abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:29:11 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_168933990
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:27 schreef Slayage het volgende:
owwwwkaaaaayyy. dit zag ik niet aankomen.

kennelijk is er het een en ander gebeurd/afgesproken achter de schermen. vraag me af wat we nu op de grond gaan zien gebeuren.

[..]

:') !!!!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_168934008
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:29 schreef Szura het volgende:

[..]

:') !!!!
echt een giller LAN :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:30:44 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168934020
Zo te lezen is er weinig van het stadje over..

quote:
A total of 2,852 Daesh terrorists, and 357 PKK/PYD terrorists have been killed since the beginning of the operation, while 2,207 positions belonging to the terrorists have been destroyed by Turkish artillery and airstrikes.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168934207
als de trekkers van het "staakt het vuren" niet eens op 1 lijn kunnen komen, kunnen we ons opmaken voor weer een totale escalatie binnenkort. alle signalen wijzen daar dan ook op.

quote:
Turkey, Russia differ on Astana agenda

Sevil Erkuş – ANKARA


Talks on Syria are expected to start on Feb. 16 in Astana following a one-day delay, but Ankara and Moscow have differed on the purpose of the discussions in the Kazakh capital.

Since Russia furnished Syrian opposition representatives with a draft constitution for Syria in January talks in Astana, Ankara has refrained from discussing the future administrative make-up of Syria at the meeting in Kazakhstan, in contrast to Moscow’s attempts to make the talks a venue for political discussions.

The talks, which were delayed by one day for “technical reasons,” are likely to focus on bolstering a shaky cease-fire brokered by Moscow, Tehran and Ankara and to facilitate the creation of a “monitoring mechanism” to maintain the truce.


Turkey insists the agenda in Astana meetings should be limited to talks aiming to consolidate the cease-fire in the war-torn country, monitor the truce and determine measures against cease-fire violations.

Turkey has avoided any discussions on a political settlement, saying Astana should not be an alternative to U.N.-sponsored talks in Geneva, the venue for political negotiations between the Syrian opposition and the regime.


The Geneva talks scheduled for Feb. 23 are expected to be wider-ranging and focus on key issues such as the fate of Syrian President Bashar al-Assad.

Russian Foreign Minister Sergei Lavrov on Feb. 13 said the Astana meeting would be a chance to “monitor the commitment of different parties to refrain from using force and to promote, encourage, the political process.”

A Syrian source close to the government told AFP that the discussions in Astana would be “purely military.”
Syrian opposition representatives, who have threatened this week to boycott the talks, are not happy with the attitude of Russia to push the regime to comply fully with the cease-fire, a Turkish official told Hürriyet Daily News.

The Syrian opposition demands humanitarian aid access and the release of detainees before any negotiations over Syria’s political future.

The Syrian government said on Feb. 13 it was ready to agree on prisoner swaps with rebel groups. Syrian state media cited an official source as saying the government was ready to exchange prisoners in its jails for people “kidnapped by terrorist groups.”

This month, the Syrian regime and opposition groups swapped dozens of women prisoners and hostages, some of them with their children, in Hama province in northwestern Syria.

Russia is sending presidential envoy Alexander Lavrentiev, Iran is dispatching Deputy Foreign Minister Hossein Jaberi Ansari, while Turkey will likely send a Foreign Ministry department head to the Astana talks, according to officials.

The U.N.’s envoy on Syria, Staffan de Mistura, said he would not participate personally in the latest Astana meeting but that his office would be represented by a “technical team.”

Jordan will also be represented by a “high-level delegation,” government spokesman Mohamed Momani said.

February/16/2017
Charles_Lister twitterde op donderdag 16-02-2017 om 07:50:29 #pt: #Syria's opposition agreed to attend #Astana on the condition that talks focused *only* on securing a ceasefire pre-#Geneva on Feb 23. reageer retweet


[ Bericht 13% gewijzigd door Slayage op 16-02-2017 09:54:15 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168934401
_O- _O- _O-

Charles_Lister twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 23:01:08 "Arabs in #Syria’s #Manbij call on #Turkey to release #PKK leader”[But to clarify, the #YPG is still not the PKK]… reageer retweet
interessante twitteraar zo te zien. voornamelijk isis.

https://twitter.com/SaladinAlDronni

ik vraag me af hoe lang ze het gaan volhouden.



