abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 maart 2017 @ 10:12:31 #101
163650 Greys
pi_169622480
Cyan's lijst O+

Het zou niet mijn lijst zijn MAAR HIJ IS ZO MOOI :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 19 maart 2017 @ 10:12:53 #102
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169622486
quote:
18s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:11 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ok, laatste keer. Het is mij PERSOONLIJKE mening. Daar gaat het hier om. Dat delen we hier met elkaar.
Dus stop die "lol :')" maar weer in je broekzak, en hou die "het komt door m'n onzekerheid" reactie ook maar binnenboord, het is nu wel klaar.
oh dit is persoonlijke mening, maar ik voel me dan beledigd dat ik soms geen goede muzieksmaak heb of zo :'(

maar oke fair, ik hoop dat mijn favo jouw toch nog positief kan verrassen, dit meen ik echt, ik wil gewoon dat jij ook lekker vrolijk wordt O+ O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 10:14:30 #103
375570 crew  Cyan9
pi_169622498
quote:
14s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:12 schreef Greys het volgende:
Cyan's lijst O+

Het zou niet mijn lijst zijn MAAR HIJ IS ZO MOOI :D
Hou op zeg, ik moet er van blozen. :D :@
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 10:21:40 #104
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_169622573
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 01:05 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, hier komt 'ie dan. Inclusief mooie kleurtjes en opvallende keuzes. Ik heb de big 5 + Oekraïne en de halve finales er in verwerkt, zodat het technisch gezien ook echt zou kunnen. :P

[ afbeelding ]

InB4 haat op Roemenië!!! :+
Mooooi! :D

Alleen over Italië en Portugal moeten we even dringend spreken. ;)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 19 maart 2017 @ 10:24:55 #105
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169622622
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:21 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Mooooi! :D

Alleen over Italië en Portugal moeten we even dringend spreken. ;)
goed dat jullie lekker je eigen mening hebben dan, ik vind jullie meer TeamAntiRoemenie :+ :+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 10:29:38 #106
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_169622687
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

goed dat jullie lekker je eigen mening hebben dan, ik vind jullie meer TeamAntiRoemenie :+ :+
Roemenië is niet het enige land in het lijstje waar ik naar kijk. Zou je ook eens moeten doen.

Met je obsessie.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 19 maart 2017 @ 10:32:13 #107
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169622715
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:29 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Roemenië is niet het enige land in het lijstje waar ik naar kijk. Zou je ook eens moeten doen.

Met je obsessie.
dat doe ik ook, ik vind Zwitserland ook een leuk liedje Apollo, ook lekker lied om vrolijk van te worden vind ik

ik schaam me niet dat ik een obsessie daarin heb, maar ja als jullie je zin maar krijgen, ik hoop dan toch wel dat Ilinca gewoon net als Valentina meerdere keren het songfestival gaat doen maar dan steeds verschillende muziekstijlen dat dan wel O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  ESF Reporter zondag 19 maart 2017 @ 10:33:40 #108
87554 Cee
Welluk?
pi_169622724
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

oh dit is persoonlijke mening, maar ik voel me dan beledigd dat ik soms geen goede muzieksmaak heb of zo :'(

maar oke fair, ik hoop dat mijn favo jouw toch nog positief kan verrassen, dit meen ik echt, ik wil gewoon dat jij ook lekker vrolijk wordt O+ O+
Lieverd, accepteer nu dat mensen ook vrolijk worden van muziek die niet per definitie vrolijk klinkt, en bovenal, accepteer je eigen smaak. Hoe wisselvallig deze ook is. Als JIJ er achter staat is deze altijd GOED. Altijd. Er bestaat geen goede of slechte muzieksmaak. Geloof me. Ik hou niet van olijven. Er zijn mensen die genieten van olijven. Dat betekent niet dat de mensen die olijven lekker vinden geen culinaire smaak hebben, maar een ANDERE culinaire smaak dan het mijne.

