abonnementen ibood.com bol.com
pi_169038224
registreer om deze reclame te verbergen
Briljante aflevering, dat melige gedoe in het museum. _O-
pi_169038483
'Heb jij zakken aan de zijkant van je broek?' :') _O-
pi_169038669
source.gif

Die jump van Sam het water in. Sowieso al die jumps het water in _O-

[ Bericht 27% gewijzigd door Joosie200 op 21-02-2017 14:34:21 ]
pi_169039220
Ik blijf nog bij Hans en Eline als verdachten.

Eline was voor de tweede keer op rij erg snel met het verlies van een opdracht niet aan haar toedichten en heeft als ik snel denk het minste geld verdiend. Verder weet ik niet wat voor trainingen je krijgt als Politieinspecteur, maar de manier waarop ze over die grond kroop leek me niet de meest onopvallende manier.

Bij Hans blijven mijn verdenkingen alleen maar omdat hij in de beste posities zit om te mollen. Deze week kon ie bij de ene proef al het geld verspelen en bij de andere het meeste geld. Verder blijf ik het gewoon vreemd vinden dat een relatieve nieuwkomer meer weet van de mol dan de mensen die er langer in zitten.

Mijn verdere gedachtes:
Bertrand had door dat Eline het alarm liet afgaan en nam de schuld op zich. Hij verdenkt haar.

Sam zei vorige week dat als Hans een groen scherm kreeg hij de mol wel moest zijn. Deze week was ie extra zenuwachtig bij de onthulling, zou ie op hem hebben ingezet?
pi_169039471
Die servers van Vier kunnen de boel op maandag niet aan. Tweede week op rij dat ik in anderhalf uur tijd ongeveer een halfuurtje heb kunnen zien :{.

En van de spoilertags zijn ze ook niet daar. Kwam via de site al snel de afvaller tegen :'(.

Eerste halfuur was daarom wel _O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_169039948
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 01:08 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]

Uit de eerste 2 regels valt "Eline Is De Mol" te halen.

Heb een aantal namen geprobeerd maar nog geen kandidaat gevonden waarbij dit ook lukte voor het woord Mol.
Dit zou wel een Klaas cf Mol hint zijn! Ze begon wel met haar verdenkingen op Annelies.
't Echte en 't ware!
pi_169043773

pi_169045084
Davey kwam juist heel nerveus over. Hopelijk gaan ze nog nog onthullen wie het spel had moeten verlaten. Marz ging er echt voor. Ze is heel duidelijk een kandidaat.
pi_169045521
quote:
Politievrouw Eline krijgt zelfs een eenvoudige droedel als 1/4 L (kwartel) niet opgelost
Dit viel mij op in de zin van Dennis en Patrick aan de waterkant met het seinen: DRIEFM, DRIEFM? Oh, 3FM! in Mexico, seizoen 2008 van Wie is de Mol.

Een kwart L ofwel kwartel was de eenvoudigste puzzel om op te lossen. Een el is ook een maataanduiding dus niet zo vreemd dat Eline daarop verder gaat. Maar toch is dit voor mij een verdacht molmoment aangezien ik Eline verdenk er een DRIEFM gedaan te hebben ;)
pi_169045559
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:35 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dit viel mij op in de zin van Dennis en Patrick aan de waterkant met het seinen: DRIEFM, DRIEFM? Oh, 3FM! in Mexico, seizoen 2008 van Wie is de Mol.

Een kwart L ofwel kwartel was de eenvoudigste puzzel om op te lossen. Een el is ook een maataanduiding dus niet zo vreemd dat Eline daarop verder gaat. Maar toch is dit voor mij een verdacht molmoment aangezien ik Eline verdenk er een DRIEFM gedaan te hebben ;)
Ik moet bekennen dat ik 'm ook niet zag tot Robin/Hans het riepen :@

Maar zo kruipen als agente...?