[ Bericht 5% gewijzigd door Slayage op 16-02-2017 10:24:49 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168935505
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:27 schreef Slayage het volgende:
owwwwkaaaaayyy. dit zag ik niet aankomen.

kennelijk is er het een en ander gebeurd/afgesproken achter de schermen. vraag me af wat we nu op de grond gaan zien gebeuren.

[..]

:D

QalaatAlMudiq twitterde op donderdag 16-02-2017 om 10:45:46 Intense street battles raging in W. and N. parts of Al-Bab between #EuphratesShield forces and #ISIS. https://t.co/XEwi7SdRRa reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:37:45 #57
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_168936049
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:56 schreef Slayage het volgende:
_O- _O- _O-

Charles_Lister twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 23:01:08 "Arabs in #Syria’s #Manbij call on #Turkey to release #PKK leader”[But to clarify, the #YPG is still not the PKK]… reageer retweet
interessante twitteraar zo te zien. voornamelijk isis.

https://twitter.com/SaladinAlDronni

ik vraag me af hoe lang ze het gaan volhouden.

[ afbeelding ]
Jordanië levert niet, integendeel (zie Daraa). Kunnen ze in Astana mee om de oren worden geslagen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_168936386
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:37 schreef Szura het volgende:

[..]

Jordanië levert niet, integendeel (zie Daraa). Kunnen ze in Astana mee om de oren worden geslagen.
wat levert jordanie niet?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:00:51 #59
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_168936401
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat levert jordanie niet?
Controle op en het in toom houden van de oppositie
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_168936436
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:00 schreef Szura het volgende:

[..]

Controle op en het in toom houden van de oppositie
ze doen deze actie dan ook zonder de backing van jordanie. die heeft eigenhandig de opstand de nek omgedraaid in het zuiden. dat ze nu niet eens gewonde burgers accepteren voor behandeling is niets meer da een misdaad imo.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168938966
Syrian Kurdish groups expect U.S. support, will fight any Turkish advance

quote:
Syrian Kurdish militias and their allies expect continued U.S. support for their war against Islamic State in northern Syria and will fight Turkish forces if they advance towards Raqqa, a Kurdish leader said.

Top Kurdish politician Ilham Ahmed spoke to Reuters from northeast Syria after returning from Washington where she pressed the new United States administration for political and military support.

She co-chairs the political wing of the Syrian Democratic Forces (SDF), an alliance that includes the Kurdish YPG militia and has emerged as the main Syrian partner of the U.S.-led coalition against Islamic State.

"In order to eliminate Daesh, there will definitely be military aid," she said, using an Arabic acronym for Islamic State. Some U.S. officials also believed support could be increased, Ahmed said, describing her meetings as positive.

The SDF, dominated by the Kurdish YPG militia, has seized vast territory along the Syria-Turkey border. It also includes Arab and other groups in the north.

With air strikes and special ground forces from the U.S.-led coalition, the alliance is in the middle of a multiphased operation to encircle Raqqa city, Islamic State's base of operations in Syria.

One of the Trump administration's major decisions will be whether to provide weapons to the YPG despite Turkish objections. The U.S. says weapons provided to the SDF are so far limited to its Arab elements.

Ahmed said her meetings indicated the SDF would receive continued, if not more, support from the United States.

In addition to meeting U.S. State Department officials and members of Congress, she met with foreign policy advisors to the Trump campaign and she plans to head back to Washington "as soon as possible".

TENSIONS

U.S. support for the SDF has created tensions with Turkey, which sees the YPG as an extension of the Kurdistan Workers Party that has waged a three-decade insurgency in Turkey.

