abonnement Unibet Coolblue
pi_168883198
Jongons, jullie gaan te hard, ik hou t niet bij ;(

Die foto, Razz :D en truienboks!

Ik was zo blij met föhn, krultang en foundation O+ even mezelf toonbaar maken toen ik om een uurtje of 5 's nachts ging douchen. Daarna natuurlijk het presenteermomentje bij de ingang van het ziekenhuis.
(Die laatste had ik echt, want ik zat in rolstoel met baby op schoot terwijl vriend 'even' de maxi-cosi in de auto ging zetten en de auto pakte, helemaal aan de andere kant van het ziekenhuis :') wel meteen veel vertederde blikken)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 13 februari 2017 @ 21:46:41 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_168883301
Foundation met een newborn is toch hartstikke kut? Dat geeft af op je baby :D
disclaimer
pi_168883333
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die heb je toch aan als je er heen gaat?
Nee, dat waren slippers ivm opgezwollen voeten. Had wel sokken bij me maar geen schoenen. Dus ik heb met witte sokken in mijn slippers moeten lopen.
pi_168883354
Nou, mijn vader heeft zo ongeveer een vluchttas klaarstaan voor ziekenhuisbezoeken _O-. En als we een vermoeden hebben dat hij moet blijven nemen we dat dus altijd mee. Zijn dan ook ritjes van 100km enkel en ze hebben hem al best vaak gehouden (of ik weiger hem mee naar huis te nemen, true story :7)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_168883401
Uhm, baby kon ook wel een likje gebruiken :Y
Nee, garpje. Trainingsbroek en knot op mn kop ^O^
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 13 februari 2017 @ 21:50:25 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_168883403
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:48 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Nee, dat waren slippers ivm opgezwollen voeten. Had wel sokken bij me maar geen schoenen. Dus ik heb met witte sokken in mijn slippers moeten lopen.
oh ja, ach :D beter dan blote voeten toch :Y)
(Ik kan me daar oprecht niet zo druk om maken :') )
disclaimer
  maandag 13 februari 2017 @ 21:50:45 #57
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_168883412
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:48 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Nee, dat waren slippers ivm opgezwollen voeten. Had wel sokken bij me maar geen schoenen. Dus ik heb met witte sokken in mijn slippers moeten lopen.
Ach, er zijn ergere dingen.

Zoals foundation vlekken op je newborn :(
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 13 februari 2017 @ 21:52:32 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_168883457
Ik heb dus wel eens een baby teruggegeven aan z'n moeder bij een kraambezoek die foundationvlekken had van mij. Sindsdien vermijd ik zulke schmink in de buurt van baby's :')
disclaimer
pi_168883535
Bij een hupothetische nummer twee laat ik me denk ik als tijger schminken voor tijdens de bevalling. Leuk voor de foto's.
Kwak
pi_168883553
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:18 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat doet hij inderdaad! Tot groot verdriet van hem zelf, overigens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
En bedankt, nu kan ik niet meer naar mijn vluchttas kijken zonder een boze bijna-dreumes (toch?) te zien...
pi_168883611
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:18 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat doet hij inderdaad! Tot groot verdriet van hem zelf, overigens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ Tas
pi_168883620
Overigens past alles wat ik mee heb in een tas die net aan de helft van een maxi cosi is :7

En het geeft mij (en vriend) rust dat ie klaar staat (8>
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 13 februari 2017 @ 22:04:57 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_168883790
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:59 schreef tombolafan het volgende:
Overigens past alles wat ik mee heb in een tas die net aan de helft van een maxi cosi is :7

En het geeft mij (en vriend) rust dat ie klaar staat (8>
ik veroordeel de vluchttas ook absoluut niet hoor, integendeel! ;)
Heb er alleen zelf weinig behoefte aan maar ik besef me ook wel dat ik de uitzondering ben daarin :)
disclaimer
pi_168884064
Ermahgerd Tas O+

Bij de vorige weet ik niet eens meer wanneer ik een vluchttas ging maken. Laat in ieder geval. Een bigshopper waar ik wat babykleding en twee mutsjes (waarvan de ene te groot en de ander te klein :') ) had ingemikt en een extra shirt volgens mij. Ik kan me er nog vrij weinig van herinneren. Het enige wat ik stom vond, was dat ik moest vertrekken in een rolstoel. Ik vond dat ik prima kon lopen naar de auto :( :+
  maandag 13 februari 2017 @ 22:16:41 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_168884122
Ja dat dacht ik ook idd. Adrenaline O+ En die maxi cosi kon ik ook best zelf tillen :')
disclaimer
pi_168884241
Een vriendin duwde me terwijl vriend liep met de maxicosi en alle "aaaawwwww O+ 's" in ontvangst nam een halve kilometer achter me. Grote behoefte door het ziekenhuis te roepen dat IK dat net eruit geworpen heb hoor :{w O+
  maandag 13 februari 2017 @ 22:22:32 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_168884281
En terecht!