Enige twijfel die ik heb is dat Marzena haar leek te verdenken en naar huis moest.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 14:43:04 #86
403253 Meke
after all this time? always.
pi_169045685
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:11 schreef jcdragon het volgende:
Hopelijk gaan ze nog nog onthullen wie het spel had moeten verlaten.
Dat hoopte ik ook, totdat ik me bedacht dat je diegene dan met zekerheid kan afstrepen als de mol, dus dat ze het pas kunnen doen als diegene voor de tweede keer een rood scherm krijgt of na de finale :+ Niet leuk als je van n van de finalisten al weet dat die niet de mol is.
It is better to be beautiful than to be good, but it is better to be good than to be ugly.
Mijn 101 doelen in 1001 dagen!
pi_169045946
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:37 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik 'm ook niet zag tot Robin/Hans het riepen :@

Maar zo kruipen als agente...?

Enige twijfel die ik heb is dat Marzena haar leek te verdenken en naar huis moest.
Ik zag die als enige direct. En die van die vierkanten op den duur.

Dat kruipen zo als agente leek inderdaad nergens op. Zij zette ook het alarm af, niet Bertrand. Verdenkingen zeggen niet alles, Marzena was de een-na-slechtste. Dan scoren anderen beter of Marzena heeft niet goed genoeg op Eline ingezet.
pi_169046157
Die optrommelen droedel was wel serieus ingewikkeld. Wel leuk dat ze weer gebruik maakten van die dingen, dat deden ze in de eerste seizoenen lang geleden ook.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_169053730
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Die haat richting Hans van met name Robin :{. En dan zo rustig blijven, ik had dat niet gekund denk ik.

Vond het, buitenom de ontsnappingsopdracht, niet zo gek goed eigenlijk gister. Vorige week ebde het ook al snel weg na de fabelachtige opening, voorlopig is het nog niet het niveau van vorig jaar wat mij betreft.
Lijken elkaar nu gevonden te hebben
pi_169064755
Was weer een leuke aflevering :) Ik vind de opdrachten wel creatief. Vooral die laatste opdracht waarin ze afvaller moesten zien te ontmaskeren. Ik vond het wel opvallend dat er helemaal geen kruisverhoor werd gehouden. Ik heb toch het idee dat Eline het eerste rode scherm kreeg en dat je dat met een beetje doorvragen er ook wel uit had gekregen.
pi_169079373
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 06:54 schreef Cee het volgende:
'Heb jij zakken aan de zijkant van je broek?' :') _O-
Geniaal :D _O-
  woensdag 22 februari 2017 @ 22:29:02 #92
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_169080325
Ik ben bij de Nederlandse versie al een paar seizoenen afgehaakt, maar deze serie volg ik nu ook :). Het blijft een tof spel. Ik vind deze Belgische versie mooi gemaakt, de opdrachten zijn creatief en het is echt een verademing dat de deelnemers onbekende mensen zijn.
pi_169189078
Hij staat er weer op *O*
pi_169189191
Hij blijft na een paar minuten al stilstaan hier :'(

Wel op Hans, wat dan opzich weer geen straf is.
  maandag 27 februari 2017 @ 23:37:46 #96
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_169191419
Gewoon opdrachten die een paar uur of zelfs bijna een hele dag duren, i.p.v. 20 minuten zoals in WIDM. O+ En alles zo goed uitgedacht. _O_
Lying awake, wondering if there is a Dog...

FOK!kers op YouTube: Tijn - Sinterklaas
pi_169191711
Struisvogels. _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169192655
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2017 23:37 schreef Jane het volgende:
Gewoon opdrachten die een paar uur of zelfs bijna een hele dag duren, i.p.v. 20 minuten zoals in WIDM. O+ En alles zo goed uitgedacht. _O_
Als je de afleveringen naast elkaar legt is het toch wel erg duidelijk dat Vlaamse variant wint ^O^
Proeven langer en slimmer bedacht lijkt het wel, ook de niet bekende mensen maken het leuker om te kijken. Iedereen lijkt er ook steeds vol voor te gaan, of laat het zo lijken ;)
  dinsdag 28 februari 2017 @ 01:03:14 #99
12221 Tijn