abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 februari 2017 @ 16:56:21 #276
192592 SureD1
------------------------------
pi_168896917
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:54 schreef Monolith het volgende:
Je krijgt ook haast wel eens het idee dat Trump als clown in chief vooral als bliksemafleider dient en de Republikeinen in het congres ondertussen het echte werk opknappen:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.c4695841a33e
Dat... en als ze de klok 50 jaar hebben teruggedraaid dan impeachen ze hem wel...en misschien Pence erbij... kan Ryan POTUS worden...
pi_168897005
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:44 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Hoezo ?
Heeft Poetin dat vliegtuig persoonlijk uit de lucht geschoten ?

Dan kun je ook oorlogshitsers als Verhofstadt en van Baalen daarvan beschuldigen die als vertegenwoordigers van de EU met gebalde vuist op het Maidan plein stonden.
:'( :'(
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_168897015
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:44 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Hoezo ?
Heeft Poetin dat vliegtuig persoonlijk uit de lucht geschoten ?

Dan kun je ook oorlogshitsers als Verhofstadt en van Baalen daarvan beschuldigen die als vertegenwoordigers van de EU met gebalde vuist op het Maidan plein stonden.
Vertegenwoordigers van de EU :') Van Baalen en Verhofstadt zullen wel zo trots zijn als een pauw met mensen die hun zoveel macht toedichten als jij doet, zoek anders eens op wat de rol van ALDE in het Europees Parlement is.
pi_168897117
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:23 schreef antiderivative het volgende:
Zoals al gepost, de opvolgers van Flynn op de shortlist. Alleen Harward is een nieuw gezicht:

Robert Harward
* CEO for UAE at Lockheed Martin
* Ret. Vice Admiral of the US Navy
* Fmr. Deputy Commander of the United States Central Command
* Fmr. Deputy Commander of the United States Joint Forces Command
* Fmr. Chairman of the National Counterterrorism Center
* Fmr. Director of Strategy and Defense on the National Security Council
* Fmr. Joint Special Operations task force commander
* Fmr. Navy SEAL Officer
* Graduate from Tehran American School, United States Naval Academy, College of Naval Command and Staff, the Naval Staff College, the Armed Forces Staff College, M.A. in International Relations and Strategic Security Affairs, Graduate in Foreign Policy from MIT

* Keith Kellogg
* David Petraeus

Kellogg is op dit moment tijdelijk de vervanger, en was al hoofd van de National Security Council onder Trump.
[ afbeelding ]

Harward is een vertrouwling van Mattis. Flinke erelijst trouwens.

Petraeus is een long shot maar wel de manier om de critici te gaan pesten Trump-style :D _O-
alleskunner Kimmitt is ook toegevoegd aan de lijst als mogelijke opvolger.

Robert Kimmitt
* Senior international counsel at WilmerHale
* Fmr. Deputy Secretary of the Treasury
* Fmr. Member of the Committee on Foreign Investment in the United States
* Fmr. Ambassador to Germany
* Fmr. Under Secretary of State for Political Affairs
* Fmr. Member of the National Defense Panel
* Fmr. Member of the Director of Central Intelligence’s National Security Advisory Panel
* Fmr. General Counsel to the Department of the Treasury
* Fmr. Executive Secretary and General Counsel of the National Security Council
* Fmr. Staff member of the National Security Council
* Fmr. Vice Chairman and President of Commerce One
* Fmr. Executive VP for Global Public Policy at Time Warner
* B.S. from United States Military Academy, J.D. from Georgetown University Law Center

was ook in de running voor 2e man achter Tillerson
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168897182
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:35 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Valt mee. Hier het échte verhaal: :N

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 15:28:54 The real story here is why are there so many illegal leaks coming out of Washington? Will these leaks be happening as I deal on N.Korea etc? reageer retweet
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Partijdigheid is 1 ding, maar dit slaat wel echt alles. Zou in de gehackte RNC mails bezwaarlijke informatie staan van deze heren?
Het betreft lekken over de inhoud van een afgeluisterd telefoongesprek van een ambassadeur. Dat is vrij ongezien, zeker als 8 of 9 officials het doen, rechtstreeks naar een journalist (ipv anoniem via wikileaks). En niet eens info die opdook in een onderzoek, hier leek het veeleer de bedoeling om een onderzoek uit te lokken.

Obama is hem trouwens voorgegaan:
quote:
He appears to have fallen far short of the promise. This administration has prosecuted more whistle-blowers for leaks and gone after more journalists than any of its predecessors.