Ik ga nu heel even de pseudo-psych uithangen, excuseer me, dit borrelt al een tijdje.

Ik begrijp je onzekerheid. Echt. En je grilligheid. Een week geleden verafschuwde ik de Italiaanse inzending en momenteel zit het continu in mijn hoofd en doe ik nog net niet het dansje na. Die wisselvalligheid maakt muziek zo mooi en maakt ook de mens uniek. Zie het niet als onzekerheid als er mensen zijn die jouw smaak niet delen, of niet begrijpen. Zie het als iets dat van JOU is, JOUW mening, waarvoor je wil vechten, waar je op dit moment achter staat, en dat zou je sterk moeten maken, niet onzeker.
Kritiek incasseren is lastig, ik voel dat, want vooral als het kritiek op je mening/smaak is, voelt dat als een persoonlijke aanval en misschien is het dat ook wel. Maar het is van de 'haters' gewoon een manier om hun eigen mening door te drukken en te proberen om jou net zo te laten denken als zij. Je kan twee dingen doen:
A. Hoor de haters/mensen die het niet met je eens zijn aan, negeer het of als je wil, onderbouw je mening of maak een lolletje en probeer je mening bij hen door te drukken zonder te drammen, dan krijg je discussies en discussies zijn mooi, discussies houden dit forum nog levend.
B. Laat de 'haters' hun mening doordrukken, stel je mening bij om aardig gevonden te worden en leef de rest van je leven door de smaak van anderen, om 'er bij te horen'. Het enige waar je dan bijhoort is een kudde schapen. :7

Ik zou het antwoord wel weten (hint: A).

Oftewel, thevoice4ever, je bent me d'r eentje, maar je bent wel uniek, dus accepteer dat, word er sterker van en EMBRACE YOUR INNER GORILLA.

Ik hoop echt zo dat je niet mani89 bent want dan heb je me ultiem getrolld. _O-
  zondag 19 maart 2017 @ 10:37:46 #109
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169622774
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:33 schreef Cee het volgende:

[..]

Lieverd, accepteer nu dat mensen ook vrolijk worden van muziek die niet per definitie vrolijk klinkt, en bovenal, accepteer je eigen smaak. Hoe wisselvallig deze ook is. Als JIJ er achter staat is deze altijd GOED. Altijd. Er bestaat geen goede of slechte muzieksmaak. Geloof me. Ik hou niet van olijven. Er zijn mensen die genieten van olijven. Dat betekent niet dat de mensen die olijven lekker vinden geen culinaire smaak hebben, maar een ANDERE culinaire smaak dan het mijne.

Ik ga nu heel even de pseudo-psych uithangen, excuseer me, dit borrelt al een tijdje.

Ik begrijp je onzekerheid. Echt. En je grilligheid. Een week geleden verafschuwde ik de Italiaanse inzending en momenteel zit het continu in mijn hoofd en doe ik nog net niet het dansje na. Die wisselvalligheid maakt muziek zo mooi en maakt ook de mens uniek. Zie het niet als onzekerheid als er mensen zijn die jouw smaak niet delen, of niet begrijpen. Zie het als iets dat van JOU is, JOUW mening, waarvoor je wil vechten, waar je op dit moment achter staat, en dat zou je sterk moeten maken, niet onzeker.
Kritiek incasseren is lastig, ik voel dat, want vooral als het kritiek op je mening/smaak is, voelt dat als een persoonlijke aanval en misschien is het dat ook wel. Maar het is van de 'haters' gewoon een manier om hun eigen mening door te drukken en te proberen om jou net zo te laten denken als zij. Je kan twee dingen doen:
A. Hoor de haters/mensen die het niet met je eens zijn aan, negeer het of als je wil, onderbouw je mening of maak een lolletje en probeer je mening bij hen door te drukken zonder te drammen, dan krijg je discussies en discussies zijn mooi, discussies houden dit forum nog levend.
B. Laat de 'haters' hun mening doordrukken, stel je mening bij om aardig gevonden te worden en leef de rest van je leven door de smaak van anderen, om 'er bij te horen'. Het enige waar je dan bijhoort is een kudde schapen. :7

Ik zou het antwoord wel weten (hint: A).

Oftewel, thevoice4ever, je bent me d'r eentje, maar je bent wel uniek, dus accepteer dat, word er sterker van en EMBRACE YOUR INNER GORILLA.

Ik hoop echt zo dat je niet mani89 bent want dan heb je me ultiem getrolld. _O-
ik ben niet mani89, geloof me :)

oke ik blijf TeamYodelit omdat ik in dit liedje geloof, want je hoeft niet altijd zo'n emotionele ballad te hebben op een songfestival vind ik, daar heb ik persoonlijk een hekel aan, van die schreeuwerige diva's :')

ik wil gewoon dat Roemenië de finale haalt, in de finale maakt het mij niet zoveel uit, ik wil gewoon dat het geen afgang wordt, sorry dat ik hier soms tekeer ga als een dramaqueen :'(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  ESF Reporter zondag 19 maart 2017 @ 10:42:31 #110
87554 Cee
Welluk?
pi_169622830
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ik ben niet mani89, geloof me :)

oke ik blijf TeamYodelit omdat ik in dit liedje geloof, want je hoeft niet altijd zo'n emotionele ballad te hebben op een songfestival vind ik, daar heb ik persoonlijk een hekel aan, van die schreeuwerige diva's :')

ik wil gewoon dat Roemenië de finale haalt, in de finale maakt het mij niet zoveel uit, ik wil gewoon dat het geen afgang wordt, sorry dat ik hier soms tekeer ga als een dramaqueen :'(
Jij vindt Roemenië leuk en wil dat het in de finale komt, dat is je goed recht hoor. Je mag ook teleurgesteld zijn als het toch niet doorgaat naar de finale. Niks dramaqueenerigs aan. Gewoon je Yodelvlaggetje blijven wapperen. w/
  zondag 19 maart 2017 @ 10:46:04 #111
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169622870
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:42 schreef Cee het volgende:

[..]

Jij vindt Roemenië leuk en wil dat het in de finale komt, dat is je goed recht hoor. Je mag ook teleurgesteld zijn als het toch niet doorgaat naar de finale. Niks dramaqueenerigs aan. Gewoon je Yodelvlaggetje blijven wapperen. w/
ik wil alleen maar zeggen de Roemenen hebben vele vrienden in Europa, dus die kunnen gewoon voor hun stemmen, ze hebben ook een 100% kwalificatie record, als ze met die gekke operazanger Cezar naar de finale konden gaan, dan vind ik persoonlijk dat Yodel it ook naar de finale moet kunnen, die Cezar had minder kwaliteit met zijn lied dan dit, maar dit mag ik toch vinden O+

en ik beloof dat ik anders niet teleurgesteld zal zijn, alleen ik gun het Alex en Ilinca heel erg w/
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  ESF Reporter zondag 19 maart 2017 @ 10:48:48 #112
87554 Cee
Welluk?
pi_169622900
Cezar was briljant en zó fout tegelijk. Hij was hier een paar jaar geleden topfavoriet. _O_ Ik denk dat de jodelaars het gaan redden, hoe vreselijk ik zelf het nummer ook vind. Het idee is leuk. Maar laten we naar het Roemenië topic gaan, dit gaat niet meer over lijstjes maar over de wijsjes. >:O
  zondag 19 maart 2017 @ 11:00:06 #113
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169623016
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:48 schreef Cee het volgende:
Cezar was briljant en zó fout tegelijk. Hij was hier een paar jaar geleden topfavoriet. _O_ Ik denk dat de jodelaars het gaan redden, hoe vreselijk ik zelf het nummer ook vind. Het idee is leuk. Maar laten we naar het Roemenië topic gaan, dit gaat niet meer over lijstjes maar over de wijsjes. >:O
het is iets origineels maar toch gewoon heel catchy :), oke goed idee O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 11:00:26 #114
375570 crew  Cyan9
pi_169623021
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:21 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Mooooi! :D

