abonnement Unibet Coolblue
pi_168884080
HuffingtonPost een goede bron... gelachen _O-
pi_168884102
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:15 schreef TheJanitor het volgende:
HuffingtonPost een goede bron... gelachen _O-
Een soort Joop ja.
  Beste debater 2022 maandag 13 februari 2017 @ 22:16:15 #53
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168884107
Ah,Trump fans... de grote leider heeft iets over buitenlanders gezegd en bij alles wat het heerschap doet glibberen ze van hun stoel.
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:15 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ontstaan, een situatie ontstaat.
Vormt is wellicht een betere term
Hm-hm... En je weet dat de Republikeinen pas zijn ontstaan inde 1850s?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_168884126
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:16 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Een soort Joop ja.
Super eenzijdig. Geen kwaad woord over Clinton en geen goed woord over Trump. Dan weet je het al. Ze gaan gewoon door waar ze mee begonnen waren. Onzin verspreiden en het land verdelen.
pi_168884146
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah,Trump fans... de grote leider heeft iets over buitenlanders gezegd en bij alles wat het heerschap doet glibberen ze van hun stoel.

[..]

Hm-hm... En je weet dat de Republikeinen pas zijn ontstaan inde 1850s?
Je weet dat de problemen vooral terug te leiden zijn naar de industriële revolutie?
  Beste debater 2022 maandag 13 februari 2017 @ 22:20:20 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_168884217
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Je weet dat de problemen vooral terug te leiden zijn naar de industriële revolutie?
Dat kun je wel zeggen ja; dankzij Democraten als Roosevelt (New Deal, Tennessee Valley Authority) en Johnson (Great Society) werden hardwerkende, gewone Amerikaanse burgers voor het eerst door de overheid beschermd tegen de uitwassen van de moderne, kapitalistische samenleving. Zaken die door opeenvolgend Nixon (Republikein) en vooral Reagan (Republikein) weer zijn teruggedraaid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_168884791
Hmmm als linkse, democraat, anti-Trump of in welk hokje de massa mij ook wil stoppen... wil ik even kwijt dat ik al die artikelen over de 'bijzaken' van Trump wel een beetje zat ben alsmede de hoeveelheid aangedikte info.

Laten we het alleen over daadwerkelijke acties hebben die ook echt van belang zijn en niet meer over al die bijzaken (wie hij belt, hoe laat hij belt, wanneer zijn vrouw weer eens buiten komt en of ze niet depressief is, welke handdoekjes hij wilt, hoe hij poept...).

Ook dat gezeur over zijn dochter en dat hij het voor haar opneemt. Terecht zou ik zeggen, het is potdorie dr vader! Mag hopen dat mijn vader ook voor mij twittert als ik word geboycot niet omdat ik lelijke/slechte dingen maak, maar enkel omdat mijn vader president is en sommigen dat niet kunnen hebben.

Begint zo echt op ordinair geroddel te lijken. Stop ermee! Voegt niets toe, leidt af van belangrijke zaken, wakkert haat aan en zet links (mij dus ook) onnodig en ongewenst in een kwaad daglicht.
pi_168884990
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:14 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Donald Trump heeft een Bachelor in Economie van een Ivy League uni, maar hij weet niet of een zwakke of sterke dollar goed is voor de economie? ;(
En dan weet hij ook niet welke persoon hij om 3 uur 's nachts daarvoor moet bellen? ;(

Die vent had beter gewoon zakenman kunnen blijven, daar had hij ten minste wel de competenties voor.
Hmmm ja ik vind dit niet echt absurd gedrag of zo ?
Die man is ook voor de eerste keer president dus ja hij moet ff wat dingetjes uitzoeken en leren.
Wat in dit berichtje staat komt mij niet raar over.

