abonnement Unibet Coolblue
pi_168986942
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zo doen we dat:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En pfoe, een half miljard aan transferbudget. Damn :+
^O^

Extreem pittige groep wel, damn!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168987911
Toch maar weer een poging wagen met FM17. Eerdere games zijn vroegtijdig gestrand door ofwel een kapotte file ofwel geen motivatie.

Met RC Lens wil ik binnen een paar jaar het PSG moeilijk gaan maken in Franrkijk. Schijnen een aardige jeugdopleiding te hebben dus ik hoop daar ook wat pareltjes uit te kunnen verwelkomen.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:09:06 #43
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168989195
Keen to discuss future, Keen to discuss future , Keen to discuss future

Flikker toch op man
RED ONS HENNIEGOD
pi_168996580
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:51 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Finale Champion's League verloren :'( :'(

Waarom zou je dit soort spelers verkopen als ze de 30 aantikken?
[ afbeelding ]
Is van de tegenstander, mijn rechtsbuiten is jonger maar lang niet zo goed :'(.
Ik heb ook nog ergens een game met Paris FC liggen, ooit gekomen tot kwalificatie voor de CL maar nooit gewonnen.
pi_169016629
Zo, we gaan eens kijken wat we van willem2 kunnen brouwen
  maandag 20 februari 2017 @ 02:26:32 #46
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_169017950
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 23:51 schreef BlaBla87 het volgende:
Zo, we gaan eens kijken wat we van willem2 kunnen brouwen
Benieuwd naar je transfers :P
pi_169017988
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Keen to discuss future, Keen to discuss future , Keen to discuss future

Flikker toch op man
Is dat nog steeds zo in FM17? :')
Oh.
  maandag 20 februari 2017 @ 02:55:20 #48
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169017993
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is dat nog steeds zo in FM17? :')
Bij mij wel als kleine club zijnde . Willen ze allemaal hogerop en weer kan je er niks tegen doen als dat moment is aangebroken
RED ONS HENNIEGOD
pi_169022130
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 02:26 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Benieuwd naar je transfers :P
Niet veel speciaals, tiendalli en sinan keskin en guyon fernandez transfervrij
Keskin leuke transfervrije jonge speler.
Muhren overgenomen momenteel topscorer met 7 in 9.

En een rechtermiddenvelder bij gebrek aan beter.
Speel 442 maar die positie probeer ik in de winterstop te verbeteren.
pi_169022149
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2017 02:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Bij mij wel als kleine club zijnde . Willen ze allemaal hogerop en weer kan je er niks tegen doen als dat moment is aangebroken
Ik heb daar echt nooit erg last van.
pi_169022620
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2017 02:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Bij mij wel als kleine club zijnde . Willen ze allemaal hogerop en weer kan je er niks tegen doen als dat moment is aangebroken
Opzich wel realistisch, al kan je vooraf toch ook gewoon een heel hoog bedrag bij hun transferstatus zetten? Dan wachten clubs wel met bieden. Dat was een paar versies terug tenminste zo.
Oh.
  Moderator maandag 20 februari 2017 @ 13:19:36 #52
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169023159
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Opzich wel realistisch, al kan je vooraf toch ook gewoon een heel hoog bedrag bij hun transferstatus zetten? Dan wachten clubs wel met bieden. Dat was een paar versies terug tenminste zo.
Dat weerhoudt de meeste clubs niet van bieden hoor. Had zelf vaak genoeg een speler die bijv. 5M waard was, ik vroeg er 20 voor (want ik wilde hem echt niet kwijt) en vervolgens bleven de clubs vrolijk 2 tot 4 miljoen bieden :')

De ergernis van het dagelijkse rijtje biedingen afslaan, vooral op de laatste transferdag :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_169023204
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat weerhoudt de meeste clubs niet van bieden hoor. Had zelf vaak genoeg een speler die bijv. 5M waard was, ik vroeg er 20 voor (want ik wilde hem echt niet kwijt) en vervolgens bleven de clubs vrolijk 2 tot 4 miljoen bieden :')

De ergernis van het dagelijkse rijtje biedingen afslaan, vooral op de laatste transferdag :r
Ja dat is fucking irritant, maar daarom zette ik bij een speler vaak 60 miljoen in zijn transferstatus als ik met 20 eigenlijk ook al tevreden was. Normaal kwamen er dan toch hogere biedingen wel.

Maar die kleine bedragen heb je echt niks aan nee.
Oh.
  Moderator maandag 20 februari 2017 @ 13:24:37 #54
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169023230
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja dat is fucking irritant, maar daarom zette ik bij een speler vaak 60 miljoen in zijn transferstatus als ik met 20 eigenlijk ook al tevreden was. Normaal kwamen er dan toch hogere biedingen wel.