The YPG forms the military backbone of self-governing regions that Kurdish groups have carved out in northern Syria since the onset of the war in 2011.

Turkey deployed its army in support of rebel groups in northern Syria in August, launching its own offensive, which the Kurds view as a hostile foreign intervention.

Turkey said this week that the final goal of its incursion into Syria was to cleanse a border region, including Raqqa, of both Islamic State and Kurdish YPG militia fighters.

"This is unacceptable. Turkey will not be allowed" near stable areas where the SDF has driven out jihadists, said Ahmed.

"This will mean heightened tensions," she said. "If they attempt to, there will be clashes, of course."

Northern Syria has become one of the most complicated battlefields of the multi-sided war, with Islamic State fighting there against the Syrian army, Turkish-backed rebels, and the SDF.
http://www.reuters.com/ar(...)m&utm_source=twitter
pi_168941077
GissiSim twitterde op donderdag 16-02-2017 om 16:29:05 Can't bring myself to watch it, but sharing so people understand the horror of Syria. https://t.co/GDpKtEW5zi reageer retweet
man man man waar zijn we toch mee bezig.
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:39:52 #63
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168941113
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:36 schreef skysherrif het volgende:
GissiSim twitterde op donderdag 16-02-2017 om 16:29:05 Can't bring myself to watch it, but sharing so people understand the horror of Syria. https://t.co/GDpKtEW5zi reageer retweet
man man man waar zijn we toch mee bezig.
De boel verkloten. Daar zijn wij mensen goed in.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168954393
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 16:39 schreef Perrin het volgende:

[..]

De boel verkloten. Daar zijn wij mensen goed in.
Je kan beter het woordje mensen in moslims veranderen.

Vergelijk eens moslimlanden met normale landen zoals Polen, Canada, Nederland..
Zolang geloof zo'n grote rol blijft spelen in die landen, gaat het nooit stabiel worden.

Daar zijn die ze veelte verdeeld voor.
pi_168954454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 02:19 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Je kan beter het woordje mensen in moslims veranderen.

Vergelijk eens moslimlanden met normale landen zoals Polen, Canada, Nederland..
Zolang geloof zo'n grote rol blijft spelen in die landen, gaat het nooit stabiel worden.

Daar zijn die ze veelte verdeeld voor.
Nederland ca 50 jaar geleden nog in indonesie?
pi_168955561
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 02:19 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Je kan beter het woordje mensen in moslims veranderen.
:') :') :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 17 februari 2017 @ 09:24:06 #67
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_168955664
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 09:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

:') :') :')
Je kan niet ontkennen dat veel geweld door de eeuwen heen religieus geïnspireerd is geweest. Dat is echter niet specifiek voorbehouden aan moslims, heden ten dage is het meeste religieuze geweld wel afkomstig uit die hoek echter.
pi_168955952
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 09:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Je kan niet ontkennen dat veel geweld door de eeuwen heen religieus geïnspireerd is geweest. Dat is echter niet specifiek voorbehouden aan moslims, heden ten dage is het meeste religieuze geweld wel afkomstig uit die hoek echter.
geweld is in de aard van de mens. als religie er niet zou zijn, zouden wij mensen niet minder gewelddadig zijn.

wat jij en zalmplaat doen scheelt niet gek veel van elkaar, zalmplaat zegt, het zijn de moslims, jij zegt het is de islam (heden ten dag).

maw moslims/islam in een verdomhoek plaatsen. jullie gaan mee met de trend waarin we nu zitten.

en nu weer on topic.

assadisten bij palmyra



[ Bericht 3% gewijzigd door Slayage op 17-02-2017 10:53:39 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_168957048
nou ja, het is wel zo dat door de huidige opzet van de islam het gewoonweg veel vatbaarder is voor geweldadige neigingen. Immers, de koran en de islam is onfeilbaar. Mocht je iemand tegenkomen die iets anders gelooft, is dat bewijs dat 1 van beide fout zit, en tja, iedereen is overtuigd van eigen gelijk. En aangezien de koran dan aangeeft wat je met deze ongelovige moet doen...

