Die voorraad heb ik wel langzaam opgebouwd, in de periode dat ze 1 fles Nutrilon per dag kreeg.quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:42 schreef Chanty het volgende:
Ik bedoel natuurlijk niet dat kolven makkelijk ishet gaat erom dat jij een behoorlijke hoeveelheid kolft, getuige je vriezervoorraadbericht. Ik kolf met een hoop masseren en neusspray krap 150 in 30-45 minuten en dat is dan als ik een hoge opbrengst heb. Meestal is het klaar bij 120 en bij vaker dan twee keer kolven neemt de opbrengst af.
Is natuurlijk super vervelend dat je alles moet kolven maar wel fijn dat je dat binnen zo'n tijdsbestek kunt doen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Die voorraad heb ik wel langzaam opgebouwd, in de periode dat ze 1 fles Nutrilon per dag kreeg.Nu min of meer stabiel, dus 5x 165 ml in 7 kolfsessies is gemiddeld 118 ml per keer. Masseren is rechts soms nodig, links niet. Het verschil is vooral dat ik sneller klaar ben (ongeveer 15 min per keer).
Ja, en door jouw post van gisterochtend realiseerde ik me dat dat geen vanzelfsprekendheid is.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:00 schreef Chanty het volgende:
Is natuurlijk super vervelend dat je alles moet kolven maar wel fijn dat je dat binnen zo'n tijdsbestek kunt doen.
Rietjesbeker van dr Brown was hier recept voor succes.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:22 schreef Lamb29 het volgende:
Welke bekers snappen jullie (bijna) dreumesen het beste naast bv?
Mijn bijna 11mnder drinkt alleen losse slokjes uit een gewone beker.
Blijft bijzonder, hoe kinderen zoveel van elkaar kunnen verschillen. Hoop dat het bij Amélie komt door het ziek zijn en dat ze snel weer beter drinkt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 11:07 schreef Chanty het volgende:
Ja dan krijgt ze idd kunstvoeding, heb dat inmiddels kunnen accepteren. Lucas is nog steeds borstverslaafd, dus Amélie ziet hem regelmatig drinken. Merk geen verschil
Bijten is naar ja. Klinkt alsof ze wat lag te spelen dan. Dat is hier iig altijd het moment dat er gebeten wordt.
Tip: de deksels omwisselen. Dat doet bijna niemand (en na mijn tip iedereenquote:Op donderdag 16 februari 2017 08:01 schreef WupWup het volgende:
Hier ook de roze en blauwe rietjesbekers van de Hema. Al twee kinderen lang
ik heb van die hendig sjieke naamstickers er opquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tip: de deksels omwisselen. Dat doet bijna niemand (en na mijn tip iedereen) dus kan je gemakkelijker terugvinden welke van jou is als je met meerdere kinderen/ouders/HEMA rietjesbekers bent.
En omgekeerd is het niet vanzelfsprekend dat een kind goed uit de borst kan drinken. Amélie is nog ziek maar over het algemeen redelijk zichzelf. Drinken gaat af en aan goed. Denk dat het ook gewoon de leeftijd is waarop de wereld nu eenmaal boeiender is dan mama's tetten. Maar merk het wel meteen in mijn productie (minder snel stuwing, minder Kolfopbrengst) en dat vind ik gewoon niet fijn. Maar vanavond lag ze heel tevreden te drinken bij me. Op een gegeven moment een kind aan elke borstquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja, en door jouw post van gisterochtend realiseerde ik me dat dat geen vanzelfsprekendheid is.![]()
Hoe ging het afgelopen nacht en vandaag met A?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:01 schreef Chanty het volgende:
Maar vanavond lag ze heel tevreden te drinken bij me. Op een gegeven moment een kind aan elke borst![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Je mag er 25% van je werktijd aan besteden he
I know, maar op mijn werk zijn collega's er niet blij mee, want veel en zware zorg die ineens overgenomen moet worden op de drukste tijden. Niet mijn probleem, maar mijn leidinggevende vindt dat collega's het over kunnen nemen (in de praktijk valt dat tegen) waardoor ik nogal een druk leg op collega's.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:16 schreef BlueEyes het volgende:
In principe heb je 2 uur per dag recht op kolven/live voeden.
Dus komt prima uit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |