeten snappen. Niet iedereen is voorzien van een dosis nuchterheid, zelfkritiek en relativeringsvermogen. Het is gewoon kut om met drie kinderen van niets rond te moeten komen.

Nee, dat is geen excuus om een boze burger te zijn, maar wel een verklaring. als je begrijpt wat ik bedoel. Deze mensen zijn niet verloren ofzo, die komen wel weer schoorvoetend terug als ze bakzeil halen bij de PVV.

De verloren zielen zijn de eerder benoemde boze werkloze maagden die de wereld willen zien branden. Dát zijn de mensen die jou het liefst kaalgeschoren door de straat willen paraderen omdat je GL of PvdD stemt.
Je hebt wel gelijk, en ik zie ook wel het verschil tussen deze mensen en de 'red pill' engbekken die de wereld willen zien branden. Alleen zijn het juist dit soort boze mensen aan de onderkant van de maatschappij die de PVV groot maken. Automatisch maken ze de linkerflank ook klein en daardoor vergroten ze ook nog eens hun eigen problemen. Het is gewoon ergerlijk.
pi_168889068
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ze moeten alleen wel kappen met die lange lappen. Dit is goddomme geen discussieplatform.
Lees ook niet elke letter. Maar is wel goede afwisseling van al die cynische oneliners en dom gelul van niet nader te noemen andere nieuwkomers.
pi_168889117
Friek's posts zijn de beste posts.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168889143
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:50 schreef Reya het volgende:

[..]

Hij stemt Baudet. Niet dat dat meteen een enorme verbetering is.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_168889148
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:13 schreef tofastTG het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Baudetgod _O_
pi_168889149
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik hield haar tijdens campagne-activiteiten in Brabant voor de gek door enkele minuten met haar te praten als zogenaamde potentiële kiezer en allemaal dingen te roepen als "maar jullie zijn er alleen voor de elite!".
Ze reageerde door u te wijzen op het kleine formaat van uw geslachtsdeel?
pi_168889157
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:13 schreef tofastTG het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een man van het volk _O_ _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168889162
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:14 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Baudetgod _O_
TEGEN HET PARTIJKARTEL!
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_168889258
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zo lang het geen Bram- of Elziesopstellen zijn, vind ik het allemaal geen probleem eigenlijk .
Nu lach je nog, maar de tijd van de linkse elite is geweest. Het zal niet lang duren voor de conservatieve horde door de straten trekt en op het Binnenhof haar overwinning op komt eisen. Daarna gaat zij door naar Brussel om daar de muren van de Brusselse dictatuur te slechten. Ik had ook graag gezien dat het zonder bloedvergieten en revolutie zou gaan, maar het volk spreekt. Daar kun je nu om huilen, maar de teerling is reeds geworpen.
pi_168889264
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zij stemt misschien PVV, hij stemt blanco. Ze zijn hun vertrouwen kwijt, en dat snap ik wel. Deze mensen zijn niet egoïstisch, die hebben gewoon geen nagel om hun reet te krabben. Die verwachten iets van de overheid wat de overheid niet levert. Deze mensen zijn onrendabel. Die zoeken niet een sterke leider, maar iemand die verlichting brengt in hun persoonlijke situatie.

Ze plaatsen zelf al kanttekeningen bij het voorgenomen beleid van Wilders over buitenlanders. Ze zijn ook zo cynisch dat ook de PVV nauwelijks krediet bij hun heeft. Ik maak me echt niet druk over dit soort mensen, die draaien als een blad aan de boom weer om als blijkt dat het niet beter wordt voor hun met de PVV aan het roer.
Zijn vooral lui waarvan je kunt afvragen of het moderne leven vol bureacratie en regels niet te complex voor ze is geworden. Dat soort lui leven niet voor niets onder bewindvoering - vaak omdat ze er een potje van hebben gemaakt. Of dat hun eigen schuld is, vind ik lastig in te schatten. Punt is wel dat je altijd zulke mensen zal blijven houden - hoe goed je het ook regelt qua vangnetten.
pi_168889279
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:14 schreef tofastTG het volgende:

[..]