Maar die kleine bedragen heb je echt niks aan nee.
Als kleine club ben je sowieso genaaid, daarom ben ik blij dat m'n Telvanni nu al zo lang heel groot en sterk is, ben je van al het gezeik af :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_169023243
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Als kleine club ben je sowieso genaaid, daarom ben ik blij dat m'n Telvanni nu al zo lang heel groot en sterk is, ben je van al het gezeik af :+
Met een kleine club ging ik meestal toch al heel snel doorselecteren, dus prima als je dan wat lui kon verkopen. Kon je dat geld weer steken in salarisbudget en betere, transfervrije spelers halen.
Oh.
  Moderator maandag 20 februari 2017 @ 13:27:46 #56
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169023268
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met een kleine club ging ik meestal toch al heel snel doorselecteren, dus prima als je dan wat lui kon verkopen. Kon je dat geld weer steken in salarisbudget en betere, transfervrije spelers halen.
Sowieso, en na een tijdje ga je de beste transfervrije spelers wel herkennen (lees: na tig nieuwe games) en zoek je ze op voordat ze überhaupt aangeboden worden _O-

Doorselecteren is wel genot ja, halverwege het seizoen kan de basis al voor de helft aangepast zijn, en een of twee seizoenen later zit er geen enkele originele speler meer bij.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_169023312
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Sowieso, en na een tijdje ga je de beste transfervrije spelers wel herkennen (lees: na tig nieuwe games) en zoek je ze op voordat ze überhaupt aangeboden worden _O-

Doorselecteren is wel genot ja, halverwege het seizoen kan de basis al voor de helft aangepast zijn, en een of twee seizoenen later zit er geen enkele originele speler meer bij.
Met St. Pauli had ik ook wel een jeugdig talent opgepikt toen ik nog in de 2. Bundesliga zat, en die speelde toen al basis en speelde er nog steeds als aanvoerder toen ik de CL won. Dat was wel leuk _O_

Maar verder gooi ik meestal ook de hele flikkerse bende eruit ja.Ook altijd heel veel huren als je dan geen geld hebt, dus dan moet je sowieso elke zomer opnieuw beginnen.
Oh.
pi_169023719
Ik ga in de winterstop een hele zooi spelers dumpen.
Sowieso 2 zeikerds die meer willen spelen.
Direct naar het tweede gedumpt na ze lopen te zeuren in de pers
  Moderator maandag 20 februari 2017 @ 13:59:50 #59
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169023738
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:58 schreef BlaBla87 het volgende:
Ik ga in de winterstop een hele zooi spelers dumpen.
Sowieso 2 zeikerds die meer willen spelen.
Direct naar het tweede gedumpt na ze lopen te zeuren in de pers
Zijn vaak nog de minste spelers ook die dat flikken :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_169023846
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zijn vaak nog de minste spelers ook die dat flikken :')
Opzich zou ik haye wel willen houden, redelijke speler.
Maar kali en ojo staan nu centraal op het middenveld.
En die spelen gewoon een stuk beter.
Muhren schiet ze trouwens lekker in staat nu al op 12 en hebben nog niet eens winterstop
  maandag 20 februari 2017 @ 14:08:21 #61
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_169023898
Met Twente Ola John opgepikt voor iets meer dan een miljoen *O*

16 of 17 bij zowel voorzetten, snelheid als versnelling dus dat wordt hopelijk genot als je bedenkt dat vorig seizoen mijn assistkoning (en die van de hele eredivisie trouwens) Randy fucking Wolters was :D
pi_169027741
Grappig om te zien dat Twente tegen degradatie strijd.
Hake al ontslagen, stiekem hoop ik dat ze degraderen zodat ik ze over eeb paar seizoenen als w2 goed draait weer terug kan brengen naar de top :)
  dinsdag 21 februari 2017 @ 08:44:39 #63
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_169038998
Ajax haalt even in 1 transferperiode (in 1 week tijd zelfs) 2 keepers en geeft ze allebei een eerste elftalstatus en een salaris van 2,5 miljoen per jaar _O-