Een storm in een glas water.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  maandag 13 februari 2017 @ 23:03:04 #59
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168885346
Een iets genuanceerdere versie van het verhaal:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ren-6640935-a1545546
  maandag 13 februari 2017 @ 23:09:01 #60
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_168885490
Wauw, wat een fantastisch spookverhaal weer. Niet zo creatief als de Russische golden showers op het bed van Obama, maar net zo vergezocht en idioot. :W
pi_168885619
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:16 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Super eenzijdig. Geen kwaad woord over Clinton en geen goed woord over Trump. Dan weet je het al. Ze gaan gewoon door waar ze mee begonnen waren. Onzin verspreiden en het land verdelen.
Clinton doet niet meer mee, Trump is president. Die update heb je kennelijk gemist.
pi_168886136
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:39 schreef FYazz het volgende:
Hmmm als linkse, democraat, anti-Trump of in welk hokje de massa mij ook wil stoppen... wil ik even kwijt dat ik al die artikelen over de 'bijzaken' van Trump wel een beetje zat ben alsmede de hoeveelheid aangedikte info.

Laten we het alleen over daadwerkelijke acties hebben die ook echt van belang zijn en niet meer over al die bijzaken (wie hij belt, hoe laat hij belt, wanneer zijn vrouw weer eens buiten komt en of ze niet depressief is, welke handdoekjes hij wilt, hoe hij poept...).

Ook dat gezeur over zijn dochter en dat hij het voor haar opneemt. Terecht zou ik zeggen, het is potdorie dr vader! Mag hopen dat mijn vader ook voor mij twittert als ik word geboycot niet omdat ik lelijke/slechte dingen maak, maar enkel omdat mijn vader president is en sommigen dat niet kunnen hebben.

Begint zo echt op ordinair geroddel te lijken. Stop ermee! Voegt niets toe, leidt af van belangrijke zaken, wakkert haat aan en zet links (mij dus ook) onnodig en ongewenst in een kwaad daglicht.
Beste post van het topic.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168886411
een sterke dollar is goed voor de import en slecht voor de export hea. niet echt lastige materie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168887257
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:14 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Donald Trump heeft een Bachelor in Economie van een Ivy League uni, maar hij weet niet of een zwakke of sterke dollar goed is voor de economie? ;(
En dan weet hij ook niet welke persoon hij om 3 uur 's nachts daarvoor moet bellen? ;(

Die vent had beter gewoon zakenman kunnen blijven, daar had hij ten minste wel de competenties voor.
Nepnieuws! :)

Zoiets valt niet onafhankelijk te verifiëren.

Van hetzelfde paparazzi niveau als de claim dat de Engelse koningin cocaïne gebruikt op een van haar toiletten.

Klinkt allemaal prachtig en door iedere malloot op het Net te plaatsen, maar zoiets serieus nemen? Ho maar. :|W
  dinsdag 14 februari 2017 @ 06:32:13 #65
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168887277
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:14 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Donald Trump heeft een Bachelor in Economie van een Ivy League uni, maar hij weet niet of een zwakke of sterke dollar goed is voor de economie? ;(
Dus misschien is dat het moment om wat vraagtekens bij de berichtgeving te zetten, hea. Gegeven het probleem met fake-news de afgelopen maanden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 14 februari 2017 @ 06:37:50 #66
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_168887287
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:39 schreef FYazz het volgende:
Laten we het alleen over daadwerkelijke acties hebben die ook echt van belang zijn en niet meer over al die bijzaken (wie hij belt, hoe laat hij belt, wanneer zijn vrouw weer eens buiten komt en of ze niet depressief is, welke handdoekjes hij wilt, hoe hij poept...).
ALLES wat hij doet is van belang en ligt onder een vergrootglas. Als Cheeto Jesus dat niet wil, moet'ie zijn functie opgeven. Trump staat onder een paar hele felle lampen en de hele wereld krijgt nu te zien wat voor randdebiel het is. :Y

quote:
Ook dat gezeur over zijn dochter en dat hij het voor haar opneemt. Terecht zou ik zeggen, het is potdorie dr vader! Mag hopen dat mijn vader ook voor mij twittert als ik word geboycot niet omdat ik lelijke/slechte dingen maak, maar enkel omdat mijn vader president is en sommigen dat niet kunnen hebben.
:')
Serieus? Okay...ten eerste, zijn dochter werd niet geboycott, ten tweede zat'ie te tweeten TIJDENS ZIJN SECURITY BRIEFING, ten derde mág de overheid zich in de States zich never nooit niet hierin mengen. Obama heeft zich in de tijd van de homoboycott ook op de vlakte gehouden.
"Omdat sommigen dat niet kunnen hebben" - het is een vrij land! Ook al had Nordstrom Ivanka's crap geblokkeerd omdat haar vader een narcistische oranje man-baby is DAN NOG mag dat! En pleur in godsnaam een eind op met je "als ik aangevallen wordt wil ik dat mijn papa mij ook helpt ;( ". Dit is de grote-mensen-wereld, niet het schoolplein.

quote:
Begint zo echt op ordinair geroddel te lijken. Stop ermee! Voegt niets toe, leidt af van belangrijke zaken, wakkert haat aan en zet links (mij dus ook) onnodig en ongewenst in een kwaad daglicht.
:') ahh, dus het ligt aan het geroddel! Niet aan het feit dat de president van de U.S. een instabiele retard is met al het politiek besef van walvisstront :').
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 07:00:31 #67
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168887324
Leg een willekeurige persoon onder een extreem en eenzijdig vergrootglas en er is altijd wel iets te vinden waaruit blijkt dat het een instabiele retard is met al het politiek besef van walvisstront. Als je iets wilt vinden om iemand te beschadigen dan vind je het ook, zeker door overdrijving en eenzijdige berichtgeving die gesteund wordt door nepnieuws wordt het oordeel er niet beter op. Het creëert een mindset die ervoor zorgt dat wanneer iemand iets doet dat wèl goed is, het vanzelfsprekend toch fout is, want het is immers een instabiele retard met al het politiek besef van walvisstront en hij kàn dus in die mindset niks goed doen. Waardoor goede plannen tegengewerkt worden, mislukken, waardoor je een zichzelf bevestigende profetie krijgt. Dat dat miljoenen mensen kan schaden, daar wordt even niet bij stilgestaan, want Trump met z'n handdoekjes is veel grappiger dan moedwillige sabotage van zijn beleid.
pi_168887330
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:47 schreef ems. het volgende:
Trump is een clown maar dit soort strohalmen van haters zijn nog net iets lachwekkender.
pi_168887351
Beetje ludiek maar niet gek.
pi_168887353
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2017 23:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Clinton doet niet meer mee, Trump is president. Die update heb je kennelijk gemist.
Kennelijk is mijn post te moeilijk voor de intellectueel minder bedeelden, zoals jij. Mijn excuses daarvoor.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 07:40:50 #71
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_168887444
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:15 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Kennelijk is mijn post te moeilijk voor de intellectueel minder bedeelden, zoals jij. Mijn excuses daarvoor.
Is dit nou echt nodig?
FOK dreigt echt het afvoerputje van de extreme meningen te worden zeg.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_168887565
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:40 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Is dit nou echt nodig?
FOK dreigt echt het afvoerputje van de extreme meningen te worden zeg.
Dreigt?

Ondertussen is Flynn wel ontslagen omdat hij Trump niet wist te antwoorden. Alhoewel de officiële reden anders is, is dat natuurlijk nepnieuws.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 14 februari 2017 @ 08:06:11 #73
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168887606
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 06:37 schreef Yogaflame het volgende:

[..]

ALLES wat hij doet is van belang en ligt onder een vergrootglas. Als Cheeto Jesus dat niet wil, moet'ie zijn functie opgeven. Trump staat onder een paar hele felle lampen en de hele wereld krijgt nu te zien wat voor randdebiel het is. :Y

[..]

:')
Serieus? Okay...ten eerste, zijn dochter werd niet geboycott, ten tweede zat'ie te tweeten TIJDENS ZIJN SECURITY BRIEFING, ten derde mág de overheid zich in de States zich never nooit niet hierin mengen. Obama heeft zich in de tijd van de homoboycott ook op de vlakte gehouden.
"Omdat sommigen dat niet kunnen hebben" - het is een vrij land! Ook al had Nordstrom Ivanka's crap geblokkeerd omdat haar vader een narcistische oranje man-baby is DAN NOG mag dat! En pleur in godsnaam een eind op met je "als ik aangevallen wordt wil ik dat mijn papa mij ook helpt ;( ". Dit is de grote-mensen-wereld, niet het schoolplein.

[..]

