abonnement Unibet Coolblue
pi_169398725
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 17:51 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

En ook nog de ijsland trip toch?
ja dat is pas half juli :P
pi_169399322
Dan gooi ik er wel een vraag in. Wie heeft er een regenpak waar hij/zij tevreden over is? Ik heb nu twee cheapskate pakjes gehad (hema en action) en die zijn beiden ontzettend door gaan lekken. Ben best bereid wat geld uit te geven, maar ik heb eigenlijk ook geen vertrouwen in de kwaliteit van duurdere regenkleding. Dus, ervaringen zijn welkom. En dan graag van mensen die het ding vaker dan 15 keer op de motor aan hebben gehad :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169403015
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:24 schreef mjan het volgende:
Dan gooi ik er wel een vraag in. Wie heeft er een regenpak waar hij/zij tevreden over is? Ik heb nu twee cheapskate pakjes gehad (hema en action) en die zijn beiden ontzettend door gaan lekken. Ben best bereid wat geld uit te geven, maar ik heb eigenlijk ook geen vertrouwen in de kwaliteit van duurdere regenkleding. Dus, ervaringen zijn welkom. En dan graag van mensen die het ding vaker dan 15 keer op de motor aan hebben gehad :+
Zelf geen ervaring met kleding op de motor, alleen mn eigen allweather pak die het redelijk doet. Maar de laatste keer dat ik met een groepje rijders in de regen terecht kwam, was de enige die geheel droog bleef degene met een regenoverall :+
  donderdag 9 maart 2017 @ 23:51:28 #229
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_169404774
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:24 schreef mjan het volgende:
Dan gooi ik er wel een vraag in. Wie heeft er een regenpak waar hij/zij tevreden over is? Ik heb nu twee cheapskate pakjes gehad (hema en action) en die zijn beiden ontzettend door gaan lekken. Ben best bereid wat geld uit te geven, maar ik heb eigenlijk ook geen vertrouwen in de kwaliteit van duurdere regenkleding. Dus, ervaringen zijn welkom. En dan graag van mensen die het ding vaker dan 15 keer op de motor aan hebben gehad :+
ik heb dat kolore ding bij de laatste meet waar ik bij was geloof ik 15 keer aan en uit getrokken, telt dat ook?

30 euro buu motozoom. Alleen zou ik nu niet meer naar de prijs kijken. Naastvwaterdicht 2 eisen: compact en aan te trekken zonder mijn laarzen uit te hoeven doen. Als het daar aan voldoet is het de prijs waard :Y
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 10 maart 2017 @ 09:40:58 #230
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_169407092
Mooi dagje om even ritje te doen :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_169407188
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 22:35 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Zelf geen ervaring met kleding op de motor, alleen mn eigen allweather pak die het redelijk doet. Maar de laatste keer dat ik met een groepje rijders in de regen terecht kwam, was de enige die geheel droog bleef degene met een regenoverall :+
Het irritante is dat ik de stof van zo'n regenpak dus gewoon helemaal doorslijt :? Het lekt ook niet specifiek op de ritsen ofzo, gewoon het gehele oppervlak is weggevaagd. Ik vrees dat dat bij een willekeurige overall dus ook zal gebeuren.
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:51 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik heb dat kolore ding bij de laatste meet waar ik bij was geloof ik 15 keer aan en uit getrokken, telt dat ook?

30 euro buu motozoom. Alleen zou ik nu niet meer naar de prijs kijken. Naastvwaterdicht 2 eisen: compact en aan te trekken zonder mijn laarzen uit te hoeven doen. Als het daar aan voldoet is het de prijs waard :Y
Nee, dat telt niet, want toen deed mijn Hema-pakje het ook nog uitstekend :+

Aantrekken zonder laarzen uit te doen is wel een goede, inderdaad.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169416030
Leenbrommert van het weekend: een FZ6 Fazer. Meh :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 18:15:18 #233
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_169416360



Was perfecte dag om vrij te nemen! 330km 2 landen en 3 provincies :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_169416882
Heb ook even stukje gereden, fan sloeg niet meer aan wanneer die dat zou moeten doen.
Kwam toevallig langs een dealertje(hoevemotoren aardige gast ^O^ ), zekering was goed.

Zou het probleem in het contactslot zitten, ik heb hem iig bedankt voor het kijken (10,-)
Toen dacht ik he, kan wel ff naar Andre motoren gaan, even snel via de a28 tot Wezep daar eraf binnen door naar Ermelo.

Gaaf ding hoor vroeg of ik even mocht zitten mooi rechtop had het idee dat mijn benen meer ruimte hadden.
En lang niet zo zwaar als de cbr...