Sowieso zijn de salarissen die de AI uitdeelt soms apart. Heerenveen heeft ook een of andere Zweedse spits die dik 2 miljoen krijgt, Excelsior heeft een paar wisselspelers die tegen de 5 ton zitten en zo zijn er nog wel wat getalletjes. En dan zit ik pas in de voorbereiding op seizoen 3.
pi_169044335
Kent iemand nog een goede spits voor de Eredivisie voor de subtop en maximaal een miljoen?
Volg me op Trakt voor het bijhouden van series en films
https://trakt.tv/users/nigelwestland
  dinsdag 21 februari 2017 @ 13:53:08 #65
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_169044701
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:36 schreef Nigel_ het volgende:
Kent iemand nog een goede spits voor de Eredivisie voor de subtop en maximaal een miljoen?
Ik heb bij Twente veel plezier van ene Tomislav Kis. Aan het begin van het tweede seizoen voor iets meer dan een half miljoen overgenomen van Kortrijk. Volgens mij is ie aan het begin wel verhuurd aan Cercle Brugge overigens.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 14:44:07 #66
231633 Xummon
of toch niet?
pi_169045705
altijd fijn al je nieuwe aanwinst er na 1 training 5 a 6 maanden uitligt
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_169046288
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:36 schreef Nigel_ het volgende:
Kent iemand nog een goede spits voor de Eredivisie voor de subtop en maximaal een miljoen?
Muhren voor nog geen 2 ton heeft er al 14 inliggen na ik dacht 20 wedstrijden.
Als diepe spits in een 442 counter tactiek waar het allemaal nog niet lekker draait
  dinsdag 21 februari 2017 @ 19:48:16 #68
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_169052624
Even m'n B-elftal opgesteld in de beker :')



Gvd :~



[ Bericht 31% gewijzigd door Lindgren. op 21-02-2017 20:29:00 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 21 februari 2017 @ 21:11:53 #69
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_169055301
Ben ik de enige die te sentimenteel is met mijn spelers? :@

Nu bij Twente ook, heb al 2 seizoenen Thesker centraal achterin staan die eigenlijk geen geweldenaar is. 11 bij tackelen, 12 bij koppen, dat soort stats. Voor een centrale verdediger natuurlijk te weinig. Daarnaast is ie 27 dus zal ie ook niet veel verder groeien.

Aan de ene kant heb ik zoiets van "ik ga een echte killer kopen en die Thesker richting de uitgang dirigeren", maar ergens achterin m'n hoofd blijft ook zo'n stemmetje zeggen "hij heeft in die 2 seizoen nooit een blunder gemaakt oid en altijd vrij aardig gespeeld, laat hem lekker staan joh". En op een of andere manier is die laatste gedachte altijd sterker :D
  Moderator dinsdag 21 februari 2017 @ 22:02:28 #70
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169057133
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die te sentimenteel is met mijn spelers? :@

Nu bij Twente ook, heb al 2 seizoenen Thesker centraal achterin staan die eigenlijk geen geweldenaar is. 11 bij tackelen, 12 bij koppen, dat soort stats. Voor een centrale verdediger natuurlijk te weinig. Daarnaast is ie 27 dus zal ie ook niet veel verder groeien.

Aan de ene kant heb ik zoiets van "ik ga een echte killer kopen en die Thesker richting de uitgang dirigeren", maar ergens achterin m'n hoofd blijft ook zo'n stemmetje zeggen "hij heeft in die 2 seizoen nooit een blunder gemaakt oid en altijd vrij aardig gespeeld, laat hem lekker staan joh". En op een of andere manier is die laatste gedachte altijd sterker :D
Ja dat ken ik maar al te goed :P Haalde op een gegeven moment een 16-jarig Deens talent naar Telvanni, zette hem meteen in de basis en hij stelde nooit teleur. Vergeleken met nieuwe (veel) betere spelers viel hij qua pure stats tegen en zou hij verhuurd moeten worden of naar het tweede verhuizen, maar kon dat niet over m'n hart verkrijgen en het jong bleef gewoon eerste keuze.

Heb met pijn in het hart afscheid van hem genomen toen hij 30 werd, zijn stats dramatisch achteruitliepen en ik aldus zijn contract niet wenste te verlengen :'( Gregers Nyegaard, het ga je goed...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_169057325
Herkenbaar van eerdere FM's.
Blijft mooi dit topic te volgen ondanks dat ik het niet meer speel :@
U MAD?
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:09:51 #72
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_169057489
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ja dat ken ik maar al te goed :P Haalde op een gegeven moment een 16-jarig Deens talent naar Telvanni, zette hem meteen in de basis en hij stelde nooit teleur. Vergeleken met nieuwe (veel) betere spelers viel hij qua pure stats tegen en zou hij verhuurd moeten worden of naar het tweede verhuizen, maar kon dat niet over m'n hart verkrijgen en het jong bleef gewoon eerste keuze.