Alleen over Italië en Portugal moeten we even dringend spreken. ;)
Daar ging ik al van uit ja. Kom je op de koffie? :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_169623122
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 01:05 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, hier komt 'ie dan. Inclusief mooie kleurtjes en opvallende keuzes. Ik heb de big 5 + Oekraïne en de halve finales er in verwerkt, zodat het technisch gezien ook echt zou kunnen. :P

[ afbeelding ]

Je bent een voorbeeld 8-)
Ik snap alleen Spanje niet? :@ Moet dat lied (gezien de rode kleur) niet onderaan staan?

[ Bericht 1% gewijzigd door grazz op 19-03-2017 11:26:19 ]
~The present is all there is~
  ESF Reporter zondag 19 maart 2017 @ 11:25:23 #116
87554 Cee
Welluk?
pi_169623323
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 09:55 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dank u, dank u.

Volgens mij heeft niemand nog Italië zo laag op z'n lijstje gezet.
Dat komt nog wel goed.
pi_169623379
HALLLOOOOO DAAR WAS IK WEER

hebben jullie me gemist

wow ik zie net dat er een stevig gesprek tussen cee en thevoice4ever plaatsgevonden heeft

en ja wat smaak betreft: ik ben ook de enige hier die albanie's inzending goed vind??? als de rest het niet goed vind vind ik dat niet erg?? maar dat betekent niet dat ik hier niet albanië ga supporten dat ga ik zeker wel doen want het is mijn favoriet *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 11:31:18 #118
375570 crew  Cyan9
pi_169623409
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:10 schreef grazz het volgende:

[..]

Je bent een voorbeeld 8-)
Ik snap alleen Spanje niet? :@ Moet dat lied (gezien de rode kleur) niet onderaan staan?
Ik heb de big 5 in m'n lijstje verwerkt, dus Spanje maar ook Duitsland staan sowieso in de top 26 omdat ze sowieso in de finale staan. Als ik dat los zou laten zouden ze inderdaad een stuk lager staan. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_169623422
yo cyan9 jij hebt een erg mooi lijstje, chapeau.

de mijne al gezien?:

freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_169623430
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 01:05 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, hier komt 'ie dan. Inclusief mooie kleurtjes en opvallende keuzes. Ik heb de big 5 + Oekraïne en de halve finales er in verwerkt, zodat het technisch gezien ook echt zou kunnen. :P

[ afbeelding ]

InB4 haat op Roemenië!!! :+
Mooi gemaakt zeg! ^O^ Het lijkt zo net wetenschap :D (Is het natuurlijk ook wel een beetje :P )

Betreft Roemenië ook helemaal mee eens trouwens. Punt van TheVoice (of Mani) is nu ook wel eens duidelijk.
  zondag 19 maart 2017 @ 11:43:41 #121
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169623585
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:32 schreef libranl het volgende:

[..]

Mooi gemaakt zeg! ^O^ Het lijkt zo net wetenschap :D (Is het natuurlijk ook wel een beetje :P )

Betreft Roemenië ook helemaal mee eens trouwens. Punt van TheVoice (of Mani) is nu ook wel eens duidelijk.
ja oke dus we kunnen weer gewoon vrienden zijn alsjeblieft O+ O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169623618
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:43 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ja oke dus we kunnen weer gewoon vrienden zijn alsjeblieft O+ O+
Je bent zo desperate of niet soms _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zondag 19 maart 2017 @ 11:48:56 #123
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169623679
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:45 schreef Nexum het volgende:

[..]