Dat is de reden, dat er zo gemakkelijk zoveel geweld gepleegd word door moslims, in vergelijking met de 3000 andere religie's die er bestaan.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 17 februari 2017 @ 16:25:37 #70
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_168963453
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 09:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

geweld is in de aard van de mens. als religie er niet zou zijn, zouden wij mensen niet minder gewelddadig zijn.

wat jij en zalmplaat doen scheelt niet gek veel van elkaar, zalmplaat zegt, het zijn de moslims, jij zegt het is de islam (heden ten dag).

maw moslims/islam in een verdomhoek plaatsen. jullie gaan mee met de trend waarin we nu zitten.

en nu weer on topic.

assadisten bij palmyra

[ afbeelding ]
En wat jij doet is mijn post niet lezen ;)

Ik stel dat het meeste religieuze geweld afkomstig is van moslims. Daarmee suggereer ik dat er andere vormen van geweld voorkomen op deze wereld, die weinig met religie te maken hebben. Neem de Noord-Koreaanse staat, de Amerikaanse invasie in Afghanistan en Irak. Hooligans.

Je plaatst de moslims veel te snel in een slachtofferrol. Het is namelijk geen feitelijk onjuiste constatering dat heden ten dage het meeste religieuze geweld afkomstig is van moslims, ook al zijn degenen die geweld toepassen zwaar in de minderheid binnen de totale Islamitische gemeenschap.

Maar waar ligt dat dan aan? Als je het mij vraagt een combinatie van kansloze omstandigheden in veel Islamitische landen en aanwezigheid van haatpredikers die de al aanwezige frustraties voeden. Tevens hebben bepaalde Islamitische landen een bepaalde vorm van verlichting nodig zoals Europa die heeft doorgemaakt. Ironisch gezien heerst er wel een burgeroorlog in het relatief verlichte Syrië.
pi_168963762
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 16:25 schreef Richestorags het volgende:

Ik stel dat het meeste religieuze geweld afkomstig is van moslims. Daarmee suggereer ik dat er andere vormen van geweld voorkomen op deze wereld, die weinig met religie te maken hebben. Neem de Noord-Koreaanse staat, de Amerikaanse invasie in Afghanistan en Irak. Hooligans.
Amerika is imperialistisch en de Afghaanse invasie kan je nog misschien zien als een actie-reactie ondanks alle tegenargumenten, maar dat lijkt me natuurlijk wel een oversimplificatie van de VS, in het geval van de NLse aandeel in Irak en Afghanistan zou ik het met je eens zijn dat het weinig met religie te maken heeft, maar in het geval van Bush (+ de oorlogsgeile Evangelisten) zou ik niet zeggen dat het weinig met religie te maken had, zijn religieuze referenties waarbij het enerzijds een kruistocht noemde, anderzijds dat hij opdracht van God had gekregen om even Saddam te bezoeken zijn wmb voorbeelden van als het ging om een moslim er niet mee zou wegkomen dat het weinig met geloof te maken heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2017 16:41:31 ]
  vrijdag 17 februari 2017 @ 20:56:08 #72
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_168969229
https://mobile.almasdarne(...)nsive-begins-al-bab/

Turkije en hun vazallen worden weer Al Bab uitgewerkt
:') _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:11:34 #73
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_168969848
sayed_ridha twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 18:48:18 Turks/FSA lost control of al-Shehabi farms located at fhe northern entrance of al-Bab https://t.co/QeM9BjGdbC reageer retweet
Say what?
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:12:27 #74
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_168969885
sayed_ridha twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 12:07:50 SDF launch third axis in Raqqa countryside capturing Sayyad + Hassan Zaid villages with clashes in Juways village reageer retweet
sayed_ridha twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 12:09:58 Wrath of Euphrates command says third phase is ongoing until all objectives are met reageer retweet
Say what?
pi_168972118
knnip
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')