TEGEN HET PARTIJKARTEL!
Daar zul je onze rechtgeaarde biseksueel weer eens hebben.
pi_168889323
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:24 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Daar zul je onze rechtgeaarde biseksueel weer eens hebben.
Ja excuses, was druk bezig met het besturen van een onderwijsstichting. ;) Mooi werk man. Jammer dat je in aanraking komt met zoveel docenten...
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_168889342
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:28 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Ja excuses, was druk bezig met het besturen van een onderwijsstichting. ;) Mooi werk man. Jammer dat je in aanraking komt met zoveel docenten...
Van die betweterige, belerende types. :r
pi_168889345
Heerlijk kritisch interviewtje met Wilders. vanaf 04:30.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_168889389
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:23 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Zijn vooral lui waarvan je kunt afvragen of het moderne leven vol bureacratie en regels niet te complex voor ze is geworden. Dat soort lui leven niet voor niets onder bewindvoering - vaak omdat ze er een potje van hebben gemaakt. Of dat hun eigen schuld is, vind ik lastig in te schatten. Punt is wel dat je altijd zulke mensen zal blijven houden - hoe goed je het ook regelt qua vangnetten.
Technisch is het hun eigen schuld, natuurlijk. Maar ik neem het ze niet kwalijk, ik maak ook wel eens flaters omdat ik niet goed gelezen heb of het niet goed begrepen heb. Niet voor 29000 euro, maar goed, ik snap dat het ergens vandaan komt. Ze klagen ook niet voor niets over alle regels.
pi_168889402
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:29 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Van die betweterige, belerende types. :r
Ook zo'n intens verlangen naar meer professionele ruimte? Maar ondertussen allemaal dezelfde dure methode blijven gebruiken, want ja, iets als VO-content is ook maar ingewikkeld.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_168889435
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:29 schreef tofastTG het volgende:
Heerlijk kritisch interviewtje met Wilders. vanaf 04:30.
"I want it to be stopped. POINT."

God, daar aan merk je ook dat het gewoon een domme koekenbakker is.
pi_168889470
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:33 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Ook zo'n intens verlangen naar meer professionele ruimte? Maar ondertussen allemaal dezelfde dure methode blijven gebruiken, want ja, iets als VO-content is ook maar ingewikkeld.
Ik verlang vooral naar minder grote klassen, wat minder lesuren en meer tijd voor het schrijven van eigen lesmethode ('innovatie'). Maar dat kost geld en dat wil de VVD niet betalen.
pi_168889520
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:38 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik verlang vooral naar minder grote klassen, wat minder lesuren en meer tijd voor het schrijven van eigen lesmethode ('innovatie'). Maar dat kost geld en dat wil de VVD niet betalen.
25 uur nu? Mag je geen opleidingsbudget/uren inzetten om je lesmethode te schrijven?

Grote klassen is inderdaad wel een issue soms. Typisch ook dat zaken als het entree-recht de balans op sommige scholen dusdanig hebben doen omslaan en dat daardoor klassen stijgen in omvang.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:48:34 #122
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_168889611
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:23 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Zijn vooral lui waarvan je kunt afvragen of het moderne leven vol bureacratie en regels niet te complex voor ze is geworden. Dat soort lui leven niet voor niets onder bewindvoering - vaak omdat ze er een potje van hebben gemaakt. Of dat hun eigen schuld is, vind ik lastig in te schatten. Punt is wel dat je altijd zulke mensen zal blijven houden - hoe goed je het ook regelt qua vangnetten.
De manier waarop jij het volk weg zet is nogal bedenkelijk. Nogal logisch dat het moderne leven vol met bureaucratie en regels te complex is geworden voor veel mensen aangezien het gewoon ook te complex, corrupt en totaal niet efficient is. En dat is een tendens in de hele samenleving. Kijk maar naar de onwijs complexe constructies die in de financiele wereld worden bedacht die helemaal niemand meer snapt. Ook experts niet.

Dat deze horde klaar is met de gevestigde orde is een ding wat zeker is. Brace for impact!
Feyenoord!
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:49:28 #123
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_168889617
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:06 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Lees ook niet elke letter. Maar is wel goede afwisseling van al die cynische oneliners en dom gelul van niet nader te noemen andere nieuwkomers.
Hmmmm Kaas......
Feyenoord!
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:57:22 #124
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_168889745
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:25 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Deze sneer zou natuurlijk alleen grappig zijn als ik hem zou maken. Niet als iemand het doet wiens beroepsgroep nou ook niet direct het imago van intellectueel heeft.
Economen zijn intellectueel?
Ik geef gewoon heel eerlijk toe dat mijn collega's allemaal van het niveau hbo-MER zijn.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:58:21 #125
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168889759
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:57 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Economen zijn intellectueel?
Ik geef gewoon heel eerlijk toe dat mijn collega's allemaal van het niveau hbo-MER zijn.
Intellectueel in de zin van veel oeverloos lullen met minimale binding met de werkelijkheid.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')