In a report last year, Leonard Downie Jr., the former executive editor of The Washington Post, said the administration's efforts to crack down on information seeping to journalists were "the most aggressive" since President Richard Nixon was in office.

The issue was crystallized anew last week when the Supreme Court refused to hear an appeal from the New York Times reporter James Risen, who has been ordered to testify in the trial of Jeffrey Sterling, a former Central Intelligence Agency official. Mr. Sterling is charged with giving Mr. Risen classified information about an attempt to sabotage Iran's nuclear program. The Justice Department has pursued Mr. Risen, and he could face jail time for failing to comply with the subpoena.
https://www.nytimes.com/2(...)D4E413B69054&gwt=pay
Had je van Trump of de Republikeinen iets anders verwacht? Ik voorspel al weken dat er een reactie gaat komen, verbaast me enkel dat het zo lang duurde.

[ Bericht 10% gewijzigd door crystal_meth op 14-02-2017 17:16:52 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 februari 2017 @ 17:13:04 #281
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168897212
Als Trump zijn bedrijven had gerund zoals hij nu de VS runt zou hij echt bruut failliet zijn gegaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 17:19:26 #282
192592 SureD1
------------------------------
pi_168897315
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:13 schreef Ulx het volgende:
Als Trump zijn bedrijven had gerund zoals hij nu de VS runt zou hij echt bruut failliet zijn gegaan.
Oh wacht...
  dinsdag 14 februari 2017 @ 17:20:48 #283
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168897333
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:11 schreef crystal_meth het volgende:
-snip-
Ik snap niet wat mijn post te maken had met de andere quote van PippenScottie? De gehackte RNC mails staan voor zover ik weet los van de lekken uit Washington.
pi_168897339
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:19 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Oh wacht...
lol, hoeveel faillissementen heeft ie achter de rug?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 14 februari 2017 @ 17:22:25 #285
192592 SureD1
------------------------------
pi_168897369
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:21 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

lol, hoeveel faillissementen heeft ie achter de rug?
Een hele berg volgens mij...
  dinsdag 14 februari 2017 @ 17:22:41 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168897373
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:13 schreef Ulx het volgende:
Als Trump zijn bedrijven had gerund zoals hij nu de VS runt zou hij echt bruut failliet zijn gegaan.
Dat deed hij ook en dat is hij ook :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168897414
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:22 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Een hele berg volgens mij...
5 en er lopen nog letterlijk honderden rechtszaken tegen hem vanwege zijn manier van zaken doen.

Dat is als President natuurlijk ook het geval, rechtszaken, maar Federale rechters zijn wat moeilijker te traineren. Die zeggen gewoon nee ;)
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168897420
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:00 schreef antiderivative het volgende:
Trump agenda vandaag:

* Hosting of and participate in a parent-teacher conference session
* Lunch with New Jersey Governor Chris Christie and Mary Pat Christie
* Signing House Joint Resolution 41 from Congress into law, nullifying a Dodd-Frank rule
* Meeting with Secretary of Homeland Security John Kelly and Attorney General Jeff Sessions

Meeting met Kelly en Session gaat o.a. over Flynn
Parent-teacher conference session gaat over een heel scala aan onderwerpen, o.a. over autisme, begeleiding etc.



Grote afwezige is trouwens Conway
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168897467
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:25 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Parent-teacher conference session gaat over een heel scala aan onderwerpen, o.a. over autisme, begeleiding etc.

[ afbeelding ]

Grote afwezige is trouwens Conway
Die hoeft natuurlijk ook niet bij elke schijnvertoning/toneelstukje aanwezig te zijn....
pi_168897468
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik snap niet wat mijn post te maken had met de andere quote van PippenScottie? De gehackte RNC mails staan voor zover ik weet los van de lekken uit Washington.
Je reageert op een post die over een onderzoek naar lekken gaat met "Partijdigheid is 1 ding, maar dit slaat wel echt alles." Was dat geen verwijzing naar de republikeinse vraag naar een onderzoek naar de lekken?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168897476
10 unanswered questions after Michael Flynn’s resignation
quote:
1. What, if anything, did Trump authorize Flynn to tell the Russians before his inauguration?

2. Why was Trump planning to stand by Flynn?

3. What did White House counsel Donald McGahn do after the then-acting attorney general notified him last month that Flynn was potentially vulnerable to Russian blackmail?

4. What is the status of the FBI investigation into possible contacts between Trump associates and Russia

5. Will Spicer and Pence apologize for making false statements to the American people?

6. Will Flynn face prosecution under the Logan Act?

7. What will the Senate Intelligence Committee uncover about contacts Flynn and others affiliated with Trump had with Russia before the election?