Heb met pijn in het hart afscheid van hem genomen toen hij 30 werd, zijn stats dramatisch achteruitliepen en ik aldus zijn contract niet wenste te verlengen :'( Gregers Nyegaard, het ga je goed...
Heb het momenteel ook met Ede. Die is eigenlijk alleen snel, maar verder niks en daarnaast was ie vorig seizoen vrij vaak geblesseerd. Toch scoorde hij vrijwel altijd of gaf hij een assist als ie mee deed, dus stelde ik hem altijd maar op :D

En hij is nu 31 geloof ik, dus nu denk ik de hele tijd "ik hou die Ede wel als supersub en straks wordt hij lid van de staf, is toch leuk zulke bekende trainers erbij". Terwijl hij inderdaad qua stats achteruit aan het gaan is en ook een flink salaris erbij _O-
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:24:46 #73
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_169058072
Overigens zie ik dat ik Huntelaar transfervrij kan oppikken :D Ik twijfel :@

Vorig seizoen had ik die Tomislav Kis waar ik het hiervoor overhad. Topscorer geworden van de Eredivisie, maar wisselde slechte wedstrijd af met briljante wedstrijden (heeft bijvoorbeeld 3 hattricks gemaakt). Kortom, hij is wisselvallig, maar ook nog jong. Zal ik nu Huntelaar pakken voor de constantheid, of die Kis laten spelen en groeien? Verder heb ik als spits alleen nog Oosterwijk in de selectie overigens en die heeft me tot nu toe nog niet echt bepaald kunnen overtuigen met 1 goal in 2 seizoenen :')
Al had ik die in een eerdere game bij Vitesse waar hij het wel uitstekend deed, dus ik hou nog een soort van hoop :P

Overigens heeft Huntelaar ook al een stafprofiel en dat ziet er ook vrij aardig uit, dus wellicht ook een investering in een mooi staflid voor later :@
  Moderator dinsdag 21 februari 2017 @ 23:15:24 #74
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169059782
Dit komt wel weer goed:



5-1 thuiswinst op Atalanta, 1-2 uitwinst op OM en 6-0 thuiswinst op København :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 21 februari 2017 @ 23:27:32 #75
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_169060082
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens zie ik dat ik Huntelaar transfervrij kan oppikken :D Ik twijfel :@

Vorig seizoen had ik die Tomislav Kis waar ik het hiervoor overhad. Topscorer geworden van de Eredivisie, maar wisselde slechte wedstrijd af met briljante wedstrijden (heeft bijvoorbeeld 3 hattricks gemaakt). Kortom, hij is wisselvallig, maar ook nog jong. Zal ik nu Huntelaar pakken voor de constantheid, of die Kis laten spelen en groeien? Verder heb ik als spits alleen nog Oosterwijk in de selectie overigens en die heeft me tot nu toe nog niet echt bepaald kunnen overtuigen met 1 goal in 2 seizoenen :')
Al had ik die in een eerdere game bij Vitesse waar hij het wel uitstekend deed, dus ik hou nog een soort van hoop :P

Overigens heeft Huntelaar ook al een stafprofiel en dat ziet er ook vrij aardig uit, dus wellicht ook een investering in een mooi staflid voor later :@
Die Kis speelt in mijn game bij Heracles en hij scoort bijna altijd tegen mij :') :')
pi_169060595
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 23:27 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Die Kis speelt in mijn game bij Heracles en hij scoort bijna altijd tegen mij :') :')
Heb je al van Ajax gewonnen?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_169084997
Toch Huntelaar maar genomen en ook een vervanger voor Thesker gekocht. Die laatste is Dumic van NEC geworden. Klinkt niet echt als de killer die ik in gedachten had, maar die vent heeft gewoon 17 bij kracht, 16 bij sprongkracht en tackelen/koppen/mandekking ook allemaal >15. Daarnaast presteerde hij uitstekend bij NEC en kostte dit alles me slechts een half miljoen.

Hoop nu rechtstreeks Europa in te gaan, hetzij via de competitie (vorig seizoen 7e geworden en in de play-offs verloren van mijn agnstgegner Groningen waar ik in 2 seizoenen en 6 wedstrijden exact 0 punten tegen heb gepakt :{) ofwel via de beker (vorig seizoen in de halve finale uitgeschakeld door Feyenoord).

Moet wel lukken als ik deze lijn doorzet. In het eerste seizoen werd ik nog 9e met meer nederlagen dan overwinningen en mijlenver achter een play-offplekje en in de beker in de 4e ronde eruit tegen Heracles. Tweede seizoen dus bovenstaande. Samen met kampioen PSV de minste nederlagen geleden, maar ik heb gigantisch vaak gelijk gespeeld waardoor een strijd voor rechtstreeks Europees voetbal er nooit echt ingezeten heeft. De nederlagen van seizoen 1 zijn dus in seizoen 2 omgezet in gelijke spelen, laat ik nu in seizoen 3 die gelijke spelen omzetten in overwinningen :D
pi_169085074
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Heb je al van Ajax gewonnen?
Retorische vraag dit :{
pi_169089497
Wederom een vastloper op het moment dat ik Denis Suarez laat tekenen voor Sunderland. :')
Meer dan een maand terug.
pi_169092785
En mijn voorzitter besluit maar weer om een centrale verdediger van mij te verkopen. Pleur toch op man, is helemaal niet nodig. Heb transferbudget over en nog veel salarisbudget ook. Tiefushond.

Ik kan hier godverdomme echt boos om worden :r :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')