Je bent zo desperate of niet soms _O-
ik wil gewoon vriendelijk het hebben over het songfestival :)

om eerlijk te zijn ik vind 24 liedjes van de 43 best wel leuk O+

ik zal het wat gaan minder met mijn obsessie, ik blijf gewoon dezelfde favo wel houden maar ik wil hier niet voor irritaties gaan zorgen oke :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169623726
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:48 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ik wil gewoon vriendelijk het hebben over het songfestival :)

om eerlijk te zijn ik vind 24 liedjes van de 43 best wel leuk O+

ik zal het wat gaan minder met mijn obsessie, ik blijf gewoon dezelfde favo wel houden maar ik wil hier niet voor irritaties gaan zorgen oke :)
Oke, mooi.

Ik vind... ff kijken 19 van de 43 heel leuk

Na mijn 19e plaats zijn er nog een paar liedjes die ik wel oke vind

En de rest is gewoon of heel saai of heel messy _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zondag 19 maart 2017 @ 12:40:06 #125
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169624489
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:51 schreef Nexum het volgende:

[..]

Oke, mooi.

Ik vind... ff kijken 19 van de 43 heel leuk

Na mijn 19e plaats zijn er nog een paar liedjes die ik wel oke vind

En de rest is gewoon of heel saai of heel messy _O-
oke, ik hou zelf ook niet van saaie liedjes, ik val daar meestal bij in slaap :')

en messy ja dat vind ik van Montenegro dit jaar, of Kroatië die man met teveel stemmen en hij zei laatst in een interview iedereen vind mijn liedje geweldig omg wat een eigendunk kan je hebben :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zondag 19 maart 2017 @ 13:27:09 #126
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_169625606
Ooh wauw, Cyan ik ben verliefd op je kleurenlijstje en op Nexum's video! Complimenten, mooi gedaan!

Wil zelf binnenkort ook nog een topvideo gaan maken, maar heb daar 0,0 ervaring mee. Iemand tips?
  † In Memoriam † zondag 19 maart 2017 @ 13:30:45 #127
368283 ato
pi_169625681
Ik hou van Monte Negro, heerlijk fout en gay disco jaren 80, 90.
Kan mij het schelen dat een ander het niets vind.

Zo ben bezig alle liedjes te luisteren en ik kom goede nummers tegen die bij mij 10) scoren bv Finland en Polen.
Maar ook nummers die een 3 scoren of een 4) bv Roemenië ( sorry ik heb er hier echt niets mee, ook zingt zij naast het jodelen out of tune) of Kroatië vreselijk.

Wat ik nog lastig vind zijn de liedjes die in de sub top scoren bv Australië, Hongarije, Denemarken heerlijke liedjes maar lastig te selecteren..
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 19 maart 2017 @ 13:33:07 #128
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169625727
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:30 schreef ato het volgende:
Ik hou van Monte Negro, heerlijk fout en gay disco jaren 80, 90.
Kan mij het schelen dat een ander het niets vind.

Zo ben bezig alle liedjes te luisteren en ik kom goede nummers tegen die bij mij 10) scoren bv Finland en Polen.
Maar ook nummers die een 3 scoren of een 4) bv Roemenië ( sorry ik heb er hier echt niets mee, ook zingt zij naast het jodelen out of tune) of Kroatië vreselijk.