Rustig verder sparen :Y)
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 09:54:54 #235
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_169428191
*O* Fantastisch weer voor een ritje *O*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_169428308
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 18:39 schreef Geerd het volgende:
Heb ook even stukje gereden, fan sloeg niet meer aan wanneer die dat zou moeten doen.
Kwam toevallig langs een dealertje(hoevemotoren aardige gast ^O^ ), zekering was goed.

Zou het probleem in het contactslot zitten, ik heb hem iig bedankt voor het kijken (10,-)
Toen dacht ik he, kan wel ff naar Andre motoren gaan, even snel via de a28 tot Wezep daar eraf binnen door naar Ermelo.

Gaaf ding hoor vroeg of ik even mocht zitten mooi rechtop had het idee dat mijn benen meer ruimte hadden.
En lang niet zo zwaar als de cbr...

Rustig verder sparen :Y)
Mist er iets of mis ik iets, waar heb je op gezeten? :P
pi_169432267
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:04 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Mist er iets of mis ik iets, waar heb je op gezeten? :P
Ohwja lol KTM 1290,
Ik zwaai naar dieren.
pi_169438685
Mijn motor vandaag uit de stalling gehaald. Deed wat moeilijk in het begin. Maar toen ie eenmaal gestart was.. O+

De eerste bochten, de eerste keer vol het gas open. O+

Oh, en de eerste keer zwaaien natuurlijk :W
pi_169455831
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ohwja lol KTM 1290,
Ah, nice. Die lijkt mij ook wel tof, alleen die prijs.. :+
Dit jaar maar eens kijken of ik een proefritje kan doen tijdens de orange days.
pi_169459026
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:05 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ah, nice. Die lijkt mij ook wel tof, alleen die prijs.. :+
Dit jaar maar eens kijken of ik een proefritje kan doen tijdens de orange days.
Heb gekeken maar een 2e hands kost nog steeds 15k dan maar paar ruggen bij leggen heb je een nieuwe O-)
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:22:36 #241
177940 Tunafish
met staart
pi_169459763
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn motor vandaag uit de stalling gehaald. Deed wat moeilijk in het begin. Maar toen ie eenmaal gestart was.. O+

De eerste bochten, de eerste keer vol het gas open. O+

Oh, en de eerste keer zwaaien natuurlijk :W
Ik heb zo het idee dat een heleboel rijders die hem afgelopen week weer onder het stof vandaan hebben gehaald zijn bang zijn voor zwaaien :')
Vrijdagmiddag en gisteren hele ladingen motorrijders tegengekomen, iedere keer netjes gezwaaid als de heer die ik ben :7 , misschien 20% zwaaide terug, de rest was duidelijk nog een beetje bibberig en bezig met de eerste bochtjes :D
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:46:54 #242
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169460387
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:22 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat een heleboel rijders die hem afgelopen week weer onder het stof vandaan hebben gehaald zijn bang zijn voor zwaaien :')
Vrijdagmiddag en gisteren hele ladingen motorrijders tegengekomen, iedere keer netjes gezwaaid als de heer die ik ben :7 , misschien 20% zwaaide terug, de rest was duidelijk nog een beetje bibberig en bezig met de eerste bochtjes :D
Ondertussen heeft iedereen het weer onder de knie, want ik hoefde m'n linkerhandvat vandaag weinig te gebruiken... :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_169462758
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:22 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat een heleboel rijders die hem afgelopen week weer onder het stof vandaan hebben gehaald zijn bang zijn voor zwaaien :')
Vrijdagmiddag en gisteren hele ladingen motorrijders tegengekomen, iedere keer netjes gezwaaid als de heer die ik ben :7 , misschien 20% zwaaide terug, de rest was duidelijk nog een beetje bibberig en bezig met de eerste bochtjes :D
Ja viel mij ook op vandaag.

Voelt een beetje lullig.
Geen referral hier.
  zondag 12 maart 2017 @ 16:59:00 #244
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169463651
Eerste potentiele boomklever ook al tegengekomen... :')

Knakker wilde in een bocht even een automobilist inhalen terwijl ik net in tegenovergestelde richting aan kwam zetten met 90 km/h... :{
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_169465635
Dat ja. Vandaag bijna een klein cross brommertje onder mijn voorwiel omdat hij dacht nog wel even over te kunnen steken. Ik merkte toen ik even boos omkeek dat hij ook wel geschrokken was, dus dan vind ik het wel prima.