Hey maar onze slaapkamer is er helemaal klaar voor. Ik kan werpen!


disclaimer
pi_168884582
Mooi! O+ O+
pi_168884753
Inclusief relaxte stoel. O+
Je raekt an de dinge geweun.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 13 februari 2017 @ 22:48:08 #70
269689 crew  Viv
pi_168885037
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:37 schreef Messina het volgende:
Inclusief relaxte stoel. O+
Ik las alleen de laatste post en dacht dat het nog steeds over de inhoud van vluchtkoffers ging. oO<
pi_168885188
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:48 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik las alleen de laatste post en dacht dat het nog steeds over de inhoud van vluchtkoffers ging. oO<
:+

Ziet er heerlijk relaxed uit zo sq ♡
:)
pi_168885315
Oh wat een fijn nestje SQ! O+

Je kunt trouwens prima zonder ochtendjas, ik ben gewoon in een laken gewikkeld naar de douche en t toilet gewaggeld s ochtends na de bevalling :+

(Ik had ook naakt geslapen en dat vond de verpleging maar niks - maar ik ging echt niet meer aantrekken onder die vieze warme syntethische dekens, doei!) :D
Kwak
pi_168885826
Na mijn eerste bevalling moest ik langer blijven in het ziekenhuis. In DE tas zat maar 1 pakje dus ik heben mijn man gevraagd of hij wat bij wilde halen thuis. Komt ie aan met een big shopper met kleren. Hij wist niet goed wat hij mee moest nemen. Had hij de hele la inhoud mee genomen. Beetje jammer dat t de la met te grote kleren was. Jurkjes maat 68 etc.
*poef* nu is het weg
pi_168886193
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 23:26 schreef kaatjejannie het volgende:
Na mijn eerste bevalling moest ik langer blijven in het ziekenhuis. In DE tas zat maar 1 pakje dus ik heben mijn man gevraagd of hij wat bij wilde halen thuis. Komt ie aan met een big shopper met kleren. Hij wist niet goed wat hij mee moest nemen. Had hij de hele la inhoud mee genomen. Beetje jammer dat t de la met te grote kleren was. Jurkjes maat 68 etc.
Nouja dan gaat ie weer terug naar huis en gooit ie de andere la in een big shopper. Kan best toch?
Toen kleine A. in het ziekenhuis lag in de kraamweek had ik ook niets bij me anders dan de kleding die we zelf aan hadden. B. ging naar huis en pakte allemaal ondergoed wat ik voor een reden al een poos niet meer droeg (lees: te klein :') ) en 1 extra hemd en voor de baby vergat hij kleding. Rottig maar was een kwestie van nog een keertje rijden.
:)
pi_168886240
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 23:01 schreef kwakz0r het volgende:
Oh wat een fijn nestje SQ! O+

Je kunt trouwens prima zonder ochtendjas, ik ben gewoon in een laken gewikkeld naar de douche en t toilet gewaggeld s ochtends na de bevalling :+

(Ik had ook naakt geslapen en dat vond de verpleging maar niks - maar ik ging echt niet meer aantrekken onder die vieze warme syntethische dekens, doei!) :D
Ohja dat had ik ook, vond ze heel raar :') werd ook heel spastisch op gereageerd. Ik lag bij E. alleen op een klein kamertje, bloedheet daar want centraal geregelde thermostaat. En ik slaap altijd in mn ondergoed, pyjama's vind ik ondingen, leuk voor op de bank ofzo. Op dat moment had ik een verblijfskatheter en ik zag echt niet hoe ik dat ding "comfortabel" in moest hebben én een broek aan moest hebben. En dan een baby die elk uur aan de borst wilde (en mocht!) Ja eh doei he, voor die 3x2 minuten dat ze op mijn kamer zijn...
Ik lag overigens keurig netjes onder het laken dus nouja... dacht toch dat een kraamverpleegkundige wel wat gewend zou zijn :')
:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')