Wat ik nog lastig vind zijn de liedjes die in de sub top scoren bv Australië, Hongarije, Denemarken heerlijke liedjes maar lastig te selecteren..
out of tune ze kan heel goed zingen hoor, dat optreden is van hun nationale finale, ze waren nogal zenuwachtig, maar nu hebben ze een heel team achter zich staan, maar meer ga ik nu niet meer over zeggen :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † zondag 19 maart 2017 @ 13:34:35 #129
368283 ato
pi_169625757
Je mag alles zeggen net als iedereen hier, als het maar met respect gebeurd.
Dat gebeurd gelukkig hier ook.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 19 maart 2017 @ 13:36:15 #130
368283 ato
pi_169625787
He, he, he ben ik er eindelijk uit wie ik beter vind Australië of Ierland. Nummers hebben veel van elkaar weg.
Nu Bulgarije nog 😄
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 19 maart 2017 @ 13:47:05 #131
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169626065
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:34 schreef ato het volgende:
Je mag alles zeggen net als iedereen hier, als het maar met respect gebeurd.
Dat gebeurd gelukkig hier ook.
toppie :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † zondag 19 maart 2017 @ 16:12:30 #132
368283 ato
pi_169629881
1) Italië
2) Finland
3) Portugal
4) IJsland
5) Monte Negro
6) Polen
7) Armenië
8) Estland
9) Azerbeidzjan
10) Noorwegen

11) België
12) Ierland
13) Bulgarije
14) Oostenrijk
15) Denemarken
16) Letland
17) Hongarije
18) Albanië
19) Australië
20) Zweden

21) Nederland
22) Servië
23) Frankrijk
24) Tsjechië
25) Oekraïne
26) Duitsland
27) Malta
28) Moldavië
29) Uk
30) Cyprus

31) Macedonië
32) Belarus
33) Griekenland
34) Israël
35) Spanje
36) Rusland
37) SAN Marino
38) Zwitserland
39) Slovenië
40) Kroatië
41) Georgië
42) Lithouwen
43) Roemenië
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 19 maart 2017 @ 16:16:11 #133
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169630016
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:12 schreef ato het volgende:
1) Italië
2) Finland
3) Portugal
4) IJsland
5) Monte Negro
6) Polen
7) Armenië
8) Estland
9) Azerbeidzjan
10) Noorwegen

11) België
12) Ierland
13) Bulgarije
14) Oostenrijk
15) Denemarken
16) Letland
17) Hongarije
18) Albanië
19) Australië
20) Zweden

21) Nederland
22) Servië
23) Frankrijk
24) Tsjechië
25) Oekraïne
26) Duitsland
27) Malta
28) Moldavië
29) Uk
30) Cyprus

31) Macedonië
32) Belarus
33) Griekenland
34) Israël
35) Spanje
36) Rusland
37) SAN Marino
38) Zwitserland
39) Slovenië
40) Kroatië
41) Georgië
42) Lithouwen
43) Roemenië
ik hou van jouw eerlijkheid ^O^
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † zondag 19 maart 2017 @ 16:18:06 #134
368283 ato
pi_169630096
En dit blijft zo tot het ESF begint en ik de live performances zie.
Dan kan er nog wat veranderen. Meestal zijn er lichte veranderingen mijn top 10).

Oekraïne stond verleden jaar bv in mijn lijstje op 20) maar steeg naar nr 2) toen ik haar live optreden zag.
Frankrijk, Letland en Italië streden bij om de eerste plaats, maar het werd Frankrijk.
Rusland kwam uiteindelijk bij mij op nr 3) terecht.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 16:41:11 #135
375570 crew  Cyan9
pi_169630977
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:32 schreef Nexum het volgende:
yo cyan9 jij hebt een erg mooi lijstje, chapeau.

de mijne al gezien?:

Ik zal het straks even bekijken!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 16:49:35 #136
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_169631223
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:00 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Daar ging ik al van uit ja. Kom je op de koffie? :+
Lekkur. Hoe laat staat ie klaar? :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 17:19:08 #137
375570 crew  Cyan9
pi_169631971
quote:
10s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:49 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Lekkur. Hoe laat staat ie klaar? :P
Al de hele dag. Duurt wel lang hoor. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 17:21:18 #138
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_169632021
quote:
6s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:19 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Al de hele dag. Duurt wel lang hoor. :P
Dan mot ie wel weer koud zijn nu. -O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 17:23:00 #139
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_169632062
En nu stop ik weer met offtopic gaan. :@ :@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_169632266
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:27 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ooh wauw, Cyan ik ben verliefd op je kleurenlijstje en op Nexum's video! Complimenten, mooi gedaan!