8. Who replaces Flynn?

9. Who else leaves the White House because Flynn is gone?

10. Who exactly is in charge at the White House?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 14 februari 2017 @ 17:28:13 #292
192592 SureD1
------------------------------
pi_168897477
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 14 februari 2017 17:25 schreef

o.a. over autisme, begeleiding etc.


Dat is hard nodig ja... zou ook over narcisstische PS moeten gaan
pi_168897527
Bipartisan animo voor belastingverlaging en infrastructuur investeringen. Brief ondertekend door o.a.:
Josh Gottheimer (D-NJ), Charlie Crist (D-Fla), Jared Polis (D-Col), Charlie Dent (R-Pa), Tom Reed (R-NY) voor een ontmoeting met de president.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  dinsdag 14 februari 2017 @ 17:34:45 #294
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168897582
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Je reageert op een post die over een onderzoek naar lekken gaat met "Partijdigheid is 1 ding, maar dit slaat wel echt alles." Was dat geen verwijzing naar de republikeinse vraag naar een onderzoek naar de lekken?
Jawel, ik vraag me dus af of ze chantabel zijn door de RNC hack(s). Echter, ik kon jouw reactie beter rijmen in directe zin met de gequote post van PippenScottie dan met de mijne. Kennelijk heb ik je verkeerd begrepen en kan ik het opvatten als aanvullend op zijn en mijn comments?
pi_168897675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Jawel, ik vraag me dus af of ze chantabel zijn door de RNC hack(s). Echter, ik kon jouw reactie beter rijmen in directe zin met de gequote post van PippenScottie dan met de mijne. Kennelijk heb ik je verkeerd begrepen en kan ik het opvatten als aanvullend op zijn en mijn comments?
Zoiets, ja :)
Is er trouwens al meer bekend over die hack? Weet enkel dat het oude email domains betrof, maar uit welke periode, omvang van de buit, etc. heb ik niet gezien.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 14 februari 2017 @ 17:41:39 #296
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  dinsdag 14 februari 2017 @ 17:45:34 #297
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168897724
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:41 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Zoiets, ja :)
Is er trouwens al meer bekend over die hack? Weet enkel dat het oude email domains betrof, maar uit welke periode, omvang van de buit, etc. heb ik niet gezien.
Volgens mij is er niet heel veel publiek bekend van de inhoud van wat daar buit is gemaakt en wanneer het precies heeft plaatsgevonden en om wie het precies allemaal gaat. Assange heeft gezegd dat hij ook mails over Trump had, maar voegde eraan toe dat gezien de hoeveelheid schandalen omtrent Trump het lekken van die mails de bestaande schandalen niet kon overtreffen. Ik zeg dit uit mijn hoofd, dus kan er iets naast zitten, maar dat is zoals het me bij is gebleven. Volstrekt belachelijke redenatie van Assange. Maar goed, Wikileaks is dus niet meer als neutrale bron te zien, zoals ik het zie.
pi_168897821

Zucht, dit begint een beetje een zielige vertoning te worden ;(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168897852
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 17:50 schreef Kijkertje het volgende:

Zucht, dit begint een beetje een zielige vertoning te worden ;(
Dat noemen we heir een antiderivativje doen. Gewoon stug het draaiboek blijven aflullen.

Als het maar veel namen en veel regels en mooie indrukwekkende plaatjes zijn. Inhoud, of internactie niet nodig.
pi_168897949
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:44 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Hoezo ?
Heeft Poetin dat vliegtuig persoonlijk uit de lucht geschoten ?

Dan kun je ook oorlogshitsers als Verhofstadt en van Baalen daarvan beschuldigen die als vertegenwoordigers van de EU met gebalde vuist op het Maidan plein stonden.
Precies, het zijn degenen die die voormalige Sovjet Republieken ophitsen (VS en EU) tegen Rusland, waardoor Rusland zich genoodzaakt ziet de Russische minderheden daar te beschermen, die verantwoordelijk zijn voor het neerschieten van dat vliegtuig vol Nederlanders. Dan moet je maar niet als Van Baalen en Verhofstadt op dat Maidan plein de Oekrainers ophitsen in een staatsgreep. De Oekraine heeft het verlies van De Krim en de burgeroorlog daar aan zich zelf te wijten. Nederland was overigens verantwoordelijk voor het feit dat men een burger vliegtuig door oorlogsgebied liet vliegen.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')