:') ahh, dus het ligt aan het geroddel! Niet aan het feit dat de president van de U.S. een instabiele retard is met al het politiek besef van walvisstront :').
pi_168887783
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 07:40 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Is dit nou echt nodig?
FOK dreigt echt het afvoerputje van de extreme meningen te worden zeg.
Net alsof ik niet weet dat de verkiezingen voorbij zijn. :') Is dat wel nodig?
  dinsdag 14 februari 2017 @ 08:30:57 #75
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168887805
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 06:37 schreef Yogaflame het volgende:

[..]

ALLES wat hij doet is van belang en ligt onder een vergrootglas. Als Cheeto Jesus dat niet wil, moet'ie zijn functie opgeven. Trump staat onder een paar hele felle lampen en de hele wereld krijgt nu te zien wat voor randdebiel het is. :Y

Ik denk dat op dit moment de linkse media en een hoop linksige mensjes vooral onder die felle lampen staan. Hoewel ze het niet door lijken te hebben.

Dat moment dat je ZO hard probeert negatieve aandacht te vestigen op een ander dat je op begint te vallen en zelf het mikpunt van kritiek wordt.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 14 februari 2017 @ 08:38:43 #76
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168887907
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:39 schreef FYazz het volgende:
Hmmm als linkse, democraat, anti-Trump of in welk hokje de massa mij ook wil stoppen... wil ik even kwijt dat ik al die artikelen over de 'bijzaken' van Trump wel een beetje zat ben alsmede de hoeveelheid aangedikte info.

Laten we het alleen over daadwerkelijke acties hebben die ook echt van belang zijn en niet meer over al die bijzaken (wie hij belt, hoe laat hij belt, wanneer zijn vrouw weer eens buiten komt en of ze niet depressief is, welke handdoekjes hij wilt, hoe hij poept...).

Ook dat gezeur over zijn dochter en dat hij het voor haar opneemt. Terecht zou ik zeggen, het is potdorie dr vader! Mag hopen dat mijn vader ook voor mij twittert als ik word geboycot niet omdat ik lelijke/slechte dingen maak, maar enkel omdat mijn vader president is en sommigen dat niet kunnen hebben.

Begint zo echt op ordinair geroddel te lijken. Stop ermee! Voegt niets toe, leidt af van belangrijke zaken, wakkert haat aan en zet links (mij dus ook) onnodig en ongewenst in een kwaad daglicht.
ik ben als iemand die centrum-links te noemen is de boel ook eigenlijk wel flink zat. Dat autistische geschreeuw en dat nazi-geroep mag wel eens klaar zijn. De volgende stap is gewoon geweld als we zo door gaan. En als het geweld wordt dan is het deze keer toch echt de schuld van links.

Ik schaam me kapot.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 14 februari 2017 @ 08:59:59 #77
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_168888205
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:38 schreef SpecialK het volgende:

[..]

ik ben als iemand die centrum-links te noemen is de boel ook eigenlijk wel flink zat. Dat autistische geschreeuw en dat nazi-geroep mag wel eens klaar zijn. De volgende stap is gewoon geweld als we zo door gaan. En als het geweld wordt dan is het deze keer toch echt de schuld van links.

Ik schaam me kapot.
In de VS is dat al aan de orde, helaas. Het begint echt obsessieve vormen aan te nemen.

Je ziet het hier op het forum ook. Elke poep en plas wordt aangegrepen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_168888305
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:38 schreef SpecialK het volgende:

[..]

ik ben als iemand die centrum-links te noemen is de boel ook eigenlijk wel flink zat. Dat autistische geschreeuw en dat nazi-geroep mag wel eens klaar zijn. De volgende stap is gewoon geweld als we zo door gaan. En als het geweld wordt dan is het deze keer toch echt de schuld van links.