De leenbrommert heeft geen ABS ben ik achter gekomen. Gelukkig trap ik eerder de achterrem in dan dat ik de voorrem inknijp als een malle. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_169466476
Denk dat de eerste dode en enkele rijbewijzen ook wel zijn gevallen/ingenomen
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 12 maart 2017 @ 18:43:09 #247
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169466527
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 18:41 schreef Geerd het volgende:
Denk dat de eerste dode en enkele rijbewijzen ook wel zijn gevallen/ingenomen
Moet eerlijk zeggen dat ik hier en daar ook wel wat te hard heb gereden... :+
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_169466809
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:50 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb gekeken maar een 2e hands kost nog steeds 15k dan maar paar ruggen bij leggen heb je een nieuwe O-)
De 1190 is wel goedkoper te krijgen, maar die is dan ook al wat langer op de markt.
Ik heb vorig jaar op de 1050 gereden, die vind ik ook wel tof :)
  zondag 12 maart 2017 @ 20:38:18 #249
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_169469757
Nou vandaag me avontuur wel gehad...
Vorige week mijn motor voor grote beurt geweest bij garage.

Vrijdag en Zaterdag lekker beetje wezen rondrijden 400km erop zitten.
Dacht vandaag even richting winterberg te rijden via Teckelenburg, mooi beetje daar aan het rondrijden en veel leuke wegen.
Opeens bij tankstation BRAND! rook onder mijn zadel vandaan! Ren ik naar binnen om even water te fixen en erover te gooien.
Nou spul los en wat blijkt... accu roken als een gek!

Als eerste denk je kortsluiting, maar alles lichte nog wel op.
Dan kabels checken en alles lijkt in orde.... dus de CDI, dan de accu eruit en is proberen aan te lopen.
Dat lukt, maar boven 2500rpm dan is het gedaan en houd hij in, kut.

Toch ANWB bellen maar lang verhaal kort is dat ze weinig kunnen... ja motor bij een garage neerzetten (was al bij een taknstelle, dus weinig winst te behalen).

Dan stopt er een Duitser op een GPZ500s, je zou denken dat van de 30 motoren die passeerden er wel meer zouden stoppen!!! enige andere was een oude Duitsers die wel informeerde maar ook niet veel kon helpen, hollanders keken niet op of om.... :(
De GPZ rijder neemt me met een gangetje van 30km/h mee naar zijn huis ongeveer 10km verderop.
Daar blijkt meneer een mooie garage te hebben en verstand van motoren! dus met zijn twee bekeken en gemeten en ja dat moet de CDI wel zijn. Als noodoplossing geprobeerd een monster condensator erop te zetten en het lijkt te werken!
Maar... 5km verder is het helemaal gedaan, nu is het bij minste aantal toeren gedaan met de power.

Dus uiteindelijk met een aanhanger alles opgehaald en net weer thuis, 15:00 begon het en 20:00 weer thuis en nu een zuur gevoel dat 1 week na een grote onderhoudsbeurt me dit allemaal overkomt.....

Einde van de dag.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_169470387
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:38 schreef KneusTeun het volgende:
Nou vandaag me avontuur wel gehad...
Vorige week mijn motor voor grote beurt geweest bij garage.

Vrijdag en Zaterdag lekker beetje wezen rondrijden 400km erop zitten.
Dacht vandaag even richting winterberg te rijden via Teckelenburg, mooi beetje daar aan het rondrijden en veel leuke wegen.
Opeens bij tankstation BRAND! rook onder mijn zadel vandaan! Ren ik naar binnen om even water te fixen en erover te gooien.
Nou spul los en wat blijkt... accu roken als een gek!

Als eerste denk je kortsluiting, maar alles lichte nog wel op.
Dan kabels checken en alles lijkt in orde.... dus de CDI, dan de accu eruit en is proberen aan te lopen.
Dat lukt, maar boven 2500rpm dan is het gedaan en houd hij in, kut.

Toch ANWB bellen maar lang verhaal kort is dat ze weinig kunnen... ja motor bij een garage neerzetten (was al bij een taknstelle, dus weinig winst te behalen).

Dan stopt er een Duitser op een GPZ500s, je zou denken dat van de 30 motoren die passeerden er wel meer zouden stoppen!!! enige andere was een oude Duitsers die wel informeerde maar ook niet veel kon helpen, hollanders keken niet op of om.... :(
De GPZ rijder neemt me met een gangetje van 30km/h mee naar zijn huis ongeveer 10km verderop.
Daar blijkt meneer een mooie garage te hebben en verstand van motoren! dus met zijn twee bekeken en gemeten en ja dat moet de CDI wel zijn. Als noodoplossing geprobeerd een monster condensator erop te zetten en het lijkt te werken!
Maar... 5km verder is het helemaal gedaan, nu is het bij minste aantal toeren gedaan met de power.

Dus uiteindelijk met een aanhanger alles opgehaald en net weer thuis, 15:00 begon het en 20:00 weer thuis en nu een zuur gevoel dat 1 week na een grote onderhoudsbeurt me dit allemaal overkomt.....

Einde van de dag.
Dat is zuur :{
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')