Wil zelf binnenkort ook nog een topvideo gaan maken, maar heb daar 0,0 ervaring mee. Iemand tips?
Hoihoi!!

Ik zag je bericht pas nu, maar ik heb wel tips:

- Het handigste programma om dit soort video's mee te maken is PowerPoint.
- De video's downloaden en knippen doe ik met het programma Freemake Video Converter (gratis te downloaden)
- Zorg ervoor dat je een beetje een mooi design kan vinden
- Je kan de vlaggen van dit jaar downloaden op het Youtube kanaal Serarped

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zondag 19 maart 2017 @ 18:30:58 #141
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169633322
ik hoop dat mensen niet teleurgesteld zullen zijn in mei :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † zondag 19 maart 2017 @ 19:23:23 #142
368283 ato
pi_169634516
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik hoop dat mensen niet teleurgesteld zullen zijn in mei :')
Oh dat hoort er ieder jaar ook bij. Ik was bv 2 jaar geleden teleurgesteld dat Ierland en Tsjechië niet kwalificeerden en verleden jaar dat Noorwegen niet in de finale stond.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 20 maart 2017 @ 01:01:13 #143
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_169643740
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 17:33 schreef Nexum het volgende:

[..]

Hoihoi!!

Ik zag je bericht pas nu, maar ik heb wel tips:

- Het handigste programma om dit soort video's mee te maken is PowerPoint.
- De video's downloaden en knippen doe ik met het programma Freemake Video Converter (gratis te downloaden)
- Zorg ervoor dat je een beetje een mooi design kan vinden
- Je kan de vlaggen van dit jaar downloaden op het Youtube kanaal Serarped

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Ah thanks voor de informatie. Als ik volgende week meer tijd heb, ga ik het eens proberen. Nooit aan gedacht dat zoiets gewoon met PowerPoint kan. En als ik er niet uit kom, dan hoor je het van me ;)
pi_169643964
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

oh dit is persoonlijke mening, maar ik voel me dan beledigd dat ik soms geen goede muzieksmaak heb of zo :'(

maar oke fair, ik hoop dat mijn favo jouw toch nog positief kan verrassen, dit meen ik echt, ik wil gewoon dat jij ook lekker vrolijk wordt O+ O+
Joh, til er niet zo zwaar aan. Mijn favoriete nummer van het Songfestival van vorig jaar was deze plaat:


Klassering: aller, aller, allerlaatste.
  maandag 20 maart 2017 @ 09:32:08 #145
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169645667
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 19:23 schreef ato het volgende:

[..]

Oh dat hoort er ieder jaar ook bij. Ik was bv 2 jaar geleden teleurgesteld dat Ierland en Tsjechië niet kwalificeerden en verleden jaar dat Noorwegen niet in de finale stond.
ja oke :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 maart 2017 @ 09:40:35 #146
163650 Greys
pi_169645794
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 18:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik hoop dat mensen niet teleurgesteld zullen zijn in mei :')
Tuurlijk wel. Iedereen heeft andere favorieten en er wint er maar eentje. Hoort erbij. Zonder dat zou er niks aan zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 maart 2017 @ 09:51:31 #147
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169646014
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Iedereen heeft andere favorieten en er wint er maar eentje. Hoort erbij. Zonder dat zou er niks aan zijn.
:Y mee eens, van mij hoeft mijn favoriet niet te winnen hoor, ik wil alleen dat ze de finale bereiken, want afvallen in de halve finale vind ik zo'n afgang :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169646998
Nou ik heb ook even de tijd genomen:

*O*
1. Macedonië
2. Albanië

^O^
3. Zweden
4. Nederland w/
5. Australië
6. België
7. Wit-Rusland

:) :)
8. Letland
9. IJsland
10. Oekraïne
11. Portugal
12. Polen
13. Frankrijk

:)
14. Hungarije
15. Verenigd Koninkrijk
16. Servië

:{
17. Zwitserland
18. Azerbeidzjan
19. Israël
20. Roemenië
21. Moldavië
22. Noorwegen
23. Bulgarije

:')
24. Montenegro
25. Estland
26. Italië *
27. Ierland
28. Finland
29. Denemarken
30. Cyprus
31. Armenië
32. Oostenrijk

:') :')
33. Litouwen
34. San Marino
35. Duitsland
36. Tsjechië
37. Malta
38. Georgië
39. Kroatië

:r
40. Slovenië
41. Rusland
42. Spanje

:+
43. Griekenland **

* Ik snap de hype rondom Italië nog steeds niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
** Dit is wat mij betreft zo slecht, dat het weer goed wordt. Alleen ja dat goede ligt in een totaal andere dimensie!
  maandag 20 maart 2017 @ 10:44:52 #149
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169647123
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:37 schreef CarloV het volgende:
Nou ik heb ook even de tijd genomen:

*O*
1. Macedonië
2. Albanië

^O^
3. Zweden
4. Nederland w/
5. Australië
6. België
7. Wit-Rusland

:) :)
8. Letland
9. IJsland
10. Oekraïne
11. Portugal
12. Polen
13. Frankrijk

:)
14. Hungarije
15. Verenigd Koninkrijk
16. Servië

:{
17. Zwitserland
18. Azerbeidzjan
19. Israël
20. Roemenië
21. Moldavië
22. Noorwegen
23. Bulgarije

:')
24. Montenegro
25. Estland
26. Italië *
27. Ierland
28. Finland
29. Denemarken
30. Cyprus
31. Armenië
32. Oostenrijk

:') :')
33. Litouwen
34. San Marino
35. Duitsland
36. Tsjechië
37. Malta
38. Georgië
39. Kroatië

:r
40. Slovenië
41. Rusland
42. Spanje

:+
43. Griekenland **

* Ik snap de hype rondom Italië nog steeds niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
** Dit is wat mij betreft zo slecht, dat het weer goed wordt. Alleen ja dat goede ligt in een totaal andere dimensie!
dank je met een 20ste plaats zou ik ook best tevreden zijn hoor, maar Zwitserland hoort hoger te staan dan plekje 17, maar voor de rest een goede ranking vind ik dit O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 11:42:44 #150
375570 crew  Cyan9
pi_169648209
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:37 schreef CarloV het volgende:
Nou ik heb ook even de tijd genomen:

*O*
1. Macedonië
2. Albanië

^O^
3. Zweden
4. Nederland w/
5. Australië
6. België
7. Wit-Rusland

:) :)
8. Letland
9. IJsland
10. Oekraïne
11. Portugal
12. Polen
13. Frankrijk

:)
14. Hungarije
15. Verenigd Koninkrijk
16. Servië

:{
17. Zwitserland
18. Azerbeidzjan
19. Israël
20. Roemenië
21. Moldavië
22. Noorwegen
23. Bulgarije

:')
24. Montenegro
25. Estland
26. Italië *
27. Ierland
28. Finland
29. Denemarken
30. Cyprus
31. Armenië
32. Oostenrijk

:') :')
33. Litouwen
34. San Marino
35. Duitsland
36. Tsjechië
37. Malta
38. Georgië
39. Kroatië

:r
40. Slovenië
41. Rusland
42. Spanje

:+
43. Griekenland **

* Ik snap de hype rondom Italië nog steeds niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
** Dit is wat mij betreft zo slecht, dat het weer goed wordt. Alleen ja dat goede ligt in een totaal andere dimensie!
Phew, nu ben ik niet meer de gene die Italië het laagst heeft geplaatst. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')