Ik schaam me kapot.
Ik vind het knap dat je dit toe kan geven. Dit is constructief. Hier moeten we naar terug... Alleen zijn er veel helemaal de weg kwijt, wat ook weer de schuld is van de media die alles overdrijven en aandikken.
pi_168888335
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:28 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Net alsof ik niet weet dat de verkiezingen voorbij zijn. :') Is dat wel nodig?
Waarom dan die neiging om Clinton erbij te betrekken?
pi_168888364
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom dan die neiging om Clinton erbij te betrekken?
Omdat ze tijdens de verkiezingsrace al extreem partijdig waren en daarmee zijn ze gewoon door gegaan. Het afbranden van Trump, heb ik het dan over.
pi_168888623
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:13 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Omdat ze tijdens de verkiezingsrace al extreem partijdig waren en daarmee zijn ze gewoon door gegaan. Het afbranden van Trump, heb ik het dan over.
Dus media mag niet meer kritisch zijn t.a.v. Trump? Die man doet ook gewoon hele vreemde dingen.
pi_168888793
Wie zegt dat dit allemaal waar is.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 09:49:16 #83
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168888860
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:38 schreef SpecialK het volgende:

[..]

ik ben als iemand die centrum-links te noemen is de boel ook eigenlijk wel flink zat. Dat autistische geschreeuw en dat nazi-geroep mag wel eens klaar zijn. De volgende stap is gewoon geweld als we zo door gaan. En als het geweld wordt dan is het deze keer toch echt de schuld van links.

Ik schaam me kapot.
Nazi niet, maar Trump voldoet toch zeker aan minstens 12 van de 14 kenmerken van een fascist zoals genoemd door Umberto Eco, en eigenlijk wel volgens de meeste definities:
https://en.wikipedia.org/wiki/Definitions_of_fascism
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168889070
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:49 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nazi niet, maar Trump voldoet toch zeker aan minstens 12 van de 14 kenmerken van een fascist zoals genoemd door Umberto Eco, en eigenlijk wel volgens de meeste definities:
https://en.wikipedia.org/wiki/Definitions_of_fascism
Als ik er even snel doorheen lees ben ik wel benieuwd welke 12 dan, want ik zie er zo al 5 die niet op hem slaan. En dan heb ik ze nog niet allemaal goed gelezen.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:09:56 #85
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_168889108
Wat me wel duidelijk lijkt en ook direct aan Trump verwijtbaar is dat hij ontzettend onvoorbereid lijkt te zijn voor het ambt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:10:17 #86
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168889110
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:06 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als ik er even snel doorheen lees ben ik wel benieuwd welke 12 dan, want ik zie er zo al 5 die niet op hem slaan. En dan heb ik ze nog niet allemaal goed gelezen.
Ik zou eerder dan zeggen welke niet? De Newspeak en de cult of death (nog) niet, maar de rest is in meer of mindere mate zeker toepasbaar.

Natuurlijk zijn er al eerder vergelijkingen opgesteld, deze stammen allemaal nog van voor z'n inauguratie, hier zijn er een paar:
http://lithub.com/umberto(...)ooking-at-a-fascist/
http://www.spiegel.de/int(...)ist-a-1122035-2.html
https://www.theatlantic.com/notes/2016/10/fascism/502841/

[ Bericht 31% gewijzigd door Dagonet op 14-02-2017 10:16:59 ]
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:14:21 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168889152
Dat die man een gedragsprobleempje heeft daar hebben we dit sort bronnen niet voor nodig :')
pi_168889160
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:10 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik zou eerder dan zeggen welke niet? De Newspeak en de cult of death (nog) niet, maar de rest is in meer of mindere mate zeker toepasbaar.
"Disagreement Is Treason" <- Niemand gaat in de bak als ze het niet met hem eens zijn.
"Fear of Difference" <- Hij is niet tegen immigranten, alleen tegen illegale immigranten. Zijn vrouw is zelfs immigrant :') Ik heb hem nog nooit horen zeggen dat hij geen immigratie meer wil.
"Pacifism is Trafficking with the Enemy" because "Life is Permanent Warfare" <- Hij is juist tegen oorlog.
"Contempt for the Weak" <- Heb ik geen bewijs voor kunnen vinden.
"Everybody is Educated to Become a Hero" <- Deze ook totaal niet
"Machismo" <- hij is juist voorstander voor LGBT-community, dat zou een echte fascist echt niet zijn.
pi_168889175
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus media mag niet meer kritisch zijn t.a.v. Trump? Die man doet ook gewoon hele vreemde dingen.
Zowel Trump als de media doen hele vreemde dingen. Ze voeden elkaar.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:17:29 #90
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168889198
Post update met wat links.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:19:05 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168889213
Ik ben wle eens benieuwd als je de DSM op Trump loslaat welke stoornissen er allemaal boven komen
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:20:29 #92
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_168889232
He een nieuwsbericht over Trump wat niet vol staat met "als", "wanneer", "misschien".

