abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170900883
registreer om deze reclame te verbergen
Wij waren met twee personen met een gewone taxi van Ciampino naar Trastevere 45 kwijt. Dat was voor Italiaanse begrippen al duur. Maar 70 voor 4 personen zou ik wel doen. Je hoeft niet te zoeken en te sjouwen en bent er het snelst.

In Itali, dus ook in Rome, kun je bijna in alle winkels en horeca wel pinnen met een betaalpas. Neem voor de zekerheid wat cash mee voor als het eens niet kan.
pi_170912409
Zou zeker voor de vaticaanse musea tickets boeken, scheelt je enorm veel tijd.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 15 mei 2017 @ 14:15:02 #28
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_170958993
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 20:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou zeker voor de vaticaanse musea tickets boeken, scheelt je enorm veel tijd.
Als ik op de site van het museum zelf kijk dan kan ik voor 16pp het museum + sixtijnse kapel boeken. Hier staat echter niet bij dat het fast track is. Ga je daar op zoeken dan betaal je op sommige sites het dubbele maar dan garanderen ze je dat je niet in de line hoeft te staan.

Zit er nog een verschil in ingang tussen de pre-booked kaartjes die het museum zelf aanbiedt in vergelijking met andere sites? Of is er alleen een rij voor hen zonder kaartje en hen met kaartje en is alles wat je dus meer betaalt dan die 16 gewoon afzetterij?
Addicted to sports on TV
"It's bold, it's brave, it's beautiful!"
pi_170959649
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:15 schreef Coelho het volgende:

[..]

Als ik op de site van het museum zelf kijk dan kan ik voor 16pp het museum + sixtijnse kapel boeken. Hier staat echter niet bij dat het fast track is. Ga je daar op zoeken dan betaal je op sommige sites het dubbele maar dan garanderen ze je dat je niet in de line hoeft te staan.

Zit er nog een verschil in ingang tussen de pre-booked kaartjes die het museum zelf aanbiedt in vergelijking met andere sites? Of is er alleen een rij voor hen zonder kaartje en hen met kaartje en is alles wat je dus meer betaalt dan die 16 gewoon afzetterij?
Alles wat je meer betaald is afzetterij. Op deze site staat het vrij duidelijk. Gewoon de optie met 'Skip the Line' pakken. En als je student bent of recentelijk was kun je ook nog eens besparen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')