Maar goed al valt over de echtheid van dit bericht natuurlijk te twisten.
pi_168889277
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:14 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

"Disagreement Is Treason" <- Niemand gaat in de bak als ze het niet met hem eens zijn.
Dit schreven ze over Yates naar aanleiding van haar ontslag:

quote:
The acting Attorney General, Sally Yates, has betrayed the Department of Justice by refusing to enforce a legal order designed to protect the citizens of the United States.
Letterlijk gebruiken ze de term verraad.

quote:
"Fear of Difference" <- Hij is niet tegen immigranten, alleen tegen illegale immigranten. Zijn vrouw is zelfs immigrant :') Ik heb hem nog nooit horen zeggen dat hij geen immigratie meer wil.
Dit gaat niet alleen over migranten, he. Het gaat over iedereen die niet binnen de definitie van Het Volk valt zoals de leider dat graag ziet.

quote:
"Pacifism is Trafficking with the Enemy" because "Life is Permanent Warfare" <- Hij is juist tegen oorlog.
Behalve tegen de radicale islam, die gaat hij namelijk helemaal de moeder bombarderen en compleet uitroeien. Daarna zal er vast een nieuwe vijand zijn, maar voorlopig gaat hij gewoon door met oorlog hoor. Zie ook de investeringen in het leger.

quote:
"Contempt for the Weak" <- Heb ik geen bewijs voor kunnen vinden.
Wederom uit het ontslag van Yates:

quote:
Ms. Yates is an Obama Administration appointee who is weak on borders and very weak on illegal immigration.
Verder kan ik je deze pagina aanraden: https://twitter.com/searc(...)donaldtrump&src=typd

quote:
"Everybody is Educated to Become a Hero" <- Deze ook totaal niet
Dit is dan ook een van de weinige dingen die niet spelen. Nog niet in ieder geval, ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als de oorlog tegen IS intensiveert onder Trump bijvoorbeeld.

quote:
"Machismo" <- hij is juist voorstander voor LGBT-community, dat zou een echte fascist echt niet zijn.
Hij is echter ook hypermannelijk en linkt dat ook wel eens aan zijn seksuele vermogens, zie ook zijn kleine handjes en zijn commentaar daarop. Ik ben wel benieuwd of uit zijn beleid gaat blijken dat hij echt een groot vriend is van de LGBT-gemeenschap, maar goed, dat wil ik nog wel afwachten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:25:16 #94
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168889282
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:14 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

"Disagreement Is Treason" <- Niemand gaat in de bak als ze het niet met hem eens zijn.
"Fear of Difference" <- Hij is niet tegen immigranten, alleen tegen illegale immigranten. Zijn vrouw is zelfs immigrant :') Ik heb hem nog nooit horen zeggen dat hij geen immigratie meer wil.
"Pacifism is Trafficking with the Enemy" because "Life is Permanent Warfare" <- Hij is juist tegen oorlog.
"Contempt for the Weak" <- Heb ik geen bewijs voor kunnen vinden.
"Everybody is Educated to Become a Hero" <- Deze ook totaal niet
"Machismo" <- hij is juist voorstander voor LGBT-community, dat zou een echte fascist echt niet zijn.
Disagreement is treason, Trump staat er bekend om dat hij geen tegenspraak duldt.
Fear of Difference is een sentiment dat hij heel bewust oprakelt en aanspreekt.
Hij omringt zich met veel (voormalig) militair personeel, wil het leger weer opbouwen met veel militaire parades. En is op zoek naar een manier om Iran aan te vallen. Die oorlog komt er echt wel.
Contempt for the weak:

En talloze uitspraken over mensen die hij ziet als zwakker dan hijzelf.
Martelaarschap is er inderdaad nog niet.
Machismo, hij is niet zozeer een voorstander, het boeit hem alleen niet omdat het hem niet raakt. Grab 'em by the pussy.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168889307
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:25 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Disagreement is treason, Trump staat er bekend om dat hij geen tegenspraak duldt.
Fear of Difference is een sentiment dat hij heel bewust oprakelt en aanspreekt.
Hij omringt zich met veel (voormalig) militair personeel, wil het leger weer opbouwen met veel militaire parades. En is op zoek naar een manier om Iran aan te vallen. Die oorlog komt er echt wel.
Contempt for the weak:
[ afbeelding ]
En talloze uitspraken over mensen die hij ziet als zwakker dan hijzelf.
Martelaarschap is er inderdaad nog niet.
Machismo, hij is niet zozeer een voorstander, het boeit hem alleen niet omdat het hem niet raakt. Grab 'em by the pussy.
Dit soort bewegingen heeft hij ook bij andere mensen gedaan. Je zult toch echt met uitspraken moeten komen waar hij het aantoont.
pi_168889363
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit schreven ze over Yates naar aanleiding van haar ontslag:

[..]

Letterlijk gebruiken ze de term verraad.

[..]

Dit gaat niet alleen over migranten, he. Het gaat over iedereen die niet binnen de definitie van Het Volk valt zoals de leider dat graag ziet.

[..]

Behalve tegen de radicale islam, die gaat hij namelijk helemaal de moeder bombarderen en compleet uitroeien. Daarna zal er vast een nieuwe vijand zijn, maar voorlopig gaat hij gewoon door met oorlog hoor. Zie ook de investeringen in het leger.

[..]

Wederom uit het ontslag van Yates:

[..]

Verder kan ik je deze pagina aanraden: https://twitter.com/searc(...)donaldtrump&src=typd

[..]

Dit is dan ook een van de weinige dingen die niet spelen. Nog niet in ieder geval, ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als de oorlog tegen IS intensiveert onder Trump bijvoorbeeld.

[..]

Hij is echter ook hypermannelijk en linkt dat ook wel eens aan zijn seksuele vermogens, zie ook zijn kleine handjes en zijn commentaar daarop. Ik ben wel benieuwd of uit zijn beleid gaat blijken dat hij echt een groot vriend is van de LGBT-gemeenschap, maar goed, dat wil ik nog wel afwachten.
Een voorbeeld van Yates... niet zo sterk. Ze doet niet wat niet wat haar opgedragen is, natuurlijk is dat betray. En betray is niet treason.

En omdat hij haar te zwak vond voor die baan betekent niet gelijk een "Contempt for the weak".

En die twitterpagina gaat meer over mensen die hij zwak vindt in een rol die zij moeten uitoefenen. Geen "Contempt for the weak", ie. mensen die hulp nodig hebben.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:31:35 #97
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168889379
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dit soort bewegingen heeft hij ook bij andere mensen gedaan. Je zult toch echt met uitspraken moeten komen waar hij het aantoont.
Lappen tekst, van niet alleen mij, en dit is je enige weerwoord.

Ok.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168889386
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:31 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Lappen tekst, van niet alleen mij, en dit is je enige weerwoord.

Ok.
Lees een post boven je, gek. :D
pi_168889418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:30 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Een voorbeeld van Yates... niet zo sterk. Ze doet niet wat niet wat haar opgedragen is, natuurlijk is dat betray. En betray is niet treason.
Nou ja, aangezien die opdracht dus blijkbaar illegaal was, aangezien die ook gewoon door de rechter is opgeschort, heeft ze haar werk gewoon gedaan. Dat ze haar daarna een verrader noemen omdat ze niet klakkeloos orders volgt is natuurlijk precies wat Eco bedoelt.

quote:
En omdat hij haar te zwak vond voor die baan betekent niet gelijk een "Contempt for the weak".
Hij zegt niet dat ze te zwak is voor de baan, hij zegt dat haar beleid zwak is. Zie verder alle andere twitterberichten waarin hij mensen aanvalt omdat ze 'weak' zijn.

quote:
En die twitterpagina gaat meer over mensen die hij zwak vindt in een rol die zij moeten uitoefenen. Geen "Contempt for the weak", ie. mensen die hulp nodig hebben.
Nee, het gaat niet om zwakken in de samenleving he. Dat maak jij er van, het gaat erom dat Donald zichzelf superieur acht aan zwakkelingen. Dat maakt die twitter-feed van hem wel duidelijk, aangezien hij 'weak' continu als scheldwoord gebruikt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168891639
Dit is duidelijk Fake news.
Ура для россии
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')